Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo V40 startuje v ČR na částce 590.000 Kč

Švédský konkurent Audi A3 či BMW řady 1 bude nabízen se dvěma benzinovými a třemi dieselovými motory.
Zpět na článek
25. 5. 2012 14:52
26. 5. 2012 07:34
Avatar - 3_diamanty
25. 5. 2012 10:15
tak toto je delo
jedine auto v triede, ktore sa moze bez hanby postavit do cesty novemu Acku :yes:

bezpohlavne audi A3 moze superit tak akurat s ufonskym BMW1 ;-)ktore vyzera spredu jak vyplestena kengura navyse interier BMW je aky je....medak s volvom su dve triedy vyssie

Acko a V40 :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - leone
25. 5. 2012 10:33
Re: tak toto je delo
vzhledově to dělo je, to určitě, ale jinak ???,
ve firmě na střídačku starou = současnou V40 a OII combi, a to Volvo bylo za trest, kufr mělký, vešla se tam snad půlka co do OII,..., jediný plus - motor,...jo a ten plastový klíč do zapalování, to byla rarita, ale pokrok hold nezastavíš,

...startovat ano, ale tak na 390 !!!! :no: :no:
Avatar - Merrill
25. 5. 2012 11:41
Re: tak toto je delo
No vidíš, já měl s40 t5, nebyla firemní, ale moje, a za tři roky auto dostalo jenom výměnu oleje, filtrů, stěrače a jednu žárovku do zadního světla.. Velikost auta v pohodě, jezdil jsem převážně sám a bez hnoje. V autě ani po třech letech nic nevrzalo, motoricky bez chyby. Jediná nevýhoda auta byla spotřeba.. Příjemným překvapením byla cena, za kterou se auto ještě prodalo. Dobře udržovaný volvo, škodovkáři div se, si totiž drží i cenu.. A ještě jedna věc, bezpečnost. Narozdíl od OII má 40 5*, stačí se podívat například na dveře od octávky, jsou jako z bakelitu, uzoučký jako papír (ale to je problém asi všech VW do půl milionu), ve volvu to je masivní díl (údajně švédská ocel ;-) ). Nechci hanit škodovky, mají svá plus hlavně v praktičnosti, ale zpracování a materiály jsou nesrovnatelný. Jinak V40 přeju hodně prodejních úspěchů, i když cena je, jak u volva bývá již zvykem, hodně sebevědomá.. :-)
25. 5. 2012 12:41
Re: tak toto je delo
S40 / V40 jsem vždy považoval za velmi kvalitní a pěkný vůz. Pěkný je pořád, ale zbytek už je horší.
Loni v létě jsem měl co do činění s bledě modrou S40 z roku 2008. Dveře nehodnotně zadrnčely, uvnitř byl nebývalé velký hluk od motoru (nafta) a odevšad se ozývali interiérové pazvuky. Dost mě to překvapilo a zklamalo.
25. 5. 2012 12:57
Re: tak toto je delo
že se vám do toho pánové pletu, ale máme buď S40/V40 první generace (společná platforma s Mitsubishi Carisma), nebo pak S40/V50 druhé generace (společná platforma s Fordem Focus)
25. 5. 2012 13:03
Re: tak toto je delo
Myšlena samozřejmě poslední generace ... zapomněl jsem, že kombik měl číslo V50 ;-)

I stará V40 je pořád pohledná (z venku)
25. 5. 2012 15:14
Re: tak toto je delo
ano, první V40, zejména po F/L je velice povedená :yes:
Avatar - Merrill
25. 5. 2012 13:44
Re: tak toto je delo
pár fotek jsem dal do profilu, auto už je ale prodaný..
25. 5. 2012 11:31
Docela rozumná cenová politika
Cena nasazená velmi rozumně, to si zaslouží palec :yes: Vé čtyřicítka je zvenku opravdu nádherné auto, bohužel jsem se stále nějak nesrovnal se ztvárněním palubní desky a obzvláště tou hitparádou místo budíků, ale jsou to stále jenom dojmy z propagačních fotografií, skutečné hodnocení si nechám až po "ohmatání" a svezení naživo :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ericho33
25. 5. 2012 11:59
Re: Docela rozumná cenová politika
Po živom porovnaní s MBA a informáciou o cene Áčka (na úrovní Béčka), si myslím, že 590k je veľa a Áčko V40 "zválcuje"… Zaujímavá by bola cena 490k
Avatar - dochtor
25. 5. 2012 11:40
Tie naftové dvojlitre...
... sú päťvalce. Vznikli znížením zdvihu dvaapollitra.
Opravte si tabuľku!
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2012 13:34
Výstřel vedle
Krásné auto, které se může stavět na vrchol třídy, kde bude zajímavou, avšak drahou alternativou. Cena 590 je sice snesitelná, ale při představě, že si v roce 2012 koupím auto nižší střední za 600 tis., které nebude mít kožený volant!!!, litá kola a automatickou klimatizaci si říkám, že si snad dělají srandu. Naštěstí předpokládám, že tyto ceny jsou jenom jakýsi návrh na vyjednávání.

P.S. Na stránkách Volva v technických údajích je u spotřeby paliva místo "mimo město" "dálnice" a u benzínové T3 je udávána spotřeba 4,6l. Pokud ta dálnice vede s kopce a max. rychlost bude 90, pak budiž >:D
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2012 14:19
tak to je hodně
velký ranec na subpremii... kupce si jistě najde, ale value for money nebude ten pravý důvod ke koupi
Rozbalit vlákno
2
25. 5. 2012 14:39
Re: tak to je hodně
Kupce si najde. Spousta lidí trpí naivní představou, že švédská ocel je dobrá a ta ostatní je špatná. Z těch naivních někteří mají peníze a raději koupí předražené Volvo než něco jiného.

Silná stránka Volva je dle mě výborný design a charizma. Nic víc.
26. 5. 2012 22:35
Re: tak to je hodně
"Silná stránka Volva je dle mě výborný design a charizma." ... to si trefil dobře... když vezmu, že zbytek zvládnou aspoň průměrně, tak design a charizma je v dnešní době výhra... jsou lidi, kteří za to budou ochotni zaplatit... stejně tak jako jiní platí "nelogicky" vyšší částky u některých jiných značek...
25. 5. 2012 14:52
...
Auto pekné, ale 590Kč a nemám kožený volant, tempomat, palubný počítač (!!!) a iné drobnosti? Zlý vtip... hlavne, že tam mám airbag pre chodcov a city safety...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - autista
25. 5. 2012 16:53
Diesel vs. benzín
je zajímavé, že VOLVO přichází s nižší cenou za dieselový motor jak za benzín. Taky mi chybí kožený volant, tempomat, dvouzóna atd. za takovou cenu, ale co nechápu je příplatek 13800 za hlídání mrtvého úhlu, to je prostě ujeté. Dnes mě málem odrovnala zprava ženská ve Fabii na dálnici. Spíš by to měli dávat automaticky a v ceně a naopak vymyslet něco na hlídání proti takovýmto lidem, co si myslí, že připojovací pruh je dobré přejet co nejrychleji do průběžného bez dívání se do zrcátka >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
26. 5. 2012 07:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0