Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Transporter: Design po generacích

Pět generací Transporteru = pět originálních dodávek, v nichž se promítají dobové tendence Volkswagenu. Která z nich Vás zaujala nejvíce?
Zpět na článek
23. 12. 2013 10:27
23. 12. 2013 12:28
23. 12. 2013 12:58
23. 12. 2013 15:00
23. 12. 2013 13:18
23. 12. 2013 15:05
23. 12. 2013 20:57
23. 12. 2013 15:39
24. 12. 2013 10:57
23. 12. 2013 15:15
24. 12. 2013 01:34
24. 12. 2013 04:22
23. 12. 2013 09:47
Až na ty koncepty...
...jsou překrásní všichni :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2013 10:27
...
Pěkná T4 s R5 TDI by mě neurazila ani dnes :-)
Ve firmě jedna dojezdila nedávno, se 620 tkm šla k nějakému živnostníkovi, který ji nejspíš bude provozovat ještě dalších x let. Je obdivuhodné, co to auto vydrželo - střídání pěti řidičů, město brzda-plyn, věčně přetížené, na dálnici v DE stakilometry těsně pod "omezovačem"...a jediné, co odešlo, bylo kromě spotřebáku turbo při 400 tkm.
Rozbalit vlákno
8
23. 12. 2013 12:28
Re: ...
T4 je málo. Čím větší "té", tím lepší stroj. Já si počkám [odkaz] >:D
Avatar - Ja Prvni 123
23. 12. 2013 15:00
Re: ...
nejsem extrémista... T 72 by stačil.

[odkaz]
23. 12. 2013 13:18
Re: ...
Pred 10-timi rokmi som mal T4(Caravelle) s týmto motorom a 110kw zapožičanú na svatbu z práce.Vynikajúce auto s výborným motorom.Dnešné Multivany s 2,0tdi s 103kw to je len slabý odvar,ešte biturbo 2,0tdi s 132kw sa tomu R5 môže rovnať.Darmo tak velké a ťažké auto potrebuje záťah od spodných otáčok a to R5 rozhodne mala. :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
23. 12. 2013 15:05
Re: ...
to je posedlost.. výkonem, dneska.
K čemu je to dobrý?
Používal jsem "služební" T5 s 96 kW a to byl ještě 4x4! A úplně stačil i na cesty do Stuttgartu...
Nemám VW rád... ze msty osudu teď pro změnu jezdím Passatem - a popravdě?
Transporter byl lepší auto.
>:-[]
23. 12. 2013 20:57
Re: ...
Tým porovnaním motorov som chcel iba poukázať na rozdielny priebeh výkonu týchto motorov.Dnes sú autá s tzv.dlhším sprevodovaním a na diesloch sa jazdí v rozpätí 1500-2500 ot. a tam má navyše výkon R5.Keď je takéto 9-miestne auto plne naložené(2,5t a viac)+čelná plocha ako autobus,tak výkon v použitelných otáčkach rozhodne potrebuje.
Avatar - Ham.
23. 12. 2013 15:39
Re: ...
Jj, škoda, že R5 nenahradili šestiválcem, klidně třeba podladěným na cca 150kW, to by byla pohodová motorizace a myslím, že zájem by byl velký.
Avatar - wakantanka
24. 12. 2013 10:57
Re: ...
Mne by stacil aj T34 >:D
Avatar - Pekelná Micinka
23. 12. 2013 15:15
Bug Bus
T1 je krásný výrobek své doby. Líbí se mi oba koncepty a myslím, že je docela škoda, že VW nějaký "lifestylový" van nedělá. Techniku by pro to "na skladě" určitě našel.
Rozbalit vlákno
3
24. 12. 2013 01:34
Re: Bug Bus
Podle meho by to bylo neumerne drahe. Dneska vedle nepreberneho mnozstvi sedmimistnych SUV neni pro VW Bus prostor. Nerikam, ze to neni skoda, osobne mi VW bus dava vetsi smysl nez velke SUV.
Avatar - Pekelná Micinka
24. 12. 2013 03:43
Re: Bug Bus
Asi by opravdu byla problém návratnost, protože jinak není důvod proč by do toho Volks nešel. Přesto jako globální model by to nemuselo skončit nutně v červených číslech.
24. 12. 2013 04:22
Re: Bug Bus
To by musel prijit nekdo hrozne kreativni, co by dokazal vyuzit soucasnou platformu transporteru a treba nektere dily z new new beatle (treba svetla) a cele to zkloubit dohromady, aby to bylo za akceptovatelnou cenu. Stejne je to ale utopie, protoze si moc nedokazu predstavit cilovou skupinu. To by nebylo jako new beatle, auto pro zeny mlade i starsi. Bus mel image neceho noveho a brutalne odlisneho, cilil na mladou generaci, ta dnes daleko radsi sahne po x-terre, 4runneru, kdyz mensi tak XV, kdyz ciste uzitkove tak civic. Nejvetsi problem busu by byla asi podobnost s vanem, coz je i pro usedle petatricatniky s rodinou naprosto nepripustne, tvrdi mi, ze se to tyka spolecenskeho statutu a ze bych to jako evropan nepochopil. Ja o teda chapu tak, ze van si dneska typicky kupuji nizsi soc vrstvy s hromadou deti z bible beltu, od kterych je treba se odlisit, pokud se clovek nechce citit jako uplny looser.