Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf VII je Světovým autem roku 2013

Golf VII je druhou generací tohoto modelu nižší střední třídy, která vyhrála v anketě World Car of the Year (WCOTY).
Zpět na článek
29. 3. 2013 09:27
29. 3. 2013 09:59
29. 3. 2013 10:05
29. 3. 2013 10:26
29. 3. 2013 10:28
29. 3. 2013 10:54
29. 3. 2013 11:02
29. 3. 2013 13:24
29. 3. 2013 14:10
29. 3. 2013 11:00
29. 3. 2013 15:58
29. 3. 2013 16:04
29. 3. 2013 16:11
29. 3. 2013 16:22
29. 3. 2013 16:48
29. 3. 2013 17:05
29. 3. 2013 17:13
29. 3. 2013 17:32
29. 3. 2013 17:36
29. 3. 2013 23:05
30. 3. 2013 01:36
30. 3. 2013 11:37
30. 3. 2013 15:37
30. 3. 2013 12:26
30. 3. 2013 14:32
31. 3. 2013 01:50
31. 3. 2013 19:52
30. 3. 2013 19:06
31. 3. 2013 15:24
1. 4. 2013 08:04
1. 4. 2013 13:44
29. 3. 2013 10:11
29. 3. 2013 10:20
29. 3. 2013 14:26
29. 3. 2013 17:40
29. 3. 2013 18:35
30. 3. 2013 19:10
29. 3. 2013 12:49
29. 3. 2013 10:07
29. 3. 2013 12:26
29. 3. 2013 13:42
29. 3. 2013 13:49
29. 3. 2013 13:56
29. 3. 2013 21:15
29. 3. 2013 22:08
29. 3. 2013 22:29
29. 3. 2013 13:01
29. 3. 2013 13:08
29. 3. 2013 13:24
29. 3. 2013 14:43
29. 3. 2013 15:32
29. 3. 2013 17:36
29. 3. 2013 17:39
29. 3. 2013 17:46
29. 3. 2013 17:50
29. 3. 2013 17:42
29. 3. 2013 17:44
29. 3. 2013 17:45
29. 3. 2013 17:49
29. 3. 2013 17:58
29. 3. 2013 18:05
29. 3. 2013 19:53
30. 3. 2013 01:39
30. 3. 2013 21:49
31. 3. 2013 00:24
31. 3. 2013 21:37
29. 3. 2013 17:47
29. 3. 2013 17:48
29. 3. 2013 19:38
29. 3. 2013 19:48
29. 3. 2013 19:57
30. 3. 2013 01:40
29. 3. 2013 20:14
30. 3. 2013 00:11
30. 3. 2013 04:32
29. 3. 2013 09:27
???
EDIT: Jo WCOTY. Kdo se v tom má vyznat.
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2013 09:59
Nechápu
Bud museli mít při zvolení zavázané oči a volili na slepo a nebo byli podmáznutí, protože jinak si to nedokážu představit.
Když se podívám, co se nacházelo za modely v této soutěži o zvolení auta roku 2013 tak mi tady něco opravdu nehraje. Třeba nový MB třídy A.
Rozbalit vlákno
60
29. 3. 2013 10:05
Re: Nechápu
Očividně, což mne nepřekvapuje, jsi nebyl schopen rozklíčovat hodnotící parametry ankety.

Kde je u Mercedesu ona value for money? Vždyť je to auto pomalu 2x dražší než základní Golf. A krom designu a hvězdy, toho zase tolik nepřináší. :-!
29. 3. 2013 10:26
Re: Nechápu
Dal jsem příklad. Těch vozidel tam bylo mnohem víc. :-) Promin, ale já na tom autě nic nevidím. To už mi přijde zajímavější KIA >:D
29. 3. 2013 10:28
Re: Nechápu
Dobře, ty nevidíš, ty nechápeš. Ale to je čistě tvůj problém. Prostě na to tvé schopnosti nestačí.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 10:45
Re: Nechápu
STÁLE STEJNÝ "typ" argumentace? ;-)
PS: Také bych dala přednost americkému vozu roku (Cadillac ATS) před tím eVWropským.. :-)
(tak jako VĚTŠINA lidí... kteří o autech něco vědí.. ;-)
29. 3. 2013 10:54
Re: Nechápu
Užij si svou schízu. :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 10:58
Re: Nechápu
Že je americké auto roku (Cadillac ATS) daleko jednoznačně skoro NEsrovnatelně LEPŠÍ vůz než "VWáš favorit"? Není "schíza" spíš myslet si OPAK? ;-)
29. 3. 2013 11:02
Re: Nechápu
Bohajeho, jsi mimo. Tohle není o mých či tvých dojmech. 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 13:15
Re: Nechápu
..a STÁLE STEJNÝ "typ" argumentace.. :-)
PS: Pochopitelně že to NENí o vašich (či mých) "dojmech" - to že (americké auto roku) Cadillac ATS je LEPŠÍ auto než to evropské je prostě (neoddiskutovatelný) FAKT ;-)
PS: Náhodou Golf mi (zdaleka) tak "nevadí" jako kdyby šlo o Passat - to by byla OPRAVDU "bubost" jako HROM :-)
29. 3. 2013 13:24
Re: Nechápu
Proč sem taháš americké auto roku? Je to o něm? Není. Jen ty si zase potřebuješ splnit svojí mimózní pózu a něco si tímto dokázat.

Ostatním akorát dokazuješ, jak nejsi sto pochopit výše uvedené. Ale to je tvůj marný boj. :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 14:06
Re: Nechápu
Proč se (tak) "soustředíte" na MNE (a ne na to AUTO?
PS: Nojo, marné to asi je - to se SHODNEME :-)
29. 3. 2013 14:10
Re: Nechápu
Opět jsi nepochopila, pod jakým článkem diskutuješ a kde jsou tedy mantinely diskuze.

Tvoje neznalost. :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 19:07
Re: Nechápu
"Mantinel diskuze"? Tak tohle se vám OPRAVDU POVEDLO :yes: :-)
Avatar - Dinar
29. 3. 2013 11:00
Re: Nechápu
Také bych dal přednost Porsche boxster/cayman před cadillacem ATS, tak jako většina lidí, kteří o autech něco vědí. :-O
P.S. Tyhle tvoje komenty jsou přesně tím důvodem, proč nemáš šanci vylézt z kategorie, teta Kylie.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 13:17
Re: Nechápu
O to ŽÁDNÁ - rozdíl je, že (famózní) Porsche Cayman je (přes všechny své klady) "okrajový" typ auta, zatímco Golf je "běžné/masové" auto pro Evropany, no a ATS je stejně "normální/běžné" auto pro Američany - no a JÁ bych dala (jednoznačně) přednost tomu AMERICKÉMU (nic víc/nic méně :-)
29. 3. 2013 15:58
Re: Nechápu
Tvůj problém je v tom, že ty BYS dala vždy přednost něčemu jinému jen a pouze proto, že je to jiné.
Nic jiného tě k tomu nevede - rozhodně ne znalost aut.
Avatar - dal
29. 3. 2013 16:04
Re: Nechápu
A to je v pořádku, protože především kreativní lidé se chtějí odlišovat. Ti kteří nemají invenci jezdí Golfem. Nudné myšlení, nudný život, bez špetky fantazie a ještě nudné auto.
29. 3. 2013 16:11
Re: Nechápu
Pěkná blbost tohle škatulkování.
Je to to samé, jakobych napsal, že každej, kdo má na konci nicku písmeno "l" je pako.

Každopádně rozdíl mezi kreativním člověkem a pozérem (pozérkou) ála kylie je stejný jako rozdíl mezi Golfem a GT-86.
Avatar - dal
29. 3. 2013 16:22
Re: Nechápu
Beru, také nemám rád škatulkování ale je všeobecně známé, že se obklopujeme věcmi, které hovoří o tom jací jsme. Kylie jsem se chtěl jen zastat, protože nejde s davem a má svůj názor i když někdy nepochopitelný ale svůj.
29. 3. 2013 16:48
Re: Nechápu
Snaha odlišovat se za každou cenu je mnohem horší a nebezpečnější než ona stádnost, kterou tak pohrdáš. Nudné myšlení - jak pak se to projevuje? Nudný život - jakože někdo nekouří trávu, oblíká se střízlivě, chodí do práce a jeho práce má nějaký smysl a není to zástěrka pro parazitismus a necítí potřebu jet na dovolenou někam, kde ho pak zachraňuje armáda diplomatů a podobných čičmundů? A fantazie? Řada nenápadných navenek konformních lidí má fantazie na rozdávání. Myslíš, že třeba takovej Tolkien žil někde v chatičce v lese, neměl rodinu a nestýkal se s normálními lidmi? A mohl bys mi vysvětlit, co je to nudné auto? Mám pocit, že výraz nudný pro auto používají ti, co ani snad autem jezdit neumějí a auta hodnotí zásadně a pouze podle vnějšího zjevu. Pokud je auto barevné a divoce tvarované, připadá jim zábavné, pokud ne, je to nuda.....

Jinak co se týká Kylie, je moc hezké, že si hraješ na rytíře. Ale tahle obskurní figurka tady jenom prudí zejména u článků o VW (kromě toho má patologický komplex ze škodovky a AUDI) a předvádí se tady jako znalkyně a stoupenec PSA. Když se tady ale diskutovala složitá situace u tohoto koncernu, byla zalezlá jako krysa v díře.....zejména jakýkoliv článek o VW na ní působí jako rudej hadr na bejka. Ale jinak je to v zásadě chudinka, která si asi nikde jinde neškrtne, tak aspoň prudí v podobných diskuzích.
Avatar - dal
29. 3. 2013 17:05
Re: Nechápu
Konečně, ta potrefená husa. Šacoval by jsem tě na cenzora minulého režimu. Co je asi nebezpečného na tom se odlišovat ty kedlubno! S tebou by jsme to vyhráli, hlavně nevyčnívat a pokud možno nic nepokazit.
29. 3. 2013 17:13
Re: Nechápu
Chlapče, co to píšeš za blbosti? Znám hromady inteligentních lidí s přemírou invence, ale pro drtivou většinu z nich je naprosto podružné, v jakém jezdí voze. Mají prostě jiné životní priority a jiné zájmy. Říkat něco lidem okolo svým vozem, jak naznačuješ, to spíš ukazuje na osobní duševní vyprahlost a neschopnost se vyjádřit jinak.
29. 3. 2013 17:32
Re: Nechápu
Ono nejde jenom o to se odlišovat. Oni ti, co se takhle za každou cenu odlišují si o sobě navíc myslí, oč jsou lepší než ti ostatní, kterým - podobně jako ty nadávají do nudných šedých myší a co je nejhorší, od toho je už jenom krůček k jejich představě, že za ty ostatní mají z titulu své odlišnosti - nadřazenosti práva rozhodovat a řídit je.

Podle tvého pubertálního výlevu o cenzorovi minulého režimu vidím, jak jsi zcela mimo mísu a pokud někoho nazýváš kedlubnou, nemusíš se nám tady svěřovat s tvarem své hlavy. No a ta potrefená husa? No, je od tebe na druhou stranu upřímné, že se nám tady takhle odhaluješ. Otázka je, jestli si myslíš, že to někoho zajímá. Ale to je zcela jen a jen tvůj problém.
29. 3. 2013 17:36
Re: Nechápu
Podle mne je důležitý motiv, ne výsledné rozhodnutí. Vzhledem ke komplexnosti osobnosti ho těžko odhadneš vnějším pozorováním. Tvůj odhad naopak zase něco řekne o tobě. I za tím nejpodivnějším rozhodnutím se může skrývat nepochopený génius.

Odlišit se z principu patří v mých očích mezi motivy nejnižší.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 19:09
Re: Nechápu
Ehm, a vaše "znalost aut" vede k tomu že VY byste dal přednost vw Golf před Cadillac ATS? ;-)
29. 3. 2013 23:05
Re: Nechápu
Všimla sis, doufám, že se jedná o naprosto rozdílná auta?
Vzhledově, určením, pohonem, cenou...
Všimla?
Mimochodem - já jsem tady se znalostí aut nikdy nemachroval.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2013 01:21
Re: Nechápu
Ano - jde o vozy "o třídu" - no a? Vítězem ("Světové auto roku") už bylo i "pidiauto" UP a zrovna tak vyšší střední A6. Alle vraťme se k meritu věci. Letošní americký vs evropský vítěz ankety AUTO ROKU - já letos preferuji (velmi povedený a přitom nijak zvlášť drahý) americký vůz (střední třídy). Vy?
30. 3. 2013 01:36
Re: Nechápu
No a? No a Kajlíííí! Neboj, na tvé zcela zcestné výlevy jsme si všichni zvykli, jsi nám tu k smíchu. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2013 08:43
Re: Nechápu
(už zase) se (sám SEBE) jmenujete za "mluvčího všech"? :yes: :-)
Já si naopak na vaše často (jako tento) zcela NEsmyslné reakce na naprosto VĚCNÝ faktický příspěvek - asi NEzvyknu nikdy ;-)
PS: Sdělit nám CO KONKRÉTNĚ (dle vašeho mozku) bylo na tom příspěvku "zcestné" to asi (opět) NE"zvládnete", že?
30. 3. 2013 11:37
Re: Nechápu
Asi jsi nezaregistrovala, kdo se ti tu všechno smějě, že? >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2013 13:51
Re: Nechápu
Ale JISTĚŽE ano - viz ti tato diskuze, (většinou) ti s "menším rozhledem/znalostmi", prostšího ducha a "obhroublejšího" chování - dobrým příkladem jste VY :-) :-)
PS: Říci co KONKRÉTNĚ na tom příspěvku bylo (dle vás) "zcestné" asi OPĚT (jako VŽDY když jde o cokoli KONKRÉTNÍHO) NE"zvládnete", že? ;-)
30. 3. 2013 15:37
Re: Nechápu
Místní hlupaňa opět exceluje! >:D :yes:

Zajisté máš pravdu, ve všem!
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2013 00:55
Re: Nechápu
Ano, v této diskuzi jste opravdu "exceloval" :-)
PS: Já vím.. ;-)
..a úplně stačilo napsat "většinou" :-)
30. 3. 2013 12:26
Re: Nechápu
940 tisíc za základní výbavu a pohonné ústrojí (manuál + dvoulitr) není zrovna nejméně. Neříkám, že nabízí málo, jen se už pohybujeme na turfu BMW a spol.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2013 13:49
Re: Nechápu
..ale ten základ má 276 PS a (nemýlím-li se) lepší výbavu než vozy D3 + jízdně je (dle všeho) PLNĚ SROVNATELNÝ právě s tím BMW. Myslím že za milion (nebo "milion + něco") mít slušně vybavený vůz "prémiové" značky s výborným podvozkem i motorem - to (já) považuji za DOBROU cenovou nabídku..
PS: Důvody proč se jich v Evropě prodá (proti D3) prodá "násobně" méně NENí v kvalitě (ale JEN a POUZE ve "vnímání značky/značek" ;-\
30. 3. 2013 14:32
Re: Nechápu
Svého času jsem uvažoval o CTS kupé, takže nic proti značce. O cenách se těžko diskutuje, musel bych si poptat nabídku na ATS, abych si udělal představu. Pořád asi bude o něco výhodnější, ale v těchto cenových relacích už to BMW pořídíš. A to je prostě problém. Nevím, jak jinde v Evropě, ale v ČR je myslím jen jeden dealer. To rozhodně nepřidá.
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2013 01:05
Re: Nechápu
Ne že bych to někdy "studovala do detailu", ale obecně myslím platí, že (ve srovnání s D3) bude cena (při ca podobné výbavě) NIŽŠí..
PS: To nižší rozšíření samozřejmě problém trochu je - v česku zatím stále chybí takoví ti "malí prodejci" (různých značek) - a vzhledem k HODNĚ "dominantnímu" postavení škody (obávám se) se jich nikdy ani "nedočká" :-|
PPS: Ať tak či onak, konkrétně cenově "dostupnější" Cadillac ATS (je vpodstatě za tutéž cenu jako slušně vybavená Octavia 2.0 Tdi) mi (dle dostupných informací) příjde jako "zajímavý model"
31. 3. 2013 01:50
Re: Nechápu
Nemá smysl kupovat Octavii za 940 tisíc. To auto má nedostatky, které příplatky prostě nespraví. A v téhle cenové kategorii za malou penetraci Škoda opravdu nemůže. ;-) Základní motor ATS je sympatický, ale nějak mi unikla cena se šestiválcem, jako by se do Evropy nedovážel.
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2013 16:17
Re: Nechápu
Tak to OPRAVDU NEmá (smysl jí kupovat), ale prodávat se určitě budou (já bych se "obávala" naopak až příliš velké penetrace - na to jak moc je to NE"smyslný" počin) + časem jistě příjde i dražší výbava Laurin & Klement - že "pod tím" je "dole" stále jen ona Octavia a stále jen onen 2.0 Tdi, to jistě MNOHA (za VÍCE jak milionovou sumu takový vůz) kupujícím "VWadit NEbude" ;-)
PS: Pro (naftové 4válce preferující) evropany je a bude JEN tento přeplňovaný motor, 6ti válec (byť povedený V6 3.6) je prý pro nás "zbytečný" (koupil by si ho - doslova - "zlomeček" zákazníků), zato přibude nějaká ta nafta - NEtuším jaká :-)
Pěkný den :-)
31. 3. 2013 19:52
Re: Nechápu
Psal jsem o penetraci zastoupení (viz tvoje PS). Jinak za milion se spíš prodá Superb s V6 než Octavia. Ceníky trochu klamou. Lidé si je často nekupují pro lásku ke Škodovce, ale protože prostě prémii mají zakázanou.
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2013 20:31
Re: Nechápu
Ach - pardon! :-)
PS: Popravdě konkrétní prodejní čísla bych snad i CHTĚLA vidět (nedávno jsem někde narazila na test Octavie 1.2 TSi - za 702 (mám pocit) tisíc. - to mi příjde také "strašné" (a z toho mi "vychází", že i ta verze 2.0 Tdi (za cenu okolo milionu kč) se tu a tam prodávat BUDE ;-) no i když spíš 8-s
Pěkný den :-)
30. 3. 2013 19:06
Re: Nechápu
Tak mně napadá, že to je docela dobrá otázka.
Pokud jde o moje preference, tak ty jsou Golfu i ATS vzdálené (možná bližší tomu ATS).
Ale porota to nemá jednoduché - každé auto je dobré pro jiný kontinent a vybrat jednoho vítěze pro všechny je docela ořech.
Být porotce, volil BYCH z těchto dvou Golfa.
ATS je přece jenom spíš americké, kdežto Golf může být (a prakticky je) globální model (proevropského stylu).
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2013 00:54
Re: Nechápu
Souhlasím že to "není jednoduché" (z principu je to vlastně "bubost" - nelze volit JESTLI vw UP nebo audi A6 nebo Subaru BRZ - jsou to prostě MOC rozdílná auta - ty modely byl jen PŘÍKLAD, nicméně jde o vozy které se postupně dostaly do finále..
Co ale LZE, je možnost "posoudit" americká vs evropská auta roku - no a popravdě američané volí jednoznačně ("celkově") LEPŠí vozy (a letos to nebylo jinak)
PS: Jak už jsem psala, NEmám nijak zvláštní problém že zvolili Golf (bylo to asi tak na 99,9% očekávatelné), MHOHEM hůř jsem "snášela", když mi "sdělili" že světové AUTO je vw UP - to opravdu NEeee ;-)
31. 3. 2013 15:24
Re: Nechápu
Ano, obecně BY auto roku mělo vyhrát něco, co dává smysl všeobecně a tuto roli zastane Golf lépe, než UP, nebo ATS, nebo BRZ/86, nebo nějaký eko-elektro-nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2013 16:23
Re: Nechápu
Když mohlo vyhrát Polo či UP - bože proč ne Cadillac ATS (když může být americkým vozem roku). Je to "normální" vůz střední třídy (předtím zvolili i audi A6 = velikost vozu rozhodně NENí problém) - jen se povedl nějak "více" než se očekávalo.. :yes: :-)
..plus jeho cenovka se překrývá s (ne zcela) "plně" vybavenou škodou Octavia 2.0 Tdi
Volba GOLFu rozhodně není žádná "katastrofa" (jaké hodnotitelé předvedli v nedávné minulosti - jedno zda šlo o VW UP nebo ony tržně zcela okrajové "eko-elektro-nesmysly"
;-)
PS: Trochu líto je mi MIMOŘÁDNÉHO Subaru BRZ/Toyota GT-86 - to je vůz jaký tu HODNĚ let NEbyl a i když možná nějaké "napodobeniny" příjdou, skoro NEvěřím že se až TAKhle povedou - možná bych (z výše uvedených důvodů) já dala na 1. místo tento model (a ATS jako "běžné POVEDENÉ auto" na 2hé :-)
1. 4. 2013 08:04
Re: Nechápu
Přestaň už tady tahat tu oktávku, nebo ti budu muset napsat, že jsi trapná.
ATS začíná na cca 940 tisících a tam oktávka už dávno končí.
Já vím, že se dá nakonfigurovat OIII i za cenu přes jedno mega, ale to bude ve světě OIII naprostý exot, kdežto pro ATS je to standartní cena. Standartně nakonfigurovaná OIII nepřesáhne cca 600 tisíc.
Co se týká volby COTY - můj názor na porotu a její volby jsem už několikrát psal.
Výběr vítěze je dost závislý na výběru finalistů, osobně si už nepamatuju, kdo byli soupeři UPu a Pola, ale vzhledem k tomu, kdo je soupeř Golfu to prostě jinak skončit nemohlo.
Toyobaru je podle mně ne auto roku, ale spíš počin roku a už samotný ffakt, že se takto přísně jednoúčelové auto dostalo v této anketě tak vysoko, je velkým úspěchem (k čemuž Toyotě/Subaru gratuluji).
Avatar - Hammunasakra
1. 4. 2013 11:48
Re: Nechápu
Nu zrovna jsem četla test škody Octavia 1.2 TSi Elegance za 701.200 kč (to k tomu "nepřesáhne cca 600 tisíc" ;-)
Ano u GOLFu to opravdu NEbylo překvapení (jako u UPu :-)
S formulací "počin roku" bych (ale) naprosto SOUHLASila! ;-)
1. 4. 2013 13:44
Re: Nechápu
700 tisíc za 1,2 TSI - samotné ti musí být jasné, že to právě spadá do té kolonky "naprostý exot".
A vůbec - přestaň se tu vypisovat a bež chystat vajíčka >:D
Avatar - Dinar
29. 3. 2013 10:11
Re: Nechápu
Jo, je to podmáznutý, knedlíku. :-) ;-)
Avatar - twistedTSD
29. 3. 2013 10:28
Re: Nechápu
Podívej se na cenu A a na cenu Golfa...
29. 3. 2013 13:37
Re: Nechápu
[odkaz]

Ano,golf je drahy tiez :-)
Avatar - kari.laz
29. 3. 2013 14:26
Re: Nechápu
z toho si nic nedělej, že jsi to nepochopil. >:-[]

MB A od 654 468 Kč
Golf VII od 349900 Kč do 596900 Kč
Avatar - twistedTSD
29. 3. 2013 14:40
Re: Nechápu
Můžeš mi vysvětlit, co chceš říct tím, že sem dáš odkaz na jednu z nejdražších konfigurací Golfu?
29. 3. 2013 16:40
Re: Nechápu
no asi jak toto:

[odkaz]

18tis euro za Áčko...to neni o moc drahsie ako 1,2TSI Golf...ze?

A kolko ze stoji najdrahsie Áčko...?
29. 3. 2013 17:40
Re: Nechápu
>:D
Argumentovat ojetou předváděčkou, která je stále o více, jak 100 tis, dražší než základní Golf, co na to říct? Více mimo už snad být ani nemůžeš. ;-)
29. 3. 2013 18:35
Re: Nechápu
Nejeté auto to není. ;-)
30. 3. 2013 19:10
Re: Nechápu
Co bys tady nedal, abyses ve své nenávisti k VW mohl vykoupat >:D
29. 3. 2013 12:49
Re: Nechápu
Řídil jsi ho? S 1.4 TSI jsem najezdil už tisíce kilometrů, zkoušel jsem i 1,6 TDI DSG a 1,2 TSI 63 kW. S oběma benzínovými motory (pocitově mezi nimi není takový rozdíl, jak na papíře) se dá jet i pod 5,5 litrů, o čemž si jinde můžeme nechat zdát. To auto je na zcela na jiné úrovni než například i30 nebo Astra. Na Golfu jsem zatím nenašel jediný problém, nic co by mi vadilo, což o vozech konkurence zdaleka říct nemůžu (a navíc mě Golf překvapil příjemnými detaily, které jsou pohledem do ceníku již v základní výbavě). Navíc cena vzhledem k výbavě je více než příjemná. Podle mě objektivní hodnocení a gratuluji. Že se moc neliší od předchozího Golfu je pravda a proč taky, když už ten byl dokonalý.
29. 3. 2013 10:07
GOLF
:yes:
Velká gratulace musí mířit do Wolfsburgu, po evropském autě roku i titul světového auta roku.
Lépe už nová Sedmička začít ani nemohla. A to se teprve na trhu rozkoukává a některé verze, třeba kombinace DSG a 4Motion, nový 1.8 TSI apod. teprve přijdou.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - kari.laz
29. 3. 2013 12:26
Re: GOLF
Otázka je jestli 1,8TSI vůbec dostane. Jestli nebude mít zase dvakrát foukaný 1,4TSI, jako G VI.
29. 3. 2013 13:42
Re: GOLF
Takový motor nemají, v plánu pokud vím není a i předchůdce pomalu vyřazují z výroby a nahrazují 1,8. Spíš je otázka, jestli bude nějaký Golf GT. Nebo jestli zůstanou jen u GTI. Vzhledem k tomu, že je GTD a ne GT diesel, tak bych si na něj nevsadil.
29. 3. 2013 13:49
Re: GOLF
Podle mého názoru 1.8 TSI zcela logicky bude, má ji Leon i OIII, akorát teď jsou prodeje Golfu natolik dobré, že nemají potřebu rozšiřovat nabídku. VW "dávkuje" produkt jménem Golf na trh úmyslně po malých dávkách. Zcela legitimně jde o to vydělat co nejvíc peněz, kdyby teď byl na trhu Golf 1.8 TSI tak by třeba někdo zjistil, že mu jeho výkon stačí a nekoupil GTI...
29. 3. 2013 13:56
Re: GOLF
Byl snad 1,8 TSI v šesté generaci? Nebo v páté generaci? Fakt je, že silnější motorizace nekupuje zase tolik zákazníků (bavíme se asi o 15%, možná 20, z čehož 10+ tvoří GTI), takže příliš hustá nabídka zvedá režie a ředí image. Prostor pro ni je, to bez pochyby.
Avatar - white label
29. 3. 2013 21:15
Re: GOLF
Tak Golf GT už nebyl ani v minulé generaci..., kde už naopak byl GTD, který zase u IV. a V. g. chyběl.
Třeba u Golfu III. byl GT hlavně stupeň výbavy (CL,GL,GT,GT Special), i když výbava GT byla pro silnější motorizace, respektivě nebyla pro ty hodně slabé. A např. G3 GT TDI byl výkonnější, než G3 GTD.
29. 3. 2013 22:08
Re: GOLF
Vím, že nebyl v šesté generaci (proto ta otázka, jestli vůbec nějaký Golf GT bude). Pokud nabídnou 1,8, tak si myslím, že jako Golf GT. Dá se říci v návaznosti na G5 jako náhradu twin-chargeru. A jelikož máme GTD a ne naftové GT (135 kW diesel a 132 kW benzín jdou pěkně do páru), tak se přikláním k tomu, že 1,8 v nabídce nebude.
Avatar - white label
29. 3. 2013 22:29
Re: GOLF
Taky si myslím, že ani v této generaci žádný Golf GT nebude, tedy jako u G6 - vedle běžných motorizací jen GTI/GTD a R.
29. 3. 2013 10:07
Zasloužený vítěz
Volbou Golfu nikdo chybu neudělal. Jde o nejkomplexnější HB na trhu. Moderní konstrukce, moderní motory, moderní výbava a to vše za ceny, které si může dovolit prakticky každý. :-! :yes:
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 10:47
Re: Zasloužený vítěz
Chybu? To opravdu asi NE - jen jsou LEPŠÍ auta.. ;-)
29. 3. 2013 10:55
Re: Zasloužený vítěz
Ach bože! Tys snad objevila Ameriku!?!? >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 10:56
Re: Zasloužený vítěz
Já už DÁVNO, tak snad jednou i vy.. ;-)
29. 3. 2013 10:58
Re: Zasloužený vítěz
Prozradím ti tajemství, sice si asi myslíš, že jsi na něco zásadního přišla, ale znovu ti musím zopakovat, o tvých dojmech to opravdu není. Opravdu ne. Tak to zkus konečně pochopit, než tu zase vyprodukuješ haldu mimózních příZpěvků. :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 11:00
Re: Zasloužený vítěz
:-)
Mně to ale nijak "záadní" NEpříjde - domnívám se že i "začínající autofanoušek" by měl VĚDĚT a mělo by mu být (zcela) JASNÉ, že..
..to americké auto roku je JASNĚ a JEDNOZNAČNĚ lepší a NAD tím eVWropským.. ;-)
PS: Jestliže VÁM "stačí" to evropské (nic proti) VAŠE věc, já bych sáhla po tom americkém :yes: :-)
29. 3. 2013 11:06
Re: Zasloužený vítěz
Nechápeš o čem to je. Jen jsi to potvrdila. 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 13:20
Re: Zasloužený vítěz
Nemohl byste (si) už (konečně) "VWymyslet" nějaký JINÝ druh ARGUMENTace? :-)
PS: Tak ŘEKNĚTE: "O čem to je?" ;-)
29. 3. 2013 13:22
Re: Zasloužený vítěz
Ty to nevíš?
Dokaž už konečně něco a vypiš sem hodnotící kritéria té ankety. Teprve pak se budem bavit dále. :-!
29. 3. 2013 16:50
Re: Zasloužený vítěz
Krysa vylezla z díry. Kde byla, když se tady diskutoval neveselý stav a ještě horší výhled o PSA?
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 19:13
Re: Zasloužený vítěz
"Krysa z díry"? NEmůže přece na všechno aplikovat "dle sebe soudím tebe" ;-)
Když to je ONO, mne PSA (nebo třeba Honda) nijak zvlášť NEzajímají (nejsem ani jejich majitelka ani tam nepracuji = prostě NENí důvod aby mne zajímaly
Co mne zajímá jsou AUTíčkA (a ano, jedno od PSA mám + jsem s ním SPOKOJENA :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 19:24
Re: Zasloužený vítěz
Kritéria? Vzhledem k tomu že dokázala vyhrát auta tak rozdílná jako Polo, Golf nebo i UP - tak (asi) "sjíždět z výrobní linky VW"? :-)
PS: Když se podíváte na výsledky "European Car of the Year" a "North American Car of the Year", tak (zjednodušeně) lepší/zajímavější bývá to AMERICKÉ (ale "celkově" pak bývá jako vítěz vybráno.. to "horší" (lze též číst "to evropské" ;-)
30. 3. 2013 01:37
Re: Zasloužený vítěz
Ještěže, to o tom není, co? >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2013 08:40
Re: Zasloužený vítěz
Nevím co myslíte svým "ještěže to o tom není", že "celkovým vítězem" (opravdu) bývá vybráno to evropské (a přitom HORŠÍ) auto - to je prostě FAKT ;-)
30. 3. 2013 11:37
Re: Zasloužený vítěz
Jo a zejtra bude pršet. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2013 13:36
Re: Zasloužený vítěz
To počasí MOŽNÁ, to s těmi auty URČITĚ :-)
Chcete jezdit s (vlastnit)
Chrysler 300 nebo Toyotu Prius
Hondu Civic nebo Renault Clio
Cadillac ATS nebo Volkswagen Golf
Ford Fusion (americký, tj. vlastně Mondeo) nebo Volkswagen Polo
Toyotu Prius nebo Fiat Panda
Chevrolet Corvette nebo Alfu 156
Ford Focus nebo Toyotu Yaris
Takže jak to vidíte TEĎ? Když pracujete s FAKTY a ne s "předstaVWami" (o autech - jak často děláte)? ;-)
JÁ bych ve VŠECH (těchto) případech volila AMERICKÉ auto roku (před tím EVROPSKÝM), co VY? :-)
Avatar - Choochoo
29. 3. 2013 13:42
Re: Zasloužený vítěz
Od kdy je torzka moderni ;-) Vybava standard a cena, no, kdyby byla jako Dacia tak by si ho mohl opravdu skoro kazdy dovolit ;-)
29. 3. 2013 14:11
Re: Zasloužený vítěz
Odkdy je torzka jedinou možnou variantou? ;-)
29. 3. 2013 16:58
Re: Zasloužený vítěz
Pokud si vzpomínám, Civic minulé generace to tak měl, že by se dopracoval alespoň v nové generaci k multilinku? Ani náhodou.....
29. 3. 2013 19:53
Re: Zasloužený vítěz
Hele BeraneK, zjisti si od kdy měl Civic víceprvek >:D

Pro tvojí informaci bylo to od r. 1987..

[odkaz]
29. 3. 2013 20:16
Re: Zasloužený vítěz
To jen v Evropě ho nenabídnou, protože prý preferujeme komfort. 8-s Tuhle politiku jsem nikdy nepochopil (minimálně s tímhle odůvodněním). Je to škoda.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 19:25
Re: Zasloužený vítěz
Od té doby co jí (znovu)zavedli u VW :-)
Avatar - white label
29. 3. 2013 21:19
Re: Zasloužený vítěz
Torzka je v módě minimálně od doby, kdy ji Honda zase začala cpát do Civicu, a to včetně vrcholné verze. ;-)
Avatar - Jaros71
30. 3. 2013 00:06
Re: Zasloužený vítěz
Taky se těch Civiců prodalo... :no: :no: :no:
Avatar - Ham.
29. 3. 2013 10:10
Všechny kategorie
2013 World Car of the Year
VOLKSWAGEN GOLF
finalists: Mercedes-Benz A-Class, Porsche Boxster/Cayman, Toyota GT 86, Volkswagen Golf.

2013 World Performance Car
PORSCHE BOXSTER/CAYMAN
finalists: Ferrari F12 Berlinetta, Porsche Boxster/Cayman, Toyota GT 86.

2013 World Car Design of the Year
JAGUAR F-TYPE
finalists: Jaguar F-Type, Mazda6, Aston Martin Vanquish.

2013 World Green Car
TESLA MODEL S
finalists: Tesla Model S, Renault Zoe, Volvo V60 Plug-in Hybrid.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 10:56
Re: Všechny kategorie
Pěkné, DÍK :yes: :-)
PS: Toyota GT86 je na špici ve DVOU kategoriích, takže TA je vlastně asi "celkově" NEJlepší, ne? ;-)
Avatar - donPedro
29. 3. 2013 11:17
Re: Všechny kategorie
Nikoliv, dle této tebou zmiňované konstrukce je to Porsche Boxter/Cayman, neb jednu z nominací proměnilo ve vítězství ... ale jinak je to naprosto úplně jedno ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 13:21
Re: Všechny kategorie
Viz já 13:17 vlákno "Nechápu" ;-)
Avatar - donPedro
29. 3. 2013 13:59
Re: Všechny kategorie
No tož nic, i když na druhou stranu ....... ale nic ... raději.
Avatar - kari.laz
29. 3. 2013 11:24
Re: Všechny kategorie
A pro zajímavost minulé ročníky

World Car of the Year
World Performance Car
World Green Car
World Car Design of the Year

2005 (jeden vítěz) - Audi A6

2006
BMW 3-Series
Porsche Cayman S
Honda Civic Hybrid
Citroën C4

2007
Lexus LS 460
Audi RS4
Mercedes-Benz E320 Bluetec
Audi TT

2008
Mazda2 / Demio
Audi R8
BMW 118d with Efficient Dynamics
Audi R8

2009
Volkswagen Golf
Nissan GT-R
Honda FCX Clarity
Fiat Nuova 500

2010
Volkswagen Polo
Audi R8 V10
Volkswagen BlueMotion
Chevrolet Camaro

2011
Nissan Leaf
Ferrari 458 Italia
Chevrolet Volt
Aston Martin Rapide

2012
Volkswagen up!
Porsche 911
Mercedes-Benz S250 CDI BlueEFFICIENCY
Range Rover Evoque

2013
Volkswagen Golf
Porsche Boxster and Cayman
Tesla Model S
Jaguar F-Type
29. 3. 2013 13:47
Re: Všechny kategorie
R8 toho posbírala... :-O A 2011 je dobrý vtip. Auto roku Leaf a zelené auto roku Volt. Opravdu zvláštní rozhodnutí.
29. 3. 2013 10:16
Svět se zbláznil
Jak se píše na reklamních billboardech jednoho nejmenovaného pivovaru

Svět se zbláznil, držte se.

Víc není co dodat ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
29. 3. 2013 10:32
Pěkně připaluje.
Dnes to tu bude zajímavé, tohle místní experti nenechají jen tak. >:-[] Vyjádření poroty to vystihuje dostatečně - Golft nabízí za přiměřenou cenu mix dobrých vlastností. Takže, proč ne? Bravwo. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
29. 3. 2013 11:20
Kdo vysvětlí?
Porota svou volbu odůvodnila. Tak kdo jí bude oponentem? Kdo zdůvodní proč to nudné, nespolehlivé a koncernové auto tuto anketu vyhrát nemělo?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - woody-alien
29. 3. 2013 12:11
Re: Kdo vysvětlí?
Důvody nejsou potřeba. Stačí dokolečka opakovat "nuda","sterilní" a "pro důchodce". ;-)
29. 3. 2013 12:23
Re: Kdo vysvětlí?
Jako tohle?
„Golf je velký tak akorát – je prostorný, praktický a pohodlný. Má svěží, progresivní design, novou řadu motorů a navíc působivý seznam výbavy a bezpečnostních systémů. Navíc je zábava ho řídit. Pokud existuje auto pro každého, je to Golf.“

Hmm, takže nejdřív je velký tak akorát (to je relaticní), ale nakonec je prostorný (sic), praktický (každé auto je praktické), novou řadu motorů (jako by ji měl jenom on), působivý seznam výbavy (to mají všichni) a bezpečnostních systémů (ty snad nikdo jiný nemá?). Zábava je řídit i Trabanta, a auto pro každého? To ž snad ani nebudu komentovat.

Netvrdím, že to není dobré auto, ale rozhodně bych volil jinak. Ale já byl vždy proti stádu, kteří kupují podle toho, co je zrovna v módě.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2013 13:23
Re: Kdo vysvětlí?
PODEPISUJI (se pod) váš poslední odstaveček :yes: :-)
Avatar - dal
29. 3. 2013 14:26
Re: Kdo vysvětlí?
Také souhlas s posledním odstavcem :yes:
Avatar - Tomas_2002
29. 3. 2013 12:16
Mistr všestrannosti
Každý tu zná nějaké rychlejší auto, hezčí auto, spolehlivější auto a levnější auto. No....a Golf holt ani v nednom nevyniká, ale z každého má kousek :-) Mistr všestrannosti :yes:

Evidentně lidé nechtějí auto, které je v něčem skvělé. Chtějí auto, které není v ničem špatné :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
29. 3. 2013 12:17
Re: Mistr všestrannosti
ceed je tiez na tom podobne ako golf... tiez nevynika v nicom ale celkovo je proste vo vsetkom takmer perfektny :yes: a to sa dnes rata :yes:
Avatar - Tomas_2002
29. 3. 2013 12:41
Re: Mistr všestrannosti
Také proto měl takové prodeje. Čím víc se snaží podobat Golfu, tím má větší prodeje. Holt se učí od mistra :-)
29. 3. 2013 12:42
Re: Mistr všestrannosti
Ceed? Podobně ano, ale o jednu kvalitativní třídu níže. ;-)
Avatar - dal
29. 3. 2013 14:28
Re: Mistr všestrannosti
Chtěl jsi napsat výše.
29. 3. 2013 14:42
Re: Mistr všestrannosti
Ne nechtěl.

Nepřekvapuje mne, že reaguješ zrovna ty, který není schopen rozklíčovat význam slova "kvalitativní". Malá rada, zkus google. ;-)
Avatar - dal
29. 3. 2013 15:54
Re: Mistr všestrannosti
Až budeš větší, tak přijdeš na to, že je velký rozdíl mezi domnělá a skutečná. Vím co je kvalitativní ale nevím co je google.
29. 3. 2013 16:59
Re: Mistr všestrannosti
Zrovna ty, ukázkový člověk neznalosti a pomatené mysli, se mě zde snaží přesvědčit, že ví, co značí slovo kvalita.

Schválně, zkus to napsat, ať tu nechodíme kolem horké kaše. Klidně to vztáhni na toho Ceeda vs Golf. Já tě poté opravím. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
29. 3. 2013 12:36
Volkswagen vítězí
protože je nejlepší! :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2013 13:01
Kdo platí?
Samozdřejmě že VW je nejlepší když taky nejvíce platí Autu.cz a Švětu motorů >:D
Takže nelze srovnávat když je vše předem rozdané >:D
Rozbalit vlákno
5
29. 3. 2013 13:08
Re: Kdo platí?
Toto je anketa Auto.cz nebo Světa motorů?
Avatar - strýček BOB
29. 3. 2013 13:28
Re: Kdo platí?
Souhlasím, redaktoři SM ovlivňují i anketu World Car of the Year :yes:
29. 3. 2013 13:35
Re: Kdo platí?
>:D >:D >:D >:D Auto.cz, světová šedá eminence, která hýbe zeměkoulí. >:D >:D
Avatar - twistedTSD
29. 3. 2013 14:42
Re: Kdo platí?
VW podplatil Auto.cz a proto vyhrál WCOTY... :yes:
29. 3. 2013 15:48
Re: Kdo platí?
Co je to "samozdřejmě"?

Já už jsem to psal víckrát - jak má něco v názvu "eco", bude to pěkná blbost...
29. 3. 2013 13:24
Anketa
lol
Rozbalit vlákno
1
Avatar - strýček BOB
29. 3. 2013 13:24
Je to podvod...
Franta říkal, že původně měla vyhrát Kyja se svou unikátní sedmiletou zárukou, ale prý korupce, temné síly vlkohradu a tak.

Gratulace Volkswagenu :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 3. 2013 13:48
Re: Je to podvod...
si vtipny jak tvoja retaz v 1,2TSI :-!
29. 3. 2013 13:35
Odborná porota a anketa
Na adresu Golfu odborná porota mimo jiné řekla: „Golf je velký tak akorát – je prostorný, praktický a pohodlný. Má svěží, progresivní design, novou řadu motorů a navíc působivý seznam výbavy a bezpečnostních systémů. Navíc je zábava ho řídit. Pokud existuje auto pro každého, je to Golf.“

Ta velikost akorát, je jak velká???
Prostorný? Je prostornější než OIII?
Praktický??? Kdo je horší ve třídě?
Pohodlný budiž, má měkké naladění.
Svěží progresivní design? Kdo nemá?
Nová řada motorů? Ano, nejde o kvalitu, spolehlivost, to nám VW dokázalo, ale o to jestli jsou nové. VW si s porotou tedy náramně rozumí.
Výbava a bezpečnostní systémy?
Zábava ho řídit? Vzpomínám na hodnocení podvozku, kdy auto trpí většími náklony a častým zásahem ESP a to byla řeč o Multilinku, který většina aut neuvidí. Tohle mi tedy k zábavě moc nesedí.

Nevím jestli nejlepší, ale nejprůměrnější jistě je ;-)
Rozbalit vlákno
2
29. 3. 2013 13:41
Re: Odborná porota a anketa
A na to nejdůležitejší jsi taktně zapomněl, že? >:D
Avatar - Ada je zase tady
29. 3. 2013 14:23
Re: Odborná porota a anketa
Jistě. Chybělo jen říci, že celkově je nadprůměrně nejlepší. Přirozeně pokud má na pod kapotou TDI. :yes:
29. 3. 2013 15:32
VWCOTY
Dobrá zpráva :yes: Popravdě to je dobrá zpráva především pro naše garáže. Vezmi to jako takové malé světové doporučení těch, co tě mají přečteného až do morku, co znají tvé možnosti, kdo současně znají tvé sny. No... hele, co ti to udělá, dej na ně, posaď si do garáže na následujících dejme tomu... pět let jednoho Golfa. Mé skromné (při)doporučení zní - ber nové geteičko. Uvidíš, že už pak nikdy nanajdeš na Volkswagenu ani chloupek ke kritice.

Ale já vím, když ono je to všechno jinak. Nemyslím jako u Volkswagenu, myslím jako u... tebe.

Tak tedy, kolegům, kteří jezdí nadtřídu, tedy vozy z vyšších tříd, než je mainstreamový (vím, supermainstream) kompakt, poděkujme za střízlivé diskusní sentence. Jistě, znalec zná kvality golfu. No a těm prosťáčkům, s nudlí nízko u pasu, co tu vrhají jednu diskusní šavli záště za druhou, jimž však metro je takříkajíc domovem, popřejme jednak upřímnou garážovou soustrast, jednak naději na to, aby si jednou v životě opravdu mohli dopřát auto, kterým budou chtít jezdit, nikoliv auto, kterým jezdit budou... muset.

Že GOLF patří mezi auta, která si lidé kupují proto, že chtějí, snad ani nemusím psát...

BRAVWO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
6
29. 3. 2013 17:12
Re: VWCOTY
to je fakt ze 90% skodovek jezdej protoze musej. proste jim to v zamestnani pridelej
29. 3. 2013 17:36
Re: VWCOTY
No a tobě žádnou nedali, tak seš smutnej co?
29. 3. 2013 17:39
Re: VWCOTY
Souhlas. Golf (především jeho luxusnější verze) je snad jediné auto mimo prémiové vozy, u něhož se dá majitel "podezírat" z toho, že v něm jezdí nikoli proto, že musí (čímž samozřejmě netvrdím, že tomu tak v řadě případů není), ale proto, že prostě chce... Alespoň já takové šťastné a spokojené majitele znám :-)
29. 3. 2013 17:46
Re: VWCOTY
no tak že je to jediné auto v kterém se člověk dá podezírat, že v něm jezdí protože chce to bych tedy opravdu netvrdil - většinu aut v této cenové kategorii si lidé koupí protože chtějí - nemyslím že by někdo řekl "srašně chci golfa, ale místo něj si koupím Astru protože musím" >:D
29. 3. 2013 17:50
Re: VWCOTY
Je to myšleno spíš tak, že:
Třeba já bych strašně rád jezdil ve Veyronu. Bohužel musím jezdit v jiném autě, podstatně jiném. >:-[]
29. 3. 2013 17:42
sranda
je sranda si tu diskusi číst - opět tu spolu soupeří dva nesmiřitelné tábory koncernistů a antikoncernistů a jeden druhého uráží i když ty urážky spíše přicházejí ze strany fanoušků koncernu >:D fakt se bavím :-) golf je určitě velmi dobré auto a vítězství mu přeju, ale mě osobně ničím nenadchl - zrovna včera jsem parkoval vedle šedého na plecháčích a bez výbavy a přišlo mi to trošku nuda, stejně jako některým jiným tady, kteří jsou pak za to osočováni, což mě určitě taky nemine :-)
Rozbalit vlákno
17
29. 3. 2013 17:44
Re: sranda
A které auto na plecháčích a bez výbavy nuda není? >:D
29. 3. 2013 17:45
Re: sranda
Sportovní? :-O >:-[] (Opravdu nemám na mysli tu pohledovou.)
29. 3. 2013 17:49
Re: sranda
Tak určitě seženeš sporťák na plechu za lidových 350 tis. >:D :yes:
29. 3. 2013 18:05
Re: sranda
Já přece vím, jen se bavím nad tím, jak mnozí nejsou schopni komplexního pohledu na problém. A co možná více i potom, nedokáží ani konkrétně jmenovat a obhájit si svou onu lepší volbu. ;-)
29. 3. 2013 19:53
Re: sranda
problémem je, že různí lidé mají různé volby, které jim přijdou nejlepší a je dobře, že se každému líbí něco jiného - jinak by byla strašná nuda, a to že někdo hned neodepíše a konkrétně nejmenuje, neznamená že není schopen komplexního pohledu - komplexní pohled můj jako fanouška jiné značky bude úplně jiný než tvůj - zapřísáhlého fanouška koncernu, se kterým se nemá cenu hádat ;-)
30. 3. 2013 01:39
Re: sranda
Ach ano, a že ti to došlo až teď?

Sranda spíš je, že 66 novinářů z celého světa, kteří mají v různých modelech nacouváno násobně více, než ty kdy budeš mít naježděno, sdílejí nízor s tím mým. Nikoliv tvým. ;-) >:D :yes:
30. 3. 2013 21:49
Re: sranda
připadá ti snad, že ti tvůj názor beru? já ho respektuju a nemám potřebu jako ty někoho shazovat jen protože slepě nesouhlasí se vším. A to s tím couváním - no raději to nebudu komentovat - chápu, že přesně víš kolik tu má kdo najeto tak je zbytečné nad tím nějak polemizovat >:D
31. 3. 2013 00:24
Re: sranda
Píšu o couvání s mnoha modely.

Jestli nejsi obrážeč salónů a tím nemyslím výčepních, tak mi zajisté potvrdíš, že nejvíc máš najeto se svým vozem, ale již nikoliv s těmi mnoha, ke kterým se dostanou do kontaktu oni novináři.
Shrnuto podtrženo, mají větší nadhled, možnosti srovnání, nejsou zaujatí... ;-)
31. 3. 2013 21:37
Re: sranda
Souhlasím, to je samozřejmé - ještě aby neměli když to jsou odborní novináři, já mluvím pouze o svém názoru a netvrdím, že se jím musí někdo řídit ani netvrdím, že je golf špatné auto - jen jsem řekl, že mi přijde trošku nudný jeho design a že mě ničím nenadchl - mě se musí auto hlavně líbit a hold mám radši japonce takže trochu zaujatý být můžu, ale myslím že zrovna tak jsi ty zaujatý proti třeba japoncům a dalším. A tím tuto starou diskusi končím ;-)
29. 3. 2013 17:47
Re: sranda
některé auta i na plecháčích vypadají k světu - možná to dělala i ta nenápadná barva
29. 3. 2013 17:48
Re: sranda
No ptám se, které??? :-)
29. 3. 2013 19:38
Re: sranda
samozřejmě nebudeš souhlasit - ostatně každému se líbí něco jiného ale i taková i30 se mi v základu na plechách líbí více než golf, a to nejsem žádný přivrženec hyundai

[odkaz]
29. 3. 2013 19:48
Re: sranda
Tak jestli tohle, dobře... >:D
29. 3. 2013 19:57
Re: sranda
jak říkám - každému se líbí něco jiného - já osobně mám ještě jiné favority, ale nepotřebuji, aby mě někdo podezíral ze zaujatosti - proti koncernu totiž nic nemám - občas jezdím passatem 2.0 tdi a na nic si nestěžuju, jen je prostě jejich design na mě až moc konzervativní a tím pádem pro mě nudný
30. 3. 2013 01:40
Re: sranda
No jo, Passat 2.0 TDI... Nevím, co ti k tomu mám napsat, snad jen, že jsi určitě nepoznal to nejlepší, co k mání je. ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2013 08:37
Re: sranda
To je PRAVDA, zatímco naftovým PASSATím maximem je právě 2.0 Tdi (ve verzi 130 kW), konkurence nabízí daleko výkonnější pohonné jednotky.. ;-)
29. 3. 2013 20:14
Golf
Blahopřání Golfu k vítězství.

Podle mě u Golfu je problém přesně to co ohlašovalo Greenpeace ještě před příchodem aktuální generace.

A sice rezignování na inovace a přínos ekologii.

Auto s takovým počtem prodaných kusů by mělo mít spoustu nej, ale ve skutečnosti to tak není. Golf je král průměru :-)

Jo má technologii vypínání válců (1.4tsi) ale za příplatek 26 tisíc :no: Kč!

Asi bude mít bluemotion tdi se spotřebou 3,2 litru, ale opět kolik bude příplatek?
Kolik lidí si to koupí?

Standartní golf 1.6tdi překonává třeba civic 1.6 d-tec snad ve všem.

A určitě by šlo pokračovat.

Sportu zdar, golfu zvláště
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
30. 3. 2013 00:11
SUPER..!
Golf se povedl.. :yes: :yes: :yes:
Vítězství je zasloužené.
Asi to nikoho moc nepřekvapilo.. >:D
Design za 1
Cena za 1-2
Výbava 1*
Moc automobilek nenabízí doplnkové dovybavení jako např.VW..
Proto asi nikdy nebudu moct koupit japonce! ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2013 08:47
Re: SUPER..!
Ale (asi docela) ANO :-)
No, když on ale ten Cadillac ATS.. ;-)
To asi (opravdu) NEeee :-)
NEpřehánějme to.. ;-)
No (asi docela) ANO :-)
Budiž ;-)
Ale MŮŽETE :-)
Avatar - Sandai
30. 3. 2013 04:32
Zaslouženě
Nový Golf je hodně povedený a cenově skvělý. Byť nejsem příznivcem VW tak musím uznat, že vyhrál zaslouženě.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2013 13:57
Re: Zaslouženě
Nová Toyota GT 86/Subaru BRZ je (také) hodně povedená + navíc ve světě automobilů ještě (daleko) MIMOŘÁDNĚJŠÍ = takové GOLFy se objevují "každých pár let", na tohle auto jsme čekali..
PS: Ale je FAKT, že narozdíl od UPů a krabiček jménem POLO (které jsou zrovna tak SVĚTOVÝM AUTEM ROKU) je Golf alespoň "normální" (čti "plnohodnotný") vůz/auto
:-)