Máš pravdu, raději se vozím než sedím u PC, což se o většině říct nedá. Stačí se podívat na ty nicky - GTI, RS, 2,7 , DCi, ... a pod., ubohé. Předpokládám, že to jsou všechno snílci ...
Známá věc, neúspěch v životní roli - člověk - je přímo úměrný razanci, s níž se strefuje do úspěšných, tu do hamburgerů, tu do smažených kuřat, tu do výrobce kožichů a samozřejmě i do toho největšího guru aut v Evropě, do VW. Švorcák totiž vždycky ví, co si nekoupit... také si nikdy nic nekoupí... Ten, kdo do světa aut vidí alespoň škvírkou pootevřených vrat své garáže, by se asi těžko dokázal neomaleně vyjadřovat o automobilce, která meziročně zvyšuje zisk procentuálním nárůstem, který bere dech, automobilka, která kontroluje 20% evropského trhu s auty, automobilka, která vzala pod svá křídla Škodu, dnes klenot českého průmyslu... Přes pět miliónu aut. Všechna se prodala. Akorát... problém vidím v tom, že VW vyrábí auta, na která nedosáhne popelnicovej kovboj. Tak mu odpusťme razanci kritiky, vždyť, pokuď silní, pak jistě i velkorysí... BRAVWO BRAVWO, BRAVWO :yes:
...smažená kuřátka... ;-) PS: za guru evropských aut považuješ vw proč? Nejvyšší prodeje? Já si pod slovem guru předstvuju něco jiného - něco..jako...bmw?Aston?Fiat? ne, fiat ne >:-[]
Jo, ten ne :-) Zde myšleno ve významu - guru objemu výroby. V každé diskuzi o VW spustí popelnicoví kovbojové podivuhodný myšlénkový průjem - "VW prý vyrábí hrozná a zároveň předražená auta" :-) přesto se všechna prodají :-) a navíc, jak vidíme i ku prospěchu akcionářů, jak trefně glosuje Tomiss. Považuji za důležité, že VW nespí na vavřínech a že jde tvrdě za úsporami, za efektivností, protože v tomhle holt Japonsko boduje. Tedy, VW silně přitlačilo na tu evropskou pilu... a těch 20tisíc potenciálních nezaměstnaných je toho (bohužel) odrazem, holt to jinak pod tím JAKO (japonsko-Korea) tlakem nejde.
co já vím, tak fiat naopak nabírá - vždycky někdo bude propouštět a někdo nabírat, tak to ve světě chodí. Guru objemu výroby chápu :-) . A to, zda VW nabízí hrozná a předražená auta, to je snad jasné...že ne. Jsou tak drahá, aby se prodala (jistěže,PR taky dělá svoje).
Fiat,nejdřív propustil,nyní navyšuje(prodeje i zaměstnance) ;-) Přeji mu to.P.S.Mc Donald není taky levný,a kdykoli tam příjdu,je skoro plno.Přeji mu to. >:D Reklama je mocná čarodějka ;-):-)
Jen pro doplneni. Vsechna auta jsou prodane, i ty , kterych jsou hektary na parkovistich dealeru. Ano i ty jsou deklarovany jako prodane. Nic neni jen cerny nebo bily. Takze asi tak.
Jo, bude to tak, že pět miliónů aut stojí někda za ohradou... nechci tu teď složitě rozebírat prenatální období auta, tedy čas od sjetí z pásu do zaparkování v konrétní garáži, ale nepředpokládám, že zrovna ty bys měl mít s chápáním tohoto aspektu problém. Takže... asi tak.
Neprekrucuj to. Jen jsem poukazal, ze auta, ktera stoji u dealeru, a ze jich neni malo, jsou vykazovana jako prodana. Je to bezna praxe u vsech , nejen VW. Dokonce nekteri vyrobci, kdyz se blizi konec nejakeho sledovaneho obdobi, tem dealerum ty auta narvou at je chteji nebo ne. Nebo si snad vazne myslis, ze ty auta jsou opravdu vsechny u konecneho uzivatele? Lidi jim o ne rvou ruce a proto je to sama akce a kdyz vezmes auto ze skladu a leasing, tak se dealer muze stestim podelat. Zatimco, kdyz si das auto zadat do vyroby a jeste ho platis v hotovosti, tak si te pomalu ani nevsimne. Takze tak.
Presne tak. V praxi to vetsinou funguje tak ze kdyz dealer chce dvacet aut ve verzi ktera zrovna frci, musi k tomu vzit i par aut o kterych vi ze to budou lezaky. Zalezi pak na dealerovi jestli da maxi slevu nebo si z aut udela referentsky auta a za rok je proda jety ve svym bazaru. Takze absolutni cisla bych bral s rezervou...
:yes: Namiesto realnych cisel o ziskovosti by som radsej poukazal zmenu vo vyhliadkach koncernu, hlavne divizie VW! Este nedavno sa objavovali pessimisticke scenare vyvoja vysl. hosp. a (co najlepsie vyuzilo Porsche na nakup akcii pocas ich depresii) a teraz hla, rychlo (no pochybujem, ze jednoducho) restrukturalizovany koncern na firmu priblizujucej sa kartelovemu systemu fungovania zacne vynasat velke prachy. Otazka je preco? Zisk bol, aj ked kolisavy. :-! Do oci mi, ale bije fakt, ze VW svojou poziciou, imidzom a moznostami dost rychlo (dufajme ze aj skoro) zbadal kde sa nachadza. Proste nemecka automobilka musi byt na TOPe svet. vyroby na to aby sa mohla pysne oznacovat ze "Nemecka." Ja to vidim ako ofenzivnu reakciu na JAKO vplyv cien a hybrid. technologii a zlepsujuci sa imidz BMW a M-B, nemyslite? VW si jednoducho svoje miesto neda a zda sa, ze je na najlepsej ceste, buducnost vsak ukaze... :-!
Chlapi, už za pár měsíců se bude zuřivě slevňovat (newspeak mne nebere takže žádné "zlevy"). Za pár týdnů komise 12 špičkových vědců zveřejní výsledky testů Steorn ORBO a automobilky budou mít problém - mraky neprodejných vozů s překonanou technologií
heh... cista naivita... ludia kt. su schopny minut na ovplivnovanie medii vyse300mil USD rocne asi budu mat dost penazi na to aby sa im dokazanie nefunkcnosti novych alternativnych technologii podarilo, tot vse. :-!
nových, fyziku popírajících technologií? Já tam nechávám tu miliardtinu procenta, protože jeden nikdy neví :-) , ale nevěř tomu, že by se to dalo ututlat, kdyby to fungovalo...každopádně nechápu, jak můžou 4 magnety dodávat energii (resp. jí někde musí brát - z okolí...hmmm...nevěřím ;-) )
Pred casom bol pomerne velky boom s autami jazdiacimi na vodu a vsetko nejak stichlo. Ono to asi tiez malo nejaky "mensi" hacik....alebo sa este len zobudia? [odkaz] Tiez sa vravelo o pohone na stlaceny vzduch....[odkaz]
Hezké a instruktivní čtení, jak se různými způsoby dá formulovat hospodářský výsledek. Opakované (s výrobou spojené) i jednorázové (s výrobou nespojené) příjmy hrají šachy s pravidelnými provozními náklady a drsnými jednorázovými puštěními žilou na odchody zaměstnanců... Já se osobně hluboce klaním schopným ekonomům, kteří takovýhle bublající hrnec dokážou bez opaření udržet pod kontrolou. Obecně vzato VW nesmí padnout, ba ani příliš zakulhat, vyvalilo by se tsunami do hodně velké vzdálenosti.
Tak ,tak -vždyť je to vlastně dotovaná státní automobilka a tu němci padnout nenechaj i kdyby to byla ostuda automobilového průmyslu...Oni byli vždy v propagandě dobrý...