Ekonomika
Cena nasazená velmi rozumně, to si zaslouží palec :yes: Vé čtyřicítka je zvenku opravdu nádherné auto, bohužel jsem se stále nějak nesrovnal se ztvárněním palubní desky a obzvláště tou hitparádou místo budíků, ale jsou to stále jenom dojmy z propagačních fotografií, skutečné hodnocení si nechám až po "ohmatání" a svezení naživo 😄
Krásné auto, které se může stavět na vrchol třídy, kde bude zajímavou, avšak drahou alternativou. Cena 590 je sice snesitelná, ale při představě, že si v roce 2012 koupím auto nižší střední za 600 tis., které nebude mít kožený volant!!!, litá kola a automatickou klimatizaci si říkám, že si snad dělají srandu. Naštěstí předpokládám, že tyto ceny jsou jenom jakýsi návrh na vyjednávání.
P.S. Na stránkách Volva v technických údajích je u spotřeby paliva místo "mimo město" "dálnice" a u benzínové T3 je udávána spotřeba 4,6l. Pokud ta dálnice vede s kopce a max. rychlost bude 90, pak budiž >😁
P.S. Na stránkách Volva v technických údajích je u spotřeby paliva místo "mimo město" "dálnice" a u benzínové T3 je udávána spotřeba 4,6l. Pokud ta dálnice vede s kopce a max. rychlost bude 90, pak budiž >😁
velký ranec na subpremii... kupce si jistě najde, ale value for money nebude ten pravý důvod ke koupi
Kupce si najde. Spousta lidí trpí naivní představou, že švédská ocel je dobrá a ta ostatní je špatná. Z těch naivních někteří mají peníze a raději koupí předražené Volvo než něco jiného.
Silná stránka Volva je dle mě výborný design a charizma. Nic víc.
Silná stránka Volva je dle mě výborný design a charizma. Nic víc.
"Silná stránka Volva je dle mě výborný design a charizma." ... to si trefil dobře... když vezmu, že zbytek zvládnou aspoň průměrně, tak design a charizma je v dnešní době výhra... jsou lidi, kteří za to budou ochotni zaplatit... stejně tak jako jiní platí "nelogicky" vyšší částky u některých jiných značek...
Auto pekné, ale 590Kč a nemám kožený volant, tempomat, palubný počítač (!!!) a iné drobnosti? Zlý vtip... hlavne, že tam mám airbag pre chodcov a city safety...
je zajímavé, že VOLVO přichází s nižší cenou za dieselový motor jak za benzín. Taky mi chybí kožený volant, tempomat, dvouzóna atd. za takovou cenu, ale co nechápu je příplatek 13800 za hlídání mrtvého úhlu, to je prostě ujeté. Dnes mě málem odrovnala zprava ženská ve Fabii na dálnici. Spíš by to měli dávat automaticky a v ceně a naopak vymyslet něco na hlídání proti takovýmto lidem, co si myslí, že připojovací pruh je dobré přejet co nejrychleji do průběžného bez dívání se do zrcátka >😒]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
bezpohlavne audi A3 moze superit tak akurat s ufonskym BMW1 😉ktore vyzera spredu jak vyplestena kengura navyse interier BMW je aky je....medak s volvom su dve triedy vyssie
Acko a V40 :yes:
ve firmě na střídačku starou = současnou V40 a OII combi, a to Volvo bylo za trest, kufr mělký, vešla se tam snad půlka co do OII,..., jediný plus - motor,...jo a ten plastový klíč do zapalování, to byla rarita, ale pokrok hold nezastavíš,
...startovat ano, ale tak na 390 !!!! :no: :no:
Loni v létě jsem měl co do činění s bledě modrou S40 z roku 2008. Dveře nehodnotně zadrnčely, uvnitř byl nebývalé velký hluk od motoru (nafta) a odevšad se ozývali interiérové pazvuky. Dost mě to překvapilo a zklamalo.
I stará V40 je pořád pohledná (z venku)