Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vozy pro velvyslance - pohled z druhé strany

Získali jsme vyjádření Ministerstva zahraničních věcí k velmi diskutované problematice výběru automobilů pro české velvyslance.
Zpět na článek
27. 2. 2002 08:48
neregistrovaný "broukley"
27. 2. 2002 09:39
neregistrovaný "ViKILL"
27. 2. 2002 19:24
neregistrovaný "Pepe"
28. 2. 2002 14:55
neregistrovaný "davesco"
1. 3. 2002 21:06
neregistrovaný "snekon"
2. 3. 2002 22:33
neregistrovaný "fikfik"
28. 2. 2002 21:43
neregistrovaný "Kmotr"
3. 3. 2002 10:39
neregistrovaný "Jirka"
5. 3. 2002 16:22
neregistrovaný "Had"
6. 3. 2002 08:29
neregistrovaný "boss"
7. 3. 2002 15:23
neregistrovaný "Shevrey"
7. 3. 2002 17:49
neregistrovaný "daszer"
11. 3. 2002 19:01
neregistrovaný "prekv."
neregistrovaný "broukley"
27. 2. 2002 08:48
Výběr aut...
Tohle všechno jenom potvrzuje tu aroganci s jakou se škoda chová a neuvěřitelně zažité monopolní myšlení. Ze strany managementu neuvěřitelně zanedbané výběrové řízení v standardní soukromé firmě by to někoho stálo hlavu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ViKILL"
27. 2. 2002 09:39
Co se děje ??????
To, že by se škodovka mohla chovat jinak je jisté, ale není arogance právě na straně úředníků, kteří brečí nad nezaměstnaností a bilancí export-import a pak si kvůli formalitám v klidu přehodí miliardovou zakázku na zahraniční firmu. Je mi z těch blbečků nablití... ( OBOU STRAN !!! )
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Pepe"
27. 2. 2002 19:24
Re: Co se děje ??????
Nechci to hodnotit jednostranně, ale podívajte se na chování většiny obchodníků s vozy Škoda, málokterý z nich umí auto "skutečně prodat" většina z nich umí prodávat asi jako prodavači v supermarketech. Prostě těží jenom z toho, že lidi jsou tak "blbí" a chodí tam v domění, že to jsou ta "nejlevnější auta na trhu - i když dnes pokud člověk porovnává ceníky tak možná nejdražší. A to platí i o servisu. Berte slova v uvozovkách jako nadhodnocená, ale něco pravdy na tom je.
neregistrovaný "davesco"
28. 2. 2002 14:55
Re: Co se děje ??????
úplný souhlas!! Když jsem chtěl kupovat nové auto a obcházel prodejce různých značek a tedy i porovnával ceny, výbavu, motory, atd., vždy jsem měl sebou prospekty více značek. Každý prodejce semnou srovnával,"dělal nabídku", nabízel test. jízdu, jen u Škodovky jsem se dozvěděl, že Octavia se s jiným vozem nedá srovnávat, že má největší kufr!
neregistrovaný "snekon"
1. 3. 2002 21:06
Re: Jako kdybych je slysel
Je to presne tak, jak rikas, octavka ma nejvetsi kufr, podle nehoz ho dealeri radi do stredni tridy. Octavka je vuz nizsi stredni tridy, maly rozvor, malo mista, prumerne jizdni vlastnosti. Vsichni tam mluvi o strasne kvalite, ale vrze v ni stejne, jako v prumernych autech teto tridy, i kdyz se kvalita v poslednich 2letech zlepsila, stale to nestaci na konkurenci. Pri srovnani ceniku auta vychazi opravdu draz a nikdo se s vami nebavi, jeste, ze nejsem skodovkar, ti lidi si to snad fakt kupujou, protoze jsou blbi.
neregistrovaný "fikfik"
2. 3. 2002 22:33
Re: Jako kdybych je slysel
som jeden z tych blbcov, co tu skodovku ma a uz fakt nikdy viac. sice som ju kupoval v dobach, ked cenovo bola skutocne jakztakz vyhodna, ale to uz minimalne rok neplati. servis sice pomaly v kazdej vesnici, ale podla toho ten servis i vypada, ...
neregistrovaný "Kmotr"
28. 2. 2002 21:43
Re: Jako kdybych je slysel
Pochybiji, ze nekdo neco prehodil. Takove vyberove rizeni je docela nakladna a pracna polozka. Ma svoje pravidla a tezko by nekdo treba prave BMW (nebo jinemu ucastnikovi) vysvetloval, ze narozdil od Skody splnili vsechny podminky,ale protoze nepostavili u Kolina tovarnu, tak maji smulu.
neregistrovaný "Jirka"
3. 3. 2002 10:39
m
No nezlobte se na mě, ale tady spíš čtu reakce na drahou škodovku a podobné nesmysly, které tady nepatří. Jde o výběrové řízení, které se takzvaně odehrálo podle nějakých podmínek. To je asi poprvé v historii této země. Navíc si myslím, že právě tady žádné výběrové řízení proběhnout nemělo. Už vidím francouze jak jezdí v BMW, němce jak jezdí v Camry a japonce jak jezdí ve Superbech. Co si to namlouváme, že se ouřadové řídili nějakými předpisy. Už to výjádření; hlavně, že to umí dobře zdůvodnit. Vystupování Škody nehodnotím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Had"
5. 3. 2002 16:22
Škoda? Škoda mluvit.
Nevim proč se "škodovkáři" ohání tím, že čeští velvyslanci a spol. by měli jezdit v českém autě. Poslední opravdu české auto byla Felicie, nepočítam-li monstrum Tatra T700. Auta z M. Boleslavi jsou skládačka z Golfa, Passata, Pola a pod. A navíc.... mě se ten jejich design fakt nelíbí.

P.S. Ale hlavně že má Otávka velekj kufr :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "boss"
6. 3. 2002 08:29
Škoda a vláda
tato vlada se mnohokrat vyhnula vyberovym rizenim, takze neexistoval nejmensi duvod proc tak nemela ucinit i v tomto pripade pokud by ji slo o zajmy ceske firmy. Z toho jak jednala je zrejme ze zajem ceske firmy na propagaci jejiho zbozi nebyl pro ni nejpodstatnejsi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shevrey"
7. 3. 2002 15:23
Výběr aut
rád bych taky něco řekl, jsem ten kdo jezdí tou škodovkou, ale to není důležité.Myslím si , že v naší zemi pořád ještě lidé ohrnují nos né proto že to či ono je možná lepší než to druhé, ale spíše většina z vás to si myslím asi rohoduje prostě má zažito , že vše je lepší jak české auto , když dorazíte na místo ve škodovce např. Octavia a druhý tam přijede starým BMW tak prostě dojem dělá stejně tak BMW. Je to zahraniční značka a tak to rpostě tenhle národ má zažité. Bude trvat něž se to otočí a lidé budou opravdu uvažovat. Vím že škoda už asi není přesně to české auto, už ta cena, ale představitel země by měl vozit svůj zadek v autě své země at je to jak chce. nemluvě o tom že hlava státu by v koloně neměla mít už vůbec nic jiného než "své" auto.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "daszer"
7. 3. 2002 17:49
Re: Výběr aut
tak s timhle souhlasim, i kdyz o praktikach skoda a.s. jsem uz taky slysel svoje...
neregistrovaný "prekv."
11. 3. 2002 19:01
Re: Výběr aut
No nevim nevim,já mám novej focus a je to teda peknej smejd.Segra má fabii a nemá jedinej problem.Ve značce to asi neni,ale je fakt že mohli udělat Skode reklamu.Třeba v Japonsku ji nikdy prodávat nebudou,ale Japonec ví prd jakej je rozdíl mezi Skoda auto a Skoda Plzen.A ta tam nějaké aktivity má.Navíc když Amici tu mají taky svoje auta a to jsou proti Skodovce většinou pěkný sracky.Jde o hrdost na svoje výrobky a ne o obchod.