Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen vyvíjí levnější variantu MQB pro méně náročné trhy

Modulární platforma MQB je všem dobře známá. Ale pro rozvíjející se trhy je příliš drahá. Volkswagen tudíž pracuje na levnějším řešení.
Zpět na článek
19. 11. 2014 08:39
19. 11. 2014 08:56
19. 11. 2014 10:06
19. 11. 2014 12:03
19. 11. 2014 10:39
19. 11. 2014 12:44
19. 11. 2014 11:56
19. 11. 2014 14:54
19. 11. 2014 16:58
Avatar - Uživatel_5340709
19. 11. 2014 08:39
MQB
Modulární platforma MQB je všem dobře známá. Ale pro rozvíjející se trhy je příliš drahá. Volkswagen tudíž pracuje na levnějším řešení.
"A taky chláávně koncéérn mělááá pšékvapení pro šééská šidíííč!" :-) >:D :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
19. 11. 2014 08:56
Re: MQB
Pro Rapid II by to asi šlo...
19. 11. 2014 10:06
Re: MQB
Pro Rapid? Asi vlastne jo, stejne bude u nas valcovat kdejakou slusnou nizsi stredni, proste at ja osizen jak chce bude stejne nejlepsi ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
19. 11. 2014 10:26
Re: MQB
Das neue deutsch wunder-technik!
19. 11. 2014 12:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
19. 11. 2014 13:08
Re: MQB
Opět jsi nevydržel chudáčku?
19. 11. 2014 09:21
Jen aby tuto verzi nakonec nepoužívali i v Evropě!
Co se týká podvozku MQB, tak nevím, co by ještě chtěli zlevňovat, když už většině produkce v nižší střední třídě vzali zadní víceprvkovou nápravu (na rozdíl třeba od Fordu Focus, který si ji zachoval v celé své produkci). Tak jsem někde četl, že výrobní náklady na ruční stahovačky oken jsou dnes již vyšší, než u těch elektrických ;-)
Rozbalit vlákno
4
19. 11. 2014 10:39
Re: 3 kola
Evidentne neco jeste pujde zlevnit. Asi tam daji jenom 3 kola, ustri poloos, tlumic, brzdic, kotouc, pruzinu, ramena a kryt kola, nebo ted jak se planuje autonomni rizeni, tak v EU to bude standard a volant jenom za priplatek, u vybavy sport v zakladu. Pripadne odebrat vsechna 4 kola a na bocni okna promitat krajinu.
19. 11. 2014 10:58
Re: 3 kola
Kromě čtení a teoretizování to chce taky něco vědět a umět. Takže u Volkswagenu Vás určitě rádi zaměstnají a dobře zaplatí, když využijete své schopnosti a poradíte jim jak to dělat správně.
Avatar - dal
19. 11. 2014 12:44
Re: 3 kola
Začnu tím, že jim přinesu káru kterou jsem si udělal jako kluk! Mnozí možná pamatují, kola z kočárku, řídilo se nohama.
Levnějš to asi už nepůjde. >:D
19. 11. 2014 11:56
Re: 3 kola
Ekonómovia asi budú stále kričať a tlačiť na cenu, takže nikdy nič nebude dosť lacné.
Nová platforma vznikla za účelom šetrenia nákladov, ak chcú šetriť ešte viac, dostanú sa na rad kompromisy a ústupky, do ktorých doteraz ísť nechceli. Takže počítať sa dá s použitím lacnejších a tým pádov menej kvalitných či menej pevných materiálov (nižšie ceny za materiál aj za technológie - ale aj horšie vlastnosti a možná nižšia životnosť), a tiež s jednoduchšou konštrukciou, ktorá prinesie menej verzií, a menšiu rozmanitosť modelov, ktoré sa na platforme budú dať postaviť. Rovná sa opäť úspory výrobných nákladov, jednoduchšie technológie, jednoduchšia logistika.
Či to príde do Európy? Ja si myslím, že áno. Idú samozrejme po prachoch, a prečo by nešetrili, keď to zákazník akceptuje...
Avatar - JDM
19. 11. 2014 14:54
chudé vw pro chudé
když uberou vysokopevnostní oceli,hliník,výbavu jako různé asistenty a airbagy navíc, ušetří hromadu peněz, auta sice nebudou bezpečná tak jak vě většině světa vyžadují ale to nikomu přece nevadí ne? v evropě něco nemyslitelného ale v chudých zemích standart aby i ti chudáci mohli jezdit ve VW. Přijde mi to jako prodávat tam český pivo dle původních receptur ale protože výroba a doprava tam by byla moc drahá tak jim tam budeme prodávat obarvenou vodu protože jsou chudí a blbí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
19. 11. 2014 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0