Nejnovější studií Volkswagenu je malý, 3,99 m dlouhý roadster Concept BlueSport. Dvoulitrový turbodiesel mu dodává výbornou jízdní dynamiku a zároveň nízkou spotřebu paliva.
ty vole já ho tam vidím ještě víc jak ty... a na předku taky nějak jako bych zavzpomínal na kupé peugeotu 406... to víš, to ten celer od navtecha... ;-)
klid pánové, ráno jsem byl na rentgenu, sice ze zuby, ale určitě ty X-ray vlny zasáhly i oči, takže na to hned mrknu a řeknu vám, co všechno tam je ukryto :-!
fešná pani doktorka mě už v létě poslala na RTG, kam jsem se dnes teda konečně dostavil. Tam mi jiná pani doktorka prohnala pár X-rejů kebulí, s těma divnejma fotečkama se vrátím za fešnou paní doktorkou, která mi pak domluví rande s nějakým panem řezníkem, který mě pak v potocích krve, ale s úsměvem, radostí a pln elánu zbaví mého letitého trápení s osmičkama.... :'-(
já se osmičky zbavil na konci listopadu a přes obrovský strach to nebylo tak hrozné. Z odstupem času uznávám, že to bylo to nejlepší co jsem moh udělat. Osma je fuč a mě nic nebolí. ;-)
tak to já už jsem byl jednou objednán k jiném řezníkovi, v březnu 2003 (si pamatuju moc moc dobře! >:-[]), ale pár dní před tím jsem si zvrzal koleno takže jsem byl imobilizovaný a nějak jsem to pak odložil. No a jak roky plynuly, zuby občas zaboleli, pak byl klid, no ale už je asi fakt čas dát si to tam do kupy jednou a provždy.
Nějak tajně doufám, že je ukecám na celkovou narkózu (klidně klackem přes hlavu >:D ), a pak ať si se mnou dělají co chtějí :-!
Kuko, nesmíš se bát. Musíš být silný a statečný, jak jen muž dokáže být... Na celé proceduře jen trochu bolí ta injekce. Já si řekl pro sychr o dvě. A pak už to jde ráz na ráz. Nejdřív dlátko, pak kleště a jede škub a zub je venku. Pak to trochu bojí, když dáseň přijde k sobě ale dá se to v pohodě přežít. Jen moc nepij hned po zákroku kořalku. Já šel samou radostí do hospody hned od doktora a po třech panácích slivovice (dezinfikoval jsem) jsem byl jak metelka... ;-)
injekce se nebojím, to je v poho. Jednou, když ještě spolužák studoval na pana doktora dentistu, a my stará parta jsme k němu povinně chodili jako živý studijně-tréningový materiál mi dal injekci a mě se zdálo že nic, tak dal ještě jednu. No a zabrali obě. Takže polovinu tváře jsem měl jak po mrtvici a večer na párty, ještě v tomhle stavu, byl celkem problém ten alkohol co jsem do sebe lil taky v té hubě udržet >:D
Statečný samozřejmě budu, odvážný se být pokusím. Slibuju, že pana doktora nepokoušu (teda jestli mi dají tu narkózu, jinak za sebe neručím >:-[] )
má zubařka dělá osmy všechny najednou .. a to tak, že odešle pacoše na chirurgii. Tvrdí - já se tu budu trápit, vy se tu budete trápit, tak ať se aspoň za mě trápí někdo jiný >:-[]
jo jo, tohle čeká mě, pudou jenom dolní, ale rostou blbě, jak je tam málo místa, jsou o 90stupňů natočeny dopředu, takže tlačí na ty před nima, a proto bolí. No a tím pádem jsou taky částečně za nima schovaný, takže na tě by asi obyčejný kleště a dláto alá Pierro bohužel nestačili, tady se bude řezat! a možná i šít ;-\
kua presne moj prípad, akurát sa z toho liečim >:D
šit ti to budú určite, ale to je to najmenej, necítiš to. Najhoršie je ked používajú niečo jak zmenšeninu karbobrúsky >:-[]
Pichnu ti injekciu z jednej aj z druhej strany toho zubu, ktorý ide von.
To ti budú robit obe spodné osmičky naraz??? :-O Ty vole, mne to robili po jednom a mám dost. Teraz som už aj platil 50 Eur, kua. Minulý rok ešte zadara. trýznia ta a ešte chcú za to aj prachy, *. šikmookí
s tebou už odmietam komunikovať! možno ťa dám aj na hatelist! toto od teba nie je pekné, strašiť tu neprémiových švorcákov a budúcich bazarových teplákových polokovbojov! >:D;-)
jaaj a daj si hned predpísat aj lieky, údajne najlepší je dalacin c a k tomu ešte b-komplex treba, lebo dalacin má nejaké vedlajšie účinky, ale zase velmi pomože.
No oni to ještě zmršej, je to přece VW. Udělaj všecho vpředu (podvozek z Golfu), HTP, nasaděj přístrojovku z Golfa Plus, přední světla z Scirocca, zadní z Touaregu. Jen aby se nemuselo vyvíjet a aby to moc nestálo. No a z dobrýho konceptu máme klasickej sériovej "novej" model VW.
mám taký pocit, že toto bude ďaší z konceptov VW, toré s výrobou nemjú nič spoločné :-(:-( Aj keď Passate CC a scirrocu sa konečne vybrali lepším smerom :yes:
Už len tie parametre ako 6,6 s na 100 sú nereálne, to by séra musela vážiť menej ako polo... A VW sa úporne snaží robiť autá čo najťažšie :'-(
No hulíš hulíš. Ja v tom asi tiež vidím viac Audi ako už niekto podotkol, ale v podstate slušné. Hlavne za odvahu prísť v tejto dobe s niečim podobným. :yes:
Len mi nepríde štastné opakovanie tvaru predných svetiel aj pri tých zadných. Už vidím ako na mňa lezie alergia na tento Scirroco styl.
hlavně malý roadster, což je momentálně na trhu pohříchu nedostatkové zboží. Pokud se tohle dostane do výroby, lehké auto s malými oturbenci a zdědí stejné inženýry, kteří ladili podvozek scirocca, pak nezbude než VW pochválit. Jen mám obavu, aby tam nebylo příliš mnoho "stylu" za příliš dlouhé peníze, ale snad zahrajou na lidovou notu. ;-)
prootže v tom můžete vidět boxstera, mazdu rx8, a kdoví co ještě, ale celý to je navržený stylem audi. Jednoduché plochy, které mají výraz pouze jednoduchýma linkama, zato výrazný design světlometů. Ať to navenek vypadá jak co chce, ten styl je audi. dejte si dopředu single frame a uvidíte "miniTT"
nazdar brácho! vede se dobře, jen ta zima mi vadí, naštěstí v hospodě topí >:D užil jsem si dlouhé vánoční volno a teď se pomalu rozkoukávám ale jde to ztuha, už aby bylo zase léto. Koncem ledna se chystám za Markem a v únoru jestli bude sníh tak se snad sklouznu s Evem.
...je situován spíše k čistotě, kterou opravdu splňuje. Disponuje elegantními, čistými plochami a sem tam si neodpustí nějakou tu odchylku k dynamickým detailům. Mimojiné, příď je poměrně dramatická a stylová. Uvidíme, jak si povede v sérii.
Nevím, jsetli si VW troufne na pohon zadní nápravy. Každopádně bych to uvítal s otevřenou náručí. Trochu emocí by VW neuškodilo... :-)
Máš pravdu, chcelo by to trochu ohňa. Tie línie sú proste studené. A klasický pohon "všetko vpredu" by bol príliš nudný. Ale aj tak je to pohľad správnym smerom. VW potrebuje novinky, a pekné a inovatívne novinky, viac ako soľ. :-)
Koukám, že koncepce VW nese jméno KRÁSA. Jo, někdo v tom vidí Apollo, někdo raketoplán, někdo... Karolinu Kurkovou, ale všichni se nejspíše shodneme na tom, že je to parádní náznak tvých budoucích snů. Ostatně, jak čtu diskuzi, sešla se tu dnes řada ostrejch "kousačů", jo to jsou ti praví drzci do těchto vozů. Na tohle rusovlasej ponikio s osmičkama jak netopír nedosáhne. Mimochodem, trhat osmičky to je jako trhat koule kombinačkama. Myslím zaživa. My, co to máme už za sebou (nemyslím ty koule) se raději než na vzpomínky na minulost věnujeme vzpomínkám na buVWoucnost. Tolik to nebolí...
Ty vieš ale tú budúcnosť vystihnúť. Ešte to bolo VW-PORSCHE, čo Porsche nevlastnil mnoho. A teraz, no, teraz to sedí.
Je famózne, keď si uvedomíš, že ide o mainstreamovú automobilku. Ano, aj iný majú samozrejme omnoho zaujímavejšie štúdie. Ale sú omnoho viac vzdialené realite. Proste, je úžasné, čo bude zase VW vyrábať. VW miery stále vyššie a vyššie. A neprestane prekvapovať. :yes:
Ak sa ty navážaš do ľudí, a zbúdaš pritom aj na slušnosť, je to v poriadku, že? Ale keď sa niekto pevnejšie oprie o teba, to už ti tak nevonia, že? Čo keby si sa najprv pozrel do zrkadla? (Aj keď nečakám, že to pochopíš)
Už len aby si si túto parádnu káru (aj keť ten ksichtík je hodne mimo môjho vkusu) mal šancu si v roome kúpiť. Podľa zvyklostí VW obvykle dostaneš kúpiť auto poskladané z koncernových dielov, vzdialene pripomínajúce štúdiu, od ktorej si nemohol odtrhnúť zrak...
A to už nie je taká radosť, myslím.
Držím palce, aby to raz bolo inak. :yes:
Možná by se ti i dalo věřit co píšeš. Problém je v tom, že chválíš jak krále kýče Passat, tak velice povedený Golf. Ta auta jsou natolik rozdílná, že nechápu tvůj vkus. Řekl bych, že u VW poslední roky řádně pročistili designové oddělení a je to znát.Jen bych čekal, že se ti nové VW přestanou líbit.