Dik za link. Nejlepsi na nem je ta diskuze pod obrazkem. Zajimave jak se narozy mistnich lisi s nazory v linku.
"Rather uninspired. Best bet? 2012 Hyundai Elantra."
"I thought VWs were supposed to be bold and standout not fade into the background."
"Come on VW! This Jetta looks just like a Honda Accord."
"Congratulations VW, you've built a Camry. Way to go. Thank goodness for Hyundai/Kia who have discovered how to make a really distinctive, good looking sedan at the exact time time that VW has forgotten how." ( :-) ten je nejlepsi)
"current Accord + last gen Civic = next Jetta
VWTF?"
Dva posledni prispevky vypovidaji mnohe.
P.S. jeste jeden si nemuzu dovolit nepridat. >:D
"Just when I thought the current Jetta and Passat couldn't get any cheaper...
Looks like the only people wanting to build boring Toyotas is VW.
Even Toyota doesn't want to build boring Toyotas anymore..." :yes: >:D
zajímavá tabulka ale co to má společného s nejnovějším Polem GTI?? Zatím jsme v něm nikdo nejeli tak dočkejme času a pak srovnávejme se současnou konkurencí... ;-)
zatim nic, to ja jen az se tu objevi ten, jehoz nick se umistil na 4. a 9. miste a bude nam cpat, ze tohle je zarucene ten nejlepsi hot hatch pro eurozrzky nebo jiny pindy
No dočkej času a nepřivolávej bubáka. Myslím, že dottore ti to vysvětlí. Nic ti cpát nebude, jen přeloží více-či méně relevantní fakta. a bude už jen na tvém zvážení, jak s nimi naložíš. zda se necháš strhnout anebo mu vysvětlíš, že stará dobrá Integrale Lancia či nekompromisní 205 GTI jsou to nej nej... hochu je (možná bohužel) rok 2010 a ne 1986. Tohle vem v potaz. Malé ostré hatche se za ty léta přeci jen trochu změnily... jestli k lepšímu anebo k horšímu ať si každý rozhodne sám. Ale srovnávat je není jednoduché. Já také nesrovnávám svůj vytuněný stodvaciášek s tvojí základní Fábií haťapkou. Bezpečností jsi ode mne možná na světelné roky vzdálený, ale naopak v dlouhém táhlém budeš plakat a skřípat zuby až na tebe ve zpětném zrcátku shovívavě zamávám... ;-)
tak v dlouhym tahlym bys mi dal, vo tom zadna, jezdim na spinavej vzduch a tomu kopce moc nesvedcej, ale hatapka to neni, nemam ani na subpremii ... nebo co to je, uz v tom mam zmatek
Za tie peniaze je to dobrý kauf. Za nejakých 530.000,- je v plnej palbe, a to je myslím slušná ponuka. Akurát si myslím, že týmto úplne odrezali Fabku RS, čomu nie celkom dobre rozumiem. Ale po novom Tuaregu musím, aj keď s ťažkým srdcom >:-[] dať VW :yes:
Zatiaľ čo Fabia je aj po facelifte skôr škaredé káčatko, Polo má podľa mňa najvyváženejší dizajn (interiér aj exteriér) vo svojej triede. Síce konzervatívny, ale páčiť sa bude aj o 10 rokov.
Na nic nečekej. Dokonalé auto za 500. Tak to zase vemme přes palec - lízačka - Třicet procent (150 tisíc) polož na pult. 350 pak doházej v pravidelních měsíčních splátkách. Jejich poočet si rozvrhni sám. Klidně si můžeš zadat i na 72 měsíců, tohle není nedovařená špageta, tohle je opravdu povedenej subhothatch v němž jízdu budeš závidět i sám sobě...
Takže to máme 350 děleno 72.... to jest - 4,800,- Dohoďme pojištění... bratru sakumpikum měsíčně - pětpět.
Pokud se ti to zdá hodně, konopný provazy jsou ve slevách, osobně tuhle částku považuju za akceptovatelnou takřka každým, kdo chodí do práce pracovat.
P.S. Může mi někdo vysvětlit, proč a komu se prodávaj ojetiny?
Jak, dlouhá? Ty bys s ním jezdil kratší dobu? Víme sice , že ideálem je tak něco kolem tří až čtyř let, ale já tohle navrhuju klukovi, kterej má holt něco v prasátku, někde už pracuje a chce parádní (nový!) auto. Podle mého sedm let brnkačka... Akorát pak vyjede novej :-)
Protže někdo chce za svých 500+ raději olítané CLS-ko >:D
s naftovým šestiválcem a odvětrávanými sedadly... Pokud tedy překousne vyšší provozní náklady...
Pokud by si dokázal obě půlky (toho Astonu, ne té ženy) >:-[] střelit jako moderní umění, tak si pak můžeš jít pro novýho a ženě přibalit na cestu tu kabelku od Toyoty, co k nim teď rozdávaj. ;-)
třeba mě. jsem bazarnickej kovboj a nijak se za to nestydím. pokud znám historii dotyčného vozu, mám k němu servisní knížku a auto si prověřím, není důvod nekoupit si lehce jetého drzka za zajímavou cenu. myslím, že zdaleka nejsem sám kdo takhle uvažuje... :-|
Na co by ti to Polo bylo děti by chtěli jíst a navíc když nasypeš.... kolik to říkal GTI? pětapůl do leasingu měsíčně stejně by ti nezbylo na benál a koukat jak ti to hnije šest let před barákem než to doplatíš a koupíš si benzín musí být na palici. >:D
Ty voe, to je dokonalý! Zvenčí to nikdo nepozná, pokud dokážeš ušlapat i baterii a silnou audio soustavu. Ale opravdu, kdyby se nikdo nevšimnul šířky gum, problém bude hlavně vzadu, tak to skoro nepoznáš (za jízdy). :yes:
Když mi tedy předhazujete těch pětpět jako neuctivost, vezměme to obráceně - Jde tedy o to, kolik jsi ochotnej (resp. schopnej) splácet na tu lízačku, abys tedy jako udržel rodinu alespoň na umělé výživě.
Kolik? Tisícovku? To je málo, dej se na akvárko. Tak tedy kolik?
No nevím co ti kdo předhazuje ale obávám se že to co jsi vypočítal asi nebude o.k. jelikož jsi spočítal leasing na šest let bez navýšení což moc nevěřím. Já bych viděl tu splátku s pojistkou na těch šest let tak spíš kolem sedmi, ale fakt nevím kolik to dělá jen pětapůl mně přijde hodně optimistické.Já kupoval káru za cash takže nevím jak si to stojí.
Presne jak pise petrko, na leasing musis mit havarijni pojistku, bez te to nejde. No asi tak, cena se s navysenim vysplha dost pres 550, ne ze ne, pojistka je za 13-15 rocne, jsme zhruba na 650 k /72 mesicu a covece lezes k 8000...
Ten problém není v tom kolik, ale jak dlouho. Aspoň tak to vidím já. Spousta lidí není ochotná se zadlužit na tak dlouhou dobu, hodně lidí má vrtkavou práci, tedy to každý, ale někdo víc.
Kdysi se v Izerově policejní akademii, objevila postava blba - Maňase. Jednou kupoval Porsche, a tak se ho ptali kolik by mohl splácet. On řekl asi (myslím) 50Kč. Odpověď zněla, a víte že byste to splácel asi 300 let. On na to: "Tak jo..." >:D
Já jedinej dluh, kterej jsem si ochotnej uvázat na hrb, je dluh na bydlení. Brát si úvěr na auto je pro mě stejná volovina, jako brát si úvěr na dovolenou. Jezdím v tom, na co mám. Radit mladýmu klukovi s holým zadkem, aby se zadlužil na 7 let kvůli kusu plechu, který bude mít po konci splatnosti cenu akontace je skoro trestný čin. ;-)
No GTI ma pravdu, jen bych se mirnil pro mladeho kluka GTI. Normalni vysokoskolak si vydelava po cca 3 letech po studiich cca 30-40K hrubyho (v Praze jiste vice) - coz je cisteho nekde kolem 23-27K cisteho. cca 6K se z toho utahnout v pohode da. Hodis k tomu stavebko jako rezervu a mas osetrenou eventualitu ztratu prace. Jak jednoduche.
No nevím, pokud není trubec a chce si při takovém přijmu ještě pořídit bydlení a rodinu a začíná opravdu od nuly, tak těch 6k měsíčně za auto je opravdu ze začátku nesmysl.
Potešilo ma, že na druhý pokus som sa nemýlil, keď som odhadoval, že importér časom pridá akčný balíček v podobe nižšieho príplatku za druhý pár dverí. A je to tu, naviac Climatronic. Toto je férová ponuka a trošku ma mrzí pravdepodobne nevyhnutný a výrazný koncernový kanibalizmus minimálne v rámci ČR, ktorého budeme svedkom. Otázne je, či na to zareaguje Škoda Auto, a či vôbec importér už bol zo strany ŠA kontaktovaný. Pri zachovaní cien ostatných hothatchov koncernu je víťaz asi jasný, nebyť diskutabilného designu Fabie II, boli by sme svedkom vyrovnaného súboja, takto sú karty pravdepodobne rozdané. Kladiem si len otázku, či je nižšia cena ovplyvnená aj tým, že sa aktuálne Polo montuje v Španielsku?
VW a Polo GTI u mňa ;-)
aj keď hlavný podiel "vďaky" patrí pravdepodobne importérovi. Držím Fabii RS palce, aby v tomto súboji obstála so cťou...
Úvaha znie v kontexte celkových nákladov kalkulovaných automobilkou VW. Keďže Polo je vyrábané v Španielsku, tak pravdepodobne môže ponúknuť takú cenu, pretože v prípade "Hergestellt in Deutschland" by tá cena globálne kalkulovaná pre všetky trhy bola o pár stoviek Eur určite vyššia. Tým môžeme implikovať, že česká cena Ibizy Cupra je, paradoxne, viac než čokoľvek iné záležitosť priamo českého importéra. T.j. opäť v oblasti cenového positioningu jednotlivých značiek v rámci koncernu a pri takmer "rovnakých" výrobných nákladoch GTI vs. Cupra "Beide hergestellt in Spanien" by práve Cupra mala byť cenovo postavená pod malý VW. :-)
Práve pozerám do archívneho cenníka Škody Fabia RS prvej generácie, kde sa píše "Cena modelu v základní výbavě včetně vnější barvy" 495 900,-
Cenník bol platný k 29.5. 2006, čiže na sklonku životného cyklu jednotky.
A keďže Fabií RS (pred/po facelifte) prvej generácie stretávam na českých cestách pomerne značné množstvo, nebude to s tými malými predajmi v ČR až také horúce... Jediný problém je ten, že teraz z toho v Mladej Boleslavi pravdepodobne nebudú mať radosť. ;-\
Je to bor.del, je bor.del, je to bor.del!! >:D >:D
Já zaplatil u Golfa GTI za 5 dvěří a automatickou klimu 30 tisíc!! :-(:-O Bééé, bééé... Navíc u běžného Golfu to byl jen 5 tisíc..
Taky příplatek za Xenony je u GTI poloviční proti Golfu GTI 8-s:-O To jako že je Polo GTI POLOviční auto proti Golfu GTI?? >:D >:D
edit: nechápu, kdo by si při skoro stejné ceně vybral Fabii RS a ne Polo GTI. Jedině snad pokud má dotyčný problém se závistivými sousedy a chce vypadat, že má obyčejnou levnou Fabii... Na živo vypadá stejně divně jako na fotkách... Je moc vysoká a úzká :-( ;-\
Nebreč tady..., kolikrát jsem ti říkal ať bereš třídveř. na origo 18",
a že ještě k tomu ušetříš... >:-[]
Xenony jsou u G6GTI aktivně adaptivní, tady pouze s pasivním přisvěcováním do zatáček, takže i proto zřejmě rozdíl v ceně příplatku...