Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Touran - první jízdní dojmy

Nové jméno, nová karosérie, nový podvozek - i tak by bylo možno stručně charakterizovat wolfsburskou novinku na českém trhu. Nemá žádného předchůdce, je to první Volkswagen této třídy...
Zpět na článek
20. 5. 2003 09:49
neregistrovaný "Brk"
26. 5. 2003 08:45
neregistrovaný "Charon"
28. 5. 2003 15:31
neregistrovaný "caterham"
29. 5. 2003 16:23
neregistrovaný "Niemand"
1. 6. 2003 16:11
neregistrovaný "Petr"
1. 6. 2003 17:40
neregistrovaný "Wormie"
26. 5. 2003 08:26
neregistrovaný "vw je smejd"
26. 5. 2003 08:42
neregistrovaný "Charon"
26. 5. 2003 13:34
neregistrovaný "Brabus"
26. 5. 2003 12:14
neregistrovaný "Q"
26. 5. 2003 18:32
neregistrovaný "skopi"
26. 5. 2003 15:07
neregistrovaný "Brázdič"
26. 5. 2003 22:57
neregistrovaný "Ada"
27. 5. 2003 13:36
neregistrovaný "repec"
26. 5. 2003 22:51
neregistrovaný "nobody"
26. 5. 2003 23:47
neregistrovaný "RENAULT"
27. 5. 2003 10:00
neregistrovaný "Brabus"
27. 5. 2003 12:39
neregistrovaný "antiblb"
27. 5. 2003 13:16
neregistrovaný "skopi"
27. 5. 2003 14:13
neregistrovaný "roman"
27. 5. 2003 15:35
neregistrovaný "skopi"
27. 5. 2003 15:52
neregistrovaný "Scenic"
27. 5. 2003 22:30
neregistrovaný "skopi"
27. 5. 2003 22:20
neregistrovaný "RENAULT"
27. 5. 2003 22:44
neregistrovaný "skopi"
28. 5. 2003 09:28
neregistrovaný "Brabus"
28. 5. 2003 22:43
neregistrovaný "RENAULT"
29. 5. 2003 09:58
neregistrovaný "Brabus"
29. 5. 2003 22:13
neregistrovaný "RENAULT"
30. 5. 2003 11:34
neregistrovaný "Brabus"
30. 5. 2003 15:44
neregistrovaný "Bery"
30. 5. 2003 07:08
neregistrovaný "navratp"
27. 5. 2003 15:41
neregistrovaný "Brabus"
27. 5. 2003 16:06
neregistrovaný "carmik"
27. 5. 2003 22:28
neregistrovaný "skopi"
27. 5. 2003 15:43
neregistrovaný "Scenic"
27. 5. 2003 06:48
neregistrovaný "Honza"
27. 5. 2003 11:15
neregistrovaný "Expert"
27. 5. 2003 17:27
neregistrovaný "ace3"
27. 5. 2003 22:11
neregistrovaný "RENAULT"
28. 5. 2003 00:13
neregistrovaný "Martin"
28. 5. 2003 09:48
neregistrovaný "Brabus"
28. 5. 2003 13:04
neregistrovaný "Achile"
28. 5. 2003 14:19
neregistrovaný "Brabus"
28. 5. 2003 15:43
neregistrovaný "Roman"
31. 5. 2003 20:24
neregistrovaný "Scenic"
2. 6. 2003 08:58
neregistrovaný "Roman"
30. 5. 2003 07:16
neregistrovaný "navratp"
31. 5. 2003 20:16
neregistrovaný "Scenic"
2. 6. 2003 10:38
neregistrovaný "navratp"
31. 5. 2003 20:31
neregistrovaný "Scenic"
1. 6. 2003 13:22
neregistrovaný "Ada"
1. 6. 2003 15:22
neregistrovaný "repec"
2. 6. 2003 10:41
neregistrovaný "navratp"
2. 6. 2003 14:22
neregistrovaný "RENAULT"
30. 5. 2003 07:13
neregistrovaný "navratp"
28. 5. 2003 15:24
neregistrovaný "Mitsi"
28. 5. 2003 17:23
neregistrovaný "David"
29. 5. 2003 01:04
neregistrovaný "Expert"
29. 5. 2003 09:33
neregistrovaný "Michal"
29. 5. 2003 16:56
neregistrovaný "Niemand"
30. 5. 2003 16:12
neregistrovaný "Mitsi"
29. 5. 2003 19:57
neregistrovaný "Jarda"
30. 5. 2003 23:06
neregistrovaný "daniel"
31. 5. 2003 00:17
neregistrovaný "RENAULT"
1. 6. 2003 19:08
neregistrovaný "Skyline"
1. 6. 2003 23:28
neregistrovaný "Ada"
2. 6. 2003 20:03
neregistrovaný "Skyline"
3. 6. 2003 08:21
neregistrovaný "navratp"
2. 6. 2003 21:21
neregistrovaný "Skyline"
3. 6. 2003 08:25
neregistrovaný "navratp"
3. 6. 2003 23:34
neregistrovaný "Skyline"
4. 6. 2003 00:01
neregistrovaný "Skyline"
2. 6. 2003 10:33
neregistrovaný "Brabus"
2. 6. 2003 19:20
neregistrovaný "Skyline"
3. 6. 2003 10:08
neregistrovaný "Brabus"
3. 6. 2003 23:10
neregistrovaný "Skyline"
4. 6. 2003 00:12
neregistrovaný "anonym"
5. 6. 2003 00:23
neregistrovaný "Skyline"
5. 6. 2003 09:54
neregistrovaný "Jiří Vaněk"
5. 6. 2003 17:25
neregistrovaný "Brabus"
5. 6. 2003 22:12
neregistrovaný "Skyline"
4. 6. 2003 11:20
neregistrovaný "Jiří Vaněk"
5. 6. 2003 00:55
neregistrovaný "Skyline"
5. 6. 2003 09:52
neregistrovaný "Jiří Vaněk"
5. 6. 2003 22:50
neregistrovaný "Skyline"
5. 6. 2003 12:18
neregistrovaný "coolman"
2. 6. 2003 14:31
neregistrovaný "RENAULT"
1. 6. 2003 22:45
neregistrovaný "jag"
2. 6. 2003 10:01
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2003 14:15
neregistrovaný "Viados"
2. 6. 2003 14:26
neregistrovaný "Viados"
2. 6. 2003 14:57
neregistrovaný "Alois"
neregistrovaný "Brk"
20. 5. 2003 09:49
Drahé a hranaté
Drahé to je velmi a kromě jízdních vlastností neshledávám důvod k nadšení...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Charon"
26. 5. 2003 08:45
Re: Drahé a hranaté
Ze je to hranate to by ani tak nevadilo, VW ma vazne nadcasove tvary, ale proboha ta cena........
neregistrovaný "caterham"
28. 5. 2003 15:31
Re: Načasový design???:o)
Promiň ale tomuhle se fakt už nedá říct nadčasový design! Tohle je asi nejnudnější nové auto na trhu co jsem viděl za poslední rok! Tohle auto prostě studí (u Audi bych řekl,že je tak dokonalé až to studí, ale tady se nedá mluvit ani o dokonalosti) - napadá mě, že je docela klika, že současná auta mají airbagy v sérii, protože v tomhle autě prostě řidič musí zákonitě usnout nudou za jízdy a někam to nabořit! Proč většina automobilek dělá "dopravní prostředky" a ne AUTA???? AUTO je sice taky jenon věc, ale je to věc co má duši!!!
neregistrovaný "Niemand"
29. 5. 2003 16:23
Re: Načasový design???:o)
Vas nazor je zajimavy, nicmene vetsina motoristickych novinaru se shoduje, ze Touran nadcasovy design ma a jsem s nimi za jedno. Nudnejsich aut (novych) najdete mnoho, je to jen otazka nazoru. Zejmena pokud je jednoznacne videt, ze podobny vuz by jste shledal dokonalym, pokud by nesl oznaceni Audi (ted me napada, ze Touran jiste nese mnoho dilu od Audi). Osobne mam rad auta, ze kterych po 8mi hodinach jizdy vysednu ne prilis unaveny. Vuz ve kterem usnu (jako spolujezdec) je dle meho nazoru dobre zpracovan a poskytuje pohodli, ktere mam rad. A nemohu si odpustit jednu poznamku na konec. Myslim ze "vetsina" lidi povazuje automobil HLAVNE za dopravni prostredek a automobilka, ktera chce prosperovat se tomu musi prizpusobit. A jsem jenom rad, ze to VW dela.
neregistrovaný "Petr"
1. 6. 2003 16:11
Re: Načasový design???:o)
"...nicmene vetsina motoristickych novinaru se shoduje..."
To zni jako: "...ctyri z peti zubnich lekaru, doporucuji..." Kdo jsou to vlastne ti "motoristicti novinari", kteri za zapujceni nebo uplatu vychvali naprosto cokoliv ?
Ja jsem se s Touranem svezl a za sveho golfa varianta bych ho teda rozhodne nevymenil. Kufr to ma stejnej, vsechny ty prihradky uvnitr jsou spise komicke nez prakticke a jako zakladni motor pro CR to ma motor, kterej uz ani do golfa nedavaj :) Pockam si radsi pekne na petkovyho golfika v kombiku s tim novym dvoulitrovym TDi.
Petr
neregistrovaný "Wormie"
1. 6. 2003 17:40
Re: Načasový design???:o)
Petkovej Golfik se v kombiku zatim vubec neplanuje...
neregistrovaný "vw je smejd"
26. 5. 2003 08:26
bez titulku
Zajímavým detailem jsou dvě polohy zadních výklopných dveří - heh i tak sa da oznacit zbabrana kynematika zadnch dveri ..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Charon"
26. 5. 2003 08:42
Re: bez titulku
Kdyz uz mluvis o tom kdo co zbabral, tak v prvni rade asi ty cestinu.....pise se totiz "kinematika"....
neregistrovaný "Brabus"
26. 5. 2003 13:34
Re: bez titulku
* zůstane *!!!!!! Člověk s výškou 1,50m by ti to vysvětlil!!!!
neregistrovaný "Q"
26. 5. 2003 12:14
Auto 5000
S tou kvalitou to nebude tak jak se zda. Touran se totiz vyrabi ve Wolfsburgu v ramci akce Auto 5000. Jedna se o vladou podporovany program pro boj s nezamestnanosti. V tovarne, specialne zrizene pro montaz Touranu, pracuji vyhradne byvali nezamestnani. Sami predstavitele VW se chlubi tim, ze se jim podarilo dat praci nejsirsi verejnosti - na montazi Touranu se podileji lide, kteri nemaji technicke vzdelani ani praxi (cukrarky, ucetni, reznici, tesari, cisnici - useku vystupni kontroly myslim pracuje zubni laborantka). Dokonce i management tohoto zavodu se rekrutuje z rad netechnickeho personalu. Na 3SAT byl o Touranu odvysilan publicisticky porad. Sami predstavitele VW zde verejnost upozornovali na slabou kvalitu zpracovani Touranu a prosili o toleranci - preci se jedna o pomoc nezamestnanym.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skopi"
26. 5. 2003 18:32
Re: Auto 5000
A to ma jako neco znamenat, ze vsichni nezamestnani budou praci flakat a delat smejd??
Na lince jsem sam makal, v BMW v Mnichove a zadne technicke vzdelani jsem k tomu nepotreboval. Na montazi auta se asi z 60% podili roboti (ktery jsou kontrolovany lidma, tak 50%) a lide tam delaji praci, kterou nemuzou zkazit. To spis ty roboti (priklad - nastrik dutin a spodku auta - pocitac mel nastaveny pohyby, vysku, intenzitu striku pro robota a treba linka nedojela do konce a uz to strikalo jinam). Ona montaz neni nic sloziteho, zvladne ji skoro kazdy (vyjma nesvepravnejch, slepejch a minimalne bez jedne koncetiny). A ta linka byla stara pres 20 let. System pracoval na dvounasobne kontrole, kdyz se neco zkazilo a nasledne to ani kontrola neodhalila, tak to nasel pocitac.
A za dalsi - v Nemecku se nenadava na praci jako u nas, maji jinou naturu a jsou vic pracovitejsi. A jestli nezamestnani chteli pracovat, pak v tom nevidim zadny problem. Ono bude spis problemem prvni mesic, nez se vsichni poradne zapracujou.
neregistrovaný "Brázdič"
26. 5. 2003 15:07
Nadčasový design - to snad ne :-)
Nechápu jak někomu může připadat jako nadčasový. Mě už teď připadá jak nějaké auto vyráběné mezi lety 1990-1995 a o ceně už raději ani nemluvím. VW se poslední dobou snaží procpat mezi elitu a přitom pouští do světa samé zmetky. Tabulky spolehlivosti vozů dle jejich stáří jsou toho důkazem. VW má spolehlivost na nižší hranici než je průměrná, ale cenu na výrazně vyšší hranici než je průměrná. Takže mi nezbývá než se novému Touranu jen smát
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ada"
26. 5. 2003 22:57
Re: Nadčasový design - to snad ne :-)
Ještě řekni, že lepší a spolehlivější jsou hnusný francouzský a italský *, a už vím o koho jde...
Já si tedy to auto koupím, hned jak bude k mání ve verzi 4motion. Jen mě mrzí, že zatím není k dispozici silnější verze toho nového dvoulitrového TDI.
neregistrovaný "repec"
27. 5. 2003 13:36
Re: Nadčasový design - to snad ne :-)
CO se týče kvality, jsou Francouzi relativně srovnatelní a Italové o dost horší, nicméně co se týče designu,tak podle mého názoru je na tom VW jako jedna z nejhorších automobilek (když neberu korejské ubožáky). Myslím, že kdyby třeba takové Alfy měly lepší kvalitu, válcovaly by VW jedna radost. Zdá se mi,že u Touranu se nedá mluvit ani o zastaralém ani o nadčasovém designu, protože mi přijde,že nemá vůbec žádný. I kdabice od bot,kterou nakopneš vypadá lépe.
neregistrovaný "nobody"
26. 5. 2003 22:51
!!! TFUJ !!!
Další hnusná šiška...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RENAULT"
26. 5. 2003 23:47
pche
Na těch reálnejch fotkách to vypadá desetkrát tak špatně, jak na vyumělkovaných fotkách z autosalónu. Jak z venku, tak zevnitř. Budu s sebou asi muset začít vozit blicí pytlíček pro případ, že bych tuhle příšernost někde potkal na silnici.
Kam se hrabe na starýho Scénica, natož pak na toho NOVÝHO!!!!! To je pane AUTO svý kategorie, jak má být!!!
VW nechť se vrátí do začátku osmdesátých let a dodržuje výrobu toho, co si podle svého názvu zaslouží. Na to, o co se posledních 5 let snaží, totiž zkrátka nemá. HOWGH!
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Brabus"
27. 5. 2003 10:00
Re: pche
* zůstane *!!! Měl jsem párkrát možnost se projet tim tvým scenicem a doufám, že nemyslíš vážně že ty hnusný plasty, vrzající sedačky, ten nechutně línej dislovej motor je něco víc než VW. Mininální vnitřní prostor a ovladatelnost zadních sedačet nemluvně. Musím opět jenom říct že * ZUSTANE *!!!!
neregistrovaný "antiblb"
27. 5. 2003 12:39
Re: pche
ten scenic mel na kapote patrne znak VW. preji mnoho stestnych a provrzanych km v *** od VW !!!!!! * zustane * !!!!!!!!!
neregistrovaný "skopi"
27. 5. 2003 13:16
Re: pche
Kdo soudi auta pouze podle vzhledu, je silne omezeny a hloupy. Jsou to vyborna auta, ktery frantici dotahli tak akorat bezpecnosti, ale motoricky, podvozkove, spolehlivosti a kvalitou se budou muset jeste neco ucit od NEMCU!
Zatimco Nemci se predminule stoleti vozili v autech, tak zbytek sveta jeste lezl po stromech. Mercedes, BMW, Porsche, VW, Audi to vsechno jsou znacky s velkou tradici, ktere zbytek sveta akorat dohani a snazi se predehnat. V Nemecku se vyrabi alles, od mini auticek az po reprezentativni nejvetsi tridu S, 7, A8, off-roady nejvetsi tridy. Sportaky a to vynikajici - Porsche, M3. Hlinikove Audi. A zbytek sveta???
Japonci je makli kvalitou (ponejvice Toyota, ktera je ovsem pomerne jednoducha), motorama (Honda x BMW), ale nejvetsi nevyhodu maji prave v siri sortimentu. Treba Toyota je skoro jako Skodovka. Frantici se snazi trhnout designem a bezpecnosti, ale jejich auta vypadaji jako modni vystrelky, kterejch se budou majitele zbavovat po dvou letech pro jejich nespolehlivost a okoukanost a navic ztrati velkou hodnotu. Italove sice vyrabeji na pohled pekna auta, ale nekvalitni. Svedove nemaji ambice vyrabet ve velkym a jejich auta jsou specialitky. Ameriky jsou mimo, Evropa je proste jina.
A na co mi bude krasne vypadajici auto??? Kdyz mi to vevnitr bude vrzat? Palubka bude pekna, ale z podivnejch plastu, ktery za 2 roky budou vosumely, rozhrkany. Kdyz vim, ze ho za 4 roky prodam za 30% jeho hodnoty?
neregistrovaný "roman"
27. 5. 2003 14:13
Re: pche
no nemci sice boli prvi, kto vynasiel spalovaci motor, ale tvrdit o ostatnych, ze lozili po strmoch je trosku divne. asi nie nahodou ma renault ako reklamny slogan "createur d'automobille', alebo je to klamliva reklama ? dovolim si pochybovat. dalej napriklad fiat ma na konte kopu vynalezov, citujem z vedlajseho fora:"Víte vůbec, že systém vstřikování Common-rail byl vyvinut koncernem Fiat (poprvé použito v AR 156 v r.1998!) a poté patent odprodán firmě Bosch, která ho teď úspěšně dodává do vozů PSA, MB... Nebo navigační systém, dvouzonovou klimatizaci, dešťový senzor??"

a nesmieme zabudat na americanov, cadilac si narokuje prvenstvo v ABS, AIRBAG, ESP pricom je notoricke zname, ze v europe si toto narokuje Mercedes, zeby to len od amikov okopirovali ?

[odkaz]

osobne sa mi pacia mercedesy a uznavam ich kvalitu, ale tu je rec o VW a tu mi akosi nic nenapada, aj FSI motory robia tak, ze kupili licenciu od japoncov ..
neregistrovaný "skopi"
27. 5. 2003 15:35
Re: pche
Jo, a k cemu jim to je? Tamten vynalezne tohle, tudlecten tamto...neni nejlepsi ten kdo neco vynalezne, ale ten, kdo to prosadi do PRAXE! Neustale handrkovani kdo s cim prisel je tudiz k nicemu. A nakonec to maji vsichni.
Renault sice mozna ma takovy slogan, ale az posledni roky se zveda z prachu, jinak nic moc nepredvadel.
Pokud je rec o turbodieslech, vetsina jede s CR, VW s PD, Audi primej vstrik (i jeden motor maj s CR), ale celej koncern jede samostatne a nezavisle na ostatnich. A jejich TDi jsou taky neco jinyho nez zbytek. Nekdo ma radej PD s vetsim vykonem a vybusnosti, jinej kultivovanost a klid CR. Jedinej Fiat se posledni dobou rozvzpomnel na to, jakze to bylo tenkrat vlastne s tim primym vstrikem a zacina prevysovat ostatni svymi vykonnymi CRTDicky.
V benzinech - Honda si zaklada na i-VTECu (kdyz predtim prisla se ctyrmi ventily na valec - VW s peti, ale nebyl to dobry tah, nepreplnovane doslova zraly, zname 1.8T si tech 5 ventilu nechaly), Toyota VVTi, coz je v podstate to same, ale Honda si sve prvenstvi nechava. Ale na jednu stranu je rozdil, kdyz nekdo montuje do svych vozu motory s jasnou sportovni charakteristikou, jako to delaji Japonci (coz neni na skodu!) nez ostatni. Treba S2000 - tam je namontovana sportovni tocka. FSI pry zase neni tak dobre jak vypada(???), ale papirove hodnoty jsou vyborne: spotreba, vykon, servisni intervaly (jako iVTEC a VVTi). Z Evropy si zaklada na benzinovych motorech jedine Alfa Romeo a vice BMW, ktere se taha s Hondou.
A daleko dulezitejsi nez vzhled je interier, tam travis vetsinu casu. Pohodli, ergonomie, rozhled, kvalita materialu...to dela auto! A ne treba interier Laguny 2, v ty bych (i kdyz se mi moc libi exterier) dlouho nevydrzel.
Za VW mluvi jedno auto - Beetle. Neni slavnejsiho "lidoveho" vozitka.
neregistrovaný "Scenic"
27. 5. 2003 15:52
Re: pche
Při svých uvahách nezapomeň nato, že kdyby nebylo frantíku, italu, japoncú .... tak VW by ještě stále vylepšovat toho brouka.
neregistrovaný "skopi"
27. 5. 2003 22:30
Re: pche
Samozrejme, i ostatni automobilky maji kazda svuj LVI podil!
neregistrovaný "RENAULT"
27. 5. 2003 22:20
Re: pche
Už sem to tady jednou psal. Ukaž mi kultivovanější čtyřválcový diesel z produkce VW, než je 2.2dCi (150koní) z mé Laguny. Výkonem jde dál, než ty tvé TDI PD , jen spotřeba je o litr vyšší. Ale já si nekupoval naftový auto střední třídy pro to, abych měl pod kapotou "výbušnost". Chtít tohle, koupím si benzín s mnohem lepším zvukem. Ale nepotřebuju naftový motor, který výkonově ztrácí a je hlučný a nekultivovaný jak Avie! A ještě je na příšerném podvozku pod příšernou karoseríí (zde mluvím o konkurenčním, ale ne konkurenceschopném Passatu).
neregistrovaný "skopi"
27. 5. 2003 22:44
Re: pche
Uz to bylo x-krat receno, ze Pumpe Duesse nemaj na Common Raily v kultivovanosti a hlucnosti. Ale pozor s tim vykonem...TDI se trema rudejma pismenama, vis co zac ma pod kapotou? 2.2dCi je o 3 dcl vetsi, proto "silnejsi" a "ziznivejsi". CR jedou temer odspodu, PD spinaj od nejakejch 1850 ot./min. Ale podvozky jsou v teto tride na temer stejne urovni (neoficialne ma snad?porad jeste nejlepsi podvozek Mondeo.)
Mimochodem Ford mi prijde horsi nez VW. Vsechno u nej vypada skoro stejne. Fiesta, Focus, Mondeo; Ka je zvlastni. Ted mluvim pouze o designu vnejsi kastle.
Uz me nebavi se porad ucit na zkousky, bleeeeee
neregistrovaný "Brabus"
28. 5. 2003 09:28
Re: pche
Doufám, že nemyslíš vážně že Laguna 2,2dCi je něco víc. Nová laguna je z venku docela O.K., ale to hnusný vnitřní zpracování, které směle konkuruje korejcům je opravdu k pobavení. A ten motor taky nic moc. A ten lepší motor než je 2.2 dCi ( pořád a pořád musíš čekat než se něco stane) je třeba 1,9TDI 130PS nebo 1,9TDI 150PS. Garantuju ti, že neš se u svýho frantíka dočkaš něčeho, tak já budu už o pár desítek metrů dál. A ten krouťák, který jste výtáhli z obsahu 2,2 je taky trochu ostuda. U VW na to stačí bohatě menší obsah při daleko menší spotřebě.
neregistrovaný "RENAULT"
28. 5. 2003 22:43
Re: pche
Já se ale bavím o vozech velikosti Laguny. Passat se s 150k TDI nedělá. Garantuju ti, že jak mě sepne turbo (které si díky šestikvaltu mohu "nastartovat" v podstatě kdykoliv), uvidíš ze svýho chrochtajícího TDI Passatu jen moje vzdalující se koncový světla. OK, budeš brát o litr míň, ale díky tomu, že mám nádrž na 70l tak na tý silnici vydržím stejně déle.
VW je hnus.
neregistrovaný "Brabus"
29. 5. 2003 09:58
Re: pche
O.K. Když stejná třída, tak stejná třída. V současné době přišel na trh Passat s motorem 2,5TDI V6 180PS. Se 6st. převodovkou. Když si k tomu dám 4x4, čehož se opět a opět u Laguny v životě nedočkášt tak se opět nechytáš. A při razantní jízdě s náhonem na předek budeš zase a zase v *. Ale na to seš se svojí lagunou zvyklej. Renault je HNUS!!!!! A tu 6st. převodovku nabízel passat už před 3 roky a laguna to nabízí jako děsnej trhák.
neregistrovaný "RENAULT"
29. 5. 2003 22:13
Re: pche
bavil jsem se o čtyřválcových nafťákách! A abych řekl pravdu- 4motion taky neni žádný zázrak, jezdil jsem s tim právě s passatem, konkrétně 2.8l a sice máš lepší trakci (a vyšší spotřebu, ale budiž, 130PS TDI taky žere méně než 2,2dCi), ale podvozek je nadále vyměklý a hlučný. Prostě v něm nemám takový pocit jistoty jak v Laguně. Uznávám, že Laguna taky není poleno, Mondeo či nový Accord jsou na tom podvozkově lépe. Ale passat je zastaralá šunka. A 4motion s tím moc neudělá. VW je hnus!!! A na šestý stupeň Laguna na rozdíl od Passatu ještě zrychluje...
neregistrovaný "Brabus"
30. 5. 2003 11:34
Re: pche
No nevím, nevím, ale 4motio ( quatro) je jeden z nejdokonalejších náhonů 4x4. O tom se může Renaultu jenom zdát. A nezapomeň, že Passat je daleko starší než laguna a pořád je oproti laguně O.K. A až se objeví nový passat, tak nebude o čem diskutovat. CR je snad kultivovanější ,ale zátach prostě oproti PD nemá. A až se jednou rozhodneš zbavit se laguny, tak hned v bazaru poznáš jak dobře jsi investoval. S passatem by ses bát nemusel. Renault je hnus!!!!
neregistrovaný "Bery"
30. 5. 2003 15:44
Re: pche
Ahoj chlapi. Pročítám si Vaší diskusi o motorech a zpracování němců a francousů. Zaznělo zde jméno Ford (Mondeo). Ford má ted 130koní s toč.mom. 330 Nm a krátkodobě se elektonicky zvyšuje na 350 Nm. To nemá ani jeden z Vámi zmiňovaných aut. Šestku má také i když né každému musí vyhovovat. V minulosti byl motor 1,8TD nekonkurenco schopný vůči TDI. To bylo asi tím nejlepším so v době od roku 1993 - 1998 u nás prodávalo. Ale ted je situace jiná a motory TDCi stateěně prohánějí TDI. (také záleží co za magora sedí za volantem).
neregistrovaný "navratp"
30. 5. 2003 07:08
Re: pche
Kdo si koupí Renault musí to zdůvodnit sobě i ostatním, jinak by si nekoupil Renault
neregistrovaný "Brabus"
27. 5. 2003 15:41
Re: pche
Částečně s vámi souhlasím, ale ať se Vám to líbí nebo ne, tak úspěšnost, kvalitu, zpracování vždy kopíruje trh s ojetými vozy. A stačí se stavit v jákýmkoliv bazaru a hned pochopíte jaký je rozdíl mezi např. VW a frantíky
neregistrovaný "carmik"
27. 5. 2003 16:06
Re: pche
Treba Toyota je skoro jako Skodovka...No to jsem tedy od srdce zasmál.Pokud narážíš na sortiment, tak asi neumíš počítat. A to mám na mysli pouze Evropu. Když se podíváš na kompletní modelovou nabídku nejen pro Evropu tak Ti nebudou stačit ani prsty u nohou. Pokud chceš srovnávat Toyotu se Škodovkou i technicky a kvalitativně tak už Ti vůbec nerozumím. Mimochodem se podívej, kterých značek po zeměkouli jezdí nejvíce. Asi to nebude Škoda a dokonce ani u nás tak opěvované VW.
neregistrovaný "skopi"
27. 5. 2003 22:28
Re: pche
Ano, Skoda v necem predcila i Toyotu! Skodovka ukazala automobilovemu svetu jak vypada, kdyz ji prevezme novy vlastnik. Obrat, ktery prodelala behem 93-02 neprodelala zadna jina automobilka na svete. Od Favoritu k Superbu. Ma navic jeden z nejmodernejsich vyrobnich zavodu na svete. Ale nedostava se ji takove techniky a pece jako ostatnim group-sourozencum. Tdi jsou (aspon v necem) lepsi nez Toyoty, zato benziny ne, to same o technice. Kvalita (a to pozor!) bude na priblizne stejne urovni (rok 2001 - stari 3-5 let - Skoda Octavia skvele 15.misto) a dokonce predbehla i jine modely Toyoty! Coz lze povazovat za vyrazny uspech, kdyz Felicie, ktere se vyrabely soubezne, skoncily temer u dna. A rad si prectu nove udaje, budou urcite zajimave.
Nechci tvrdit, ze Toyota je nejaka spatna. To vubec, sam vim, co je to prislovecna japonska spolehlivost. Drzi a drzi a slovo servis vyjma pravidelnych servisnich intervalu nereknete. A jejich diesly maji vytecnou spotrebu.
Toyotu a ostatni Japonce stejne jako Evropu postavila na nohy Amerika. A myslel jsem to tak, ze jak Toyota tak Skodovka maj stejny predpoklady pro vyrobu aut. Nebyt toho, ze Toyota pusobi na opravdu svetovem trhu (proc ma tak siroky sortiment? - cast se vyrabi pro Evropu, Ameriku a samozrejne pro domaci trhy), byla by stejne velka jako Skodovka. A ta je v podstate na zacatku.
Toyota ma sve modely prizpusobene pro cilove trhy, ale treba VW, BMW, Mercedes, Porsche i Audi si mohou dovolit prodavat jedny a ty same modely temer vsude. Proc? Evropa je proste narocnejsi a to, co se uchyti zde, uchyti se i jinde. Silna konkurence (ta hlavne), rozdilne klima, socialni podminky, narocnost ridicu a silnic...Ty delaji sve.
Kamarad, co nedavno prijel z USA mi povidal, ze prestiz VW za oceanem rychle roste, zvlaste Passatu. Americane si pochvaluji kvalitu, design, pohodli a i prostornost (ale ty se samozrejme tezko s ostatnima amerikama srovnavaj)! Ale spis to vypada na modni vlnu.
Naopak odbornici predpovidaji koncernu jako celku problemy, pokud rychle neotoci tolik kritizovany unifikovany design a techniku. Ale sef VW B.Pischetsrieder se snazi tento trend alespon zmirnovat. Zvlast to, co pomohlo Skodovce ji ted muze srazit zpet spolu s nevhodnou koncernovou politikou.
neregistrovaný "Scenic"
27. 5. 2003 15:43
Re: pche
Podle toho co píšeš, tak jsi asi Scenicu ješte nejel. Neříkam že je lepší než ten tvúj vysněnej mercedes, ale určitě v nem nic nevrže, a místa ve v něm určite vic než v MB "C"
neregistrovaný "Honza"
27. 5. 2003 06:48
Zkušenosti
Včera jsem se svezl verzí Trendline s motorem 1.9TDI 74kw a musim rict ze jizdni vlastnosti jsou vynikajici, motor na beznou jizdu naprosto dostacuje. Design je opravdu klasicky VW, tedy zadne vystrednosti, ale na druhou stranu pusobi solidnim dojmem. Interier se mi vylozene libil a je v nem prijemne utulno. Nikde nic nevrzalo, spousta odkladacich schranek, atd.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Expert"
27. 5. 2003 11:15
Boha jeho to je HNUS!
Tak to je teda vazne to nejhnusnejsi auto jaky jsem kdy videl.... snad teda s vyjimkou Audi A2.

Takze: vivat VW :-))) Vsem tem * co si to koupi preji mnoho stastnych provrzanych kilometru :-)))
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "ace3"
27. 5. 2003 17:27
Re: Boha jeho to je HNUS!
furt lepsi nez ty sedivy vrzajici plasty z francie.. napriklad Laguna..Kdyz sem si pred rokem vybiral mezi vw passat a lagunou, ktera me nadchla exterierem.. sednul sem si do ni a to co sem videl se mnou zamavalo.. mista je tam jak ve fabii a ta hnusna palubka!(presne jak pise SKOPI).. dokonce sem o lagune slysel, ze prej nakej chlapek v nemecku jel po okresce, chystal se v zatacce predjet autobus a vyrazil pred nej, ale co se nestalo - najednou z ty zatacky vyletel nakladak.. Chlapek to ztrhnul a v tom okamziku se mu podaril UTRHNOUT VOLANT!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "RENAULT"
27. 5. 2003 22:11
Re: Boha jeho to je HNUS!
ty seš opravdu eso. Můj grandtour má nalítáno 40000km a zatim se neozvalo vůbec nic. Ale znám pár lidiček, který dali na reklamní VW kvalitu (Passat B5, Golf, Bora) a jsou to jejich vozy, které uvnitř vržou, skřípou a jednoho z nich se dokonce uvnitř uvolnil někde kus plastu (už si nepamatuji, jaký).
Volant jsem tedy zatím neutrhnul, ale aspoň mi to auto narozdíl od passatu skvěle sedí na silnici. Passat je podvozková hrůza, ale to ty určitě znáš z vlastní zkušenosti.
neregistrovaný "Martin"
28. 5. 2003 00:13
Re: Boha jeho to je HNUS!
si síce v každej diskusii stálym členom a píšeš o 40000km vo svojej Lagune, ale ja zas poznám 2 ludí, čo sa z tej tvojej Laguny Grandtour idú práve kvôli plastom od nešťastia zblázniť. Tak tu luďom neumývaj hlavy a pristaň z planéty Renault na Zemi, kde jazdia všetci ostatní. A s tou reklamnou VW kvalitou už neunavuj, pol roka píšeš to isté, kto to má dookola čítať. Aj tak si nepriniesol nič konkrétne, len "jedna známa starej mamy mojej komarátky povedala, že počula..." ... a Renault je najlepší. Touran sa bude predávať, je suchý, ale auto je to účelové, splní to , čo má a za 3 roky si majiteľ kúpi druhé. Aká dráma, nebavíme sa o novom Ferrari, ale o konzumnom aute pre rodinu.
neregistrovaný "Brabus"
28. 5. 2003 09:48
Re: Boha jeho to je HNUS!
No je docela dobře, že tě nikde nepustili sednou a svézt se s passatem. Protože pak bych se nemohl bavit u tvých debilních článků. Pamatuj si už konečně, že laguna a to jákakoliv se podvozkově nikdy ani nepřiblíží VW Passat. A když se dáš k passat 4x4, což se u renaultu nikdy nedočkáš, tak ti padne brada závistí. * zůstane *!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Achile"
28. 5. 2003 13:04
Re: Boha jeho to je HNUS!
No Brabusi ty musíš být úplný bezva a chytrý klučina, když každý je u tebe *. Nejsi náhodou trochu zamindrákovaný??? Kolik máš doma autíček VW???
neregistrovaný "Brabus"
28. 5. 2003 14:19
Re: Boha jeho to je HNUS!
Já je doma nemám, ale musím zcela regulérně přiznat, že je prodávámm. A za 7 let co je prodávám si myslím, že nějakou zkoušenost se značkou VW mam. A když vyjde nějaký nový model, tak na školení se vždy seznamujeme s konkurencí, tak si zase myslím, že docela dobrou zkušenoust s konkurencí mam. A trvám na tom, že ještě žádný frantík co se týče podvozku, náhonu a zpracování interiéru netrumfl "strohý" VW.
neregistrovaný "Roman"
28. 5. 2003 15:43
Re: Boha jeho to je HNUS!
Souhlasím.Koncem roku 2000 jsem koupil VW Golf (což sem asi nepatří) Mám najeto 70,000 a nic mi nevrže.Motor je tichý a má naprosto hladký a kultivovaný zvuk (benzín). Což se nedá říct o autě kamaráda který o rok později koupil Megana a najel 40,000.Tam snad je to o vrzáni palubky(divného tvaru) a sedadla ridiče.Problém mi jeden čas dělal zámek u dveří, o problémech s renaultem se rozepisovat nebudu a ani Vás nudit story mého dalšího kamaráda kterýmu u jinýho auta po 15,000 normální jízdy vyskočily brzd.destičky jako kostky cukru.
Pravda je že ani Golf nemá revoluční design, ale alespoň se překotně nesnaží sršet střeštěností a na tu palubku se dá koukat. Což se podle mě nedá říct třeba o zmiňované Laguně.
neregistrovaný "Scenic"
31. 5. 2003 20:24
Re: Boha jeho to je HNUS!
To Roman:Ty hystorky o renaultech sis primitivně vymyslel. To s těma brzdovýma deštičkama je fakt sci-fi. Vyděls někdy brzdy? To se vúbec nemúže stát ty odborníku. Oč ti de?
neregistrovaný "Roman"
2. 6. 2003 08:58
Re: Boha jeho to je HNUS!
No už podle jména je znát tvoje nezaujatost. Věř, že jsem brzdy viděl a tohle se stalo na Daewoo Matiz, dá rozum, že po rozebrání a předchozím skřípotu (což nyní pro Tebe dodávám). Nepotřebuju se tady stupidně hádat a snažit se ti dokázat co všechno za rok a něco zažil známej s autem od Freiberga. A na závěr: Jde mi o to, ohradit se proti tvrzení, že VW je jeden skřípot. Připadá mi, že by se to projevilo a naších (nemálo) firemních vozech. Tímto nešvarem trpí palubní deska u několika Fábií
neregistrovaný "navratp"
30. 5. 2003 07:16
Re: Boha jeho to je HNUS!
Kolik jsi s tím Passatem najezdil, když znáš jeho podvozek tak dobře? Já 2x víc než ty s tou Lagunou. A hlavně, po 5 letech jsem ho prodal za 50% ceny původní a to to byl benzín.
neregistrovaný "Scenic"
31. 5. 2003 20:16
Re: Boha jeho to je HNUS!
to navratp: Ta prodejní cena je standardní. Každým rokem cena auta klesá o 15% atuálni ceny +/-něco podle stavu a km. Byl jsi lepší oproti standardu o 5%. To hlavně díky málo najetých km(80000).
neregistrovaný "navratp"
2. 6. 2003 10:38
Re: Boha jeho to je HNUS!
Bazarista řekla že standardní nebyla a ukazal mi auta vyrovnaná v řadě, byly za 320 tisíc a měly Climatronic.
neregistrovaný "Scenic"
31. 5. 2003 20:31
Re: Boha jeho to je HNUS!
Ta historka s stim volantem je super. V tý vaší kubovně VW musí bejt fakt sranda. K těm sivejm plastúm : Je hezká ale hlavně praktická ( ne jako ta žlutá ve VW a Škodě ). Ne každej miluje černou v pohřebních vozech VW.
neregistrovaný "Ada"
1. 6. 2003 13:22
Re: Boha jeho to je HNUS!
Je fér si tady přiznat, že nic není vzdálenější, než příznivci vozidel VW a Renault. Není to tedy ani tak o různých historkách a sklonech sedadel, ale o pocitu, co se komukoli z nás líbí, či nelíbí.
Například mně se Renaulty opravdu nelíbí a například nový Renault Megere II. je tak odporný, že bych se ho nedotknul ani dřívkem, zatímco Touran je auto, jehož design je opravdu velice pěkný. Tolik subjektivní pocity, které každý z nás může mít jiné.
To, co je objektivní, je promyšlenost konstrukce (např. m.j. aby se věci, které lze udělat jednoduše, se nedělaly zbytečně komplikované a tím i poruchové), kvalita, spolehlivost a z toho vyplývající procentuální pokles ceny vozu v průběhu času. A tady, nezlobte se, VW na celoevropském trhu výrazně vede.
neregistrovaný "repec"
1. 6. 2003 15:22
Re: Boha jeho to je HNUS!
Ačkoliv mám přesně opačný názor co se týče designu (vidím v tom rozdíl asi tak jako mezi oblekem od Versaceho a nemocničním pláštěm ) a kvalitu VW bych taky nepřeceňoval, myslím, že si přesně uhodil hřebíček na hlavičku. Příznivci Renaultu a VW jsou fakt dva nesmiřitelné tábory, což je dobře, poněvač bychom se těžko jinak mohli pobavit nad tak adrenalinovými dialogy.
neregistrovaný "navratp"
2. 6. 2003 10:41
Re: Boha jeho to je HNUS!
No a Renault je ten nemocniční plášť. Ale teď vážně, řekl bych že Renault je modní a VW elegantní ale většinou co je módní je módní teď a ne za 3 roky a co je elegantní je elegantní hodně dlouho.
neregistrovaný "RENAULT"
2. 6. 2003 14:22
Re: Boha jeho to je HNUS!
Renault je módní (Clio, Mégane, Espace, Vel Satis) i elegantní (Laguna opravdu hodně) a bohužel i ošklivý (Thalia). Alfa je dynamická, kompaktní a krásná (především Sportwagon). BMW je sportovní (3)a v poslední době velmi technokratické (5, 7, Z4). Mazda je kýčovitě pěkná až překombinovaná (6, 2, RX8, MX Sportif) a dynamická. Mercedes se snaží o dynamiku, ale občas působí až trapně. Peugeot je vyměklý (206, 307), elegantní (406) a uměle elegantní (607). Fiat neví kudy kam. atd. atd. atd.. Ale VW? Ten je zkrátka nudnej

Hodnotil jsem pouze subjektivně vzhled.
neregistrovaný "navratp"
30. 5. 2003 07:13
Re: Boha jeho to je HNUS!
Na co ty jsi expert? Proč je * ten kdo si koupí auto které se tobě nelíbí?
neregistrovaný "Mitsi"
28. 5. 2003 15:24
A co ergonomie?
Touran jsem si důkladně, byť pouze staticky (nejel jsem s ním), prolezl na jedné velké oficiální prezentaci (v německy hovořícím zahraničí) a zhrozil jsem se, jak někdo dokáže takhle zprznit ergonomii! Kde se vlastně vzalo u VW přesvědčení, že nejlépe se sedí na "rovné tvrdé lavici"? Moje vysvětlení konstruktérské filosofie VW: Aby zákazníkovi tělo (či spíše jeho zadek) "neujíždělo dopředu", bude nucen si hodně postavit opěradlo a tím přece získám (já, konstruktér) další prostor v podélném směru navíc, tudíž se mi tam vejde např. třetí řada sedadel nebo "uměle" zvětším zavazadlový prostor. Můj osobní pocit: Nemám rád výrobce aut, kteří mne nutí cestovat v poloze "skrčence". Pocit dalšího "obhlížeče" s germánské země: "Zase jedna blbá dodávka" (slušný překlad jeho o dost méně slušného vyjádření v německém originále).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David"
28. 5. 2003 17:23
Touran
To je strašný... Je mi jich líto.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Expert"
29. 5. 2003 01:04
Re: Touran
Trefne receno!
neregistrovaný "Michal"
29. 5. 2003 09:33
hruza
To fakt vypada hnusne, treba to polstrovani zadnich dveri, ty sedacky a budiky ... rekl bych, ze vratili o par let dozadu. Kvalitu neposuzuji, tu z fotografii nepoznam. Jinak bych chtel rict, ze nejsem blazen do aut, jen proste potrebuji auto, ktere me kazdy den odveze do prace a zpet (175km) se super spotrebou a tak jsem s Peugeotem 206SW naprosto spokojen. Jezdim za 4.5l a pocit z jizdy mam dobry, no, taky jsem do neho sedl z escorta (1991) a to clovek neni tak narocny. Kazdopadne, ty co se tu prou o kone pod kapotou navic, ty moc dobre znam, na silnici jich potkavam hodne a bohuzel je dost casto potkavam i mimo silnici. Panove, probudte se a nejzdete jak blbci .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Niemand"
29. 5. 2003 16:56
VW
Ja se jen divim proc se tu lidi porad stvou. Nekomu se libi to, jinemu ono. Jedine co ma smyslu posoudit (dle meho nazoru) je kvalita, cena a parametry vozu. Mam najeto s diesly hodne km a musim rict, ze zatim nejvic me chytlo BMW (330d tusim). Nicmene hned za nim je 2.5 Tdi (132kW) z Audi a 1.9 Tdi-PD 74kW ve fabce. Zkusil jsem i par dieslu od Renaultu (sam jezdim s jednim z nich denne, mam snim najeto 122 000) a radim je jednoznacne na posledni misto. Ale je to jen muj osobni nazor! Kvalita novych VW myslim neni vubec spatna (overeno na Golfu, Passatu a Polu, vse v dieslech). Parametry noveho Touranu nejsou spatne a verte, ze si sedacku muzete dat jak chcete (ostatne jako v jinych vozech). A co se tyce ceny, tak to je asi ta nejvetsi slabina. Je to draheeeeeee (tedy v absolutni castce, ne v porovnani s jinymi vozy stejnych kategodii)! VW si dle meho nazoru opravdu hraje na neco, co neni (cenou). Ale co je drahe pro me, neni drahe pro jineho...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mitsi"
30. 5. 2003 16:12
Re: VW
To Niemand: "...ze si sedacku muzete dat jak chcete (ostatne jako v jinych vozech)..." - to se opravdu musím zasmát! Ještě jsem se totiž nesetkal s jiným vozem, který by měl nulový sklon sedáku vůči vozovce (tedy s ní byl ideálně rovnoběžný), a současně měl tak tvrdé čalounění, že do něj "zadek nezapadne". Tady se člověk může snažit seřizovat, jak chce (vláště ve 2. a 3. řadě sedadel), stejně mu buď ujíždí tělo dopředu nebo je nucen sedět v poloze skrčence (případně obojí). Promiňte, ale součástí "kvality" vozu je podle mne mj. i to, jak se v něm sedí. Jestliže v něm víceméně nejde "normálně sedět" (ať už za volantem či na ostatních sedadlech), pak podle mne prostě není kvalitní!!!
neregistrovaný "Jarda"
29. 5. 2003 19:57
NUDA
Nezlobte se na me, ale tohleto auto je fakt strasna nuda, udelana jenom pro penize, to nema s automobilovym designem vuuuuuubec neic spolecneho...Doufam, ze zustanou znacky, ktery si uchovaji svoji tvar a nebudou vytvaret takovehle parodie...
P.S. snad to zachranuji jenom ty TDI, jinak fakt hruza....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "daniel"
30. 5. 2003 23:06
nadčasové-souhlas
VW nadčasová auta umějí(golf, passat), sice je to dělané, tak že nevbuzují žádné emoce, ale na druhou stranu se to neokouká...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RENAULT"
31. 5. 2003 00:17
Re: nadčasové-souhlas
neni co okoukat. Od počátku výroby do konce to auto vypadá prostě děsně.
neregistrovaný "Skyline"
1. 6. 2003 19:08
Takovej křáp za takový prachy, děs...
Taxem se pročetl až nakonec a dobře jsem se bavil. Pak mě ale zaujala ta děsivá cena a šel jsem se asi podruhé v životě podívat na stránku folksvágnu, abych zjistil, co mi za ni dá.

Předně dostanu klasicky hnusný design, na který jsou všichni fašouni tak pyšní a nazývají ho jako "nadčasový". Pak taky podprůměrnou kvalitu (nevím, proč zrovna u Touranu by to mělo být jinak než u ostatních šuntů, jakým je například golf). A nakonec pozor, dostanu super techniku, no posuďte sami:

V nabídce jsou celé dva benzínové motory, oba "jedna-šestky", jedna horší než druhá. Archaická osmiventilová hrůza jako základ za neuvěřitelných 620000, nebo "úžasný" systém FSI. Všechny zavilé příznivce VW bych rád upozornil, že standardním palivem je v případě druhého motoru natural 98!! Ale proboha proč! Abych u rodinné krabice platil majlant na benzince? Děkuji, nechci...

Pro srovnání jsem vzal třeba Mazdu Premacy, především proto, že její agresivní styling se ani za těch několik let neokoukal, i když to není designový výplod chorého mozku jako u VW, a taky i po těch letech má takřka neuvěřitelnou techniku. Neuvěřitelnou proto, že kdo se podívá na NOVINKU od VW, nechápe, jak může takový technický odpad stát tolik peněz:

V nabídce Premacy jsou také 2 benzínové motory, tím slabším (a zároveň základním) je 1.8 16V (to znamená "šestnáct ventilů") a cena je 500000!!!

No, vychází mi z toho, že majitelé Touranu budou nudní průměrní balíci, zmasírovaní lživou reklamou o skvělé úrovni techniky a podlehnuvší dojmu, že co je drahé, bude také dobré. A protože takových je u nás (bohužel) poměrně hodně (fašounům lezeme do pr... už od revoluce), bude mít nejspíš také úspěch. Takže si jdu koupit sadu papírových pytlíků, abych měl do čeho zvracet, až tu "nádheru" potkám na ulici...
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Ada"
1. 6. 2003 23:28
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
No nevím, co je na té Mazdě Premacy tak úžasného. Slabší motor TDI (74 kW namísto 100 kW), výrazně menší krouťák (230 namísto 320 Nm), menší rozchod, menší vnitřní rozměry a i když tuhle Mazdu neznám (znám 626ku), obávám se, že proti VW i mizerná sedadla (nejsou-li výrazně lepší, než u té 626). Design je ošklivý téměř jako u Renaultu. A o tom, že by Mazda nabízela verzi 4x4 (Touran bude mít napřesrok 4 motion) jsem také nic neslyšel. Závěr: určitě lepší, než jakýkoli Renault (brr, fuj), ale na VW to pochopitelně nemá.
neregistrovaný "Skyline"
2. 6. 2003 20:03
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Dobře, necháme design plavat, já bliju z folksvágnů už dlouho, ale co člověk, to názor. O objektivitě se mluvit nedá. Teď k těm faktům:

Na té Mazdě je úžasné už to, že má pod kapotou mých oblíbených 16 ventilů, a to již od začátku své výroby. Navíc je možné ji pořídit o 125000 levněji než Touran s otřesnou osmiventilovou plečkou. Otázka by tedy měla znít opačně - co je na tom Touranu tak božího, že stojí i přes ten nezanedbatelný technický handicap o tolik víc?

Ani v Touranu, ani v Premacy jsem nenajel tolik kilometrů, abych mohl posoudit kvalitu sedadel, ale z krátké testovací jízdy mi v Mazdě přišly zcela v pohodě. Přinejmenším srovnatelné s Prasatem Combi TDi.

O designu už jsem psal, takže teď ty tvoje superlativy. Co je mi do toho, že bude mít Touran 4x4? Jakým způsobem to podle tebe snižuje kvality základního modelu v Mazdě? Kolik zákazníků si ten tvůj 4x4 koupí? A o kolik fakt, že bude mít Touran širší nabídku pohonů, vylepší ty stávající? To jako když je v nabídce 4x4, tak je nějak lepší i ten základní náhon na předek a osm ventilů pod kapotou? Musím tě zklamat, ale nikoliv. I kdyby se dal Touran koupit jako V8 biturbo s 1000 koníky pod kapotou, nic to nemění na tom, že je nehorázně předražený a v porovnání s konkurencí nenabízí kromě šestikvaltu vůbec nic.
neregistrovaný "navratp"
3. 6. 2003 08:21
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
A každé ráno když vstaneš se s těma 16 ventilama jdeš polaskat? Co když jedno ráno vstaneš a bude jich tam jen 15?
neregistrovaný "Skyline"
2. 6. 2003 21:21
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Málem bych zapomněl uvést na pravou míru další tvoje výkřiky to tmy. Opět budou stačit čísla.

Nevím, proč ses rozhodl srovnávat ropáky tak mimo - Premacy stojí 689000, takže se k ní spíš hodí srovnávat 1.9 TDi/74 kW, nemyslíš? Až do ní půjde 2.0/100 kW z Mazdy 6, pak bude tvoje srovnání objektivní - ale pak taky nebude VW v ničem lepší. Prozatím mě bude stát Touran 706000, což je pořád víc. Krouťák je v tomto případě 250:230 pro VW, což je zanedbatelné (určitě to nestojí za 16 000).

A teď rozměry:
Touran je o 5 cm delší, o 9 cm širší, o 5 cm vyšší. Tedy hodnoty, které (možná kromě šířky) v praxi nijak nepoznáš. Ten nejdůležitější rozměr, který poznáš hodně, tj. rozvor, má Touran větší jen o 0,6 cm. A to je jako výhoda, jo? Jediným důležitým parametrem je velikost kufru, která je u Touranu 695 l, zatímco u Premacy jen 370 l. Problém je ten, že u Mazdy je objem měřen po dolní hranici oken, u Touranu až po strop. Takže zase žádný rozdíl.

Jsem zvědavej, s čím se vytáhneš teď. Čekám, že me zkusíš ohromit skvělou image fašounské značky, ale to bohužel zkoušíš na nepravém místě. I když uznávám, že germánských poskoků je v naší zemi víc než dost, takže jak už jsem napsal výše, úspěch (přinejmenším to nebude úplný propadák) této krabice je vcelku zaručen.
neregistrovaný "navratp"
3. 6. 2003 08:25
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Jak jsi přišel na to, že u Tourani je zavazadlový prostor měřený po strop? To by byl docela levný trik, ne? Mimochodem rozdíl v šířce 9cm a výšce 5cm je rozdíl 1a půl třídy a v tom to asi bude .Neví m jestli má Premacy 6 airbagů ve standardu ale ESP asi těžko.
neregistrovaný "Skyline"
3. 6. 2003 23:34
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Premacy má v základu airbagy 4, to je fakt. Pak taky má "jen" ABS a EBD, DSC+TCS je standard pro verzi 2.0, cena 699000. Jinak jsem rád, že konečně vím, jaký je rozdíl mezi A3 a A6. Těch 9 cm, tos naměřil sám? Já viděl stát Civic vedle Accorda a vůbec se mi nezdálo, že by ztrácel jen 6 cm. A tuším, že od ochcávky k superblbu je taky o pár cm víc, ale to ti asi uniklo. Taky nevím nic o tom, že by nějaký cm do výšky znamenaly rozdíl ve třídě. V tom případě je zřejmě Yaris vyšší třída než Camry, stejně tak Fiesta je nejspíš stejná třída jako Mondeo. Hochu hochu, máš to nějaké popletené...
neregistrovaný "Skyline"
4. 6. 2003 00:01
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Jo a abys neřekl, že to s tím kufrem jen tak plácám - je to tak, jak říkám. Stačí se podívat na stránky VW a zjistíš, že zavazadlový prostor má výšku 60 cm, ale "nákladová" výška je 100 cm. A to je v podstatě "po strop". Souhlasím s tím, že je to laciný trik, ale to je také jeden z důvodů, proč nemám folksvágn rád. Prostě jen polopravdy a lži, to jim jde.

BTW, dělají to i jinde - právě jsem se v novinách dočetl, že ochcávka je nejprodávanějším autem STŘEDNÍ TŘÍDY (tuším včerejší Rovnost). To je další příklad stejné lži, jen ve větším. Doufám, že se shodnem na tom, že ochcávka nemá s prasatem společného vůbec nic, ale s golfem se dělí o 2/3 dílů...
neregistrovaný "Brabus"
2. 6. 2003 10:33
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
* se opět projevil!!!! 1. I do motoru FSI se může lít natural 95, jen parametr spotřeby bude jiný ( zanedbatelně). 2. Kvalita interiéru, plasty, přístrojovka to vše je oproti Renaultu, korejci, o 100% lepší. Stačí se projet po kostkách s VW a zbytkem a hned poznáš o čem je řeč. 3. Základní cena 1,6 je 599000,- Kč. Ale chápu že magora se škodou 105 v garáži to nikdy nepřesvědčí.
neregistrovaný "Skyline"
2. 6. 2003 19:20
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Souhlasím se začátkem tvého příspěvku. "* se opět projevil" - to je svatá pravda, že ses zase projevil.

1) Já nikde netvrdil, že se do FSI nedá lít 95, ale že 98 je standard. A pokud si někdo koupí FSI a pak ho bude ničit "devadesátpětkou", má v hlavě asi seno. O tom, jak zanedbatelný je ten rozdíl, bych se plácat jako ty nedvážil.

2) Proč sem taháš Renault nechápu, copak Mazda s ním má něco společného? Vrať se na základku a podívej se, kde leží Korea a kde Japonsko, abys příště neplácal o Korejcích, když je řeč o Mazdě. S VW jsem po kostkách jel (Golf 1.6 a Prasat TDi) a fakt nevím, o čem by měla být řeč. To spíš ty bys měl přestat číst lži v letácích folksvágnu a projet se v něčem pořádným, tj. v něčem z Japonska.

3) Základní cena není 599000, to je jen zaváděcí. Ale když chceš, tak prosím: Premacy je momentálně k mání za akčních 474900. To je, hošánku, o 125000 (stodvacetpět tisíc) míň, než ta tvoje úžasná krabice. A jak už jsem napsal, má to 16 ventilů, i když pochybuju, že víš, co to je, protože tak daleko technika folksvágnu ještě nepokročila.

Jinak chápu, že takovýho drsňáka jako jsi ty, s rozklepaným černým jedničkovým golfem a opravdu brutálním nápisem Nike a fajfkou na zadním skle, který sotva vylezl z učňáku, rozumné argumenty nepřesvědčí.
neregistrovaný "Brabus"
3. 6. 2003 10:08
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
1.S koreou jsem samozřejmě nemyslel mazdu, ale deawo, kia, huynday a další značky, které obdivuješ a jsem samozřejmě rád že umíš pracovat s atlasem, což jsi překvapil.
2. Jestli si myslíš, že VW se někdy dostane na rovnocenou cenovou hladinu jako korea, frantíci atd, tak ses opět projevil jako *. To že je VW dražší a vždy bude oproti koree, frantíkům dražší je fakt, který se v nejbližší době nezmění, protože pokud by ta situace nastala, tak pak není důvod kupovat tyto značky. Dnes se mazdy, kia, huynday kupujou proto, že jsou za dobré peníze schopny nabídnou něco navíc než VW atd.
3. A poslední fakt, který prostě platí i kdyby jsi se postavil na hlavu je to, že dáš při pořizovačce o 100-150tis víc, ale až budeš VW pro 3 - 5 letech prodávat, tak VW zase o 150-200 tis prodáš víc, takže o vyhozených Kč může mluvit * jako jsi ty.
4. Jsem rád, že jsi nám tady představil svůj jedničkový Golf se znakem nike. Až tě potkám na křižovatce s okýnkama staženýma a se spuštěným rádiem, tak se budu dlouho a dlouho smát.
5. * ZUSTANE ZASE A ZASE JEN *
neregistrovaný "Skyline"
3. 6. 2003 23:10
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Ty mě bavíš!

1) nikde a nikdy jsem nenapsal, že obdivuju daewoo, kiu, hyundai nebo další korejské značky. Vždycky jsem psal o Japoncích. Máš pravdu, já s atlasem zacházet umím, ale jak to tak vidím, ty ještě pořád ne. Jen tak dál.

2) Ne, trvám na tom, že jako ty jsem se rozhodně neprojevil. BTW je mi jasný, že tvůj omezený slovník nadávek není zdaleka jediná věc, která je na tobě omezená. Jinak ti samozřejmě děkuju, žes vlastně potvrdil vše, co jsem napsal. Totiž že konkurence nabízí za stejné peníze víc než VW. Tedy není důvod předražené průměrné (a pokud jde o techniku a kvalitu, tak podprůměrné) folksvágny kupovat.

3) Doporučuju sundat si růžové brýle a zasurfovat na www.tipcars.cz, což je zřejmě největší inzertní magazín na auta u nás. Passat z roku 1998-1999 stojí cca 260 - 360 tis., stejně starý Accord zhruba 240 - 300 tisíc. Tedy rozdíl zhruba 20 - 60 tisíc. Kde je těch tvých 150 -200?

4) se SPUŠTĚNÝM rádiem mě nikdy nepotkáš, to fakt ne. Měl by ses na tu základku přecejen vrátit, tvoje čeština je o moc horší, než moje čínština, a to čínsky neumím vůbec. A můžeš být klidnej, za takovou křusku, jako je jedničkovej golf, bych svý prachy nikdy nevyhodil.

5) Aspoň něco, na čem se shodnem. Ty už opravdu zůstaneš navždy sám sebou.
neregistrovaný "anonym"
4. 6. 2003 00:12
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
2. Ano nabízí víc, protože to dohoněj pouze výbavou. Ale to neznamená ve stejné kvalitě. Prostě kvalita tam není. A pokud by cena byla naprosto stejná, tak ti garantuji, že na 10 prodaných VW by se prodal jeden japonec. A na tvých větách jsem opravdu nic nepotvrdil. Protože pak by muselo platit, že vlastně např. Corola se dá vybavit na stejnou úroveň jako třeba MB C, při poloviční ceně. A pak není důvod podle tvých slov kupovat "drahý krám od MB" A doufám, že se shodneme, že porovnávat tyto vozy je nesmysl. Prostě renomé VW je víc než Toyota a nezměníš to ty a já určitě také ne.
3. Ta tvoje stránka rozhodně neznamená vůbec nic. Jsou tam ceny jen pro orientaci. A když si zavolaš na konkrétní vůz, tak zjistíš, že realita je někdě jinde. Prostě hodnota VW oproti japonci je zhruba 20%-40% víc. Stačí když se zajedeš podívat z tvé vesnice do velkoměsta ( u tebe nad 1tis. obyvatel) a poznáš to hned. A za tím co slušný ojetý VW je do 2 dnů pryč, tak japonce tam najdeš i za měsíc. Odhadní cena je prostě jiná, než tržní, ale to ty nikdy nepochopíš.
4. folksvagen se píše: VOLKSWAGEN
5. Jen si mě utvrdil, že * jako ty zůstane navždy jen *
6. Mam jednu otázku. Na jákem místě se každý rok objevuje v prodeji VW a na jákem místě japonci? Až si na to odpovíš, tak zjistíš, že tvoje glosy jsou mimo mísu.
neregistrovaný "Skyline"
5. 6. 2003 00:23
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Máš pravdu, nejen, že mají japonská auta lepší výbavu, ale i ta kvalita je nesrovnatelná. Asi tě nepotěším, ale mrkni se na NĚMECKÉ statistiky spolehlivosti a zjistíš, že z evropských aut je na předních místech jen Porsche a Mercedes. Golf a Passat jsou někde v hloubi pole. Takže se vzpamatuj a neplácej tady.

Asi už ses hodně vyčerpal, protože ty nesmysly o srovnávání Corolly a Mercedesu jsou fakt síla. Já srovnávám Accord s Passatem, Premacy s Touranem.

Máš asi mindrák z toho, že žiješ v zapadákově, kde největší frajer má golfa-ropáka. Neboj, jednou budeš mít šanci se přistěhovat třeba k nám a pak konečně uvidíš, že města mají i víc než 10 tisíc obyvatel. Dokonce o hodně víc. "Ta moje" stránka je největší internetový autobazar, nechápu, co se ti na ní nelíbí. Asi ti ještě nestačí kapesný, aby sis nějaký auto mohl koupit, jinak bys o ní dávno věděl. Ty ceny nejsou orientační, ale skutečné. Co sem pleteš odhadní a tržní cenu opravdu nechápu, to je stejně mimo jako Corolla a Mercedes.

Pokud jde o tu tvou otázku, tak by ses měl zase probudit. Pokud narážíš na lepší prodejnost folksvágnu u nás než japonských značek, měl by sis uvědomit, že naše republika není pupek světa. Nejvíc aut na světě prodá GM, Ford a Toyota, VW (dohromady s Audi, Seatem, Škodou...) je až 4. Pak následuje Daimler-Chrysler, Nissan, Honda, PSA a Renault.
neregistrovaný "Jiří Vaněk"
5. 6. 2003 09:54
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
neregistrovaný "Brabus"
5. 6. 2003 17:25
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
To srovnání s corollou přesně odpovídá tvému srovnávání accordu s passatem. Protože tyto vozidla jsou nesrovnatelná. Plastový accord je prostě hnus. Snad jen Typ-R je v celku O.K. (motorem)
A k těm cenám v bazaru. Stačí se obrátit i na takové gaunery jako je AAA I zde diametrálně rozlišujou japonký vrat oproti VW. A na druhou stranu, jenom idiot můžu prodávat auto přes internet, protože pokud si dáš vozidlo do značkového bazaru, tak na tom vyděláš nesrovnatelně lepší peníze. A je jedno jestli to je VW, Toyota, Mazda atd. A jediný voditko pro výpočet zůstatkové ceny je v současné době program EUROTAX. Což je program, který uznává celá EU pro výpočet ceny ojetých vozidel. S tímto programem pracují firmy AAA, Auto esa, Auto modul, Auto plus. A k používání tohoto programu se připojily i autorizovaní dealeři bez rozdílu značek. Každý měsíc je aktualizován podle momentálního stavu na trhu. K výpočtu ceny ho doporučuje i Ministerstvo dopravy. A dnes jsem si nechal vyjet prodejní cenu accordu 1,8i rok 98 najeto 100tis km, stav odpovídající roku. Cena prodejní je 140tis-165tis Kč a pak jsem si nechal vyjet passata 1,8T(benzín) rok 98 najeto 100tis stejného stavu. Cena prodejní 245tis -270tis. Ovšem například v AAA mi řekli, že když hned přijedu s passatem tak mi mohou dát až 290tis. Ale na acorda mi řekli, že max 140tis, že poptávka není. Ty ceny jsem si ověřil u dealera hondy a dealera VW. Jen u hondy mi řekli, že pokud si koupím nový vůz, tak mi mohou dát až 180tis.
Až se jednou vypravíš ze své chatrče do města, tak si to ověř. Jsem jen rád, že * jako ty je v ČR podle statistik prodeje vírazně míň.
neregistrovaný "Skyline"
5. 6. 2003 22:12
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Ty jsi ještě ubožejší, než jsem si původně myslel. Doporučuju zajít se podívat, jak takový Accord vypadá, protože je zřejmé, žes ho nikdy neviděl. Type-R (který v současné modelové řadě už není) má motor, na který se ještě dlouho budou u folksvágnu jen zasněně dívat.

Jinak rád si zajdu do třech áček, aby mi prodali nějaký ten japonský VRAT. Je vidět, že idiotů je v naší zemi dost a nemálo se jich vyskytuje mezi majiteli prasatů, protože jen na tipcars.com je jich cca 200.

Zřejmě (jako ostatně téměř pořád) lžeš, minimálně pokud jde o ceny Accordu u dealerů. Aspoň můj známý, který v jedné Hondě dělá, vykoupil před asi měsícem 2.0 VTEC z ´99 za 300 tis. a během 14 dnů se za 360 tis. prodal. Těch 300 tis. byl protiúčet za nový model. Asi se zapomněli podívat do Eurotaxu.

Ten tvůj maloměstskej mindrák je vážně zábavnej a jsem rád, že v celosvětovém měřítku je * jako jsem já VÍRAZNĚ víc než v ČR.
neregistrovaný "Jiří Vaněk"
4. 6. 2003 11:20
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Pozorně jsem si přečetl Vaše slova a dovolte abych připojil pár svých zkušeností:
1. V roce 1998 jsem si koupil Toyotu Camry s motorem 3,0 v dobré výbavě za 890tis Kč. Po 15tis km mi odešla elektroinstalace. Samozřejmě mi ji v záruce opravili. Po 60tis km, můžete mi to věřit nebo ne, mi začaly korodovat zadní pravé dveře. Upozorňuji, že vozidlo bylo staré 1,5 roku. Opět mi to v záruce opravili. To nejlepší mě ovšem čekalo po 3 letech v 90tis km, kdy mi odešla kompletně převodovka. Servisní technik v Toyote v pruhonicích mi řekl, že ten rok jsem ji 8 případ se stejnou závadou. Oprava mě přišla při přiznání 50% kulance na 62tis Kč. Po skončení leasingu jsem využil bazaru v pruhonicích, kde jsem prodal vozidlo po 3 letech a 105tis km, za 230tis. Kč. P.S. Sám servisní technik mi řekl, že evropská produkce toyoty se v žádném případě nedá srovnávat z japonsou produkcí.
2. V roce 2001 jsem po této zkušenosti koupil, na základě podle Vás klamavé reklamě, VW Passat 1,9 TDI 4Motio. Za celou dobu se mi ve 60tis km objevila závada, kdy se mi začala zamlžovat přední lampa. Tu mi po záruce vyměnili s 90% kulanci za 860Kč. Nebudu se tady rozepisovat o kvalitách náhonu 4x4. Ale zhruba před měsícem jsem vozidlo prodal u značkového dealera za 390tis. Kč při najetí 115tis Km. Vozidlo mě v roce 2001 stálo 9300tis Kč.
3. Netvrdím, že mé zkušenosti vypovídají o celkové kvalitě daných vozidel, ale pro mě osobně je Toyota spojená s nespolehlivostí a velkým prodělkem.
neregistrovaný "Skyline"
5. 6. 2003 00:55
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Vymyšlené to máš pěkně, přesto si dovolím tvrdit, že lžeš. Pokud sis koupil 3.0 V6 v "dobré výbavě", tak pokud já vím, v žádné jiné než maximální se tato verze koupit nedala a dodnes nedá. Vzhledem k tomu, že za Maximu dal známý (3.0 V6, ovšem s manuálem) cca 1200 tis. a základ Camry (v ´98 s motorem 2.2) stál něco málo přes 900 tis., pochybuju, že bys ji koupil tak levně. Možná vytopenou po záplavách, což by vysvětlovalo ty závady...
neregistrovaný "Jiří Vaněk"
5. 6. 2003 09:52
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Upřesnění: Nákup - Toyota Pruhonice, Sleva - 15% (vyprodej modelového roku), Cena - uvedl jsem cenu bez DPH. Děkuji Jiří Vaněk
P.S. Pana Brabuse považuji za fanatika, ale vy mu zdárně sekundujete
neregistrovaný "Skyline"
5. 6. 2003 22:50
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
OK, i když nechápu, proč ta cena bez DPH. Podle mě je to dost podstatný údaj.

PS: Nevím, co je na mě fanatického. Když si přečteš všechny moje příspěvky, tak v nich z 90% najdeš fakta. Pokud ti to připadá jako pohled fanatika, tak bych byl rád, kdyby nás takových bylo víc. Radši fanatik, který se podívá do tabulky a najde konkrétní číslo, než řada neověřených výkřiků do tmy.
neregistrovaný "coolman"
5. 6. 2003 12:18
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
to: skyline, brabus, vanek
Dobrý den pánové. Dovolte abych se také připojil. Od roku 95 do roku 99jsem pracoval jako prodejce v hondě. Od roku 99-2002 jsem pracoval jako prodejce v toyote. Tak si myslím, že mam celkem nějaké zkušenosti s japonskou produkci.
1. Musím vám tady všem potvrdit, že japonci mají opravdu co nabídnout oproti VW, Opel. Jsou to hlavně nesrovnatelně lepší benzinový motory, podvozek, spolehlivost. Ale na druhou stranu musím sebekriticky přiznat, že evropská produkce japonců se nedá srovnat s produkcí japonskou, americkou. Ve všech interních materiálech je uvedeno, že výstupní kontrola, reklamace atd je evropa na štíře. A statistika spolehlivosti je např. u toyoty hodně ovliněna přávě produkcí japonska, ameriky. Udělat test spolehlivosti evropské produkce, tak bude toyota na stejné úrovni jako VW.
2. Vždy když přišel zájemnce s nabídkou od VW. Opel a já mu spočítal altenativu u hondy, tak jsem ho měl z 90% v kapse, protože platit u passata s motorem 2,8V6 highline, kde pořizovaci cena začína na 900tis, za klimatizaci je drzost. Ale na druhou stranu když chtěl po mě do acordu náhon 4x4, tak jsem byl nahranej. Za velkou výhodu u VW považuji motory TDI. na druhou stranu horší benzinové motory než u VW, jsem ještě nezažil (snad jen motor 2,6V6 4x4)
3. to: vanek. Cena Camry 890tis je fakt divná, ale pokud to je bez DPH, tak je to reálné vzhledem k 14- 19% marži
4. Ať tak nebo onak, rozhodně bych se neodvažoval paušálně hanit hondu, toyotu, mazdu, ale i VW. Všechny značky mají své + ale i velké -
5. Těď pracuji jako prodejce u subaru, tak uvidím co budu za rok říkat na tuto značku
neregistrovaný "RENAULT"
2. 6. 2003 14:31
Re: Takovej křáp za takový prachy, děs...
Skyline: to bude sranda až se potkáme na světlech na IP Pavlova a mezi náma bude stát Touran. Ať se jeho pan pyšný majitel podívá doprava, či doleva, všude uvidí zvracející řidiče v krásných vozech. Ještě aby mu nezačli přecházející chodci zvracet na haubnu.

To kdyby do Touranu prodejci nablili ještě v showroomu, taky by nic nezkazili.
neregistrovaný "jag"
1. 6. 2003 22:45
!?!
Teda auto je to hnusny ale nejvic jde o to jak se to bude prodavat a ti blby nemci si to teda koupi prece nebudou kupovat zahranicni lepsi kdyz muzou svoje horsi.Jeste ze maji Zafiru.Toto je teda ostuta VW.jak v te reklamne:"pro deti" jde videt kdo to asi vyvinul.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jarda"
2. 6. 2003 10:01
Re: !?!
No ta ženská z toho obchodu to nebyla ty osle. Jinak tyhle "blbý" auta nekupujou jenom němci, jestli sis nevšim. Design je jedna věc a prodejnost a zůstatková cena druhá a ta myslím svědčí o kvalitě
neregistrovaný "Viados"
2. 6. 2003 14:15
Konkurence Zafiře?
Tak to
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Viados"
2. 6. 2003 14:26
Re: Konkurence Zafiře?
*, to je blbý fórum ... chtěl jsem říct, že konkurence Zafiře asi dost těžko. To by musel být v Touranu ve třetí řadě aspoň slušnej posez. V Zafiře taky není, ale aspoň má pod nima celou rezervu a rovnou podlahu! A taky pořád líp vypadá, i když má už 4 roky. Základ je za 600 litrů a máte 1,6/74 kW. Udělat šikmou podlahu, to je teda fakt nápad!!!
neregistrovaný "Alois"
2. 6. 2003 14:57
vysoká kvalita, design nuda
Pěkný decentní design. Ale všeho moc škodí. A tohle je příliš. S tímhle designem měly přijít tak před pěti lety. Dokonce starší Zafira na mě působí s větším elánem. Takže stará VW písnička: vysoká kvalita, dobrý jízdní vlastnosti, nudný design. Já bych se rozhodl pro Zafiru, zvědavě ale čekám na novýho Scénica.
Rozbalit vlákno
0