Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Passat Alltrack: Mezi Scouty a Allroady

Volkswagen vidí místo pro Alltrack mezi Passatem Variant a Tiguanem, vnitrokoncernový pohled jej posílá mezi Octavii Scout a A4 Allroad.
Zpět na článek
23. 11. 2011 08:49
23. 11. 2011 09:14
23. 11. 2011 09:43
23. 11. 2011 09:48
23. 11. 2011 12:06
23. 11. 2011 09:45
23. 11. 2011 10:10
23. 11. 2011 11:19
23. 11. 2011 16:09
23. 11. 2011 12:36
23. 11. 2011 15:38
23. 11. 2011 09:23
23. 11. 2011 11:29
23. 11. 2011 12:07
23. 11. 2011 12:37
23. 11. 2011 13:14
23. 11. 2011 11:03
23. 11. 2011 11:07
23. 11. 2011 11:32
23. 11. 2011 11:59
23. 11. 2011 11:39
23. 11. 2011 11:44
23. 11. 2011 11:48
23. 11. 2011 11:34
23. 11. 2011 11:38
23. 11. 2011 11:42
23. 11. 2011 11:42
23. 11. 2011 12:03
23. 11. 2011 13:20
23. 11. 2011 23:08
23. 11. 2011 11:56
23. 11. 2011 12:15
23. 11. 2011 12:24
23. 11. 2011 12:32
23. 11. 2011 12:34
23. 11. 2011 13:24
23. 11. 2011 13:28
23. 11. 2011 13:32
23. 11. 2011 13:49
23. 11. 2011 15:45
23. 11. 2011 13:30
23. 11. 2011 15:47
23. 11. 2011 16:44
23. 11. 2011 19:02
23. 11. 2011 18:52
23. 11. 2011 20:37
23. 11. 2011 22:46
24. 11. 2011 10:05
23. 11. 2011 18:03
23. 11. 2011 16:25
23. 11. 2011 17:53
23. 11. 2011 17:59
23. 11. 2011 14:15
23. 11. 2011 14:53
23. 11. 2011 17:57
23. 11. 2011 17:56
23. 11. 2011 22:27
23. 11. 2011 17:26
23. 11. 2011 18:17
23. 11. 2011 08:49
AL(L) CAPONE
Skvostné. Vskutku skvostné. Jen jemné vizuální přitvrzení, praktické lemy blatníků, fantastická příď :yes: a úchvatná kabina. V komplexu vrcholně aktuální model.

Dnes velmi zřetelné - BRAVWO PASSAT :yes:
Rozbalit vlákno
18
23. 11. 2011 09:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 11. 2011 09:41
Re: AL(L) CAPONE
Že ti stojí za komentář...
23. 11. 2011 11:27
Re: AL(L) CAPONE
Ze ti vubec stoji...
23. 11. 2011 09:43
Re: AL(L) CAPONE
Musím pochválit tvé vyjadřování... Na člověka cromagnonského, píšícího odněkud z jeskyně, máš poměrně bohatou slovní zásobu a slušnou větnou skladbu. Nečekal bych, že někdo takový vůbec ovládá PC. Jen tak dál! :yes:
23. 11. 2011 09:48
Re: AL(L) CAPONE
Dnes velmi zřetelně o autech nic...a tak pěkný nick by to byl.
Avatar - kari.laz
23. 11. 2011 10:03
Re: AL(L) CAPONE
Máš pravdu, nikdo si o tobě nemyslí nic jiného.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:06
Re: AL(L) CAPONE
>:D :yes: opět jadrně.... >:D >:D
23. 11. 2011 09:45
Re: AL(L) CAPONE
Mno...první verze Pašíka po FL, kde sedí velké profesorské brýle předních světel... ;-) Jo, tohle je bez pardonu ok.
23. 11. 2011 10:10
Re: AL(L) CAPONE
Jo, sedí to.
23. 11. 2011 10:58
Re: AL(L) CAPONE
přesně tak, A4 Allroad je docela v ..... Velký allroady ovládá A6, střední trída bude patřit Passatu, nižší střední Scoutu. Je mi A4ky líto, ale tento Passat vypadá nádherně. Takový must buy, pokud nechceš SUV. :-)
Avatar - kari.laz
23. 11. 2011 11:34
Re: AL(L) CAPONE
Mě se naopak líbí více A4 allroad. Například v černé barvě vypadá moc pěkně. Passat je taky v pohodě, ale chybí mi tam větší odlišení od klasického Passatu Variant.
23. 11. 2011 11:43
Re: AL(L) CAPONE
mě se A4 líbí taky(vůbec nic proti ní nemám a po RS4 je allroad nejhezčí A4ka podle mě), ale mám pocit, že jelikož je Passat jedním z nejprodávanějších aut, tak ji prostě pohřbí.
Avatar - kari.laz
23. 11. 2011 12:03
Re: AL(L) CAPONE
Částečně asi jo, ale klientela Audi není úplně stejná jako klientela VW.
23. 11. 2011 19:11
Re: AL(L) CAPONE
přít se o to nemůžu, ale řekl bych, že to platí až od vyšší střední třídy. Do té střední mi to přijde tak nějak stejné. (tím to ale nechci pomlouvat, aby mě někdo nanařkl, sám se těším, že si jednou Audi koupím:-)
23. 11. 2011 16:09
Re: AL(L) CAPONE
Bude mít pravděpodobně větší prodeje, ale otázka je, co bude kanibalizovat a do jaké míry. Podle mě zákazníky Allroadu jen tak nepřetáhne.
23. 11. 2011 12:36
Re: AL(L) CAPONE
Tak teď nevím... Je to ironie nebo ne? Z diskuze je to někdy těžké poznat.
23. 11. 2011 15:38
Re: AL(L) CAPONE
Jistě, že je to pravda. Absolutní trefa.
Avatar - Ada je zase tady
23. 11. 2011 09:23
Ano
Vítězné tažení Passatu Evropou se jen zdůrazní. :yes:

Osobně bych k věyší světlé výšce a pohonu 4motion plastová cingrlátka nepotřeboval, ale když se to někomu líbí, tak proč ne. Já bych spíše zvolil kola s 16' ráfky a vyšším profilem pneumatiky. Příliš velká kola tomu nesluší.
Rozbalit vlákno
4
23. 11. 2011 11:29
Re: Ano
No jo - v tvym veku klidne. Ale my, mlady kluci, chcem chromovany devatnactky!!! >:D
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:07
Re: Ano
klidně i bez chromu, max na sponě podprsenky... >:D >:D >:D >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:14
Re: Ano
No bodejť bys reklamoval.... ;-)
23. 11. 2011 09:37
Passat, ztělesnění průměrnosti
Neznám auto, které by mi přineslo méně emocí, než je Passat. Passat je dokonalá šedá myš. Když chcete dobře vycházet se sousedy, kupte si ho. Nebudou vás pomlouvat, nikdo vám ho neobjede pětikorunou.
Bravo Volkswágen:-)
Rozbalit vlákno
102
23. 11. 2011 09:39
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Pozor! Toto upozornění se nevztahuje na tuto terénní edici! Ta je hustokrutá a budete za machýrka:-) Nejlepší je pořídit si terénní paket a pohon předních kol, to dává SMYSL >:-[]
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 09:42
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
všechno je to o cílové skupině...Už jsi někdy viděl mladýho kluka v Passatu? Já moc často ne, většinou tam vidim pány 50+. A o tom je celý VW. Usedlý design přímo určený pro starší generaci. Ale proč ne, kupce si to najde a je jich dost
23. 11. 2011 09:43
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
éčko je taky pro důchodce. a sousedi tě za něho nepochválí:-)
23. 11. 2011 09:47
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Jo, jo, potřebovat názor souseda, abych věděl, co mám kupovat.... >:D >:D Dneska to vypadá na výživné myšlenkové pochody.
23. 11. 2011 09:51
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Drž hubu. Nikdo se tě na nic neptal.
Avatar - kari.laz
23. 11. 2011 10:06
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Tebe se o příspěvek taky nikdo neprosil, ale je to diskuze, tak co naděláš >:D
23. 11. 2011 10:18
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Pozor LEV! >:-[]
23. 11. 2011 10:48
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Jestli nechceš, aby někdo komentoval tvé příspěvky, tak jednoduše do diskuzí nepiš. >:D
23. 11. 2011 10:53
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Ty seš holt taková legrační figurka...
23. 11. 2011 10:56
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Na názor máš právo a když si to myslíš. Ty jsi dle této diskuze naopak křiklounek a hulvát bez argumentů.
Avatar - white label
23. 11. 2011 11:32
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Ty budeš zřejmě podobně "vyrovnaný" týpek, jak "vyrovnaná žena" v Románu pro ženy...
Když se neumíš ovládat, tak sem raději nechoď, nikdo tě tu nenutí diskutovat, ale zakazovat to ostatním je slušná ubohost, zvlášť, když diskutují nevulgárně... ;-)
23. 11. 2011 11:26
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
>:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:10
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Figurko, zkus se dívat dál než na špicu frňáku....svého tedy. Napovím, jen jestli toho "souseda" nemyslel obrazně. Ono v čr je to přesně tak. Prostě velká část lidí kupuje auto právě s akcentem na "souseda" nebo chceš-li - politicky přijatelné.... chápeš? Jezdi lepší károu než má šéf a uvidíš.... anebo koupíš oktávu, abys neupozornil a dělal si své v klidu? Hm,? atd.
23. 11. 2011 13:18
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Chápu tvůj pohled a nesouhlasím. Vzhledem k tomu, co tady Mig předvádí, tak nemám důvod myslet si, že má představu, co to znamená myslet obrazně. Napadlo tě, že ta moje reakce je stejně obrazná, jako jeho soused...
S uvažováním, abych se "omezoval" jen proto, abych někoho neurazil se nesmířím. Pokud jsem schopen jezdit "lepší" károu než šéf, je něco špatně.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:28
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
no je špatně to, že o ní minimálně ví... jako bys nežil v česku....
23. 11. 2011 13:58
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Těch 40 let deformace je hrozně znát. Nemyslím ale, že pokud budeme dál žít a uvažovat stejně (blbě), že se něco změní, nebo posune dál. Když někdo tedy primárně řeší, jak to, že soused/podřízený/kdokoliv může mít něco "lepšího" než on a není schopen uvažovat, kde on dělá chybu, že to nemůže mít také, tak já se zrovna kvůli těmto lidem omezovat nehodlám. Právě proto, že v česku žiji, tak mne toto zabedněné a závistivé chování a jednání celkem vadí a nehodlám ho podporovat tím, že k němu sklouznu také.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 14:06
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
...tohle podepisuji...já to mám stejně... ale občas mi to přijde, že to je boj s větrnými mlýny.... každopádně dík za každého takového figurku.... :yes:
23. 11. 2011 14:26
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Díky. :yes:
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 18:04
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
:yes:
Avatar - white label
23. 11. 2011 23:06
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Přesně tak! Kdo si kupuje auta s ohledem na ostatní, ať už tak aby mu ho záviděli, nebo naopak nezáviděli, nebo hlavně proto, že ho má, nebo naopak nemá, hodně lidí, trpí nevyzrálostí své osobnosti..., a že je u nás takových lidí stále poměrně hodně, dokazují i zdejší diskuse, kdy se auta hodnotí podle jejich údajně pravděpodobných skupin majitelů.
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 09:51
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
jenže to je jiná cenová skupina. A hlavně nezapomeň, že VW se nejvíce prodává v kategorii fleetových vozů. Koncern prostě hraje na serioznost a umírněnost. To mají postarší pánové rádi. Žádné velké výstřelky. Pro někoho nuda a pro jiného jistota.
Korunou ho nikdo neobjede, protože ti ho nikdo nebude závidět. Je to prostě auto, které dokonale zapadá do šedivého průměrů. Stejně jako třeba Octavia a podle mého názoru i Audi. a tím se už já osobně teda také neotočím... Ale to je zřejmě firemní politika
23. 11. 2011 09:54
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
O to víc si cením staršího chlapíka v Quattroporte:-) samozřejmě chápu, že jde o úplně jinou cenovou třídu...
23. 11. 2011 09:47
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Ono to bude tím, že v našich končinách jde většinou o služební manažerské vozidlo. takže 18-ti letého chlapce/dívku v něm nevidíš, přesto se domnívám, že věkový průměr bude na 40.
Avatar - kari.laz
23. 11. 2011 10:08
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Asi proto je to šesté nejprodávanější auto v Evropě. ;-)
23. 11. 2011 10:19
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Přesně tak. Průměr - to, čeho je nejvíc:-)
23. 11. 2011 10:40
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Přečti s po sobě všechno cos tu napsal, každý příspěvek vypovídá jen a jen o tom, že nevidíš ani do světa aut ani do sebe. Passat je v Evropě nejprodávanějším modelem střední třídy, jeho úspěchy jsou natolik pronikavé, že se drží dokonce mezi deseti nejprodávanějšími auty absolutně, a to jako jediný takto velký vůz. Passat není průměr, Passat je evropská mainstreamová špička. Je to (ve středním mainstreamu) nejlepší vůz. Není lepší volba.

Nekopej kolem sebe, nehledej chyby v sousedech či v autech těch druhých, vždyť přece moc dobře víš, že jsi než to, co tvůj vůz. Běž do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Koneckonců vše, co si můžeš myslet o svém autě si můžeš myslet i o sobě. Tam je pravda o tobě, o světě, o Passatu...
23. 11. 2011 10:50
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Jéžišmarjá zase ty tvoje poučky. Stojí mi tam tři bavoráky... Co z toho vyplývá? >:D
23. 11. 2011 10:51
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Aha, už to vidím. Co si myslím o svém autě to si můžu myslet o sobě. Moje auto je jako já. Krásné, našlapané, výkonné. A sakra. Tomu nevěřím ani já sám:-)
23. 11. 2011 11:22
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
No vidis - hned muzes zacit - krasne, naslapane, vykonne... - to jsou povrchni znaky. Takze hned ze startu si muzes k sobe pripsat, zes povrchni typek.
Avatar - Johny.Rico
23. 11. 2011 11:37
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Ježišikriste...
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:05
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
ano, volals mě ?
>:D
23. 11. 2011 12:39
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Zmen si nick na Je/Zis, kdo te ma pak poznat?!
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:15
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
To víš že jo a pak to budu mít na talíři od gtiho ještě v příštím životě >:D >:D >:D
23. 11. 2011 15:10
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Jo a ty seš filozof, pro kterého jsou všechny auta krám a proto chodíš na fórum o autech. :yes:
Avatar - Johny.Rico
23. 11. 2011 11:39
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
645i pořád máš?
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:12
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
že ti líže zádel, jsi prémiový a každý večer se k tobě modlí.... já to mám podobně, jen nemám bavo, zatím. tak čest kolego ;-)
23. 11. 2011 10:53
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
A nick, který v letectví představuje jen dobrý "facelift" a nic nového. Zvláštní vzor u někoho, kdo uznává klasiku v podobě např. Quatroporte.
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 10:58
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Nick jako vzor? Je dost naivní představa, že nick o něčem vypovídá. Stejně jako pitomý názor, že o někom vypovídá něco jeho auto. Mám v práci mezi kolegy řadu úspěšných lidí, kteří si postavili drahé domy a rozhodně se nedají řadit mezi neúspěšné...A čím jezdí? Často starší Octavií, protože je jim to jedno. Rodinu to odveze. Auto je věc, která má lidem sloužit. Není to měřítko úspěchu. Tenhle maloměšťácký názor je bohužel mezi lidmi hluboce zakořeněn. Chceš posuzovat lidi podle nicku, podle mobilu nebo snad podle ceny trička, které má na sobě?? To je ubohé, nemyslíš?
Avatar - deolator
23. 11. 2011 11:02
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
:yes:
23. 11. 2011 11:12
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Neodsuzuji podle nicku. V příspěvku výše odsuzuji na základě příspěvku v této diskuzi. Spíše se pozastavuji nad tím, že člověk, který uznává klasiku v podobě toho Quatroporte a "bojuje" proti nudě a šedi má nick, který představuje technický produkt, který také nikterak zásadně vybočuje z průměru. Ano, je to moje vnímání a pro samotného uživatele tohoto nicku může být význam jakýkoliv.
Posuzovat lidi podle auta nelze. Začíná být už ale zajímavé dát si na automobilově zaměřeném webu do souvislosti prezentované názory a garáž.
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 11:15
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
jenže ti co nejvíc diskutují mají garáž prázdnou ;-) Tedy minimálně tu na ACZ ;-)
23. 11. 2011 11:26
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Proto taky Miga nekomentuji na základě jeho garáže, ale na základě jeho názorů a příspěvků. Je to také jediná souvislost, proč se pozastavuji i nad zněním nicku.
23. 11. 2011 15:15
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Ano, a za svým názorem si stojím. Passat je šedá myška pro lidi s nulovou fantazií:-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:01
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
v tom případě gti leští štanglu? hmmm, sem to tušil.... >:D >:D >:D
23. 11. 2011 11:16
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Všechno čím se obklopuješ (nyní píšme o hmotných věcech) o tobě dokonale vypovídá - oblečení, boty, hodinky, tvůj byt či dům, tvá zahrada, tvé knihy v knihovně, tvé obrazy, tvé sbírky, prostě vše hmotné, čím se dobrovolně obklopuješ je dokonalou výpovědí o tobě.

Samozřejmě, že ty hmotné věci mají pevnou korespondenci s vnitřkem člověka. To jaký jsi charakterově, intelktuálně, to vše se zpětně odráží ve věcech, kterými se (dobrovolně) obklopuješ. Tohle pouto mezi hmotným a nehmotným však přesahuje rámec této diskuse.

Nechoď však příliš daleko, nekoukej se po lidech co znáš, běž do své garáže, a tam se na sebe podívej. Najdeš tam totiž výhradně... sebe. Nebo se snad domníváš, že tam najdeš souseda? >:D Sousedův vkus, sousedův rozhled, sousedovo představy? ;-\ Nikoliv, jsi než to, co tvůj vůz. Dokonale.
23. 11. 2011 11:19
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
:yes: Naprosto dokonale...
23. 11. 2011 11:23
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
:yes:
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:16
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
no no.... at mu nepraskne žilka.... >:D
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 11:27
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
to co říkáš by byla pravda, kdyby všichni měli prakticky neomezený zdroj prostředků. Tvůj pohled na život je velmi zjednodušený. Pochopitelně většina z nás se ráda obklopuje luxusními věcmi, ale jen málo z nás si může dopřát to co si skutečně přeje. Drtivá většina lidí žije v kompromisu a musí volit priority. Zdaleka ne pro každého je prioritou auto. Z čistě ekonomického hlediska se jedná o jednu z nejhorších investic. Lze-li to jako investici vůbec považovat.
Znám lidi, kteří jezdí starým krámem a místo toho, aby si koupili něco lepšího raději zaplatili na jejich poměry luxusní dovolenou a dopřáli dětem nezapomenutelný zážitek. A tohle o někom právě něco vypovídá. Priority. Budu cpát peníze čas - do sebe? Do dětí? Do zážitků? Do budoucnosti? Obětuji život honbě za penězi? Tohle vytváří obraz o člověku. Ale plechovka v garáži...? Pche...Stejně se za 5 let rozbije a nezůstane po ní nic. ;-\
23. 11. 2011 11:37
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Jaká plechovka v garáži? Tvůj vůz tam stojí. Takhle se vyjadřuješ o všem hmotném kolem sebe? O svém nábytku, o svém bytě, domě, o svém kole, o svých lyžích, o hračkách svých dětí? Máš vskutku zajímavě nastavená (věcná) hodnotová měřítka. ;-\
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 11:59
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Má pravdu předsedo.... To spíš ty o sobě vyjadřuješ více než domýšlíš. Opět se tu taháš na vařené nudli. ;-\
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 12:11
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
nedomýšlej si a nevkládej mi do úst co jsem neřekl. Mluvil jsem jasně o autě. Jen a pouze o autě. Auto je jen spotřební věc, piksla, která svou životností odpovídá pračce nebo lednici. Nic víc...Pro tebe je to možná modla, ale věř, že mraky jiných lidí ne.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:13
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
....argumenty nebere... marná snaha.... jinak si dovolím nesouhlasit.... Máme tu AUTA pro srdce....ale vím, mluvíš o klasice...
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 12:18
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
jasně...běžná auta pro každý den. Lambo sem netahám. Ten, kdo si ho může dovolit, kompromisy dělat nemusí :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:20
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
:yes: je to tak a ne jinak.
23. 11. 2011 12:23
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Nic nedomýšlím, ty jsi napsal, že máš plechovku. I jiné věci jsou spotřební věcí - kolo, lyže, sáně, hračky, křeslo... Nevytrhuj z toho auto. A když už, dopřej mu stejný status. Proč také ne, viď? Nyní pozor - nechci odpověď, jen ti dávám radu - jdi do garáže, podívej se na svoje auto a pak si absolutně upřímně (dokážeš-li to) odpověz, zda jsi opravdu, co tvůj vůz. Nechci to zde rozebírat do intimního detailu, to už sem nepatří, ale docela by mě zajímalo, když se budeš se svým autem dívat takříkajíc z vočí do vočí, co ti potáhne hlavou... ;-) A nezapomínej, že jsi to byl ty, kdo tu napsal, že Mercedes CL by si slušný člověk nikdy nekoupil. Já jen, že zrovna ty mě kritizuješ za hledání vztahu mezi autem a jeho majitelem.
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 12:31
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
no konečně, gti, na to jsem celou dobu čekal, kdy s tím přijdeš >:D >:D >:D >:D >:D >:D Chceš, abych stavěl křeslo na stejnou úroveň jako auto? To snad nemůžeš myslet vážně >:D >:D >:D Docela se v tom topíš >:D >:D

Co si myslím o mém autě? Mylím, že v rámci cenového rozsahu a typu mnou požadovaného typu vozidla jsem vybral dobře. Nic víc. Moje auto nemá jméno, nedávám mu pusu na dobrou noc a nechodím si s ním povídat. Je to jen auto
23. 11. 2011 12:43
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Ne, to ty se v tom placas.
Pritom ta veta je tak jednoducha.
Ale kazdej si rekne - jo, mam silne auto, tak to jsem asi machr... Jak povrchni, uz jsem to psal nahore.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:17
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
on to myslel ale trošku jinak, mariachku...
23. 11. 2011 14:33
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Jak?
Pouc mne.
23. 11. 2011 15:11
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
To bys nepobral:-)
24. 11. 2011 08:23
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
No tak to je vysvetleni hodne machra.
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 15:16
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
musíš číst celá vlákna a ne jen poslední příspěvek... ;-\
teda to patrilo mariachimu
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 18:12
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
no jestli jsi to samé, co tvé auto, jak píše gti, tak pokud někdo má šestkové bávo, které je považováno za .... superlativa, tak tím pádem je i majitel samé superlativum. Tak to chápu já. Ted ale nevím, co su já, bo v garáží traktor husqvarna a před ní 911, p607 a vxc90 ... vlastně vím: jsem pracovitý, atlet, rychlý, konzervativní s důrazem na hodnoty, pohodlný a rodinný typ.... kua být baba tak se chcu >:D >:D >:D
24. 11. 2011 08:22
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Zase jen povrchnost.
Silne, drahe, rychle, krasne, premiove :-) auto neznamena ze ty same vlastnosti ma jeho majitel. Ta veta je myslena jinak, nez ze tve auto ma stejne vlastnosti jako ty.
Jinymi slovy - mas-li v garazi Logana ze tri acek, neznamena to, ze jsi looser a mas-li na moje.auto 911, neznamena to, ze jsi borec.
23. 11. 2011 13:33
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
To snad nikdo z nás... Tak nějak se mi zdá, že ten počet tvých smajlíků věrně odráží tvou bezradnost. Neptal jsemse tě na tvůj vztah k tvému autu, nečekám odpověď. Naopak ty si odpověz v garáži, zda jsi to, co tvůj vůz. Odpověz si ve skrytu duše, jen sám sobě. Neboť než o to jde...
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 14:02
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
>:D >:D >:D ano, jsem naprosto bezradný. Ale naštěstí jsi tu ty>:D >:D >:D
Nemusím si na nic odpovídat. Nekladu si totiž žádnou otázku. Mám ve svých postojích jasno. Rozhodl jsem se tak, jak jsem se rozhodl a za tím si stojím. Otázky si kladou jen ti, kteří si nejsou jistí svým rozhodnutím;-)
23. 11. 2011 15:41
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Tak hodně úspěchů v... garáži... ;-) A pamatuj, jsi než to, co tvůj vůz...
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 22:24
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
nevtírej...
Avatar - JDM
23. 11. 2011 11:48
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
řekl člověk co obdivuje VW koncern >:D >:D >:D
23. 11. 2011 12:01
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
I kdyby to s tím obdivem bylo jak píšeš, tak mi prosím vysvětli, co je na tom k smíchu. Nebo ty se snad směješ lidem, kteří jezdí ve vozech Volswagen, AUDI, ŠKODA, Bentley, Lamborgini? To by byl velmi primitivní postoj.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:03
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
seat....
23. 11. 2011 12:42
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Se...co?
Jo, aha, Seat... NO tak jo, taky Seat :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:17
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
přec ho nenecháme stát opodál....
23. 11. 2011 14:31
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Kdyz on se tam tak tlaci...
23. 11. 2011 15:29
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:00
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
se vším souhlas - s tím autem, mno to ne. je to jen tvůj svět....a píšeš o něčem, o čem nemáš páru...fakt....
23. 11. 2011 22:17
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Tak som zbehol dole do podzemnej garaze, stoji mi tam Accord Tourer 2.4 ... ked teraz pozeram na ten Passat, mam chut zobrat kluce a ist sa previezt ... na Honde :-!
23. 11. 2011 16:23
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Tomu se říká jednoduše žebříček hodnot nebo priorit. Každý považujeme různé věci za jinak důležité, tedy každý utrácíme peníze a čas jiným způsobem.
Avatar - JDM
23. 11. 2011 11:46
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
GTI. ruku na srdce od tebe nikdo kritiku brát nebude protože i kdyby byl znak VW na žebřiňáku měl by vystužený kola , speciálni boční slámo-chytače a za příplatek by k němu byl ozdobnej packet all-ride ej-kej-ej čtyřimoušn byl by to jednoznačně nejlepší žebřiňák Evropy , ikdyž ty serepičoviny vokolo sou na tom žebřiňáku totálně nanic tak za ty prachy by si ho koupil velkostatkář bez daně kterej si zlaťákama hazí žabky na svojem rybníčku. Tak jako každý správný spořiví evropan .
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:05
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Přečti s po sobě všechno cos tu napsal, každý příspěvek vypovídá jen a jen o tom, že nevidíš ani do světa aut ani do sebe. Passat je v Evropě nejprodávanějším modelem střední třídy, jeho úspěchy jsou natolik pronikavé, že se drží dokonce mezi deseti nejprodávanějšími auty absolutně, a to jako jediný takto velký vůz. Passat není průměr, Passat je evropská mainstreamová špička. Je to (ve středním mainstreamu) nejlepší vůz. Není lepší volba.

Nekopej kolem sebe, nehledej chyby v sousedech či v autech těch druhých, vždyť přece moc dobře víš, že jsi než to, co tvůj vůz. Běž do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Koneckonců vše, co si můžeš myslet o svém autě si můžeš myslet i o sobě. Tam je pravda o tobě, o světě, o Passatu...
24. 11. 2011 14:14
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Souhlasím s tím, že Passat není průměr. Ale nemohu souhlasit s tím, že není lepší volba...to je naprostý nesmysl. Passat rozhodně není nejlepší auto ve své třídě. Kdyby bylo, dal by na něj výrobce delší než 2 letou záruku. Passat staví na jménu značky VW a na tom, že spousta firem má jasně dán výběr pouze koncernu. To je 50% všeho. Kdyby místo VW měl Passat na kapotě logo Seatu nebo Škodovky, tak rozhodně tak úspěšný nebude.
Takže když to shrnu...nebudu ti GTI brát iluze o koncernu...onanuj dál...ale nepiš nesmysly, že Passat je nejlepší auto ve své třídě...
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:02
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
no vidíš, šesté....taky si odpověz proč.... protože pokud nejsi úplně omezený tak odpověď je nasnadě.... tak teď hurá do toho, kari.lazi.... ;-)
23. 11. 2011 11:10
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Já hlavně mám dojem ,že volkswagen a v čr škodovku si kupují lidé co se o auta vůbec nezajímají. Prostě nemají povědomí o světě aut. Jdou do volkswagenu,škodovky a tam si koupí nějaké auto...
23. 11. 2011 11:20
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
A jaká auta kupují ve středním mainstreamu lidé, co se podle tebe o auta zajímají?
23. 11. 2011 11:25
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Samozrejme cokoliv, co neni VW koncern. Cekas snad jinou odpoved? Vzdyt po te dobe tady ti to uz musi byt jasne, co prijde... Ale chapu, zes to musel zkusit, ja to taky obcas zkousim :-)
23. 11. 2011 11:38
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
:-)
23. 11. 2011 15:32
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
koukám, že ti GTI svěřil funkci vlez***ky ......jak to říká ...bravo Mariachi !!!! >:D
24. 11. 2011 08:34
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Taky bys chtel, aby te nekdo dospely bral vazne, co?
23. 11. 2011 11:36
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Někteří ve vw po zralé úvaze skončí. Ale myslím ,že většina lidí co se zajímá o auta skončí rozhodně jinde než ve škodovce. Ostatně čekáš ,že automobilový nadšenec si koupí auto ,které je nudnější než vatikánská prostitutka a je vybaveno pouze mírně nadprůměrnou technikou ?? Co mám zkušenost z rodiny ,tak když byl někdo kdo se o auta nezajímá tak si koupil škodu. Když byl někdo s kým jsem si mohl o autech rozumě popovídat skončil vždy jinde.
23. 11. 2011 11:41
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Na věc nemůžeš nahlížet paušálně, musíš jít na konkrétní třídu. Někdo jezdí kompakty, někdo třeba střední třídu. Vedle toho musíš rozlišovat i třídu kvalitativní - mainstream, prémie. Takže aktuálním tématem je střední mainstream. Tak mi napiš, jaký vůz je podle tebe ve středním mainstreamu lepší koupí, než Passat.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 11:53
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
508, c5, superb, mondeo.
508 šarm, spolehlivost, cena/výbava
c5 - to si dosaď sám
mondeo - dobrá kára za dobré peníze.....
laguna - cena a spolehlivost
insignia - kvalita, spolehlivost, image
atd.... takže vše.
Jen mě udivuje, že se tak děláš nad obyčejným služebákem. Ty, takový autodrzek.....podle toho, co píšeš si myslím, že jsi v pasatu nejen nejel, ale ani neseděl, jinak bys tohle vše nemohl napsat. Ale u tebe se nejedná o to, CO napíšeš, ale o to, ŽE to napíšeš.... ok.
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2011 14:33
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Eurodrzek? Tyjo... čím více sleduju, kdo vystupuje z těch "drzčích" aut, tím více jsem si jistý, že já tím eurodrzkem být nechci. Věk 45+, začínající pleš, znuděný výraz ve tváři...
Já radši nikdy drzek nebudu...
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 14:50
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
auto drzek... drzčí auto, to už zní jako držková.... >:D taky nechci být tím postrništěným drzkem v rajbínách s breitlingama a vystupující z .... passatu..... >:D
Avatar - Blue Sun
23. 11. 2011 15:27
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
No hlavně - až takový bude každý (protože to je přeci ten jediný správný přístup), tak z toho bude zase naprosto tuctový vidlák...
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 18:14
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
....jezdící v passatu.... takže nic nového >:D ne, nesortuju, ale ono se to tak nějak nabídlo... ;-)
23. 11. 2011 20:15
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
170k diesel kombinovaný s automatom a 4x4.
300k benzín s automatom a 4x4.
Vyhrievané čelné sklo, teraz už aj bez viditeľných elektrovodičov v skle. Odvetrávané sedadlá.
Výborná touch-screen navigácia s možnosťou ovládania hlasom.
Veľmi dobré odhlučnenie.
Dostatok miesta vpredu aj vzadu.
Výborná ergonómia.
V tomto Passat nemá v strednej triede konkurenciu. Najbližšie je Superb, ostatní bohužiaľ zaostávajú. A teraz aj zvýšená verzia Alltrack. Proste už dostatočne dobré auto, pri ktorom sa má zmysel zamyslieť, či stojí za to ísť do prémie (vztiahnuté na ľudí, ktorí pri kúpe auta riešia aj cenu - a tých je väčšina).
23. 11. 2011 20:29
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Mondeo.mnohem lepší jízdní vlastnosti,odolnější podvozek,levnější servis i náhradní díly,univerzálnost(verze liftback),oproti Passatu dynamičtějsí provedení karoserie.
Avatar - Ada je zase tady
24. 11. 2011 09:03
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
a 4 motion ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 11:54
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
...to na co mají nejen v kešeni, to co se jim líbí a to, co chtějí. To jen ty máš vw a tma....
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 11:55
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Hm, to ne. Prostě jim to auto sedne a to umí škoda a vw špičkově - sedneš a jsi doma...
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 11:47
Re: Passat, ztělesnění průměrnosti
Přesně tak. Obyčejné auto. Němec od každodenních fuseklí ani nic jiné nečeká. To jen tady ta naše marketinGová prosTIutka provolává slávu a sám, vzhledem ke svým znalostem ze světa automobilů, si ho nekoupí. Prostě lhář, pokrytec a jak mu opět jeden z nás tady včera vypráskal kožich, marketingová prostitutka. Spíš těm vozům kazí pověst. Z logana taky nikdo nedělá passata, protože prostě na to nemá.
Za mě passat určitě :yes: , mě to auto ale ničím neoslovuje, spíš odrazuje svou legendární "spolehlivostí", která, dle TUV je horší než u megana a laguny z r. 2003..... prostě das auto, nic míň, nic víc a v tom je dokonalé.
Avatar - manitou
23. 11. 2011 11:03
DRTIČ ASFALTU
je mi jasný, kde stejně bude teritorium tohoto vozu, ale i přesto, že se mimo asfaltku moc nebo spíše vůbec nepodívá, bych použil méně chromu - v masce vyhodit horní a dolní linku a rámování bočních oken, pak by se mu dalo uvěřit alltrack vzhled ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 11:07
Predek
hrome, kde jsem tu predni masku uz videl... [odkaz]

ahaaaa, no prece tady:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
23. 11. 2011 11:32
Re: Predek
Ty máš hodně bujnou představivost...
23. 11. 2011 11:59
Re: Predek
tak urcite rozdily tam samozrejme jsou vzhledem k tomu, ze VW tento designovy smer ... stejne jako vse ostatni... vybrousil do diamantove-apostolske dokonalosti.
Avatar - kari.laz
23. 11. 2011 11:39
Re: Predek
Nevzal jsi si omylem jiné brýle? >:D
Avatar - Johny.Rico
23. 11. 2011 11:44
Re: Predek
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
23. 11. 2011 11:38
Allroad
Tato cesta se mi líbí, vždycky jsem preferoval Allroady před SUV. Z prvních fotek mám ale pocit, že Passatu Alltrack to zdaleka nesluší tolik, jako třeba A4. Podle mě je to základními tvary, kdy ostře řezané rysy nového Passatu prostě nefungují se zvýšenou karoserií tak dobře, jako kulatější Allroad.

Co se interiéru týče - kombinace béžové a stříbrné mě moc neoslovuje, hlavně na středovém panelu. Asi bych dal přednost klasické černé. Jinak je to osvědčená klasika...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kari.laz
23. 11. 2011 11:42
Re: Allroad
Můžu jen souhlasit. Možná by jsem ještě doplnil, že u toho passatu mi přijde malá odlišnost od klasického variantu.
Avatar - white label
23. 11. 2011 11:42
Re: Allroad
Třeba aplikace plastů je tady mnohem zdařilejší (méně znamená více), než u aktuálního A6 allroadu, který bez příplatkového plného lakování působí dost rozpačitě, zvlášť v kombinaci s tmavými laky.
Avatar - Emel
23. 11. 2011 13:20
Re: Allroad
No o novém A6 moc nemluvím, mě se líbila původní "chlapácká" verze a ta nová už mě tolik nebere. Mě osobně se asi nejvíc nelíbí kombinace stříbrné s šedými plasty, která je bohužel dost častá. Ale k A4 nemám výhrad...
Avatar - white label
23. 11. 2011 23:08
Re: Allroad
Opravdu nový A6 allroad teprve přijde, ten aktuální už má na krku pět a půl "křížku"... :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 11:56
SANDERO
Skvostné. Vskutku skvostné. Jen jemné vizuální přitvrzení, praktické lemy blatníků, fantastická příď a úchvatná kabina. V komplexu vrcholně aktuální model.
VIVA LA DÁČ.... >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 12:15
DVOJČATA
Opětovně jsem shlédl snímky, je to klasa. Tak mě napadá, že by musela být parádní garážová mainstreamová kombinace, kdyby člověk pořídil na letní měsíce model CC a na zimu pak horního All Capona. Dokonalé ne? Marně hledám konkurenční možnost. Není, neexistuje.

No jen si to představ, přes leto v dvousetkoňovém benzínu a v přenádherném CC. Zimu pak na naftovém haldexu... v podstatě ideál. Ideál rozměrový, ideál stylu, ideál techniky. A samozřejmě s akcentem na ideál ceny, neboť tuhle dvojjedinou konfiguraci si do garáže postavíš bratru za... pár stotisíců nad milión. A to už za stylovej dvojživot stojí, ne?
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:24
Re: DVOJČATA
Kolik bereš za ty prostituční účasti na vwolných debatách o autech? Dám ti o 10% více, ať je tu aspoň chvilku klid.... tak co bereš? Jo a jinak - kšeft na moje narozky platí, budeš na stupínku recitovat - nejdřív večerník a pak co chceš, prostě at je zábava.... díky ;-) anebo můžeš na dětském dnu dělat mamlasa, to ti taky jde.... ;-) >:D >:D >:D :yes:
Avatar - jazva
23. 11. 2011 12:32
Re: DVOJČATA
Prenádherný Passat CC s kukučom z RANAULT Latitude?! To nejako nejde dokopi! >:D
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:34
Re: DVOJČATA
...ale jdeeee, jazvo... tady musíš jen :-) ;-) :yes: :yes: případně >:D :yes: .... chápeš? >:D
Avatar - Emel
23. 11. 2011 13:24
Re: DVOJČATA
CC 2.0TSI se sám o sobě k tomu milionu blíží... ale budiž, o to nakonec nejde. Kombinace CC + Alltrack mi přijde příliš se překrývající, to raději jedno pořádné auto. A nebo pokud už dvě auta a ještě k tomu od VW, pak tedy Scirocco a Alltrack...
23. 11. 2011 13:28
Re: DVOJČATA
No... nejsem si tak zcela jistý. Naopak bych ocenil, že sezónní přesednutí z modelu do modelu nebude znamenat hledání ovladačů, v podstatě budeš ve "svém" známém kokpitu, na vynikajích sedadlech... podle mého je to opravdu špičkový garážový duet.

Jinak souhlas, ROCO má své místo v té garáži též. Tako tohle je dobrá garážová dvojka.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:32
Re: DVOJČATA
pokud jsi tak tupý, že musíš hledat u dvou aut ovladače tak ano. Kup si už aspoň pašíka v holajnu, aspon nějakého firmáka at víš, o čem píšeš strycu, jo? Bo jinak je to jen mlácení prázdné slámy a prostituce...
Avatar - jazva
23. 11. 2011 13:49
Re: DVOJČATA
Pokiaľ tu ide čisto iba o sezónu, tak za cenu CC+Alltrack je už slušne vybavené CLS 4Matic. A nemusíš nič striedať podľa sezóny. Prípadne vystriedaš sezónne CLS nejakým SL... ;-)
23. 11. 2011 15:45
Re: DVOJČATA
Jo, nic proti, já nahoře píši o jezdci, který jede mainstream (já vím, supermainstream). No a pro něho je přece ta předmětná dvojka dokonalou nabídkou. Ano souhlas, že cenu těch dvou máš solidní CLS, ovšem takto na věc nenahlížej, vycházej z reality, jde o to, že někdo jezdí cecečkem a zvažuje co dokoupit. Zkušenosti s CC a tahle krásná nabídka mu dokonale dotvoří jeho garáže. Oběma autům to neskutečně sluší. Znám sice tvůj pohled na příď CC, no věřím, že je to spíše argument pro diskusní legraci.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:30
Re: DVOJČATA
špatně... musíš jen usmívat se a mávat! a pak: :-) ;-) >:D :yes: :yes: ;-)
23. 11. 2011 15:33
Re: DVOJČATA
Kdybych si na léto pořídil 159 v dvousetkoňovém benzínu a na zimu 159 TI Q4 v dvousetdesetikoňové naftě, budou si lidi myslet, že jsem padlej na hlavu. To samé v bleděmodrém platí i pro Tvůj nápad. Jen s tím rozdílem, že moje dvojička je daleko vkusnější a ehm, technicky vyspělejší. ;-)
23. 11. 2011 15:47
Re: DVOJČATA
Nyní jsi absolutně vedle. Já oibě auta vidím jako ideálně (opravdu ideálně) nakonfigurovanou garáž. Emel to posunul a vyměnil CC za ROCCO, jo to je samozřejmě také životné, no můj naturel mi velí tuhle skvostnou dvojku - CC + AllCapone
23. 11. 2011 16:00
Re: DVOJČATA
Jestli jsem vedle, potom Ty jsi vedle úplně stejně jako já. Neboť chtít do garáže dvě naprosto stejně velká, vizuálně podobná a na stejné technice založená auta mi přijde nesmyslné. Ani jedno z těch aut není srdcovka ani imidžovka, takhle se to teda taky ospravedlnit nedá.
Naopak Šíro a normální Passat v kombíku, to je jiná. ;-)
23. 11. 2011 16:44
Re: DVOJČATA
Takový Eos, otevřený Golf nebo Scirocco a Alltrack tvoří zajímavější kombinaci. Na zimu máš ten "potřebný" pohon všech kol a na léto máš něco pro zábavu.
23. 11. 2011 17:03
Re: DVOJČATA
Tak norm8lní Passat se taky dělá s 4Motionem, ne? Mě se vůbec nelíbí ty plasty, proto preferuju normální verze. :-)
23. 11. 2011 19:02
Re: DVOJČATA
Dělá, ale uvažujeme tu Alltrack. Navíc je tu otázka světlé výšky a palety motorů.
Avatar - Emel
23. 11. 2011 18:52
Re: DVOJČATA
Ta moje dvojka má ovšem úplně jiný podtext... vybrat si co nejzajímavější auto pro sebe, bez kompromisů a ohledů na praktické aspekty. Druhé auto pak musí zastat všechny praktické potřeby, naopak už nemusí být nutně jezdecky zajímavé.

Pokud bych to vzal dle ideální archetypů, pak je to třeba Aston DB9 a Mercedes GL, nebo třeba 911 a Cayenne v rámci jedné značky. Pokud to posuneme do nějaké cenově rozumné hladiny, může to být třeba CX-7 a MX-5 od Mazdy.
23. 11. 2011 20:37
Re: DVOJČATA
Ale jo, to beru. Já holt vedle toho ovšem prostě ta dvojčata vnímám jako (také) možnou alternativu.
Avatar - jazva
23. 11. 2011 22:46
Re: DVOJČATA
Podľa mňa väčšina bude mať "potrebu" ak druhé auto, tak fakt iné auto a nie to "isté" len lilavkovo kakavkovej farbe. ;-)
Avatar - Emel
24. 11. 2011 10:05
Re: DVOJČATA
Leda že bys počítal s tím, že CC stráví půl života v servisu ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 18:03
Re: DVOJČATA
to říkám, hňup.... anebo oct scout a oct limu.... nech ho, on jen prostituuje.... na obsah nehledme, hlavně hodně at má na dárečky... vwo to tu jde.... dokonce mu nejde ani o tu značku... zaplatí ho číňani tak bude Geelovat do aleluja.... a to není dobře.
23. 11. 2011 16:25
Re: DVOJČATA
co dodat

[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 17:53
Re: DVOJČATA
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D jsem to rozklik a zlomil se smíchy.... tys mi dal .... :yes:
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 17:59
Re: DVOJČATA
Takový promyšlený krok může udělat jen hňup tvého kalibru.... ty už radši nepiš, glanc a štávu jsi ztratil.... tohle nedává smysl.... no jo, ale co čekat od marketinGové prosTItutky.... :no:
23. 11. 2011 12:56
bombová kárka
pašák je bombová kárka. a kdo si myslí něco jinýho, je garážovej onanista, nedospělec s fábií a vůbec kluk z plakátu z nižší sociální skupiny, nejspíš manuál, kterej má na duši velkej zmatek, jinak by mu všecko bylo dávno jasný. všichni si kupte pašáka, protože nic lepšího se vám v životě nemůže přihodit. dokážete tak, že jste nežili nadarmo a taky že máte vytříbený mainstreamový glanc! a hlavně si, kluci, konečně uvědomte, že nejste nic, než vaše auto. a taky není nad upřímný pohled z oka do oka, hlavně pokud na sebe pokukujete se svým automobilem. takový pašák na vás vždycky potutelně zamrká. tak to prostě je! polibek na koncernový znáček pak vůbec není od věci! ta kárka si to zaslouží! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:19
Re: bombová kárka
pokud dobře slouží a dělá radost, tak si i ten bužak /pusu/ na znáček zaslouží.... ale to každá...značka :-)
23. 11. 2011 13:05
Vtip jako o Leninovi....
Ta záplava článků, např.o oplastovaném Volkswagenu a spol. v posledních dvou dnech mi připomíná známý vtip z komunistické doby o všudypřítomnosti Lenina včetně konzervy. Doufám, že zítra se dočteme, že se změnil lesk na klikách a podbarvení podsvícení palubní desky.....Jinak prodejní čísla (předesílám v Evropě) ukazují, kde VW je a kam směřuje, Poněkud nechápu, proč se téhle automobilce věnuje na Auto.cz taková pozornost.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 13:38
OT: Citigo = 5* EuroNCAP
Tak a má to za sebou. 5* jen to švihne. :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 13:46
Re: OT: Citigo = 5* EuroNCAP
:yes:
23. 11. 2011 13:48
Re: OT: Citigo = 5* EuroNCAP
Samosebou 5* má i Up! a Mii. Panda 4*.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 14:04
Re: OT: Citigo = 5* EuroNCAP
panda vic nepotřebuje.... je to prostě Kung fu panda...
Avatar - Stefič
23. 11. 2011 14:15
Re: OT: Citigo = 5* EuroNCAP
hele nekecej a raději nahoď nějaké fotky do profilu. Bych se docela mrknul :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 14:51
Re: OT: Citigo = 5* EuroNCAP
:-) >:D :yes:
23. 11. 2011 16:29
Re: OT: Citigo = 5* EuroNCAP
citigo za sebou nic nemá ... testovali jen UP a výsledek přepočetli na ostatní ... nějaký sypanec do kapsy asi
23. 11. 2011 16:51
Re: OT: Citigo = 5* EuroNCAP
Usoudili, že mají stejnou konstrukci, stejně řešený interiér a Škoda udává stejnou bezpečnostní výbavu v základu, takže přenesli hodnocení. Typické pro rebrandované modely. Astra se podle mě testuje také jen jednou.
23. 11. 2011 16:48
Re: OT: Citigo = 5* EuroNCAP
Spíš je zajímavější zpráva, že se Číňané vyškrábali na 4 hvězdičky - Geely Emgrand EC7 a MG6.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 17:54
Re: OT: Citigo = 5* EuroNCAP
no ale od příštího roku se podle nové metodiky počet stárů srovnává s pandůrem.... mnooo, co ty na to jako scout?
23. 11. 2011 14:15
Tak kdo z koho
[odkaz]

a nebo

[odkaz]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
23. 11. 2011 14:17
Re: Tak kdo z koho
Peugeot v terennejsej podobe je rozhodne lepsia volba po akejkolvek stranke :yes:

o stranke dizajnu ani radsej nepisem to by som uz peugeot urazal porovnavat ho s tym 15 rocnym passatom
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 14:53
Re: Tak kdo z koho
mno oba mají šmrnc....peu je parádní, pašík vypadá bytelně a terénněji...rozhoduje pobyt v kabině a tam jednoznačně pašíka válcuje Peu-t....
VIVA LA LION!!! :yes:
23. 11. 2011 15:13
Re: Tak kdo z koho
Tady si budu muset počkat na případné osobní setkání. Zrovna tyhle dvě auta vnímám přes dojmy foto vs. na živo naprosto odlišně. Jak jsem byl z počátku z 508 nadšen, tak mé nadšení rychle ochladlo při živém setkání, kde hlavně sedan ztrácí nijakou zádí. Naopak Passat mne na foto nijak nezaujal, ale na živo je to o poznání lepší. I když stále v rovině VW, ať se na to kouknu odkudkoliv, dojem je pořád stejně dobrý a solidní. Jako kontrast bych k tomuto použil C5, na kterou mne naopak baví koukat z různých úhlů a zkoumat, proč se mi tak líbí. Prostě víc srdcovka.
23. 11. 2011 15:35
Re: Tak kdo z koho
Passat se mi líbí čím dál tím míň, zezadu to obzvlášť grafikou světel vypadá jak Vel Satis. A zepředu přijel cirkus. ;-\
23. 11. 2011 16:02
Re: Tak kdo z koho
Proč ne. Každý máme jiné "oko".
23. 11. 2011 16:27
Re: Tak kdo z koho
Však jo, nehádám se, jen konstatuju.
Aspoň je na silnicích veseleji. :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 17:57
Re: Tak kdo z koho
nono no.... jako Vel Satis.... to by museli souzi z Vlčí Hory zabrat... jaks mohl Carabíno,,,.... strašný přehmat, strašný.... 8-s :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 17:56
Re: Tak kdo z koho
c5 je prostě šarmantní dělo bez kompromisů.... :yes: vedle c5 vypadá pašík jak dýler levné kosmetiky vedle štramáka v obleku Versace... :-)
Avatar - white label
23. 11. 2011 18:34
Re: Tak kdo z koho
Ten Peugeot je doslova přeparáděný (cirkus Humberto hadra) a to i proti běžné 508 kombi.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 22:27
Re: Tak kdo z koho
mírný souhlas, ale takovému krasavci musíme drobnůstky odpustit....
23. 11. 2011 15:44
Re: Tak kdo z koho
Grammar Nazi: píše se Kdo s koho. ;-)
Avatar - salamoon
23. 11. 2011 15:54
Podstatne info chyba
o kolko isla hore svetla vyska? alebo nesla a ide iba o oplastovanie a la fabia scout...? :no:
Rozbalit vlákno
3
23. 11. 2011 17:09
Re: Podstatne info chyba
"Sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny dostala nový design a společně s novými pneumatikami a paketem pro špatné cesty mají zajistit přírůstek světlé výšky proti civilním Passatům."

Stačí číst. Kolik se zatím, pokud vím, neuvádí. Dá se bezpečně odhadnout, že nebude vyšší než Tiguan, tedy 20 cm. Normální Passat má zesílený podvozek zvednutý o 15 mm, který je, předpokládám, určený mimo zpevněné cesty.
Avatar - salamoon
23. 11. 2011 21:06
Re: Podstatne info chyba
paket pre zle cesty je pristupny aj civilnemu passatu,takze narast svetlej vysky je nulovy...ide mi o to,ci sa zmeni svetla vyska bez toho paketu v porovnani s beznym passatom bez paketu... a narast svetlej vysky pouzitim o par mm hrubsim profilom pneu je vysmech... takze v clanku nie je najdolezitejsi udaj (aj napriek tomu,co si napisal)....
24. 11. 2011 09:52
Re: Podstatne info chyba
Tak jinak, zahraniční média psala konkrétně nárůst o 3 cm, což z části budou dělat kola, z části zesílený podvozek, který má i klasický Passat - jak jsem psal, přidává 15 mm. Ze 135 mm má jít na 165. Někde dokonce připisovali celé 3 cm podvozku. Nezbyde ti nic jiného, než si počkat na první dojmy a doufat, že někoho napadne tenhle údaj změřit. Nebo na živé setkání.

Část tvé otázky byla, jestli narostla světlá výška a to tu píší. Sice ne o kolik, ale píší. Co tobě připadá jako výsměch, to ji mi srdečně jedno. Průměr kola je zásadní pro světlou výšku.
Avatar - deliqent4
23. 11. 2011 17:13
mohlo být trochu víc plastu
Celkově se mi líbí ač jsem lehce řečeno odpůrcem VW celkově tak tohle je Passat který vypadá dobře asi po deseti letech. Vzhled není nijak převratný ale v téhle verzy vypadá dobře. Pomohlo mu to stejně ajko Octavii verze Scout. Ale jak jsem napsal víše mohli to olemovat trošku víš tím plastem. Je sice známo že do terénu se s tímto autem podívá jen málokdo ale třeba na straší Audi A 4ce to vypadá dobře. Mohli to udělat ve více verzích kde by si plasty navolil každý podle svého.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 17:26
No dobre
Dajme tomu. Akurát tá lakovaná plocha okolo hmloviek nepôsobí dobre. Najmä v tejto farbe, z diaľky to vyzerá, akoby hmlovky boli väčšie ako hlavné svetlomety.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 18:17
CAPO DI TUTTI CAPI
Dílo je hotovo. Přilej All-Capone, garážový třídní šéf všech šéfů. Absolutní silniční rajc. Image na vrcholu své třídy a své doby. Nadrzlý design, špičková technika, vpravdě neposkvrněná image. Dokonalý silniční šperk, nádherně se doplňující s modelem CC.

Co tedy považovat za hlavní přínos nového modelu? No především tu doslova hmatatelnou prestiž, Passat se zařadil v této variaci mezi vozy, které definují nejen třídu jako takovou, nýbrž především styl, vrcholný třídní aktuální styl. Designová rozvětvenost má své vedlejší větve, avšak má též svůj pevný, nezlomný kmen. Tím jsou v této době modely v modu - crossover, modely, které přebírají z jednotlivých designových větví to nejlepší, modely, které v sobě zahrnují více než jeden garážový svět, modely, které naplňují pradávné poselství aut, tedy - krásu, praktičnost, sílu a rychlost.

Tak nyní tedy vyčkejme tradičního Volkswagenovského cenového jemnocitu, vyčkejme ceníku. Ovšem už předem si můžeme říci, že míra prestiže bude zásadně vyšší, než míra navýšení ceny oproti passatu ve standardu.

No... popravdě... zásadní událost roku 2011 ve středním mainstreamu.

BRAVO PASSAT :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 18:19
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
Pár plastů je zásadní událost roku 2011 ve střední třídě.... no jak pro koho >:D >:D >:D >:D >:D
...s takovou to dotáhneš na bordelmamá.... >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 18:21
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
...a víš co, já tě mám vlastně ráááád.... bavíš mě. Jemnocit, teď, zcela vážně, díky za rozesmání... válíš :yes: ;-)
23. 11. 2011 18:33
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
Že ťa to baví, neustále vypisovať oslavné ódy na koncern a prizvukovať svoju neomylnú orientáciu v živote. Prečo? Zaplatili ti? Si duševne nemocný? Zneužívali ťa v detstve? Nemáš požadovaný úspech u žien? Napíš čo z toho je pravda.. :-|
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 18:35
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
jen ho nechme at se baví ;-)
23. 11. 2011 18:53
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
Ale Passat nebyl vždycky takový aušus. Bépětka neměla motor napříč a tudíž jí byl souzený Torsen - Quattro. Až potom přišel šmejd zvaný Haldex. A B5 měla dokonce pod kapotou i osmiválec... Ale to GTI určitě neví:-)
Avatar - Ada je zase tady
23. 11. 2011 21:04
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
B5 i B5,5 měla hlavně pod kapotou relativně superspolehlivý 1,9 TDI, B5,5 navíc ve verzi PD 96kW. Asi nejpříjemnější motorizace, se kterou jsem kdy v Passatu jezdil.

Nový Passat se zvednutou světlou výškou je určitě správný počin, doufám jen, že z palubky současně zmizí šílený ručičkový budík :no: Je smutné, že nynější TDI už nemá tu pověstnou dravou jásavou sílu, s níž se vrhal do tahu.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 22:29
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
a nemá ani tu pověstnou spolehlivost....krom jiného.... B5 byla Pan Auto.... dneska jsou to šmelcy....
Avatar - Ada je zase tady
24. 11. 2011 00:19
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
Ano, s tim, ze TDI CR uz nema ty vlastnosti jako 1,9 TDI PD se da (bohuzel) souhlasit.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 22:30
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
On nepotřebuje vědět. On musí psát - blíží se Vwánoce a tak šlape, šlape, šlape do pedálů.... >:D
23. 11. 2011 18:51
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
Mnou se netrap, dederóne, trap se tím, jak je možné, že tuhle doslovnou krásu - [odkaz] dokáže jenom jeden. Nebo tě snad uhranuje toto? - [odkaz] (nic proti avantgardní technice)... Tedy pouze a výhradně VOLKSWAGEN PASSAT je model, který uspokojí středního mainstreamového jezdce v této jedné z nejpřitažlivějších modelových variací. A než o to zde jde. Kéž bys to věděl...
23. 11. 2011 18:56
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
Ten pažout je takový krasavec, že jsem nad ním zvažoval a pokud by ho dělali jako hybrid elektro/benzín asi bych si ho snad i objednal. No, mohl by být i šestiválec. Ale zapínající a vypínající se nafta na mně nepůsobí jako rozumný nápad... Zato nad Passatem bych nezvažoval ani náhodou...
23. 11. 2011 19:03
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
"Bych" je dokonalá naděje všech, kteří ví úplně přesně... Nám ostatním nezbývá než... jezdit. Jinak ano, oslovuje-li tě právě tahle cross variace 508, ber jí. Technicky vzato je to velmi promyšlený pohon, otázkou, zda skutečně už vypustitelný na silnice. Zato passata si můžeš koupit už "příští tejden"...
23. 11. 2011 19:17
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
Technicky velmi promyšlený pohon, který funguje už dávno u Lexusu RX. Takže to asi taková novinka nebude.
23. 11. 2011 19:50
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
My zde ovšem řešíme techniku Peugeotu, nikoliv techniku Lexuse. A tedy ta konstrukce, kdy každý motor pohání jednu nápravu je tu přece velmi originálním řešením, navíc ve spojení s naftou, neubírej tedy koncernu (PSA) schopnosti něco zajímavého vytvořit. Tak pokud ti harmonizuje tento pohon, současně pak v té technice věříš peugeotu, neváhej.

Bohužel, dnes je Passat v dotčené variaci ve třídě osamocený. Je to samozřejmě škoda. Popravdě, a to jistě cítíš i ty, Passat je určen k tomu, abys do něho zítra skočil, 508 hybrid je trochu jiná káva a to nepochybně i cenově, takže ani tento model není konkurencí pro Pasat. Tady vidíš, jak je ten Volkswagen vpředu. Nedávno CC, dnes střední crosska.
23. 11. 2011 20:01
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
Chtiac, nechtiac sa tebou trápiť musím, gti, pretože forma tvojich príspevkov z automobilového sveta musí uraziť každého prispievateľa do týchto diskuzií. Ty snáď ako právnik nevieš, že vyjadrenie nesúhlasu musí zodpovedať okrem stávajúcej právnej úpravy i morálnej úprave zahrnutej v etickom kódexe? Alebo pravidlá sušného správania platia len vo výkone právnickej funkcie a v čase voľna može právnik pôsobiť dojmom hulváta a rozsievateľa xenofóbnych myšlienok?
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 22:31
Re: CAPO DI TUTTI CAPI
Konečně jsi použil srovnatelné fotky.... lepšíš se Milošu.... :yes:
23. 11. 2011 19:32
Dobrý marketing, nic víc
... prostě obyčejný Passat s paketem pro špatné cesty, navíc je jen trocha plastu na blatnících. To, že jsou jako "Alltrack" označovány i verze s pohonem předních kol, už v dnešní době málokoho překvapí ...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 22:31
Re: Dobrý marketing, nic víc
NO tak to moooooment: JE TO UDÁLOST ROKU, TAK BACHA, JO? >:D >:D >:D
23. 11. 2011 22:38
Re: Dobrý marketing, nic víc
Je to móda, vývojové náklady rovny nule, tak proč to nenabídnout, co mi ale není moc jasné, proč k 1.8 TSI nejde 4x4 vůbec...

Před 10-15 lety se připlácelo za to, aby byla zrcátka a nárazníky v barvě vozu, dneska se připlácí za to, že ti oblepí kusem plastu. "Vývoj" nezastavíš... :yes:
24. 11. 2011 08:27
Re: Dobrý marketing, nic víc
Tak pokud může být předokolka i Evoque, tak proč ne. Je to bohužel důsledek pseudoteréní doby. ;-\
24. 11. 2011 08:50
Re: Dobrý marketing, nic víc
Ja myslim, ze s terenem to nema moc spolecneho. Do vyssiho auta se lepe nastupuje (ano, i v mem veku mne obcas stve se do sedacky porad "propadavat"), mas z nej lepsi vyhled (kazdy centimetr k dobru hraje roli) a v neposledni rade mas jakysi pocit, ze za skoro stejnou cenu dostals "vic auta".
23. 11. 2011 19:45
V postatě nic nového...
... hodí na to 50-80k navíc oproti Variant 4m a hurá na trh >:D Půjde jak housky na krámě, managerův splněný sen ;-)
Rozbalit vlákno
8
23. 11. 2011 19:54
Re: V postatě nic nového...
A nejen jeho, za tohle auto by tu 95 procent diskutérů dalo pět let života... Dobře jsi trefil nadpis. To je přesně to mistrovství, představit auto, které každého zaujme, každému je "povědomé" a každý ho samozřejmě okamžitě chce.
23. 11. 2011 20:23
Re: V postatě nic nového...
No 95% je přinejměnším odvážné tvrzení ;-) Můj tip je tak 40%. Osobně proti pašíkovi nic nemám, pár set km jsem s ním odjel (2.0TDi 125kw před FL) a nebylo to špatný svezení :yes:

Popravdě bych si raději počkal na P508 RXH - mů větší šťávu a je to hybrid, to mě na tom dost láká, takže moc nezapadám to tvé krabičky 95% snílků :yes:
23. 11. 2011 20:29
Re: V postatě nic nového...
Tak tvou odvahu nesdílím, ale někdo holt ten hybridní polosvět prošlápnout musí. V tomhle bych šel zásadně cestou klasiky.

Těch 40 procent. Také podstatné čislo, nelze nesouhlasit...

Jo, dobré svezení :yes:
23. 11. 2011 20:47
Re: V postatě nic nového...
Jo občas stojí za to vyzkoušet něco nového :yes: Několik let jezdím s koncernovými auty (současné OII FL 2.0TDi) a letos jsem si přesto koupil jako druhé auto MPV Peugeot a fakt nelituju ani den. Takže ani ten 508RHX by mi problém nedělal ;-)

Prostě přesně něco takového se mi líbí, nepotřebuji klasický pohon 4x4 (ať už permanentní, torsen nebo haldex), do terénu se s autem nechystám, ale dost jezdím vysočinu a hory, takže spíš kvuli bezpečnosti při všech druzích povrchu silnic a k tomu je tenhle hybrid jak dělaný. :yes:

Pravda, bude to trvat než ho nabídnou a cena jistě nebude nejnižší. OII Scout a nebo tenhle Allroad budou k dostání hned - to je jejich výhoda, ale levné taky zrovna nejsou :-)
23. 11. 2011 20:59
Re: V postatě nic nového...
:-) Jo, Peugeot umí, umí i vnitřky. Když člověk nahlédne do 3008 či 5008, to jsou opravdové třídní skvosty.
24. 11. 2011 01:59
Re: V postatě nic nového...
A čo 508? Všimni si jej interiér bližšie. Hlavne si všimni, jak podobnú stavbu má práve Passatu. Stojí za úvahu, že takpovediac zhodné dizajnové prvky a podobné tvary pôsobia úplne inak, fluidum, ktoré vyžarujú, má od nemeckého chladu a strohosti veľmi veľmi ďaleko. Čím to je?
24. 11. 2011 16:18
Re: V postatě nic nového...
Možná je to jistou větší "prostorovostí" přístrojovky, a třeba nějakou drobnou parádičkou, která udělá kabinou více hřejivou. Snad pamatuješ, když vyjel Golf 5, tak byl uvnitř tak strohý, že musela být po pár měsících uvnitř vylepšena přístojovka, tuším, že chromem na okružích přístrojů. Jo, ten jistý chlad, toje jeden z rysů německé "uměřenosti".
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 22:32
Re: V postatě nic nového...
Ani on tam nezapadá.... vědomě....
Avatar - 3_diamanty
23. 11. 2011 22:28
bral by som peugeot 508 so zvysenym podvozkom
vyzera rozhodne lepsie ako tento nudny bezpohlavny passat dizajnovo pripominajuci 90 roky
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 22:33
Re: bral by som peugeot 508 so zvysenym podvozkom
Je to tak.