Diskuse

VW má problém s novou metodikou měření emisí, hrozí mu odstávka

7.6.2018

Německá automobilka Volkswagen zřejmě bude muset v příštím čtvrtletí ve svém hlavním montážním závodě ve Wolfsburgu provádět odstávky.

 

  • 20 Reagovat !

    foto Loptos

    Loptos 07.06.  11:00

    CTK Zajtra

    "VW zdrazuje vsetky modely v priemere o 5-10tis kc" >:-[]
    • 04 Reagovat !

      foto pradeda777

      pradeda777 07.06.  11:45

      « Re: CTK Zajtra

      Nejsmutnější na celé věci je fakt, že úředník pod tlakem eko fašistů vymýšlí stále nové restrikce a koncový zákazník to všechno musí zaplatit. A to mě moooc serrrrre... >:-[]
      • 41 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 07.06.  12:01

        « Re: CTK Zajtra

        Nemusí [odkaz]

        Věř nevěř = lze si koupit i vůz jiný značky >:-[]
        • 12 Reagovat !

          foto pradeda777

          pradeda777 07.06.  12:11

          « Re: Re: CTK Zajtra

          Přemýšlej trochu! Pokud chces s vozem jezdit na silnici, tak se musis zkkurrvvenemu urednikovi podridit a to je fakt!
          • 50 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 07.06.  12:39

            « Re: Re: CTK Zajtra

            Přemejšlej víc! Snahy o omezení sraček z vejfuku = tu sou asi 60 let. Na všech kontinentech!

            Možná nějaká rovníková Afrika :-)

            No a některý automobilky s tim nemaj problém = a někdo je VW

            A věř nevěř = lze si koupit i vůz jiný značky ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto Horst-Fuchs

        Horst Fuchs 07.06.  12:04

        « Re: Re: CTK Zajtra

        Tak v zásadě jistě souhlas, nicméně dnes je poměrně dosti divné, že auta mají o 30 až 50% vyšší spotřebu než hrdě vykazovanou. Něco se s tím udělat muselo a to "něco" nastalo právě teď. Bohužel je s tím spojena nutnost nové homologace všech modelů.
        Jinak se týče restrikcí - když jsem viděl výsledky měření emisí u auta s vyčištěným DPF a kouřivost byla 0, slovy nula... K něčemu to možná je.
        • 13 Reagovat !

          foto pradeda777

          pradeda777 07.06.  12:21

          « Re: Re: Re: CTK Zajtra

          Ano, k něčemu jo. Třeba ta kourivost nafaku spojená se toxickym smradem a olovo v benzinu. Problem je bohuzel v tom, ze dobry umysl skoncil jako ten v pohadce o Smolickovi pacholickovi....podas prsticek....
          • 40 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 07.06.  12:41

            « Re: Re: Re: CTK Zajtra

            Blbost = dneska si můžeš koupit mraky solidních aut s výbornejma motorama. Holt jestli si fanda VW = tak to máš trochu složitější

            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 07.06.  14:50

              « Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

              Já o voze a ty koze.....ach jo....
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 07.06.  15:05

                « Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                To je škoda = že to nechceš

                Tvý přání aby proces omezování extrémně škodlivejch plynů = skončil. Skončil v nějakym bodě = pro kterej ses ty rozhod = holt nenastane ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 07.06.  15:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                  Asi tak jako se Smolíčkem.....a ovečky drží hubu a krok....
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 07.06.  15:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                    Nojo hodně lidí je chytrejch = jak ovce ;-)

                    Ale ať je sranda = v jaký úrovni emisí = bys to teda = zastavil? :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 07.06.  18:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                      EU5. Zatím totiž nejsou k dispozici žádná věrohodná data, která by potvrdila, že přísnější emisní normy přinesly nějaké zlepšení v kvalitě vzduchu, který dýcháme. A to není sranda..... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 07.06.  19:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                        No sranda to fakt neni = na blbej vzduch umírá víc lidí než na alkoholismus a obezitu ;-)

                        Euro 6 ve stávající podobě končí = budou další. A netýká se to samozřejmě jen Evropy. Představa skončit zrovna někde v úrovni Euro5 = protože je vzduch děsivej = je originální :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 07.06.  22:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                          Na blbej vzduch umírá víc lidí než na alkoholismus a obezitu? Na to také neexistují věrohodná data.... ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 08.06.  08:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                            Já sem to přepočítával = je to na 100% :-)

                            Hlavně je naprostej ale fakt naprostej nesmysl = začít kašlat na sračky z vejfuků. Jedno jestli v úrovni třeba Euro3 nebo 5 jak ses rozhod ty ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto pradeda7

                              praděda7 08.06.  10:02

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                              Přepočítals howno.
                              Nikdo tady netvrdí, že by se mělo kašlat na sračky z výfuků. Právě proto jsem navrhl Euro 5, jelikož by dávalo smysl se na chvíli zastavit a vyhodnotit účinky všech těch opatření která byla do té doby nastavena. Teprve pak a na bázi tvrdé evidence by rozhodnutí o dalším kroku bylo odůvodněné. A tohoto se ekoteroristé bojí a proto se objektivnímu výzkumu brání.
                              A proto také budou ti, co "tlačí" na stále přísnější emisní normy u mě za ekoteroristy. :-!
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 08.06.  10:08

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                                No naštěstí nezáleží na tobě = masový umírání lidí = je totiž malinko problém

                                Ty deš do extrémních extrémů = viz 9:38

                                Nemám rád úředníky = ale to co předvádíš je naprosto nesoudnej fanatismus. Hele fakt žiješ v přesvědčení = že je to úplně jedno? Kdyby sme se na snahy omezovat emise, nebo nejíst z olověnýho nádobí nebo třeba [odkaz] atd. atp. vykašlali = že je to jedno, fuk, stejný a tak?
                                • 00 Reagovat !

                                  foto pradeda7

                                  praděda7 08.06.  12:23

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                                  Proto rozlišuji ekology a ekoteroristy..........masoví umírání lidí? Kde jsi byl? Na planetě se stále víc lidí rodí než umírá....problém je, že se rodí tam, kde by se rodit tolik neměli a nerodí se tam kde by se rodit měli.... :-!
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 08.06.  15:30

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CTK Zajtra

                                    Jo = masový umírání lidí

                                    To že jich eště víc vymr.. = s tim nemá moc společnýho žejo? ;-)

                                    Na to kde se maj lidi rodit a kde ne = se radši ptát nebudu = holt cikáňat bude vždycky víc než nás vyšší rasy = tak si to myslel ne? >:-[]
  • 23 Reagovat !

    foto topten

    topten 07.06.  11:16

    VW je podle realu druhy nejcistsi

    viz dnesni autoforum
    na grafu je i videt kolikrat vic jedu NOx vypousti naftaky proti benzinakum, v prumeru to je radove, u nekterych preborniku to vidim az na 20x vic...
    • 20 Reagovat !

      foto nippon

      nippon 07.06.  12:00

      « Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

      Som zvedavý aké proti argumenty ti sem dá WinDiesel.
    • 33 Reagovat !

      foto pradeda777

      pradeda777 07.06.  12:27

      « Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

      Mel jsem jednu dobu doma v garazi F15 X5 v nafte a Yaris my2012 v benzinu a Yaris smrdel po nastartovani daleko vic...nazdar.... ;-)
      • 41 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 07.06.  12:57

        « Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

        Aj mnoho bojových plynov je bez chuti a zápachu, ale neznamená to, že sú neškodné.
        • 22 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 07.06.  14:51

          « Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

          To máš pravdu, ale tady je řeč o smradu a dýmu jestli sis nevšiml.
          • 40 Reagovat !

            foto holden2

            holden2 07.06.  16:21

            « Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

            kdyz si prdnes tak to je taky smrad a je neskodnej
            • 20 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 07.06.  18:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

              Tak to se mýlíš, SO2 je toxický plyn a může při určité koncentraci i usmrtit.
          • 00 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 07.06.  21:12

            « Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

            Stačí sa pozrieť čo písal topten. Reč bola o NOx, ktoré rozhodne necítiš.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 07.06.  22:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

              V tomto vlákně od 12.27 se mluví o smradu.
              • 10 Reagovat !

                foto Niemand

                Niemand 08.06.  06:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

                Vlákno začal 11:16 topten narážkou na jedy z naftakov a NOx načo mu pradeda777 napísal koment o smrade, čo ho si sa následne chytil aj ty.
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 08.06.  09:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

                  Od 12.27 se mluví o smradu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.06.  09:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

                    Viz Niemand 06:24 ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Niemand

                    Niemand 08.06.  10:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

                    O smrade hovoria len pradedovia ako reakcia na povodne vlákno o NOx, ktoré hovorilo práve o škodlivosti a nie o zápachu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 08.06.  12:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

                      Já mluvil o smradu. Tečka!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Niemand

                        Niemand 08.06.  14:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

                        .
      • 10 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 07.06.  22:50

        « Re: Re: VW je podle realu druhy nejcistsi

        Realne kazdodenne skusenosti hovoria nieco ine.
        A daj si ten Yaris hlavne opravit.
  • 43 Reagovat !

    foto Mino-1

    Mino 1 07.06.  11:47

    Pocet modelovych variant

    Keby nemali tak zbytocne vela variant, mohli byt uz hotovi. Mali na to rok a o norme sa vedelo uz vopred. Mohli uz davno podniknut nejake opatrenia.
    • 31 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 07.06.  13:32

      « Re: Pocet modelovych variant

      nemohli, ted by si totiz nemeli na co stezovat, cims si zajisti urcitou publicitu a tedy PR >:D
      • 11 Reagovat !

        foto Mino-1

        Mino 1 07.06.  13:35

        « Re: Re: Pocet modelovych variant

        Aaa. Tak to ano. Oni vlastne mali dopredu plan >:D
    • 20 Reagovat !

      foto mariov8

      mariov8 07.06.  15:57

      « Re: Pocet modelovych variant

      Tak bohužel už řadu měsíců jsou všechna měřící zařízení vybookovaná a to ještě automobilky najímali v důsledku změny legislativy personál navíc. WLTP je podstatně pracnější, pomalejší a počet neplatných měření je řádově vyšší. Navíc nevíte dopředu kolik těch neplatných měření bude, takže se časová a finanční náročnost nedá naplánovat. Takže je to nejenom dražší (což se časem může promítnout do ceny vozidel, nebo si automobilka sníží marži... to byl vtip >:D ), ale hlavně pooomalejší. S tím už aktuálně nejde nic dělat. Méně prodávané varianty se škrtají, ale i tak to jsou měsíce práce a termín se blíží, možný důsledek => co se nestihne, nebude nějakou dobu na trhu...
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 07.06.  22:28

        « Re: Re: Pocet modelovych variant

        Přesně! Na posledním řádku stojí zákazník, který všechno zaplatí i toho zkkurrveného úředníka, který tuto lavinu nastartoval... >:-[]
        • 20 Reagovat !

          foto Niemand

          Niemand 08.06.  06:29

          « Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

          Zaplatí sa hlavne vyššia marža automobilky, lebo jeden WLTP test reálne nemôže zdražiť stotisícovú sériu aut. Okrem toho 60-70% predajov sú firemný zákazníci a ja napríklad na firme ocením udávanú spotrebu bližšie realite.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.06.  08:29

            « Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

            Někomu o realitu nejde = jde o boj proti.. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto mariov8

            mariov8 08.06.  08:34

            « Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

            No a to je ten fígl, on jeden nemusí stačit, někdy stačí tři, někdy pět...
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.  08:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

              Bez fíglu = ani 3 dokonce ani 5 nezdraží statisícovou sérii aut ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto mariov8

                mariov8 08.06.  10:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                To je na jedno provedení vozidla, každou kombinaci hnacího řetězce a provedení vozidla musíš cyklem nechat projít. :-!
          • 10 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 08.06.  09:21

            « Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

            Vše se vším souvisí a celý proces je extrémně nákladný. Marže s tím nemá nic společného. Ta je daná trhem. Koncový zákazník, byť je to firma nebo soukromník, seberealici zkkurrvveného úředníka a ekofašistů, zaplatí.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.  10:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

              Máš vlastně pravdu = tu korunu přepočtenou do ceny statisíců kusů = zaplatí zákazník ;-)

              Koukám že ideologie = nade vše :-)

              Co ty tisíce lidí na všech kontinentech = který se tomu celý ty desítky let věnujou? Jak jim vysvětlíš = že všechno víš líp? :-| >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.06.  08:28

          « Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

          Ty si fakt neskutečnej :yes: >:D

          To fakt nevíš že to desítky let probíhající proces? Kterej naštěstí nekončí zářim 2009 = jak navrhuješ? ;-)

          Že sou oxidy dusíku škodlivý = objevil švédskej nositel Nobelovy ceny někdy v poslednim desetiletí 19. století = člověk by řek že už je to dost dávno.. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 08.06.  09:34

            « Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

            Z toho se už nevyvlékneš. Nemáš žádná data, protože žádná neexistují. A navíc dusík je přirozenou součástí vzduchu. Toť vše.
            Jo a Nobelovu cenu už získala řada lidí, kteří ji dostat neměli, jako na příklad Yasser Arafat.
            A běž dělat něco užitečného. Už si zalil zahrádku? ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.06.  10:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

              Moh si napsat = sem absolutní extrémista

              Což si vlastně v 9:38 napsal ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Niemand

              Niemand 08.06.  10:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

              Dusík v podobe molekuly N2 je inertný plyn. Vyvodiť na základe toho neškodnosť jeho zložených molekúl, to už che génia. Týmto si vlastne dokázal, že kyanid je neškodný lebo obsahuje v atmosfére bežný dusík.
              Oxidy dusíku sú katalyzátorom pre prízemný ozón, ktorý je jedovatý. O škodlivosti NOx pre ľudí s respiračnými problémami sa vie už tiež nejaká dobu.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 08.06.  10:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                Ví se to dokonce už docela dlouhou dobu = objeveno někdy 1890 a něco :-)
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 08.06.  12:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                Ty nevíš, že vzduch obsahuje cca 80% dusíku?
                • 00 Reagovat !

                  foto Niemand

                  Niemand 08.06.  14:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                  Viem ale vyvodiť z toho, že dusík je v atmosfére neškodnosť jeho zlúčenín je mylný predpoklad.
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 08.06.  15:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                    Nikdo neříká, že NOX jsou neškodné. Jen mě stále chybí objektivní studie, které by dokazovaly jak které opatření bylo nebo nebylo efektivní v úsilí o jejich snížení a proč.
                    • 00 Reagovat !

                      foto DonVito

                      DonVito 08.06.  16:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                      Ahoj pradedo,

                      Nez zacnes hlasat, ze ti chybi objektivni studie, tak si zkus nejakou vyhledat :-)

                      Anebo si alespon precti treba tuhle ;-)
                      [odkaz]

                      Citace:
                      The researchers' calculations show that diesel passenger vehicles account for 3,500 to 6,500 kilotons of the nearly 25,000 kilotons of annual NOx emissions in Berlin. If vehicles were to comply with the EPA standards, these emissions would drop to 190 to 355 kilotons. This reduction would have the effect of reducing the annual mean urban background concentration of NO2 by 1.2 to 2.2 µg m-3. Under this scenario, the mean value measured at roadside monitoring stations would even drop by 9 to 17 µg m-3. "Limit value exceedances would occur far less frequently. In light of these very clear impacts, policymakers should compel carmakers to take effective measures, particularly in Germany, where diesel has been heavily promoted," commented von Schneidemesser.

                      Reakci ani nemusis psat, napisu ji za tebe :-)
                      Je to urcite zpropadena nejvic neobjektivni ekofasticka studie >:D A hlavne vubec nekoresponduje s tvym svetonazorem ;-)

                      PS Jeste preklad vety ktera by te mohla zajimat:
                      In light of these very clear impact..
                      Ve svetle techto velmi jasnych dusledku..
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 08.06.  17:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                        To není žádná objektivní studie. To je pouze komentář od nějakého Šnajdra. :-!
                        • 00 Reagovat !

                          foto DonVito

                          DonVito 08.06.  17:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                          Ty se mi snad zdas :-)

                          Odkaz na studii mas ve treti vete >:D

                          Ale pro tebe:
                          [odkaz]

                          Snajdr cili Schneidemesser je spoluautorka..
                          • 00 Reagovat !

                            foto pradeda7

                            praděda7 08.06.  21:28

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                            Klasická ekoteroristická propaganda na vymývání mozků slabých charakterů..... ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 08.06.  21:36

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                              Ty se fakt zdáš :-)

                              I když seš starej = že oxidy dusíku škodí víme už od konce 19. století ;-)

                              Silnej charekter = je podle tebe ten kdo neví nezná = a je nepoučitelnej? :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto DonVito

                              DonVito 08.06.  21:43

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                              >:D >:D >:D

                              No jo, nekdo ma mozek vymytej a nekdo zanesenej emisema z dieselu ;-)

                              Hlavne si davej pozor na tenhle druh terorismu. Nedej boze, aby te nekdo v zajmu zdravi lidi omezil v pouzivani tveho auta.

                              A mas pravdu. Ty zadny studie nepotrebujes.
                              Vzdyt nezavadnost dieselu je prece otestovana na opicich :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 08.06.  19:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                          To jako fakt? >:D

                          Fakt viz já 16:59 ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 08.06.  16:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                      Mám pocit že ti toho možná chybí víc ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 08.06.  15:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                  To si děláš srandu? :-)

                  Zkus to eště jednou = a hned na začátek se intenzivně soustřeď!
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 08.06.  15:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                    Komu ty chceš radit, když to sám neumíš..... >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 08.06.  17:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                      Zajímavá reakce = na vlastní.. ;-)

                      Jinak viz já 16:59 :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto pradeda7

                        praděda7 08.06.  17:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                        Prohráls Sakro, přiznej si to, prohráls........ :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto DonVito

                          DonVito 08.06.  19:04

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                          Kdybys radsi studoval, pradedo :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto pradeda7

                            praděda7 08.06.  21:31

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                            Já studoval, když tys ještě nebyl na světě, hochu... :-!
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 08.06.  19:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                          To jako vážně? >:-[]

                          Fakt viz já 16:59 :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto pradeda7

                            praděda7 08.06.  21:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                            No neumíš.....a ani číst.....prohráls Sakro, prohráls......... :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 08.06.  21:38

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pocet modelovych variant

                              Po tom všem cos tu napsal = měnim v 16:59 slovo pocit na jistotu ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto valdo

    valdo 07.06.  14:01

    Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

    Jiné automobilky přechod na novou normu plynule připravili - viz ADAC seznam vozů s novou homologizací

    [odkaz]

    VW má v aktuální nabídce 3!!! modely s novou homologizací a zřejmě u spousty modelů to nestihne. A to samé se týká i Audi a Škoda....

    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 07.06.  14:40

      « Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

      :yes: :-!
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 07.06.  16:11

      « Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

      Nejsem si jistej souvislostí, ale u škody aktuálně nejde objednat žádný auto do výroby. Nic.
    • 01 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 07.06.  22:41

      « Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

      Informace v ADAC seznamu zaznamenala jen novější vozy, které se přehouply přes novou normu jen díky tomu, že byly ve stádiu vývoje ve vhodnou dobu. Ostatní, starší vozy neměly šanci a ani by to nedávalo ekonomický smysl se nové buzeraci od zkurrvvených úředníků přizpůsobovat..... >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 08.06.  06:45

        « Re: Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

        Hlavne sú v tom zozname mesiace homologizacie ktoré ešte nenastali. Napríklad Mazda ma všetko ako jul 18. Ale sú tam aj septembrové. Takže sú to skôr plány ako už homologované autá. Z 549 aut v zozname malo len 183 homologizáciu do mája 2018. Tak som zvedavý koľký to stihnú podľa plánu.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 08.06.  08:25

        « Re: Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

        Ty vtipálku = ta buzerace = je 60 let stará a trvale probíhající ;-)

        I když ty sis vymyslel = že měla skončit zářim 2009 >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 08.06.  09:38

          « Re: Re: Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

          Tím, že se něco dělá 60 roků špatně neznamená, že je to správné :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.06.  09:59

            « Re: Re: Re: Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

            Jo až takhle? :-|

            Tak tos mě dostal :yes: :-)

          • 00 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 08.06.  10:58

            « Re: Re: Re: Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

            Veď ani nebolo lebo do teraz sa podporovalo podľa CO2 ktorého auto v globále moc nevyprodukujú a lokálne v mestách je v bežných koncentráciách neškodný a podporovali sa technológie produkujúce lokálne znečistenie s oveľa väčším zdravotným dopadom.
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 08.06.  12:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

              Přesně! S CO2 jim to moc nevyšlo, tak si ekoteroristé našli NOX a až bude NOX pod kontrolou, tak si najdou zase něco jiného k seberealizaci....ach jo.... ;-\
              • 20 Reagovat !

                foto Niemand

                Niemand 08.06.  14:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu

                Ani NOx nedostanú plne pod kontrolu. Ale pri CO2 to bolo cele mimo. Lebo automobilová doprava je len mali producent globálneho CO2. Pri NOx je to doprava už nezanedbateľný producent a problém je to hlavne v inverzných oblastiach.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dojemná svatba: „Budu tě milovat, i když na to zapomenu,“ slíbil ženich (31) s Alzheimerem

Dojemná svatba: „Budu tě milovat, i když na to…

Novomanželé Daniel a Jordan Bradburyovi si naplno užívají své líbánky, zvláště pak jednatřicetiletý Daniel si…

Přijdou Korejci o monopol? OLED panely do smartphonů chtějí vyrábět nejméně další dvě firmy

Přijdou Korejci o monopol? OLED panely do smartphonů…

Smartphony s OLED panelem mají zatím stále status prémiových zařízení. Je to proto, že OLED displeje jsou dražší…

 

iSport.cz

Supr kůň, takových tady moc není, chválí Bartoš koně iSportu

Supr kůň, takových tady moc není, chválí Bartoš koně iSportu

Osmiletý hnědák Theophlilos, kůň unikátního Dostihového klubu iSport-Váňa, se blýsknul ve třetí kvalifikaci na…

SESTŘIHY: Jablonec jako první obral Slavii, Boleslav zničila Opavu 6:1

SESTŘIHY: Jablonec jako první obral Slavii, Boleslav…

V 5. kole FORTUNA:LIGY přišli fotbalisté Slavie o svojí stoprocentní bilanci. Doma totiž podlehli Jablonci 0:2 a…

 

Reflex.cz

Vzpomínky na Srpen 68: Že to není hra, jsme my, předškoláci, více cítili, než tomu rozuměli

Vzpomínky na Srpen 68: Že to není hra, jsme my,…

Ta noc z úterka 20. na středu 21. srpna 1968 skutečně nebyla krátká.  Čtenáři Reflexu se podělili o své…

Putinova účast na svatbě rakouské ministryně zahraničí byla označena za „provokaci evropských rozměrů“

Putinova účast na svatbě rakouské ministryně…

Ruský prezident Vladimir Putin si v sobotu odpoledne zatančil s rakouskou ministryní zahraničí Karin Kneisslovou…