Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Phaeton: konec prodeje v USA?

Na počátku modelového roku 2007 Volkswagen ukončí v USA prodej luxusní limuzíny Phaeton. Zaměří se na Jettu, Touareg, New Beetle a Golf.
Zpět na článek
14. 11. 2005 14:15
14. 11. 2005 14:54
neregistrovaný "rasto"
14. 11. 2005 15:00
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 15:27
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 15:35
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 15:39
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:06
neregistrovaný "Mac2"
14. 11. 2005 16:10
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:05
neregistrovaný "lowkick"
15. 11. 2005 08:19
neregistrovaný "hoborg"
15. 11. 2005 08:27
neregistrovaný "hoborg"
14. 11. 2005 15:27
neregistrovaný "Vektor"
14. 11. 2005 15:30
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 15:37
neregistrovaný "Essesant"
14. 11. 2005 15:44
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 15:52
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 15:56
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 16:13
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:16
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 16:22
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:28
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 16:31
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:35
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 16:42
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 17:25
neregistrovaný "125S"
14. 11. 2005 16:01
neregistrovaný "Essesant"
14. 11. 2005 17:38
neregistrovaný "Krtek"
14. 11. 2005 15:56
neregistrovaný "GermanCarFan"
14. 11. 2005 16:38
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 11. 2005 09:43
neregistrovaný "Vektor"
15. 11. 2005 10:45
neregistrovaný "Jozki."
15. 11. 2005 14:56
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2005 16:11
neregistrovaný "Vektor"
14. 11. 2005 17:01
neregistrovaný "HUJER"
15. 11. 2005 09:08
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 10:43
neregistrovaný "ZZ"
14. 11. 2005 16:25
neregistrovaný "rasto"
15. 11. 2005 09:44
neregistrovaný "franta"
14. 11. 2005 16:11
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 17:10
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 22:02
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 16:21
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:28
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 11. 2005 16:38
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 16:51
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 11. 2005 17:07
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 17:13
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 11. 2005 17:31
neregistrovaný "lowkick"
16. 11. 2005 17:37
neregistrovaný "Feniks"
16. 11. 2005 17:41
neregistrovaný "Feniks"
14. 11. 2005 16:39
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 17:36
neregistrovaný "wolff"
14. 11. 2005 17:48
neregistrovaný "Peto Fiat"
14. 11. 2005 18:10
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 11. 2005 19:47
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 11. 2005 19:56
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 20:37
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
14. 11. 2005 19:08
neregistrovaný "Pierr"
15. 11. 2005 15:12
neregistrovaný "Paja"
14. 11. 2005 19:15
neregistrovaný "tommy"
14. 11. 2005 20:01
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 21:49
neregistrovaný "quoteus"
14. 11. 2005 22:12
neregistrovaný "lowkick"
15. 11. 2005 07:56
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2005 09:22
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 09:38
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2005 15:10
neregistrovaný "lowkick"
15. 11. 2005 15:30
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 16:06
neregistrovaný "lowkick"
15. 11. 2005 16:53
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 17:21
neregistrovaný "lowkick"
17. 11. 2005 21:50
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
15. 11. 2005 15:35
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2005 15:44
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 16:13
neregistrovaný "lowkick"
15. 11. 2005 16:56
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 08:20
neregistrovaný "wolff"
14. 11. 2005 19:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 11. 2005 20:11
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 20:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 11. 2005 20:27
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 20:43
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
15. 11. 2005 09:37
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 20:48
neregistrovaný "Balet"
15. 11. 2005 11:39
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2005 15:51
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2005 15:57
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2005 16:59
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 19:07
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 06:49
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2005 18:57
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2005 23:38
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 08:31
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 08:55
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 08:28
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 09:33
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 10:26
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 10:46
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 10:58
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 11:06
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 11:37
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 12:11
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 12:16
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 22:59
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 11. 2005 16:32
neregistrovaný "Victor"
15. 11. 2005 23:29
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 08:30
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 08:33
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 09:48
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 10:30
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 10:48
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 11:57
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 12:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 11. 2005 13:18
neregistrovaný "Marko"
16. 11. 2005 13:42
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 14:27
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 14:31
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 15:30
neregistrovaný "Marko"
16. 11. 2005 15:40
neregistrovaný "tommy"
16. 11. 2005 17:25
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 19:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 11. 2005 19:54
17. 11. 2005 11:39
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 11. 2005 22:04
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 11. 2005 10:02
neregistrovaný "Paja"
14. 11. 2005 14:15
BIG MAC
Jo, na PHAETONA musíš mít. Dokonalá kastle... vynikající motory... ale hlavu, brácho, tu ti k tomu novou nedaj... v tomhle je lehkej problém... ale za ten VW-PORSCHE (bravo) nemůže... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "rasto"
14. 11. 2005 14:54
Re: BIG MAC
neviem, ci to je hlavou, aj ked to je na americkom kontinente ... problem bude asi niekde inde, a mozno prave v hlave, ale v europskej a toho, kto vobec vymyslel toto auto. podla mna sa k vw nehodi. a preto je asi aj na tom tak s predajom. aj napriek tomu, ze ho predavaju v usa pod cenu, nepredava sa tak ako by chceli. ja osobne som tu videl tri za cely cas. hold americania maju trosku iny vkus.
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 15:00
Re: BIG MAC
:yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 15:27
Re: BIG MAC
Auto samo nemá chybu... VW ovšem neodhadl motivace vedoucí pro nákup v tomto segmentu... Svět chce být klamán...
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 15:35
Re: BIG MAC
je to stejné jako A8... myslím rámcově..?? řekl bych že ano... VW se zachoval hamižně... chtěli velkou limuzinu pod znakem VW.. to je klamání a svět a spotřebitel nechtěl být klamán... v koncernu mají A8.. to spotřebitel ví.. proto nekupuje Phaetona ale A8.. to je zákon marketingu... lidi stále vnímají VW jako lidové auto a nechtějí být klamáni tím, že budou jezdit lidovou limuzinou... :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 15:39
Re: BIG MAC
Dokonalá odpověď ;-) Jenže ta A8... za tu musíš přihodit pár polen... Tohle je těžké - nad Apoštola hodili možná trochu neuvážene chrám, VW chrám... a na to jim lidi nešli... to je fakt... Nic se neděje... tohle VW ustojí. :yes:
neregistrovaný "Mac2"
14. 11. 2005 16:06
Re: BIG MAC
Jestli tím přihazováním polen myslíš prachy, tak to není tak úplně pravda. Oficiální cena A8 a Phaeton je +-stejná (V8 Phaeton je např. o 15 tisíc dražší), výbavu má VW nepatrně lepší. To, že musí na Phaetona dávat masivní slevy, aby to někdo koupil, je jiná věc.
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:10
Re: BIG MAC
Mrknu se na to...
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 16:05
Re: BIG MAC
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "hoborg"
15. 11. 2005 08:19
Re: BIG MAC
ale no tak! tvuj nekritickej pristup k cemukoliv od VW je tu obecne znamej, ale ze by to slo tak daleko? :] to auto samozrejme bezchybny neni, a me je spis zahadou ze si to nekdo koupi..
1] cenove srovnatelne s A8
2] oproti A8 (hlinik) znatelne tezsi, horsi spotreba..
3] VW proste NENI znacka pro luxusni limuziny. nechci tim rict ze by to pripadne neumeli udelat, ale postrada to logiku, je tu prece A8. Pravdepodobne se par lidi v managementu zblaznilo a prosadili si velky auto s VW logem na cumaku. Docela by me zajimalo jak je to s vydelecnosti Phaetonu celkove, asi pred rokem jsem nekde cetl clanek ze si nevede moc dobre, a tohle taky neni pro VW moc dobra zprava. Na druhou stranu to zase evropani asi obcas kupujou..

a k tomu ze mi VW neda novou hlavu, no jeste to tak, to bych nesit nechtel :] rozhodne to JE jejich chyba, konkretne marketingu. Maj si zjistit jaky hlavy se tam venku potulujou a pro ne vyrobit auto, ne opacne :]

..a nemuzu si pomoct, ale soucasne produkce VW mi pripada neuveritelne nudna a nezajimava, jak technicky tak designem. Jo, kdyby tak zase vyrobili neco tak peknyho jako Corrado :] sice jsem s tim mel furt nejaky problemy, ale auto to bylo krasny a jezdilo se s tim paradne..
neregistrovaný "hoborg"
15. 11. 2005 08:27
Re: BIG MAC
muj prvni prispevek, a jak tak koukam, formatovani se tu moc nevede.. no, hlavne ze muzu pouzivat ty zluty potvory :-! ..tak abych VW tolik nekrivdil, docela zajimavej mi prijde ten motor kombinujici turbo a kompresor. Sice se mi ten napad natlakovat co nejvic nejakej malickej motor moc nelibi, a budi to ve me dojem spotrebniho zbozi na tri roky a vymenu, ale treba prekvapej.. kazdopadne je to v soucasny produkci alespon neco originalniho (prestoze to samozrejme neni nova vec, a rozhodne to neni napad VW), a bude zajimavy jak to s tema motorama dopadne
neregistrovaný "Vektor"
14. 11. 2005 15:27
Re: BIG MAC
To žes viděl u vás len tri nic neznamená. Kdybys bydlel v Berlíně, tak
si jich viděl nejmíň tri sta. Jinak k Amíkům - auta pod cenou, benzín pod cenou, zkrátka úplně jiná filosofie. Jo a výrobce, který si troufne na kalibr typu PHAETON..no ten už musí něco umět. Hm, kde jsou Frantíci, Italové, Švédové, Španělé...mám pokračovat?
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 15:30
Re: BIG MAC
..jenže většina (ne-li každej) se drží toho co umí...!! a v čem je dobrej... :-) :yes: ;-)
neregistrovaný "Essesant"
14. 11. 2005 15:37
Re: Nedofucked Deutchland
Nechces doufam srovnavat takovy pezpohlavni nedomrd*k jako VW Phaeton napriklad s Maserati Quattroporte nebo s F612 Scaglietti, vid ze ne? To jenom abys vedel, kde jsou Italove >:-[]
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 15:44
Re: Nedofucked Deutchland
:yes: :yes: >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 15:52
Re: Nedofucked Deutchland
No jóó, ty aby ses nepřidal.... Napiš mi sem prosím cenu toho Quattroporte.
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 15:56
Re: Nedofucked Deutchland
ano... je to tak... ale použiju tvůj sloh.. jestli dovolíš... :-) Od VW je to takové malinko prostituční vtírání se mezi smetánku kam nepatříš - ano nižší cenou ale každej ví, že jsi jen obyčejná "***"... teda jako ten Phaeton... :-) Jo a cenu nevím... musel bych to hledat... a víš jak jsem na tom s hledáním a odkazama... >:D :-) třeba to sem někdo hodí... ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:13
Re: Nedofucked Deutchland
hele, ty štětko >:D máš nepochybně pravdu, že VW nezvolil optimální segment... ovšem střádat na Quattro... to chce pěknej balík.
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 16:16
Re: Nedofucked Deutchland
...jo jo... a je to taky ale MASSERATI.... :-) :-) :-) a ne folkcsvaágn .. >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:22
Re: Nedofucked Deutchland
Aha... :-) To, co řídím, z toho legendu udělám sám, na to nepotřebuju razítko v techničáku s italským přízvukem :-)
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 16:28
Re: Nedofucked Deutchland
>:D >:D :yes: :yes: OK vzdávám se.. >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:31
Re: Nedofucked Deutchland
Já také >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "ciello"
14. 11. 2005 16:35
Re: Nedofucked Deutchland
tak jdem jinam.... >:D >:D Jo.. v sobotu bude asi na Zličíně docela zábava.... Dci.. tam asi bude taky... >:D >:D >:D To bude asi jinej spolek než je Porsche-club, nebo Saab-club nebo jak maj asi hoši.. co...?!? >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:42
Re: Nedofucked Deutchland
>:D u brány prej budou rozdávat kapesníky... tak u toho bych bejt nechtěl >:D :yes:
neregistrovaný "125S"
14. 11. 2005 17:25
Re: Nedofucked Deutchland
Něco kolem 3mega.
neregistrovaný "Essesant"
14. 11. 2005 16:01
Re: Nedofucked Deutchland
cca 3 mile... Napis cenu toho tvojeho deutchlanda... A pozor Maserti ma ve standartu EXKLUZIVITU, STYL, SARM a SPORTOVNI FLUER! To si k tomu Folxvaagnu nekoupis ani za priplatek >:-[]
neregistrovaný "Krtek"
14. 11. 2005 17:38
Re: Nedofucked Deutchland
Quattroporte stojí 3,3 mega(viz impexcar.com)
neregistrovaný "GermanCarFan"
14. 11. 2005 15:56
Re: Nedofucked Deutchland
Ital? Autem tam a zpatky pesky.
neregistrovaný "RRAAFF"
14. 11. 2005 16:38
Re: Nedofucked Deutchland
Myslím,že se tohle taky požívalo u Fordu v trošku jiném znění.Ale beru to,že máš mnoho zkušeností s italskýma autama >:D
(mám německý auto)
neregistrovaný "Vektor"
15. 11. 2005 09:43
Re: Nedofucked Deutchland
FIAT = Fehler in allen Teilen. Jo a srovnávat ruční kusovou
výrobu Maserati se sériovou výrobou VW PHAETON, navíc i v jiný třídě, tak to jste už úplně vedle pánové. Mrzí mě ty trvalý mindráky na všechno německé, ach jo. Kolikrát to mám opakovat - proč se neprodává víc zřetelně levnějších Lagun a C5 a 407 než proklínaných a tolik haněných drahých a bezpohlavních Passatů. A ještě ke všemu na českém trhu s trháky jako R. Thalia nebo Dača Logan. Prosím všechny milovníky frantíků a italů o vysvětlení.
:-)
neregistrovaný "Jozki."
15. 11. 2005 10:45
Re: Nedofucked Deutchland
Nie je nahodou Phaeton tiez rucna vyroba ?
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2005 14:56
Re: Nedofucked Deutchland
Vektore, Vectore...proc se neprodavaji??? Protoze podil nemeckych filialek je u nas vetsi nez tech francouzskych, tato trida je vice nez drive fleetova a poolova, 80% pasiku je ve firemnich flotilach...podivej se na situaci v "Golf" tride...nazyvat vyrobu Phaetonu seriovou je trochu nadsazka nemyslis?
neregistrovaný "Vektor"
15. 11. 2005 16:11
Re: to Paja
:-) Tou seriovou výrobou jsem myslel tisíce ks ročně, kolik ks se vyrobí Quattroporte se zřejmě ani nedozvíme, nicméně min. o řád, spíš o dva méně. 80% pásáků ve firmách?..poměr firemních němců a fir. frantíků se myslím nijak významně neliší. :-!
neregistrovaný "HUJER"
14. 11. 2005 17:01
Re: to Paja
...A KDE JSTE vY, ČEŠI ? ?
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 09:08
Re: to Paja
...??!!?? :-O co...????
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2005 10:43
Re: to Paja
HUJER, METELESKUBLESKU!
neregistrovaný "rasto"
14. 11. 2005 16:25
Re: to Paja
v stvrti v ktorej byvam to znamena dost, ale to ti nebudem vysvetlovat. ostatne veci z tvojho prispevku asi nema cenu komentovat. ina filozofia urcite, lebo tu auto nie je majetok, ale spotrebny tovar a v tom je zasadny rozdiel medzi us a eu.
neregistrovaný "franta"
15. 11. 2005 09:44
Re: to Paja
dufajme ze ho nahradi fabia ktora ho v mnohych veciach predčí.
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 16:11
Pizza
Pozor! Maserati neni cela italska produkce! Bohuzel!
Tak tedy... italske auto ze zasady ne...nechci stravit zbytek zivota v servisu. :no: ALE maserati kvuli vyse jmenovanemu ANO, hlavne se mi libi ten FLEUR :-) :yes: :yes:
ALE na A8 nesahat, NESAHAT!!! :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 17:10
Re: Pizza
Svata pravda! Clovek by se mel vyhybat styku se vsim vw nemeckym:-) Takze nesahat nejen na A8!;-)
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 22:02
Re: Pizza
Ale nektere jine znacky se prece taky SNAZI pouzivat hlinik atp. nebo ne? ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:21
ŽMĚŇ LOGO
brácho... jo, prostě změň logo... na přední masce... a o Phaetona bude rvačka... Nikoho nezajímá, že tě vyráběj na dřevěný podlaze, že máš u toho nohy na stole, v ruce třeba panáka svýho Chivase a koukáš na ten koncert... tohle brácho nikoho nezajímá... škoda...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 11. 2005 16:28
bez titulku
hmmm to je smutný no ... phaeton se mi celkem líbí, ale má jednu chybu a to je hmotnsot .. jinak se mi líbí více než některé jiné limuzíny ...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 16:38
Re: bez titulku
Taky se mi celkem libi, z VW urcite nejvic,ale jeho problemem je cilova skupina. Cpat se motorove nad A8...no to asi ne. Cenove zas o tolik levnejsi neni a...mas pravdu...proti A8(AudiSpaceFrame) je o dost tezsi, ALE nekdo muze videt vyssi hmotnost jako vyhodu,napr. pri celni srazce. Podle mne by cena toho auta v zakladu mela byt tesne nad stredne dobre vybavenou A6, tzn. kolem 1.7, pak by to slo lip. ;-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 11. 2005 16:51
Re: bez titulku
jeden z důvodů proč se mi líbí, ježe jich právě tu není tolik a je to celkem raritka což vidím spíš jako klad ... s tou cenou nevím , je to přeci jenom auto jiný kategorie než A6 ;-\ .... jo s tou hmostností je to takové dvojaké no ...
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 17:07
Re: bez titulku
Ale A6 zacina na 1.2! S 3.OTDI (stejnym jako Phaet) stoji v zakladu 1.45...takze o tridu vyssi Ph by mohl klidne zacinat na 1.7 kdyz A8 3.0TDI stoji 2 mega. ;-)
Jeste k te hmotnosti vs bezpeci. Nekde jsem cetl, ze Ph je pri srazce vstricny k malym vozum, ktere nemaji skoro zadnou moznost deformace. To je O.K. Nechtel bych rozmasirovat rodinku ve fabii i kdyby to byla jejich vina. :-( Na druhou stranu to znamena, ze se bude rolovat mnohem ochotneji nez jine velke vozy :-O No a to uz by pri srazce s nejakym splasenym superbem O.K. byt nemuselo :no:
Kazdopadne ja jsem zastancem tezsich vozu. Citim se bezpecneji a taky to tak snadno neuklouzne :yes: Jeste lepsi je sedet vys a mit pod sebou 2.5t, napr. X5 nebo RR. :yes:
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 11. 2005 17:13
Re: bez titulku
přiznám se že ceny moc nesleduju ... ad a není to moje cenová katagorie ad b radši si plním hlavu něčím jiným ... jo jo souhlas rr pod zadkem jepříjemný pocit. s tou vstřícností to slyším prvně ale je to příjemné zjištění . taky bych nerad někho zdeformaoval :yes: souhlas s tebou
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 17:31
Re: bez titulku
:yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Feniks"
16. 11. 2005 17:37
Re: bez titulku
neregistrovaný "Feniks"
16. 11. 2005 17:41
Re: bez titulku
no, nevim, predstava ze takhle tezke auto pomuze rodince ve fabii je podle me dost naivni.spis bych rekl ze takovou fabii odmrsti jako nic. navic cim tezsi, tim vetsi energie takze pri narazu vzhnika problem pro osadku samotneho faetonu. k prohrabnuti: rozdil pul tuny u dvoutunoveho auta (quattro?) nehraje moc velkou roli.
neregistrovaný "GTI"
14. 11. 2005 16:39
JEDNO JE JISTÉ
To máš tak, brácho... čím větší... teda auto... tim nižší... teda motivace k jeho koupi.... co ;-) Třeba já... já miluju Smarta... ani vlastně nevím proč >:D Ale vážně. Přesně tak to, brácho, je... P.S. vždycky si kup auto takový, aby sis moh´koupit větší a nikdy si nekupuj tak velký, abys nemusel přemejšlet, žes měl koupit menší... U ženskejch tohle platí taky... ale naruby ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "wolff"
14. 11. 2005 17:36
Re: ////
GTI chceš znát důvod, proč nekoupit Phaetona a koupit A8 (když už musíš zůstat v koncernu? Důvody jsou dva. Značka a hmotnost.
Co se týká Itala. jednoho mám a o servisu určitě slyším míň než majitelé Německých aut. Vlatně jen na servisky (výměna oleje a ještě ta je po delších intervalech než u němců).
A za další, to Maserati je dražší než Paheton,a le srovnáváš nesrov¨natelné. To auto v Německu konkurenci enmá. A v Americe se prodává jak rohlíky na stánku...A taky v Itálii, Německu, v Japonsku, Australii, Koreji, v Číně... :-)
neregistrovaný "Peto Fiat"
14. 11. 2005 17:48
Re: ////
:yes: :yes: :yes:
servis a ital to nejde dokopy.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
14. 11. 2005 18:10
Re: ////
hm vidíš .. a mě třeba italové nic neříkaj .. ani maserati, ani ferrari ... ( teda co se mi trošku líbí je lambo a to jen kvůli chystané espadě ) ... vždycky když je nějakej test tak mě z testovanejch aut tyto zajmaj nejméně. ale jeto jen otázka osobního vkusu, kterej má každej jinej. ... ať si lidé koupí maserati, já byhc volil phaeton ...
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 11. 2005 19:47
Re: ////
kdybych se nachazel ocitl v socialni vrstve, kde se tyhle auta kupujou, mozna bych uvazoval jinak, ale ted bych taky volil Phaetona, tedy Z TECH DVOU ZMINENYCH; jinak by to samozrejme bylo XJ ... barvu este nevim, protoze si nejsem jistej, jak vypada na stavajicim XJ zlata metla (videl jsem v ni jenom stary XJ6) a jak vypada v realu ultra-violet
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 19:56
Re: ////
Pomuzu ti rozlustit aspon cast tajenky:-) XJ v zlate vypada priserne! Jako kazdy Jag v te zlate, kterou nabizeji:-( Jinak samozrejme XJ v jakekoliv barve je ta nejlepsi volba! ;-) Jinak bych doporucil XJR v BRG a "dechrom paket" :yes: Kuze samo Ivory :yes:
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
14. 11. 2005 20:37
Re: ////
já jsem viděl v vínový novou s- třídu s světlým interiérem a řidičem tmavší pleti ... a až na mezikus mezi sedadlem a volantem ... krasavec , hezší než na fotkách ...
neregistrovaný "Pierr"
14. 11. 2005 19:08
Re: ////
samotni bohati italove nejezdi ze svojimi sroty, dost dlouho jsem tam zil a vim ocem mluvim a znam ty vtipy na vlastni automobilky. dokonce nacionalisticky berlusconii vymenil svoji A8 az na tlak italskych medii.
fiat pred rokem zacal velkou kampan v ktere upozornuje italy aby mysleli vlastenecky podobne jak francouzi, japonci, nemci a kupovali domaci automobilky jinac zkrachuji. Pres 60% italu vlastni zahranicni auto to mluvi samo osobe o jejich kvalite kdyz jim ani vlastni lide neveri.
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2005 15:12
Re: ////
Umistit 40% produkce na domacim trhu je pekny vysledek, o kterem si mohou nechat v USA jen zdat (nepocitam vyrobni zavody japoncu), nebo snad ne? ;-) Samotni bohati italove nejezdi opravdu sroty, AR je tam s Lancii stejne bezna jako u nas Skoda, taky to tam trochu znam a nejsem si vedom nejakeho priceni se k vlastnim znackam, spis naopak ;-)
neregistrovaný "tommy"
14. 11. 2005 19:15
Re: ////
ma nekdo statistiku? ja pochybuji ze masserati proda 10% z toho co A8 i kdyz je v podobne cenove skupine. tu jde o jeho mafiansky "italsky" nespolehlivy image, ktery je pro konzervativni managery velmi dulezity.
jak jsem videl na bbc tak technicky byl podobne prumerny jak jaguar.

V usa Fiat neni zastoupeny ani na trhu.
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 20:01
Re: ////
Byt technicky "prumerny" jako Jaguar neni zadna ostuda, naopak! Zasadni problem nakupu opravdu premiovych znacek je ono zname "co na to okoli":-( Porad jeste je tady ten aspekt, ze sice v A8 nebo S-klasse vsichni vedi, ze to stalo moc, ale u Jaguaru nebo Maseratti si kazdy mysli, ze to stalo strasne moc:-( Nevim, jestli je to od vyrobcu umysl, ale prodejum to rozhodne neprospiva:-( Chapal bych, kdyby vyse zmineni byli opravdu cenou nekde mimo, ale konkretne u Jagu to vubec neni pravda.
neregistrovaný "quoteus"
14. 11. 2005 21:49
Re: ////
presne (ohledne verejneho mineni a cen) a ono to neplati jen u nas - audi ok, ale jaguar ne! to by bylo moc :-)
neregistrovaný "lowkick"
14. 11. 2005 22:12
Re: ////
Vidim to stejne. U Jaguaru kazdy (LAIK) ceka mnohem vyssi cenu nez u AUDI, BMW, MB stejne tridy.ALE ja to chapu, podle mne je taky Jaguar na zamecek nebo prinejmensim venkovske sidlo. Jo vidim ho tam vedle RR. ;-) :yes: ALE k modernimu domu rekneme do 15 mio se podle mne nehodi, tam patri hightech design - u LR tomu castecne vyhovuje Disco3, ale u Jaguaru nic takoveho neni. ;-)
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2005 07:56
Re: ////
XJ?
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 09:22
Re: ////
jo.. z části souhlasím... stejná nota až na něco.. stejně jako mates... Proč nejde Jaguar dohromady s bydlením nebo hi-tech životním stylem.. nebo třeba RR Sport..?? Já bych vůbec neviděl problém jezdit jagem a bytlet v bytě... Ok.. samože ne v panelaku ale v bytech pod kterýma jsou soukr. garaže atd... a byt je hodně "Hi-Tech" a moderně pojatej... žádnej problém... právě bych tam viděl toho Jaga snáz než třeba Mergla... Nevidím v tomto pohledu rozdíl mezi A4 - X-Type - MB C - Saab 9-3 atd.. myslím tím co se týká premium třídy... ;-) a samozřejmě stejně tak i u vyšších tříd.. ;-\
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2005 09:38
Re: ////
:yes: :yes: Proc ja s tebou vzdycky musim souhlasit;-)
neregistrovaný "lowkick"
15. 11. 2005 15:10
Re: ////
Podivej, taky s vetsinou souhlasim. RR Sport je vylozene muj oblibenec a az bude mit TDV8 budu ho mit jeste radsi ;-) :yes: Jenze stejne si k modernimu domu spis predstavuji napr.Lexus RX400h...chapes...tim, co symbolizuje, nejen designem, i kdyz ten hraje svou roli. ;-)
Debata dumxbyt je asi na jiny server. Ja musim mit moznost projit se rano po zahrade, ale mam spoustu znamych, kteri chteji radeji byt.(take samozrejme nemluvim o panelaku). Jinak u mne LR i JAGUAR jsou za 1. :yes: P.S.: Jen jim clovek musi odpustit nejakou tu chybku. >:D
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 15:30
Re: ////
jasně nebudem řešit dum-byt pozitiva negativa na jinej server ale taky rad snidám na zahradě kde mi běhá čokl.... ale to je vedlejší... a navíc k Hi-tech si představuju já zase teda něco jako je Saab... Lexus je taky OK akorát se mi moc nelíbí (globálně).. a v tom právě vidím tu symbiozu - Hi-tech není pro všechny jako ty auta o kterých se tu právě bavíme... :-) :yes: RR sport je 1A a i s tím 2.7 to cvičí dobře.. ale je pravda že sedí víc té Disco... ;-) A co se mě týká.. tak moje velmi oblíbené auto je Disco II... Mnohými odsuzované, ale prostě se ti vryje pod kůži...!! :yes: a právě to odpouštění.. je to asi stejný se všema těmato autama.. kupuješ si je pro to co jsou zač a na ty "chyby" moc nehledíš... pro někoho to chyby jsou pro někoho ne... Třeba u Defendera někdo vidí chybu jako únik oleje a zasírání se tím motoru.. já to vidím jako výhodu v "samo-izolaci" a konzervaci a takové provozní těsnění.. v prachu se to velice osvědčilo... :-) Takže asi rozhoduje úhel pohledu... :yes: ;-)
neregistrovaný "lowkick"
15. 11. 2005 16:06
Re: ////
Kdyz mas blizko k LR, nevis jestli do RRS opravdu budou davat V8 diesel a hlavne kdy? A taky nejake zkusenosti s kvalitou, myslim elektroniku? Ja jsem se o nej zacal trochu vic zajimat a na US forech jsem nasel spoustu spatnych zkusenosti...chybove hlasky...park.brzda, vzd.odpruzeni atp. To auto je pry presoftwarovane a semtam klekne jak Windows >:D . No, majitelum to asi k smichu neni :-O Ja bych taky nechtel naletet. Jinak je to osobnost. :yes:
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 16:53
Re: ////
konkrétní info o nových modelech nemám (ze zkušenosti..) a se starým (klasickým) rangen nic nebylo... ;-\ ani vzduch ani jiná elektronika... tak nevím.. a o současné Disco taky nemám zprávy s chybama nebo vyjímečnýma poruchama.. což RR je skoro to stejné... ;-\ tak nevím, ale kdyby se cokoliv ke mně dostalo tak se podělím...
neregistrovaný "lowkick"
15. 11. 2005 17:21
Re: ////
O.K. Dik. :-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
17. 11. 2005 21:50
Re: ////
měl jsem možnost oťuknout dva rrs,a oběma povrzávalo z venku zavěšení pravého zadního kola ... neví se že by to byla nějaká rozšířená závada ??? ;-\ ale jinak auto libovka , ale spíš bych zvolil Discoverku pokud by mi šlo o praktičnost nebo klasickej RR pokud o imege a luxus
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2005 15:35
Re: ////
Kazdymu autu musis nejakou tu chybku odpustit! ;-)
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 15:44
Re: ////
>:D .. teď mi došlo, že mi určitě někdo napíše.. že jednoznačně k Hi-Tech stylu života patří třeba BMW 5er... ale tam to já vidím jako sterilní způsob života... ;-) chladnej němec bez přátel a zájmů... prostě nula jen to auto a plasma na zdi... tečka...!! ;-\
neregistrovaný "lowkick"
15. 11. 2005 16:13
Re: ////
Na BMW mi nejvic vadi lide, kteri si je kupuji a jak v nich jezdi >:-[] Samozrejme ne vsichni. ;-) Jinak se mi ale zrovna 5 zacina teprve ted poradne libit.Jo, je to chladne, ale libi se mi to. ;-)
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 16:56
Re: ////
jo.. s tím z téměř souhlasím a ti řidiči... viděl bych to jako syndrom české republiky a většiny německých aut u nás... :-(
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 08:20
Re: ////
Ty si fakt p...c :-) Když si někdo plete jabka s hruškama... :-O
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 11. 2005 19:59
Skončeno v USA
Čas od času tu prezentuju čísla prodejů aut v USA. Obzvláště těch luxusních. Často dostávám přes držku za to, že prý špatně třídím do tříd. No nejčastěji se to ale ozývá z tábora těch, kteří jsou těžce nespokojení s prodejem některých značek v USA a jejich oblíbenci by vymetali dno, ať bych je začlenil do jakékoliv třídy. A prostě každý soudný člověk vidí, že v luxusním segmentu v USA dvě auta doslova živoří: Infiniti Q45 a VW Phaeton. Jejich měsíční prodeje jdou počítat na prstech. To je fakt a není to prohlášení podbarvené mým automobilovým vkusem. Protože zatímco Q45 mám rád, Phaeton vůbec. Takže v USA skončili frantíci a italové (mimo superdrahé značky) a končí Phaeton. Bye bye.
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 20:11
Re: Skončeno v USA
Male OT doplneni. Protoze u clanku se statistikou prodeju neni diskuze, tak to dam sem. I prez velkousta prohlaseni noveho importera Jaguaru v CZ se prodaly za 9-10/05 2 vozy, za stejne obdobi 2004 jich bylo 5:-( Je zcela zrejme, ze onech nahlasenych 150vozu za rok je nesmysl:-( Navic plan prodavat Jaguar v obchodaku (tusim Carrefour) je taky napad hodny makretingoveho "maga":-( O zdrazeni nahradnich dilu az o 40% ani nemluvim:-( Vim, ze timhle Jaguaru v CZ zrovna neprospivam, ale je potreba, aby se o tom vedelo. Protoze, jestli neco prodeje vazne srazi, tak to neni vlastni portfolio Jaguaru, ale jeho importer:-( Pro priklad by se dalo jit do A, kde je situace na podobnem trhu presne obracena. Tak a ulevil jsem si ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 11. 2005 20:20
Re: Ride with style
No já měl taky příspěvek pod statistiku prodejů a tak ho taky dám sem: Dneska jsem jel do (vy víte kam jezdím vylepšovat své znalosti) a cestou jsem viděl tři(!) úplně nové Mustangy GT. Ne pohromadě na nějakém sletu. Odděleně. Černý, červený a žlutý. >:D :yes: :yes: :yes: Mustang jede. Piště si v časákách dál ty bláboly o plastech a tuhé nápravě. Je to marný! >:D >:D >:D Prostě mám dobrou náladu, tak trochu křičím.
neregistrovaný "mates"
14. 11. 2005 20:27
Re: Ride with style
Mustang :yes: A jeste male doplneni k tomu Jagu. Za rok 2004 50 novych registraci. Za 2005 zatim 39 (z toho 37 na ucet stareho importera). Jsem zvedavy, jak se k tomu novy importer postavi. Chci verit, ze je to pouze uceni se noveho produktu (mel to asi uz umet, kdyz to dostal) a pristi rok opravdu ukaze jestli to mysli s Jaguarem vazne. Ovsem 150 novych registraci to celkem letos neda ani kdyby to zacali prodavat s 40% slevou:-(
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
14. 11. 2005 20:43
Re: Ride with style
jo tak to máš kliku ... to musel být krásný pohled ... sice nevím kam chodíš ale nemůžeš tam zjistit kolik tu jezdí třeba auta od nějakýho typu ???
no, a ještě k jagu .. no dal bych jim čas, když začínal dovozce s land roverem tak ty prodeje taky nic moc a kde je land rover dneska ... v porovnání třeba s jeepem .... myslím že se to vylepší
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 09:37
Re: Ride with style
neviděl bych v tom 100% zásluhu importera... ale ty auta jsou žádaný, takže i minely importera jsou někdy přehlédnuty... takže pozitiva a negativa .... +/- = 0... ;-\
neregistrovaný "Balet"
14. 11. 2005 20:48
Re: Ride with style
Prodávat auta v obchoďáku je zvrhlost... Mám malý příběh:
Jednoho dne se pan Sklenář rozhodl, že si koupí nové auto. Přes omezený rozpočet by rád něco stylového a přitom levného. Navštívil několik salónů, kde mu ochotně všechno ukázali, nechali ho vyzkoušet si různá auta při testovacích jízdách, všechno vysvětlili... Když pan Sklenář našetřil na akontaci opravdu vyrazil... do Carrefouru. Na parkovišti, kam přijel svým dosavadním povozem si vzal košík, projel kolem ochranky oblečené v křiklavou uniformu a namířil si to do oddělení aut, cestou minul rohlíky, zeleninu a "ozdobné" poklice na Felicii, když konečně viděl to, po čem toužil - Jaguar XJ...
Aneb když se to stalo elektronice, další na řadě jsou auta... Sbohem kulturo.
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2005 11:39
Re: Ride with style
Ještě lepší bude kupovat je přes internet. Rovnou ti ho přivezou před barák. Chodit někam do salónu, nebo do kamenných krámů mi přijde v 21. století degradující ;-)
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2005 15:51
Re: Ride with style
Koupe noveho vozu je obrad, nechavat si ho dovest je zvrhlost! ;-) Neni nic krasnejsiho nez se usadit v autosalonu a nechat se obskakovat usmevavou reprezentatnkou! >:D
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2005 15:57
Re: Ride with style
Souhlas :yes: Jen si vzpominam, kdyz jsem si vloni kupoval auto, tak jsme to meli s prodejcem vyreseny asi za 10 minut:-) Je teda pravda, ze jsme se uz znali 3 roky a vedeli jsme co muzeme, ale on je naprosty profik. Vedel co budu chtit a tak mi to nabidnul a bylo posekano;-) Ani mi nestihli donest kafe a uz jsme vyplnovali objednavku:-)
neregistrovaný "ciello"
15. 11. 2005 16:59
Re: Ride with style
:yes: jak su ušetřit čas.. :yes: :-) Ale je to asi tak, že svoji holku )ženu) už taky znáš, tak přesně víš kolik do těch špaget máš sypat koření.... >:D >:D >:D Jasně.. není nad to přesně vědět co chtít.. a dobrej prodejce tě směřuje... :yes: a ne že ti dává 40 možností a ty nevíš a topíš se v tom... :no: >:D :-!
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2005 19:07
Re: Ride with style
Tss, obřad. Počkej, až začne VW provádět telemarketing na prodej ;-) To bude německá aplikace JIT v praxi. Zavolaj, objednáš, přivezou rovnou z fabriky. Žádný skladový prostory. Jo a techniky ti taky budou vozit až k baráku (resp. na místo po*rání). Vlastně už vůbec nebudeš muset vycházet z baráku, ale VW ti tak vymeje palici, že si to jejich auto stejně koupíš ;-) A jedinej kontakt s ním budeš mít na ploše tvýho compu :-)
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2005 06:49
Re: nekoupim...nekoupim
VW si proste nekoupim! >:D Me priority jsou jinde...nejsem ani zednik snazici se dostat do stredni tridy (sociologicky), ani obchodni cestujici a i nase vedeni vi, ze stejnou hodnotu dostane za nizsi penize u domaciho producenta a image honime z Ingolstadtu, nebo Mnichova ;-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2005 18:57
Re: nekoupim...nekoupim
CRF to asi nebude, když jde pryč z CZ trhu...
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 11. 2005 23:38
Re: nekoupim...nekoupim
no fakt - to je dost nestastny spojeni :o)) doufam, ze se mates tim ?omylem? neprimo nedopustil vestby nebo to dokonce neprivolal ... (ehm, "fakt nevim, co bych si pocal" :o)
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 08:31
Re: nekoupim...nekoupim
Skoda, ze sem nemuzu napsat uplne vsechno, to by uz bylo neco jako sireni poplasne zpravy:-(
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 08:55
Re: nekoupim...nekoupim
oojee (8[
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 08:28
Re: nekoupim...nekoupim
Podle toho co vim, tak to ma byt v tom obchodaku na Smichove. Nejsem z Praglu, ale myslim, ze tam je ted CRF. Ono je jedno, ktery obchodak. Jag se proste v obchodaku prodavat neda! Importer trvdi, ze na jare bude novy salon Jag+LR na Cernym moste, ale to sliboval uz v lonskem roce anglanum. Tem dokonce rikali, ze uz tam ten salon stoji:-(
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 09:33
Re: nekoupim...nekoupim
Aha, už tomu rozumím. Typický nešvar českého spotřebitele. Obchodní galerii nazývá podle hypermarketu, který se v ní nachází. ;-\ V Praze jsou hypermarkety Carrefour tři (Smíchov, Eden, Stodůlky). To, o čem mluvíš ty, je Obchodní Centrum Nový Smíchov ;-)
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 10:26
Re: nekoupim...nekoupim
To mas uplne fuk. Do takovy barabizny nepatri snad zadny auto a Jag uz vubec ne! Navic si myslim, ze by mel salon a servis byt na jednom miste a treba ty Pruhonice byly fakt dobry. Vubec jsi nemusel do mesta, kdyz jsi neco potreboval. Jinak ty tvoje vize o eshopu s autama jsou velmi smutny, ale bohuzel asi realny:-(
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 10:46
Re: nekoupim...nekoupim
Svýho času v Shopping Parku Hostivař byla prodejna Škoda. Nakonec se tam taky neudržela. Nemám nic proti promo akcím, které se v těch mallech dělají. Propaguje to značku/model a narazíš tak "náhodou" na auto, na který by ses do salónu podívat nešel. Před cca 14ti dny stál zlatý X-type v Metropoli Zličín. Zlatá mu fakt nesedí. Na XJčku mi ale neva. To jsem už ale jinde :-) Já ty vize myslel samozřejmě s nadsázkou, ale asi to bude část nechutné budoucí reality... ;-\
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 10:58
Re: nekoupim...nekoupim
Jo, proma jsou OK. Ale ted si vezmi modelovou situaci, jdes si vybrat auto: jebes se ucpanym mestem a po nejake dobe snazeni zaparkujes; pak se prodiras davem lidi, ktery jsou tam kvuli nakupum a slevam; konecne se dostanes do showroomu, kde na tebe ty s vozejkama civi jako na exota; pohovoris s prodejcem, okouknes vystaveny auta a chces zkusebni jizdu; po nejaky dobe se dostanete do podzemni garaze, kde jsou predvadecky a zacne dalsi cast hororu; zkusebni jizda se promeni na poskakovani ve fronte a mezi semafory = dojem z auta "na *"; nevadi, auto chces a koupis ho; predani se zase uskutecni v podzemni garazi pred zraky nakupujicich; po tomhle hnusnym aktu se vykodrcas a pri prvni prilezitosti te nekdo tukne; nevadi, jdes do servisu v palaci kultury (podzemni garaz); nahradni auto? bez objednani a nedej boze v cene?= nesmysl; no a ve finale pri trose "stesti" mechanik pri zkusebni jizde po meste to tvoje opraveny auto zase tukne 8-s Neni to k pobliti?
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 11:06
Re: nekoupim...nekoupim
Já neřekl, že to není hnus ;-) A v servisu pod Kongresovým centrem Praha >:D jsem párkrát byl a jediný, co mi vadilo, bylo to stupidně vyřešený parkování tam. A k těm zácpám a showroomu jinde než servis. Tak to prostě JE a BUDE. Je jasný, že v centru města ten showroom zasáhne víc lidí. Zase je tam ale tak vysoký nájem, že je kravina tam dělat servis. Ten může být někde na periferii. Aspoň nezůstaneš v zácpě. No, dnes už asi i na té periferii. Já chápu, že ty teď mluvíš o konkrétní značce, která by měla mít JINÉ standardy. Naprosto souhlasím. Je to nedůstojné! A v téhle cenové kategorii se očekává odpovídající kvalita služeb...
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 11:37
Re: nekoupim...nekoupim
Rozumime si naprosto presne! :yes:
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 12:11
Re: nekoupim...nekoupim
Jeste bych dodal, ze servis prodava dalsi auto. Neni nic lepsiho, nez kdyz se pri cekani na opravu flakas po showroomu s novejma autama a prohlizis a muzes o tom promluvit s prodejcem.
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 12:16
Re: nekoupim...nekoupim
Jo, to určitě. Na té periferii by měl servis mít i šourům ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 22:59
Re: nekoupim...nekoupim
nj, kdyz jsem tam dneska to Zlaticko videl na vlastni bulvy videl a rekl si "* dyt to je JAGUAR", uff :o/
neregistrovaný "Victor"
15. 11. 2005 16:32
bez titulku
Já jsem řešil před časem co si mám koupi zda Phaetona nebo novou třídu S. Nakonec mě u Voplkswagenu odradila váha Phaetonu z takřka stejným motorem o 250 km těší a to je přeco dost i na takové velké auto.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 11. 2005 23:29
Re: bez titulku
Chci se zeptat: uvazoval jsi vubec nad Jaguarem XJ? A pokud ano, co ho nakonec vyradilo? Mas docela divokej "rukopis", ale to nemusi nic znamenat a treba si tu nehonis triko; nerad bych ti krivdil. :o) mej se a urcite napis PLZ, dost me to zajima :o)
neregistrovaný "wolff"
16. 11. 2005 08:30
Re: bez titulku
>:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 08:33
Re: bez titulku
Treba mu XJ nesedi, protoze je o 550km lehci nez S-klasse;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 09:48
Re: OT
[odkaz]
videls?
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 10:30
Re: OT
Nejdriv mi to neslo, az po 10tym pokusu mi doslo, ze do toho linku nepatri to "videls?":-) To vis delam do pocitacu ;-\ Ale kdyz jsem si presednul a doslo mi to, tak musim rict jen BOZIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! :yes: :yes:
To musi videt Marko! ;-) Jinak to video presne vystihuje ono "Born to performance", kdo tohle nepochopi, neni hoden Jagu! :-!
neregistrovaný "ZZ"
16. 11. 2005 10:48
Re: OT
Tak to je vážně super :yes:
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 11:57
Re: OT
dokonalý... akorát v kině to musí být sakra nářez...!!!! :yes: :yes: :yes: :yes: fakt bomba..!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 11. 2005 12:06
Re: OT
Ta hudba nějaká divná, ale vizuálně: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
16. 11. 2005 13:18
Re: OT
Fakt nadhera.... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Len skoda, ze to nejde staihnut do compu :-(
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 13:42
Re: OT
leda bysme se slozili na tech 15liber a koupili registraci :oP
neregistrovaný "ciello"
16. 11. 2005 14:27
Re: OT
dobrej nápad.... po jedné libře... třeba budu 16tej... >:D >:D ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 11. 2005 14:31
Re: OT
>:-[] ale "tu by hovnest", jak rikame my lingviste, uz jsem utratil za vetsi kraviny :o))
neregistrovaný "Marko"
16. 11. 2005 15:30
Re: OT
:yes: >:D ...ver mi, ze aj ja. Ale boli to dobre kraviny. :yes:
neregistrovaný "tommy"
16. 11. 2005 15:40
Re: OT
jaguar je urceny pro stare konzervativni zakazniky, kteri nedavaji duraz na hightech a radost z jizdy. Mladeho cloveka (do 45) na zapade v takovem aute neuvidis
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2005 17:25
Re: OT
:no: :no: :no: No ty jsi teda darecek. Kdepak jsi tohle vycetl? :-(
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 11. 2005 19:31
Re: OT
Styl vět i fixace na německá auta jako jediná dostatečně mladistvá.... tohle je přece Tommy "z NY" nebo "z LA" >:D
16. 11. 2005 19:54
Re: OT
To bude Tommy z LAktosu >:D P.S. mladej jen do 45... asi toho moc nezažil...
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 11. 2005 11:39
Re: OT
"bojis se, ze budes muset svoji kocicku vratit, co?" ;o))
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 11. 2005 22:04
Re: Jaguar gets top ranking in J.D. Power study about the sa
[odkaz]
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 10:02
Re: Jaguar gets top ranking in J.D. Power study about the sa
To je husteee >:D Jak pise jeden nejmenovany kolega, Jaguara bud v sobe mas, nebo nemas...to neni o veku, to je o zivotni filozofii, jag je styl, do nej se neleze v teplakach se tremi pruhy! (omlouvam se, za pouziti stylu pratele) :no: