Pametnici si vzpomeli :-) ? Drapalik tu je, jen k tomu nema moc co dodat. Vsechno bezi tak, jak jsem uz pred nejakym tim rokem nalajnoval a cemuz jste tehdy vubec neverili >:-[] . Ukazuje se, ze hlavni problem elektromobility byl v hlavach nejvyssiho vedeni automobilek. Pak cestu ukazala Tesla, nasledne se utrhly Mitsubishi a Renault-Nissan a hlavne GM a najednou dela do elektriky kazdy. Dokonce i Skoda. Jsem spokojeny a mlcky sleduju cvrkot. Jen nechapu, proc jim to tak dlouho trvalo. Baterie stejnych parametru, jake dnes pouzivaji, tu je jiz nejmene od prelomu tisicileti.
Bohuzel vyvoj auta nejaky ten patek trva, a v obchodech se zmena v hlavach promitne az za par let. Tohle je navrzeno podle trendu tak 4 roky nazpet, kdy se zacaly objevovat prvni zminky o Voltu. Ale v elektromobilite se dnes veci odehravaji rychlosti smrste. Podle aktualnich trendu, podle kterych se stavi treba novy Volt, bude spalovaci motor o poznani mensi a elekticka cast vetsi. Nejsem si jisty ani tim dyzlem. Ale budme radi alespon za nejaky pokrok. Zhruba takhle, jako tohle Volvo, bude vypadat pohonna technologie pro "nemestske" vozy ktera bude postupne nabihat v nadchazejicim desetileti.
Tak T5 je skvělý motor, který bych si nechal líbit, kdyby nebyl tak žíznivý... ale protože Paroubek nesetavil vládu a důchody nejsou na úrovni platu poslanců, musím být trochu skromnější >:D
T3, T4 a T5 v současných modelech jsou Ford-Volvo-Mazda 4 válce. S původní T5 to bohužel nemá nic společného :no: Nicméně ještě stále se dá pořídit benzinový pětiválec v S40/V50/C30/C70 a to ve verzi T5 (230koní) :yes: Jediné pětiválce, se kterýma nyní Volvo počítá do budoucna jsou diesely :'-(
Souhlas... dlouhodobě jezdím za 9,5 l ... a to je v tom hodně jízdy ve městě a celkem rychlá dálnice... teď v zimě jsem udělal rekord... 5,9 l ... ale to bylo 30 km, kdy jsem jel v noci ve vánici konstantní rychlostí 80km/h :-)
Víte někdo, jak všechny ty bezpečnostní systémy umístěný nad zrcátkem fungují ve chvíli, kdy má člověk špinavý okno? Resp. zrovna tohle je část, kde stěrače nestírají...
Na krátké jízdy kolem komína to pojede na baterky co půjdou dobít v garáži, na dálkové to všechno ten nafťák utáhne při slušné spotřebě a když bude potřeba se v zimě rozjet do kopce tak je z toho čtyřkola. Jen nevím co to udělalo už s tak malým kufrem.