Při prezentaci nového Volkswagenu Eos v řeckých Aténách zaznělo z úst Reinharda Junga, (vysoce postavený manager VW), že německá automobilová skupina vyvíjí malý model, který by mohl DaimlerChrysler prodávat pod značkou Dodge.
Snad jsi tu lekci ve zdraví přežil, ne?.. ;-) P.S. myslím tu lekci, co ti dnes uštědřila Toyota-Lexus... :-) Tedy lekci... lehké vystřízlivění... jo, jo, milión aut... z toho už se musí motat hlava :yes:
? Ani se tě nebudu ptát, jak jsi přežíval lítání TTček ze silnice, nebo drátové brzdy v Merglu. To muselo být něco pro německý inženýrink :-) Co se vlastně těm Toyotám stalo? Řekni! :-)
Na TT si pamatuji... Šlo to pozvolna a dokonce tuším, že se již možná i rok vyrábělo. Zajímavější byl případ MB-A. To jsem sledoval velmi intenzivně... Losí test... Nakonec ho prošpikovali asistentama a pokud se nemýlím, odpálilo to instalaci těchto asistentů bezpečné jízdy i do malých aut. Je to vždycky problém, když se něco nepovede. TTT holt stačila vyrobit v mezidobí milion kousků... a to je setsakra vidět. Ale nepřeji to nikomu... koneckonců, dojíždíme na to my, řidiči. P.S. Čekám na článek... mám dobrejch deset vět, které bych chtěl udat do diskuze :-) a jsem celej netrpělivej... ;-)
>:D >:D >:D To bude takovej VWejron hada před hopkajícim králikem >:-[] . A k tomu svolávání-jestli TTT praskla guma u trnýrek ,tak VW už ji nemá dávno a musí nosit kšandy... :-!
..je to OT navíc je to jen takové dloubnutí, ve skutečnosti to tak samozřejmě není. PS. zadní světla budou na trhu podle mě docela dobrým rozpoznávacím znakem. [odkaz]
VW a DC jsou velice spřátelené značky!!! Např. Sprinter a Crafter se vyrábí v továrně DaimlerChrysler, liší se jen maskou - jinak je to identický vůz!!! Jestli se jim však bude dařit vyvíjet dál, tentokrát něco úplně nového, nebráním se a svět také jistě ne...
A proc ne? Do auta patri diesel. Na benzinove motory, ktere svou nizkou ucinnosti plytvaji neobnovitelnymi prirodnimi zdroji, by se mela uvalit takova dan, aby kazdy, kdo ma takove hloupe choutky, se oklepal. TDI :yes: