Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagenu se loni dařilo, přesto bude propouštět

Čistý zisk Volkswagenu se v loňském roce zvýšil o téměř 150 %, automobilka však není dostatečně produktivní a chce dohnat konkurenci.
Zpět na článek
22. 2. 2007 08:13
neregistrovaný "Míra"
22. 2. 2007 08:37
neregistrovaný "Odborník"
22. 2. 2007 09:13
neregistrovaný "Míra"
22. 2. 2007 08:38
neregistrovaný "donPedro"
22. 2. 2007 09:10
neregistrovaný "Míra"
22. 2. 2007 09:45
anonym
22. 2. 2007 10:17
anonym
22. 2. 2007 10:30
neregistrovaný "mates"
22. 2. 2007 13:33
neregistrovaný "mates"
22. 2. 2007 18:26
neregistrovaný "stuart"
22. 2. 2007 11:19
neregistrovaný "xml"
22. 2. 2007 14:46
neregistrovaný "Guru"
22. 2. 2007 16:18
neregistrovaný "xml"
23. 2. 2007 21:24
anonym
22. 2. 2007 17:54
anonym
22. 2. 2007 23:00
neregistrovaný "xml"
22. 2. 2007 23:08
anonym
23. 2. 2007 06:37
neregistrovaný "patrik"
23. 2. 2007 12:37
neregistrovaný "Coulin"
23. 2. 2007 21:13
anonym
neregistrovaný "Míra"
22. 2. 2007 08:13
Další PR masírka této redakce ...
... asi má čtenáře za hlupáky bez vlastního názoru.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Odborník"
22. 2. 2007 08:37
Re: Další PR masírka této redakce ...
Kdyby toho nebylo, neměl bys co číst, chytrolíne.
neregistrovaný "Míra"
22. 2. 2007 09:13
Re: Další PR masírka této redakce ...
Máš pravdu, raději se vozím než sedím u PC, což se o většině říct nedá. Stačí se podívat na ty nicky - GTI, RS, 2,7 , DCi, ... a pod., ubohé. Předpokládám, že to jsou všechno snílci ...
Avatar - Dinar
22. 2. 2007 09:27
Re: Další PR masírka této redakce ...
Tak se běž raději vozit Míro, možná ti to jde líp než formulace nějaké solidní myšlenky. :-!
22. 2. 2007 08:59
Re: Re:radujme se...
Ne,chtějí se s námi podělit o radost z obchodního úspěchu firmy VW :yes:
neregistrovaný "donPedro"
22. 2. 2007 08:38
???
A co Ferrari, mylí Míro? Proč neuděláš CTRL+C a CTRL+V? Nebo že by to tam PR nebylo?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Míra"
22. 2. 2007 09:10
Re: ???
Ne, Ferrari ti do hlavy netlačí 5x denně ...
22. 2. 2007 08:57
Jó,prachy jsou krásná věc...
Nemáte na prodej akcie Volkswagenu? ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2007 09:37
POPELNICOVEJ KOVBOJ
Známá věc, neúspěch v životní roli - člověk - je přímo úměrný razanci, s níž se strefuje do úspěšných, tu do hamburgerů, tu do smažených kuřat, tu do výrobce kožichů a samozřejmě i do toho největšího guru aut v Evropě, do VW. Švorcák totiž vždycky ví, co si nekoupit... také si nikdy nic nekoupí... Ten, kdo do světa aut vidí alespoň škvírkou pootevřených vrat své garáže, by se asi těžko dokázal neomaleně vyjadřovat o automobilce, která meziročně zvyšuje zisk procentuálním nárůstem, který bere dech, automobilka, která kontroluje 20% evropského trhu s auty, automobilka, která vzala pod svá křídla Škodu, dnes klenot českého průmyslu... Přes pět miliónu aut. Všechna se prodala. Akorát... problém vidím v tom, že VW vyrábí auta, na která nedosáhne popelnicovej kovboj. Tak mu odpusťme razanci kritiky, vždyť, pokuď silní, pak jistě i velkorysí... BRAVWO BRAVWO, BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
11
anonym
22. 2. 2007 09:45
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
...smažená kuřátka... ;-) PS: za guru evropských aut považuješ vw proč? Nejvyšší prodeje? Já si pod slovem guru předstvuju něco jiného - něco..jako...bmw?Aston?Fiat? ne, fiat ne >:-[]
22. 2. 2007 10:12
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
Jo, ten ne :-) Zde myšleno ve významu - guru objemu výroby. V každé diskuzi o VW spustí popelnicoví kovbojové podivuhodný myšlénkový průjem - "VW prý vyrábí hrozná a zároveň předražená auta" :-) přesto se všechna prodají :-) a navíc, jak vidíme i ku prospěchu akcionářů, jak trefně glosuje Tomiss. Považuji za důležité, že VW nespí na vavřínech a že jde tvrdě za úsporami, za efektivností, protože v tomhle holt Japonsko boduje. Tedy, VW silně přitlačilo na tu evropskou pilu... a těch 20tisíc potenciálních nezaměstnaných je toho (bohužel) odrazem, holt to jinak pod tím JAKO (japonsko-Korea) tlakem nejde.
anonym
22. 2. 2007 10:17
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
co já vím, tak fiat naopak nabírá - vždycky někdo bude propouštět a někdo nabírat, tak to ve světě chodí. Guru objemu výroby chápu :-) . A to, zda VW nabízí hrozná a předražená auta, to je snad jasné...že ne. Jsou tak drahá, aby se prodala (jistěže,PR taky dělá svoje).
22. 2. 2007 10:22
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
Jasně.
22. 2. 2007 10:38
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
Fiat,nejdřív propustil,nyní navyšuje(prodeje i zaměstnance) ;-) Přeji mu to.P.S.Mc Donald není taky levný,a kdykoli tam příjdu,je skoro plno.Přeji mu to. >:D Reklama je mocná čarodějka ;-) :-)
neregistrovaný "mates"
22. 2. 2007 10:30
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
Jen pro doplneni. Vsechna auta jsou prodane, i ty , kterych jsou hektary na parkovistich dealeru. Ano i ty jsou deklarovany jako prodane. Nic neni jen cerny nebo bily. Takze asi tak.
22. 2. 2007 10:35
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
Jo, bude to tak, že pět miliónů aut stojí někda za ohradou... nechci tu teď složitě rozebírat prenatální období auta, tedy čas od sjetí z pásu do zaparkování v konrétní garáži, ale nepředpokládám, že zrovna ty bys měl mít s chápáním tohoto aspektu problém. Takže... asi tak.
neregistrovaný "mates"
22. 2. 2007 13:33
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
Neprekrucuj to. Jen jsem poukazal, ze auta, ktera stoji u dealeru, a ze jich neni malo, jsou vykazovana jako prodana. Je to bezna praxe u vsech , nejen VW. Dokonce nekteri vyrobci, kdyz se blizi konec nejakeho sledovaneho obdobi, tem dealerum ty auta narvou at je chteji nebo ne. Nebo si snad vazne myslis, ze ty auta jsou opravdu vsechny u konecneho uzivatele? Lidi jim o ne rvou ruce a proto je to sama akce a kdyz vezmes auto ze skladu a leasing, tak se dealer muze stestim podelat. Zatimco, kdyz si das auto zadat do vyroby a jeste ho platis v hotovosti, tak si te pomalu ani nevsimne. Takze tak.
22. 2. 2007 17:01
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
No jo, ale druhá pravda je, že jsme ještě nezažili, že by dealer vracel auto výrobci proto, že ho nemůže prodat :-)
23. 2. 2007 06:53
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
To sa nerobi, staci postupne stahovat cenu, az pride niekto, kto si povie "tak za tuto cenu uz to ujde" a vezme si ho.
neregistrovaný "stuart"
22. 2. 2007 18:26
Re: POPELNICOVEJ KOVBOJ
Presne tak. V praxi to vetsinou funguje tak ze kdyz dealer chce dvacet aut ve verzi ktera zrovna frci, musi k tomu vzit i par aut o kterych vi ze to budou lezaky. Zalezi pak na dealerovi jestli da maxi slevu nebo si z aut udela referentsky auta a za rok je proda jety ve svym bazaru. Takze absolutni cisla bych bral s rezervou...
neregistrovaný "xml"
22. 2. 2007 11:19
Zavan strategickeho planovania a la Winterkorn
:yes: Namiesto realnych cisel o ziskovosti by som radsej poukazal zmenu vo vyhliadkach koncernu, hlavne divizie VW! Este nedavno sa objavovali pessimisticke scenare vyvoja vysl. hosp. a (co najlepsie vyuzilo Porsche na nakup akcii pocas ich depresii) a teraz hla, rychlo (no pochybujem, ze jednoducho) restrukturalizovany koncern na firmu priblizujucej sa kartelovemu systemu fungovania zacne vynasat velke prachy. Otazka je preco? Zisk bol, aj ked kolisavy. :-! Do oci mi, ale bije fakt, ze VW svojou poziciou, imidzom a moznostami dost rychlo (dufajme ze aj skoro) zbadal kde sa nachadza. Proste nemecka automobilka musi byt na TOPe svet. vyroby na to aby sa mohla pysne oznacovat ze "Nemecka." Ja to vidim ako ofenzivnu reakciu na JAKO vplyv cien a hybrid. technologii a zlepsujuci sa imidz BMW a M-B, nemyslite? VW si jednoducho svoje miesto neda a zda sa, ze je na najlepsej ceste, buducnost vsak ukaze... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Guru"
22. 2. 2007 14:46
Steorn ORBO
Chlapi, už za pár měsíců se bude zuřivě slevňovat (newspeak mne nebere takže žádné "zlevy"). Za pár týdnů komise 12 špičkových vědců zveřejní výsledky testů Steorn ORBO a automobilky budou mít problém - mraky neprodejných vozů s překonanou technologií
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "xml"
22. 2. 2007 16:18
Re: Steorn ORBO
Hej ty myslis www.steorn.com a blizsie info sa docitate v cestine tu: [odkaz] :-!
anonym
23. 2. 2007 21:24
Re: Steorn ORBO
super a taky chápu,že nechtějí říct něco bližšího,on by jim to mohl nějakej šikovnej Asiat okopírovat
anonym
22. 2. 2007 17:54
Re: Steorn ORBO
tak na to si počkám...někdo bude rejt hubou v zemi - na 99,9999999999999999999999999999999999999… izraelité
neregistrovaný "xml"
22. 2. 2007 23:00
Re: Steorn ORBO
heh... cista naivita... ludia kt. su schopny minut na ovplivnovanie medii vyse300mil USD rocne asi budu mat dost penazi na to aby sa im dokazanie nefunkcnosti novych alternativnych technologii podarilo, tot vse. :-!
anonym
22. 2. 2007 23:08
Re: Steorn ORBO
nových, fyziku popírajících technologií? Já tam nechávám tu miliardtinu procenta, protože jeden nikdy neví :-) , ale nevěř tomu, že by se to dalo ututlat, kdyby to fungovalo...každopádně nechápu, jak můžou 4 magnety dodávat energii (resp. jí někde musí brát - z okolí...hmmm...nevěřím ;-) )
23. 2. 2007 07:00
Re: Steorn ORBO
Pred casom bol pomerne velky boom s autami jazdiacimi na vodu a vsetko nejak stichlo. Ono to asi tiez malo nejaky "mensi" hacik....alebo sa este len zobudia? [odkaz] Tiez sa vravelo o pohone na stlaceny vzduch....[odkaz]
neregistrovaný "patrik"
23. 2. 2007 06:37
Hezké čtení
Hezké a instruktivní čtení, jak se různými způsoby dá formulovat hospodářský výsledek. Opakované (s výrobou spojené) i jednorázové (s výrobou nespojené) příjmy hrají šachy s pravidelnými provozními náklady a drsnými jednorázovými puštěními žilou na odchody zaměstnanců... Já se osobně hluboce klaním schopným ekonomům, kteří takovýhle bublající hrnec dokážou bez opaření udržet pod kontrolou. Obecně vzato VW nesmí padnout, ba ani příliš zakulhat, vyvalilo by se tsunami do hodně velké vzdálenosti.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Coulin"
23. 2. 2007 12:37
Re: Hezké čtení
Tak ,tak -vždyť je to vlastně dotovaná státní automobilka a tu němci padnout nenechaj i kdyby to byla ostuda automobilového průmyslu...Oni byli vždy v propagandě dobrý...
anonym
23. 2. 2007 21:13
Re: Hezké čtení
>:D >:D >:D ty seš idiot :no: