Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW má problém s novou metodikou měření emisí, hrozí mu odstávka

Německá automobilka Volkswagen zřejmě bude muset v příštím čtvrtletí ve svém hlavním montážním závodě ve Wolfsburgu provádět odstávky.
Zpět na článek
7. 6. 2018 11:00
Avatar - Loptos
7. 6. 2018 11:00
CTK Zajtra
"VW zdrazuje vsetky modely v priemere o 5-10tis kc" >:-[]
Rozbalit vlákno
19
Avatar - pradeda777
7. 6. 2018 11:45
Re: CTK Zajtra
Nejsmutnější na celé věci je fakt, že úředník pod tlakem eko fašistů vymýšlí stále nové restrikce a koncový zákazník to všechno musí zaplatit. A to mě moooc serrrrre... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2018 12:01
Re: CTK Zajtra
Nemusí [odkaz]

Věř nevěř = lze si koupit i vůz jiný značky >:-[]
Avatar - pradeda777
7. 6. 2018 12:11
Re: CTK Zajtra
Přemýšlej trochu! Pokud chces s vozem jezdit na silnici, tak se musis zkkurrvvenemu urednikovi podridit a to je fakt!
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2018 12:39
Re: CTK Zajtra
Přemejšlej víc! Snahy o omezení sraček z vejfuku = tu sou asi 60 let. Na všech kontinentech!

Možná nějaká rovníková Afrika :-)

No a některý automobilky s tim nemaj problém = a někdo je VW

A věř nevěř = lze si koupit i vůz jiný značky ;-)
7. 6. 2018 12:04
Re: CTK Zajtra
Tak v zásadě jistě souhlas, nicméně dnes je poměrně dosti divné, že auta mají o 30 až 50% vyšší spotřebu než hrdě vykazovanou. Něco se s tím udělat muselo a to "něco" nastalo právě teď. Bohužel je s tím spojena nutnost nové homologace všech modelů.
Jinak se týče restrikcí - když jsem viděl výsledky měření emisí u auta s vyčištěným DPF a kouřivost byla 0, slovy nula... K něčemu to možná je.
Avatar - pradeda777
7. 6. 2018 12:21
Re: CTK Zajtra
Ano, k něčemu jo. Třeba ta kourivost nafaku spojená se toxickym smradem a olovo v benzinu. Problem je bohuzel v tom, ze dobry umysl skoncil jako ten v pohadce o Smolickovi pacholickovi....podas prsticek....
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2018 12:41
Re: CTK Zajtra
Blbost = dneska si můžeš koupit mraky solidních aut s výbornejma motorama. Holt jestli si fanda VW = tak to máš trochu složitější
Avatar - praděda7
7. 6. 2018 14:50
Re: CTK Zajtra
Já o voze a ty koze.....ach jo....
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2018 15:05
Re: CTK Zajtra
To je škoda = že to nechceš

Tvý přání aby proces omezování extrémně škodlivejch plynů = skončil. Skončil v nějakym bodě = pro kterej ses ty rozhod = holt nenastane ;-)
Avatar - praděda7
7. 6. 2018 15:07
Re: CTK Zajtra
Asi tak jako se Smolíčkem.....a ovečky drží hubu a krok....
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2018 15:39
Re: CTK Zajtra
Nojo hodně lidí je chytrejch = jak ovce ;-)

Ale ať je sranda = v jaký úrovni emisí = bys to teda = zastavil? :-)
Avatar - praděda7
7. 6. 2018 18:44
Re: CTK Zajtra
EU5. Zatím totiž nejsou k dispozici žádná věrohodná data, která by potvrdila, že přísnější emisní normy přinesly nějaké zlepšení v kvalitě vzduchu, který dýcháme. A to není sranda..... ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2018 19:06
Re: CTK Zajtra
No sranda to fakt neni = na blbej vzduch umírá víc lidí než na alkoholismus a obezitu ;-)

Euro 6 ve stávající podobě končí = budou další. A netýká se to samozřejmě jen Evropy. Představa skončit zrovna někde v úrovni Euro5 = protože je vzduch děsivej = je originální :-)
Avatar - praděda7
7. 6. 2018 22:45
Re: CTK Zajtra
Na blbej vzduch umírá víc lidí než na alkoholismus a obezitu? Na to také neexistují věrohodná data.... ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 08:23
Re: CTK Zajtra
Já sem to přepočítával = je to na 100% :-)

Hlavně je naprostej ale fakt naprostej nesmysl = začít kašlat na *** z vejfuků. Jedno jestli v úrovni třeba Euro3 nebo 5 jak ses rozhod ty ;-)
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 10:02
Re: CTK Zajtra
Přepočítals howno.
Nikdo tady netvrdí, že by se mělo kašlat na *** z výfuků. Právě proto jsem navrhl Euro 5, jelikož by dávalo smysl se na chvíli zastavit a vyhodnotit účinky všech těch opatření která byla do té doby nastavena. Teprve pak a na bázi tvrdé evidence by rozhodnutí o dalším kroku bylo odůvodněné. A tohoto se ekoteroristé bojí a proto se objektivnímu výzkumu brání.
A proto také budou ti, co "tlačí" na stále přísnější emisní normy u mě za ekoteroristy. :-!
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 10:08
Re: CTK Zajtra
No naštěstí nezáleží na tobě = masový umírání lidí = je totiž malinko problém

Ty deš do extrémních extrémů = viz 9:38

Nemám rád úředníky = ale to co předvádíš je naprosto nesoudnej fanatismus. Hele fakt žiješ v přesvědčení = že je to úplně jedno? Kdyby sme se na snahy omezovat emise, nebo nejíst z olověnýho nádobí nebo třeba [odkaz] atd. atp. vykašlali = že je to jedno, fuk, stejný a tak?
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 12:23
Re: CTK Zajtra
Proto rozlišuji ekology a ekoteroristy..........masoví umírání lidí? Kde jsi byl? Na planetě se stále víc lidí rodí než umírá....problém je, že se rodí tam, kde by se rodit tolik neměli a nerodí se tam kde by se rodit měli.... :-!
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 15:30
Re: CTK Zajtra
Jo = masový umírání lidí

To že jich eště víc vymr.. = s tim nemá moc společnýho žejo? ;-)

Na to kde se maj lidi rodit a kde ne = se radši ptát nebudu = holt cikáňat bude vždycky víc než nás vyšší rasy = tak si to myslel ne? >:-[]
7. 6. 2018 11:16
VW je podle realu druhy nejcistsi
viz dnesni autoforum
na grafu je i videt kolikrat vic jedu NOx vypousti naftaky proti benzinakum, v prumeru to je radove, u nekterych preborniku to vidim az na 20x vic...
Rozbalit vlákno
17
7. 6. 2018 12:00
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Som zvedavý aké proti argumenty ti sem dá WinDiesel.
Avatar - pradeda777
7. 6. 2018 12:23
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Fake news.... >:D
7. 6. 2018 13:50
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Asi tak.
Avatar - pradeda777
7. 6. 2018 12:27
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Mel jsem jednu dobu doma v garazi F15 X5 v nafte a Yaris my2012 v benzinu a Yaris smrdel po nastartovani daleko vic...nazdar.... ;-)
7. 6. 2018 12:57
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Aj mnoho bojových plynov je bez chuti a zápachu, ale neznamená to, že sú neškodné.
Avatar - praděda7
7. 6. 2018 14:51
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
To máš pravdu, ale tady je řeč o smradu a dýmu jestli sis nevšiml.
Avatar - holden2
7. 6. 2018 16:21
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
kdyz si prdnes tak to je taky smrad a je neskodnej
Avatar - praděda7
7. 6. 2018 18:47
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Tak to se mýlíš, SO2 je toxický plyn a může při určité koncentraci i usmrtit.
7. 6. 2018 21:12
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Stačí sa pozrieť čo písal topten. Reč bola o NOx, ktoré rozhodne necítiš.
Avatar - praděda7
7. 6. 2018 22:24
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
V tomto vlákně od 12.27 se mluví o smradu.
8. 6. 2018 06:24
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Vlákno začal 11:16 topten narážkou na jedy z naftakov a NOx načo mu pradeda777 napísal koment o smrade, čo ho si sa následne chytil aj ty.
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 09:11
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Od 12.27 se mluví o smradu.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 09:17
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Viz Niemand 06:24 ;-)
8. 6. 2018 10:25
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
O smrade hovoria len pradedovia ako reakcia na povodne vlákno o NOx, ktoré hovorilo práve o škodlivosti a nie o zápachu.
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 12:25
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Já mluvil o smradu. Tečka!
8. 6. 2018 14:25
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
.
Avatar - Beefcake
7. 6. 2018 22:50
Re: VW je podle realu druhy nejcistsi
Realne kazdodenne skusenosti hovoria nieco ine.
A daj si ten Yaris hlavne opravit.
7. 6. 2018 11:47
Pocet modelovych variant
Keby nemali tak zbytocne vela variant, mohli byt uz hotovi. Mali na to rok a o norme sa vedelo uz vopred. Mohli uz davno podniknut nejake opatrenia.
Rozbalit vlákno
37
7. 6. 2018 13:32
Re: Pocet modelovych variant
nemohli, ted by si totiz nemeli na co stezovat, cims si zajisti urcitou publicitu a tedy PR >:D
7. 6. 2018 13:35
Re: Pocet modelovych variant
Aaa. Tak to ano. Oni vlastne mali dopredu plan >:D
Avatar - mariov8
7. 6. 2018 15:57
Re: Pocet modelovych variant
Tak bohužel už řadu měsíců jsou všechna měřící zařízení vybookovaná a to ještě automobilky najímali v důsledku změny legislativy personál navíc. WLTP je podstatně pracnější, pomalejší a počet neplatných měření je řádově vyšší. Navíc nevíte dopředu kolik těch neplatných měření bude, takže se časová a finanční náročnost nedá naplánovat. Takže je to nejenom dražší (což se časem může promítnout do ceny vozidel, nebo si automobilka sníží marži... to byl vtip >:D ), ale hlavně pooomalejší. S tím už aktuálně nejde nic dělat. Méně prodávané varianty se škrtají, ale i tak to jsou měsíce práce a termín se blíží, možný důsledek => co se nestihne, nebude nějakou dobu na trhu...
Avatar - praděda7
7. 6. 2018 22:28
Re: Pocet modelovych variant
Přesně! Na posledním řádku stojí zákazník, který všechno zaplatí i toho zkkurrveného úředníka, který tuto lavinu nastartoval... >:-[]
8. 6. 2018 06:29
Re: Pocet modelovych variant
Zaplatí sa hlavne vyššia marža automobilky, lebo jeden WLTP test reálne nemôže zdražiť stotisícovú sériu aut. Okrem toho 60-70% predajov sú firemný zákazníci a ja napríklad na firme ocením udávanú spotrebu bližšie realite.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 08:29
Re: Pocet modelovych variant
Někomu o realitu nejde = jde o boj proti.. :-)
Avatar - mariov8
8. 6. 2018 08:34
Re: Pocet modelovych variant
No a to je ten fígl, on jeden nemusí stačit, někdy stačí tři, někdy pět...
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 08:58
Re: Pocet modelovych variant
Bez fíglu = ani 3 dokonce ani 5 nezdraží statisícovou sérii aut ;-)
Avatar - mariov8
8. 6. 2018 10:05
Re: Pocet modelovych variant
To je na jedno provedení vozidla, každou kombinaci hnacího řetězce a provedení vozidla musíš cyklem nechat projít. :-!
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 09:21
Re: Pocet modelovych variant
Vše se vším souvisí a celý proces je extrémně nákladný. Marže s tím nemá nic společného. Ta je daná trhem. Koncový zákazník, byť je to firma nebo soukromník, seberealici zkkurrvveného úředníka a ekofašistů, zaplatí.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 10:01
Re: Pocet modelovych variant
Máš vlastně pravdu = tu korunu přepočtenou do ceny statisíců kusů = zaplatí zákazník ;-)

Koukám že ideologie = nade vše :-)

Co ty tisíce lidí na všech kontinentech = který se tomu celý ty desítky let věnujou? Jak jim vysvětlíš = že všechno víš líp? :-| >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 08:28
Re: Pocet modelovych variant
Ty si fakt neskutečnej :yes: >:D

To fakt nevíš že to desítky let probíhající proces? Kterej naštěstí nekončí zářim 2009 = jak navrhuješ? ;-)

Že sou oxidy dusíku škodlivý = objevil švédskej nositel Nobelovy ceny někdy v poslednim desetiletí 19. století = člověk by řek že už je to dost dávno.. :-)
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 09:34
Re: Pocet modelovych variant
Z toho se už nevyvlékneš. Nemáš žádná data, protože žádná neexistují. A navíc dusík je přirozenou součástí vzduchu. Toť vše.
Jo a Nobelovu cenu už získala řada lidí, kteří ji dostat neměli, jako na příklad Yasser Arafat.
A běž dělat něco užitečného. Už si zalil zahrádku? ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 10:00
Re: Pocet modelovych variant
Moh si napsat = sem absolutní extrémista

Což si vlastně v 9:38 napsal ;-)
8. 6. 2018 10:33
Re: Pocet modelovych variant
Dusík v podobe molekuly N2 je inertný plyn. Vyvodiť na základe toho neškodnosť jeho zložených molekúl, to už che génia. Týmto si vlastne dokázal, že kyanid je neškodný lebo obsahuje v atmosfére bežný dusík.
Oxidy dusíku sú katalyzátorom pre prízemný ozón, ktorý je jedovatý. O škodlivosti NOx pre ľudí s respiračnými problémami sa vie už tiež nejaká dobu.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 10:49
Re: Pocet modelovych variant
Ví se to dokonce už docela dlouhou dobu = objeveno někdy 1890 a něco :-)
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 12:27
Re: Pocet modelovych variant
Ty nevíš, že vzduch obsahuje cca 80% dusíku?
8. 6. 2018 14:28
Re: Pocet modelovych variant
Viem ale vyvodiť z toho, že dusík je v atmosfére neškodnosť jeho zlúčenín je mylný predpoklad.
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 15:46
Re: Pocet modelovych variant
Nikdo neříká, že NOX jsou neškodné. Jen mě stále chybí objektivní studie, které by dokazovaly jak které opatření bylo nebo nebylo efektivní v úsilí o jejich snížení a proč.
8. 6. 2018 16:25
Re: Pocet modelovych variant
Ahoj pradedo,

Nez zacnes hlasat, ze ti chybi objektivni studie, tak si zkus nejakou vyhledat :-)

Anebo si alespon precti treba tuhle ;-)
[odkaz]

Citace:
The researchers' calculations show that diesel passenger vehicles account for 3,500 to 6,500 kilotons of the nearly 25,000 kilotons of annual NOx emissions in Berlin. If vehicles were to comply with the EPA standards, these emissions would drop to 190 to 355 kilotons. This reduction would have the effect of reducing the annual mean urban background concentration of NO2 by 1.2 to 2.2 µg m-3. Under this scenario, the mean value measured at roadside monitoring stations would even drop by 9 to 17 µg m-3. "Limit value exceedances would occur far less frequently. In light of these very clear impacts, policymakers should compel carmakers to take effective measures, particularly in Germany, where diesel has been heavily promoted," commented von Schneidemesser.

Reakci ani nemusis psat, napisu ji za tebe :-)
Je to urcite zpropadena nejvic neobjektivni ekofasticka studie >:D A hlavne vubec nekoresponduje s tvym svetonazorem ;-)

PS Jeste preklad vety ktera by te mohla zajimat:
In light of these very clear impact..
Ve svetle techto velmi jasnych dusledku..
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 17:28
Re: Pocet modelovych variant
To není žádná objektivní studie. To je pouze komentář od nějakého Šnajdra. :-!
8. 6. 2018 17:52
Re: Pocet modelovych variant
Ty se mi snad zdas :-)

Odkaz na studii mas ve treti vete >:D

Ale pro tebe:
[odkaz]

Snajdr cili Schneidemesser je spoluautorka..
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 21:28
Re: Pocet modelovych variant
Klasická ekoteroristická propaganda na vymývání mozků slabých charakterů..... ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 21:36
Re: Pocet modelovych variant
Ty se fakt zdáš :-)

I když seš starej = že oxidy dusíku škodí víme už od konce 19. století ;-)

Silnej charekter = je podle tebe ten kdo neví nezná = a je nepoučitelnej? :-)
8. 6. 2018 21:43
Re: Pocet modelovych variant
>:D >:D >:D

No jo, nekdo ma mozek vymytej a nekdo zanesenej emisema z dieselu ;-)

Hlavne si davej pozor na tenhle druh terorismu. Nedej boze, aby te nekdo v zajmu zdravi lidi omezil v pouzivani tveho auta.

A mas pravdu. Ty zadny studie nepotrebujes.
Vzdyt nezavadnost dieselu je prece otestovana na opicich :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 19:05
Re: Pocet modelovych variant
To jako fakt? >:D

Fakt viz já 16:59 ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 16:59
Re: Pocet modelovych variant
Mám pocit že ti toho možná chybí víc ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 15:28
Re: Pocet modelovych variant
To si děláš srandu? :-)

Zkus to eště jednou = a hned na začátek se intenzivně soustřeď!
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 15:47
Re: Pocet modelovych variant
Komu ty chceš radit, když to sám neumíš..... >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 17:00
Re: Pocet modelovych variant
Zajímavá reakce = na vlastní.. ;-)

Jinak viz já 16:59 :-)
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 17:33
Re: Pocet modelovych variant
Prohráls Sakro, přiznej si to, prohráls........ :-)
8. 6. 2018 19:04
Re: Pocet modelovych variant
Kdybys radsi studoval, pradedo :-)
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 21:31
Re: Pocet modelovych variant
Já studoval, když tys ještě nebyl na světě, hochu... :-!
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 21:35
Re: Pocet modelovych variant
Je to poznat = a [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 19:07
Re: Pocet modelovych variant
To jako vážně? >:-[]

Fakt viz já 16:59 :-)
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 21:33
Re: Pocet modelovych variant
No neumíš.....a ani číst.....prohráls Sakro, prohráls......... :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 21:38
Re: Pocet modelovych variant
Po tom všem cos tu napsal = měnim v 16:59 slovo pocit na jistotu ;-)
7. 6. 2018 14:01
Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Jiné automobilky přechod na novou normu plynule připravili - viz ADAC seznam vozů s novou homologizací

[odkaz]

VW má v aktuální nabídce 3!!! modely s novou homologizací a zřejmě u spousty modelů to nestihne. A to samé se týká i Audi a Škoda....
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2018 14:40
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
:yes: :-!
Avatar - _Karel_
7. 6. 2018 16:11
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Nejsem si jistej souvislostí, ale u škody aktuálně nejde objednat žádný auto do výroby. Nic.
Avatar - praděda7
7. 6. 2018 22:41
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Informace v ADAC seznamu zaznamenala jen novější vozy, které se přehouply přes novou normu jen díky tomu, že byly ve stádiu vývoje ve vhodnou dobu. Ostatní, starší vozy neměly šanci a ani by to nedávalo ekonomický smysl se nové buzeraci od zkurrvvených úředníků přizpůsobovat..... >:-[]
8. 6. 2018 06:45
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Hlavne sú v tom zozname mesiace homologizacie ktoré ešte nenastali. Napríklad Mazda ma všetko ako jul 18. Ale sú tam aj septembrové. Takže sú to skôr plány ako už homologované autá. Z 549 aut v zozname malo len 183 homologizáciu do mája 2018. Tak som zvedavý koľký to stihnú podľa plánu.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 08:25
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Ty vtipálku = ta buzerace = je 60 let stará a trvale probíhající ;-)

I když ty sis vymyslel = že měla skončit zářim 2009 >:-[]
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 09:38
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Tím, že se něco dělá 60 roků špatně neznamená, že je to správné :-!
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2018 09:59
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Jo až takhle? :-|

Tak tos mě dostal :yes: :-)
8. 6. 2018 10:58
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Veď ani nebolo lebo do teraz sa podporovalo podľa CO2 ktorého auto v globále moc nevyprodukujú a lokálne v mestách je v bežných koncentráciách neškodný a podporovali sa technológie produkujúce lokálne znečistenie s oveľa väčším zdravotným dopadom.
Avatar - praděda7
8. 6. 2018 12:18
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Přesně! S CO2 jim to moc nevyšlo, tak si ekoteroristé našli NOX a až bude NOX pod kontrolou, tak si najdou zase něco jiného k seberealizaci....ach jo.... ;-\
8. 6. 2018 14:39
Re: Naprosté selhání a šlendrián VW koncernu
Ani NOx nedostanú plne pod kontrolu. Ale pri CO2 to bolo cele mimo. Lebo automobilová doprava je len mali producent globálneho CO2. Pri NOx je to doprava už nezanedbateľný producent a problém je to hlavne v inverzných oblastiach.