Novinky
ale bude v tom konečně taky diesel?
K čemu, proboha? Dyť je to autíčko do města...
u nas v takom strednom meste na Slovensku pozorujem dost vyrazny narast poctu malych koncernov s chrochravymi a sycavymi TDI na cestach. A2, Lupo, Polo... je to zrejme velmi moderne, tak je skoda, ze si tito isti majitelia nebudu moct o 5-8 rokov podotahovat Up! 1.4 TDI s 350 000 km... :-!
Na dojíždění 60km po dálnici denně tam a večer zpátky do práce ve městě by to mělo smysl jedině s dieselem. Se zastaralým zážehovým motorem je to bezcenné :no😒br />
BTW: musely by se na to dát normální ráfky, tak 13-14palců, aby se to už po prvních 200 tis km nerozdrncalo. S takovými koly by to také vypadalo mnohem lépe, než na tom obrázku, kde to má kola jak z mopedu... :no:
BTW: musely by se na to dát normální ráfky, tak 13-14palců, aby se to už po prvních 200 tis km nerozdrncalo. S takovými koly by to také vypadalo mnohem lépe, než na tom obrázku, kde to má kola jak z mopedu... :no:
na tých 19 kolesách vo fotošope ako tak, ale na 13 kolieskách na živo čistý grc... ešte tie viditeľné žiarovky v predných svetlách? Nekritizovali to tu tak vehementne podaktorí nedávno na nekoncernových autách? A zrazu sa jedná u FV podarený FL?
Podle obrázků to tak vypadá, to by byl celkem zásadní posun z hlediska komfortu :yes:
Pokud vím, závod se otvíral s plánovanou kapacitou 180t ks za rok, loni to bylo 174t...
Vem to tak, že ta auta jsou v podstatě identická, s jediným motorem... zatímco u Fiatu to jsou reálně tři úplně jiné modely v mnoha motorizacích, takže z hlediska vývojových i výrobních nákladů bude NSF i TPCA určitě níž.
Jasně, jsou třetí... že bude Fiat první takové překvápko není, ale úspěch TPCA docela jo... každopádně nás může těšit, protože v téhle třídě je to TPCA kdo je domácí hráč 😄