Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Všichni na skútry: Speciální příloha

Proti autu šetří skútr palivo, snadněji se s ním parkuje a jako nový stojí daleko míň. Od ledna stačí řidičák na auto i k řízení skútru, který jede klidně stovkou.
Zpět na článek
11. 3. 2013 13:27
11. 3. 2013 20:41
11. 3. 2013 15:04
11. 3. 2013 15:42
11. 3. 2013 16:51
11. 3. 2013 17:15
11. 3. 2013 17:40
11. 3. 2013 17:49
11. 3. 2013 18:00
11. 3. 2013 18:40
11. 3. 2013 18:01
11. 3. 2013 18:37
11. 3. 2013 19:07
11. 3. 2013 19:57
11. 3. 2013 17:59
12. 3. 2013 09:31
11. 3. 2013 20:38
11. 3. 2013 21:59
12. 3. 2013 10:49
11. 3. 2013 13:27
125 ccm
O vikendu jsem byl na vystavisti v Letnanech a bylo tam par 125 ccm skutru k vyzkouseni. Musim uznat, ze oproti 50 ccm, ktere vic vrci nez jedou, je to obrovsky skok. Ohledne vykonu tedy neni treba mit predsudky vuci 125 ccm skutru, bez problemu zvladnou celou skalu rychlosti od 0 az do 90 km/h.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Barrichello
11. 3. 2013 14:16
Re: 125 ccm
To 50ky, tak, ale nesmí to být ta za 30 od čínanů....

Derbi Atlantis uměl jet 80kou už někdy v roce 2001 >:D
11. 3. 2013 20:41
Re: 125 ccm
Tak 50 ccm od Číňanů jedou po odblokování přes 80 km/h žádná 50 nesmí mít ofiko vyšší max. rychlost než 50 km/h.
Avatar - Barrichello
12. 3. 2013 08:36
Re: 125 ccm
Ale ta kvalita zpracování, spotřeba a stabilita při tý rychlosti, to se s itlay či japonci nedá porovnávat.
Vím o čem mluvím, kámoš měl Kentoyu a Yuki, já měl toho Atlantise.

No tak jedno stálo 30 a druhý 52, rozdíl musí být někde znát :-)
11. 3. 2013 15:04
Re: 125 ccm
s Derbi GP1-50 jsem "vpohode" daval digi nad 90, na analogu se rucicka zastavila vzdy na 80 a pak jiz jen digitalek kterej umel prozmenu jen 99 >:-[] ono je ale dost silenost na skutru kterej ma tak prtavi kolecka jezdit vic, nejaka dira a misto skutrare je z cloveka hnedka aviatik >:D

ted pro Prahu prave na leto zvazuju nejakou elektriku, tocela me laka ta Akumoto 600/L85 HARD :-)
11. 3. 2013 15:42
Re: 125 ccm
bla bla bla, realna rychlost tak 70 maximalne, to aku ma sptorebu ta 50ka pri tej rychlosti ani nevravim
11. 3. 2013 16:51
Re: 125 ccm
blablabla, vetsina skutru ukazuje do te jejich male rychlosti celkem presne s odchylkou jednotek procent, a sledovat se to da pohodlne na navigaci podle GPS rychlosti, s tim skutrem jsem si po CR celkem pojezdil i na zavody amateru :-! ty 4kW s tim proste slusne cvicili i pres tech asi 110kilo co to melo :-) a mozna tomu dodal i tuning, mel jsem natom jinej titan lauf LeoVince a jine lehci valecky variatoru aby to mohlo tocit o trosku vic, jine pruzinky spojky maj vliv jen na rozjezd, takze ty se vlastne ani zminovat nemusej, maximalku nijak neovlivnej, stejne jako vykon motoru

jinak od Hradecke dopravky mam doma fotecku smerem na Jaromer, kde me namerili krasnych kulatych 93km/h, kde jsem si krasne pokecal s pany policisty, meli tam dve policejni Hondy, takze jen brali motorkare a smali se ze za celej den jsem mel nejvetsi namerenou rychlost ze vsech co je zastavili (je tam 60ka) a nakonec misto pokuty jsme asi pul hodky jen kecali o motorkach, asi me nechteli trapit pokutou, kdys vedeli ze me ceka jeste cca 45km do Trutnova :-)
11. 3. 2013 17:15
Re: 125 ccm
>:D >:D >:D leo vince vyfuk a titanovy, na 50 ccm skutri >:D >:D :-! , ty musis ten skuter zboznovat, 90 kmh mozne je, ale ako dlho. A radarom ta fotili zpredu ? Je vidno SPZ ? ;-) Elektriku neber, pri jazde je ticha ale ked ju budes tlacit domov, bude mat mooc db a db killer nato nepomaha. Viem, na jedno nabitie 60 km ale co samovybijanie, kopec, protivietor. Ale ak si dobry v planovani a zakladnej matike a nezabudnes, ze vcera si presiel 30km a nabijal len 5 hodin...
11. 3. 2013 17:40
Re: 125 ccm
jiz neni, bohuzel jsem ji pred lety polozil :'-( a ono "tuningove" dily na skutry as tak drahe nejsou, vsechny upravy co jsem natom mel se vesli do 10 tisic i s praci, ten vejfuk pocitam titanovej nebyl, nebo pokud, tak jen nejaka mensi cast, ostatne sam osobe byl dost mrnavej, a dalsi dily jsou pak stovkove zalezitosti >:D u zrovna tohohle skutru byla spis draha udrzba, pac mel retez, bezne maji skutry jen remen, ale GP1 ma a mel variator vepredejc aby mel lepsi jizdni vlastnosti, a remen tak jen k vidlici a dal pak retez

elektra se nebojim, garaz a jen jizda po Praze to jistej, ted jezdim po Praze sockou a jestli v ni najezdim tak 20-25 denne, tak je to moc, navic se da poridit nahradni baterie, a jeji vymena je otazka asi 2 minut, maj navyber tusim 3 baterky s max dojezdem snad okolo 120-140km, ja uz jsem na dovadeni starej, takze pokud poridim dalsi skutr, tak jiz zustane v zakladu a budu ho pouzivat jen misto socky, na dovadeni si jiz radsi sednu do nejakeho lepsiho auta, jinak tusim nekde nabadaj aby to clovek dal na kabel pokazde kdys dojede

jinak radarem te berou aby te pak zastavili, a kdys nezastavis, tak odtoho je tam motohlidka, aby zatebou vyrazili, v tomhle miste bud stavaj s autem tak aby si byl zezadu a nakonci te pak kasirujou, nebo stojej vsichni nakonci smerem na Jaromer a rovnou tam kasirujou :-)
11. 3. 2013 17:49
Re: 125 ccm
Tak ta vymozenost s motohliadkou s radarom k nam nastastie este nedorazila, a na geodeta mavnem rukou, zatial to stacilo ale o 33 v obci neviem. Mam zelenu vestu ale skor nedokazu tak rychlo naskakat do auta ;-)
11. 3. 2013 18:00
Re: 125 ccm
tak oni sebou mivaj auto s radarem, na masinach nevim jestli maj radar, me shot ukazovali primo na notesu v aute a vytiskli cernobile na nejaky prenosny tiskarne co tam maj
11. 3. 2013 18:40
Re: 125 ccm
U nas kvoli otuzovaniu stoja vonku a ked prsi, pod vekom zadneho kufra golfu alebo ceedu, takze pred efektnym odpichom za delikventom musia poskladat vybavu, nalozit, nastupit, nastartovat a to trvaaaaa ...
Avatar - petrumr
11. 3. 2013 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 3. 2013 18:37
Re: 125 ccm
U nas maju BMW :-! , nastastie bez radaru
Avatar - petrumr
11. 3. 2013 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 3. 2013 19:57
Re: 125 ccm
MG ako MotoGuzzi ? V profile mas tusim Hondu CBF250 a bol aj nejaky skuter... Mne tiez V2 vibruje, ale zrkadla v pohode, holt je to nespolahliva japonka, vsetko funguje ako ma :yes:
Avatar - petrumr
11. 3. 2013 17:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
11. 3. 2013 19:00
Re: čínu nebrat
Jinak dobrým Peugeotům se zrovna Jet Force moc nevydařil.

Předně není to turbo, nýbrž kompresor, konkrétně Roots s mezichladičem. Vysoká cena (když byl na trhu stál asi 150 000 Kč), vysoká spotřeba (5 litrů i víc je na čtyřtaktní 125 moc), složitá technika zabírající zbytečně téměř celý úložný prostor pod sedlem, malá nádrž a složitá obtěžující elektronika, která přepíná do nouzového režimu každou chvíli a je nutné odjet na reset do servisu (to se jen tak nevidí). Stačí např. vytočit motor nad povolené otáčky. Za to by člověk alespoň čekal nadstandardní výkon. A ono nic. Konkrétně 15 koní se dá dostat i bez kompresoru. Taky se vůbec nechytil.

Zrovna tohoto Peugeota já nikomu nedoporučuji. ;-\
Avatar - petrumr
11. 3. 2013 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
12. 3. 2013 09:31
Re: čínu nebrat
Peuget je dobrej měli jsme Speedfight 100 a spokojenost, teď máme Yamaha Maxter 125 a ta je o mnoho lepší. Je zajímavé, že je tam italský motor asi jsou v motorech špička, když je kupují i japonci.
12. 3. 2013 20:11
Re: čínu nebrat
Vždyť jsem psal jinak dobrým Peugeotům....

Speedfight byl nadprůměrně dobrý i jako padík ale jen vodou chlazený. Akorát, když měl víc najeto, tak se objevovaly vůle v přední kejvačce. Mám dojem, že v novějších verzích to výrobce odladil (místo futer jehlová ložiska) ale tím si nejsem úplně jistej. Ta stovka taky dobrý, ale já beru jako mínus chlazení vzduchem.
11. 3. 2013 20:38
Hlavně
By zájemci o 125 kteří nikdy na motorce neseděli měli absolvovat kondiční jízdy v autoškole :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
11. 3. 2013 21:59
Re: Hlavně
To je vcelku dobrá rada. Nikdy ma motorky/skútre nelákali, no keď som mal tú česť tak mi padal aj skúter 50-tka >:D
11. 3. 2013 22:57
Emisní zóny
Jenomže to bude chtít skůtra nového, protože u nás nějaký tydýt vymyslel, že emisní nálepky budou mít i motorky. A nějaká 2-taktní padesátka nebo 100, 125 tím pádem nemají šanci. Doufám, že tento nesmysl zruší ještě než se ten hovadský zákon zavede.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
12. 3. 2013 10:49
k vodě proč ne
Na léto do letoviska k vodě asi paráda :-)

Ale jezdit v tom v našich podmínkách po městě může jen šílenec. Od bezpečnosti, dýchání smogu, vandalům, rozmarům počasí atd. Kdejaký P206 1.1 bude stát míň a rozdíl ve spotřebě už nebude tak propastný.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
12. 3. 2013 11:19
Re: k vodě proč ne
Anebo jetý Smart.... :-)
12. 3. 2013 12:07
Re: k vodě proč ne
jakekoliv auto je porad auto a tedy potencionalni problem pri parkovani na zonach :-)

nejakej duvod se kuprikladu po Praze plahocit nejakou pleckou typu P206, nebo Smart a sipat donich rocne sileny sumy aby se to na "kvalitnich" Prazskych silnicich nerozsipalo >:D ?