Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
viz dnesni autoforum
na grafu je i videt kolikrat vic jedu NOx vypousti naftaky proti benzinakum, v prumeru to je radove, u nekterych preborniku to vidim az na 20x vic...
na grafu je i videt kolikrat vic jedu NOx vypousti naftaky proti benzinakum, v prumeru to je radove, u nekterych preborniku to vidim az na 20x vic...
Som zvedavý aké proti argumenty ti sem dá WinDiesel.
Mel jsem jednu dobu doma v garazi F15 X5 v nafte a Yaris my2012 v benzinu a Yaris smrdel po nastartovani daleko vic...nazdar.... 😉
Aj mnoho bojových plynov je bez chuti a zápachu, ale neznamená to, že sú neškodné.
To máš pravdu, ale tady je řeč o smradu a dýmu jestli sis nevšiml.
kdyz si prdnes tak to je taky smrad a je neskodnej
Stačí sa pozrieť čo písal topten. Reč bola o NOx, ktoré rozhodne necítiš.
V tomto vlákně od 12.27 se mluví o smradu.
Vlákno začal 11:16 topten narážkou na jedy z naftakov a NOx načo mu pradeda777 napísal koment o smrade, čo ho si sa následne chytil aj ty.
Mino 1
Keby nemali tak zbytocne vela variant, mohli byt uz hotovi. Mali na to rok a o norme sa vedelo uz vopred. Mohli uz davno podniknut nejake opatrenia.
nemohli, ted by si totiz nemeli na co stezovat, cims si zajisti urcitou publicitu a tedy PR >😁
Tak bohužel už řadu měsíců jsou všechna měřící zařízení vybookovaná a to ještě automobilky najímali v důsledku změny legislativy personál navíc. WLTP je podstatně pracnější, pomalejší a počet neplatných měření je řádově vyšší. Navíc nevíte dopředu kolik těch neplatných měření bude, takže se časová a finanční náročnost nedá naplánovat. Takže je to nejenom dražší (což se časem může promítnout do ceny vozidel, nebo si automobilka sníží marži... to byl vtip >😁 ), ale hlavně pooomalejší. S tím už aktuálně nejde nic dělat. Méně prodávané varianty se škrtají, ale i tak to jsou měsíce práce a termín se blíží, možný důsledek => co se nestihne, nebude nějakou dobu na trhu...
Přesně! Na posledním řádku stojí zákazník, který všechno zaplatí i toho zkkurrveného úředníka, který tuto lavinu nastartoval... >😒]
Zaplatí sa hlavne vyššia marža automobilky, lebo jeden WLTP test reálne nemôže zdražiť stotisícovú sériu aut. Okrem toho 60-70% predajov sú firemný zákazníci a ja napríklad na firme ocením udávanú spotrebu bližšie realite.
No a to je ten fígl, on jeden nemusí stačit, někdy stačí tři, někdy pět...
Vše se vším souvisí a celý proces je extrémně nákladný. Marže s tím nemá nic společného. Ta je daná trhem. Koncový zákazník, byť je to firma nebo soukromník, seberealici zkkurrvveného úředníka a ekofašistů, zaplatí.
Máš vlastně pravdu = tu korunu přepočtenou do ceny statisíců kusů = zaplatí zákazník 😉
Koukám že ideologie = nade vše 😄
Co ty tisíce lidí na všech kontinentech = který se tomu celý ty desítky let věnujou? Jak jim vysvětlíš = že všechno víš líp? 😐 >😒]
Koukám že ideologie = nade vše 😄
Co ty tisíce lidí na všech kontinentech = který se tomu celý ty desítky let věnujou? Jak jim vysvětlíš = že všechno víš líp? 😐 >😒]
Ty si fakt neskutečnej :yes: >😁
To fakt nevíš že to desítky let probíhající proces? Kterej naštěstí nekončí zářim 2009 = jak navrhuješ? 😉
Že sou oxidy dusíku škodlivý = objevil švédskej nositel Nobelovy ceny někdy v poslednim desetiletí 19. století = člověk by řek že už je to dost dávno.. 😄
To fakt nevíš že to desítky let probíhající proces? Kterej naštěstí nekončí zářim 2009 = jak navrhuješ? 😉
Že sou oxidy dusíku škodlivý = objevil švédskej nositel Nobelovy ceny někdy v poslednim desetiletí 19. století = člověk by řek že už je to dost dávno.. 😄
Z toho se už nevyvlékneš. Nemáš žádná data, protože žádná neexistují. A navíc dusík je přirozenou součástí vzduchu. Toť vše.
Jo a Nobelovu cenu už získala řada lidí, kteří ji dostat neměli, jako na příklad Yasser Arafat.
A běž dělat něco užitečného. Už si zalil zahrádku? 😉
Jo a Nobelovu cenu už získala řada lidí, kteří ji dostat neměli, jako na příklad Yasser Arafat.
A běž dělat něco užitečného. Už si zalil zahrádku? 😉
Dusík v podobe molekuly N2 je inertný plyn. Vyvodiť na základe toho neškodnosť jeho zložených molekúl, to už che génia. Týmto si vlastne dokázal, že kyanid je neškodný lebo obsahuje v atmosfére bežný dusík.
Oxidy dusíku sú katalyzátorom pre prízemný ozón, ktorý je jedovatý. O škodlivosti NOx pre ľudí s respiračnými problémami sa vie už tiež nejaká dobu.
Oxidy dusíku sú katalyzátorom pre prízemný ozón, ktorý je jedovatý. O škodlivosti NOx pre ľudí s respiračnými problémami sa vie už tiež nejaká dobu.
Ty nevíš, že vzduch obsahuje cca 80% dusíku?
Viem ale vyvodiť z toho, že dusík je v atmosfére neškodnosť jeho zlúčenín je mylný predpoklad.
Nikdo neříká, že NOX jsou neškodné. Jen mě stále chybí objektivní studie, které by dokazovaly jak které opatření bylo nebo nebylo efektivní v úsilí o jejich snížení a proč.
Ahoj pradedo,
Nez zacnes hlasat, ze ti chybi objektivni studie, tak si zkus nejakou vyhledat 😄
Anebo si alespon precti treba tuhle 😉
[odkaz]
Citace😒br /> The researchers' calculations show that diesel passenger vehicles account for 3,500 to 6,500 kilotons of the nearly 25,000 kilotons of annual NOx emissions in Berlin. If vehicles were to comply with the EPA standards, these emissions would drop to 190 to 355 kilotons. This reduction would have the effect of reducing the annual mean urban background concentration of NO2 by 1.2 to 2.2 µg m-3. Under this scenario, the mean value measured at roadside monitoring stations would even drop by 9 to 17 µg m-3. "Limit value exceedances would occur far less frequently. In light of these very clear impacts, policymakers should compel carmakers to take effective measures, particularly in Germany, where diesel has been heavily promoted," commented von Schneidemesser.
Reakci ani nemusis psat, napisu ji za tebe 😄
Je to urcite zpropadena nejvic neobjektivni ekofasticka studie >😁 A hlavne vubec nekoresponduje s tvym svetonazorem 😉
PS Jeste preklad vety ktera by te mohla zajimat😒br /> In light of these very clear impact..
Ve svetle techto velmi jasnych dusledku..
Nez zacnes hlasat, ze ti chybi objektivni studie, tak si zkus nejakou vyhledat 😄
Anebo si alespon precti treba tuhle 😉
[odkaz]
Citace😒br /> The researchers' calculations show that diesel passenger vehicles account for 3,500 to 6,500 kilotons of the nearly 25,000 kilotons of annual NOx emissions in Berlin. If vehicles were to comply with the EPA standards, these emissions would drop to 190 to 355 kilotons. This reduction would have the effect of reducing the annual mean urban background concentration of NO2 by 1.2 to 2.2 µg m-3. Under this scenario, the mean value measured at roadside monitoring stations would even drop by 9 to 17 µg m-3. "Limit value exceedances would occur far less frequently. In light of these very clear impacts, policymakers should compel carmakers to take effective measures, particularly in Germany, where diesel has been heavily promoted," commented von Schneidemesser.
Reakci ani nemusis psat, napisu ji za tebe 😄
Je to urcite zpropadena nejvic neobjektivni ekofasticka studie >😁 A hlavne vubec nekoresponduje s tvym svetonazorem 😉
PS Jeste preklad vety ktera by te mohla zajimat😒br /> In light of these very clear impact..
Ve svetle techto velmi jasnych dusledku..
To není žádná objektivní studie. To je pouze komentář od nějakého Šnajdra. :-!
Ty se mi snad zdas 😄
Odkaz na studii mas ve treti vete >😁
Ale pro tebe😒br /> [odkaz]
Snajdr cili Schneidemesser je spoluautorka..
Odkaz na studii mas ve treti vete >😁
Ale pro tebe😒br /> [odkaz]
Snajdr cili Schneidemesser je spoluautorka..
Klasická ekoteroristická propaganda na vymývání mozků slabých charakterů..... 😉
Ty se fakt zdáš 😄
I když seš starej = že oxidy dusíku škodí víme už od konce 19. století 😉
Silnej charekter = je podle tebe ten kdo neví nezná = a je nepoučitelnej? 😄
I když seš starej = že oxidy dusíku škodí víme už od konce 19. století 😉
Silnej charekter = je podle tebe ten kdo neví nezná = a je nepoučitelnej? 😄
>😁 >😁 >😁
No jo, nekdo ma mozek vymytej a nekdo zanesenej emisema z dieselu 😉
Hlavne si davej pozor na tenhle druh terorismu. Nedej boze, aby te nekdo v zajmu zdravi lidi omezil v pouzivani tveho auta.
A mas pravdu. Ty zadny studie nepotrebujes.
Vzdyt nezavadnost dieselu je prece otestovana na opicich 😄
No jo, nekdo ma mozek vymytej a nekdo zanesenej emisema z dieselu 😉
Hlavne si davej pozor na tenhle druh terorismu. Nedej boze, aby te nekdo v zajmu zdravi lidi omezil v pouzivani tveho auta.
A mas pravdu. Ty zadny studie nepotrebujes.
Vzdyt nezavadnost dieselu je prece otestovana na opicich 😄
To si děláš srandu? 😄
Zkus to eště jednou = a hned na začátek se intenzivně soustřeď!
Zkus to eště jednou = a hned na začátek se intenzivně soustřeď!
Komu ty chceš radit, když to sám neumíš..... >😁
Zajímavá reakce = na vlastní.. 😉
Jinak viz já 16:59 😄
Jinak viz já 16:59 😄
Prohráls Sakro, přiznej si to, prohráls........ 😄
Kdybys radsi studoval, pradedo 😄
valdo
Jiné automobilky přechod na novou normu plynule připravili - viz ADAC seznam vozů s novou homologizací
[odkaz]
VW má v aktuální nabídce 3!!! modely s novou homologizací a zřejmě u spousty modelů to nestihne. A to samé se týká i Audi a Škoda....
[odkaz]
VW má v aktuální nabídce 3!!! modely s novou homologizací a zřejmě u spousty modelů to nestihne. A to samé se týká i Audi a Škoda....
Nejsem si jistej souvislostí, ale u škody aktuálně nejde objednat žádný auto do výroby. Nic.
Informace v ADAC seznamu zaznamenala jen novější vozy, které se přehouply přes novou normu jen díky tomu, že byly ve stádiu vývoje ve vhodnou dobu. Ostatní, starší vozy neměly šanci a ani by to nedávalo ekonomický smysl se nové buzeraci od zkurrvvených úředníků přizpůsobovat..... >😒]
Hlavne sú v tom zozname mesiace homologizacie ktoré ešte nenastali. Napríklad Mazda ma všetko ako jul 18. Ale sú tam aj septembrové. Takže sú to skôr plány ako už homologované autá. Z 549 aut v zozname malo len 183 homologizáciu do mája 2018. Tak som zvedavý koľký to stihnú podľa plánu.
Ty vtipálku = ta buzerace = je 60 let stará a trvale probíhající 😉
I když ty sis vymyslel = že měla skončit zářim 2009 >😒]
I když ty sis vymyslel = že měla skončit zářim 2009 >😒]
Tím, že se něco dělá 60 roků špatně neznamená, že je to správné :-!
Veď ani nebolo lebo do teraz sa podporovalo podľa CO2 ktorého auto v globále moc nevyprodukujú a lokálne v mestách je v bežných koncentráciách neškodný a podporovali sa technológie produkujúce lokálne znečistenie s oveľa väčším zdravotným dopadom.
Přesně! S CO2 jim to moc nevyšlo, tak si ekoteroristé našli NOX a až bude NOX pod kontrolou, tak si najdou zase něco jiného k seberealizaci....ach jo.... ;-\
Ani NOx nedostanú plne pod kontrolu. Ale pri CO2 to bolo cele mimo. Lebo automobilová doprava je len mali producent globálneho CO2. Pri NOx je to doprava už nezanedbateľný producent a problém je to hlavne v inverzných oblastiach.
Věř nevěř = lze si koupit i vůz jiný značky >😒]
Možná nějaká rovníková Afrika 😄
No a některý automobilky s tim nemaj problém = a někdo je VW
A věř nevěř = lze si koupit i vůz jiný značky 😉
Jinak se týče restrikcí - když jsem viděl výsledky měření emisí u auta s vyčištěným DPF a kouřivost byla 0, slovy nula... K něčemu to možná je.
Tvý přání aby proces omezování extrémně škodlivejch plynů = skončil. Skončil v nějakym bodě = pro kterej ses ty rozhod = holt nenastane 😉
Ale ať je sranda = v jaký úrovni emisí = bys to teda = zastavil? 😄
Euro 6 ve stávající podobě končí = budou další. A netýká se to samozřejmě jen Evropy. Představa skončit zrovna někde v úrovni Euro5 = protože je vzduch děsivej = je originální 😄
Hlavně je naprostej ale fakt naprostej nesmysl = začít kašlat na *** z vejfuků. Jedno jestli v úrovni třeba Euro3 nebo 5 jak ses rozhod ty 😉
Nikdo tady netvrdí, že by se mělo kašlat na *** z výfuků. Právě proto jsem navrhl Euro 5, jelikož by dávalo smysl se na chvíli zastavit a vyhodnotit účinky všech těch opatření která byla do té doby nastavena. Teprve pak a na bázi tvrdé evidence by rozhodnutí o dalším kroku bylo odůvodněné. A tohoto se ekoteroristé bojí a proto se objektivnímu výzkumu brání.
A proto také budou ti, co "tlačí" na stále přísnější emisní normy u mě za ekoteroristy. :-!
Ty deš do extrémních extrémů = viz 9😁8
Nemám rád úředníky = ale to co předvádíš je naprosto nesoudnej fanatismus. Hele fakt žiješ v přesvědčení = že je to úplně jedno? Kdyby sme se na snahy omezovat emise, nebo nejíst z olověnýho nádobí nebo třeba [odkaz] atd. atp. vykašlali = že je to jedno, fuk, stejný a tak?
To že jich eště víc vymr.. = s tim nemá moc společnýho žejo? 😉
Na to kde se maj lidi rodit a kde ne = se radši ptát nebudu = holt cikáňat bude vždycky víc než nás vyšší rasy = tak si to myslel ne? >😒]