Automobilka Mercedes se trefila se svým kupé-sedanem CLS do černého, tento model má velký úspěch, a tak se nelze divit, že po něčem podobném touží i konkurenční značky.
nějak jsem chtěl shrnout moje pocity z Passata coupé a po několika minutách přemýšlení jsem si sesumíroval zhruba tyhle věcné argumenty, hovořící proti počinu z Wolfsburgu : "Proboha nééééé!" ;-\
Je to o vkusu,emocích a srdíčku. To všechno u mě křičí "Nééééé!". U GTI to zase bude "Anoooo!", u někoho to vyvolá jen šelest na srdci a pak už nic... :-)
Dobré poledne vespolek, tak to teda zírám :*) Je tohle fáma anebo tenhle vyfešákovanej apoštol půjde do výroby?? GTI, chlape, kde jsi??
Hlavo pomazaná, tady bych s tebou rád podiskutoval... :-)
No ale abych stručně popsal svůj první dojem - auto se mi velice líbí, což o to. Jen si myslím, že tahle sranda asi do výroby nepůjde. VW je poněkud jinak na trhu zaměřená značka než Mercedes. Jestliže se u Meda trefili CéeLeSkem do vkusu svých zákazníků, mám obavu, že to nemusí platit u VW. Koneckonců důkazem je Phaeton. Auto srovnatelné s prémiovou konkurencí, postrádající jediné - punc exkluzivity a značku, tedy atributy, které v Evropě modely vyšší třídy prodávají. Jinak musím říci, pašoun ve čtyřdvéřovém kupé vypadá opravdu pěkně. :-)
proč hned prasárna?? spíš marketingovej omyl. hezký auto, který pojde na úbytě. nicméně, kdo ví?? jak se říká, všechno má své kupce a platit to bude i o Pašíkovi coupé. jen je otázkou, kolik jich bude. Anebo to skončí jako neméně zajímavé velké coupé Škoda Tudor, které zůstžalo jen v prototypu :-(
U VW zase nevedej coby roupama. Nos jim narostl az do stropu, az si ho zase poskrabou a dobre jim tak. Skodovce zatrhli TUDORa a na svet chtej vypustit tenhle pokus o napodobeninu... Hnus at si natlucou cumak a poradne!!!
To sa im teda fakt podarilo >:D:yes: na pseudosportovom velkom passate bude na kufry napis 1.4 .. je jedno ci TFSI alebo co, aj tak to bude vyzerat komicky >:-[]
Z tohodle už zátky cesta nevede... Na všechno zapomeň, brácho. Esprit. To je to, co VW přiváží v Apoštolu coupe. Dokonalá porce dokonalý stylistiky. Sedan, jak jsem tu už na jaře psal ukázal, jak má vypadat střední třída. Teď z něho udělali klenot. CLS prošlapal cestičku... BRAVO VW-PORSCHE :yes:
GTI, chtěl bych sdílet Tvůj optimismus. Je pravdou, že tohle vypaá opravdu dobře. Nicméně motory mě trochu zarážejí. 1,4 z GURU GT do tohodle velkýho korábu?? Nesmysl. Stejně jako motor 3,6. Vždyť v apoštolu spolehlivě funguje 3,2 V6, což je nový motor. 3,6 bych nechal pro zákazníky v Júesej.
zda se, ze by to mohlo spravit ten nepovedenej zadek, kterym sedan dle meho nadoru disponuje; proste by z toho mohlo bejt auto, za kterym se prvnich par dnu budu otacet (mysleno v dobrym)
CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY: TY, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOLE, náše ikono, naše spáso. Ty ses vrátil, šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavál ani uragan. Tys PASSAT, dokonalý, passátní. Jsi věčný, jsi nekonečný jako vesmír kolem nás, jsi hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj zmar. Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní, jakože znaveným údům poutníků naděje uleví i žíznívým passátní vláze na rtech spočinout nechá... :yes:
>:D Sakra brácho >:D ty to tu nečteš >:D Nahoře je to snad jasný >:D Pasaátní (slovník přejatých slov) jako nedostižný, výlučný, origální. Prostě... Apoštol. Správně - Apoštol krás. ;-):-):yes: P.S. Mrkni na jarní článek o Apoštolovi... měl asi 440 příspěvků :-):yes:
No nesklamals. Nejskalnější z nejskalnějších - pravý enthusiasta. :-) Ale přeci, nic není dokonalé, zeptám se jinak, který z VW je tvému srdci nejméně blízký??
Je to složité... jak ti to přiblížit... Prostě musíš vědět, že vezmeme-li VW jak 100%, pak kvalitu designu ostatních (v konkurenčních pozicích) já cením tak na 60%. To jsou výchozí poměry... Abys tedy věděl, jak si asi stojí u mne ten nejméně oblíbený. Chápeš?
Mno, tema passat je asi vecna tema, a kdyz uz nie je co pridat, tak sa aspon pomodlime >:D Ono ale je tazko sa passatom zaoberat a hladat mu konkurenciu v autach ktore sa v EU predavaju. Nepamatam ako je na tom s dlzkou alebo vnutornym prostorem, ale povedzme ze je to stredna trieda. A koho tam mame? Accord, Mazda6, Primera, Avensis? Acc a M6 su, alebo sa hlasia k, sportovym sedanom, tam Passat ocividne nepatri. Primera...No, neviem kto by si kupoval terajsiu Primeru. Nemecka konkurencia, okrem opla, je drahsia a luxusnejsia, podaktora sportovejsia. A s ostatnimy je to podobne, skratka mam pocit ze Passat je iny nez ostatne vozy v jeho triede. Passat je supr auto, o tom niet pochyb, ale zaroven nema zmysel ho s nicim porovnavat, to auto je inde, nie vyssie alebo nizzsie, len pomimo. Co vy na to, kolegove?
to s tym superbom mas recht, ale pochybujem ze sa ludia rozhoduju prave medzi passat a superb, tam je to skor o tom, na co mas. Viem ze mas na mysli subaru legacy. Ale myslim ze honda a mazda su tom podobne. nemaju awd ale predny nahon, ok, to beriem. Ale mimo toho si nemyslim ze by legacy bola v niecom sportovejsia, myslim, konkretne meratelne fakty. Rad by som si pozrel track test tychto sedanov. Ale uz len fakt ze spravili m6 mps hovori ze ten podvozok as nebude tak zly ;-) Vies, wrxko a sti sa na nic nehra, je to jasne jak facka co je to za auto. Ale to este neznamena, ze legacy alebo forester je sportove nacinie. A, keby sme to brali uz prilis vazne, tak jedine sportove sedany su naozaj BMW M, Audi S, GTA, atd atd, chapes, ne?
Jistě...možná jsi zapomněl na nejnižší těžiště na trhu a lehce se vytáčející motor...ale souhlasím s tebou. Legacy není sporták, ale sportovec v košili. Mazda6 taky. U superba nebo passata bych to netvrdil... ;-) . Rozumíme si,ne? PS:Já pro dynamickou jízdu potřebuju AWD, chci mít v zákrutě jistotu. je to moje volba a nikomu ji nevnucuju. m6 bych bral taky....ale,musíš pochopit...já jsem propadl kouzlu AWD. PPS: Forester v turbu je zabiják hot-hatchů...podvozek rozhodně stíhá...ale to je snad vidět z testu, ne? ;-) . Veselé vánoce!
Forester na 230 je drzej, správnej vládce. V zatáčkách by to ovšem s H-H projel... neměla by to ani být jeho ambice, vyhrát. Myslím, že v těch dlouhejch, táhlejch, až to tu nandá kdejakými premiovýmu na leasing v sedanu tak to bude dokonalé vítězství.
Osobně bych určitě netvrdil, že apoštol je ve své třídě bez konkurence. Konkurence má víc než dost, což ostatně nikdy není na škodu. Není to prémiové auto a mezi "běžnými značkami je opravdu na vrcholu. Z německých (byť vyráběných v Belgii) mu může konkurovat leda Mondeo (dnes už ale přeci jen stárnoucí). Jinak těžko říci. Střední třída je nabitej segment.
GTI, mým koněm od VW (když teda odmyslím specialitky alá GURU GT, GTI a R32 a Eos) je Jetta. Krásnej pohodovej auťák, s vyváženými rozměry, fajnovým designem kloubícím to nejlepší z Golfa a Pašíka. Prostě tohle je moje představa rodinnýho, nebo i služebního auta. Jednoduše se povedl. Jen bych měl malinko obavu z visačky Made in Mexico :*)
tak abych to shrnul pro rok 2005... teda s předstihem ale hlavní postřeh... :-) GTI tu už snad má i svůj fan-club... :yes::-) jak nečekané... >:D >:D;-):yes: a překvapivé... ;-\ No nic... tak to zalijem ne..?!? :-):-!
Passat začíná vanout. Není to jen jakýsi větříček, je to vichr. Pánové, ten Vám přočísne číra. * Až pojede kolem Vás, prosím zvolněte, ne že byste mu zrovna měli dávat přednost, postačí zvolnit. A dívejte se na tvary, na křivky, na n-o-v-o-u t-v-á-ř b-u-d-o-u-c-n-o-s-t-i-... *** Celá Evropa má problém ve střední třídě. Proč? Passat ukázal, kam půjde design sedanů. Genialita designu Passata je v tom, že ty křivky naznačíl a to (jen to) naznačení je záměrem...***Lze snad i směle říci, že pojem PASSAT můžeme v přeneseném významu užívat (zde předpokládám určitou zlidovělost) pro označení toho, co je pro nás milé, povedené, vyvážené, tedy - "passátní". ***PASSAT má potenci být jedničkou své třídy jako nikdy dosud. Že jí bude, tuší už i ti, kteří ji v lásce nemají... ***Tak je to tady pánové. Druhej den na sklonku, klouzačka jak z Petřína, tvrdá válcovačka, totální debakl odpůrců PASSATA. Posunuli jsme ho blizoučko k bavorské trojce, a to už je téma... Nějakej maník si ho dokonce bude vystavovat na zahradě... tak tohle nedomyslel ani Henry Moore. Tohle je konečná, pánové. Zvoní zvonek, zatahujeme, vystupte si z tohoto teplého hnízda, kolem fouká ostrej pasát. Ostrej jako břitva, pozor ať vám nesetne špičky u kopyt. Zoufalciům snad jen naději - brejle, ostrej zrak a odvahu pohledět pravdě do očí. Kolem letí designový guru střední třídy.***Tak ale teď už definitivně definitívní tečka, pánové. Haló, haló, končíme, zavíráme, hurá z bazénu, pozor na prknech, vypouštíme vodu, pozor na víry, pozor na ostré passááááty. Je to tady a je to tu na dlouho. Ve střední třídě je vítr jako na Kanárech. Jo, jo, ti co to ještě neví, maj možnost to rychle napravit, letí kolem Vás, ta designová perla na dalších 7 let střední třídy... PASSAT, to je téma. PASSAT, to je let, PASSAT, ta ikona jména, PASSAT - přijít, vidět, oněmět... ***A je to tady, pánové, konečná, zavíráme, seskákejte z kolotočů, slezte z prolejzaček. 300 příspěvků, třista nadějí. Jo, ty se naplno naplněj. Ten kdo ho bude valit bude patřit k těm štastnějším - žádné poruchy, držák jak má bejt. Jo, tohle není slečinka, to je bejk, tahoun, prostě PASSAT.***VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Ano, točíš plnou tři, svět se zavírá, před tebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš, jsi sám, se svým Passatem. Až tam, za horizontem je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi. Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět ale celý vesmír. Brzdíš a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna... To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat... ***Tejden. Tejden na titulní straně. Jo, tak to je role pro mistry. Tohle, to je majstrštyk i pro ty nejzatvrzelejší. Je znám zobecnělý pojem - jezdíš jako Chiron. Jo, jo, ikony z moto světa prorůstají do běžného života. A kdo to čekal? - je tu nový termín - PASSÁTNÍ (viz. lexikon přejatých slov - passátní, jako povedený, dokonalý, nedostižný). ***Kdo tohle čekal, kdo by tohle tipoval? Jo, jo, jsou passátní auta, jsou passátní filmy. Stává se prostě, že se setkaj v jednu chvíli na stejném místě. Kdo tohle čekal - Bond. Jo, James Bond. Tak ten snad má údajně prohánět v novém filmu PASSATA. Já zírám. Tohle težko na ostrově rozdejchaj. To jsou posuny... Jo, jsem PASSAT, Guru PASSAT.***Tenhle čumák, to je ksicht roku.*** TAK PASSATE, HODNÉ ŠTĚSTÍ. Tak tohle, to umí jen mistři. Tohle, to je virtuozní finále. GURU je zpět, Guru tančí, Guru to zválcoval. Jsou chvíle, kdy je potřeba zastavit čas. Jo, trhněte oponou, zahalte nebe. Ten nejlepší to nevzdal. Guru vám dá pocit vyjímečnosti. ***** Jo, tohle přijít muselo. Tohle teda rozhodně náhoda není. Čtyřita kamenů, čtyřista perel. Tenhle démant, ten nám to předvedl. Tak já ti připíjím na to výročí. Tahle passátní chvíle vejde do dějin. *** PASSATIME Dekáda vítězství dekáda smršti. Dělá ještě vůbec někdo střední třídu, nebo zavřeli všichni brány? Tak tohle umí jen superpassátní jedinci. Jo, chce to kvádr tý nejkvalitnější žuly s žilkovou kresbou jako má Karolína Kurková na šíji. A zavolejte Moora, ať si nezapomene dláto. Protože tohle, to bude facha i pro mistra. Dokonale vysochat všechny linie a všechny zlomy. Všechny geniální zlomy. Protože k tomuhle pomníku, se budou chodit klanět milióny:yes:
Apoštol mě bere určitě, který vlk by také nechtěl zabrousit do lůna kosočtverce? Bohužel pro něj, je to pouze jednostranný vztah, já hraji za tichoučko, pohodlíčko a kvalitní design. Až mi něco podobného uvijou uvytí vlčí vládci z vlkohradu, třeba náš vztah vzájemně prokvete. Ale myslím, že se to nestane, že nezvlčím.
Mám vánoční příspěvek o něčem jiném, než o VW... Bojím se to otisknout, aby jste mně nenařkli, že jsem nevěrněj. Je to o Subaru. Impreza. Mám to sem dát? Nerad bych psal mimo téma.
Přátelé, včera mi dorazili nějaký matroše k Bugattině Veyronu (techn. data, ceny, katalogy, vzorníky barev, atd.). Tak tahle potvora snů je konečně dotažená do výroby a tedy i k mání :-) ravo Mosselsheim, bravo Bugatti. Starej Ettore by byl určitě pyšnej. Chtěl bych v tomhle autě alespoň na chvíli posedět... :-)
Nejhorší jsou pátky. Dopoledne se snad staví čas. Ale ve tři, to bych mohl mít na zvedáku cokoli, francouzák letí do bedny, šéfovi a jeho láhvi režný popřeju pěknej víkend, pak rychle sprcha a honem za tebou. Imprezu parkuju na dvorku hned vedle dílny. Modrej sen se čtyřmi slunci. Jo, jediná, na kterou jsi musela žárlit, viď. A já se tomu vždycky tiše smál. Když nám ji sem tehdy přivezli, byla hrozně dobitá. Odkoupil jsem ji za dobrou cenu a dva měsíce na ní po večerech makal. Šéf zavřel oči, ví, že mám zlatý ruce. Kde by tu sehnal jinýho na tyhle auta. Tak ve tři patnáct sedím v Impreze. Pravým palcem přejedu pro štěstí logo STi vpředu na chromové šále řadičky, to dělám pokaždé, pak zkontroluju, zda mám signalizaci otáček nastavenou na sedm tisíc, a vyjedu. Vyhnu se zamrzlé louži před dílnou a jsem na hlavní. Na rohu kupuju u cukráře táfli čokolády Lindt s hruškovou náplní. Minulej pátek to byla třicátá. Mám před sebou sedmdesát kilometrů dálnice a pak to hlavní, čtyřicet tři kilometry alpských vlásečnic, až k tobě do nebe, k tvému senatoriu. Už z dálky je vidět, zasazené do skal. Čekáváš na balkóně, zahalena do kostkované deky a říkáváš, když dorazím, že Impreza vypadá na těch zasněžených vlásenkách jako modrá perla, vsazená do zlatých obručí, která ti veze pro radost toho, co přece miluje jinou, v modré. Ty teď v senatoriu léčíš již půl roku své nemocné plíce a já po nocích doufám, že tohle snad už brzy a dobře skončí. Ty vlásenky už umím jako nikdo. Dvěstě šedesát pět koní mě žene dopředu a brzdy Brembo mě drží těsně před vzlétnutím. Na šestku točím tři tisíce devětset otáček a letím dálnicí stošedesátkou. Pak, jakmile se silnice začíná zvedat k oblakům, točím plnou dvě a tři na sedm tisíc. Od čtyř tisíc výš cítím zátah boxera až v žaludku. Motor vyje, gumy drásám na hraně svodidel, občas zakontruji bleskově volantem a takhle to vytáčíme celý zbytek cesty. Nebeskej sen, lásko. Zastavuji vždy na stejném místě pod tvým balkónem, vyskočím ze sedadla, ty se směješ, voláváš, kde se touláme, já ti odpovídám, že už jen třicet schodů. Vyběhnu sedm schodů do haly a pak již jen jedno patro, a jsem u tebe. A potom - tvé oči, tvé ruce, tvé rty a má touha... nikdy to nebude jiné. Pak zase ty, a čokoláda, já s umazanou tváří od tvých polibků, a tvůj kašel, tvé vytřeštěné oči a sestra a lék, pak tvůj klidný dech na lůžku a mé starostlivé pohledy. A pak noc, tvůj šátek, co mi mává na cestu, zpětné zrcátko a před sebou dalších sedm dnů čekání. Minulý pátek mi vlásenky moc nešly. Pod balkónem mi došlo proč, vždyť ty jsi mě poprvé nevyhlížela. Vyběhl jsem těch sedm schodů a naproti v hale se střetl s doktorem. Zastavili jsem se a hleděli si snad věčnost do očí. On potom zvolna pohnul hlavou zleva doprava a sklopil je. Vyběhl jsem to jedno patro ani nevím jak. V pokoji byla sestra, která hleděla z okna, a ty na lůžku. Ty jsi, lásko, měla ruce sepjaté na prsou a tvé oči, ty oči, pro které jsem žil, mi zůstaly už navždy nedostupné. Pak slyším v dálce sestru, jak mi říká, že jsi netrpěla, do dlaně mi vsunuje kuličku ze staniolu od čokolády, prý od tebe, a má vzkázat, že budu vědět. Jo, jistě, jistě, já vím, čokoláda Lindt, měla jsi jí tolik ráda... Otočil jsem se a zamlženou chodbou sestoupil dolů do haly. Přešel ji, došel k Impreze, posadil se za volant, hleděl dolů do údolí a čekal na něco, co už nikdy nemůže přijít. Po chvíli jsem rozbalil staniol. Do vlhké dlaně mi z něho vplula malá, namodralá perla. Byla okovaná čtyřmi zlatými kroužky... Nastartoval jsem Imprezu a sjížděl zvolna do údolí, tam dolu, kde to už nějak budu muset doklepat...
Vypukla valka...svetova...VW proti zbytku sveta, necekal jsem na verbovani a prihlasil se sam, mozna to vypada alibisticky, ale hajim svate hodnoty automobilovych nadsencu s presvedcenim, ze totalni unifikace a mala zrcatka u spolujezdce uz nechci. Takze tu ted lezim v zakopu, prsi, je zima a ja v tomhle psim pocasi hlidam strategicky dulezitou kotu. V tuhle chvili proklinam tento konflikt a rikam si, ze kterehokoliv z protivniku okamzite poslu k panu jakmile ho spatrim. Do hluku pravidelne padajicich kapek, zurceni jeste pred malou chvili curku vody derouci se pres hranu okopu do mych holinek, poryvu proklate studeneho vetru, tlukotu vlastniho srdce a sumneni krve ve spancich se zacina vmichavat jeste jeden zatim neznamy zvuk. Zpocatku ho ignoruji, nebo spis si ho ani plne neuvedomuji...je to jako kdyz soupete igelitovy zaves od sprchy po zemi, v te tme si namaham oci, ale stale nic nevidim, zvuk je intenzivnejsi...tedy blizsi, spoust je odjistena, pres zrychlujici se dech se snazim vysledovat odkud ten zatraceny zvuk prichazi. Najednou je klid...drzim pusku a opatrne se rozhlizim a ...par metru ode mne ve vykopu, hned za dvema ohyby (sakra proc ten zakop neni rovny!!!) vidim odlesk svetel nedaleke tovarny na necem hladkem a zmacenem, neni pochyb jedna se o helmu! Nevi o me! Pripravit, moment prekvapeni musi zustat na me strane, pomalu se sunu az vidim podrazky bot, bot, ktere nase armada nefasuje...je po tobe smejde napada me! Jestli mi srdce nevyskoci z hrudniku ted, pak uz nikdy, ty rany snad musi slyset i on! Lezi tam v blate, hlavu odvracenou ode mne, odpociva a ja mohu kdykoliv vystrelit...Otaci se a ja nevim proc, ale nejsem schopen stisknout kohoutek. Nase pohledy se setkaly, jeho reakce jsou rychle je pripraven vypalit. Jeho tvar je nezapomenutelna, zatrisnena blatem, unavena a starsi nez ta moje. Ten okamzik, ktery by normalne clovek ani nevnimal ted trva snad svetelny rok, on se na me usmiva a me zacinaji cukat koutky taky, s tim blatem vypadame jako dve sousedky na balkone paneloveho domu s maskami na obliceji. Jeho prava ruka miri k helme a posouva ji smerem z cela, vim co mne zastavilo. Vim proc jsem dosud nepalil...podvedoma myslenka jiste zpriznenosti, ale proc??? Sakra proc? Pri pohledu na jeho celo uz chapu, mezi tim vsim marastem pokryvajicim jeho tvar prosvitaji tri posvatna pismena vytetovana par milimetru nad obocim...GTI!
Tož jak juž sem v té vánoční náladě, tak mne to dojalo až téměř k slzám. To se pak člověk zamyslí, a řekne si, slovy J.A.Komenského: všeliko kvaltování toliko hovada hodno jset. Tož tak. Díky GTI. Přeju "ščasté a veselé" Tobě i Vám všem ostatním přátelé!!! A jdu si to užít na vánoční trhy s přáteli a vánočními punči.
ne ne... jáje vždycky jedl už mrtvý.... >:-[] ale.... no raději mě ji neuč... bezztak to bude zzase nějaká vaše prazzarna... s matezzem... >:D >:-[]8-s:*)
Kdybych měl klobouk,smeknu ho. Nikdy jsem ti to ještě neřekl,ale když jsou ty vánoce....mám rád jak píšeš a vlastně i co píšeš. Jsi dobrý člověk,který to má v hlavě v pořádku. Tobě a všem ostatním štastné a radostné svátky! :yes:
Alessio... vážím si tvých slov. Moc. Díky. P.S. Usiluji o to být dobrým... celý život. Jo, tak šťastné a veselé :yes: Také tě moc rád čtu... :yes: Tak hřejme tu svou perlu v dlani... jako já... jako my... jako (snad) všichni...
Kratičký dotaz na závěr - v lednu mě čekaj hory kam mě doprovodí milá, byť pro mne zatím neznámá čtyřkolá společnice - Infinita FX45. Máte někdo s touhle holkou zkušenost??
Cameron to vymyslel už dávno. Nastane doba, hodíš celej svůj život do kufru, naposledy se ohlídneš a vyrazíš z města. Z tvýho rodnýho města, soustavně decimovanýho hordama robotů... Tak na tohle buď pořád připravenej... Koneckonců na to myslej i u NISSAN motors... Kola 20 palců na 265/50. Neskutečně jistej posaz na silnici. Přebírám ho. Klíček, teda vlastně krabičku rvu do kapsy. Pár dravců už jsem viděl. I naživo. Poprvé ovšem mám možnost si na dravce sáhnout. Obcházím ho zvolna dokola a nepřestávám žasnout. Na ponton invazního vyprošťováka je naroubovaná takřka coupe střecha... kdo tohle dokáže, dokáže i zastavit ty roboty... doufám. Vizuální dojem je famózní, neskutečnej, definitivní. Jsem u vytržení. Tohle udělali snad podle mýho mozku. Je v barvě berilium - umět auto znamená umět i barvu. Barva je nepopsatelná a úchvatná - evokuje tmavou měď trubek z podzemí, tam, kde jsem spatřil tmu světa a třásl se z dunění železnejch bot... co k nám dolejhalo... 5 metrů pod zem... Jdu po detailech. Zpředu nekompromisně tvrdej, samostatnej, nepřemožitelnej. Záď je fantastická, zakusuje se do ní to coupe... a napříč ji protínaj blinkry. Tuhle porci potence, suverénosti a drzosti těžko rozdejchávám. Poodejdu 5 metrů a sjíždím ho přes pravej pření blatník - jo, tohle je dokonalé technicistní retro z doby, kterou jsme ještě neprožili. Vzpomínky na budoucnost... Hergot, ten Terminátor mi buší v hlavě. Jdu k němu a cítím to chvění, beru za chromovou kliku a vlezu dovnitř. Jsem jak zvíře... musím trochu orazit. Sedím na kůži, volant s kterým ukočíruješ i raketoplán... tlačítkem vpravo na sedadle se posouvám dozadu. Ideální klec, pro mejch 188. Je širokej. Místo klíčku ta identifikační krabička v kapse a na přístrojovce otočný vypínač, kterým zatočím - a vnímám tep šestiválce - 3.5 l, 280 koní. Ještě spí, v mžiku je probudím. Automat zcvakne jízdu vpřed, přidám a 280 koní držím v opratích. Tohle jsem mockrát v životě nezažil. Ženu ho proti slunci a proti času... Jedu jen kam chci. Sedí na silnici jak přibitej. Podvozek má sportovní úpravu a skutečně si dá říct podle mý chutě. Nic - jo, nic mu nemůžu vytknout. Jdu nadoraz, v mžiku podřadí a celý stádo mě žene rozkoši vstříc. Jde za plynem, v zatáčce žádný náklony, brzdy mě tlačej na volant... úchvatné. Jsem z toho všeho očarovanej - ale hlavně neskonale unešenej. Nahoře nad středovým panelem obrazovka - ukazuje ti při couvání kam jedeš. Koukám na odkládací box (asi na brejle) na stropě mezi předníma a zadníma - sáhnu na to a vyjede obrazovka... DVD... Sedím oproti ostatním autům výš, ovšem štafle nepotřebuju. Je to přesně ta vejška, která mi vyhovuje. Tak se vrátím, vystoupím a musím, prostě musím se na toho drzouna pořád dívat - takhle mi do oka nikdy ještě nic nepadlo. To je dokonalý auto pro ostrýho hocha. Na nic si nehraje... a ty si v něm můžeš hrát na co chceš. Já hodinu vozil Terminátora. Tak - I°ll be back pětatřicítko. I°ll be back!.. :yes:
Sakra GTI, ty ale umíš člověka navnadit ;-) Fakt se už moc a moc těšim. Jedeme se známým + ženskejma do Tignes. Budem se střídat, anebo to vezmem každej jednu cestu. Čoveče, těším se na to skoro víc jak na ty lyže. Jestli tebe nadchla tří a půle, jsem zvědav co se mnou udělá osmiváleček ;-)
Věčná škoda, že tyhle nádherný auta se tu ofiko neprodávaj. Kámoš jí mí od Impexty a zatím je nadmíru spokojen. Mě dostávaj infinity už dýl. Doufám, že si jednou pro tohodle NadNissana jednou zajdu. ;-) Jinak o zážitcích samozřejmě povyprávím, stejně jako o pocitech z R32 a ST. :-)
no a co že ofiko ne ? protože je tu spousta firem jako je třeba impexta tak jich tu jezdí opravdu hafo ...
měl jsem možnost se s nimi povozit a je to libová kára, i když na mastdonta qx to nemá .. :yes:
QX už je extrém, kterej se mi snad jako jediná Infinita nelíbí. FX je tak akorát :-) Koneckonců oproti mojemu Avantu je jakákoliv SUV od Ifni mastodont ;-)
Sakramentský chlapi, slyším Infiniti a musím se sem vrátit! Když jsem chodil (GTI chápe) po Praze a sháněl Infiniti, hodně jsem se dozvídal. Víte, že FX musí každých 9000km na výměnu oleje? No a není ho tam málo. Proto jsem koupil nevzhlednější evropský Murano, servis, záruka...Ježiš to je tak důležitý! Těžko najdeme hezčí auto než FXko, ale tady nejsme v americe, pánvé! Naštěstí!
Ne, FX je dokonalé, i US Murano je dokonalé, jen ne pro evropský střelce. Je to na americký silnice, jen pohoda jízda. Horší brzdy, slabší podvozek, chybí chladič oleje. Ještě potrvá, než se sem ofiko FX dostane. Je ale moc krásný.
S tímhle nápadem přišla škodovka, když uveřejnila studii Tudor. Teď už všichni víme proč nepřišel do seriové výroby. VW si tento koncept uzurpovalo pro sebe. No nic s tím už musí automobilky v koncernech počítat
Ahoj! Vcera mi to nějak sežralo všechny moje příspěvky a ani teď to nevypadá, že by se něco dělo. Systém is down. Na vánoce! Sakra. Všechno jsem četl, GTI,napíšu ti jak to jen bude možné...nic nefunguje. ricardito....já jsem se jen ptal,komunisty nesnáším opravdu a nevím, že honda má 240 koní...je to taková chyba? Myslel jsem, že mě poučíš a místo toho jsem dostal vynadáno ;-\ . Všem stastné a veselé!
Mám pro Vás všechny vzkaz od Alessia, nefunguje mu PC, tak mi to poslal smskou: Vážení kolegové a kamarádi. Přeji Vám šťastné a veselé. Teď se nějaký čas neuvidíme, protože mi spadnul počítač. Všechno do včerejšího večera jsem četl. GTIho mail jsem dostal, někdy později se k tomu příspěvku o Impreze tady na foru vrátím. Byl skvělej! Mám Vás všechny rád, jste (povětšinou) dobří lidé. Moc díky švihákovi, který to sem píše, protože já už nemůžu. Díky a já se co nejdřív ozvu!
Taky Vám přeju vše nej, hlavně se vždycky ať už ve zdraví nebo nemoci, v dobrém i zlém sejdete všichni doma u stromečku. U nás je u stolu o jedno místo míň, a to jsou hodně smutné Vánoce. Všichni na sebe buďte opatrní. Ahoj, švihák lázeňský.
Taky veselé Vánoce všem a já si jdu spustit konfigurátor VW, páč mi právě šéf oznámil povýšení, a něco si musím vybrat (teda, kdybych nechtěl, tak nemusím).