Proti autu šetří skútr palivo, snadněji se s ním parkuje a jako nový stojí daleko míň. Od ledna stačí řidičák na auto i k řízení skútru, který jede klidně
stovkou.
O vikendu jsem byl na vystavisti v Letnanech a bylo tam par 125 ccm skutru k vyzkouseni. Musim uznat, ze oproti 50 ccm, ktere vic vrci nez jedou, je to obrovsky skok. Ohledne vykonu tedy neni treba mit predsudky vuci 125 ccm skutru, bez problemu zvladnou celou skalu rychlosti od 0 az do 90 km/h.
Ale ta kvalita zpracování, spotřeba a stabilita při tý rychlosti, to se s itlay či japonci nedá porovnávat.
Vím o čem mluvím, kámoš měl Kentoyu a Yuki, já měl toho Atlantise.
No tak jedno stálo 30 a druhý 52, rozdíl musí být někde znát :-)
s Derbi GP1-50 jsem "vpohode" daval digi nad 90, na analogu se rucicka zastavila vzdy na 80 a pak jiz jen digitalek kterej umel prozmenu jen 99 >:-[] ono je ale dost silenost na skutru kterej ma tak prtavi kolecka jezdit vic, nejaka dira a misto skutrare je z cloveka hnedka aviatik >:D
ted pro Prahu prave na leto zvazuju nejakou elektriku, tocela me laka ta Akumoto 600/L85 HARD :-)
blablabla, vetsina skutru ukazuje do te jejich male rychlosti celkem presne s odchylkou jednotek procent, a sledovat se to da pohodlne na navigaci podle GPS rychlosti, s tim skutrem jsem si po CR celkem pojezdil i na zavody amateru :-! ty 4kW s tim proste slusne cvicili i pres tech asi 110kilo co to melo :-) a mozna tomu dodal i tuning, mel jsem natom jinej titan lauf LeoVince a jine lehci valecky variatoru aby to mohlo tocit o trosku vic, jine pruzinky spojky maj vliv jen na rozjezd, takze ty se vlastne ani zminovat nemusej, maximalku nijak neovlivnej, stejne jako vykon motoru
jinak od Hradecke dopravky mam doma fotecku smerem na Jaromer, kde me namerili krasnych kulatych 93km/h, kde jsem si krasne pokecal s pany policisty, meli tam dve policejni Hondy, takze jen brali motorkare a smali se ze za celej den jsem mel nejvetsi namerenou rychlost ze vsech co je zastavili (je tam 60ka) a nakonec misto pokuty jsme asi pul hodky jen kecali o motorkach, asi me nechteli trapit pokutou, kdys vedeli ze me ceka jeste cca 45km do Trutnova :-)
>:D >:D >:D leo vince vyfuk a titanovy, na 50 ccm skutri >:D >:D:-! , ty musis ten skuter zboznovat, 90 kmh mozne je, ale ako dlho. A radarom ta fotili zpredu ? Je vidno SPZ ? ;-) Elektriku neber, pri jazde je ticha ale ked ju budes tlacit domov, bude mat mooc db a db killer nato nepomaha. Viem, na jedno nabitie 60 km ale co samovybijanie, kopec, protivietor. Ale ak si dobry v planovani a zakladnej matike a nezabudnes, ze vcera si presiel 30km a nabijal len 5 hodin...
jiz neni, bohuzel jsem ji pred lety polozil :'-( a ono "tuningove" dily na skutry as tak drahe nejsou, vsechny upravy co jsem natom mel se vesli do 10 tisic i s praci, ten vejfuk pocitam titanovej nebyl, nebo pokud, tak jen nejaka mensi cast, ostatne sam osobe byl dost mrnavej, a dalsi dily jsou pak stovkove zalezitosti >:D u zrovna tohohle skutru byla spis draha udrzba, pac mel retez, bezne maji skutry jen remen, ale GP1 ma a mel variator vepredejc aby mel lepsi jizdni vlastnosti, a remen tak jen k vidlici a dal pak retez
elektra se nebojim, garaz a jen jizda po Praze to jistej, ted jezdim po Praze sockou a jestli v ni najezdim tak 20-25 denne, tak je to moc, navic se da poridit nahradni baterie, a jeji vymena je otazka asi 2 minut, maj navyber tusim 3 baterky s max dojezdem snad okolo 120-140km, ja uz jsem na dovadeni starej, takze pokud poridim dalsi skutr, tak jiz zustane v zakladu a budu ho pouzivat jen misto socky, na dovadeni si jiz radsi sednu do nejakeho lepsiho auta, jinak tusim nekde nabadaj aby to clovek dal na kabel pokazde kdys dojede
jinak radarem te berou aby te pak zastavili, a kdys nezastavis, tak odtoho je tam motohlidka, aby zatebou vyrazili, v tomhle miste bud stavaj s autem tak aby si byl zezadu a nakonci te pak kasirujou, nebo stojej vsichni nakonci smerem na Jaromer a rovnou tam kasirujou :-)
Tak ta vymozenost s motohliadkou s radarom k nam nastastie este nedorazila, a na geodeta mavnem rukou, zatial to stacilo ale o 33 v obci neviem. Mam zelenu vestu ale skor nedokazu tak rychlo naskakat do auta ;-)
tak oni sebou mivaj auto s radarem, na masinach nevim jestli maj radar, me shot ukazovali primo na notesu v aute a vytiskli cernobile na nejaky prenosny tiskarne co tam maj
U nas kvoli otuzovaniu stoja vonku a ked prsi, pod vekom zadneho kufra golfu alebo ceedu, takze pred efektnym odpichom za delikventom musia poskladat vybavu, nalozit, nastupit, nastartovat a to trvaaaaa ...
MG ako MotoGuzzi ? V profile mas tusim Hondu CBF250 a bol aj nejaky skuter... Mne tiez V2 vibruje, ale zrkadla v pohode, holt je to nespolahliva japonka, vsetko funguje ako ma :yes:
Jinak dobrým Peugeotům se zrovna Jet Force moc nevydařil.
Předně není to turbo, nýbrž kompresor, konkrétně Roots s mezichladičem. Vysoká cena (když byl na trhu stál asi 150 000 Kč), vysoká spotřeba (5 litrů i víc je na čtyřtaktní 125 moc), složitá technika zabírající zbytečně téměř celý úložný prostor pod sedlem, malá nádrž a složitá obtěžující elektronika, která přepíná do nouzového režimu každou chvíli a je nutné odjet na reset do servisu (to se jen tak nevidí). Stačí např. vytočit motor nad povolené otáčky. Za to by člověk alespoň čekal nadstandardní výkon. A ono nic. Konkrétně 15 koní se dá dostat i bez kompresoru. Taky se vůbec nechytil.
Zrovna tohoto Peugeota já nikomu nedoporučuji. ;-\
Peuget je dobrej měli jsme Speedfight 100 a spokojenost, teď máme Yamaha Maxter 125 a ta je o mnoho lepší. Je zajímavé, že je tam italský motor asi jsou v motorech špička, když je kupují i japonci.
Speedfight byl nadprůměrně dobrý i jako padík ale jen vodou chlazený. Akorát, když měl víc najeto, tak se objevovaly vůle v přední kejvačce. Mám dojem, že v novějších verzích to výrobce odladil (místo futer jehlová ložiska) ale tím si nejsem úplně jistej. Ta stovka taky dobrý, ale já beru jako mínus chlazení vzduchem.
Jenomže to bude chtít skůtra nového, protože u nás nějaký tydýt vymyslel, že emisní nálepky budou mít i motorky. A nějaká 2-taktní padesátka nebo 100, 125 tím pádem nemají šanci. Doufám, že tento nesmysl zruší ještě než se ten hovadský zákon zavede.
Ale jezdit v tom v našich podmínkách po městě může jen šílenec. Od bezpečnosti, dýchání smogu, vandalům, rozmarům počasí atd. Kdejaký P206 1.1 bude stát míň a rozdíl ve spotřebě už nebude tak propastný.
jakekoliv auto je porad auto a tedy potencionalni problem pri parkovani na zonach :-)
nejakej duvod se kuprikladu po Praze plahocit nejakou pleckou typu P206, nebo Smart a sipat donich rocne sileny sumy aby se to na "kvalitnich" Prazskych silnicich nerozsipalo >:D ?