Musím pochválit tvé vyjadřování... Na člověka cromagnonského, píšícího odněkud z jeskyně, máš poměrně bohatou slovní zásobu a slušnou větnou skladbu. Nečekal bych, že někdo takový vůbec ovládá PC. Jen tak dál! :yes:
přesně tak, A4 Allroad je docela v ..... Velký allroady ovládá A6, střední trída bude patřit Passatu, nižší střední Scoutu. Je mi A4ky líto, ale tento Passat vypadá nádherně. Takový must buy, pokud nechceš SUV. :-)
Mě se naopak líbí více A4 allroad. Například v černé barvě vypadá moc pěkně. Passat je taky v pohodě, ale chybí mi tam větší odlišení od klasického Passatu Variant.
mě se A4 líbí taky(vůbec nic proti ní nemám a po RS4 je allroad nejhezčí A4ka podle mě), ale mám pocit, že jelikož je Passat jedním z nejprodávanějších aut, tak ji prostě pohřbí.
přít se o to nemůžu, ale řekl bych, že to platí až od vyšší střední třídy. Do té střední mi to přijde tak nějak stejné. (tím to ale nechci pomlouvat, aby mě někdo nanařkl, sám se těším, že si jednou Audi koupím:-)
Vítězné tažení Passatu Evropou se jen zdůrazní. :yes:
Osobně bych k věyší světlé výšce a pohonu 4motion plastová cingrlátka nepotřeboval, ale když se to někomu líbí, tak proč ne. Já bych spíše zvolil kola s 16' ráfky a vyšším profilem pneumatiky. Příliš velká kola tomu nesluší.
Neznám auto, které by mi přineslo méně emocí, než je Passat. Passat je dokonalá šedá myš. Když chcete dobře vycházet se sousedy, kupte si ho. Nebudou vás pomlouvat, nikdo vám ho neobjede pětikorunou.
Bravo Volkswágen:-)
Pozor! Toto upozornění se nevztahuje na tuto terénní edici! Ta je hustokrutá a budete za machýrka:-) Nejlepší je pořídit si terénní paket a pohon předních kol, to dává SMYSL >:-[]
všechno je to o cílové skupině...Už jsi někdy viděl mladýho kluka v Passatu? Já moc často ne, většinou tam vidim pány 50+. A o tom je celý VW. Usedlý design přímo určený pro starší generaci. Ale proč ne, kupce si to najde a je jich dost
Ty budeš zřejmě podobně "vyrovnaný" týpek, jak "vyrovnaná žena" v Románu pro ženy...
Když se neumíš ovládat, tak sem raději nechoď, nikdo tě tu nenutí diskutovat, ale zakazovat to ostatním je slušná ubohost, zvlášť, když diskutují nevulgárně... ;-)
Figurko, zkus se dívat dál než na špicu frňáku....svého tedy. Napovím, jen jestli toho "souseda" nemyslel obrazně. Ono v čr je to přesně tak. Prostě velká část lidí kupuje auto právě s akcentem na "souseda" nebo chceš-li - politicky přijatelné.... chápeš? Jezdi lepší károu než má šéf a uvidíš.... anebo koupíš oktávu, abys neupozornil a dělal si své v klidu? Hm,? atd.
Chápu tvůj pohled a nesouhlasím. Vzhledem k tomu, co tady Mig předvádí, tak nemám důvod myslet si, že má představu, co to znamená myslet obrazně. Napadlo tě, že ta moje reakce je stejně obrazná, jako jeho soused...
S uvažováním, abych se "omezoval" jen proto, abych někoho neurazil se nesmířím. Pokud jsem schopen jezdit "lepší" károu než šéf, je něco špatně.
Těch 40 let deformace je hrozně znát. Nemyslím ale, že pokud budeme dál žít a uvažovat stejně (blbě), že se něco změní, nebo posune dál. Když někdo tedy primárně řeší, jak to, že soused/podřízený/kdokoliv může mít něco "lepšího" než on a není schopen uvažovat, kde on dělá chybu, že to nemůže mít také, tak já se zrovna kvůli těmto lidem omezovat nehodlám. Právě proto, že v česku žiji, tak mne toto zabedněné a závistivé chování a jednání celkem vadí a nehodlám ho podporovat tím, že k němu sklouznu také.
...tohle podepisuji...já to mám stejně... ale občas mi to přijde, že to je boj s větrnými mlýny.... každopádně dík za každého takového figurku.... :yes:
Přesně tak! Kdo si kupuje auta s ohledem na ostatní, ať už tak aby mu ho záviděli, nebo naopak nezáviděli, nebo hlavně proto, že ho má, nebo naopak nemá, hodně lidí, trpí nevyzrálostí své osobnosti..., a že je u nás takových lidí stále poměrně hodně, dokazují i zdejší diskuse, kdy se auta hodnotí podle jejich údajně pravděpodobných skupin majitelů.
jenže to je jiná cenová skupina. A hlavně nezapomeň, že VW se nejvíce prodává v kategorii fleetových vozů. Koncern prostě hraje na serioznost a umírněnost. To mají postarší pánové rádi. Žádné velké výstřelky. Pro někoho nuda a pro jiného jistota.
Korunou ho nikdo neobjede, protože ti ho nikdo nebude závidět. Je to prostě auto, které dokonale zapadá do šedivého průměrů. Stejně jako třeba Octavia a podle mého názoru i Audi. a tím se už já osobně teda také neotočím... Ale to je zřejmě firemní politika
Ono to bude tím, že v našich končinách jde většinou o služební manažerské vozidlo. takže 18-ti letého chlapce/dívku v něm nevidíš, přesto se domnívám, že věkový průměr bude na 40.
Přečti s po sobě všechno cos tu napsal, každý příspěvek vypovídá jen a jen o tom, že nevidíš ani do světa aut ani do sebe. Passat je v Evropě nejprodávanějším modelem střední třídy, jeho úspěchy jsou natolik pronikavé, že se drží dokonce mezi deseti nejprodávanějšími auty absolutně, a to jako jediný takto velký vůz. Passat není průměr, Passat je evropská mainstreamová špička. Je to (ve středním mainstreamu) nejlepší vůz. Není lepší volba.
Nekopej kolem sebe, nehledej chyby v sousedech či v autech těch druhých, vždyť přece moc dobře víš, že jsi než to, co tvůj vůz. Běž do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Koneckonců vše, co si můžeš myslet o svém autě si můžeš myslet i o sobě. Tam je pravda o tobě, o světě, o Passatu...
Aha, už to vidím. Co si myslím o svém autě to si můžu myslet o sobě. Moje auto je jako já. Krásné, našlapané, výkonné. A sakra. Tomu nevěřím ani já sám:-)
No vidis - hned muzes zacit - krasne, naslapane, vykonne... - to jsou povrchni znaky. Takze hned ze startu si muzes k sobe pripsat, zes povrchni typek.
Nick jako vzor? Je dost naivní představa, že nick o něčem vypovídá. Stejně jako pitomý názor, že o někom vypovídá něco jeho auto. Mám v práci mezi kolegy řadu úspěšných lidí, kteří si postavili drahé domy a rozhodně se nedají řadit mezi neúspěšné...A čím jezdí? Často starší Octavií, protože je jim to jedno. Rodinu to odveze. Auto je věc, která má lidem sloužit. Není to měřítko úspěchu. Tenhle maloměšťácký názor je bohužel mezi lidmi hluboce zakořeněn. Chceš posuzovat lidi podle nicku, podle mobilu nebo snad podle ceny trička, které má na sobě?? To je ubohé, nemyslíš?
Neodsuzuji podle nicku. V příspěvku výše odsuzuji na základě příspěvku v této diskuzi. Spíše se pozastavuji nad tím, že člověk, který uznává klasiku v podobě toho Quatroporte a "bojuje" proti nudě a šedi má nick, který představuje technický produkt, který také nikterak zásadně vybočuje z průměru. Ano, je to moje vnímání a pro samotného uživatele tohoto nicku může být význam jakýkoliv.
Posuzovat lidi podle auta nelze. Začíná být už ale zajímavé dát si na automobilově zaměřeném webu do souvislosti prezentované názory a garáž.
Proto taky Miga nekomentuji na základě jeho garáže, ale na základě jeho názorů a příspěvků. Je to také jediná souvislost, proč se pozastavuji i nad zněním nicku.
Všechno čím se obklopuješ (nyní píšme o hmotných věcech) o tobě dokonale vypovídá - oblečení, boty, hodinky, tvůj byt či dům, tvá zahrada, tvé knihy v knihovně, tvé obrazy, tvé sbírky, prostě vše hmotné, čím se dobrovolně obklopuješ je dokonalou výpovědí o tobě.
Samozřejmě, že ty hmotné věci mají pevnou korespondenci s vnitřkem člověka. To jaký jsi charakterově, intelktuálně, to vše se zpětně odráží ve věcech, kterými se (dobrovolně) obklopuješ. Tohle pouto mezi hmotným a nehmotným však přesahuje rámec této diskuse.
Nechoď však příliš daleko, nekoukej se po lidech co znáš, běž do své garáže, a tam se na sebe podívej. Najdeš tam totiž výhradně... sebe. Nebo se snad domníváš, že tam najdeš souseda? >:D Sousedův vkus, sousedův rozhled, sousedovo představy? ;-\ Nikoliv, jsi než to, co tvůj vůz. Dokonale.
to co říkáš by byla pravda, kdyby všichni měli prakticky neomezený zdroj prostředků. Tvůj pohled na život je velmi zjednodušený. Pochopitelně většina z nás se ráda obklopuje luxusními věcmi, ale jen málo z nás si může dopřát to co si skutečně přeje. Drtivá většina lidí žije v kompromisu a musí volit priority. Zdaleka ne pro každého je prioritou auto. Z čistě ekonomického hlediska se jedná o jednu z nejhorších investic. Lze-li to jako investici vůbec považovat.
Znám lidi, kteří jezdí starým krámem a místo toho, aby si koupili něco lepšího raději zaplatili na jejich poměry luxusní dovolenou a dopřáli dětem nezapomenutelný zážitek. A tohle o někom právě něco vypovídá. Priority. Budu cpát peníze čas - do sebe? Do dětí? Do zážitků? Do budoucnosti? Obětuji život honbě za penězi? Tohle vytváří obraz o člověku. Ale plechovka v garáži...? Pche...Stejně se za 5 let rozbije a nezůstane po ní nic. ;-\
Jaká plechovka v garáži? Tvůj vůz tam stojí. Takhle se vyjadřuješ o všem hmotném kolem sebe? O svém nábytku, o svém bytě, domě, o svém kole, o svých lyžích, o hračkách svých dětí? Máš vskutku zajímavě nastavená (věcná) hodnotová měřítka. ;-\
nedomýšlej si a nevkládej mi do úst co jsem neřekl. Mluvil jsem jasně o autě. Jen a pouze o autě. Auto je jen spotřební věc, piksla, která svou životností odpovídá pračce nebo lednici. Nic víc...Pro tebe je to možná modla, ale věř, že mraky jiných lidí ne.
Nic nedomýšlím, ty jsi napsal, že máš plechovku. I jiné věci jsou spotřební věcí - kolo, lyže, sáně, hračky, křeslo... Nevytrhuj z toho auto. A když už, dopřej mu stejný status. Proč také ne, viď? Nyní pozor - nechci odpověď, jen ti dávám radu - jdi do garáže, podívej se na svoje auto a pak si absolutně upřímně (dokážeš-li to) odpověz, zda jsi opravdu, co tvůj vůz. Nechci to zde rozebírat do intimního detailu, to už sem nepatří, ale docela by mě zajímalo, když se budeš se svým autem dívat takříkajíc z vočí do vočí, co ti potáhne hlavou... ;-) A nezapomínej, že jsi to byl ty, kdo tu napsal, že Mercedes CL by si slušný člověk nikdy nekoupil. Já jen, že zrovna ty mě kritizuješ za hledání vztahu mezi autem a jeho majitelem.
no konečně, gti, na to jsem celou dobu čekal, kdy s tím přijdeš >:D >:D >:D >:D >:D >:D Chceš, abych stavěl křeslo na stejnou úroveň jako auto? To snad nemůžeš myslet vážně >:D >:D >:D Docela se v tom topíš >:D >:D
Co si myslím o mém autě? Mylím, že v rámci cenového rozsahu a typu mnou požadovaného typu vozidla jsem vybral dobře. Nic víc. Moje auto nemá jméno, nedávám mu pusu na dobrou noc a nechodím si s ním povídat. Je to jen auto
Ne, to ty se v tom placas.
Pritom ta veta je tak jednoducha.
Ale kazdej si rekne - jo, mam silne auto, tak to jsem asi machr... Jak povrchni, uz jsem to psal nahore.
no jestli jsi to samé, co tvé auto, jak píše gti, tak pokud někdo má šestkové bávo, které je považováno za .... superlativa, tak tím pádem je i majitel samé superlativum. Tak to chápu já. Ted ale nevím, co su já, bo v garáží traktor husqvarna a před ní 911, p607 a vxc90 ... vlastně vím: jsem pracovitý, atlet, rychlý, konzervativní s důrazem na hodnoty, pohodlný a rodinný typ.... kua být baba tak se chcu >:D >:D >:D
Zase jen povrchnost.
Silne, drahe, rychle, krasne, premiove :-) auto neznamena ze ty same vlastnosti ma jeho majitel. Ta veta je myslena jinak, nez ze tve auto ma stejne vlastnosti jako ty.
Jinymi slovy - mas-li v garazi Logana ze tri acek, neznamena to, ze jsi looser a mas-li na moje.auto 911, neznamena to, ze jsi borec.
To snad nikdo z nás... Tak nějak se mi zdá, že ten počet tvých smajlíků věrně odráží tvou bezradnost. Neptal jsemse tě na tvůj vztah k tvému autu, nečekám odpověď. Naopak ty si odpověz v garáži, zda jsi to, co tvůj vůz. Odpověz si ve skrytu duše, jen sám sobě. Neboť než o to jde...
>:D >:D >:D ano, jsem naprosto bezradný. Ale naštěstí jsi tu ty>:D >:D >:D
Nemusím si na nic odpovídat. Nekladu si totiž žádnou otázku. Mám ve svých postojích jasno. Rozhodl jsem se tak, jak jsem se rozhodl a za tím si stojím. Otázky si kladou jen ti, kteří si nejsou jistí svým rozhodnutím;-)
I kdyby to s tím obdivem bylo jak píšeš, tak mi prosím vysvětli, co je na tom k smíchu. Nebo ty se snad směješ lidem, kteří jezdí ve vozech Volswagen, AUDI, ŠKODA, Bentley, Lamborgini? To by byl velmi primitivní postoj.
Tak som zbehol dole do podzemnej garaze, stoji mi tam Accord Tourer 2.4 ... ked teraz pozeram na ten Passat, mam chut zobrat kluce a ist sa previezt ... na Honde :-!
GTI. ruku na srdce od tebe nikdo kritiku brát nebude protože i kdyby byl znak VW na žebřiňáku měl by vystužený kola , speciálni boční slámo-chytače a za příplatek by k němu byl ozdobnej packet all-ride ej-kej-ej čtyřimoušn byl by to jednoznačně nejlepší žebřiňák Evropy , ikdyž ty serepičoviny vokolo sou na tom žebřiňáku totálně nanic tak za ty prachy by si ho koupil velkostatkář bez daně kterej si zlaťákama hazí žabky na svojem rybníčku. Tak jako každý správný spořiví evropan .
Přečti s po sobě všechno cos tu napsal, každý příspěvek vypovídá jen a jen o tom, že nevidíš ani do světa aut ani do sebe. Passat je v Evropě nejprodávanějším modelem střední třídy, jeho úspěchy jsou natolik pronikavé, že se drží dokonce mezi deseti nejprodávanějšími auty absolutně, a to jako jediný takto velký vůz. Passat není průměr, Passat je evropská mainstreamová špička. Je to (ve středním mainstreamu) nejlepší vůz. Není lepší volba.
Nekopej kolem sebe, nehledej chyby v sousedech či v autech těch druhých, vždyť přece moc dobře víš, že jsi než to, co tvůj vůz. Běž do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Koneckonců vše, co si můžeš myslet o svém autě si můžeš myslet i o sobě. Tam je pravda o tobě, o světě, o Passatu...
Souhlasím s tím, že Passat není průměr. Ale nemohu souhlasit s tím, že není lepší volba...to je naprostý nesmysl. Passat rozhodně není nejlepší auto ve své třídě. Kdyby bylo, dal by na něj výrobce delší než 2 letou záruku. Passat staví na jménu značky VW a na tom, že spousta firem má jasně dán výběr pouze koncernu. To je 50% všeho. Kdyby místo VW měl Passat na kapotě logo Seatu nebo Škodovky, tak rozhodně tak úspěšný nebude.
Takže když to shrnu...nebudu ti GTI brát iluze o koncernu...onanuj dál...ale nepiš nesmysly, že Passat je nejlepší auto ve své třídě...
Já hlavně mám dojem ,že volkswagen a v čr škodovku si kupují lidé co se o auta vůbec nezajímají. Prostě nemají povědomí o světě aut. Jdou do volkswagenu,škodovky a tam si koupí nějaké auto...
Samozrejme cokoliv, co neni VW koncern. Cekas snad jinou odpoved? Vzdyt po te dobe tady ti to uz musi byt jasne, co prijde... Ale chapu, zes to musel zkusit, ja to taky obcas zkousim :-)
Někteří ve vw po zralé úvaze skončí. Ale myslím ,že většina lidí co se zajímá o auta skončí rozhodně jinde než ve škodovce. Ostatně čekáš ,že automobilový nadšenec si koupí auto ,které je nudnější než vatikánská prostitutka a je vybaveno pouze mírně nadprůměrnou technikou ?? Co mám zkušenost z rodiny ,tak když byl někdo kdo se o auta nezajímá tak si koupil škodu. Když byl někdo s kým jsem si mohl o autech rozumě popovídat skončil vždy jinde.
Na věc nemůžeš nahlížet paušálně, musíš jít na konkrétní třídu. Někdo jezdí kompakty, někdo třeba střední třídu. Vedle toho musíš rozlišovat i třídu kvalitativní - mainstream, prémie. Takže aktuálním tématem je střední mainstream. Tak mi napiš, jaký vůz je podle tebe ve středním mainstreamu lepší koupí, než Passat.
508, c5, superb, mondeo.
508 šarm, spolehlivost, cena/výbava
c5 - to si dosaď sám
mondeo - dobrá kára za dobré peníze.....
laguna - cena a spolehlivost
insignia - kvalita, spolehlivost, image
atd.... takže vše.
Jen mě udivuje, že se tak děláš nad obyčejným služebákem. Ty, takový autodrzek.....podle toho, co píšeš si myslím, že jsi v pasatu nejen nejel, ale ani neseděl, jinak bys tohle vše nemohl napsat. Ale u tebe se nejedná o to, CO napíšeš, ale o to, ŽE to napíšeš.... ok.
Eurodrzek? Tyjo... čím více sleduju, kdo vystupuje z těch "drzčích" aut, tím více jsem si jistý, že já tím eurodrzkem být nechci. Věk 45+, začínající pleš, znuděný výraz ve tváři...
Já radši nikdy drzek nebudu...
auto drzek... drzčí auto, to už zní jako držková.... >:D taky nechci být tím postrništěným drzkem v rajbínách s breitlingama a vystupující z .... passatu..... >:D
170k diesel kombinovaný s automatom a 4x4.
300k benzín s automatom a 4x4.
Vyhrievané čelné sklo, teraz už aj bez viditeľných elektrovodičov v skle. Odvetrávané sedadlá.
Výborná touch-screen navigácia s možnosťou ovládania hlasom.
Veľmi dobré odhlučnenie.
Dostatok miesta vpredu aj vzadu.
Výborná ergonómia.
V tomto Passat nemá v strednej triede konkurenciu. Najbližšie je Superb, ostatní bohužiaľ zaostávajú. A teraz aj zvýšená verzia Alltrack. Proste už dostatočne dobré auto, pri ktorom sa má zmysel zamyslieť, či stojí za to ísť do prémie (vztiahnuté na ľudí, ktorí pri kúpe auta riešia aj cenu - a tých je väčšina).
Mondeo.mnohem lepší jízdní vlastnosti,odolnější podvozek,levnější servis i náhradní díly,univerzálnost(verze liftback),oproti Passatu dynamičtějsí provedení karoserie.
Přesně tak. Obyčejné auto. Němec od každodenních fuseklí ani nic jiné nečeká. To jen tady ta naše marketinGová prosTIutka provolává slávu a sám, vzhledem ke svým znalostem ze světa automobilů, si ho nekoupí. Prostě lhář, pokrytec a jak mu opět jeden z nás tady včera vypráskal kožich, marketingová prostitutka. Spíš těm vozům kazí pověst. Z logana taky nikdo nedělá passata, protože prostě na to nemá.
Za mě passat určitě :yes: , mě to auto ale ničím neoslovuje, spíš odrazuje svou legendární "spolehlivostí", která, dle TUV je horší než u megana a laguny z r. 2003..... prostě das auto, nic míň, nic víc a v tom je dokonalé.
je mi jasný, kde stejně bude teritorium tohoto vozu, ale i přesto, že se mimo asfaltku moc nebo spíše vůbec nepodívá, bych použil méně chromu - v masce vyhodit horní a dolní linku a rámování bočních oken, pak by se mu dalo uvěřit alltrack vzhled ;-):yes:
tak urcite rozdily tam samozrejme jsou vzhledem k tomu, ze VW tento designovy smer ... stejne jako vse ostatni... vybrousil do diamantove-apostolske dokonalosti.
Tato cesta se mi líbí, vždycky jsem preferoval Allroady před SUV. Z prvních fotek mám ale pocit, že Passatu Alltrack to zdaleka nesluší tolik, jako třeba A4. Podle mě je to základními tvary, kdy ostře řezané rysy nového Passatu prostě nefungují se zvýšenou karoserií tak dobře, jako kulatější Allroad.
Co se interiéru týče - kombinace béžové a stříbrné mě moc neoslovuje, hlavně na středovém panelu. Asi bych dal přednost klasické černé. Jinak je to osvědčená klasika...
Třeba aplikace plastů je tady mnohem zdařilejší (méně znamená více), než u aktuálního A6 allroadu, který bez příplatkového plného lakování působí dost rozpačitě, zvlášť v kombinaci s tmavými laky.
No o novém A6 moc nemluvím, mě se líbila původní "chlapácká" verze a ta nová už mě tolik nebere. Mě osobně se asi nejvíc nelíbí kombinace stříbrné s šedými plasty, která je bohužel dost častá. Ale k A4 nemám výhrad...
Opětovně jsem shlédl snímky, je to klasa. Tak mě napadá, že by musela být parádní garážová mainstreamová kombinace, kdyby člověk pořídil na letní měsíce model CC a na zimu pak horního All Capona. Dokonalé ne? Marně hledám konkurenční možnost. Není, neexistuje.
No jen si to představ, přes leto v dvousetkoňovém benzínu a v přenádherném CC. Zimu pak na naftovém haldexu... v podstatě ideál. Ideál rozměrový, ideál stylu, ideál techniky. A samozřejmě s akcentem na ideál ceny, neboť tuhle dvojjedinou konfiguraci si do garáže postavíš bratru za... pár stotisíců nad milión. A to už za stylovej dvojživot stojí, ne?
Kolik bereš za ty prostituční účasti na vwolných debatách o autech? Dám ti o 10% více, ať je tu aspoň chvilku klid.... tak co bereš? Jo a jinak - kšeft na moje narozky platí, budeš na stupínku recitovat - nejdřív večerník a pak co chceš, prostě at je zábava.... díky ;-) anebo můžeš na dětském dnu dělat mamlasa, to ti taky jde.... ;-) >:D >:D >:D:yes:
CC 2.0TSI se sám o sobě k tomu milionu blíží... ale budiž, o to nakonec nejde. Kombinace CC + Alltrack mi přijde příliš se překrývající, to raději jedno pořádné auto. A nebo pokud už dvě auta a ještě k tomu od VW, pak tedy Scirocco a Alltrack...
No... nejsem si tak zcela jistý. Naopak bych ocenil, že sezónní přesednutí z modelu do modelu nebude znamenat hledání ovladačů, v podstatě budeš ve "svém" známém kokpitu, na vynikajích sedadlech... podle mého je to opravdu špičkový garážový duet.
Jinak souhlas, ROCO má své místo v té garáži též. Tako tohle je dobrá garážová dvojka.
pokud jsi tak tupý, že musíš hledat u dvou aut ovladače tak ano. Kup si už aspoň pašíka v holajnu, aspon nějakého firmáka at víš, o čem píšeš strycu, jo? Bo jinak je to jen mlácení prázdné slámy a prostituce...
Pokiaľ tu ide čisto iba o sezónu, tak za cenu CC+Alltrack je už slušne vybavené CLS 4Matic. A nemusíš nič striedať podľa sezóny. Prípadne vystriedaš sezónne CLS nejakým SL... ;-)
Jo, nic proti, já nahoře píši o jezdci, který jede mainstream (já vím, supermainstream). No a pro něho je přece ta předmětná dvojka dokonalou nabídkou. Ano souhlas, že cenu těch dvou máš solidní CLS, ovšem takto na věc nenahlížej, vycházej z reality, jde o to, že někdo jezdí cecečkem a zvažuje co dokoupit. Zkušenosti s CC a tahle krásná nabídka mu dokonale dotvoří jeho garáže. Oběma autům to neskutečně sluší. Znám sice tvůj pohled na příď CC, no věřím, že je to spíše argument pro diskusní legraci.
Kdybych si na léto pořídil 159 v dvousetkoňovém benzínu a na zimu 159 TI Q4 v dvousetdesetikoňové naftě, budou si lidi myslet, že jsem padlej na hlavu. To samé v bleděmodrém platí i pro Tvůj nápad. Jen s tím rozdílem, že moje dvojička je daleko vkusnější a ehm, technicky vyspělejší. ;-)
Nyní jsi absolutně vedle. Já oibě auta vidím jako ideálně (opravdu ideálně) nakonfigurovanou garáž. Emel to posunul a vyměnil CC za ROCCO, jo to je samozřejmě také životné, no můj naturel mi velí tuhle skvostnou dvojku - CC + AllCapone
Jestli jsem vedle, potom Ty jsi vedle úplně stejně jako já. Neboť chtít do garáže dvě naprosto stejně velká, vizuálně podobná a na stejné technice založená auta mi přijde nesmyslné. Ani jedno z těch aut není srdcovka ani imidžovka, takhle se to teda taky ospravedlnit nedá.
Naopak Šíro a normální Passat v kombíku, to je jiná. ;-)
Takový Eos, otevřený Golf nebo Scirocco a Alltrack tvoří zajímavější kombinaci. Na zimu máš ten "potřebný" pohon všech kol a na léto máš něco pro zábavu.
Ta moje dvojka má ovšem úplně jiný podtext... vybrat si co nejzajímavější auto pro sebe, bez kompromisů a ohledů na praktické aspekty. Druhé auto pak musí zastat všechny praktické potřeby, naopak už nemusí být nutně jezdecky zajímavé.
Pokud bych to vzal dle ideální archetypů, pak je to třeba Aston DB9 a Mercedes GL, nebo třeba 911 a Cayenne v rámci jedné značky. Pokud to posuneme do nějaké cenově rozumné hladiny, může to být třeba CX-7 a MX-5 od Mazdy.
to říkám, hňup.... anebo oct scout a oct limu.... nech ho, on jen prostituuje.... na obsah nehledme, hlavně hodně at má na dárečky... vwo to tu jde.... dokonce mu nejde ani o tu značku... zaplatí ho číňani tak bude Geelovat do aleluja.... a to není dobře.
Takový promyšlený krok může udělat jen hňup tvého kalibru.... ty už radši nepiš, glanc a štávu jsi ztratil.... tohle nedává smysl.... no jo, ale co čekat od marketinGové prosTItutky.... :no:
pašák je bombová kárka. a kdo si myslí něco jinýho, je garážovej onanista, nedospělec s fábií a vůbec kluk z plakátu z nižší sociální skupiny, nejspíš manuál, kterej má na duši velkej zmatek, jinak by mu všecko bylo dávno jasný. všichni si kupte pašáka, protože nic lepšího se vám v životě nemůže přihodit. dokážete tak, že jste nežili nadarmo a taky že máte vytříbený mainstreamový glanc! a hlavně si, kluci, konečně uvědomte, že nejste nic, než vaše auto. a taky není nad upřímný pohled z oka do oka, hlavně pokud na sebe pokukujete se svým automobilem. takový pašák na vás vždycky potutelně zamrká. tak to prostě je! polibek na koncernový znáček pak vůbec není od věci! ta kárka si to zaslouží! :yes::yes::yes:
Ta záplava článků, např.o oplastovaném Volkswagenu a spol. v posledních dvou dnech mi připomíná známý vtip z komunistické doby o všudypřítomnosti Lenina včetně konzervy. Doufám, že zítra se dočteme, že se změnil lesk na klikách a podbarvení podsvícení palubní desky.....Jinak prodejní čísla (předesílám v Evropě) ukazují, kde VW je a kam směřuje, Poněkud nechápu, proč se téhle automobilce věnuje na Auto.cz taková pozornost.
Usoudili, že mají stejnou konstrukci, stejně řešený interiér a Škoda udává stejnou bezpečnostní výbavu v základu, takže přenesli hodnocení. Typické pro rebrandované modely. Astra se podle mě testuje také jen jednou.
mno oba mají šmrnc....peu je parádní, pašík vypadá bytelně a terénněji...rozhoduje pobyt v kabině a tam jednoznačně pašíka válcuje Peu-t....
VIVA LA LION!!! :yes:
Tady si budu muset počkat na případné osobní setkání. Zrovna tyhle dvě auta vnímám přes dojmy foto vs. na živo naprosto odlišně. Jak jsem byl z počátku z 508 nadšen, tak mé nadšení rychle ochladlo při živém setkání, kde hlavně sedan ztrácí nijakou zádí. Naopak Passat mne na foto nijak nezaujal, ale na živo je to o poznání lepší. I když stále v rovině VW, ať se na to kouknu odkudkoliv, dojem je pořád stejně dobrý a solidní. Jako kontrast bych k tomuto použil C5, na kterou mne naopak baví koukat z různých úhlů a zkoumat, proč se mi tak líbí. Prostě víc srdcovka.
"Sedmnáctipalcová kola z lehké slitiny dostala nový design a společně s novými pneumatikami a paketem pro špatné cesty mají zajistit přírůstek světlé výšky proti civilním Passatům."
Stačí číst. Kolik se zatím, pokud vím, neuvádí. Dá se bezpečně odhadnout, že nebude vyšší než Tiguan, tedy 20 cm. Normální Passat má zesílený podvozek zvednutý o 15 mm, který je, předpokládám, určený mimo zpevněné cesty.
paket pre zle cesty je pristupny aj civilnemu passatu,takze narast svetlej vysky je nulovy...ide mi o to,ci sa zmeni svetla vyska bez toho paketu v porovnani s beznym passatom bez paketu... a narast svetlej vysky pouzitim o par mm hrubsim profilom pneu je vysmech... takze v clanku nie je najdolezitejsi udaj (aj napriek tomu,co si napisal)....
Tak jinak, zahraniční média psala konkrétně nárůst o 3 cm, což z části budou dělat kola, z části zesílený podvozek, který má i klasický Passat - jak jsem psal, přidává 15 mm. Ze 135 mm má jít na 165. Někde dokonce připisovali celé 3 cm podvozku. Nezbyde ti nic jiného, než si počkat na první dojmy a doufat, že někoho napadne tenhle údaj změřit. Nebo na živé setkání.
Část tvé otázky byla, jestli narostla světlá výška a to tu píší. Sice ne o kolik, ale píší. Co tobě připadá jako výsměch, to ji mi srdečně jedno. Průměr kola je zásadní pro světlou výšku.
Celkově se mi líbí ač jsem lehce řečeno odpůrcem VW celkově tak tohle je Passat který vypadá dobře asi po deseti letech. Vzhled není nijak převratný ale v téhle verzy vypadá dobře. Pomohlo mu to stejně ajko Octavii verze Scout. Ale jak jsem napsal víše mohli to olemovat trošku víš tím plastem. Je sice známo že do terénu se s tímto autem podívá jen málokdo ale třeba na straší Audi A 4ce to vypadá dobře. Mohli to udělat ve více verzích kde by si plasty navolil každý podle svého.
Dajme tomu. Akurát tá lakovaná plocha okolo hmloviek nepôsobí dobre. Najmä v tejto farbe, z diaľky to vyzerá, akoby hmlovky boli väčšie ako hlavné svetlomety.
Dílo je hotovo. Přilej All-Capone, garážový třídní šéf všech šéfů. Absolutní silniční rajc. Image na vrcholu své třídy a své doby. Nadrzlý design, špičková technika, vpravdě neposkvrněná image. Dokonalý silniční šperk, nádherně se doplňující s modelem CC.
Co tedy považovat za hlavní přínos nového modelu? No především tu doslova hmatatelnou prestiž, Passat se zařadil v této variaci mezi vozy, které definují nejen třídu jako takovou, nýbrž především styl, vrcholný třídní aktuální styl. Designová rozvětvenost má své vedlejší větve, avšak má též svůj pevný, nezlomný kmen. Tím jsou v této době modely v modu - crossover, modely, které přebírají z jednotlivých designových větví to nejlepší, modely, které v sobě zahrnují více než jeden garážový svět, modely, které naplňují pradávné poselství aut, tedy - krásu, praktičnost, sílu a rychlost.
Tak nyní tedy vyčkejme tradičního Volkswagenovského cenového jemnocitu, vyčkejme ceníku. Ovšem už předem si můžeme říci, že míra prestiže bude zásadně vyšší, než míra navýšení ceny oproti passatu ve standardu.
No... popravdě... zásadní událost roku 2011 ve středním mainstreamu.
Pár plastů je zásadní událost roku 2011 ve střední třídě.... no jak pro koho >:D >:D >:D >:D >:D
...s takovou to dotáhneš na bordelmamá.... >:D >:D >:D >:D
Že ťa to baví, neustále vypisovať oslavné ódy na koncern a prizvukovať svoju neomylnú orientáciu v živote. Prečo? Zaplatili ti? Si duševne nemocný? Zneužívali ťa v detstve? Nemáš požadovaný úspech u žien? Napíš čo z toho je pravda.. :-|
Ale Passat nebyl vždycky takový aušus. Bépětka neměla motor napříč a tudíž jí byl souzený Torsen - Quattro. Až potom přišel šmejd zvaný Haldex. A B5 měla dokonce pod kapotou i osmiválec... Ale to GTI určitě neví:-)
B5 i B5,5 měla hlavně pod kapotou relativně superspolehlivý 1,9 TDI, B5,5 navíc ve verzi PD 96kW. Asi nejpříjemnější motorizace, se kterou jsem kdy v Passatu jezdil.
Nový Passat se zvednutou světlou výškou je určitě správný počin, doufám jen, že z palubky současně zmizí šílený ručičkový budík :no: Je smutné, že nynější TDI už nemá tu pověstnou dravou jásavou sílu, s níž se vrhal do tahu.
Mnou se netrap, dederóne, trap se tím, jak je možné, že tuhle doslovnou krásu - [odkaz] dokáže jenom jeden. Nebo tě snad uhranuje toto? - [odkaz] (nic proti avantgardní technice)... Tedy pouze a výhradně VOLKSWAGEN PASSAT je model, který uspokojí středního mainstreamového jezdce v této jedné z nejpřitažlivějších modelových variací. A než o to zde jde. Kéž bys to věděl...
Ten pažout je takový krasavec, že jsem nad ním zvažoval a pokud by ho dělali jako hybrid elektro/benzín asi bych si ho snad i objednal. No, mohl by být i šestiválec. Ale zapínající a vypínající se nafta na mně nepůsobí jako rozumný nápad... Zato nad Passatem bych nezvažoval ani náhodou...
"Bych" je dokonalá naděje všech, kteří ví úplně přesně... Nám ostatním nezbývá než... jezdit. Jinak ano, oslovuje-li tě právě tahle cross variace 508, ber jí. Technicky vzato je to velmi promyšlený pohon, otázkou, zda skutečně už vypustitelný na silnice. Zato passata si můžeš koupit už "příští tejden"...
My zde ovšem řešíme techniku Peugeotu, nikoliv techniku Lexuse. A tedy ta konstrukce, kdy každý motor pohání jednu nápravu je tu přece velmi originálním řešením, navíc ve spojení s naftou, neubírej tedy koncernu (PSA) schopnosti něco zajímavého vytvořit. Tak pokud ti harmonizuje tento pohon, současně pak v té technice věříš peugeotu, neváhej.
Bohužel, dnes je Passat v dotčené variaci ve třídě osamocený. Je to samozřejmě škoda. Popravdě, a to jistě cítíš i ty, Passat je určen k tomu, abys do něho zítra skočil, 508 hybrid je trochu jiná káva a to nepochybně i cenově, takže ani tento model není konkurencí pro Pasat. Tady vidíš, jak je ten Volkswagen vpředu. Nedávno CC, dnes střední crosska.
Chtiac, nechtiac sa tebou trápiť musím, gti, pretože forma tvojich príspevkov z automobilového sveta musí uraziť každého prispievateľa do týchto diskuzií. Ty snáď ako právnik nevieš, že vyjadrenie nesúhlasu musí zodpovedať okrem stávajúcej právnej úpravy i morálnej úprave zahrnutej v etickom kódexe? Alebo pravidlá sušného správania platia len vo výkone právnickej funkcie a v čase voľna može právnik pôsobiť dojmom hulváta a rozsievateľa xenofóbnych myšlienok?
... prostě obyčejný Passat s paketem pro špatné cesty, navíc je jen trocha plastu na blatnících. To, že jsou jako "Alltrack" označovány i verze s pohonem předních kol, už v dnešní době málokoho překvapí ...
Je to móda, vývojové náklady rovny nule, tak proč to nenabídnout, co mi ale není moc jasné, proč k 1.8 TSI nejde 4x4 vůbec...
Před 10-15 lety se připlácelo za to, aby byla zrcátka a nárazníky v barvě vozu, dneska se připlácí za to, že ti oblepí kusem plastu. "Vývoj" nezastavíš... :yes:
Ja myslim, ze s terenem to nema moc spolecneho. Do vyssiho auta se lepe nastupuje (ano, i v mem veku mne obcas stve se do sedacky porad "propadavat"), mas z nej lepsi vyhled (kazdy centimetr k dobru hraje roli) a v neposledni rade mas jakysi pocit, ze za skoro stejnou cenu dostals "vic auta".
A nejen jeho, za tohle auto by tu 95 procent diskutérů dalo pět let života... Dobře jsi trefil nadpis. To je přesně to mistrovství, představit auto, které každého zaujme, každému je "povědomé" a každý ho samozřejmě okamžitě chce.
No 95% je přinejměnším odvážné tvrzení ;-) Můj tip je tak 40%. Osobně proti pašíkovi nic nemám, pár set km jsem s ním odjel (2.0TDi 125kw před FL) a nebylo to špatný svezení :yes:
Popravdě bych si raději počkal na P508 RXH - mů větší šťávu a je to hybrid, to mě na tom dost láká, takže moc nezapadám to tvé krabičky 95% snílků :yes:
Jo občas stojí za to vyzkoušet něco nového :yes: Několik let jezdím s koncernovými auty (současné OII FL 2.0TDi) a letos jsem si přesto koupil jako druhé auto MPV Peugeot a fakt nelituju ani den. Takže ani ten 508RHX by mi problém nedělal ;-)
Prostě přesně něco takového se mi líbí, nepotřebuji klasický pohon 4x4 (ať už permanentní, torsen nebo haldex), do terénu se s autem nechystám, ale dost jezdím vysočinu a hory, takže spíš kvuli bezpečnosti při všech druzích povrchu silnic a k tomu je tenhle hybrid jak dělaný. :yes:
Pravda, bude to trvat než ho nabídnou a cena jistě nebude nejnižší. OII Scout a nebo tenhle Allroad budou k dostání hned - to je jejich výhoda, ale levné taky zrovna nejsou :-)
A čo 508? Všimni si jej interiér bližšie. Hlavne si všimni, jak podobnú stavbu má práve Passatu. Stojí za úvahu, že takpovediac zhodné dizajnové prvky a podobné tvary pôsobia úplne inak, fluidum, ktoré vyžarujú, má od nemeckého chladu a strohosti veľmi veľmi ďaleko. Čím to je?
Možná je to jistou větší "prostorovostí" přístrojovky, a třeba nějakou drobnou parádičkou, která udělá kabinou více hřejivou. Snad pamatuješ, když vyjel Golf 5, tak byl uvnitř tak strohý, že musela být po pár měsících uvnitř vylepšena přístojovka, tuším, že chromem na okružích přístrojů. Jo, ten jistý chlad, toje jeden z rysů německé "uměřenosti".