Budoucnost není ve velkých motorech..můžeš se s tím smířit a hledat v tom to dobré nebo můžeš donekonečna plakat nad tím jak dřív byla auta "tvrdší" a měla pořádný motory...Nic s tím nenaděláme..brzy koupíš "velký" motor jen v bazaru..
Brzy, jazyk, nazývat, Ruzyně... nic nemění na faktu, že čtyřválec jako vrcholná motorizace velkého prémiového SUV je v roce 2014 dost velký omyl. Můžem se o tom pobavit při srovnání prodejů s konkurenčními modely tak za rok za dva. ;-)
A na tom si byl kde? To že je teď zrovna v kurzu downsizing neznamená, že za pár let to nebude jinak. Navíc vlajková loď se čtyčválcem... No spíš vlajková lodička. Naštěstí nejsou jediní kdo umí velký auto. Výběr je a bude. I kdyby šla celá evropa do minimotorů , o čemž silně pochybuju, tak amerika tady bude furt a do bazaru nebudem muset. Navíc naložená xc90, plný počet pasažérů a přívěs = spotřeba 15 L a všude šnečím tempem. A to že dají modrou barvu, nápis polestár, zdrsní vzhled a motor nic? Prostě sranda. Máme XC 60 polestar, skutečný D5, ne jen jako D5 a vlastně D4 a výkon těsně dostatečný. Taky by to chtělo o 100 koní víc. Konfiguroval sem si range a s osmiválcem vyšel cca stejně jak ta jejich slavná first edition s mocným čtyřválcem. Za mě volvo palec :no:
to je mozno pravda..... ale na druhej strane pokrok nezastavis.... xc90 sa uz niekam posunut musela... a podla mna ide spravnym smerom.... mne sa tento socharsky styl a novy dizajn volva paci a pasuje mu..... citit z toho taky svedsky zmysel pre funkcnost a kvalitu... popravde... aj prvy range rover zo 70 tych rokov vyzeral chlapackejsie ako ten sucasny.... ale to vzdy je to tak... cim novsie auto tym posobi menej drsne a viac vycencane
dá se také povědět více zšenštilé... U nějakého laciného přibližovadla to chápu, stále víc žen sedá za volant, ale u SUV to považuji za kontraproduktivní :no: