Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen plánuje na Slovensku investici za 9 miliard korun

Volkswagen plánuje na Slovensku investovat 9 miliard slovenských korun (298,75 milionu eur, 7,8 miliardy Kč) do náběhu výroby 2 nových modelů osobních automobilů. Informovala o tom televize TA3 a později to potvrdilo slovenské ministerstvo hospodářství.
Zpět na článek
16. 12. 2008 07:56
neregistrovaný "nrV"
16. 12. 2008 09:39
neregistrovaný "nrV"
15. 12. 2008 18:44
15. 12. 2008 18:58
15. 12. 2008 21:57
15. 12. 2008 20:06
15. 12. 2008 20:44
15. 12. 2008 21:58
15. 12. 2008 21:59
16. 12. 2008 11:16
15. 12. 2008 21:16
16. 12. 2008 08:14
16. 12. 2008 10:07
16. 12. 2008 10:13
16. 12. 2008 10:23
16. 12. 2008 12:53
16. 12. 2008 13:42
16. 12. 2008 14:54
16. 12. 2008 15:09
16. 12. 2008 15:19
16. 12. 2008 15:35
16. 12. 2008 14:56
15. 12. 2008 18:26
Krize středního věku
U VW si asi nevšimli, že je hospodářská recese... nebo jo?
Rozbalit vlákno
5
15. 12. 2008 21:45
Re: Krize středního věku
Nez se investovane penize promeni v realnou tovarnu bude jiz nekolik let po recesi.
neregistrovaný "nrV"
16. 12. 2008 07:56
Re: Krize středního věku
Ono to zas tak nelogické není, v budoucnu poletí menší a malá auta a zde je VW plonkovej (pokud nepočítáme ten trapný pokus s FOXem z Brazílie), takže investovat v této době do výroby malých aut (ať se budou jmenovat UP nebo jinak) je naprosto logické, navíc pro VW je za 5 minut 12. Takovéto malé auto se musí kvůli nižším nákladům vyrábět na východ od Německa, jinak skončí neslavně jako kdysi skončilo (sice technicky docela na výši) VW Lupo.
16. 12. 2008 08:01
Re: Krize středního věku
Plonkovej? Vsak podla nasho eVWangelistu cely svet netrpezlivo caka, kedy vyjde nove Polo. Bute to vraj potom bomba, a vsetci to mozu s malymi autami rovno zabalit... :-)
neregistrovaný "nrV"
16. 12. 2008 09:39
Re: Krize středního věku
Pokud budeme označovat třídu aut, ve které se nachází VW Polo (sice technicky na slušné úrovni ale s naprosto nudným designem a vyšší cenou), jako MALÉ (sem patří např. "lídři" evropského trhu Peugeot 207, Renault Clio, Opel Corsa nebo Fiat Grande Punto) tak pod touto třídou je jště třída "MINI" (sem patří např. Peugeot 107, Renault Twingo, Fiat Panda nebo Hyundai i10). Zde je VW zastoupen pouze brazilským Foxem, což je pro Evropu docela nedůstojnej zástupce. Proto zde by měl VW zapracovat a nabídnout opravdu skutečnej VolksWagen.
Avatar - Plautus
16. 12. 2008 14:57
Re: Krize středního věku
Polo bude minimálne taká ´bomba´ ako Golf, preto im to tak dlho trvá >:D
15. 12. 2008 18:44
Pobídky
Já když slyším spojení pobídky od vlády a automobil. průmysl, otevírá se mi nůž v kapse.. U nás se ale taky nikdo nikdy nepoučí...
Rozbalit vlákno
2
15. 12. 2008 18:58
Re: Pobídky
A z čeho myslíš, že by vládní činitelé vyžili? Snad ne z práce?! :-O
15. 12. 2008 20:06
??
Zaujímavé!! VW teraz prepustil všetkých externých zamestnancov a chce dalšie modely vyrabat?
Rozbalit vlákno
16
15. 12. 2008 20:44
Re: ??
Musí niečo robiť. Octávky pôjdu časom asi určite preč (možno neskôr, ale pôjdu), odbyt Touaregov, Cayennov a Q7 pomaly ale iste klesá, nevytrhne to asi ani chystané Q3 či nový Touareg, takže sa snažia lacných ľudí a dobrú lokakalitu si udržať. Ak potrebujú na prežitie menšie a ľudovejšie modely, tak ich budú vyrábať, prázdne draho vybudované kapacity sú zahodené peniaze...
15. 12. 2008 21:58
Re: ??
Q7 si dneska koupi leda totalni ... diamantovy cowboy. Budoucnost patri uspornym autum.
16. 12. 2008 11:16
Re: ??
pochromovany plast? >:D >:D
15. 12. 2008 21:16
Re: ??
Koncom minuleho tyzdna - stvrtok/piatok sa malo rozhodnut o tom kde sa bude vyrabat Up-ko. Zeby tieto planovane investicie naznacili kde to bude ?
16. 12. 2008 08:14
Re: ??
Up je najpravdepodobnejším kandidátom. Podľa posledných tlačových správ z Nemecka je vo VW Bratislava definitívne pasé Audi Q3.
Avatar - Plautus
16. 12. 2008 10:07
Re: je to jasné
hoši, veď už je to isté...VW Slovensko bude vyrábať VW Up a Audi A1, takže sa nám v automobilovom priemysle celkom pekne rozloží portfólio, čo sa tried týka... :yes:
16. 12. 2008 10:13
Re: je to jasné
A1 sa ma vyrabat tusim v Bruseli.
Avatar - Plautus
16. 12. 2008 10:23
Re: je to jasné
no veď uvidíme ;-)
16. 12. 2008 12:53
Re: je to jasné
Male auto v Pruseri, v tom centre europskych byrokratov? No zbohom! To uz sa asi fakt nedalo najst miesto, kde by sa dalo vyrobit lacnejsie...
Avatar - Plautus
16. 12. 2008 14:54
Re: je to jasné
hm, správa zverejnená 30.11.2006, odvtedy pretieklo veľa vody...veď uvidíme, ja vravím, že A1 sa bude vyrábať v BA
Avatar - Plautus
16. 12. 2008 15:19
Re: je to jasné
zlepšuješ sa, už len rok staré :yes: >:D ale časy sa akosi od roku 2007 zmenili, ono nechcem sa hádať a biť do pŕs, ale tá A1 bude Blave svedčať ;-)
16. 12. 2008 15:35
Re: je to jasné
Ked myslis. :-! Ked sa ma A1 robit az v 2009 tak dovtedy sa musi pripravit nielen auto ale aj haly, pripravit logistika atd. teda rozhodnutie o zavode sa tiez robi vopred. Alebo si myslis ze o zavode sa rozhodne mesiac vopred ?
Avatar - Plautus
16. 12. 2008 14:56
Re: je to jasné
vyrobí sa lacnejšie v BA, ale napriek tomu lacnejšie nebude ;-) ;-\