Mne zarazilo, že i Touareg se dělá bez 4x4. To bylo už i před faceliftem? Tohle auto je dle mne vrchol koncernu VW.. at se na mne nikdo nezlobí, upřednostnil bych ho i před Q7, tohle neni takový mastodont, ale zároveň je to velmi exkluzivní, schopné a prostorné auto a kufr není jen na parádu, jako u některých velkých SUV jiných značek.
Chápu absenci 4x4 u menších a malých SUV do měst a příměstského provouzu, jelikož zde kupující za zvýšené auto "ušetetří" až desítky tisíc díky pohonu na 4x2, ale v cenách touraegu sem to nečekal :-)
Vidíš, tak to jsem špatně četl, pokud by šlo o verzi bez 4Motion, pak je cenovka mimo. Téměř automaticky jsem bral, že 4Motiona Nomad má, jelikož předfaceliftový model se na konci svého období prodával právě jako 4kolka ;-)
"Základní verzí je "speciální edice" Touareg Nomad, nabízená výhradně s motorem 3.0 TDI BMT o výkonu 150 kW a naopak - tento slabší šestiválec je určen pouze pro tuto výbavovou verzi s pohonem předních kol. "
Obávám se, že verze s pohonem předních kol bych se vzhledem ke koncepci quattro trochu prodražila. To není Haldex. Museli by zřejmě dát motor napříč místo podélně, celou koncepci překopat. Prostě hovadina.
vrchol koncernu?? viezol som sa vnom a ako az tak ma nenadchlo...ako priestranne je dost aj pekne panoramaticke stresne ma ale material vyplne dveri a aj palubovky obycajny...neviem kolko vela si treba priplatit aby to bol luxus vnutry....a nepacilo sa mi ze to nema tlacidlo na startovanie ale treba "klucik" vkladat....
aha ked sa to da priplatit tak beriem spet :-) som myslel ze to inac nemaju...:) mozno to tlacidlo bolo aj vtom v ktorom som sa viezol len som si ho nevsimol a preto sme nevedeli ze sa da aj tlacidlom startovat, pojdem zistit :-)
ja som ta asi pochobil hned dobre..:) proste vrchol od znacky vw som cakal lepsi, kedze luxusnejsie vedia robit a phaeton ma ocaril hned ked som don sadol kedysi...:)
Jo Phaeton neni špatnej, ale je to "obyč" limuzína... spíš to beru i tak, že Touareg to prostě vzal za správný konec a je to schopné SUV/offroad, je tu dlouho, vždy dobře vypadal na svou dobu ( a vypadá i teď) a měl solidní nabídku výbav i motorů z vyšších sfér automobilových a ve VW nebo Škodovce málo používaných, V10, V8... vím, že je měl i Phaeton, ale Touraeg je prostě dle mne Králem VW :-)
este ze si dal to "obyc" o uvozoviek :-)
Phaeton mal aj dvanast valec benzin :-) proste kralom VW bol Phaenton, teraz to moze byt Touareg :-)
Pozeram ze novy Touareg sa sice a kupit s aj benzinovym motorom ale cena zacina na cca 71 500E! lebo to je hybrid. takze kto chce "lacny" touareg musi siahnut iba po diesli!
ale chvalim ze diesel je V6 a ze sa da aj nadalej kupit V8 :-)
celkovo ale cena mi pride nadnesena o par tisic E!
V USA nejspíš ano. V nabídce byl jen atmosférický šestiválec (nepočítaje hybrid) a ten snad v EU už nějakou dobu nenabízí. Hybrid pořád v nabídce je (alespoň v Německu), v něm je 3,0 TFSI.
kamarade my asi obaja musime za velku mlaku, tu nas nic dobre ohladom benzinov necaka.... v europe tentoo sposob pohonu na diesel nevonia ani mne, ale diesel v europe proste leti, preco je tomu tak tiez neviem.... ale je to tak je to fakt ktory nejde vyvratit.... take nove sorento s 3,3 gdi amikom uz teraz zavidim :yes:
Kamaráde, ty musíš leda tak do showroomu >:D Ty se nejdříve projeď a vyzkoušej, jakej je rozdíl mezi moderní naftou a benzínem, uvidíš, že budeš dost překvapen, jak se v samotné jízdě a hlavně u takhle velkých SUV nafta velmi hodí.... Na druhou stranu... ty asi stejně nebudeš SUV kupovat, tak proč pláčeš? >:D
No diesel je neco co mi neuveritelne vadi, ale kupovat SUV v benzinu? No, mozna jako akcionar nektere z velkych siti benzinek, jinak ne. Jezdit za 15-20L jednoduse bavit nebude.
Toho si nevšímej.. minulý týden argumentoval tím, že turbomotory jsou k ničemu a neni nad pořádnou atmosféru v autech B segmentu.... tam, kde paradoxně turbomotory dost napomáhají dynamice.... přitom v životě v žádném nejel, stejně jako v dieslu u takového auta, jako je Touareg :-)
Je. Protože 3,5 benzín od Mercedesu v takovém autě jednoduše nejede. Btw. ani té průměrné spotřebě moc nevěřím. A navíc, VW moc dobře benzínové motory neovládá.
Tady opravdu není třeba naříkat nad výběrem motorizací.
že nejede? nemám ten pocit, stačí zadupnout pedál a otáčky letí poslušně k omezovači, těch 12 - 13 je realita s rezervou, jasně že me 6ti válec v osobáku předjede ale že by tenhle motor nejel :-)
MB motor 3,5l mám moc rád, ale jeho váhová kategorie končí u éčka, na cokoliv těžšího mu chybí krouťák. Váha velkého suv je v průměru 2,3 tuny, plus horší aerodynamika... Moje X5 35i E70 jede ve srovnání s novou X5 F15 30d naprosto stejně, jakkoliv má o 50 koní víc, neujede jí ani o cm, a při stejném způsobu používání si vezme 35i v průměru 13,5 litru, 30d 9,5 litru. To je docela argument. ;-)
ale jo, v suv ten diesel jede stejně co benzín, nemáme ho od novoty, já jen že těch 12 není tak "moc", navíc ta MB atmosféra má trochu zvláštní zvuk, nicméně jede a slušně :-)
No, dvanáct pro ML 350cgi je hodně optimistické číslo, leda by v mixu nebylo moc město ani dálnice, a řidič velmi mírné povahy. :-);-)
Každopádně za cestu proti proudu :yes:
Budou, ale musíš si místo VW koupit Jeep, Chevrolet či Cadillac >:D >:D
A dokonce můžet jezdit i na E85, některé z těch aut sou totiž tovární FF >:D >:D
Jen jsem nakouknul do konfigurátoru jeepu, benzin ve verzích laredo a limited nekoupíš, až overland za 1,5 mil. A to je V6 3,6 s krouťákem 347Nm, který bude s vypětím všech sil stačit max. tomu podladěnému dýzlovému třílitru v základu touarega za milion. Kdo si to koupí?
Nic proti benzinu, ale ve velkém suv musí být buď přeplňovaný nebo nějaká velká V8.
To že nekoupíš u Imfoy a Dojáčka neznamená, že nekoupíš u denkeru, simixu, Outletu a dalších 20ti jiných a za jiné ceny :o))
HEMI samozřejmě v nabídce taky je.
A pak je tu ještě Cadillac SRX, GMC Cacadia, Ford Explorer atd.
Jo, občas vídám, nejen u nás, us verze reexportovaných třeba bmw, vždycky si říkám, kde končí racionalita a začíná pozerství, tj. jestli je pohled na věc, koupím levněji, ale blikám červeně a dívám se na tacho v mílích, skutečně racionální, anebo je to vyjádřením stavu, chtěl jsem auto, na které nemám, tak si ho pořídím levněji v kompromisní variantě, což už zavání pozérstvím...
Většina lidí volí variantu nákupu u autorizovaných značkových prodejců, evropské verze, záruka, servis. No, a tam je i u jeepu jednoznačná převaha dýzlu, vzhledem k parametrům benz. verze není divu, GC s V6 benzinem bude na našich silnicích tak křišťálově bílá vrána, že už ani křišťálově bílejší být nemůže. ;-) >:D
Ono jich je tu dost, ale samozřejmě 80% z nich sou koupené přes neofiko, krom úspory ceny totiž motor 3,6 Pentastar v US specifkaci umí spalovat E85, zatímco v EU nikoliv.
Tudíž připlácet si 300 tis za něco, co neumí ani to co umět má, je trošku trapný a nikdo to nedělá.
Blikat červeně nesmí nic mimo veterány, takže pokud bliká, je to uplacený, legálně to nikdo nepustí.
Tacho v majlích není problém, kanadská verze má tacho v KM :o))
Servis vč. tovární záruky nabízí všichni neofiko velcí prodejci, bez toho by nic neprodali.
Červeně blikají všechny, jestli to lze dostat na silnici jen díky úplatku, pak tím hůř, jesti je přestavba dle homologace tak drahá, pak je to možná důvod, proč jsou auta ofic. dovozce o tolik dražší. A co rádio s pouze lichými frekvencemi? Mají us verze us aut např. nastavování klimy ve stupních celsia?
Legálně nesmí blikat žádné novější auto červeně, vše se musí předělat tak, aby to budto blikalo couvačkama a dodělat couvačky jinak, anebo použít zadní světla z EU verze, pokud k danému modelu existuje anebo použít spešl diody, kterou bodu i skrz červené sklo bilkat oranžově, to povolené je.
Rádia u Jeepu nebo třeba i RAM umí třeba Auto Outlet v EU verzi, nevím jak to dělaj,(zřejmě berou auta z kanady bez navic a kupují do toho navi pro EU verze) ale příplatek je asi jen 10 tis navrch.
Klima u dotykových obrazovek, kde se ta klima nastavuje asi není problém, to se dá sw předělat.
Tam kde sou klasický kolečka (těch aut ale pomalu ubývá) tak se holt musší naučit fárnhajty :o))
"Základní verzí je "speciální edice" Touareg Nomad, nabízená výhradně s motorem 3.0 TDI BMT o výkonu 150 kW a naopak - tento slabší šestiválec je určen pouze pro tuto výbavovou verzi s pohonem předních kol."
Touareg s pohonem předních kol je novinářská kachna jako kráva, stát se může všechno, ale tohle by chtělo aspoň omluvu autora. ;-)
P.S. Jinak tomu tvrzení o tom, že nejslabší verze je pouze pro Nomad a naopak, nějak neodpovídá vaše tabulka s popletenými výkony...