Výrobu modernizované verze modelu Volkswagen up! zahájila německá automobilka Volkswagen ve své továrně v Bratislavě. Produkci malého vozu odstartovala u příležitosti 25. výročí založení své slovenské divize, oznámila továrna.
niekedy staci ozaj malo a razom ma clovek omnoho lepsi dojem .. chvalim konecne vacsi otackomer ... ( uz bude aj citatelny ) .... celkovo pochvala za nove dostojnejsie budiky.... rovnako predne partie vozu uz neposobia tak nedospelo a "nudne" ..... a vzadu ako vidime stacila jedna lista... iny naraznik a grafika svetiel a razom auto omladlo a zaroven dospelo a posobi aj solidnejsie... otazne ale je preco to tak uz nebolo hned... minimalne tieto "nove" budiky uz mohli byt aj pred faceliftom... opat sa ukazalo ze cesta minimalizacie a setrenia nebola zrovna najlepsia ( a zase na to doplatil kto iny ako samotny zakaznik ) .... takze navrat k ozajstnym hodnotam a solidnosti chvalim a za mna je tento "novy" UP razom jedno z trojice najlepsich aut v segmente :yes:
Nenech se vysmát. Na těch autech(Up,Citi, Mii) musel VW prodělat hezkých pár milionů Eur. Oproti předpokladům jsou prodeje tragedie. Schazované TPCA je solidně zesměšňuje. A facelift nic nezmění. Vepředu Panda+500 a obstarožní Ypsilonka 129tis za 1-3/16) pak několik století nikdo a pak TPCA 61tis) a pak někde za pár let VWboys (40,4tis) a za nimi i10 (22tis) a Twingo (21,6 tis, které také není prodejně žádný zázrak)
VW jako koncern je v evropských prodejích v této kategorii druhý a prodělává miliony euro? A co ti ostatní ti to tedy mohou rovnou zabalit? Hlavní trhy miniaut nejsou zrovna silné trhy VW, takže druhé místo je spíš víc než mohl kdokoliv očekávat a mluvit o ztrátě je nesmysl, normální by bylo, kdyby VW byl třetí nebo dokonce čtvrtý, protože jak Renault tak PSA by vzhledem k tomu, že jejich domácí trh je velmi silný v kategorii miniaut měly být z logiky věci před VW.
Myslím, že 180t byla plánovaná výrobní kapacita na rok.
Vem to tak, že ta auta jsou v podstatě identická, s jediným motorem... zatímco u Fiatu to jsou reálně tři úplně jiné modely v mnoha motorizacích, takže z hlediska vývojových i výrobních nákladů bude NSF i TPCA určitě níž.
Jasně, jsou třetí... že bude Fiat první takové překvápko není, ale úspěch TPCA docela jo... každopádně nás může těšit, protože v téhle třídě je to TPCA kdo je domácí hráč :-)
Jsou druzí, TPCA jsou dva koncerny a je nesmysl jejich prodeje sčítat tak jako je nesmysl sčítat jejich náklady, výnosy nebo zisk. TPCA vyrábí, ale nic neprodává, prodává Toyota a PSA.
u nas v takom strednom meste na Slovensku pozorujem dost vyrazny narast poctu malych koncernov s chrochravymi a sycavymi TDI na cestach. A2, Lupo, Polo... je to zrejme velmi moderne, tak je skoda, ze si tito isti majitelia nebudu moct o 5-8 rokov podotahovat Up! 1.4 TDI s 350 000 km... :-!
Na dojíždění 60km po dálnici denně tam a večer zpátky do práce ve městě by to mělo smysl jedině s dieselem. Se zastaralým zážehovým motorem je to bezcenné :no:
BTW: musely by se na to dát normální ráfky, tak 13-14palců, aby se to už po prvních 200 tis km nerozdrncalo. S takovými koly by to také vypadalo mnohem lépe, než na tom obrázku, kde to má kola jak z mopedu... :no:
na tých 19 kolesách vo fotošope ako tak, ale na 13 kolieskách na živo čistý grc... ešte tie viditeľné žiarovky v predných svetlách? Nekritizovali to tu tak vehementne podaktorí nedávno na nekoncernových autách? A zrazu sa jedná u FV podarený FL?