Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo C30: Nejmenší Volvo s agresivnější přídí pro modelový rok 2010

Volvo C30 prošlo pro nový modelový rok modernizací, facelift poprvé uvidí návštěvníci IAA ve Frankfurtu.
Zpět na článek
8. 9. 2009 15:56
neregistrovaný "naivni"
8. 9. 2009 15:41
8. 9. 2009 16:04
8. 9. 2009 20:10
9. 9. 2009 08:20
9. 9. 2009 08:47
9. 9. 2009 08:49
9. 9. 2009 09:03
9. 9. 2009 12:21
9. 9. 2009 14:33
9. 9. 2009 14:39
9. 9. 2009 14:48
9. 9. 2009 14:53
Avatar - twistedTSD
8. 9. 2009 15:20
ani po 3 letech...
...jsem si na design nezvykl, no jeste ze po faceliftu aspon predek vypada docela dobre
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Plautus
8. 9. 2009 15:33
sekne mu to...
:yes:
síce krásne nepraktické auto, ale ako druhé auto do rodiny by to nebolo vôbec zlé na zvezenie...momentálne by som asi mal silnú dilemu medzi C30 a Sciroccom...ale skúsenosti s obomi značkami by asi nahrali Volvu...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "naivni"
8. 9. 2009 15:56
Re: sekne mu to...
Cekal bych, ze pokud by slo opravdu o druhe auto do rodiny a SVEZENI, tak za tyhle penize clovek sahne spise po Golfu, Lanceru, Impreze... C30 udelate dojem maximalne na teenagery nebo holcicky ;-)
8. 9. 2009 16:00
Re: sekne mu to...
Je to stylovejsi Focus, svezeni v nem neni vubec zle, jel jsem ve verzi 2,0d a pokud nekdo nema vetsich ambic, nez jen jizdu ve dvou, pripadne obcasne svezeni dvou deti, pak to neni vubec zla volba.
Avatar - Plautus
8. 9. 2009 16:18
Re: sekne mu to...
o holčíčku práve ide :-) Lancer a Impreza nie sú moc autíčka pre holčičky a druhé auto v rodine u nás využíva práve /hlavne/ "holčička" a hlavne na dochádzanie do práce...Golf by prichádzal do úvahy, ale na dizajn je to tak trošku "nudné" autíčko, preto potom radšej to Šííro, ktoré vnímam skôr ako konkurenta pre C30, i keď pravdou je, že Powershift vo Volvách zatiaľ na DSG nedorástol... ;-)
Avatar - white label
8. 9. 2009 20:30
Re: sekne mu to...
Máš pravdu, obyšejný Golf je pro "holčičku" trochu nundý, proto to chce třídveř. G6GTI (s adpt. podv. a DSG), ten bude pro "holčičku" ideální... na toho C30 nemá prakticky v ničem...pořádně se s obouma svez a uvidíš sám..., ten rozdíl je skoro propastný (nemluvě o prostoru)...a ještě si ho velmi rád občas půjčíš na menší projížďku... ;-)
8. 9. 2009 21:21
Re: sekne mu to...
Většina "holčiček" nepotřebuje auto s 200 koňmi a více. Pokud bych chtěl auto do 150 koní,tak bych sáhl po C30. Pravdu máš, že C30 T5 za moc nestojí a v tomto případě bych určitě bral GTI nebo Scirocco, jinak C30. Taky nezapomeň, že u žen hraje jedno z nejdůležitějších kritérií bezpečnost a Volvo je prostě Volvo ;-)
Avatar - white label
8. 9. 2009 21:40
Re: sekne mu to...
Nemyslím si, že Volva jsou dnes tak vyjímečně bezpečné, jak si to o nich většina lidí myslí...a u C30 to platí dvojnásob, jen se podívej na to zadní prosklení, věříš více sklu, nebo plechu?
Opravdu si myslíš, že Volvo je nějak (obecně) zvláště bezpečné např. ve srovnání s MB, BMW nebo Audi...

P.S. "Kouzlo" G6GTI je právě v tom, že s ním můžeš jezdit naprosto stejně jako s autem do 150PS...a 60PS navíc se občas taky hodí...
Avatar - masO
8. 9. 2009 23:29
Re: sekne mu to...
To si nemyslel vážně ten dotaz "věříš sklu nebo plechu" že ne? Protože to je pěkná blbost :-) Myslíš, že je to ten plech co tě zachrání při nárazu nebo co ?
Avatar - white label
8. 9. 2009 23:57
Re: sekne mu to...
Ale zdaleka ne vždy jde jen o typický náraz, který máš zřejmě na mysli... občas se ti může něco "podívat do kabiny" i bez něj, nebo ještě před ním...a tam se cokoli dostává mnohem jednodušeji přes sklo, než přes minimálně dvojitý a vyztužený plech třetích dveří...
8. 9. 2009 23:36
Re: sekne mu to...
Však ono jen stačí, když si to lidi myslí...Jo, bezpečnost u C30 je dle mě na stejný úrovni jako konkurence. Snad má jen masivnější dveře oproti komkurenci, víc oceli se někdy může hodit. U nových Volv, např. XC60 jsem přesvědčen, že konkurenci o něco předčí, její seznam aktivní a pasivní bezpečnosti je nekonečný. Ale těžko to můžem posoudit v praxi, leda bysme proti sobě poslali třeba Q5 a XC60...ale se mnou jako s řidičem nepočítej :-)

P.S. Mně to říkat nemusíš, ale pro někoho můžou být ty koně navíc už zbytečný.
8. 9. 2009 23:43
Re: sekne mu to...
Nemusíš to řídit, stačí, když to zatopíš a hodíme to ze skály. ;-)
8. 9. 2009 23:49
Re: sekne mu to...
Nic platit nebudu, chtěl jsem to vyzkoušet v rámci předváděčky :-)
Avatar - Plautus
9. 9. 2009 07:56
Re: sekne mu to...
Provocateur Ti to vlastne vysvetlil za mňa ;-) aj z tých dôvodov bych pre ňu bral Volvo (samozrejme ma bude ešte zaujímať, či sa tam dá dokúpiť systém čistenia vzduchu, ktorý je montovaný do XC60, je silná alergička a tá vymoženosť by jej aspoň v aute uľahčovala v istých obdobiach život hneď po nastúpení, to by bol dôvod číslo 1 pre kúpu), i keď Scirocco sa jej páči náramne a Golf 6 GTI tiež, nehovoriac už o tom, že sa páčia i mne...ale zatiaľ nechcem zostať sám :-( no je dosť možné, že by ma nakoniec prehlasovala, keďže by sa jednalo o jej auto, mala by dva hlasy (u nás je demokracia, ja dám odporúčania, ona si vyberie), takže to Šíro a Golf rozhodne nehádžem do koša, práve naopak, budú vo výberovom koši, automat je pre ňu už nevyhnutnosť a DSG je fajn.
8. 9. 2009 15:41
divny predok
predné svetlá su na môj vkus až moc velke...doteraz sa mi C30tka páčila viac...
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2009 15:53
Rozdíl mezi automaty?
Ví někdo, jaký je rozdíl mezi Geartronic a Powershift?
Rozbalit vlákno
13
8. 9. 2009 15:59
Re: Rozdíl mezi automaty?
Powershift je dvouspojkova prevodovka, Geartronic klasicky automat. Ackoliv je PS jiz principialne rychlejsi, presto nedosahuje kvalit ozkouseneho DSG.
Kazdopadne stale lepsi nez lenivy GTronic, ktery je slusne receno ze stare skoly.
8. 9. 2009 16:05
Re: Rozdíl mezi automaty?
samoné radenie GTronicu v XC90 trvalo asi 4sekundy 8-s
8. 9. 2009 16:06
Re: Rozdíl mezi automaty?
Jel jsem v XC70 a lenost bylo nejslusnejsi slovo, ktere me napadlo ;-)
8. 9. 2009 16:10
Re: Rozdíl mezi automaty?
po jazde s XC90 nasledovala jazda s BMW 5 530i automat myslel som si,že taký rozdiel nieje ani možný,ale bol :yes:
8. 9. 2009 16:11
Re: Rozdíl mezi automaty?
Uplne jinak, v poslednich x-letech jsem nejel horsim automatem ;-)
8. 9. 2009 16:15
Re: Rozdíl mezi automaty?
úprimne automaticke prevodovky nič pre mňa /síce tá BMW v režime sport hm :-! /.Kamarátovi som raz povedal,že ak budem chcieť kúpiť auto s automatom nech ma udiera dovtedy kým si to nerozmyslím >:-[]
8. 9. 2009 20:44
Re: Rozdíl mezi automaty?
Neni automat, jako automat.
8. 9. 2009 21:11
Re: Rozdíl mezi automaty?
súhlasím :yes: napríklad ten automat z BMW mi sadol hneď,ale aj tak by som radšej skusil manuálnu prevodovku
8. 9. 2009 21:31
Re: Rozdíl mezi automaty?
Záleží v čem. V trojce, když tě kvedlání baví a máš třeba 330i, tak prosim... Jinak bych kvedlačku nechtěl ani vidět, ale stačí půl roku s automatem a pak se vrátit ke kvedlání, no nevim, jestli by někdo odolal pohodlí. Jý si manuálně "zařadím" tak jednou za měsíc a to ještě omylem, když o to zavadim. Ale každýmu, co jeho jest... Nad převodovku v BMW není :yes:
8. 9. 2009 21:34
Re: Rozdíl mezi automaty?
jasne však ide aj o to o ake auto ide v prípade 5kového BMW je jasný automat,ale pri 3jke by som ešte manuál volil v každej verzii
8. 9. 2009 21:08
Re: Rozdíl mezi automaty?
"presto nedosahuje kvalit ozkouseneho DSG... hmm" to rika kdo? Naopak si myslim pokud jde o spolehlivost, tak to DSG Powershift hrave strci od kapsy. Staci se podivat kolik DSG bylo reklamovano uz v US.

Ford/Getrag Powershift se dava i do EVO X a ze by tam byl tak pomaly, tomu sam neveris.
9. 9. 2009 07:36
Re: Rozdíl mezi automaty?
Vychazim z nezavislych testu Deadlifte, pisu o kvalitach prevodovky jako takove. DSG uz si proslo destkymi nemocemi, to Powershift teprve ceka. Navic se dava do tak omezeneho poctu modelu, ze se zatim neda mluvit o nejake revoluci.
V zasade nechapu, proc nekoupili patent od VW...
9. 9. 2009 12:48
Re: Rozdíl mezi automaty?
možná ho nechtějí prodat ;-)
8. 9. 2009 16:04
ten rozdiel
Powershift prevodovka pozostáva z dvoch spojok, ktoré pracujú súbežne a radenie prevodových stupňov je okamžité, čím sa šetrí palivom pri radení oproti klasickým automatickým prevodovkám.

Geartronic by mala byť klasicka automaticka prevodovka s možnosťou manualnej volby... Jazdil som v XC90 2,5 benzin s touto prevodovkou a bola dosť leniva.
Rozbalit vlákno
2
8. 9. 2009 20:41
Re: ten rozdiel
Tak to jsi na tu převodovku zbytečně hodnej. V tom XC to je řehole! ;-\
8. 9. 2009 21:13
Re: ten rozdiel
kamarát mi stále vravel,že je to hrozne a neveril som ,skutočne som bol nemilo prekvapený 8-s skutočne bola tragická keď si človek vezme ,že akú cenu si za to človek zaplatil...
8. 9. 2009 16:05
Zadny peting...
...340HP v hatchi s nahonem na vsechna ctyri kola nezni vubec spatne. FFRS ma vazny problem ;-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
8. 9. 2009 16:07
Re: Zadny peting...
som zvedavý na zvuk motora v TT RS je úžasný :yes:
8. 9. 2009 21:06
Re: Zadny peting...
S jiste dobrym Haldexem, to stejne nevidim jako problem pro prave RS. Navic cena bude urcite daleko jinde. Tak se zbytecne vzrusujes.
9. 9. 2009 07:37
Re: Zadny peting...
Mozna, podobne rozpravky co tu pises me opravdu nevzrusuji :-)
Avatar - Ronault.
8. 9. 2009 21:20
Re: Zadny peting...
No až na ten nárazník z Rychle a zběsile 8-s
8. 9. 2009 20:10
Nieeee....
Takto sprzniť tvár elegantného auta... ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
6
8. 9. 2009 20:54
Re: Nieeee....
Sjednocujou xichty, ne? Ostatní jsou a budou podobný. Tady je spíš problém, že je to auto malý a úzký.
8. 9. 2009 21:13
Re: Nieeee....
Problém je, že facelift pôvodný výraz auta úplne zabíja. Už to nevyzerá ako štýlové auto pre úspešné dámy.
8. 9. 2009 23:23
Re: Nieeee....
Dámy, nedá mi. Podle mě chtěj dělat dravější držky. Pokud si vzpomínám, tak ta vize S60 má podobnou tlamu a tam se každej rozplýval. XC60 má skoro asi to samý... mě to nijak nevadí. Spíš u Volva každej čeká tu klasickou krabici. Mě se každý Volvo celkem líbí, jen některý detaily a technika mi vadí.
9. 9. 2009 14:17
Re: Nieeee....
Jedno mi nie je jasné, prečo majú mať všetky modely jednej značky rovnaký čumák. Dáma má byť dáma, švihák švihákom a tramp trampom. Gény môžu byť zhodné, ale nie komplet vizáž.
Avatar - white label
9. 9. 2009 14:20
Re: Nieeee....
Taky to moc nemusím, ale ono už stejně nevypadají jen auta jedné značky, ale i mnoha různých značek... ;-\
Avatar - salamoon
9. 9. 2009 23:09
Re: Nieeee....
je rozdiel,ak mas taku drzku na aute 4.5-5m,a na aute okolo 4m.
je rozdiel,ked tej drzke prisposobis cele auto,ako ked ju iba zoberies a prilepis na auto dizajnovane uplne inak.....

chapeme sa? ;-)
Avatar - Ji/Ri
8. 9. 2009 22:31
Tu je zase chytrolínů...
...srovnávajících automaty a jízdu s bmw a td. Až na pár příspěvků týkajících se technických popisů fungování aut.řazení je to lejno na lejno. Fakt chlapi... :no: především je třeba se podívat na jakou strunu Volvo brnká.... ničím se nepodbízí...prostě tu je...a je s každým faceliftem krásnější a krásnější....xc90 je krásná, důstojná....není to prvoplánovitá dě.vka jako x5, není to mastodont q7, prostě tu je pro naše rodiny, hýčká si tě, neprovokuje, slouží...takový Vikingský žoldák....a jízda...kdo by sportoval s takovým parníkem....ten je tu pro RODINU, ne pro nevyzrálé (99%) úchyly, kteří se chtěj předvést jako např. v x5....omlouvám se všem normálním majitelům těchto parádních vozů.... volvo je volvo... a raděj než golfa 3dv. tak toto... Volvo ruleeeez ;-)
Rozbalit vlákno
31
8. 9. 2009 22:53
Re: Tu je zase chytrolínů...
A co má tvoje úvaha o kráse a důstojnosti společnýho s tím, že převodovka v XC9O stojí za ho.no?
Avatar - white label
8. 9. 2009 22:55
Re: Tu je zase chytrolínů...
Bacha, říkal "lejno"! :*) >:D
8. 9. 2009 23:03
Re: Tu je zase chytrolínů...
Hlavně asi vidí ty roztomilý dětičky zakšírovaný v sedačkách, hledíc na Ferdu mravence u stropu zavěšeného videosystému v XC90, spokojené rodiče posrkávající brčkem kolu z McDrive s pocitem, že jsou v naprostém bezpečí pod ochranou dvaceti airbagů. Tak opatrně při předjíždění, udělej si na to čas..táto! ;-)
Avatar - white label
8. 9. 2009 23:04
Re: Tu je zase chytrolínů...
>:D :yes:
8. 9. 2009 23:09
Re: Tu je zase chytrolínů...
Směješ se mijí rodině? ;-\ >:D
Avatar - white label
8. 9. 2009 23:12
Re: Tu je zase chytrolínů...
:*) ;-)
furt lepší, než kdybych nad ní brečel, ne...?
8. 9. 2009 23:17
Re: Tu je zase chytrolínů...
Naopak, beru to s nadhledem! My už v tom srkáme 6 let, jen to DVD už občas přeskakuje >:D
Avatar - Loptos
8. 9. 2009 23:10
Re: Tu je zase chytrolínů...
Smutno na tom je to, ze je to pravda
Avatar - white label
8. 9. 2009 23:13
Re: Tu je zase chytrolínů...
Co je pravda..., zase něco co ještě nevíme...? ;-)
Avatar - Loptos
8. 9. 2009 23:23
Re: Tu je zase chytrolínů...
Ze vacsinu ked vidim xc90 su vzadu dve detske sedacky atd atd atd (nechce sa mi to prepisovat cele)
Avatar - white label
8. 9. 2009 23:28
Re: Tu je zase chytrolínů...
Přeoisovat to fakt nemusíš, stačí, když mi prozradíš, co je na tom tak moc smutného...
Avatar - Loptos
8. 9. 2009 23:32
Re: Tu je zase chytrolínů...
Smutne na tom nie je nic, "smutne na tom je to" je len fraza. Nieco akoze "ano je to tak" Otazne je, preco v inych autach to nie je take markantne...
8. 9. 2009 23:31
Re: Tu je zase chytrolínů...
To je snad skvělý ne? Horší je, když to vidíš v Matizu... Bezpečný to auto je, nedčasový design asi taky, celkem pohodlný, ale řeč byla hlavně o převodovce a ta je vysloveně vůči celku nebezpečná. Nic víc, nic míň.
Avatar - Loptos
8. 9. 2009 23:34
Re: Tu je zase chytrolínů...
Nuz matiz no comment to je pravda. Ako pisem v prispevku vyssie, v inych autach to len nie je take markantne.
8. 9. 2009 23:41
Re: Tu je zase chytrolínů...
Nojo, ale tu "bezpečnost" má Volvo ve vínku už dlouhá léta, i když si myslim, že ostatní značky ve stejných třídách a na stejný úrovni v ničem nezaostávaj. Taky je pravda, že to asi Volvo marketingově umí a taky toho pro děti nabízí asi nejvíc, tak proč ne?

"Tatínku, budeme mít děťátko, koupíme si Volvo, prodej to S-class" :-O >:D
Avatar - Loptos
8. 9. 2009 23:54
Re: Tu je zase chytrolínů...
Predaj to S-klasse a kupime si Volva rovno dva >:-[]
8. 9. 2009 23:57
Re: Tu je zase chytrolínů...
Nejdřív mě pošli tvojí manželku, pak se nějak domluvíme >:D
Avatar - white label
8. 9. 2009 22:54
Re: Tu je zase chytrolínů...
Neúchylný rodinný "Vikingský žoldáku" (se psem)...
Si samé "lejno" (už si byl venčit), a k tomu spousta slov... skoro jako od faráře...
K tomu objevnému o cos nás právě obohatil, ovšem stačilo rozhodně jen to jedno slovo...
9. 9. 2009 07:40
Re: Tu je zase chytrolínů...
Nikdo nepsal o sportovani ty chytraku ;-). Nejdriv si to poradne precti a pak mudruj. Geartronic stoji za starou backoru a to auto muze byt hezke jak chce a presto bude tato ospala prevodovka kazit jeho uzitne vlastnosti.
9. 9. 2009 08:39
Re: Tu je zase chytrolínů...
Dvě věci k té převodovce Geartronic:
1) Já ji zkoušel jen v novém V70 D5 a zase tak zlá mi nepřišla, prostě trochu pomalejší. Nebo je v XC90 jiný (horší) typ?
2) Většina XC90 se prodá v naftě a tam je ve standardu manuál, takže v čem je problém? Prostě si budu řadit sám a je klid...
9. 9. 2009 10:17
Re: Tu je zase chytrolínů...
Ja ji jezdil v XC70 a mozna ze by se me tak zla nezdala, kdybych nepresedal do Steptronicu, ktery je klasickym automatem taky.
Moje dojmy jsou zbytecne vytaceni motoru bez efektu, tim padem vyssi hlucnost oproti manualu o spotrebe se ani nebavim. Nez zabral kickdown pro predjizdeni, tak jsem si mohl skocit na gulasek se sesti.

Co se tyce moznosti manualu, pak samozrejme ano, ale to se v lux segmentu moc nenosi. Me i k tomu Volvu nejak vic pasuje automat, jen kdyby byl trochu lepsi.
9. 9. 2009 13:03
Re: Tu je zase chytrolínů...
myslím, že se to tady zase zbytečně vyhrotilo. S Geartronicem jsem jezdil v S60 a nijak tragický mi nepřišel. Je pravda že s automaty teda moc skušeností nemám, ale řadil hladce, nevytáčel zbytečně, kickdown nějakou tu se*** trval to je pravda.

On to bude podle mně slušný klasický automat. Určitě ne nejlepší, ale taky ne zoufalý. V debatě se to klasicky zvrhlo do pozice, jakoby automaty v Bawu byly o 150 let dopředu a Geartronic pomalu neuměl ani couvat.

Jinak hoši, soused dělá do automatů a podle jeho slov se to kazí všechno zhruba stejně. Jako nejlepší (technicky i výdrží) ohodnotil Lexus+Toyotu. Asi není zaujatý, jezdí bawem, volvo měl před ním ;-)
Avatar - white label
9. 9. 2009 13:27
Re: Tu je zase chytrolínů...
No tak kluci to trochu s tím gulášem s šesti zveličili, ale ty se to taky snažíš "neutralizovat" určitou dávkou nadsázky... Nevšim jsem si, že by tu někdo psal něco o 150 letech, nebo necouvajících Volvech v automatu... ;-)
Každopádně je to rozdíl, který hned pozná i naprosto průměrně vnímavý řidič...
Jinak máš docela zajímavého souseda, jen jsem přesně nepochopil, co to znamená, že "dělá do automatů"? To na ně má "doma" nějaký specializovaný servis?
Avatar - Plautus
9. 9. 2009 13:55
Re: Tu je zase chytrolínů...
mi napadla taká bubosť, asi do nich hádže peniaze >:D
Avatar - white label
9. 9. 2009 14:01
Re: Tu je zase chytrolínů...
Mně napadla mnohem větší blbost, že na ně prostě "dělá" (se.re)... 8-s >:-[]
Avatar - white label
9. 9. 2009 14:05
Re: Tu je zase chytrolínů...
Plautus - mrkni na 12:21... dík
9. 9. 2009 13:59
Re: Tu je zase chytrolínů...
doma ne ;-) má na to normálně servis, specialně a jen na automaty

jasně, snažil jsem se to zneutralizovat, protože to fakt vypadalo, jakoby mezi těma automaty byly světelné roky

jinak prý základní finta na dlouhý život "bezúdržbových" automatů je? No Plho, co? Měnit pravidelně olej >:-[]
Avatar - white label
9. 9. 2009 14:02
Re: Tu je zase chytrolínů...
...a pokud možno, ne třeba zrovna fritovací... ;-)

P.S. Nemáš na tu firmu nějaký kontakt, nebo aspoň název, takový specializovaný servis se může hodit...
9. 9. 2009 14:11
Re: Tu je zase chytrolínů...
jasně, pošlu ti SZ, ale až zítra, název si přesně nepamatuju
tak ne abys odrovnal ten svůj automat ještě dnes! :-)

jinak má vždy spoustu zajímavých historek na různý káry, člověk někdy ani nechce věřit :-!
Avatar - white label
9. 9. 2009 14:18
Re: Tu je zase chytrolínů...
Dík... a nestraš, sám mám dva a ještě další tři v rodině... ;-)
9. 9. 2009 14:32
Re: Tu je zase chytrolínů...
já právě nechci strašit, ono když s tím člověk nejezdí jako dobytek, netahá s tím jachty, investuje do údržby, pak je to prý klídek pohoda :-!

takže klasické rady jako i u zbytku káry >:-[]
Avatar - Loptos
9. 9. 2009 00:09
Tu je zase chytrolínů...
Tak ja ti poslem manzelku a ty mne S-ko? >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 9. 2009 08:20
S60
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Plautus
9. 9. 2009 08:47
Re: S60
:yes:
dosť tam v diskusii rezonuje Civic, keď človek prekryje dve tretiny karosérie, tak to sedan "sivíka" zozadu trochu pripomína, hlavne je to dané svetlami, ale inak pekný celok, krásne auto...
9. 9. 2009 08:49
Re: S60
Ten finalni trictvrtecni pohled zezadu je jako pohlazeni po dusi ;-) . Trochu se neumim srovnat s nizkou maskou, kterou je i u C30.
Avatar - Plautus
9. 9. 2009 09:03
Re: S60
Predtým, s kolmejšou a vyššou maskou, vyzerali Volvá síce seversky drsnejšie, a o to vlastne šlo, ale osobne mi neprekáža prechod k novej tvári, beriem to ako mierne zjemnenie predných partií, no pritom to neuberá na agresivite. Skôr na mňa, zatiaľ, mierne rozporuplne pôsobí obrovská plocha zadného skla, neviem, či to kapánek neprepálili, chcelo by to viacej záberov, čas ukáže.
Avatar - white label
9. 9. 2009 12:21
Re: S60
Počkej... ty myslíš, že oni tu zadní "výlohu" ještě zvětšili?
To snad ne...?

Jinak bych raději určitě zůstal u toho: "seversky drsnejšie", tady už se totiž pomalu ale jistě vytrácí jakákoli osobitost a originalita designu Volva...a designový vliv Fordu jakoby stále přetrvával a ještě spíš naopak (překvapivě) sílil...
Avatar - Plautus
9. 9. 2009 14:33
Re: S60
predpokladám, že sú tam zatiaľ stále tí istí ľudia, ktorí tvorili Volvá i pod krídlami Fordu, takže ten vplyv sa zákonite derie na povrch, i keď s akýmsi oneskorením...ono to tak vyzerá, že tam je snaha zakomponovať akési prvky teraz "povestnej" fordovskej kinetiky...mne to príde, že Volvo vyčerpalo studnicu svojich typických ostrejších tvarov a ten dizajn bolo už ťažké rozvíjať. A tak prešlo na v súčasnosti moderné tvary, nastolené štúdiou S60-ky a realizované už na XC60, no na druhej strane sa nechcú vzdať ani svojej povesti a uznávam, že na niekoho to môže pôsobiť "rozbitým" dojmom...a ako je tradičné u všetkých značiek, tak i tu sa nemohli vyhnúť istej unifikácii tvarov v rámci svojej modelovej palety, takže sa nič nedalo robiť a C30 sa to muselo dotknúť tiež, inak by onedlho vyzerala ako o generáciu starší model...mne osobne to neprekáža a dostať dvojicu XC60 a C30 do garáže bych sa vôbec nevzpieral...čo sa týka S60, tak to zadné sklo mi príde skutočne dosť veľké na to auto, ale ako celok to na mňa nepôsobí odpudzujúco, tak ako som napísal, chcelo by to viacero pohľadov, resp. si počkám na živý kontakt...
Avatar - Pekelná Micinka
9. 9. 2009 12:23
0C jd3..
Ale né, oktavizace světel tenhle vybroušenej design posílá do šedi koreizovaného průměru... ;-\ :-(
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
9. 9. 2009 13:03
Re: 0C jd3..
Souhlasím, ale face O2 nebyl zdaleka jediný ani první, kdo tenhle trend (prosklených blatníků) "vytvořil", i když právě u ní je relativně dost výrazný...
Avatar - Pekelná Micinka
9. 9. 2009 13:16
Re: 0C jd3..
Nebyl, ale je to symbol ne příliš pohlednýho faceliftu.
Avatar - white label
9. 9. 2009 13:19
Re: 0C jd3..
...no, jeden ze "symbolů" určitě...
Avatar - Pekelná Micinka
9. 9. 2009 13:25
Re: 0C jd3..
jeden z těch obecně uznávaných.. ;-)
Avatar - white label
9. 9. 2009 13:33
Re: 0C jd3..
Obecně nevím, ale pro většinu jo. Trochu jsem si na něj "zvykl", ale stále mi dost "vadí", působí disproporčně a zepředu si (na první pohled) pletu Octavii s novým Superbem...
Avatar - Plautus
9. 9. 2009 14:39
Re: 0C jd3..
človek si zvykne, to je pravda, ale tiež je pravda, že u Octavie sa im predné partie nepodarilo príliš zladiť/napasovať k zbytku auta, pritom na výkresoch to vyzeralo o kus lepšie...
Avatar - pumpkin
9. 9. 2009 14:48
Re: 0C jd3..
presne. všeobecne facelifty mi na väčšine áut poste nesedia. Klasickým príkladom je aj posledná Vectra 8-s Jeden z mála podarených faceliftov má asi súčasný Golf.
Avatar - Plautus
9. 9. 2009 14:53
Re: 0C jd3..
s tým, že pri Golfe sa nejedná o facelift, ale o nový model... :-)
Avatar - white label
9. 9. 2009 19:41
Re: 0C jd3..
"Papírově" určitě ano, ale jinak je to spíš tak něco mezi tím... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
9. 9. 2009 16:57
Re: 0C jd3..
Jediný podařený facelift, na který si vzpomenu bez hledání je Jag XK.
Avatar - white label
9. 9. 2009 19:44
Re: 0C jd3..
Podařený facelift je taky třeba u současné A6 sedan...
Avatar - Pekelná Micinka
10. 9. 2009 12:29
Re: 0C jd3..
Upřímně řečeno, já jsem ani žádný nezaregistroval. >:D
Avatar - white label
10. 9. 2009 13:54
Re: 0C jd3..
Tak se na ten sedan podívej hlavně zezadu...a klidně stačí
i z dálky... ;-)
Avatar - salamoon
9. 9. 2009 23:06
To je hnus velebnosti
NEPOCHOPIM!

preco vsetci pchaju fasadu vacsich aut na mensie?

mitsu s ich coltom,teraz volvo.... takto spras1t c30.....

to aby som rychlo vykradol banku a kupil terajsiu c30..... pretoze je neporovnatelne krajsia ako tento zlepenec..... 8-s
Rozbalit vlákno
0