Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo připravuje nové bezpečnostní systémy

Volvo připravuje novou generaci systému ochrany před kolizí a další systémy, které zvýší bezpečnost posádky.
Zpět na článek
15. 6. 2006 11:19
neregistrovaný "manitou"
15. 6. 2006 11:42
neregistrovaný "bob"
15. 6. 2006 12:33
neregistrovaný "blue.sun"
15. 6. 2006 16:21
neregistrovaný "Alessio"
16. 6. 2006 16:50
neregistrovaný "mišo"
15. 6. 2006 15:59
neregistrovaný "ricz"
15. 6. 2006 17:45
neregistrovaný "136L"
15. 6. 2006 18:35
neregistrovaný "ricz"
15. 6. 2006 21:39
neregistrovaný "u.boat"
16. 6. 2006 05:59
neregistrovaný "ricz"
16. 6. 2006 10:40
neregistrovaný "denon"
15. 6. 2006 11:46
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2006 13:06
neregistrovaný "Findalf"
15. 6. 2006 14:38
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2006 16:20
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 17:30
neregistrovaný "ZZ"
15. 6. 2006 18:27
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 19:22
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 19:45
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 22:44
neregistrovaný "Alessio"
16. 6. 2006 09:31
neregistrovaný "GTI"
16. 6. 2006 13:17
neregistrovaný "Findalf"
16. 6. 2006 13:45
neregistrovaný "Findalf"
15. 6. 2006 18:27
neregistrovaný "Alessio"
16. 6. 2006 13:08
neregistrovaný "Findalf"
22. 6. 2006 14:02
neregistrovaný "miki"
16. 6. 2006 13:28
neregistrovaný "Findalf"
15. 6. 2006 12:00
neregistrovaný "Mac2"
15. 6. 2006 13:02
neregistrovaný "Mirek"
15. 6. 2006 13:10
neregistrovaný "ondra"
15. 6. 2006 13:36
neregistrovaný "naftero"
15. 6. 2006 16:41
neregistrovaný "Tommy11"
16. 6. 2006 08:34
neregistrovaný "Pucmeloud"
16. 6. 2006 16:28
neregistrovaný "amk"
21. 6. 2006 09:16
neregistrovaný "ma"
13. 9. 2006 17:00
neregistrovaný "romina"
13. 9. 2006 17:10
neregistrovaný "Rominka"
neregistrovaný "manitou"
15. 6. 2006 11:19
1 s *
;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bob"
15. 6. 2006 11:42
hmm to je chytrý...
"Pokud řidič vozidlo nevrátí zpět do původního směru, systém na okamžik převezme kontrolu nad řízením vozidla a nasměruje jej zpět do jízdního pruhu." tak to je super, budu se něčemu vyhejbat a ta plechovka do toho narazí ;-\
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "blue.sun"
15. 6. 2006 12:33
Re: hmm to je chytrý...
Předpokládám, že to bude udělané tak, že minimálně bude reagovat na zapnutí blinkrů, možná i sledovat kamerou tvář a reakce řidiče.
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 16:21
Re: hmm to je chytrý...
Aha...tak to určitě. když uvidím na silnici rozsypaný sklo (který mě radar fakt neukáže), tak jako reakce má být : " zatvářit se dostatečně vyděšeně, zapnout blinkr a zatočit?" >:D >:D >:D :no:
neregistrovaný "mišo"
16. 6. 2006 16:50
Re: VOLVO - NIC NOVE
sorry, ze v clanku popisany system uz davno funguje a predava ho fa. LEXUS v modeli LS...volvo, slabota, nejak ste zaspali :no:
neregistrovaný "ricz"
15. 6. 2006 15:59
Re: VOLVO - NIC NOVE
To auto má kromě toho ještě radar, kterej sleduje prostor před nim. Takže ti určitě nebude volant tahat tam, kde něco bude stát :-)
neregistrovaný "136L"
15. 6. 2006 17:45
Re: VOLVO - NIC NOVE
No jo, ale když se budu vyhýbat díře (a že jich všude je! ), tak nevím jak ji radar zaznamená...a když mě do ní pošle, tak může způsobit i nehodu, třeba tam urvu kolo...tohle se mi nelíbí.
neregistrovaný "ricz"
15. 6. 2006 18:35
Re: VOLVO - NIC NOVE
Předpokládám, že ten systém bude sledovat dlouhodobý chování řidiče - tj. pomalý "výjezd" z pruhu v případě spánku. Samozřejmě by byla pěkná blbost, kdyby ti bránil udělat úhybnej manévr... Tak blbý přece Švédi (nebo kdokoliv jinej kdo tyhle systémy dělá) nejsou ;-)
neregistrovaný "u.boat"
15. 6. 2006 21:39
Re: VOLVO - NIC NOVE
Možná jsem moc konzervativní, ale moc chyré stoje ve mne budí děs. POčítač je pořát jen chytrej blbec který vždy delá přrsnš to co mu bylo poručeno ale nikdy to, co je po něm požadováno. Však to znáte.
Sakra já jsem řidič, tak ať se mi do toho nikdo nes... Tchyně nebo automat :-)
neregistrovaný "ricz"
16. 6. 2006 05:59
Re: VOLVO - NIC NOVE
To je věc názoru... vezmi si takový ESP - taky ti v podstatě zasahuje do řízení, i když zrovna netočí volantem. Já osobně na něj nedám dopustit, už mi při mym stylu jízdy párkrát zachránilo kožich ;-)
Tady to bude něco podobnýho - navíc ty systémy jsou provázaný, takže se dá říct, že se do určitý míry navzájem hlídají. Já osobně se těšim až to bude. A jestli to bude oceněný podobně jako třeba BLIS nebo aktivní tempomat u nový S80, jdu do toho ;-)
neregistrovaný "denon"
16. 6. 2006 10:40
Re: VOLVO - NIC NOVE
no ja nevim,me zatim esp moc nepresvedcilo. mam s nim sice jen kratkou zkusenost,ale kdyz jsem najel do zatacky tak,ze bych ho potreboval,neudelalo vubec nic nebo spis k horsimu.mozna to byly specificke situace,nevim.rozhodne ale nechci rict ze je to spatna vec..
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2006 11:46
HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
nechám jednou fandům hybridů zahrát na plese... v němž hlavní výhrou v tombole bude VOLVO na bioethanol se všemi bezpečnostními systémy. Ano. VOLVO. To JE Evropa. Tochle chtěj. To je tvůj svět... žádný nasolený sušený velryby, žádný tupý meče... jen ticho... krása... a vědomí kvality. BRAVOLVO :yes:
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Findalf"
15. 6. 2006 13:06
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
Volvo je evropa? ;-) ;-)
heh .. mas na mysli to Volvo, co je soucasti Premier Auto Group? to Volvo co je vlastnene Fordem? to co pouziva vyrazne nadpolovicni pocet koncernovych soucastek? :-)))

chlape chlape.. ty jsi uplne mimo :-)
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2006 14:38
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
Jistě. Přemejšlej... Pak to napiš znova.
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 16:20
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
a mohl by jsi rozvinout své myšlenkové pochody nám smrtelníkům? :-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 6. 2006 17:30
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
:yes:
15. 6. 2006 18:05
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
Nemusíš mě pasovat hned na boha, když vyjádřím názor, ale... rád ti odepíši. Není vůbec důležité, kdo drží, tedy lépe řečeno vlastní, resp tedy má kontrolní balík akcií (zpravidla jde o společnost akciovou) té které automobilky. Tedy, není to rozhodné v kontextu předmětné úvahy. Dnes v době mezinárodního, globálního kapitálu se vlastnické vztahy musí chápat odděleně od podniku jako takového. Jde jenom o to, zda třeba to Volvo, byť třeba vlastněné akcionářem z Kapského města je evropskou automobilkou z pohledu jednk historického, jednak působením značky samotné, jednak zaměřením výroby na specifický trh (výroba pickapů). Volvo, tradiční evropská značka, přesně naplňuje ty představy o "evropské" automobilce. Obdobně jako třeba Saab, Jaguar, a i Lotus. Asi znáš vlastnické poměru u
15. 6. 2006 18:08
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
Lotusu, a přesto nikoho nenapadne pochybovat o tom, že je to prostě automobilka s evropským rodokmenem... Tak takhle je potřeba to chápat... Není rozhodné, kdo drží kontrolní balík. Tohle platí ještu u VW... tam je to ovšem historicko politická souvislost, vystopovatelná až k velké válce...
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 18:27
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
jo, toyota je taky evropská automobilka, protože vyrábí auta stavěná na evropský trha dělá je tady v evropě. O tom to přece není. kdo drží akcie? to je dneska důležité. ve světovém měřítku je všechno tak moc pomíchané, že je jen málo "opravdových" evropských, amerických nebo japonských výrobců. Vždycky se tam najde nějaký ten akcionář z papuy nebo z Havany.
A pak tu máme ten "odkaz". nežijeme ve světě pět minut, ale pěkných pár tisíc let se jako kultura snažíme něco vyrobit tak, aby to bylo hodnotné i pro další generace. Ale už ne pro oblast pět kilometrů okolo našeho táborového ohně, ale pro celý svět. proto koukám s nadějí k východu, západu...i k nám do evropy. A vybírám si. co mi sedne, co se mi líbí, co mě osloví. neuraz se, ale koupit si Golfa proto, že je vlastněn němci, fakt ne. koupím třeba saaba, protože se mi líbí interiér nebo 911, protože mě její vzhled oslovuje, nebo subaru, protože mám rád čtyřkolky a mám sportovního ducha. takhle to žiju já. Ať jsou akcionáři třeba z Hrusic nebo z Washingtonu, když mi nabídnou kvalitní produkt a kus srdce k tomu...není proč se čepýřit ;-)
15. 6. 2006 19:04
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
Jenže - "vnímání" automobilové značky... to je Alessio strašně důležité... je to vlastně taková reklama stvořená dokonalou historií. Takže to vnímání máme (předpokládám) stejné - VOLVO, SAAB atd Evropa. A právě to vnímání značky nemůže nahrát do karet ani TTT ani Hondě, byť by to vyráběli i tady... jsou to prostě japonské produkty. Toyota super šedá masovka a Honda se sportovních douškem :-) A SUBARU? Člověče, buduj imidž Subaru... jako japonskýho ostrýho meče... nebo bys chtěl, aby až zjistíme, že volanty na Subaru se vyrábí (třeba) v Bulharsku, aby jsme tu Subaru vnímali jako Bulharské auto... 8-s ;-) Tedy, nic proti Bulharsku... já jen, abys věděl, jak to tu TTTomovci motaj pátý přes devátý... jen proto, že nemaj kořeny, že NEVÍ co jsou ty kořeny... je to prostě jiná kategorie lidí... ne méněcená... jen jiná. Tak dumej. :yes: Hlavně registruj má slova - jiná kategorie lidí. Vzpomeneš na to, uvidíš... ;-) Nebo snad ti mám vyjmenovat pár jmen na auto.cz která ke mně hodně promlouvaj? A je jedno, jestli milujou VW, či ne... Tak to ale není jen na auto.cz... tak je to celý život... Tisíce úst... jen nemnohá ovšem tě mohou oslovit... :yes:
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 19:22
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
myslíš, že Subaru nemá kořeny? možná by ses divil, sahají docela hluboko... ;-)
15. 6. 2006 19:42
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
Ale má, právě proto je snad budeš cenit, ne? Pochopils doufám správně, co jsem nahoře napsal... podle tvé reakce mi to nějak nesedí.
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 19:45
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
dobře, tak mi tady definuj potřebnou délku kořenů na cenění a já to pochopím taky
15. 6. 2006 20:31
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
Cením přece to Subaru právě za to, že je to japonskej originál... o-r-i-g-i-n-á-l. Že má svý kořeny a tobě říkám - chval ho, že to tak je a buduj na tom.
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 22:44
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
jasně, v tomhle si rozumíme. Ale, odhlédněme od japonska...čistě teoreticky, co pro tebe znamená "historie"? Kdy řekneš o nějaké automobilce, že má z čeho čerpat? (třeba jako jaguár nebo M-B). jen tohle mě zajímá, víc v tom nehledej :-)
neregistrovaný "GTI"
16. 6. 2006 09:31
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
Historie musí být "o něčem" Ideální je komplex sportu a klasy, typické je to u Jaguaru... Nějaké auto se zárověň musí stát kulturní ikonou E-Type... V moderní historii jde taktéž o sport... ale i o ...třeba Hipíky v Brouku... Není možné prostě jen dělat auta a nemít jimi "přesah"... do umění - literatura (přečti Láska je jen slovo) film - Bullitt... TTT... klasická ukázka besobsažnosti produktu. Lex v tomhle je vakuum nadruhou. Subaru je srdcovka první třídy.
neregistrovaný "Findalf"
16. 6. 2006 13:17
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
prosim te, jakym zpusobem presahuji napr. ovladaci packy na nejnovejsim Jaguaru (z fordu mondeo pokud se nemylim - ostatne cely X-type je mondeo - podvozek, ale treba i tlacitka stredoveho panelu) do kultury? Ty zijes totalne v jinem svete. Zijes ve svete, kde auta byly originaly, kdy auta nebyly naprosto totozne jen s jinym kabatkem. Ty casy jsou pryc.. probud se, jsi v globalizovanem svete.
neregistrovaný "Findalf"
16. 6. 2006 13:45
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
no jo... ale subaru zacalo v padesatych letech (s auty)... VW v roce 1937 .. nicmene tohle se GTI nebude libit - Toyota taky zacala 1937. Milovany VW nema naskok :-)

a z faktu, ze Toyota se na evropskem trhu etablovala az vyrazne pozdeji, GTI mimo jine usuzuje, ze je to masovka a nema zadnou historii, zadna prvenstvi, zadnou originalitu... usmevne

jsem presvedcen o tom, ze napr. VW a Toyota se nedaji srovnavat, kazda automobilka se vyvijela v naprosto odlisnem politickem, kulturnim i socialnim prostredi. Kazda plnila jine cile. Corolla slavi letos 40 let. Ma desitky milionu prodanych kusu. Je horsi nez brouk (1938-2003 dejz mu panbuh vecnou slavu)? (brouk je mimochodem obslehnuta tatra T97 - VW platilo tatre v sedesatych letech dost penez na kompenzacich - diky tomu nemelo penize na vyvoj, tak brouka vyrabelo porad dal) :-)
neregistrovaný "Alessio"
15. 6. 2006 18:27
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
PS: drákula byl taky nesmrtelný >:-[] ;-)
neregistrovaný "Findalf"
16. 6. 2006 13:08
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
naprosty nesouhlas.. vlastnicke vztahy nejsou pouze na poli financnim.. jinak receno ford nekupoval volvo, aby mel kde ulozit penize. Pokud by Volvo vlastnil hedge fond z Kajmanskych ostrovu - zadny problem. Ale pokud je firma prevzata Fordem - jeste donedavna svetovou dvojkou - jsou zmeny mnohem hlubsiho charakteru. Unifikace vseho co nejde videt (design zustava). Historicka stranka veci bere za sve, protoze to, na cem Volvo stavelo (krome konzervativniho designu) je (ci brzy bude) zamenovano za koncernovou techniku. Historie znacky je vyborny marketingovy prostredek.. vzhledem k tomu, ze vetsina lidi nevi, ze uplne stejne dily, podvozek, motory atp. jsou i v mondeu. Takze si klidne posuzuj znacky podle toho, jak veci delaly pred 5, 10, 20 lety a jake mely napady. Ja je budu posuzovat podle toho, co je v nich ted.
neregistrovaný "miki"
22. 6. 2006 14:02
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
Posudzuj si podla coho chces, nikto ta do nicoho nenuti. Ja mam V70 a nevymenil by som ho za ine (snad okrem noveho modelu v buducnosti). Vyvoj ale pokracuje a tak samozrejme ani Volvo nebude spat, vzdy boli pionieri v bezpecnosti. Vselijake spekulacie diskutujucich o tom, ako to funguje, nefunguje atp, nie su podstatne. To necham vyvojarom Volva. Zatial nikdy nesklamali.
neregistrovaný "Findalf"
16. 6. 2006 13:28
Re: HYBRIDNÍ ČARDÁŠ
premyslel jsem.. rozepsal jsem to nize.. a klidne to napisu znova. Posuzujes auta podle nerelevantni historie - inovativni a genialni reseni pred deseti lety kdyz ted se auta z vetsi casti navrhuji v centralach koncernu? A dale auta posuzujes dle nejakeho sentimentu. Budiz.. zcela jiste budes velmi hrdy na svuj vuz a budes zcela presvedcen o jeho jedinecnosti, spolehlivosti a vyjimecnosti. Nicmene pohled z venku neni vse - az se podivas pod kapotu, tak si uvedom, ze s timhle motorem jezdi dalsich 5-15 modelu (at uz pod stejnou nebo jinou znackou). Az se budes honosit tim, jak se o tve auto starali na vyrobni lince, tak si uvedom, ze po tvem golfu na te same lince mohla jet treba fabia, polo nebo s trochou nadsazky treba i dacia. Pak si muzes poplacat po rameni, jak sis koupil evropske auto.
neregistrovaný "Mac2"
15. 6. 2006 12:00
A kdo ponese odpovědnost?
To by mě zajímalo, kdo ponese odpovědnost, když ten automat udělá chybu a to auto někoho zabije. Řidič? Výrobce? Nikdo?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mirek"
15. 6. 2006 13:02
Nesmi mi do auta
Radar ktery dokaze zbrzdit auto pred prekazkou - proc, ne. Uz tu mel byt davno, stejne jako system nocniho videni. Radar je neocenitelny zejmena v mlze na dalnici. I kdyz se obavam, ze to povede jen k tomu, ze vsichni budou jezdit i v mlze jako jantari - vzdyt prece "mame radar". System ktery "prevezme rizeni" a bude mi kroutit s volantem mi nesmi do auta, stejne jako napr. bezklickove zamykani apod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ondra"
15. 6. 2006 13:10
pruhy
taky by to mohlo byt zajimavé v místech zúžení pruhů a vůbec u nás při součané kvalitě vodorovného dopravního značení.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "naftero"
15. 6. 2006 13:36
Re: pruhy
urcite si konstrukteri Volva dali uplne stejne otazky jako my tady, verim, ze to maji vychytany, a pokud ne tak na tom urcite pracujou ;-)
neregistrovaný "Tommy11"
15. 6. 2006 16:41
Re: pruhy
No myslim se že dali, když chtějí vypustit něco takovýho do světa, tak to musí mít zmáklý.
neregistrovaný "Pucmeloud"
16. 6. 2006 08:34
Priste radeji vlakem
jedes si tak v patek, j podvecer, tejden ze kteryho by se clovek osypal je konecne pryc, sustis si to za rodinou na chalupu, cesta se krouti ceskym rajem. V tom to v tobe lupne, podradis, parkrat vezmes za volant na zkousku jak to sedi, zavrtsi se a usadis sebe, das za tri a........zacne na tebe rvat 38 blikaceka alarmu, nezny zensky hlas ti rekne, ze jsi prekrocil rychlost, dostanes slehu elektrockeho vyboje od volantu aby jsi se pustil a auto samo mohlo zpatky zatocit z protismeru rezane zatacky zpatky do tveho pruhu i kdyz vidis na mile daleko. Sepne se tmepomat, autopilot, nezny hlas ti podekuje za spolupraci......Hmmm, tak priste snad radeji pojedu vlakem.....

Ac velky fanda Volva a V70 povazuji za nejlepsi rodinny kombik co existuje ve sve tride, tak me prepada smutek nad tim, ze inzenyri Volva povazuji ridice za biomasu k preprave a tim to hasne
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "amk"
16. 6. 2006 16:28
bez titulku
ja by som privital taky prvok ktory zabrani prechodu do druheho pruhu ked je v slepom bode druhe auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ma"
21. 6. 2006 09:16
mrtvy uhol
podla mna sa system ktory kontroluje mrtvy uhol, na ktory nevidime v zrkadle mal stat seriovka, lebo ak jazdite v meste tak je to na nezaplatenie, ked vam v zrkadle zablika, ze nemozem prejst do vedlajsieho pruhu lebo je tam auto ktore som nevidel, toto malo byt uz davno, lebo je to relativne jednoduchy system a predide vela koliziam, vsak to poznate, idete si v svojom pruhu a nejaky somar vas skoro vytlacil, bud sa poriadne nepozrel alebo vas vobec nevidel
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "romina"
13. 9. 2006 17:00
vas pozdravuiem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rominka"
13. 9. 2006 17:10
bez titulku
AHOI! SOM Z Rumunska a chcem vel'mi sa naucit tancovat slovenske l'udske tance , len ze problem je ze tu v Rumunsku su malo ucitel'och keri bi nas mohli naucit tancovat ... Ja mam len 13 rokov a probem je ze nikoho nie interesuie okrem moich rodicoch a priateloch moja skutka o slovencine a slovensku ,. Prosim odpovecte ........Rominka
Rozbalit vlákno
0