Podle galerie má navíc černě lakovaná zrcátka, podobně jako Golf R, a nový odstín laku, červená metalická barva. Nový design 18" kol je zajímavý, ale osbně mám raději "klasické" dvoubarevné Detroity 18".
Řekl bych, že tradiční barva Golfu červená tornado by měla trochu změnit odstín blíže k té podobě v jaké se dávala na Golf ve čtvrté generaci.
Jinak doplňky edice GTI 35 jsou jak je u VW zvykem decentní a velmi vkusné, mně se líbí hlavně design kol. Vyšší výkon přijde vhod vždy, ale já bych se v případě motoru 2.0 TSI spíše přimlouval za úpravu software řídící jednotky, kterou už několik let používá u tohoto motoru Audi, a která zvyšuje točivý moment (v případě A4 až na 350 Nm proti 280 Nm u VW). Toho se asi ale dočkáme až u GTI 7.
Chlape ty jsi expert. Se divim, že nemáš živnost a nenabízíš chipy na 1,2HTP, když 1,2TSI má 105koní. To je taky jen softwarem, tak proč bys to nenabízel. Ten motor v Audi s 350Nm toho moc společnýho s timhle nemá, i když v internetovym článku se to tak zdá ;)
Motor 2.0 turbo je shodný jak pro Audi tak pro VW, liší se pouze nastavení řídící jednotky a samozřejmě způsob uložení podél u Audi A4,A6 a napříč u A3, Golfu, Octavie a spol. Pokud nevěříš mně, doporučuju podívat se na oficiální stránky International Engine of The Year
[odkaz]
Pokud nevíš, tak nedělej chytrého. Ty motory se liší dost podstatně. I když je stejnej výkon, ale odlišnej točivej moment, tak u Audi u podélné zástavby má motor uplně jinou hlavu, která disponuje variabilním časováním sacích ventilů a dalšíma věcma, které mají zásadní vliv na výsledný projev motoru. Stejně tak je uplně jiný motor nový TSI 200koní a 240/265koní, který nemaj společný ani blok. Je tam tolik rozdílů, že by si se na židli u počítače, odkud rozdáváš svoje pravdy, 2x otočil dokola.
Naopak, 200 PS (GTI5) a 265/270 PS (S3,SciR, GolfR) mají společný základ, jiný základ má novější verze s 210 PS (GTI6).
Máš sice pravdu, že motor 2.0 TFSI pro Audi s podélným uložením s 210PS/350Nm (už od 1500 ot/min.) není jen o jiném naladění řídící jednotky, ale jinak to s těmi zásadními rozdíly trochu zbytečně "hrotíš"... ;-)
mustafa: pokud nevíš, tak nedělej chytrého :-) VW, ale i Škoda, Seat a spol. používají nyní motor 2.0 TSI s blokem EA 888, který samozřejmě má stejnou hlavu s variabilním časováním ventilů jako Audi 2.0 TFSI, stejně tak jako vodou chlazené turbo a další novinky. Jedná se totiž nikoli o evoluci staršího bloku EA 113 (několikanásobný vítěz ankety motor roku), který používal VW v GTI páté generace, ale také Audi v A3 se shodným výkonem 147kW, ale o převrtaný blok motoru 1.8 TSI vyvinutý Audi. Původní "starý" blok EA 113 stále ale používá VW pro Golf R a Scirocco R a Audi pro verzi S3.
P.S. No vidíš a šlo to i bez otočení židle. Nechápu proč bereš v podstatě technickou diskusi tak osobně.
Tohle je ten správnej styl. Tohle je ten jedinej správnej styl.
Ještě než tu začneš kolem sebe prskat tapetovací lepidlo, podívej se na sebe a na svou budoucí garáž do zrcadla. Pochop, tvoje naivistické životní sny o Nissanu GTR jsou sice veskrze prémiové, ovšem fatálně nerealistické. Neboť ta sportovní prémiová děla, ať už se jedná o supersporty z Itálie, z Německa či Japonska, se vyrábí ze dvou důvodů - jedním z nich je potřeba nasytit diamantové kovboje, druhý je pak dát smysl života těm, kdo sice ví, že devětsetjedenáctku nikdy mít nebudou, avšak mají natolik horká srdce, že si zaslouží nějaké levnější, přesto vynikající sportovní nářadí. Inspirace, to je oč tu běží.
Naděje, jak známo, sice hyne i v garáži jako poslední, avšak tvým životním úkolem je vědět, co pod pojmem "naděje" vlastně chápat. Ne nadarmo se říká, že jako člověk, jsi přesným opakem toho, co máš doma nad pelestí. Podle toho to pak ovšem také vypadá v dospělosti v garáži. Tam už je to naplno - co jsi nebo nejsi ve vztahu ke svému vozu, to víš už jistě moc dobře sám....
Ale zpět k hornímu článku. Tak tohle je letošní trefa roku, fantastické auto na fantastickém výkonu. Jak pojede, to tu mnozí ví z vlastní obdobné zkušenosti - nejodladěnější sportovní supermainstreamový kompakt světa, auto z něhož prýští styl, vyrovnanost, na druhou stranu emoce, nepřehlédnutelná krása. Tohle není prvoplánová masírka s vykulenejma vočima, tohle je auto pro chytré lidi, pro lidi se vkusem, pro lidi s touhou jezdit, pro lidi s láskou ke krásným věcem, pro lidi s dokonalým životním rozhledem. Tohle není níc pro houpavce na siciálních sítích, jimž je životní filosofií podmračené obočí, trpký úsměv, a krhavý pohled okoukaný z filmu planeta opic.
No jen si to představ - zítra dopoledne vejdeš nezadýchán do jedné z překrásných prodejen Volkswagenu v Česku, usadíš se do křesla pro hosty a ležérně objednáš jedno výroční geteičko. Jen tak, pro radost sobě samotnému, pro radost svých blízkých. Až ho dostaneš, zaparkuješ si ho do své garáže. Na stěnách historické relikvie - ohnuté rameno z nápravy svého prvního vozu, ozdobná poklice z felicie, snad stoletá piksla od oleje Mobil, černobílý plakát Porsche 356...
Jo, svět je krásnej, tak si ho nekaž silháním přes oka bazarových plotů.
Plakáty znamenají přesně to, cos ses dočetl nahoře. Jestli s tím máš problém, či jsi si právě rozlíceně potrhal stěnu pokojíčku, to mi na záda nenakládej, spíše přemýšlej o tom, jak to přijde, že může dospělý člověk napsat do rubriky auto snů - Impreza... >:D;-)
P.S. Nech jí tam viset, dospívání je někdy během na delší trať...
Impreza WRC 2000 je něco o čem se Golfu v té době ani nezdálo, co je na tom špatnýho?
Jinak GTI v limitce moc pěkný! :-) Jen si zajdi pro kontrolu do některého z VW salónů...někdy by si člověk přál, aby jim spadly prodeje o 90% na půl roku a prodejci zároveň s tím z hrušky. Samozřejmě se to netýká jen jich, ale 2 měsíce stará zkušenost je tristní (a to jsem tam nebyl kvůli Polu, Golfu nebo Passatu)
Jo, geteičko se povedlo :-) To mě překvapuješ, osobně s tímhle zde u nás problém nemám. No, je to stále o tom stejném, o lidech. Ale jestli ses tam ptal na Logana, tak chápu že jsi je trochu znejistěl... ;-):-)
Já bych to zase tak moc nepřeháněl .... Golf GTI podle mě moc auto pro dospělé není, spíš pro mladé kluky, kteří utrácejí peníze svých rodičů ... Sportovní auta včetně 911 jsou naše dětské sny, které když člověk dospěje, tak nějak přestávají být prioritou, tak jako peníze postupně přestanou být měřítkem úspěchu .... Dneska jsem si na topgearu přečetl jak výborná je Toyota IQ, ale, nějak ani nevím proč, si zrovna nemyslím, že by mi tohle auto vyhovovalo .... asi dost podobně bych si připadal, pokud bych vlastnil Golf GTI .... golf sociáltrend edice s nějakým normálním motorem je opravdu dobré auto za dobré peníze ....
"Ne nadarmo se říká, že jako člověk, jsi přesným opakem toho, co máš doma nad pelestí. Podle toho to pak ovšem také vypadá v dospělosti v garáži"
takze ak ma clovek na plagate a v garazi premiovku, vypoveda to o jeho nepremiovosti, ci ako??? brilantny zmysel pre logiku..ty fakt patris do blazinca.. hodte na neho siet!!! >:D
Tak nevím jaký ten plakát by měl mít vliv .... já mám na dveřích do obýváku skoro 20 let Scotta Russela na ZX-7 RR .... to bych si asi měl koupit nějakýho pionýra :-)
poster samanthy fox z madarskeho brava, plus cerveny pionier ( kupeny od stareho pana :-) poslednej serie tesne po zabehu v garazi.. toz kam patrim podla tvojich tabuliek? >:D
Hmmm, tak nejen že je to hezké, výkon parádní, výbava taky slušná, ale i ta cena, není vůbec mimo mísu...teda vlastně je, pokud raději chceš koupit flotilu Loganů.... >:D;-)
"Cena je stanovena na 30.425 euro. Za to zákazník získá speciální označení modelu, pozměněný tvar předního nárazníku a další vzhledové úpravy. Rozšířený je také seznam standardní výbavy" >:D Nepatrí Golf náhodou do kategórie nižšej strednej triedy, v jeho prípade navyše tuctovej, chladnej a sterilnej? Za tieto peniaze budem predajňu VW obchádzať v kilometroch.
>:D a kde su karovane sedadla ? >:D
Hlavní změnou je ale zvýšení výkonu motoru 2,0 TSI ze sériových 155 kW na 173 kW. No to mi je navysenie >:D bravo vw za 30 litrov >:D:no:
A přesto se prodává (a prodávat bude) těch "předražených" Golfů nesrovnatelně víc, než třeba Leonů s mnohem výhodnějším poměrem cena/výkon v PS..., asi těm lidem nemá kdo správně poradit ;-) >:-[]