Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
8
/
27
Prohlédnout znovu
Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
|
acz
FH 16 s dlouhým stálým převodem jelo na rychlostním limitu při tisíci otáčkách motoru
|
acz
Při poklesu rychlosti pod 60 km/h ve stoupání jsme zapínali výstražné blikače
|
acz
Na začátku prudkého klesání systém I-See zařídil při rychlosti 80 km/h podřazení na devítku a plný účinek motorové brzdy VEB+ o výkonu 375 kW.
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Kabina FH nabízí spoustu nejrůznějších odkládacích prostor
|
acz
Ovládací tlačítka převodovky a dalších jízdních funkcí byla přhledně uspořádaná
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Během stoupání jsme si mohli prohlížet krásně hornatou krajinu jižního Španělska
|
acz
Volvo
|
acz
Příjemná poloha za volantem je základem pohody řidiče a bezpečnosti provozu
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
S dynamickým řízením VDS nepůsobilo žádné potíže široké obutí předních kol rozměrem 385/55 R 22.5
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Šestý úsek o délce padesáti kilometrů přinesl úžasné celkové převýšení 3,7 km. Motorová brzda byla téměř pořád v permanenci.
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava