Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Napříč generacemi: VW Golf - Příkladně konzervativní, konzervativně příkladný

Spolu s ikonami typu Porsche 911 tvoří Golf ojedinělý karosářský druh.
Zpět na článek
13. 8. 2011 11:14
13. 8. 2011 11:38
13. 8. 2011 12:35
13. 8. 2011 12:48
13. 8. 2011 17:16
13. 8. 2011 16:08
13. 8. 2011 18:33
13. 8. 2011 18:43
13. 8. 2011 19:58
13. 8. 2011 20:16
13. 8. 2011 20:45
13. 8. 2011 21:05
13. 8. 2011 20:55
14. 8. 2011 09:22
14. 8. 2011 11:06
14. 8. 2011 12:36
14. 8. 2011 12:42
13. 8. 2011 18:46
13. 8. 2011 12:59
13. 8. 2011 13:12
14. 8. 2011 22:04
13. 8. 2011 14:08
13. 8. 2011 15:00
13. 8. 2011 17:20
13. 8. 2011 18:54
13. 8. 2011 20:26
13. 8. 2011 22:15
13. 8. 2011 22:23
14. 8. 2011 12:36
14. 8. 2011 16:46
14. 8. 2011 16:40
14. 8. 2011 17:27
14. 8. 2011 18:40
14. 8. 2011 20:40
15. 8. 2011 16:06
16. 8. 2011 14:19
13. 8. 2011 15:45
13. 8. 2011 16:01
13. 8. 2011 15:55
13. 8. 2011 17:21
13. 8. 2011 17:23
13. 8. 2011 21:36
13. 8. 2011 17:32
13. 8. 2011 18:19
13. 8. 2011 19:33
13. 8. 2011 19:54
13. 8. 2011 20:10
13. 8. 2011 21:26
13. 8. 2011 18:21
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2011 22:14
13. 8. 2011 22:24
13. 8. 2011 23:10
13. 8. 2011 23:59
14. 8. 2011 10:09
14. 8. 2011 10:50
14. 8. 2011 11:35
14. 8. 2011 13:28
14. 8. 2011 13:38
14. 8. 2011 13:43
14. 8. 2011 14:46
14. 8. 2011 14:58
14. 8. 2011 21:52
14. 8. 2011 10:56
14. 8. 2011 11:44
14. 8. 2011 13:39
14. 8. 2011 13:39
14. 8. 2011 21:31
15. 8. 2011 21:46
14. 8. 2011 16:59
14. 8. 2011 20:31
15. 8. 2011 07:26
15. 8. 2011 10:07
15. 8. 2011 11:16
16. 8. 2011 11:51
Avatar - petrumr
13. 8. 2011 11:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
23
13. 8. 2011 11:38
Re: golf II
mal som moznost jazdit kedysi v 90 rokoch na golf II GTI, bolo toneskutocne mrstne auto, naozaj super jazda, nenormalne vlastnosti na ceste, proste stara dobra klasika. :-)
Avatar - petrumr
13. 8. 2011 12:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - theolli
13. 8. 2011 12:48
Re: golf II
Já jsem v tý době měl Corollu AE86 či Celicy a kam se na to VW hrabal,jak motory tak výbavou!!
Avatar - positivemind
13. 8. 2011 15:31
Re: golf II
A já v tý době tahal kačera, ten jezdil zadarmo a byl tak mrštný, že jsem ho mohl kdykoliv zahodit. Takovou reakci na plyn (šňůrku) nemělo a nemá žádné auto >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:16
Re: golf II
Teď jsem to chtěl napsat s tím kačerem >:D smi vypálil rybník ;-) :yes:
Avatar - white label
13. 8. 2011 15:45
Re: golf II
Za to v době příchodu GII GTI (1984) jsi (ročník 70) zřejmě neměl řidičák ani na malou motorku, Corolla tehdy vypadala nějak takto:
[odkaz]
a Celica zase nějak takto: [odkaz]
Avatar - theolli
13. 8. 2011 16:08
Re: golf II
jenže tu je řeč o 90letech a to Corolla vypadala takhle [odkaz] a tak Cellica [odkaz] kdežto tak Golf [odkaz]
Avatar - white label
13. 8. 2011 16:24
Re: golf II
Řeč tu byla především o GII GTI, nikoli o tuningu/tuzingu a je třeba srovnávat srovnatelné. V době příchodu GII GTI se HH od Toyoty, VW bát nemusel..., viz nejen dobové fotografie a testy... ;-)
Avatar - petrumr
13. 8. 2011 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - theolli
13. 8. 2011 18:43
Re: golf II
Zatím co měl VW 1.8 jednobod tak ta Corolla měla 1.6 Twin Cam 16V a nemluvím o Hondě která od 87 dělala již Motory Vtec!!! Vždy měli Japíci náskok a mají ho i dneska.
Myslím že Toyotě a Hondě pořád kouká zbytek světa na záda!!
A na ty záda začíná koukat VW i korejcům
>:-[]
Avatar - white label
13. 8. 2011 19:51
Re: golf II
Bavíme se o roku 1984, takže s diskusně ohraným VTECem moc neuspěješ. Golf II měl jak 16V, tak přeplňování (G60).
Současný "náskok" Japonců nad Němci je krásně vidět třeba v motorech které nabízí, a to jak u benzínů, tak u nafty.
Avatar - theolli
13. 8. 2011 19:58
Re: golf II
Už jsem ti jednou psal a nahoře je to jasně napsaný že řeč je o 90letech nevím proč sem taháš 80 léta a myslím že i v 8é letech Japíci byli dál.
Současný náskok je vidět,ano Boxer Diesel,Hybridy,spolehlivost a co germánci??? K těm klumpům přidali turba a hurá máme 200koní ale pořád tu jsou automobilky co to umí bez turba a se solidní životností kdežto VW musel svoje FSI s 85kW stáhnout páč se sr....!
VW nikdo nemůže sebrat trumf v naftě ale tam taky zaspal.
Avatar - white label
13. 8. 2011 20:04
Re: golf II
Není to zas tak hrozně dávno, co jsem tu dával odkaz Johnnovi, kde samotný vedoucí představitel automobilky Honda přiznává, že má Evropa (BMW, Fiat, VW) náskok v přeplňovaných benzínech (samozřejmě kromě turbodieselů)..., který se bude obtížně dohánět, pochopiteně, že od tebe podobně střízlivou "sebereflexi" nečekám...
To že se přechází téměř výhradně na přeplňování je nutnost, kterou si vyžádala zejména legislativa, japonci v tomto ohledu zaspali a za chvíli se ani "všeřešící" hybridy bez podobných motorů neobejdou...
Avatar - theolli
13. 8. 2011 20:16
Re: golf II
Já říkám jedno,k motoru dát turbo umí každý trouba a jestli má někdo náskok v maloobjemových turbech ano,BMW ale VW???
Jinak,to jsi myslel ty šroty G40-60 s čím jsi měl strach jet nakoupit že tě to zase někde nechá?? Hehe,to byl právě pořádnej průser pro VW nikoli pícha!
Jo jinak ta AE86 se dělala tuším od 83 roku i s motorem 1.6 Twin Cam 16valve to se v tý době o tom VW zdálo!
Neberu VW úspěchy,zásluhy ,jistě, každá automobilka má svý ale fakt který neokecáš je že prostě Japonec toho dokázal víc a hlavně jsou dál! At se ti to líbí či nikoli.
Dneska jsem koukal na Autosalon,tak VW se vytasil s Hybridem v Tuaregu ano,hezké ale za 2mio je to vrchol drzosti a co píšou o spotřebě bylo tam jasně řečeno,na Lexus nemá ani co do pořizovacích nákladů!
Avatar - white label
13. 8. 2011 20:33
Re: golf II
"Pícha" to nebyla určitě! ;-)
Teď si mi připomněl ten známý vtip s blondýnou u lékaře:
"Tak kde vás píchá?"
"Většinou v ložnici, ale občas i v koupelně, nebo v kuchyni..."
Ty Gé kompresory měly nižší životnost, to je pravda, ale i náskok, který měli japonci v benzínech je už nějakou dobu v čudu a to se okecat nedá, viz nejen ankety motor roku apod. Touareg Hybrid je jízdně trochu jinde, než konkurenční hybrid Lexusu (viz srovnávací testy), cenu do toho nepleť, ta je otázkou trhu, přesto mi dává celkově větší smyls Touareg V8 TDI, než hybridní verze.
Avatar - theolli
13. 8. 2011 20:45
Re: golf II
No tak jsem se pravopisně sekl,já z toho pupínky nemám ;-) S poslední větou souhlasím.
13. 8. 2011 21:05
Re: golf II
zalezi v com naskok.. Ak vo vykonoch z maloobejmoviek tak hej, VW je akosi vpredu aj za cenu nerentablineho motora. Ale co sa tyka spolahlivosti su japonci daleko vpredu. Cize ide o to ci chces mat 300NM na predku od 1500 a cakat co s tym motorom bude alebo 200NM od 3500 a zit si s kludnym vedomim ze nemoze mat nic prekvapit. V EU sa hra na "kroutak" ci ze v EU je vitaz jasny no vo svete to uz take jasne nie je.
S tym V8 TDI suhlas, to je ine kafe.. :-)
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 20:55
Re: golf II
Nedat turbo k motoru umí také každý trouba. Umět dát turbo k přímému vstřiku to je oč tu běží.
Avatar - petrumr
14. 8. 2011 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - theolli
14. 8. 2011 11:06
Re: golf II
No já mám zase zkušenost že Toyota žrala olej a padaly na "šálech" motory jak 4AGE tak Celica do 94 a Supra 1JZ-GTE twin Turbo byla taky olejnička ale s převodovkou jsem nikdy problém neměl. To Hondy jsou motoricky nesmrtelný ;-)
Avatar - petrumr
14. 8. 2011 12:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - theolli
14. 8. 2011 12:42
Re: golf II
nevím,nemám zkušenost u těch Coroll se zadním náhonem to možná nebylo,nevím a co se Hondy týká,už cca 10 let sedlám jen tuto značku a nikdy nebyl žádný problém a příští auto je též Honda.
13. 8. 2011 18:46
Re: golf II
Tím chceš říct, že benzínové motory od VW byly lepší než benzíňáky od japonců? >:D

Ty mi dáváš.. ;-)
13. 8. 2011 11:42
dakujem za prehlad
Len sa mi potvrdilo ako sa z dizajnovej ikony stala seda mys.. 5,6 generacia total mimo, prispaty dizajn. Skoda no... aby ten vw nedopadol postupne ako finska nokia.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Nerez
13. 8. 2011 12:43
Re: dakujem za prehlad
Mně se naopak nejvíce líbí pětka, mít pětka zadní světla šestky tak je to paráda :yes:
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 12:50
Re: dakujem za prehlad
Já bych zase byl pro šestku s tím, že bych vyhodil zadní lampy a zachoval z boku jejich zaříznutí v linii zadního sloupku jako měla 4 a 5 protože vykrojení pro lampu v 6 ruší tolik typickou linii zadního sloupku.
13. 8. 2011 12:56
Re: dakujem za prehlad
Člověče, já si myslím úplně to samý. Ty světla na vzadu na šestce mně moc nechytly, celkově mně 5 přijde vyváženější, šestka je světly (zejména zadkem) jakoby moc nízko posazená. Na druhou stranu, ač VW patří k mým oblíbeným firmám, souhlasím že současný produkt je spíš než 6 velký facelift, tak 5,5ka - právě na světlech je vidět, že jsou napasována do karoserie pětky, kde poměry karoserie a světel byli daleko (i tvarově) harmoničtější. Přitom šestka je přepracovaná více (zevnitř) a představuje tak pravý opak přístupu FIATu k Bravu. Tam se s minimem změn maximalizovala vnější odlišnost - Bravo je vlastně překapotované a pouze designové změněné Stilo. JInak se ale hodně těším na Golfa sedmičku, bude-li vypadat tak, jak bylo naznačeno (mám na mysli třeba ten "hliňák", co "unikl" při prezentaci něčeho jiného), pak to bude nádhera. Nakonec Da Silva umí a to, co vyjíždí v poslední době od VW je společně s Citroeny v mainstreamu to nejhezčí a nejstylovější, na co se dá v Evropě narazit. Tedy, podle mně....
Avatar - white label
13. 8. 2011 13:07
Re: dakujem za prehlad
S tím G5 souhlas...
14. 8. 2011 11:03
Re: dakujem za prehlad
Mně osobně se G5 líbí asi nejméně ze všech dosavadních Golfů... Postrádám u ní jakýkoliv designový nápad, něco, co by mě zaujalo... Vím, že si VW vždy zakládalo na bezkonfliktním designu, ale u G5 mi přijde až moc sterilní... Osobně dávám hlas G6, kde už spatřuji nějaký posunu k lepšímu...
Avatar - Litrico
13. 8. 2011 12:57
Dizajnove zmeny
Inak zda sa mi to alebo vzdy prisla vacsia dizajnova zmena az kazdu druhu generaciu? Proste zmeny z 1 na 2, z 3 na 4 a z 5 na 6 nie su take vyrazne ako z 2 na 3 a z 4 na 5.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
13. 8. 2011 13:14
Re: Dizajnove zmeny
Nezdá se ti to, liché generace jsou revolučnější, sudé evolučnější. A ty evolučnější se většině evidentně líbí víc...
Avatar - Choochoo
13. 8. 2011 16:15
Re: Dizajnove zmeny
No nevim jestli se evolucnejsi libi vice, ale tragickou teplousskou 4 to melo preskocit na 100% a 6 mela nastoupit uz po 2. 2 a 6 gen. jsou snad jedine z ceho se mi neudela tolik nevolno ;-)
Avatar - white label
13. 8. 2011 16:30
Re: Dizajnove zmeny
Já zrovna fanda IV. generace nejsem, ale jak je vidět (nejen tady) líbí se nejvíc, takže zrovna "***ská" nebude, když jich má být jen kolem 4%.
Aspoň ta nevolnost může částečně omluvit hloubku tvého příspěvku, každé zlo je k něčemu dobré... ;-)
Avatar - Choochoo
13. 8. 2011 18:22
Re: Dizajnove zmeny
Tech 4gen tolik nevidim, a ze by se tady tolik libily jsem si take nevsiml. Jedine ze by jich uz bylo vice jak 4%, uz vystrkuji ruzky cim dal casteji a smele pochoduji ;-) Skocil jsem pred barak a uz jsem se nevolnosti zbavil >:D
Avatar - white label
13. 8. 2011 20:24
Re: Dizajnove zmeny
Tak mrkni třeba tady na anketu, 4g. vede...
Avatar - Choochoo
13. 8. 2011 21:23
Re: Dizajnove zmeny
Ja uz fakt nevim co si s vami-fandami koncernu pocit. Uprimne si nemyslim, ze by treba 6gen. byla oproti konkurenci nejak tragicka, ma ostrejsi rysy, coz autu v porovnani s 5g opravdu prospelo, ale 4 byla vzdy pro me nejmene povedena generace. Uprimne se mi docela hnusila. Podobne nepovedene a s priblblym ksichtem jsem hodnotil i Corollu 8.gen, ikdyz ta byla pro me trochu mene tragicka. No nic, lamu hul >:D a doufam ze 6 vyhraje, du ji dat hlas >:D
PS: podle hlasovani uz jich davno 4% nejsou :-(
Avatar - white label
13. 8. 2011 22:51
Re: Dizajnove zmeny
Jak jsem už psal, osobně nejsem příznivcem IV. generace, naopak, a to i kdybych mezi ty 4% patřil... ;-)
13. 8. 2011 12:59
REDAKCI
Díky za pěkný srovnání, možná by se našla i další "vícegenerační" auta jako golf, i když jich zas až tolik asi nebude a takhle mně žádné jiné nenapadá - tedy v mainstreamu....
Rozbalit vlákno
3
13. 8. 2011 13:12
Re: REDAKCI
Taktéž děkuji redakci... Jinak určitě se ty auta najdou - hlavně mezi japonskými značkami - Hondy Civic, Accord, Toyota Corolla, Ford Transit, Chevrolet Suburban a určitě by se našli i další...
Avatar - Stejsn
14. 8. 2011 22:04
Re: REDAKCI
Typicky třeba Astra.
Avatar - white label
14. 8. 2011 22:09
Re: REDAKCI
Tak v tomto případě spíš Kadett/Astra...
Avatar - miromen
13. 8. 2011 14:08
Golfiada
U mě jsou pouze 2 generace ktere se mi libi a to aktualni 6 a pak ta 3. A ikdyž 6 generace vychazi z te 5 tak rozdil je pro mě velky. 5 generace je pro mě zkusnutelna snad pouze ve verzy GTI ale v zakladni vybavě na mě pusoby dost "vecoidně" a tak trochu podobně jako u Fabie uzce a vysoce. Diky menšim změnam na rozměrech,zadnim svitilnam a hlavně ostřejšich rysech pusoby 6 generace dravěji a hlavně už ma vyvaženějši vzhled co se tyka pravě vyšky a šiřky.
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2011 15:00
GOLFSWAGEN
Článek roku, rok Golfu... Opravdu upřímné a hluboké poděkování Jakubovi a celé redakci, že dali silničním veteránům ucelenou možnost ponořit se doslova do řečiště s živou silniční vwodou. Ale nejen veteráni, i silniční diskusní potěr si své při četbě a při prohlížení snímků jistě odžije.

Samozřejmě se najdou i zde názory autoprosťáčků, názory koncentrované do nesmyslných, primitivních blábolů na téma - nuda a šeď. No, na tohle my, co o životě, o autech a koneckonců i o nudě a šedi víme řádově více, jen velkoryse mávneme rukou. Neboť netrpělivosti mladých tlukoucích srdcí jsou než holubí křídlení na telegrafních drátech lemujících silnice. Ty silnice, po nichž své statisíce kilometrů odjezdilo více jak dvacet pět miliónů golfů... Horní článek pak dává velmi přesvědčivou odpověď na to, jak se taková vysoká čísla dosahují.

Z hlediska designu, dopřejme "jedničce" privilegium výjimečného, on totiž v historickém kontextu opravdu výjimečný byl. Dvojka pak je vozem který uhranuje ještě dnes. Dokonalá kráska. Trojka definovala vizualitu až do dnešních dnů, v tom přitakejme článku. A přitakejme Volkswagenu, neboť umět karoserii na dalších dvacet let, to je mistrovství designu, kterým vládnou jen ti nejlepší. Čtyřka je jistě nejoblíbenější - dokonale obkroužila zadní lampou Cé sloupek, opticky na zadku ztěžkla a logicky dodnes zůstává vizuální ikonou. Posaz pětky na silnici, její pohledová hebkost, vyváženost dodnes ohromuje. A pak šestka, opět na vrcholu, opět v kontextu konkurence nejvyváženější, nejodladěnejší, jedním slovem - nejlepší. A tak to má být. A tak to také i nadále bude.

Pokud je tu někomu kolem dvaceti, je vyznavačem šedi a nudy, a co se týká uvedených holubů, zatím to dotáhl jen k jejich privátní sbírce v papírovém kapesníku, tak tomuhle holubovi lze doporučit jenom jedno - nekousej si před okresním bazarem zoufalstvím nehty, nesnaž se sám sebe přesvědčit, že nejpokrokovější doprava u vás na vsi je ta hromadná, či nejlepší, že jsou diamanty ve výprodeji po dvou padesáti za kus a vyraž do nějaké z překrásných prodejen Volkswagenu. Popros tam někoho o jedno geteičko. Pokud se tam nad tebou smilujou a tím geteičkem tě vybaví, napiš nám pak, jaké to je, nudit se v Golfu na přes dvě stě koních...

Neboť nemít a snít je něco úplně jiného než vědět a mít...

BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
21
13. 8. 2011 16:37
Re: GOLFSWAGEN
Jen tak mimochodem, když už tady zase vznášíš golf do nebes a píšeš tady něco o mistroství designu volswagenu, tak bych ti rád přimoměl, že design golfu I je dílem italského Giorgetta Giugiara, takže nikoli mistrovství volswagenu ale mistrovství designu Giorgetta Giugiara se kterého golf vychází dodnes :yes:
PS: Jinak proti golfu nic nemám, ale nenadchne ani neurazí, takže typická masovka....
Avatar - white label
13. 8. 2011 19:44
Re: GOLFSWAGEN
G.G. navrhl spousty aut, ale ani jedno nedokázalo zrovna to, co Golf, takže aniž bych jakkoli zpochybňoval jeho velký podíl na samotném vzniku Golfu, tak velmi podstatné je i samotné zadání, realizace a vznik i udržení určité "tradice", a v tom už má VW jistě prsty taky.
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:20
Re: GOLFSWAGEN
Že ty máš narozky, že ti takhle redakce nadělila ;-) ale ano, je krásné být při tom, jak nám technika pádí a vůně benzínu bere za srdce.
K tomu nemít a snít - to je stejně hodnotné jako mít a vědět..... mít a vědět je akorát druhý stupeň snění...... dle autoredaktorů, vw, vyniká hlavně v tom, že je výborný v průměrnosti.
Za mě Golf :yes:
Avatar - theolli
13. 8. 2011 18:54
Re: GOLFSWAGEN
°Nebo skoč třeba k Mazdě,zkus si Wankel,to co němci neuměli přimět pořádně k životu a museli to za ně udělat Japonci a pak přijd a rěkni jestli je lepších těch 200PS z naturbený germánský mrtvoly nebo 200PS z technické lahůdky z Japonska!!!
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 20:26
Re: GOLFSWAGEN
Tak jednak mrtvola i lahůdka byly vymyšleny v Německu, druhak mrtvola i lahůdka se v Německu vyráběly, třeťák skopčák usoudil, že lahůdka není cestou pro masový rozvoj takže lahůdku prodal Japíkům, čtvrťák ani po 40 letech Japík nedokázal německý vynález rozšířit takže jen potvrdil odhad skopčáků, páťák rx jsem si vyzkoušel a nechtěl bych jej, chtít výkon a muset točit motor jak formuli jedna nebo mít výkon hned a v jakýchkoliv otáčkách dává jasnou odpoveď, mrtvola je jízdně lepší a míň žere, inu mrtvola.
Avatar - white label
13. 8. 2011 20:34
Re: GOLFSWAGEN
Souhlas... a nabízí se otázka, kdo je z těch dvou ta skutečná "mrtvola".
13. 8. 2011 22:15
Re: GOLFSWAGEN
Clovece zo zaciatku mi tie Tvoje prispevky boli divne, ale Tvoje basnicke nadanie je nespochybnitelne :-) vzdy si to rad precitam aj ked nie vzdy suhlasim.
Proti Golfu v podstate nemam namietok, predaje hovoria svoje a aj ked je niekedy tazke ignorovat niektorych majitelov, musim uznat, ze sa jedna o vrchol mainstreamu. Zial vela ludi si prave s Golfom doraba ego napriek tomu, ze sa jedna len o mainstream, i ked spickovy. Za to, ale toto auto nemoze.
Moje hodnotenie Golfov je nasledovne - I. no comment - ikona, original, revolucne auto. Perfektna praca. Bol to podla mna obrovsky technologicky skok pre VW.. II. pekne pokracovanie, tiez krasa, III. mercedes medzi nizsou strednou, spravna cesta, vo svojom case jednoznacna spicka. Teraz to pride - Golf IV.. katastrofa, neznasam, prilis smrdi Octaviou.. nechutny interier, velmi podpriemerna motorarska technika..sorry.. IV nie. V - velmi pekny vonkajsi design, navrat technologickeho naskoku, katastrofalna pristrojova doska (stredova konzola). Je to skarede, nevkusne.
Golf VI. - zaujimave..vela vlaznych reakcii ale ja ho povazujem za jeden z najvydarenejsich Golfov.. nadcasovy elegantny design, spickova motorarska technika, podvozok..strohy ale velmi elegantny interier. Paci sa mi, musim uznat...
Podla prvych naznakov vyzera VII generacia este lepsie, je tam dotiahnuta zadna partia co ma na VI trosku rusi. Druha generacia motorov TSI je vyborna a tesim sa, ze sa konecne benzin opat dostava k slovu (neznasam diesle, netajim sa tym).Verim ze sa do VII dostane najnovsi 1.8 TFSI.. klobuk dole pred tymto motorom.
Avatar - GM.rja
13. 8. 2011 22:23
Re: GOLFSWAGEN
Sorry, ale design je příšerný, neskutečně bez nápadu a nudný, prostě hrouda beztvarého bláta. Kvalita max. průměrná za velmi nadprůměrnou cenu. Možná jste chtěl napsat do titulku SHITWAGEN >:D
14. 8. 2011 11:46
Re: GOLFSWAGEN
Tady pomáhá studený obklad na čelo. Anebo rána z milosti.
14. 8. 2011 12:36
Re: GOLFSWAGEN
Za b je správně. :-)
Avatar - GM.rja
14. 8. 2011 16:46
Re: GOLFSWAGEN
Možná je správně za c) neříkat tady otevřeně nic, pokud nemáte mozek poškozen tzv. designem vw (angl. sw).
Avatar - GM.rja
14. 8. 2011 16:40
Re: GOLFSWAGEN
No jistě, spíš by to chtělo zdravý nadhled - každý výrobce moc dobře ví, jak dlouhou si může dovolit dát záruku na své zboží, tj. po jaké době se začne výrobek srá-t, že? A v tomto případě je to jednoznačné - auto s dvouletou zárukou si koupí jen idiot. Takže tu ránu z milosti by měl dostat někdo jiný, například ten, kdo začal tuto diskuzi a vylil tady spoustu keců (je třeba si uvědomit, že radikální akce vyvolává adekvátní reakci), tak ten je skutečně marnej - utratit na státní náklady >:-[]
14. 8. 2011 16:47
Re: GOLFSWAGEN
Zkoušel jsi někdy aplikovat tu sedmiletou záruku? Nebo dvanáctiletou na neprorezivění?
Zrovna třeba Octávie první generace mají s reznutím problém a v servisech na to kašlou.
Avatar - GM.rja
14. 8. 2011 17:27
Re: GOLFSWAGEN
Vůbec se nemusíme bavit o exrémní 7-mi leté. Stačí srovnat pětiletou, kterou má dnes každý druhý výrobce aut, a min. zákonnou dvouletou (vw). Už to je obrovský rozdíl !!! A opačně, proč podle vw-fanatiků tak kvalitní výrobce nedává na své výrobky min. 10-tiletou, když korejci dokáží dát 5, resp. 7 let? Neplatí podle nich náhodou rovnice, že německý výrobce je min. dvakrát lepší? >:-[]
Ale sorry, to je jedna z věcí, o které by se tady nemělo hlasitě mluvit ...
Avatar - miromen
14. 8. 2011 18:40
Re: GOLFSWAGEN
Takhle vymeteno v palici bych teda nechtěl mit. To už i ten Golfista ve vytuněne 4 bude mit vice rozumu.
Avatar - GM.rja
14. 8. 2011 20:40
Re: GOLFSWAGEN
Hmm, já věděl, že to tady nesmí říkat :-(
Že to vyvolá osobní útoky místo argumentů. Nekriticky, bezhlavě opěvovat vw je v pořádku, napsat něco proti (navíc jednoznačně spočítatelného) je problém...
15. 8. 2011 16:06
Re: GOLFSWAGEN
Já jsme to zkoušel i s tou jinak báječnou Mazdou. Každý rok jsme musel jít na kontrolu karoserie a technik zanamenal každé drobné poškození laku - ta prohlídka stála litr a když mělo auto pět let, tak jsme se dohodli, že toho litru je škoda, protože protokol k autu byl tak okrouřkovaný, že pokud by to nebylo na vnitřní straně dveří, tak by se našel vždyckly nějký ten "důvod". Díky bohu, auto nerezne. Ale ona sedmiletá záruka je mýtus....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 8. 2011 22:16
Re: GOLFSWAGEN
Tak Mazda a rez, o tom by šla asi napsat kniha. Mám vtipnou historku. Známý měl 626, totálně prorezlá, víc na ní bylo rzi než laku, tak si koupil Mazdu 6 s domněním, že bude mít od rakoviny klid. Chyba lávky, po první zimě vylezly lemy, spodky dveří, stříkal se podvozek...
Ale Mazda v tom není sama, MB měl obrovské problémy a našly by se i další.
Člověk by řek, že se automobilky v dnešní době naučily nad korozí vyzrát, ale mi přijde, že dnešní auta se ani např. 15 let nedožijí se všemi plechy...
16. 8. 2011 14:19
Re: GOLFSWAGEN
Já neměl naštěstí (a ani nemám problémy se rzí), že se auto otluče a může začít reznout - spíš mně připadá, že ta záruka je stavěná včetně podmínek na její uplatnění tak, že de facto nemáš šanci nikdy....jenže chodit na prohlídky a nechat zkonstatovat, že auto má tu i onde poškozený lak ukazuje, že za jistých okolností se prodejce, resp. importér bez problémů ze záruky vyvleče.

Jinak řada úvah o reznoucích autech zapomíná, že bourané auto bude reznout dříve nebo později vždycky. Dokud se zachová ochrana pod lakem v celé vrstvě, jde to, jak se vaří kastle, už se to nikdy napravit dokonale napravit asi nedá. No a když to někdo jenom navaří a nalakuje, tak to rezne jako divý....

Kam jsme se to od Golfa dostali? S těmi zárukami mi to připomíná vtip o nehrající televizi. "Že vám ta televize nehtraje? Vy jste ji snad chlape pouštěl! Kdybyste ji nepouštěl, hrála by dodnes!"
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 8. 2011 22:29
Re: GOLFSWAGEN
To je snad jasné, že se zde bavíme o nebouraném voze. Je nad slunce jasné, že pokud porušíš ochranu laku od výroby, že pak už záleží jen na umění lakýrníka o kolik oddálil další proces reznutí. Ty Mazdy 6 ale měly s korozí velké problémy, to se všeobecně ví. Navíc rezly hlavně spodky dveří a zadní lemy, což nejsou nejčastěji bourané místa.
Kam jsme se dostali? Od Golfa k Mazdě, to je ještě dobré, být to od Golfa k Meganovi, tak je to mnohem horší >:D
Avatar - Pekelná Micinka
13. 8. 2011 15:45
GOLD
Zajímavé je, jak u dvojky zmizelo to lomení hrany okna u zadního sloupku, respektive zlom té hrany dveří se posunul dolů, aby se k němu u pětky a šestky náznakem vrátili. A dá se vysledovat i mnoho dalších věcí, na té poskládané fotce z boku.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
13. 8. 2011 16:01
Re: GOLD
Jo, je to zajímavé, ještě by to možná chtělo srovnání 3dv. verzí z profilu...
13. 8. 2011 15:55
Dobré auto
.....musí namalovat Ital. (A Němec vyrobit.)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Choochoo
13. 8. 2011 16:09
Re: Dobré auto
namalovat nevim, ale vyrobit by ho mel vzdy japonec, o tom zadna ;-)
Avatar - white label
13. 8. 2011 16:19
Re: Dobré auto
...a pak přijde třeba někdo z Asie, dobře si to prohlédne a vyrobí to levněji se všemi důsledky...
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:21
Re: Dobré auto
fuj...... např. Hyundai - obšlehli forda a kapku ho roztekli......
Avatar - Choochoo
13. 8. 2011 18:18
Re: Dobré auto
Taky jsem zvedav kam se dostanem casem s tema cinskyma sragorama :no:
14. 8. 2011 11:10
Re: Dobré auto
Stejně jako šli nahoru korejci, tak půjdou nahoru i číňani, jedinou otázkou zůstává, za jak dlouho to bude...
PS: korejci (stejně jako dnes číňané) začínali na licenčních (popřípadě zkopírovaných) autech a kde jsou dnes...
Avatar - Ji/Ri
13. 8. 2011 17:23
Snad.....
....snad nedoprzní Golfa nějakým novátorstvím..... bohatě bude stačit facelift - světla sjednotit a vymazlit interier, protože ten současný už působí mírně zastarale....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
13. 8. 2011 21:36
Re: Snad.....
Keď teraz pôsobí zastaralo, tak facelift faceliftu už asi nepomôže. Chcelo by to už posunúť sa zas o krok dopredu ako pri tretej generácií.
Avatar - miromen
13. 8. 2011 17:32
Jak jinak
Master-Test 2011
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 18:19
Re: Jak jinak
to bude určitě zmanipulovaný, alfisti říkali, že šefredaktor prý jezdí na podnikovou chatu VW, koreamilci se domákli, že redaktoři mají Golfy grátis k osobnímu využití a u pažoutů a rencků přímo potvrdili, že všichni v redakci dostali výhru Golfu jako stranický úkol s tím, že výsledné hodnocení napíše GTI >:D >:-[] BTW testy v AMS jsou jediné kde se mimo keců redaktora najdou také podrobné konkrétní naměřené hodnoty zrychlení, zpomalení, čas na kruhové dráze, slalom, pružnou akceleraci, změřený poloměr otáčení, decibely kraválu venku, uvnitř etc., prostě spoustu objektivních údajů což je zásadně odlišuje od pisálků v různých autotipech, autohitech ale i testů třeba zde na serveru kde jsou pouze cinty redaktorů a opsané technické údaje od výrobce ale s nějakým měřením si nikdo nedává žádnou práci takže buď nezbývá věřit, že jsou to superborci co mají všechno ve voku (já tedy nevěřím) nebo si o nich myslet, že jsou to diletanti a prášilové.
Avatar - petrumr
13. 8. 2011 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
13. 8. 2011 19:54
Re: Jak jinak
Bohužel AMS už od aktualizace svych stranek měřeni zrychleni,brzdne drahy atd. nezveřejňuje.
Avatar - Ham.
13. 8. 2011 20:10
Re: Jak jinak
Na webu ne ale v časopisu ano, ono taky když to dají na web kdo si pak koupí časák.
13. 8. 2011 21:26
Re: Jak jinak
AMS :yes:
Už jako kluk jsem v antikvariátě kupoval pár měsíců staré čísla a fascinovali mě tabulky s naměřeným zrychlením (většinou po dvaceti km/h, až do 160km/h) a grafy rozsahu převodových stupňů (km/h/otáčky). Česká mutace je bohužel jen slabý odvárek :-(

ACZ, SM, AT když už patří do jedné skupiny by mohli trošku zainvestovat do měřící techniky...to bychom se možná u některých aut divili.....
13. 8. 2011 21:19
Re: Jak jinak
Ono se neni cemu divit ze v nemeckem AMS vyhraje nemecke auto a na dalsich mistech je koncern.... Temto testum se neda verit, nulova vypovidaci hodnota!!!!!
14. 8. 2011 10:05
Re: Jak jinak
Starej Leon na 3. místě je hodně velkej úlet. K dokonalosti jen chybělo, aby Octavia byla 4. >:D

EDIT: Pro srovnání hodním vysledek zdejších testů některých aut se stejnými motory

Focus 8,5
Astara 8,15
Giulietta 8,15
Leon 8,13

P.S. Asi se Němci chtěli Španělům revanšovat za tu histerii ohledně španělských okurek :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 8. 2011 18:21
Supermainstream, alebo absolutny tredny prud...
Prva generacia bola v mnohom revolucna a urcila trend.

Potom sa ale z punkera stal predstavitel Stredneho prudu (Mainstream) a toto absolutorium majstra nikoho neurazajuceho popu si Golf udrzal az do dnes. Golf, supermainstream, radiova odrhovacka Simona Cowella pre Pop Idol generaciu...

... zo vsetkym, co k tomu patri. Vykrada sam seba, poziciava si od inych, prisposobuje sa aktualnym trendom, vsetko pre vsetkych, perfekcionizmus sa nenosi.... Supermainstream. Nenarocny produkt pre nenarocneho posluchaca.

Idem si pustit Ayreon - [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
13. 8. 2011 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
13. 8. 2011 22:14
Golf III
Trojka je generácia môjho detstva. Dočítali ste časopis a na zadnej strane reklama na VW Group. Favorit, Toledo a trojkový Golf. Ako keby k nim nepatril a bol z úplne inej éry. Kúpil si ho dedov kolega, potom ujo Jožo, otec dostal služobného Varianta bordovej farby a sesternica má tmavomodrý hatchback dodnes. Neviem či to bolo spôsobené len tou dobou (detstvo, nový režim), ale vtedy mi nové modely VW prišli nadčasové, medzi generáciami bol väčší rozdiel. Potom z trojkového kabrioletu spravili jednoduchým spôsobom štvorkový až nakoniec facelift päťky povýšili na šiestu generáciu. Asi mám VW tajne rád, lebo stále dúfam že sedmička bude revolučná. Aspoň trochu.

Inak Jakubovi ďakujem za fajn článok a ako malú odmenu pridávam fotku prototypu VW Háčik z mini múzea bratislavského závodu VW. Boli tam rôzne skvosty :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
13. 8. 2011 22:24
Jednotka jednotkou
Najviac sa mi páči úplne pôvodný golf jednotka. Puristické auto ktoré vytiahlo volkswagen z kanála a definovalo moderný hatchback.

Dvojka je tiež pekná, ale príliš sa mi spája s ém, indami a tuzexovými barónmi.

Trojka je pravdepodobne najlepší golf. Na svoju dobu svieži dizajn, ešte stále priestranný interiér, spoľahlivé motory..

Štvorku beriem ako "bazárový sen". Každý lolo z fabriky len čo mu schvália spotrebný úver ide po svojho vysnívaného golfa IV.

Na posledné dve generácie nemám príliš vyhranený názor. Päťka sa mi (zvlášť vo verzii sedan- jetta) páči ale osobne by som si ju nekúpil. A šestka je skôr zlý vtip. Facelift v čase keď mal prísť nový model.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pumpkin
13. 8. 2011 22:36
Re: Jednotka jednotkou
lepšie by som to nezhrnul. :yes:
14. 8. 2011 09:10
Re: Jednotka jednotkou
ano, Golf byl jen ten první. A většinou to tak je i jinde.

Napadá mě třeba Mustang 1965-71 nebo Alfa Romeo spider tzv. duetto(sépiová kost) 1966-69. Možná i Ford Escort mark I 1968-75.

Všichni jejich další pokračovatené, ač většinou technicky vylepšení a rádoby modernější, vždy něčím horší. A vždy se ztrátou "ducha" modelu.
Avatar - Stejsn
14. 8. 2011 22:12
Re: Jednotka jednotkou
A Fiat Ritmo mk1 ;-)
Avatar - white label
14. 8. 2011 22:23
Re: Jednotka jednotkou
Golf úplně první nebyl (v jednotlivostech) prakticky v ničem, ale zrovna Fiat Ritmo byl až 4 roky po Golfu..., za to jeho předchůdce, Fiat 128, to byla ve své době skutečná špička třídy, Ritmo už bylo jen Fiat 128 s karosérií HB (s tradiční italskou "antikorozní" úpravou karoserie).
16. 8. 2011 10:17
Re: Jednotka jednotkou
Fiat Ritmo sice přišel až čtyři roky po Golfu, přes všechny neduhy to bylo ale o dost větší auto (jednička Golf měla 3,7 m na délku a 2,40 rozvor, Ritmo mělo přes 3,9 m a 2,44 m). Až dvojka Golf Ritmo přerostla. Zákazníci Volkswagenu si stěžovali, že v interiéru - obzvláště vzadu - je hodně málo místa. Proto Golf II oproti I narostl skoro o 30 cm.
Avatar - white label
16. 8. 2011 10:54
Re: Jednotka jednotkou
Jasně, Rirmo bylo (časově) někde mezi G I a G II, i proto ten rozdíl ve velikosti, ale on Fiat na tom býval prostorově dobře docela tradičně, už ta 128ička nabízela (na svou třídu a dobu) velmi slušný prostor a ještě později v této "tradici" pokračovalo třeba Tipo, což byl svého času zřejmě nejprostornější kompaktní hb vůbec.
13. 8. 2011 23:10
jsem vtom.....
...už od roku 2000 kdy jsem si koupil ojeteho Golfa III...no nádhera, spousta užasných vzpominek na moje prvni auto. Později jsem zkusil něco z francouzské produkce, ale dnes sem se vratil po deseti letech opět ke Golfu. Tentokrát fungl novému Golfu VI a doufám a věřím, že jednou budu mit spoustu krásných vzpominek i na meho nového Golfa. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 8. 2011 23:59
G4
Vždycky jsem pro něj měl slabost. Pro mě nejlepší Golf, i když každý Golf má něco. Jednička byla prostě první, průkopnická, dvojka měla božskou verzi GTI, s trojkou přišla vlna změn, čtyřka...., pětka dala základ šestce, octavii, A3, leošovi...
G4 mě uchvacuje dodnes nabídkou motorů. Považte, lze si vůbec v dnešní době představit, aby měl kompakt výkonové rozpětí 55-184kW? No jasně, lze, ale jak? Přes základní jednotky k 1.8T, 2.3VR5 (neskutečně raritní motor), VR6- kompakt s šestihrnkem o 150kW v plné a jako třešnička R32. Pak tu máme naftu, boridy s rotačním čerpadlem, pédéčka v čele se 110kW střelou. Navíc nabídka 4x4, všemožná tehdy myslitelná výbava... Prostě tohle je dnes k neuvěření, přitom to není tak dávno. Co jediné bych čtverce vytknul je GTI verze. Obyčejná 110kW verze byla přeci jen málo výrazná a edice k třicátinám to nevyžehlila.
Golf je auto, které již nemůže ve své velikosti žádné jiné překonat, bravo VW :yes:
Rozbalit vlákno
22
14. 8. 2011 10:09
Re: G4
Moc nevím, co tímhle příspěvkem chceš říct...
Tak předně, nehledě na můj trochu zaujatý názor bývalého majitele, je IV zcela objektivně nejslabší generací Golfa. Výkonové rozpětí začínalo na 50 kW (1.9SDI) a končilo na 177 kW (R32). To bylo v té době celkem standardní, vem si, kolik nabízela třeba AR147 (77-184).
Měl jsem deset let krásného černého pětidveřáka s AHF, který bez nějakých problémů sloužil poměrně spolehlivě, k němu pak na rok přibyla i verze ARL. Ten motor byl sice výkonný a dost úsporný, zato nespolehlivý až běda (obligátní váha vzduchu, elektronika, celý systém PD a problémy s ostatními díly, auto nebylo na takový výkon dimenzováno). Co o tom autě vím, už dávno šlo na díly, zatímco AHF i po deseti letech a 320 tkm jezdí u druhého majitele, stále s původní spojkou.
To jen tak na okraj.
Golf VI má výkonové rozpětí 63-199 kW, nesrovnatelně lepší motory, daleko lepší jízdní vlastnosti (IV byla bídná), lepší řešení vnitřního prostoru a komparativné nižší cenu. Jediné, co mě na něm mrzí, je méně kvalitní provedení.
Avatar - white label
14. 8. 2011 10:50
Re: G4
Měně kvalitní provedení, než...?
14. 8. 2011 11:35
Re: G4
Než kompakty generace okolo přelomu tisíciletí.
Avatar - white label
14. 8. 2011 13:28
Re: G4
V posledním odstavci už píšeš o Golfu VI, takže proč zrovna to srovnání s kompakty okolo přelomu tisíciletí?
14. 8. 2011 13:38
Re: G4
Už jsme to tu rozebírali několikrát, konstrukční řešení aut pocházejících z devadesátých let prostě byla důmyslnější a trvanlivější než ta, která u aut nacházíme dnes.
Srovnával jsem to proto, že jako druhé auto do rodiny jsme GIV AHF vyměníli za GVI 1.6TDI DSG, měl jsem tedy po určitou doby přímě srovnání.
Samozřejmě, pokud bych bral v potaz dnešní auta, je Golf na špici.
Avatar - white label
14. 8. 2011 13:43
Re: G4
V čem tedy byla ta konstrukční řešení z 90tých let důmyslnější, než dnes?
Mám delší zkušenost třeba jak s G III, tak s G V a snad kromě posilovače řízení mě nic moc nenapadá, spíš naopak.
14. 8. 2011 14:46
Re: G4
Nacvaknutí plastových výlisků místo šroubování, subjektivně horší výplně sedaček, rozhodně daleko méně trvanlivé materiály (látky, plasty), těžká litá kola (váží víc, než plecháče, což také nebývalo), asi horší kvalita dílů (na čtyřce jsem měnil destičky po 100 tkm, manželčina šestka má najeto 40 a už se řádně ozývají), slabší antikorozní úprava, celkově i na laku jsou víc vidět oděrky od kamínků. Kola jsme vyřešili Superleggerami, co s látkou na sedačce moc nevím.
To samé platí pro konstrukci brzd a většiny pohyblivých částí, co jsem se díval, většinou se mění místo jednotlivých dílů celky - tedy místo přetrženého táhla okénka se měníl celý motorek, místo vymačkaného čepu celé rameno. VW ale aspoň jde cestou zjednodušování a úspor na materiálu, což je mi například oproti Fordu, který využívá metodu plánované životnosti o něco bližší.
Automobilový průmysl je extrémně materiálově orientovaný, úspory na vstupech materiálů jsou asi čtyřikrát účinnější než úspory na výrobě. A ve chvíli, kdy GVI stojí reálnou polovinu toho, co GIV, bude taky míň kvalitní.
Ostatně uvidíme za pár let. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 14:50
Re: G4
Shrnu to do jednoho souvětí- auta od cca roku 2005 se dělají rozhodně méně kvalitně než dříve- poměrně známý fakt, na který doplatíme později.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 8. 2011 15:33
Re: G4
Pěkný článek, doporučuji přečíst i diskuzi, vzhleđem k tomu. jak moc jsou dnes auta prošpikována elektronikou... [odkaz]

Vybral jsem příspěvek:

RE: Samsung a jiné - eLzyx 5.8.2011 12:11:59

Budete se divit, ale taková oddělení existují. Exkolega dělá v jedné německé automobilce na pozici "Inžených únavových vlastností materiálu". Když tam nastupoval, tak si myslel, že se bude snažit díly vhodně dimenzovat tak, aby vydželi. Omyl. Jeho prací je navrhovat nedůležité díly tak, aby po nějaké době praskly. Jde o takové ty blbiny jako je držáček na pití, panty u skřínky u spolujezdce, madlo na seřizování sedačky atp. Když jsem se s ním naposledy bavil, tam mi říkal, že tyto díly navrhuje na interval 5ti let, ale jsou tlaky na 3letou lhůtu. Cíl je jednoduchý - vyvolat v zákazníkovi podvědomě to, že si myslí, že auto už je opotřebené a měl by si koupit nové. Soudě dle jejich prodejů jim to vychází.
Avatar - white label
14. 8. 2011 21:52
Re: G4
S něčím samozřejmě souhlasím, s něčím už méně. Přední destičky, které najedou 100 tis. nebyly, nejsou a ani nebudou standart..., + 40 tis. km, rozhodně není žádná tragédie, spíš naopak celkem slušné, pochopitelně zaléží na tom jak a jak často se brzdí.
Když srovnám svůj G III a G V, tak právě brzdy byly nejslabším článkem trojkového Golfu, přední kotouče byly poddimenzované (průměr na 14" kolo a bez vnitřního chlazení, to měl až následující modelový rok), v Golfu V už jsme podobný problém neměl. Velmi podobnou zkušenost mám i s BMW 5er E39 M-paket mod. rok 2000, přední kotouče velmi poddimenzované (průměr kotoučů na 15", přitom sériová kola byly pro M-paket 17").
Srovnávat auta z devadesátých let s těmi dnešními je velmi ošidné, a to včetně jejich ceny. Stačí srovnat základní i možnou příplatkovou výbavu, kolik přibylo elektroniky apod. Dnešní vozy mají zejména mnohem lepší poměr ceny/výbavy a na vývoj ceny vozů má vliv spousta faktorů, zdaleka to není jen kvalita vstupních materiálů při výrobě.
Jinak ale ten spotřebnější přístup je vidět i v mnoha dalších výrobních odvětví, to je spíš trend, než nějaké specifikum pouze pro automobilový průmysl.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 10:51
Re: G4
Tak jsi ho asi nepochopil a špatně četl. Nepozastavuji se nad výkonovým spektrem (je to tam napsáno), spíš nad jeho obsahem. Nebo ty znáš dnes hatch, který by nabídl pětiválec, šestiválec, 4x4, a do toho GTI verze? Ne, jasně že neznáš, protože to je v dnešní době utopie. Zkrátka to množství verzí, motorů, výbavy. To na svou dobu a i dnes je/bylo neskutečné. Tento fakt bych chtěl vyzdvihnout. Nic víc.
S těmi diesly mi neříkáš nic nového. Staré rotačky 66 a 81kW byly neskutečné motory a první PD spíš pasti.
GIV mám rád, je to můj názor a ty mi ho nevyvrátíš. Na druhou stranu to vem takhle. GIV ve své době Poměrně válcoval konkurenci, v době GV už tomu až tak nebylo. Další důležitý fakt.
Avatar - miromen
14. 8. 2011 10:56
Re: G4
Ve sve době valcoval konkurenci Focus a ne Golf.
14. 8. 2011 11:44
Re: G4
Popravdě řečno, tohle už nabízí jen a jen prémie.
A důvod je jasný, je jím rentabilita. Před deseti lety stály kompakty ekvivalent dnešního milionu a čtvrt, je tady jasný, že se ty peníze musely někde projevit. Dneska, kdy na kompakt stačí v podstatě roční úspory mladé rodiny, nemá smysl a ani se nevyplácí aplikovat jakákoli nekonvenční řešení.
GIV právě konkurenci neválcoval, jak píše dole Miro, leaderem byl Focus a na konci životního cyklu GIV nový Mégane. GIV byl v podstatě trojka s přepracovaným podvozkem a novou barvou podsvícení budíků (ne, že by to bylo špatně)... :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 13:30
Re: G4
No a právě to se mi na GIV líbí, to už nikdy nikdo do kompaktu nedá. Zkrátka se mi vždy líbil a tečka ;-)
Focus válcoval konkurenci? No nevím. Jízdními vlastnostmi a slušnou prostorností i vzadu byl nad Golfem, ale diesely, interiér... No nevím. Možná jsem se já ukvapil tím válcováním. Ale každopádně měl tehdy GIV méně konkurentů, kteří by se mu mohli objektivně postavit. Byl jím tak ten Focus, Astra G již nestačila, jedničkový megan už vůbec ne, o Xsaře nemluvě. Leda z vlastní stáje Leon, nebo Kokta.
Avatar - white label
14. 8. 2011 13:39
Re: G4
Myslíš to modro-červené podbarvení budílků? To přece měla i pátá generace a nejen Golfy, pak to obšlehl Hyundai a VW na to raději rezignoval...
Avatar - miromen
14. 8. 2011 13:39
Re: G4
Pro mě byla i ta Astra určitě přijemnějšim autem. A to jak podvozkem tak prostornosti.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 14:57
Re: G4
S Astrou G mám poměrně velkou zkušenost Aply a zpět musím říct, že jsem se v tom autě vůbec necítil dobře. Interiér takový všelijaký, podivné řazení... Zato místa tam bylo dost a seděla hezky. Každopádně v GIV se uvnitř cítím lépe. Což je pro mě důležitý fakt, v autě se musím prostě cítit dobře. Viz moje E36, pro někoho malá uvnitř, pro mě útulná a stylová ;-)
Avatar - white label
14. 8. 2011 21:31
Re: G4
Kvalitou interiéru a materiálů v něm byl Golf IV jasný lídr třídy, a to s poměrně velkým odstupem...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 23:21
Re: G4
To jsem se tak nějak snažil naznačit, ale raději neřekl "na plnou hubu", abych nebyl hned napaden.
Avatar - Ji/Ri
15. 8. 2011 21:46
Re: G4
Pokud to byla stejně vylítaná šunka jako to kdysi bmw tak se nedivím, že ses necítil dobře.... >:-[] ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 8. 2011 22:11
Re: G4
Já myslel, že už tě to přešlo, ale trapný jsi pořád dál, tak pokračuj. Mě nenaštveš ty nikdy, ani když se budeš opírat do mého auta. Poněvadž bych ani nechtěl vidět, co jsi měl za auto ty v 18, pokud jsi vůbec někdy nějaké vlastní měl, tlučhubo ;-)
14. 8. 2011 16:59
1. gen
je vzhledove nejlepsi, jednoduche linie a pritom dokonaly dynamicky vysledek
vse ostatni uz jenom vykrada sebe sama ve stale rozplizlejsim a nudnejsim tvaru
mimochodem cely forman v uzitkove verzi...
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2011 17:25
Jediná poznámka...
Golf je Golf. Aj keď z toho pôvodného ostal prakticky len typický masívny C-stĺpik, ktorý je z praktického pohľadu skôr negatívom (ktoré sa na rozdiel od konkurenčných modelov pri Golfe až tak často nespomína). Súčasné postavenie Golfa je výsledkom dlhoročného pestovania jeho kultu, na jeho porážku konkurencii nestačí robiť len rovnako dobré, alebo hoci lepšie autá.
Len legendu 911 by som neprirovnával, tá bola, je a ostáva výnimočná, Golf sa stal jedným zo vzorov pre konfekciu.
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2011 18:42
Re: Jediná poznámka...
Porsche 911 bylo zmíněno z důvodu jeho náklonosti ke karosářskému konzervatismu, což je společný rys zmíněného sportovního vozu a Volkswagenu Golf. Tyto automobily jsou tak spolu s některými dalšími modely ojedinělé po stránce karosářské filozofie.
14. 8. 2011 20:31
GOLF JAKO NORMA
Pomineme-li nyní účelově vzlykoty plakátových prosťáčků, jejichž dosavadní silniční praxe se zatím koncentruje jen do sledování zeleného panáčka na přechodech, pak ve vztahu ke Golfu nemůžeme na diskusi pominout jeden jeho důležitý rys. Golf je sociální, kulturní, estetický a hodnotový status evropské společnosti. Je-li každý jiný vůz striktně každou společností zatříděn, zařazen na žebříček příslušných hodnot, pak GOLF má tu vlastnost, že je jediným beztřídním vozem Evropy.

Každá společnost produkuje jak elity, tak (v komplexu) ty... ostatní. Elit je a bude třeba, vytváří stupnice hodnot, vytváří motivační aktivity, parcelují společnost a vytváří potřebné balance. U těch "ostatních" pak vnímání elit nachází odraz v realistickém uvědomění si sebe sama. A právě v této vrstvě (většinově ji vnímejme jako střední třídu) je potřeba vytvářet hodnotový žebříček. Z vnějšku proniká do třídy signál elit (příkladmo - 911) který uvnitř třídy pak vyvolává proces (zde velmi akcentujme VW ROCCO) tvorby hodnot, jakýsi garážově-silniční kánon.

Nezbývá než popřát Volkswagenu, aby byl i nadále úspěšný se svým dnes už doslova ikonozním modelem GOLF. Těžíme z toho samozřejmě především my, řidiči. GOLF je však ozdobou nejen našich garáží, nýbrž doslova ozdobou celé Evropy. Vždyť jen si uvědomme, že Golf je opakovaně nejprodávanějším kompaktním vozem v takové krajině, jako je Itálie. Umí si někdo v této souvislosti představit, že by recipročně zase Bravo bylo nejprodávanejším kompaktem Německa? Ano, usměvné a ve vzrahu k bravu jistě i bolestné. A že je golf současně nejprodávanějším autem Evropy absolutně, o tom se snad ani není potřeba zmiňovat. GOLF je králem prodejů.

Konečně zbývá pojednat o významové spontaneitě, totiž o pojmu SUPERMAINSTREAM. Jak známo, jedná e o odborný termýn užívaní však jak odbornou tak laickou veřejností k pojmenování plnoformátové produkce Volkswagenu. V aktuálním kontextu lze tento pojem vnímat jako jakýsi předstupeň prémiové třídy. Je tomu tak proto, že předmětný termín je stavem automobilkou projektovaný, chtěný. Na rozdíl od toho je sousední subtřída, totiž - SUBPRÉMIE staverm automobilkou nechtěný, vynucený specifickými (charakterem negativními) skutečnostmi.

Vrátíme-li se ke Golfu, můžeme jistě konstatovat, že se jedná v evropském kontextu o výjimečný produkt, produkt na samém třídním vrcholu v technice, v designu a samozřejmě v image. Golf, sociologicky vzato, plní roli beztřídního produktu, jakohosi démantu pro všechny.

GOLF je elita středu.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
18
14. 8. 2011 20:52
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Golf je obrazom európskej populácie. Bez smeru a bez názoru. Žiadna trieda, bezvýrazný stred s jediným cieľom - prežiť.

Druhý odstavec - vata. Plno slov na ohúrenie, bez zvláštneho významu, a najmä, bez myšlienky.

Golf je najpredávanejší. Mediálna masírka funguje. VW okrem áut robí aj dobrú predajnú politiku. Taliani (a iní) to zatiaľ nevedia.

Štvrtý odstavec - óda na GTI-ho fantáziu pri vymýšľaní nezmyselných pojmov.

Golf - auto pre každého. Nikoho neurazí. Trošku vzletne popísaná nuda.

Sorry, GTI, vzhľadom na to, ako sú Tvoje chválospevy na Auto.cz prijímané, vidím pravú tvár tvojho príspevku práve takto. Nerobíš Golfu zrovna dobrú reklamu. ;-)
Avatar - white label
14. 8. 2011 22:50
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Pokud je GTI orientován pro Golfa až příliš horlivě, pak tvá "opozice" není v tomto směru o nic méně "extrémní"... ;-)
16. 8. 2011 14:00
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Správne. Protiváha musí byť rovnaká. ;-)
15. 8. 2011 09:13
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Golf je najpredavanejsi + medialna masirka.

Muzes mi to nejak vysvetlit?

To, ze je nejprodavanejsi je fakt, ne masirka. Cisla nekecaj. Nebo mas snad jina cisla? Nejakou tabulku evropskych prodeju, kde nahore je Ceed, Bravo, Megan, Sandero? A kde Golf je az uplne dole, daleko za korejskou a cinskou konkurenci?
Co je podle tebe dobra prodejni politika? Vzdyt Golf je "bezvyrazny stred", navic predrazenej, s mizernou technikou a bla bla (najdi si sam, co negativniho jsi kdy o Golfu ty sam napsal).
Tak v cem ta genialni prodejni politika vezi?
Taliani vedia, na to vem jed. Uno, napriklad, se prodavalo jak housky na krame. Ted ale ti taliani predevsim nemaji co nabidnout. Klicem k nizkym/vysokym prodejnim cislum totiz neni "prodejni politika" samotna, ale predevsim kvalitni produkt, po kterem je poptavka.

Ony totiz ty prodeje nedela VW, ty prodeje delaji jednotlivci - lide, kteri kupuji, jestli mi rozumis...
Avatar - white label
15. 8. 2011 11:45
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
:yes:
16. 8. 2011 14:06
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Ešte raz a jednoduchšie - na dobré predaje nestačí len dobré auto. Úspech Golfu je súčtom jeho kvalít a kvalít predaja - a patrí tam okrem všemožných služieb a servisu aj reklama a všetko naokolo. Bez toho by Golf možno najpredávanejší nebol.
Môže byť napríklad Astra alebo Focus dobrí ako chcú, môžu sa Golfu plne vyrovnať - napriek tomu sú až za ním. Nie je to iba v technike a kvalite.
Jede príklad máš aj v článku pod novým Riom - v jednom z príspevkov sa dotyčnému páči viac, beztak by ale v reáli vzal radšej Fabiu. Prečo asi?
16. 8. 2011 21:43
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Sorry, ale servis a sluzby se lisi od prodejce k prodejci napric znackami. Osobni zkusenost mam napriklad s BMW a musim rict, ze od nejmenovaneho ceskeho zastoupeni si rozhodne nekoupim ani podlozku pod mys. A to je prosim bez kecu premiova znacka a pravem tedy ocekavam premiove prodejce. Samozrejme tim nezanevru na znacku jako takovou.
A to je jadro pudla - myslis si snad, ze si nekdo koupi auto kvuli reklame, nebo kocce s trojkama, co vyrizuje lizink ( :-P )?
Jen kvalitni produkt je klicem, to, cos vyjmenoval muze vyplnit tak maximalne par procent pri rozhodovani a na prodeje v cele Evrope to ma - troufam si rict - jen minimalni vliv. Mozna bu Golf nebyl nejprodavanejsi, ale na spici by byl kazdopadne a to - na rozdil od ostatnich - dlouhodobe. Astra ani Focus se Golfu nevyrovnaji, maximalne nejaky konkretne nekonfigurovany model se mu muze vyrovnat, ci ho v nekterych aspektech prekonat (jiny priklad: zdejsi srovnavaci test Passat x Mondeo s 2,0 TD, kde fordfans byli odvareni s vitezstvi Mondea a ktery by v jakekoliv jine verzi aut dopadl presne odlisne).
Takze Golf je opravdu norma a v tom, co napsal GTI je v podstate jen pravda, at se ti to libi, nebo ne.
16. 8. 2011 23:18
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Tak to si píš, že kúpi - odkiaľ vie chlapec už od puberty, že Golf je fasa auto, keď s ním ešte nejazdil? Z reklamy, od známych a tak podobne - a nie je to o.i. výsledok dlhodobej práce marketingu a reklamy? Keby to malo len minimálny vplyv, vrážali by značky toľko prachov do reklamy a spracovávania mozgov verejnosti?
Golf je majstrom priemernosti, a naozaj na dobrej úrovni, je dobrým etalónom na porovnávanie, pretože je vo všetkých disciplínach dobrý. To mu nikto neberie. Ale práve preto nemôže byť najlepší. Každý cení niečo iné. Ak nejaké auto vyniká v niečom, čo chcem, a v inej veci, na ktorej mi nezáleží, zaostáva, logicky bude pre mňa lepšie ako Golf, ktorý je v oboch disciplínach dobrý - aj v tej, ktorá ma nezaujíma (teda zbytočne) a aj v tej, kde čakám viac. Prvenstvo v predajoch mu nikto neberie, to mu patrí. Ale o tom ostatnom môžeme polemizovať donekonečna...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 21:22
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Přesně jak říkáš ;-) Jsem velice zvědav na Golf sedmý. Jen doufám, že nepůjde ve šlépějích jeho některých konkurentů a nenaroste do nesmyslných rozměrů až kdesi ke střední třídě, aby ztratil na kompaktnosti, o které si myslím, že je taky z jedním z důvodů, proč je GVI úspěšný. Zkrátka lidé chtějí auto, které je stále kompaktem s vlastnostmi prémie a vozů vyšších tříd, což jim Golf dával odjakživa.
14. 8. 2011 21:40
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Definuj "vlastnosti prémie a vyšších tried", ktoré má Golf odjakživa.
14. 8. 2011 22:19
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Rozsah konfigurací a image (alespoň u nás).
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 22:39
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Vlastnost prémie a vyšších tříd? Vždy byl o kus lepší, např. GTI a kabrio verze, diesely, už tehdy byla možnost 4x4 (tohle platí pro GI a GII) a od GIII přidal nabídku VR6 motoru, 4x4 v běžné verzi (rozuměj bez SUV looku), výbavu, o které se jiným snilo, individualizaci... To vše dnes Golf dotáhl takřka k dokonalosti.
Pokud máš problém s tím uznat, že je Golf premiantem třídy, tak nejsi objektivní. A asi i hloupý, když tolik faktů mluví proti tomuto tvrzení ;-)
Avatar - GM.rja
14. 8. 2011 23:03
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Opět osobní urážka, ty vw-fanatikům ale jdou, to se musí nechat :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 8. 2011 23:19
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
,,Asi i hloupý" by byl, kdyby řekl, že nemám pravdu a plkám. Zatím nic neodpověděl, takže o žádnou urážku nejde, navíc tam je to slovo asi. Stojím si za tím, že jsem nikoho neurazil a nejsem žádný VW fanatik. Nejsem VW fanatik, ani VW odpůrce, jen konstatuji fakt. A to, že je Golf králem třídy je prostě fakt. Když to někdo nemůže unést, tak je to jen jeho chyba.
15. 8. 2011 09:33
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Pozor na slová - kráľ triedy a premiant triedy môže byť dosť podstatný rozdiel.
Ja netvrdím, že Golf je zlé auto, to by bola blbosť. Ale tiež si nemyslím, že je najlepší. Môže mať titul "najneutrálnejší" - vo všetkom dosť dobrý, v ničom podľa mňa extrémne nevyniká a naopak, v ničom nemá zvláštnu slabinu. To je jedna časť jeho predajných úspechov, druhá je v marketingu a dôslednej dlhoročnej obchodnej stratégii. Podobnú stratégiu VW uplatňuje aj pri Passate a Pole, tam je situácia trošku iná, aj keď tiež nie zlá.

Nie je mi jasné, čo je prémiové na tom, že má kabrio-verzie, pohon 4x4 a tak podobne. Síce konkurencia ponúka podobné veci sporadickejšie, ale ponúka. Prvky výbavy padajú z vyšších tried dolu už roky a prakticky u všetkých, nie iba u VW - aj keď treba uznať, že ponuka je bohatá (ale často za bohaté príplatky).
GTI je pre niekoho fajn auto, ale tiež nejde o nič výnimočné, športové deriváty ponúkajú takisto všetci.
VR6 som mal v ruke raz - a je to úlet na kolesách pre pár vyvolených. Obrovský výkon, veľká váha vpredu a nedotáčavosť jak prasa - to bežnému smrteľníkovi zamotá hlavu.

Takže - súhlas, Golf je kráľom triedy. A je aj dobrým etalónom na porovnávanie, vzhľadom na vyvážené vlastnosti. Ale vyberať v tejto triede nový voz, Golfa nezvolím.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 8. 2011 22:25
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Poslouchej, ty jsi odpůrce VW, odpůrce Golfa, odpůrce GTI-ho, takže diskuze s tebou o Golfu nemá většího smyslu. Já jsem fanda úplně jiných značek a typu vozů, než je Golf, ale že je géčko nejlepší kompakt na světě ví každý, jen ne každý to přenese přes srdce. Je to prostě fakt. A svým slovíčkařením to nezměníš.
16. 8. 2011 23:19
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Ty chlapče nemáš ani šajn, kto alebo čo som ja. Tak hádaj ďalej. >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 8. 2011 10:35
Re: GOLF JAKO NORMA - preklad
Díky za vyjasnění situace taťko ;-) Je mi jedno co si o sobě myslíš ty, já tě vidím takhle.
15. 8. 2011 07:26
ELITA STŘEDU
Na samý závěr se zameřme na postavení Golfa v rámci své třídy. Byl to právě Volkswagen Golf, který definoval kompaktní třídu. Byl to Právě Golf, který vytvořil prestižní, ikonozní subkategorii, totiž hot-hatch. Z pohledu největšího počtu populace, zejména pak mladých lidí je právě tato kategorie nepochybně nejpřitažlivější - z relativně levných vozů vytváří objekty touhy, ikony, a v případě Golfu getei i doslovné... legendy.

V klasické kompaktní třídě pak GOLF představuje absolutního krále. Vytvořil totiž estetiku třídy. Přišel s jedinečnou karoserií a dokázal během následujících třiceti pěti let, a to ve všech modelových generacích na základní zadání dokonale navazovat.

"Význam" Golfa však není jen v designu, podstatnou měrou totiž definuje třídu i rozměrově a především technicky, výbavou. Golf je ten, který "se" kopíruje, právě Golf je ten, který definuje standardy třídy. Podle Golfa se vyrábí ti ostatní. Golf je vzorem, Golf je příkladem, Golf je tím, který panuje.

V komplexu pak Golf představuje jakýsi vrchol automobilového průmyslu v mainstreamové kompaktní třídě. Variantností karoserie - hatchback, kombi, cabriolet, odvozenými modely Plus a Jetta, motorovým výkonovým spektrem, druhy pohonů, výbavovým rozpětím pak naplňuje Golf své základní genetické poslání - je ideálním vozem pro všechny, kteří volí třídu kompakt. Neboť ve třídě mainstreamových kompaktů je GOLF a pak ti... ostatní.

BRAVWO GOLF :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
15. 8. 2011 09:37
Re: ELITA STŘEDU
To je ale znáška drístov.... 8-s
15. 8. 2011 10:07
Re: ELITA STŘEDU
Je to realita, která ovšem přesahuje rámec tvého chápání. Nic výjimečného. Však to znáš moc dobře sám. Tvůj postojový a názorový svět je pro druhého jen kulička hrachu...
15. 8. 2011 10:43
Re: ELITA STŘEDU
Omyl - snažiť sa chápať nezmysly je zbytočným plytvaním energie.
15. 8. 2011 11:16
Re: ELITA STŘEDU
Vždyť ti píši, že to není reralita, do níž bys mohl myšlénkově proniknout. Krátkozraký sebezáchovný soud je přece tak konejšivý... ;-)
15. 8. 2011 11:36
Re: ELITA STŘEDU
Blahoslavení chudobní duchom...
15. 8. 2011 09:25
Příkladně konzervativní...
... já bych spíš řekl, že je to neustála zkouška, co vše příznivci VW vydrží... a jak dlouho je to ještě bude bavit... výsledek zkoušky je pro VW velmi pozitivní... v zásadě znamená, že mohou pustit na trh skoro cokoliv a jejich základna (obecně známá jako nejurputnější) to stejně přijme... málokteré značce se podařilo vychovat své příznivce tak dobře... :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - GM.rja
15. 8. 2011 09:51
Re: Příkladně konzervativní...
Přesně vystiženo a výsledek - začíná to hraničit s nekritickým fanatismem - a to už tu jednou z Německa bylo v trochu jiné podobě ...
15. 8. 2011 10:04
Re: Příkladně konzervativní...
Píšeš tu o příznivcích, jako by koupě auta bylo fandění oblíbenému fotbalovému klubu. Jistě, každá automobilka má své fanoušky, lze si tedy asi představit, že jsou fanoušci mégana. Tam bych o zkoušce torturou dokonce byl ochoten i uvažovat, neboť mezigenerační lopingy, k nimž jsou fanoušci mégana nuceni jsou doslova nebetyčné.... Obecně však u prodejů nejde o příznivce, jde o ty, co vybírají auto. Jak si je představuješ, jako mladé nevyskákané zobáky? Vždyť jsou to stejní lidé, jako jsi ty. Postačí, chceš-li jezdit kompaktní mainstream, aby ses zeptal, který vůz je nejúspěšnější, který má nejlepší motory, nejlepší převodovky, nejlepší ergonomii, nejlepší kabinu, nejlepší servis a nejlepší cenu. Samozřejmě, že ti z toho vyjde v Evropě Golf. V Japonsku by sis pořidil třeba jiný vůz, v Americe též. Je to prosté - postačí vědět, umět a znát.
15. 8. 2011 12:39
Re: Příkladně konzervativní...
...na což je tŕeba mít už něco svého odžito (blbe slovo, ja vim).
15. 8. 2011 13:18
Re: Příkladně konzervativní...
... koukám, že jsem se ve svém předchozím příspěvku nemýlil... :-!
Avatar - white label
15. 8. 2011 13:38
Re: Příkladně konzervativní...
Myslím, že (podle toho cos napsal) tu ani moc nikdo nečekal, že bys svůj omyl nějak brzo pochopil... ;-)
Avatar - Guttalax
16. 8. 2011 11:51
Golf IV
;-) Taky byl v rodině jeden kousek ,ale jak přešel 150 tis.km ,tak se začal kakat a šel z baráku. :-!Na rozvoz používáme Fiat Palio.motor má nahrkáno přes 300 tis. a ještě je v celkem dobré kondici. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2011 08:39
Golf je ta nejlepší volba
ve třídě Golf klasse ;-)

Ale vážně = proč kupovat něco jiného, když jsem se svým vozem spokojen? Už vím, kde najdu to, či ono, vím co a kdy je po tolika a tolika desitka, či stovkách tisíc km vyměnit. Jen už chci nový vůz, protože tenhle je po 300 tisících km trochu rozhrkaný = nový vůz pokud možno stejného typu. To je ta filosofie úspěchu VW. I Opel tuhle filosofii zná a vyrábí stále Astra Classi, který jde stále dobře na odbyt.

Volskwagen je vůz pro ty zákazníky, kteří mají ve svém PC i dnes stále Windows XP a Office 2003 a nevidí jediný důvod, proč jej upgradovat na nějakou novější verzi, protože by museli znovu pracně hledat všechna ta tlačítka, které mladičký ***idesignér z nějakého záhadného důvodu přemístil někam jinam, nebo ovládají něco jiného, než dříve...
Rozbalit vlákno
0