Švédská automobilka pod křídly čínského koncernu pokukuje po kategoriích, v nichž dosud nemá žádné zástupce a uvažuje o konkurenci pro nejmenší modely prémiových značek.
ci toto je pre volvo cesta k uspechu.... XC90 ma uz za zenitom..... onedlho aj XC60 bude postarsie auto... zameral by som sa skor na tuto oblast ak by som bol kompetentny.... ist cenovo aj rozmerovo nizsie ako sucasny model V40 moze byt pre volvo privelke riziko.... a vysledok nemusi byt predajne potesitelny.... mini je mini..... ale malinkate zvonku chladnejsie volvo nemusi byt rovnako uspesne prave naopak.... aby sa vo volve nesklamali..... drzim palce.... kazdy novy model je pre volvo velka vec :yes:
„Prémioví zákazníci již nedefinují luxus podle velikosti vozu nebo počtu válců, do hry se dostaly jiné věci,“ řekl šéf Volva.
Jasně, co svět světem stojí, byly a vždy budou známkou největšího luxusu uskákaný třiapůlmetrový nákupní tašky s dvou nebo max. tříválcem s divokými 60 ti koni, kde levým ramenem šontáte o plechový dveře, pravým ramenem o spolujezdce a temenem hlavy o strop.
Ty trvalé programové kydy světových managerů a různých guru automobilového průmyslu o downsizigu, přehnaných ekologických požadavcích, zatím nereálných nebo alespoň nevýhodných alternativních pohonech nebo - jako zde - co je luxus mi už lezou krkem.
Zoufalé hledání možností oživení vadnoucího trhu. Já jim to nežeru.
Souhlasím!
Jenže suroviny, energie a války mohou situaci opravdu změnit. Možná není daleko doba, kdy pro zachování mobility a zaměstnanosti bude NUTNÉ vyrábět a nakupovat HLAVNĚ uskákaná rádoby auta, a na současnost budeme vzpomínat jako na dobu, kdy nám bylo ještě hej... :-O
A na tohle nás automobilky připravují, protože až nová doba nastane, budou chtít zachovat ziskovost (/na jednotku) tím, že se budou snažit udržet zdání prémiovosti.