Bud museli mít při zvolení zavázané oči a volili na slepo a nebo byli podmáznutí, protože jinak si to nedokážu představit.
Když se podívám, co se nacházelo za modely v této soutěži o zvolení auta roku 2013 tak mi tady něco opravdu nehraje. Třeba nový MB třídy A.
STÁLE STEJNÝ "typ" argumentace? ;-)
PS: Také bych dala přednost americkému vozu roku (Cadillac ATS) před tím eVWropským.. :-)
(tak jako VĚTŠINA lidí... kteří o autech něco vědí.. ;-)
..a STÁLE STEJNÝ "typ" argumentace.. :-)
PS: Pochopitelně že to NENí o vašich (či mých) "dojmech" - to že (americké auto roku) Cadillac ATS je LEPŠÍ auto než to evropské je prostě (neoddiskutovatelný) FAKT ;-)
PS: Náhodou Golf mi (zdaleka) tak "nevadí" jako kdyby šlo o Passat - to by byla OPRAVDU "bubost" jako HROM :-)
Také bych dal přednost Porsche boxster/cayman před cadillacem ATS, tak jako většina lidí, kteří o autech něco vědí. :-O
P.S. Tyhle tvoje komenty jsou přesně tím důvodem, proč nemáš šanci vylézt z kategorie, teta Kylie.
O to ŽÁDNÁ - rozdíl je, že (famózní) Porsche Cayman je (přes všechny své klady) "okrajový" typ auta, zatímco Golf je "běžné/masové" auto pro Evropany, no a ATS je stejně "normální/běžné" auto pro Američany - no a JÁ bych dala (jednoznačně) přednost tomu AMERICKÉMU (nic víc/nic méně :-)
Tvůj problém je v tom, že ty BYS dala vždy přednost něčemu jinému jen a pouze proto, že je to jiné.
Nic jiného tě k tomu nevede - rozhodně ne znalost aut.
A to je v pořádku, protože především kreativní lidé se chtějí odlišovat. Ti kteří nemají invenci jezdí Golfem. Nudné myšlení, nudný život, bez špetky fantazie a ještě nudné auto.
Beru, také nemám rád škatulkování ale je všeobecně známé, že se obklopujeme věcmi, které hovoří o tom jací jsme. Kylie jsem se chtěl jen zastat, protože nejde s davem a má svůj názor i když někdy nepochopitelný ale svůj.
Snaha odlišovat se za každou cenu je mnohem horší a nebezpečnější než ona stádnost, kterou tak pohrdáš. Nudné myšlení - jak pak se to projevuje? Nudný život - jakože někdo nekouří trávu, oblíká se střízlivě, chodí do práce a jeho práce má nějaký smysl a není to zástěrka pro parazitismus a necítí potřebu jet na dovolenou někam, kde ho pak zachraňuje armáda diplomatů a podobných čičmundů? A fantazie? Řada nenápadných navenek konformních lidí má fantazie na rozdávání. Myslíš, že třeba takovej Tolkien žil někde v chatičce v lese, neměl rodinu a nestýkal se s normálními lidmi? A mohl bys mi vysvětlit, co je to nudné auto? Mám pocit, že výraz nudný pro auto používají ti, co ani snad autem jezdit neumějí a auta hodnotí zásadně a pouze podle vnějšího zjevu. Pokud je auto barevné a divoce tvarované, připadá jim zábavné, pokud ne, je to nuda.....
Jinak co se týká Kylie, je moc hezké, že si hraješ na rytíře. Ale tahle obskurní figurka tady jenom prudí zejména u článků o VW (kromě toho má patologický komplex ze škodovky a AUDI) a předvádí se tady jako znalkyně a stoupenec PSA. Když se tady ale diskutovala složitá situace u tohoto koncernu, byla zalezlá jako krysa v díře.....zejména jakýkoliv článek o VW na ní působí jako rudej hadr na bejka. Ale jinak je to v zásadě chudinka, která si asi nikde jinde neškrtne, tak aspoň prudí v podobných diskuzích.
Konečně, ta potrefená husa. Šacoval by jsem tě na cenzora minulého režimu. Co je asi nebezpečného na tom se odlišovat ty kedlubno! S tebou by jsme to vyhráli, hlavně nevyčnívat a pokud možno nic nepokazit.
Chlapče, co to píšeš za blbosti? Znám hromady inteligentních lidí s přemírou invence, ale pro drtivou většinu z nich je naprosto podružné, v jakém jezdí voze. Mají prostě jiné životní priority a jiné zájmy. Říkat něco lidem okolo svým vozem, jak naznačuješ, to spíš ukazuje na osobní duševní vyprahlost a neschopnost se vyjádřit jinak.
Ono nejde jenom o to se odlišovat. Oni ti, co se takhle za každou cenu odlišují si o sobě navíc myslí, oč jsou lepší než ti ostatní, kterým - podobně jako ty nadávají do nudných šedých myší a co je nejhorší, od toho je už jenom krůček k jejich představě, že za ty ostatní mají z titulu své odlišnosti - nadřazenosti práva rozhodovat a řídit je.
Podle tvého pubertálního výlevu o cenzorovi minulého režimu vidím, jak jsi zcela mimo mísu a pokud někoho nazýváš kedlubnou, nemusíš se nám tady svěřovat s tvarem své hlavy. No a ta potrefená husa? No, je od tebe na druhou stranu upřímné, že se nám tady takhle odhaluješ. Otázka je, jestli si myslíš, že to někoho zajímá. Ale to je zcela jen a jen tvůj problém.
Podle mne je důležitý motiv, ne výsledné rozhodnutí. Vzhledem ke komplexnosti osobnosti ho těžko odhadneš vnějším pozorováním. Tvůj odhad naopak zase něco řekne o tobě. I za tím nejpodivnějším rozhodnutím se může skrývat nepochopený génius.
Odlišit se z principu patří v mých očích mezi motivy nejnižší.
Všimla sis, doufám, že se jedná o naprosto rozdílná auta?
Vzhledově, určením, pohonem, cenou...
Všimla?
Mimochodem - já jsem tady se znalostí aut nikdy nemachroval.
Ano - jde o vozy "o třídu" - no a? Vítězem ("Světové auto roku") už bylo i "pidiauto" UP a zrovna tak vyšší střední A6. Alle vraťme se k meritu věci. Letošní americký vs evropský vítěz ankety AUTO ROKU - já letos preferuji (velmi povedený a přitom nijak zvlášť drahý) americký vůz (střední třídy). Vy?
(už zase) se (sám SEBE) jmenujete za "mluvčího všech"? :yes::-)
Já si naopak na vaše často (jako tento) zcela NEsmyslné reakce na naprosto VĚCNÝ faktický příspěvek - asi NEzvyknu nikdy ;-)
PS: Sdělit nám CO KONKRÉTNĚ (dle vašeho mozku) bylo na tom příspěvku "zcestné" to asi (opět) NE"zvládnete", že?
Ale JISTĚŽE ano - viz ti tato diskuze, (většinou) ti s "menším rozhledem/znalostmi", prostšího ducha a "obhroublejšího" chování - dobrým příkladem jste VY :-):-)
PS: Říci co KONKRÉTNĚ na tom příspěvku bylo (dle vás) "zcestné" asi OPĚT (jako VŽDY když jde o cokoli KONKRÉTNÍHO) NE"zvládnete", že? ;-)
940 tisíc za základní výbavu a pohonné ústrojí (manuál + dvoulitr) není zrovna nejméně. Neříkám, že nabízí málo, jen se už pohybujeme na turfu BMW a spol.
..ale ten základ má 276 PS a (nemýlím-li se) lepší výbavu než vozy D3 + jízdně je (dle všeho) PLNĚ SROVNATELNÝ právě s tím BMW. Myslím že za milion (nebo "milion + něco") mít slušně vybavený vůz "prémiové" značky s výborným podvozkem i motorem - to (já) považuji za DOBROU cenovou nabídku..
PS: Důvody proč se jich v Evropě prodá (proti D3) prodá "násobně" méně NENí v kvalitě (ale JEN a POUZE ve "vnímání značky/značek" ;-\
Svého času jsem uvažoval o CTS kupé, takže nic proti značce. O cenách se těžko diskutuje, musel bych si poptat nabídku na ATS, abych si udělal představu. Pořád asi bude o něco výhodnější, ale v těchto cenových relacích už to BMW pořídíš. A to je prostě problém. Nevím, jak jinde v Evropě, ale v ČR je myslím jen jeden dealer. To rozhodně nepřidá.
Ne že bych to někdy "studovala do detailu", ale obecně myslím platí, že (ve srovnání s D3) bude cena (při ca podobné výbavě) NIŽŠí..
PS: To nižší rozšíření samozřejmě problém trochu je - v česku zatím stále chybí takoví ti "malí prodejci" (různých značek) - a vzhledem k HODNĚ "dominantnímu" postavení škody (obávám se) se jich nikdy ani "nedočká" :-|
PPS: Ať tak či onak, konkrétně cenově "dostupnější" Cadillac ATS (je vpodstatě za tutéž cenu jako slušně vybavená Octavia 2.0 Tdi) mi (dle dostupných informací) příjde jako "zajímavý model"
Nemá smysl kupovat Octavii za 940 tisíc. To auto má nedostatky, které příplatky prostě nespraví. A v téhle cenové kategorii za malou penetraci Škoda opravdu nemůže. ;-) Základní motor ATS je sympatický, ale nějak mi unikla cena se šestiválcem, jako by se do Evropy nedovážel.
Tak to OPRAVDU NEmá (smysl jí kupovat), ale prodávat se určitě budou (já bych se "obávala" naopak až příliš velké penetrace - na to jak moc je to NE"smyslný" počin) + časem jistě příjde i dražší výbava Laurin & Klement - že "pod tím" je "dole" stále jen ona Octavia a stále jen onen 2.0 Tdi, to jistě MNOHA (za VÍCE jak milionovou sumu takový vůz) kupujícím "VWadit NEbude" ;-)
PS: Pro (naftové 4válce preferující) evropany je a bude JEN tento přeplňovaný motor, 6ti válec (byť povedený V6 3.6) je prý pro nás "zbytečný" (koupil by si ho - doslova - "zlomeček" zákazníků), zato přibude nějaká ta nafta - NEtuším jaká :-)
Pěkný den :-)
Psal jsem o penetraci zastoupení (viz tvoje PS). Jinak za milion se spíš prodá Superb s V6 než Octavia. Ceníky trochu klamou. Lidé si je často nekupují pro lásku ke Škodovce, ale protože prostě prémii mají zakázanou.
Ach - pardon! :-)
PS: Popravdě konkrétní prodejní čísla bych snad i CHTĚLA vidět (nedávno jsem někde narazila na test Octavie 1.2 TSi - za 702 (mám pocit) tisíc. - to mi příjde také "strašné" (a z toho mi "vychází", že i ta verze 2.0 Tdi (za cenu okolo milionu kč) se tu a tam prodávat BUDE ;-) no i když spíš 8-s
Pěkný den :-)
Tak mně napadá, že to je docela dobrá otázka.
Pokud jde o moje preference, tak ty jsou Golfu i ATS vzdálené (možná bližší tomu ATS).
Ale porota to nemá jednoduché - každé auto je dobré pro jiný kontinent a vybrat jednoho vítěze pro všechny je docela ořech.
Být porotce, volil BYCH z těchto dvou Golfa.
ATS je přece jenom spíš americké, kdežto Golf může být (a prakticky je) globální model (proevropského stylu).
Souhlasím že to "není jednoduché" (z principu je to vlastně "bubost" - nelze volit JESTLI vw UP nebo audi A6 nebo Subaru BRZ - jsou to prostě MOC rozdílná auta - ty modely byl jen PŘÍKLAD, nicméně jde o vozy které se postupně dostaly do finále..
Co ale LZE, je možnost "posoudit" americká vs evropská auta roku - no a popravdě američané volí jednoznačně ("celkově") LEPŠí vozy (a letos to nebylo jinak)
PS: Jak už jsem psala, NEmám nijak zvláštní problém že zvolili Golf (bylo to asi tak na 99,9% očekávatelné), MHOHEM hůř jsem "snášela", když mi "sdělili" že světové AUTO je vw UP - to opravdu NEeee ;-)
Ano, obecně BY auto roku mělo vyhrát něco, co dává smysl všeobecně a tuto roli zastane Golf lépe, než UP, nebo ATS, nebo BRZ/86, nebo nějaký eko-elektro-nesmysl.
Když mohlo vyhrát Polo či UP - bože proč ne Cadillac ATS (když může být americkým vozem roku). Je to "normální" vůz střední třídy (předtím zvolili i audi A6 = velikost vozu rozhodně NENí problém) - jen se povedl nějak "více" než se očekávalo.. :yes::-)
..plus jeho cenovka se překrývá s (ne zcela) "plně" vybavenou škodou Octavia 2.0 Tdi
Volba GOLFu rozhodně není žádná "katastrofa" (jaké hodnotitelé předvedli v nedávné minulosti - jedno zda šlo o VW UP nebo ony tržně zcela okrajové "eko-elektro-nesmysly" ;-)
PS: Trochu líto je mi MIMOŘÁDNÉHO Subaru BRZ/Toyota GT-86 - to je vůz jaký tu HODNĚ let NEbyl a i když možná nějaké "napodobeniny" příjdou, skoro NEvěřím že se až TAKhle povedou - možná bych (z výše uvedených důvodů) já dala na 1. místo tento model (a ATS jako "běžné POVEDENÉ auto" na 2hé :-)
Přestaň už tady tahat tu oktávku, nebo ti budu muset napsat, že jsi trapná.
ATS začíná na cca 940 tisících a tam oktávka už dávno končí.
Já vím, že se dá nakonfigurovat OIII i za cenu přes jedno mega, ale to bude ve světě OIII naprostý exot, kdežto pro ATS je to standartní cena. Standartně nakonfigurovaná OIII nepřesáhne cca 600 tisíc.
Co se týká volby COTY - můj názor na porotu a její volby jsem už několikrát psal.
Výběr vítěze je dost závislý na výběru finalistů, osobně si už nepamatuju, kdo byli soupeři UPu a Pola, ale vzhledem k tomu, kdo je soupeř Golfu to prostě jinak skončit nemohlo.
Toyobaru je podle mně ne auto roku, ale spíš počin roku a už samotný ffakt, že se takto přísně jednoúčelové auto dostalo v této anketě tak vysoko, je velkým úspěchem (k čemuž Toyotě/Subaru gratuluji).
Nu zrovna jsem četla test škody Octavia 1.2 TSi Elegance za 701.200 kč (to k tomu "nepřesáhne cca 600 tisíc" ;-)
Ano u GOLFu to opravdu NEbylo překvapení (jako u UPu :-)
S formulací "počin roku" bych (ale) naprosto SOUHLASila! ;-)
700 tisíc za 1,2 TSI - samotné ti musí být jasné, že to právě spadá do té kolonky "naprostý exot".
A vůbec - přestaň se tu vypisovat a bež chystat vajíčka >:D
>:D
Argumentovat ojetou předváděčkou, která je stále o více, jak 100 tis, dražší než základní Golf, co na to říct? Více mimo už snad být ani nemůžeš. ;-)
Řídil jsi ho? S 1.4 TSI jsem najezdil už tisíce kilometrů, zkoušel jsem i 1,6 TDI DSG a 1,2 TSI 63 kW. S oběma benzínovými motory (pocitově mezi nimi není takový rozdíl, jak na papíře) se dá jet i pod 5,5 litrů, o čemž si jinde můžeme nechat zdát. To auto je na zcela na jiné úrovni než například i30 nebo Astra. Na Golfu jsem zatím nenašel jediný problém, nic co by mi vadilo, což o vozech konkurence zdaleka říct nemůžu (a navíc mě Golf překvapil příjemnými detaily, které jsou pohledem do ceníku již v základní výbavě). Navíc cena vzhledem k výbavě je více než příjemná. Podle mě objektivní hodnocení a gratuluji. Že se moc neliší od předchozího Golfu je pravda a proč taky, když už ten byl dokonalý.
:yes:
Velká gratulace musí mířit do Wolfsburgu, po evropském autě roku i titul světového auta roku.
Lépe už nová Sedmička začít ani nemohla. A to se teprve na trhu rozkoukává a některé verze, třeba kombinace DSG a 4Motion, nový 1.8 TSI apod. teprve přijdou.
Takový motor nemají, v plánu pokud vím není a i předchůdce pomalu vyřazují z výroby a nahrazují 1,8. Spíš je otázka, jestli bude nějaký Golf GT. Nebo jestli zůstanou jen u GTI. Vzhledem k tomu, že je GTD a ne GT diesel, tak bych si na něj nevsadil.
Podle mého názoru 1.8 TSI zcela logicky bude, má ji Leon i OIII, akorát teď jsou prodeje Golfu natolik dobré, že nemají potřebu rozšiřovat nabídku. VW "dávkuje" produkt jménem Golf na trh úmyslně po malých dávkách. Zcela legitimně jde o to vydělat co nejvíc peněz, kdyby teď byl na trhu Golf 1.8 TSI tak by třeba někdo zjistil, že mu jeho výkon stačí a nekoupil GTI...
Byl snad 1,8 TSI v šesté generaci? Nebo v páté generaci? Fakt je, že silnější motorizace nekupuje zase tolik zákazníků (bavíme se asi o 15%, možná 20, z čehož 10+ tvoří GTI), takže příliš hustá nabídka zvedá režie a ředí image. Prostor pro ni je, to bez pochyby.
Tak Golf GT už nebyl ani v minulé generaci..., kde už naopak byl GTD, který zase u IV. a V. g. chyběl.
Třeba u Golfu III. byl GT hlavně stupeň výbavy (CL,GL,GT,GT Special), i když výbava GT byla pro silnější motorizace, respektivě nebyla pro ty hodně slabé. A např. G3 GT TDI byl výkonnější, než G3 GTD.
Vím, že nebyl v šesté generaci (proto ta otázka, jestli vůbec nějaký Golf GT bude). Pokud nabídnou 1,8, tak si myslím, že jako Golf GT. Dá se říci v návaznosti na G5 jako náhradu twin-chargeru. A jelikož máme GTD a ne naftové GT (135 kW diesel a 132 kW benzín jdou pěkně do páru), tak se přikláním k tomu, že 1,8 v nabídce nebude.
Volbou Golfu nikdo chybu neudělal. Jde o nejkomplexnější HB na trhu. Moderní konstrukce, moderní motory, moderní výbava a to vše za ceny, které si může dovolit prakticky každý. :-!:yes:
Prozradím ti tajemství, sice si asi myslíš, že jsi na něco zásadního přišla, ale znovu ti musím zopakovat, o tvých dojmech to opravdu není. Opravdu ne. Tak to zkus konečně pochopit, než tu zase vyprodukuješ haldu mimózních příZpěvků. :-!
:-)
Mně to ale nijak "záadní" NEpříjde - domnívám se že i "začínající autofanoušek" by měl VĚDĚT a mělo by mu být (zcela) JASNÉ, že..
..to americké auto roku je JASNĚ a JEDNOZNAČNĚ lepší a NAD tím eVWropským.. ;-)
PS: Jestliže VÁM "stačí" to evropské (nic proti) VAŠE věc, já bych sáhla po tom americkém :yes::-)
"Krysa z díry"? NEmůže přece na všechno aplikovat "dle sebe soudím tebe" ;-)
Když to je ONO, mne PSA (nebo třeba Honda) nijak zvlášť NEzajímají (nejsem ani jejich majitelka ani tam nepracuji = prostě NENí důvod aby mne zajímaly
Co mne zajímá jsou AUTíčkA (a ano, jedno od PSA mám + jsem s ním SPOKOJENA :-)
Kritéria? Vzhledem k tomu že dokázala vyhrát auta tak rozdílná jako Polo, Golf nebo i UP - tak (asi) "sjíždět z výrobní linky VW"? :-)
PS: Když se podíváte na výsledky "European Car of the Year" a "North American Car of the Year", tak (zjednodušeně) lepší/zajímavější bývá to AMERICKÉ (ale "celkově" pak bývá jako vítěz vybráno.. to "horší" (lze též číst "to evropské" ;-)
To počasí MOŽNÁ, to s těmi auty URČITĚ :-)
Chcete jezdit s (vlastnit)
Chrysler 300 nebo Toyotu Prius
Hondu Civic nebo Renault Clio
Cadillac ATS nebo Volkswagen Golf
Ford Fusion (americký, tj. vlastně Mondeo) nebo Volkswagen Polo
Toyotu Prius nebo Fiat Panda
Chevrolet Corvette nebo Alfu 156
Ford Focus nebo Toyotu Yaris
Takže jak to vidíte TEĎ? Když pracujete s FAKTY a ne s "předstaVWami" (o autech - jak často děláte)? ;-)
JÁ bych ve VŠECH (těchto) případech volila AMERICKÉ auto roku (před tím EVROPSKÝM), co VY? :-)
To jen v Evropě ho nenabídnou, protože prý preferujeme komfort. 8-s Tuhle politiku jsem nikdy nepochopil (minimálně s tímhle odůvodněním). Je to škoda.
Nikoliv, dle této tebou zmiňované konstrukce je to Porsche Boxter/Cayman, neb jednu z nominací proměnilo ve vítězství ... ale jinak je to naprosto úplně jedno ;-)
Dnes to tu bude zajímavé, tohle místní experti nenechají jen tak. >:-[] Vyjádření poroty to vystihuje dostatečně - Golft nabízí za přiměřenou cenu mix dobrých vlastností. Takže, proč ne? Bravwo. ;-)
Jako tohle?
„Golf je velký tak akorát – je prostorný, praktický a pohodlný. Má svěží, progresivní design, novou řadu motorů a navíc působivý seznam výbavy a bezpečnostních systémů. Navíc je zábava ho řídit. Pokud existuje auto pro každého, je to Golf.“
Hmm, takže nejdřív je velký tak akorát (to je relaticní), ale nakonec je prostorný (sic), praktický (každé auto je praktické), novou řadu motorů (jako by ji měl jenom on), působivý seznam výbavy (to mají všichni) a bezpečnostních systémů (ty snad nikdo jiný nemá?). Zábava je řídit i Trabanta, a auto pro každého? To ž snad ani nebudu komentovat.
Netvrdím, že to není dobré auto, ale rozhodně bych volil jinak. Ale já byl vždy proti stádu, kteří kupují podle toho, co je zrovna v módě.
Každý tu zná nějaké rychlejší auto, hezčí auto, spolehlivější auto a levnější auto. No....a Golf holt ani v nednom nevyniká, ale z každého má kousek :-) Mistr všestrannosti :yes:
Evidentně lidé nechtějí auto, které je v něčem skvělé. Chtějí auto, které není v ničem špatné :-)
Na adresu Golfu odborná porota mimo jiné řekla: „Golf je velký tak akorát – je prostorný, praktický a pohodlný. Má svěží, progresivní design, novou řadu motorů a navíc působivý seznam výbavy a bezpečnostních systémů. Navíc je zábava ho řídit. Pokud existuje auto pro každého, je to Golf.“
Ta velikost akorát, je jak velká???
Prostorný? Je prostornější než OIII?
Praktický??? Kdo je horší ve třídě?
Pohodlný budiž, má měkké naladění.
Svěží progresivní design? Kdo nemá?
Nová řada motorů? Ano, nejde o kvalitu, spolehlivost, to nám VW dokázalo, ale o to jestli jsou nové. VW si s porotou tedy náramně rozumí.
Výbava a bezpečnostní systémy?
Zábava ho řídit? Vzpomínám na hodnocení podvozku, kdy auto trpí většími náklony a častým zásahem ESP a to byla řeč o Multilinku, který většina aut neuvidí. Tohle mi tedy k zábavě moc nesedí.
Nevím jestli nejlepší, ale nejprůměrnější jistě je ;-)
Dobrá zpráva :yes: Popravdě to je dobrá zpráva především pro naše garáže. Vezmi to jako takové malé světové doporučení těch, co tě mají přečteného až do morku, co znají tvé možnosti, kdo současně znají tvé sny. No... hele, co ti to udělá, dej na ně, posaď si do garáže na následujících dejme tomu... pět let jednoho Golfa. Mé skromné (při)doporučení zní - ber nové geteičko. Uvidíš, že už pak nikdy nanajdeš na Volkswagenu ani chloupek ke kritice.
Ale já vím, když ono je to všechno jinak. Nemyslím jako u Volkswagenu, myslím jako u... tebe.
Tak tedy, kolegům, kteří jezdí nadtřídu, tedy vozy z vyšších tříd, než je mainstreamový (vím, supermainstream) kompakt, poděkujme za střízlivé diskusní sentence. Jistě, znalec zná kvality golfu. No a těm prosťáčkům, s nudlí nízko u pasu, co tu vrhají jednu diskusní šavli záště za druhou, jimž však metro je takříkajíc domovem, popřejme jednak upřímnou garážovou soustrast, jednak naději na to, aby si jednou v životě opravdu mohli dopřát auto, kterým budou chtít jezdit, nikoliv auto, kterým jezdit budou... muset.
Že GOLF patří mezi auta, která si lidé kupují proto, že chtějí, snad ani nemusím psát...
Souhlas. Golf (především jeho luxusnější verze) je snad jediné auto mimo prémiové vozy, u něhož se dá majitel "podezírat" z toho, že v něm jezdí nikoli proto, že musí (čímž samozřejmě netvrdím, že tomu tak v řadě případů není), ale proto, že prostě chce... Alespoň já takové šťastné a spokojené majitele znám :-)
no tak že je to jediné auto v kterém se člověk dá podezírat, že v něm jezdí protože chce to bych tedy opravdu netvrdil - většinu aut v této cenové kategorii si lidé koupí protože chtějí - nemyslím že by někdo řekl "srašně chci golfa, ale místo něj si koupím Astru protože musím" >:D
je sranda si tu diskusi číst - opět tu spolu soupeří dva nesmiřitelné tábory koncernistů a antikoncernistů a jeden druhého uráží i když ty urážky spíše přicházejí ze strany fanoušků koncernu >:D fakt se bavím :-) golf je určitě velmi dobré auto a vítězství mu přeju, ale mě osobně ničím nenadchl - zrovna včera jsem parkoval vedle šedého na plecháčích a bez výbavy a přišlo mi to trošku nuda, stejně jako některým jiným tady, kteří jsou pak za to osočováni, což mě určitě taky nemine :-)
Já přece vím, jen se bavím nad tím, jak mnozí nejsou schopni komplexního pohledu na problém. A co možná více i potom, nedokáží ani konkrétně jmenovat a obhájit si svou onu lepší volbu. ;-)
problémem je, že různí lidé mají různé volby, které jim přijdou nejlepší a je dobře, že se každému líbí něco jiného - jinak by byla strašná nuda, a to že někdo hned neodepíše a konkrétně nejmenuje, neznamená že není schopen komplexního pohledu - komplexní pohled můj jako fanouška jiné značky bude úplně jiný než tvůj - zapřísáhlého fanouška koncernu, se kterým se nemá cenu hádat ;-)
Sranda spíš je, že 66 novinářů z celého světa, kteří mají v různých modelech nacouváno násobně více, než ty kdy budeš mít naježděno, sdílejí nízor s tím mým. Nikoliv tvým. ;-) >:D:yes:
připadá ti snad, že ti tvůj názor beru? já ho respektuju a nemám potřebu jako ty někoho shazovat jen protože slepě nesouhlasí se vším. A to s tím couváním - no raději to nebudu komentovat - chápu, že přesně víš kolik tu má kdo najeto tak je zbytečné nad tím nějak polemizovat >:D
Jestli nejsi obrážeč salónů a tím nemyslím výčepních, tak mi zajisté potvrdíš, že nejvíc máš najeto se svým vozem, ale již nikoliv s těmi mnoha, ke kterým se dostanou do kontaktu oni novináři.
Shrnuto podtrženo, mají větší nadhled, možnosti srovnání, nejsou zaujatí... ;-)
Souhlasím, to je samozřejmé - ještě aby neměli když to jsou odborní novináři, já mluvím pouze o svém názoru a netvrdím, že se jím musí někdo řídit ani netvrdím, že je golf špatné auto - jen jsem řekl, že mi přijde trošku nudný jeho design a že mě ničím nenadchl - mě se musí auto hlavně líbit a hold mám radši japonce takže trochu zaujatý být můžu, ale myslím že zrovna tak jsi ty zaujatý proti třeba japoncům a dalším. A tím tuto starou diskusi končím ;-)
samozřejmě nebudeš souhlasit - ostatně každému se líbí něco jiného ale i taková i30 se mi v základu na plechách líbí více než golf, a to nejsem žádný přivrženec hyundai
jak říkám - každému se líbí něco jiného - já osobně mám ještě jiné favority, ale nepotřebuji, aby mě někdo podezíral ze zaujatosti - proti koncernu totiž nic nemám - občas jezdím passatem 2.0 tdi a na nic si nestěžuju, jen je prostě jejich design na mě až moc konzervativní a tím pádem pro mě nudný
Golf se povedl.. :yes::yes::yes:
Vítězství je zasloužené.
Asi to nikoho moc nepřekvapilo.. >:D
Design za 1
Cena za 1-2
Výbava 1*
Moc automobilek nenabízí doplnkové dovybavení jako např.VW..
Proto asi nikdy nebudu moct koupit japonce! ;-)
Ale (asi docela) ANO :-)
No, když on ale ten Cadillac ATS.. ;-)
To asi (opravdu) NEeee :-)
NEpřehánějme to.. ;-)
No (asi docela) ANO :-)
Budiž ;-)
Ale MŮŽETE :-)
Nová Toyota GT 86/Subaru BRZ je (také) hodně povedená + navíc ve světě automobilů ještě (daleko) MIMOŘÁDNĚJŠÍ = takové GOLFy se objevují "každých pár let", na tohle auto jsme čekali..
PS: Ale je FAKT, že narozdíl od UPů a krabiček jménem POLO (které jsou zrovna tak SVĚTOVÝM AUTEM ROKU) je Golf alespoň "normální" (čti "plnohodnotný") vůz/auto :-)