Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen začal v Bratislavě vyrábět modernizovaný model up!

Výrobu modernizované verze modelu Volkswagen up! zahájila německá automobilka Volkswagen ve své továrně v Bratislavě. Produkci malého vozu odstartovala u příležitosti 25. výročí založení své slovenské divize, oznámila továrna.
Zpět na článek
30. 5. 2016 16:53
30. 5. 2016 23:19
31. 5. 2016 13:35
Avatar - 3_diamanty
30. 5. 2016 16:21
vydareny facelift
niekedy staci ozaj malo a razom ma clovek omnoho lepsi dojem .. chvalim konecne vacsi otackomer ... ( uz bude aj citatelny ) .... celkovo pochvala za nove dostojnejsie budiky.... rovnako predne partie vozu uz neposobia tak nedospelo a "nudne" ..... a vzadu ako vidime stacila jedna lista... iny naraznik a grafika svetiel a razom auto omladlo a zaroven dospelo a posobi aj solidnejsie... otazne ale je preco to tak uz nebolo hned... minimalne tieto "nove" budiky uz mohli byt aj pred faceliftom... opat sa ukazalo ze cesta minimalizacie a setrenia nebola zrovna najlepsia ( a zase na to doplatil kto iny ako samotny zakaznik ) .... takze navrat k ozajstnym hodnotam a solidnosti chvalim a za mna je tento "novy" UP razom jedno z trojice najlepsich aut v segmente :yes:
Rozbalit vlákno
6
30. 5. 2016 19:09
Re: vydareny facelift
Nenech se vysmát. Na těch autech(Up,Citi, Mii) musel VW prodělat hezkých pár milionů Eur. Oproti předpokladům jsou prodeje tragedie. Schazované TPCA je solidně zesměšňuje. A facelift nic nezmění. Vepředu Panda+500 a obstarožní Ypsilonka 129tis za 1-3/16) pak několik století nikdo a pak TPCA 61tis) a pak někde za pár let VWboys (40,4tis) a za nimi i10 (22tis) a Twingo (21,6 tis, které také není prodejně žádný zázrak)
Avatar - Emel
30. 5. 2016 21:43
Re: vydareny facelift
Nevím teď rychle jak to najít, ale byl bych hodně překvapený, kdyby NSF nebyly v černých číslech.

Pokud vím, závod se otvíral s plánovanou kapacitou 180t ks za rok, loni to bylo 174t...
30. 5. 2016 23:33
Re: vydareny facelift
VW jako koncern je v evropských prodejích v této kategorii druhý a prodělává miliony euro? A co ti ostatní ti to tedy mohou rovnou zabalit? Hlavní trhy miniaut nejsou zrovna silné trhy VW, takže druhé místo je spíš víc než mohl kdokoliv očekávat a mluvit o ztrátě je nesmysl, normální by bylo, kdyby VW byl třetí nebo dokonce čtvrtý, protože jak Renault tak PSA by vzhledem k tomu, že jejich domácí trh je velmi silný v kategorii miniaut měly být z logiky věci před VW.
31. 5. 2016 08:20
Re: vydareny facelift
Ale oni jsou třetí ;-) Navíc dělat řadu na 180tis aut pro 3značky? Pamatuji že na NSF chtěli prodávat 500tis aut ročně.
Avatar - Emel
31. 5. 2016 08:39
Re: vydareny facelift
Myslím, že 180t byla plánovaná výrobní kapacita na rok.

Vem to tak, že ta auta jsou v podstatě identická, s jediným motorem... zatímco u Fiatu to jsou reálně tři úplně jiné modely v mnoha motorizacích, takže z hlediska vývojových i výrobních nákladů bude NSF i TPCA určitě níž.

Jasně, jsou třetí... že bude Fiat první takové překvápko není, ale úspěch TPCA docela jo... každopádně nás může těšit, protože v téhle třídě je to TPCA kdo je domácí hráč :-)
31. 5. 2016 09:36
Re: vydareny facelift
Jsou druzí, TPCA jsou dva koncerny a je nesmysl jejich prodeje sčítat tak jako je nesmysl sčítat jejich náklady, výnosy nebo zisk. TPCA vyrábí, ale nic neprodává, prodává Toyota a PSA.
Avatar - Ada je zase tady
30. 5. 2016 16:45
no, dobrý...
ale bude v tom konečně taky diesel?
Rozbalit vlákno
7
30. 5. 2016 16:51
Re: no, dobrý...
Nebude.Ale bude 1.0 TSI 66 kW.
Avatar - 3_diamanty
30. 5. 2016 16:55
Re: no, dobrý...
ado.. casy lupa tdi su uz prec... nastastie :-)
Avatar - white label
30. 5. 2016 17:09
Re: no, dobrý...
K čemu, proboha? Dyť je to autíčko do města...
Avatar - speedfred
30. 5. 2016 17:33
Re: no, dobrý...
....aby to mohlo byť aj pre chlapov >:D
Avatar - Avanti
30. 5. 2016 17:29
Re: no, dobrý...
u nas v takom strednom meste na Slovensku pozorujem dost vyrazny narast poctu malych koncernov s chrochravymi a sycavymi TDI na cestach. A2, Lupo, Polo... je to zrejme velmi moderne, tak je skoda, ze si tito isti majitelia nebudu moct o 5-8 rokov podotahovat Up! 1.4 TDI s 350 000 km... :-!
Avatar - Ada je zase tady
30. 5. 2016 23:33
Re: no, dobrý...
Na dojíždění 60km po dálnici denně tam a večer zpátky do práce ve městě by to mělo smysl jedině s dieselem. Se zastaralým zážehovým motorem je to bezcenné :no:

BTW: musely by se na to dát normální ráfky, tak 13-14palců, aby se to už po prvních 200 tis km nerozdrncalo. S takovými koly by to také vypadalo mnohem lépe, než na tom obrázku, kde to má kola jak z mopedu... :no:
31. 5. 2016 04:19
Re: no, dobrý...
Zajimavá moda, jak vidno...pokračování mít nebude.
Avatar - Auto CZ
30. 5. 2016 16:53
vw grc II
na tých 19 kolesách vo fotošope ako tak, ale na 13 kolieskách na živo čistý grc... ešte tie viditeľné žiarovky v predných svetlách? Nekritizovali to tu tak vehementne podaktorí nedávno na nekoncernových autách? A zrazu sa jedná u FV podarený FL?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
30. 5. 2016 22:38
Re: vw grc II
Co by sis představoval za světla v A segmentu, full LED?
Avatar - white label
31. 5. 2016 01:25
Re: vw grc II
Kde vidíš fotoshop s 19"kama? Velikost disků začíná na 14" a končí na 17", viz galerie.
Avatar - netcar.xx
30. 5. 2016 23:19
Nepochopim
co jde faceliftovat na mikrovlnce
Rozbalit vlákno
1
31. 5. 2016 14:47
Konečně ovládání okna spolujezdce taky u řidiče?
Podle obrázků to tak vypadá, to by byl celkem zásadní posun z hlediska komfortu :yes:
Rozbalit vlákno
1
31. 5. 2016 15:33
Re: Konečně ovládání okna spolujezdce taky u řidiče?
hm, už od modelového roku 2015, od 2016 i lampička v kufru a kšandy na platu