Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touran: V předprodeji s 1.2 TSI (81 kW) od 555.900 Kč

Volkswagen spustil objednávky nové generace modelu Touran. V předprodeji si jej můžete pořídit od 555.900 Kč.
Zpět na článek
27. 5. 2015 14:38
27. 5. 2015 15:20
27. 5. 2015 15:26
27. 5. 2015 17:12
27. 5. 2015 14:49
27. 5. 2015 15:28
28. 5. 2015 07:34
27. 5. 2015 18:18
28. 5. 2015 07:39
28. 5. 2015 09:56
27. 5. 2015 15:27
27. 5. 2015 16:50
28. 5. 2015 07:32
28. 5. 2015 11:53
28. 5. 2015 12:00
27. 5. 2015 15:33
27. 5. 2015 15:51
27. 5. 2015 15:52
27. 5. 2015 16:02
27. 5. 2015 16:38
28. 5. 2015 08:24
27. 5. 2015 17:39
27. 5. 2015 18:50
27. 5. 2015 18:54
27. 5. 2015 23:03
27. 5. 2015 19:10
28. 5. 2015 07:49
Avatar - BIGPAPA
27. 5. 2015 14:38
Nový
Doufám, že to bude stejně úspěšný a povedený auto jako dosavadní dosluhující model :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hittman
27. 5. 2015 15:20
Re: Nový
To je ironická poznámka?
Avatar - MadPete
27. 5. 2015 15:26
Re: Nový
Né, přeje mu zase 3 facelifty a 12ti letou službu vaterlandu.
27. 5. 2015 17:12
Re: Nový
Brutálne drzá cena za VW konfekciu.
Grandmama ;-)
Avatar - MadPete
27. 5. 2015 14:49
Trochu dost
Za 550 je titanový čerstvě omlazený Grand C-Max s 1.5 EB 150k. Předchozí poslední "nový" Touran (po faceliftu) měl zaváděcí cenu 420něco, tuším taky s 1.4. Můj příjem není očividně dost skoro prémiový na tohle ordinérní MPV.
Rozbalit vlákno
33
27. 5. 2015 15:23
Re: Trochu dost
Njn, VW má pod Touranem menší Sportsvan (se stejnými motory atd.), který s 1.2TSI 81KW Comfortline stojí 472.900, takže musel být dodržen patřičný odstup...
Avatar - dal
27. 5. 2015 15:28
Re: Trochu dost
byl jsi rychlejší.
Avatar - MadPete
27. 5. 2015 15:29
Re: Trochu dost
Je to tak.Navíc VW je ta almost premium. Nikdy bych téhle enté variaci na téma golf před fordem přednost nedal, mám na to špatně nastavené vnímání hodnot.
28. 5. 2015 07:34
Re: Trochu dost
Já klidně, současný C-Max se mi vůbec netrefil do vkusu ;-\
28. 5. 2015 08:20
Re: Trochu dost
jo tady to Ford přehnal..
27. 5. 2015 18:18
Re: Trochu dost
Jistě a pokud to někdo dá, tak proč by to tak vysoko nedali ;-) Za stejnou cenu jako Sportsvan jsem před 4 roky koupil výrazně větší P5008 1.6THP 115kW ve slušný výbavě :yes:

Tj, ať si VW Touran za 555k s 1.2TSI naloží >:D
27. 5. 2015 18:59
Re: Trochu dost
A když si vezmu, že loni a předloni byla 5008 v akci s 1,6 HDI za 380-390 tis, tak je ta základní cena za 1,6 TDI 615 tis fakt z jiného světa. Ale ono to bude tím, že se u VW platí za dlouhověkost - minulý Touran tu s námi byl 12 let! Ale o jeho problémech s elektronikou ( hlavně do prvního velkého FL v roce 2007) a tragických motorech 2.0 TDI 16v a 1,4 TSI, se kterými jsou jako ojetiny takřka neprodejné, je lepší nemluvit, VW fans to neslyší rádi.
28. 5. 2015 07:39
Re: Trochu dost
Stejně jako fanoušci peugeotů neslyší rádi o podělaných peugeotech, fanoušci renaultů o podělaných renaultech, fanoušci hond o podělaných hondách...
28. 5. 2015 09:56
Re: Trochu dost
Jo je fakt, že dneska jistotu nemáš. Každé automobilce se prostě něco nepovede...
Avatar - dal
27. 5. 2015 15:27
Re: Trochu dost
Taky si myslím, že je ta cena nastřelená tak minimálně o 100 tis. nahoru ale to dělají všechny značky, stačí se podívat na i20 ta klesla během pár měsíců o 60 tis. nebo i40 ta začínala u 750 a je o 200 dole. Stačí chvíli počkat a ceny budou reálnější i když chápu snahu si nechat polštář nad Sportsvanem.
Avatar - miromen
27. 5. 2015 15:36
Re: Trochu dost
Tak Ford společně se Seatem maji momentalně přiznivě nastavenou cenovou politiku hlavně u vykonnějšich motorizaci. Navic jak jsem se přesvědčil stale je u nich prostor pro dalši slevu i když ne tak velkou jako pravě u VW. Jinak koukam u C-Max vypadla z nabidky silnějši varianta 134kw.
Co by však mohlo hrat proti C-Maxu tak to je prostornost ktera bude zřejmě na straně Touranu.
Avatar - MadPete
27. 5. 2015 15:44
Re: Trochu dost
Může, nicméně délku a rozvor mají +- stejné (srovnávám s Grandem).
Avatar - miromen
27. 5. 2015 15:53
Re: Trochu dost
Vim že srovnavaš s Grandem. Vychazim se zatim dostupnych info a dosavadnich testu předchozich generaci. Navic u klasiku tedy Golf vs Focus je na tom prostorově lepe menši Golf. Je potřeba počkat na vzajemne porovnani.
27. 5. 2015 15:49
Re: Trochu dost
No fakt je, že ve středních MPV teď není tak velký výběr. Možná Picasso, které bude nejspíš za stejné peníze jako 1.2TSI i s dieselem 115k. Stejně na tom nejspíš bude i Opel Zafira Tourer, což je nejspíš hlavní konkurent. Ten stojí v akční nabídce s motorem 1.6CDTI 100kW a výbavou Drive cca 583.000. Tam nejspíš spadne za nějaký ten pátek nejspíš i cena Touranu.
27. 5. 2015 15:55
Re: Trochu dost
Ono to nei je také ľahké a jednoduché porovnávať, lebo ľudia kt. si kúpujú MPV si ho kupujú pre 3 zadná samostatné sedačky - to je zmysel MPV, keď máte 4-člennú rodinu tak máte iný výber a nechápem prečo si takáto rodina kúi MPV. Vzhľadom na toto je na výber P5008, C-Picasso/G-Picasso, VW Touran, O-Zafira Tourer, Toyota Verso, možno tak šeredná Kia Carensa to je hádam všetko - len tieto autá majú 3 samostatné sedačky vzadu - nerátam autá od 30 000 € vyššie typu Sharan, S-Max atď
27. 5. 2015 16:01
Re: Trochu dost
Výhodou MPV je variabilita a taková "přítulnost", například možnost upravit si sklon opěradla vzadu, což vypadá jako blbost, ale hlavně pro spící děti je to nenahraditelné. Ještě ti v seznamu chybí Scenic, resp. Grand Scenic, což kupodivu není vůbec špatná volba. Zajímavý je Freemont, ale cena je tak trochu někde jinde.

Všeobecně spíš nechápu současnou módu SUV, možná ale bude mít pravdu Jeremy Clarkson, který píše, že vlastnictvím MPV se člověk vzdává všeho automobilového potěšení ve jménu nudné praktičnosti. Zatímco majitelé SUV jsou bezpochyby free, cool a rozhodně in.
Avatar - MadPete
27. 5. 2015 16:31
Re: Trochu dost
Freemont je kříženec, na pravé MPV vevnitř nemá. Měl jsem ho, když se ještě jmenoval Journey a poslouchal hiphop.
27. 5. 2015 16:34
Re: Trochu dost
Na Renault som zabudol, sedel som v tom a pripadalo mi to na nižšej úrovni, myslím kvalitatívne, tak nejak lacnejším dojmom. Ad 2 MPV je nudnejšie, ale čo spravíš s tromi deťmi. Ad 3 majitelia SUV sú možno cool atď, ale rozhodne sa bude lepšie šoférovať v normálnom aute a budem opakovať starú frázu - 95 percent ľudí SUV nevyužije.
28. 5. 2015 17:58
Re: Trochu dost
Martin7799, a kolko rodin ma 3 deti?
A ti co ich maju, tak maju ine problemy, ako kupovat MPV od VW. ;-)
28. 5. 2015 18:11
Re: Trochu dost
Jeremyho poznamka je universum pre MPV a SUV.
Vyhoda je v tom, ze clovek ma lepsi vyhlad.
Pravda je vsak aj v tom, ze vela ludi ma v sebe mod putnika a jednoducho potrebuje modifikovany stahovak. ;-)
Avatar - MadPete
27. 5. 2015 16:28
Re: Trochu dost
To není jen kvůli samostatným sedačkám. Ony se hodí i ty nouzové 2 v kufru, protože dozadu se mezi dětské sedačky dospělák kloudně nevměstná a chuděru tchýni už pak nevyvezeš (vepředu sedí manželka). Mě taky vyhovuje zvýšený posez MPV a celková vzdušnost. No a samozřejmě to chce vzadu šoupací dveře, aby se k těm dětem dalo na parkovišti vůbec dostat.
27. 5. 2015 16:25
Re: Trochu dost
Souhlasím. Problém spíš je, že i první generace Touranu se dlouho cenově držela hodně nahoře, za cca 600k CZK se prodávaly lépe vybavené atmosférické 1.6.
Pokud bych si měl v tuto chvíli vybrat nové MPV do 600k, rozhodoval bych se mezi Zafirou a Grand Picassem....a možná o něco menším Grand C-Maxem.
27. 5. 2015 16:50
Re: Trochu dost
Do 600 by bylo lepsi si priplatit za SMaxe s 1.5 EB.
Avatar - Jaros71
27. 5. 2015 23:01
Re: Trochu dost
Cena samozřejmě spadne..jako u všech aut.
U Škody Rapid to byl zpočátku taky nesmysl.

Touran bude logická volba lidí , kteří mají děti a chtějí co nejlépe obestavěný prostor a velký zavazadelník..a přitom auto není nesmyslně dlouhé!
V tom VW Touran opět nemá konkurenci.
Při opět očekávaných nadprůměrných jízních vlastnostech , bude toto střední MPV zase zřejmě číslem 1 v prodejích v zemích EU.
Motorizace tohoto typu MPV by měla být ideální kolem 140-150 tedy 1.4 TSI a 2.0 TDI.
Jinak se plně naložené auto bude trápit.
Osobně se teším na novinku v podobě 4*4...už aby tady byla. ;-)
Avatar - _Karel_
28. 5. 2015 08:43
Re: Trochu dost
"Touran nemá konkurenci" - to myslíš vážně, nebo je to jen zbožné přání?
Avatar - Sumi2000
28. 5. 2015 23:14
Re: Trochu dost
Já bych viděl stejně...jaké lepší střední MPV bys nabídnul?
Tak velký vnitřní prostor a zvazadelník konkurence neumí nabídnout...při délce do 4.5 m... :yes:
A o to v segmentu MPV jde , ne?
Navíc nový Touran vypadá fakt dobře.
28. 5. 2015 08:15
Re: Trochu dost
První cena nového S-maxe je 680.000 CZK... V Trendu...
28. 5. 2015 07:32
Re: Trochu dost
Jenze do Fordu ani jinych aut se neda vzit DSG, coz u rodinneho auta se kterym jezdi i manzelka je zatracene dobry napad.
28. 5. 2015 08:23
Re: Trochu dost
Ford nenabízí automat?
28. 5. 2015 11:53
Re: Trochu dost
Nabizi, ale naprosto nekonkurenceschopny proti DSG.
28. 5. 2015 09:39
Re: Trochu dost
DSG je koncernový produkt, konkurence svoje automaty nazývá jinak a pro jakékoliv konkurenční MPV si můžem doobjednat.
28. 5. 2015 12:00
Re: Trochu dost
Neni to koncernovy produkt, koncern prevodovky nedela. DSG je koncernove oznaceni pro dvojspojkove produkty BorgWarner.
Ano muzete si doobjednat automat i ke konkurenci, ale dostanete pak (krome Mazdy):

a) staricky sestikvalt od Aisin co dokaze zlenivet i sestivalec natoz slaboucke motory lacinych MPVecek
b) takrka nepouzitelne francouzske roboty
c) u Fordu neprilis povedenou dvojspojku od Getragu, ktera krome toho ze ma horsi vlastnosti ve vsech ohledech (vliv na dynamiku i spotrebu), tak ma proti DSG polovicni zivotnost a dvojnasobne servisni naklady

DSG je obrovska konkurencni vyhoda koncernu v nepremiovych autech.
28. 5. 2015 14:48
Re: Trochu dost
DSG je skvělý pro ty kteří ho nemají... Máme ve své rodině, u známých a ve firmě několik povedených kusů, rozhodně procento "spolehlivých a životných kusů" nepřekračuje 1/2 všech.

Zajímavé je, že zrovna tady na auto.cz Aisin v Grand Picassu chválili - [odkaz]
27. 5. 2015 15:33
Klid
cena si ještě sedne. Základ bude časem někde lehce na 400t.
Rozbalit vlákno
5
27. 5. 2015 15:51
Re: Klid
To jako že by byl lacinější než Sportvan?
27. 5. 2015 15:52
Re: Klid
Ne, ten zlevní na tři kila. Polo pod dvě kila, Up pod kilo.. Bude dobře!:)
27. 5. 2015 16:02
Re: Klid
A pivo desítka bude zase za dvě padesát ;-) Jen aby to nebylo v EUR...
27. 5. 2015 16:38
Re: Klid
Jen si dělejte srandu chlapci. Však uvidíte. ;-)
28. 5. 2015 08:24
Re: Klid
tak slevu 150 tis. nečekám ani já
27. 5. 2015 17:34
z tohodle neforemnyho hnusu
ma vychazet novej cikanster? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2015 17:39
krasavec
z mojho pohladu 100 krajsie auto s omnoho vacsou charizmou a eleganciou ako bmw 2 active tourer ;-) ... touran je jasna volba z tejto dvojice :yes: a bude to aj podstatne lacnejsie a praktickejsie auto ako active tourer ...

vw palec hore, tak nejako ma vyzerat kompaktne solidne a prakticke MPVecko... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
27. 5. 2015 18:50
Re: krasavec
Pro mně jsou to obě dvě krabice, i když hezké, nicméně mluvit o charizme a eleganci mi přijde zvláštní. To je jako mluvit o charizme a eleganci škrabky na brambory.
27. 5. 2015 18:54
Re: krasavec
Touran má v sobě víc elegance, než většina dnešních oteklých HB, sedanů a SUV.
Avatar - Jaros71
27. 5. 2015 23:03
Re: krasavec
Na MPV vypadá opravdu výborně! :yes:
27. 5. 2015 19:10
Ja si pockam
Ja si pockam na verziu eco s 1.0 TSI Biturno , alebo 0.8 Triturbo s ACT a pojdem na jeden valec >:D
Rozbalit vlákno
0
27. 5. 2015 19:11
Náskok díky dizajnu ...
Je zajímavé vidět na koncernu vw nárust využívání klavírního laku na velkých plastových plochách v interiéru. Tedy řešení, které ostatní automobilky už delší čas používají - tedy většinou na low cost modelech jako atraktivní náhradu pro kvalitní plasty. Mno na reklamním letáku působí hezky, při koupi auta taky, ale po 50 000 už to taková krása není. Je zajímavé, že v dosavadních recenzích ve Volkswebech a Volkszeitung o tom nepadlo zatím ani slovo, zatímco se v minulosti třikrát křižovali při každém autě za 300 000 od jiné značky s nějakou menší ploškou těchto lakovaných plastů kolem výdechů klimatizace ( kde vadí nejméně ). Nicméně, abych jim tak nekřivdil tak jsem v poslední zaregistroval zvýšené komentáře k použití tvrdých plastů ( nekonalo se žádné měření, jak hluboko zarazí redaktor hnátu do palubovky apod. jako před pár lety - nýbrž to jen zmínili ) v koncernu vw. Nadšeně jsem po zaznění této věty vw Autossalonu vykouknul z vedlejšího pokoje, abych se zase usadil po doplnění, že to je sice prvotřídní levný šunt - ale zato je hezky zpracovaný. A že pokud by si měli vybrat pěkně zpracované auto s tvrdým plastem ( rozuměj jako škoda ) a mezi hůře zpracovaným interiérem za použití kvalitních plastů ... brali by ten první ... Co na to redakce ?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - _Karel_
27. 5. 2015 20:01
Re: Náskok díky dizajnu ...
Jo jo, expert František z Autosalonu, to je Expert! >:D
27. 5. 2015 20:20
Re: Náskok díky dizajnu ...
Ten díl mě docela pobavil - hlavně jsem FAKT nečekal, že do fabky narvou všechny ty krámy ( včetně toho autíčka škoda >:D ) a mezitím byla co 3 minuty reklama na závodění v nový fabii, kde můžeš vyhrát novou fábii. Jako já chápu, že produktový média musí z něčeho žít, ale mohli by to dělat méně okatě.

( nicméně v čr je to normal žejo ... dáme vám fabku do soutěže, ale kluk bude hrát lajnu a ne jen sedět na střídačce jasný růžo, jasný ! )
Avatar - _Karel_
27. 5. 2015 20:27
Re: Náskok díky dizajnu ...
cca před rokem testovali snad 4 díly po sobě různý varianty Golfu. Jak říkáš- trochu míň okatě....
Avatar - Anonym
27. 5. 2015 20:23
Re: Náskok díky dizajnu ...
Mě by zase zajímalo, kdy už VW koncern u všech svých značek pochopí, že navigace v úrovni kolen je k h...u. Zvláštní, že ve všech jiných autech se to v českých testech kritizuje jen u VW, škody, seatu atd. je to přehlíženo. Proč asi ;-)
27. 5. 2015 20:45
Re: Náskok díky dizajnu ...
Ono to je vcelku jednoduché ... je to levné řešení ;) Protože standratní velká navigace jakou tam má škoda a vw se nedá dát nahoru do palubky, aniž by hodně narušil dizajnovou línii jakože prémie. Všimni, že audi používá poněkud jiný typ navigace a ten už je nahoře.
28. 5. 2015 09:52
Re: Náskok díky dizajnu ...
Hlavně Audi používá řídící jednotku navigace, display a klávesnici (ovládání) oddělené. Takže se ti nemůže stát co u Škody / VW, že ti ji během 1 minuty ukradnou.

S tímto mne VW s***e, jinak je mám rád. Ale 10 let "neumět" s tím něco udělat je skandální.

To je asi jako Škodovka se světlama v OCtavii II. tolik let to vyráběli a každý modelový rok žádné vylepšení. A jak se kradou o 106.

Už jsem si řekl, že Škoda a VW mi domu nepůjdou přesně a jen kvůli tomuto. A nyní jdu do Opela. Navigace dělaná jako u Audi/MB/BMW, kvalita již na dobré úrovni...
Avatar - Jaros71
27. 5. 2015 23:16
Re: Náskok díky dizajnu ...
Interier vypadá moc dobře..a většina normálních lidí si za originál navigaci 22 tis nepřiplatí!
Mám nového Garmina , ideálně na skle , s každoroční aktualizací celé EU zdarma..
Proč se čučet na horší předražené navigace na palubce...jedno zda nahoře či uprstřed?? 8-s
A jako dotykové ovládání rádia atd..je to OK. ;-)
28. 5. 2015 09:00
Re: Náskok díky dizajnu ...
Přehlíženo to není, já kritiku v tomto směru čtu docela často i u tebou zmíněných značek. Teď ty uveď pár odkazů na testy, kde to přehlíženo je a já ti pak naservíruju ty, kde to přehlíženo není, ať ty naše příspěvky nejsou jen nesmyslným plácnutím do vody ;-)
28. 5. 2015 10:56
Re: Náskok díky dizajnu ...
Protoze ryze dotykove reseni umistene na uplnem vrcholu palubni desky neni pri zohledneni schopnosti FISu (MFA) po ergonomicke strance zrovna idealni.
28. 5. 2015 08:15
Re: Náskok díky dizajnu ...
Jo ten kllůavirni lak je super do propagacnich fotek, ale je na nem videt kazdy skrabanec - staci parkrat setrit prachovkou. Tusim, ze v smaxu ho tam davali a spousta majitelu si stezovalo, tak od toho v dalsim faceliftu udstoupili.
Ohledne plastu me zklamali v nove Octavii, hlavne na dverich.
28. 5. 2015 09:55
Re: Náskok díky dizajnu ...
Kvalita nové Octavie je kapitola sama pro sebe. Rozdíl Octavie II a Octavie III je patrný na první posezení - plasty, sedačky.. Velká škoda.
S tím šetřením to hodně přehnali. Ale co, fleet to stále kupuje a na něj celá Škoda cílí.
Avatar - Jenik3
27. 5. 2015 19:38
pojede to s 1.2?
To auto vypada jako hodne veliky na ten maly motor. Odpovim si sam, pojede-li yeti, pojede i toto.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ada je zase tady
27. 5. 2015 20:30
Re: pojede to s 1.2?
Pojede, ale diesel to není :no:
27. 5. 2015 20:42
Re: pojede to s 1.2?
Otázka je jak? Zázrak to nebude, ale z bodu A do bodu B tě to dostane :-)
27. 5. 2015 22:31
Re: pojede to s 1.2?
Opravím tvou otázku. Nebude znít "jak", ale "jak dlouho" Nemám obavu, že by motor na běžné ježdění nestačil, ale dostane pěkně zabrat...
Avatar - Jaros71
27. 5. 2015 23:20
Re: pojede to s 1.2?
ROZHODNĚ BYCH ŠEL DO 1.4 TSI nebo 2.0 TDI..
Malý motor na naložené auto moc stačit nebude..pojede ale předjíždět bych v něm tedy nechtěl.
A utrápený malý turbo motor bude mít menší životnost.
28. 5. 2015 09:58
Re: pojede to s 1.2?
Je lepší jezdit TSI než TDI :-!
28. 5. 2015 09:59
Re: pojede to s 1.2?
Jen ta spotřeba pak. Pak z toho jsou jezdci na dálnici co jedou stovkou neb více jim to nejde a když jede tak žere. Skvélý móresy co se rozšiřujou po ČR a i v Evropě - v ČR jedou ještě v prostředním či levém pruhu, místní specifikum.
29. 5. 2015 00:47
Re: pojede to s 1.2?
Co znám policajty na Žižkově, tak jim O2 s 1,6MPI jezdila za 11l/100km ( studené auto, pak plný plyn, kopcovitý terén, 3 chlapi v autě). Už asi rok mají novou O3 s 1,2 TSI a při stejném stylu jízdy a stejném výkonu motoru jim bere 18l/100km !!! a docela se obávají, zda to auto vydrží aspoň 3 roky.

Chci tím říct, že 1,2 TSI je dostačující motor... pro klidného řidiče, který jezdí sám a občas ve dvou. Na takhle velké auto, kde se očekává, že bude z větší části obsazeno/naloženo ( přeci jen se MPV kupuje pro 3 děti ( jinak by stačilo kombi nižší střední) a nebo když potřebuji častěji využívat vnitřní prostor), je zcela nedostatečný.
Na plně zatížený vůz, přívěs a bezpečné předjíždění je třeba rovnou zapomenout.

Chápu to jako základ někde kolem 350-450 tis, jak to má konkurence, ale ne u auta za 550 tis...
28. 5. 2015 07:49
1.2 je málo
Mám doma současné vydání Touranu s 1.2 TSi. Na okresky to stačí, na dálnici už je
to málo. Takže pokud nový Touran tak určitě se silnějším motorem a ne za takovou cenu. Když jsem ho před 4 roky kupoval, tak se dalo dostat s cenou těsně nad 400 tis,
nový je sice lépe vybavený ale cenově už to bude pro normální lidi nedostupné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
28. 5. 2015 23:17
Re: 1.2 je málo
Jenže motor který Ti tam dali patří do Fabie za 200 tis..
Takže za Torana připlácíš těch 200 navíc.. ;-)

Když vezmeš pořádný motor a lepší výbavu jseš o o dalších 200 tis výš , tak to prostě je.
2. 8. 2015 12:52
Touran - odpor vzduchu, ADBLUE, TPMS
Dobrý den,
1) Býval bych očekával snížení odporu vzduchu na 0,296 oproti předchozí verzi (čili 2011 Faceliftu) a nikoliv k Touran I....(2011 facelift mel dokonce 0,29) ... Neboli ke snizeni odporu vzduch doslo, ale k Touran I a k Touran 2011 facelift dokonce ke zhorseni..[odkaz]

2) U verze higline jiz jsou povinne TPMS senzory v pneumatikach... nutno menit co 5 let na vsech gumach (cca 8x 2 tis. Kč).
OTAZKA: nevite zda lze pres VAG prejit k neprimemu mereni tlaku pres cidla ABS?(verze comfort line ma toto neprime mereni, ale zajimam se o highline a dostat se na highline z comfort line je o dost drazsi)
3) Vstrikovani ADBLUE - oba motory tdi, jak vidim oznacene SCR maji jiz vstrikovani mocoviny ADBLUE... je zajimave, ze PASSAT B8 u verze 110 a 140kw (predokolky) si vystaci bez ADBLUE. Pokud se mylim, opravte mne nekdo
V diskuzich uz se clovek nedovi, jak dlouho takovy katalyzator navic (SCR) a vstrikovaci soustava ADBLUE vydrzi ... nekdo kamionak by mohl vedet???

4) Hmotnost: predpokladam, ze se snizenim hmotnosti to taky nebude tak ruzove (myslim u tdi) - ADBLUE navic, a k tomu jestli take porovnavano s Verzi Touran I... mozna treba i lehci ridic...
Vyse uvedene mne odrazuje od koupe Tourana, budto budu se budu muset smirit s dalsimi naklady (TPMS senzory + vymena SCR kat. + popr. fltru, vstrikovace ADBLUE, atd jednou za X-let) nebo jit do Octavie...
Rozbalit vlákno
0