Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie ČR převzala 20 nových Passatů 3,6 FSI pro dálniční hlídky

Na dodržování povolené rychlosti budou dohlížet další Passaty, které dnes Policie ČR převzala v Ostravě.
Zpět na článek
2. 4. 2012 15:29
2. 4. 2012 15:40
2. 4. 2012 19:01
2. 4. 2012 16:54
2. 4. 2012 21:02
2. 4. 2012 22:47
3. 4. 2012 06:57
2. 4. 2012 15:38
2. 4. 2012 15:39
2. 4. 2012 19:53
2. 4. 2012 15:56
2. 4. 2012 16:00
2. 4. 2012 16:07
2. 4. 2012 18:02
2. 4. 2012 18:10
2. 4. 2012 18:58
2. 4. 2012 19:56
2. 4. 2012 20:10
2. 4. 2012 20:34
2. 4. 2012 20:08
2. 4. 2012 20:13
2. 4. 2012 20:19
2. 4. 2012 20:29
2. 4. 2012 20:53
2. 4. 2012 23:34
4. 4. 2012 10:50
2. 4. 2012 22:32
3. 4. 2012 03:20
2. 4. 2012 17:33
2. 4. 2012 20:31
3. 4. 2012 08:17
2. 4. 2012 18:16
2. 4. 2012 20:06
2. 4. 2012 20:22
2. 4. 2012 20:22
2. 4. 2012 20:54
2. 4. 2012 22:41
2. 4. 2012 23:44
3. 4. 2012 00:37
3. 4. 2012 08:20
2. 4. 2012 20:01
2. 4. 2012 22:02
2. 4. 2012 23:32
3. 4. 2012 19:25
4. 4. 2012 14:29
3. 4. 2012 10:21
4. 4. 2012 14:22
3. 4. 2012 00:36
4. 4. 2012 14:36
6. 4. 2012 19:03
3. 4. 2012 10:24
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2012 15:29
R36
Hm, průšvih, když to byly R36, tak byly krásně rozpoznatelné, ale teď tyhle 3.6 splynou s davem... No musíme si dávat pozor.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Lukiin
2. 4. 2012 15:40
Re: R36
naprostej souhlas, tento článek mě naprosto zděsil. R 36 šlo rychle poznat - ted budu muste brzdit o každýho Passatu co má xenony vpředu a 2 laufy vzadu.....
Avatar - white label
2. 4. 2012 19:01
Re: R36
Nutno podotknout, že ty dva laufy musí být po stranách, což má pouze tahle 3,6ka a pak ještě TDI 125kW, ale i to pouze výhradně v kombinaci s 4-Motion. Jinak aktuálně nemá ani verze 3,6 xenony sériově a příplácí se za ně 1.430,- euro/ 32.000,- Kč.
Avatar - Mates81
2. 4. 2012 21:02
Re: R36
Vím o pár policejních R36, které měli slouplé (schválně) označení, podle kterého je lidi poznávali. Dle mého názoru je nejlepší poznávací znamení výfuk. Vždycky když vydím dva laufy po stranách, brzdím ;-) jde to vidět pěkně hodně dopředu. Bohužel z přední strany to bude větší problém >:-[] >:-[]
Avatar - white label
2. 4. 2012 22:47
Re: R36
No, ale jak už jsem psal, ty dva laufy po stranách má i TDI 125kW 4Motion, což je u nás dost oblíbená varianta...
Avatar - Gasoline
3. 4. 2012 06:57
Re: R36
Staré šly poznat podle antény na střeše. Normální Passaty ji neměly. A jak koukám, tyhle ji taky nemají ...
3. 4. 2012 18:22
Re: R36
Stejně, zajímal by mě výsledný efekt, kdyby nakoupili Octavie, nejlépe RS ovšem se vzhledem obyčejného modelu. Ostatně, na silnicích 1. třídy by nějaký ten výkonový handicap tolik nevadil.
Passatů je zde dost, ale přeci jen...s Octaviemi by podle mě docílili větších obav u veřejnosti a i když jsem asi naivka, možná by si pak dávali větší pozor na dodržování předpisů :-)

Tak jak tak, doufám, že nevzroste nehodovost díky řidičům, místo silnice vyhlížejících podezřelé Passaty:)
Avatar - shamal
2. 4. 2012 15:38
Ne ne ne!!!
Pro tyhle účely byly vymyšlený auta jako Ssangyong Rodius, Fiat Multipla nebo Pontiac Aztek. Nejlépe v oranžové barvě! Něco co už je z dálky vidět. Takovéhle nenápadné auto! To je móóc špatný.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
2. 4. 2012 15:39
Fajné
;-) Většina měření bude probíhat a také probíhá stylem, že posádka Passatu jede 125-130 km/h v pravém pruhu a čeká, až je někdo rychle předjede. Bleskově pak zrychlí za vybrané auto a natočí měřený úsek. Rozpoznávací schopnost kamery PolCamu je 100 metrů, což není zas tak moc. Schválený rozsah měření je 10 km/h až 299 km/h. Rozsah délky měřeného úseku 50 m až 999999 m. Tzn. musí vás měřit minimálně na dráze 50 m (při rychlosti 150 km/h ujedete 50 m za cca. 1,2 sekundy).

Takže, koukat do zrcátka, kdo vás nečekaně dojíždí a sleduje !!! :yes: :yes:Měřicí zařízení v těchto vozech je typu PolCam PC 2006 (výrobce Polsko). Detektor radarů vám nepomůže, protože toto zařízení nevysílá žádný paprsek.

Měření se děje pomocí kamer vepředu a vzadu na vozidle a zaznamenáváním rychlosti meřicího vozidla (tzn. vlastní rychlosti). Z toho vyplývá, že policejní auto musí jet před vámi, nebo za vámi musí jet přibližně stejnou rychlostí, jakou jedete vy. Měření v protisměru není možné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
2. 4. 2012 19:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 4. 2012 15:56
150 km/h
co je pravdy na tom, ze se na dalnici toleruje jizda 150 km/h? kachna nebo realita?
Rozbalit vlákno
22
2. 4. 2012 16:00
Re: 150 km/h
to nevim, tak malo jsem jeste na dalnici nejel >:-[] :yes:
2. 4. 2012 16:01
Re: 150 km/h
Kachna.

Co vím, tak nějakých 145 tachometrově ještě tak nějak projde. V reálu je to něco přes 135 km/h. Jde spíše o to, jestli mají co dělat, jestli jsou všichni na silnici slušní, tak tě klidně sbalí.
2. 4. 2012 16:07
Re: 150 km/h
Radar býval údajně většinou nastaven na rychlost +20...tzv.velká rychlost - vyšší sankce. Samo sebou, že záleží na aktuálním poldovi, jak to nastaví ...hold, jestli bude málo vybraných pokut, bude třeba brát řekněme +10, aby šéf nebééékal.
Avatar - ZiP2150
2. 4. 2012 18:02
Re: 150 km/h
Je to pravda. Na D1 medzi Brnom a Prahou som mal moznost sa to dozvediet od posadky R36... aj s pokutou ;-) Toleruju rychlost do 150km/h GPS.
2. 4. 2012 18:10
Re: 150 km/h
to je vtipny...ale ze ti policajt rekl, ze do 150 gps (160 tacho!!!) jsi v klidu, to se mi nezda...to ti mozna rekl, aby te za 5 minut chytl znovu.
2. 4. 2012 18:58
Re: 150 km/h
Mám známýho u dálniční policie a taky mi potvrdil, že do 150 mě nechaj bebjt.
Avatar - petrumr
2. 4. 2012 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
2. 4. 2012 19:58
Re: 150 km/h
Tak to by nedošlo leda tak tobě, nebo "zdravému rozumu"... >:-[]
Avatar - petrumr
2. 4. 2012 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
2. 4. 2012 20:30
Re: 150 km/h
Tradičně jsi vůbec nepochopil pointu mé reakce, takže jsi opět nepřekvapil... ;-) >:-[]
Avatar - petrumr
2. 4. 2012 20:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MAP2009
2. 4. 2012 20:08
Re: 150 km/h
An oto se tu říká často. Já osobně 145 u Rozvadova. O tom že mě nechají být nic neříkali.
Avatar - petrumr
2. 4. 2012 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MAP2009
2. 4. 2012 20:19
Re: 150 km/h
Nebylo tam nic. Rychlost 130. Pokud by ses se mnou chtěl hádat jako někdo posledně že se to nestalo, tak na to rovnou zapomeň.
Avatar - petrumr
2. 4. 2012 20:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
2. 4. 2012 20:39
Re: 150 km/h
On má možná tunelové vidění, ale ty máš rurčitě "vytunelované" myšlení... :*) >:D
Avatar - petrumr
2. 4. 2012 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MAP2009
2. 4. 2012 23:34
Re: 150 km/h
Já jsem psal předem, že někoho odmítám přesvědčovat o tom co se mi stalo...takže nebudu v diskuzi pokračovat. Díky za pochopení.
Avatar - ZiP2150
4. 4. 2012 10:50
Re: 150 km/h
Na moje prekvapenie. Vodic R36 mi to oznamil.... isiel som podla tacho 176km/h... bolo to v noci, smer Praha, sorry, ze som Vam porusoval predpisy, ale v CR sa jazdi o dost rychlejsie ako v SR a D1 do Prahy sa proste neda len tak prezit... ;-)
Avatar - Katikakus
2. 4. 2012 21:45
Re: 150 km/h
Stejna zkusenost - plzensti s Passatem - cituji "Pokud pojedete do 150km/h, nebudeme si vas vsimat"
2. 4. 2012 22:32
Re: 150 km/h
Ústečtí na D8, 101 km/h v tunelech, parafrázuji: "Tůdle mladej" >:-[] O nějaké toleranci neříkali nic.
Avatar - Flash666
3. 4. 2012 03:20
Re: 150 km/h
muzu potvrdit... taky od znamyho dalnicare, do 150 nechytaj... usek D5 Plzen-Praha ;)
2. 4. 2012 16:02
Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
To je nahoda, uz se tesim , az hellera uvidim v nejake Nove R8, nejlepe v te limit. edici,. za tuhle nesmyslnou predrazenou zakazku. tak se dela byznys-. :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2012 16:19
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
Máš k tomuhle nějaké podložené informace, nebo vaříš z vody? Pokud já vím, tak vozy vyšly něco kolem miliónu včetně výbavy (radarů, kamer apod.), což je velice slušné
2. 4. 2012 16:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 4. 2012 16:45
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
Spletl jsem se, necelých dvacet miliónů bylo za "holá" auta.
Děkuji za osvětlení situace, byť je to tvým klasickým hulvátským způsobem, ale že jsi prosťáček tady každý ví, takže se nedivím ;-)
2. 4. 2012 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 4. 2012 14:33
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
>:D jestli počítáš omezenost takovým způsobem, tak je to v pořádku. Žij si dál ve svém hulvátském stylu a buď nadále zde všem pro smích ;-)
2. 4. 2012 21:38
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
Co si zase hned tak hulvátskej a podrážděnej? Přítel má hemeroidy a nemůžeš si "šťouchnout", nebo co? ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 4. 2012 14:32
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
>:D :yes:
Avatar - rohYpnol
2. 4. 2012 21:57
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
A víš proč varianta kombi? To mi nějak uniká...
Avatar - white label
2. 4. 2012 22:44
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
Možná i proto, aby sis nebyl jistej, ani když potkáš Passata v kombíku, kterých zrovna u nás jezdí celkově víc, než sedanů...
Avatar - rohYpnol
3. 4. 2012 19:28
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
Jediný důvod, který mě napadl. Nebo že by počítali i s jiným využitím, jako je převoz sklizně trávy ...?
3. 4. 2012 23:02
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
No oni prý mají sloužit i jako rychlý transport v případě neštěstí - krev, přístroje, orgány atd...tak možná proto. :-)
4. 4. 2012 14:48
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
To platí v zahraničí třeba i pro Gallardo a kombík to není. Ale je pravda, že tam se nepočítá s přístroji, ale jen s krví, orgány, vakcínami atp.
4. 4. 2012 14:49
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
Také jsem myslel, že to mají kvůli maskování. Kombíků tu jezdí hodně, pravděpodobně většina, takže se víc ztratí.
Avatar - white label
2. 4. 2012 18:26
Re: Hmmm, V ostrave(AUto Heller)
Heller může jezdit ze značek Audi/Seat/Škoda/VW (a vlastně pomalu už i Porsche) v čemkoli, a to i kdyby se tenhle kontrakt neuskutečnil. Auta se kterými jezdí slouží i jako prezentační předváděčky. R8 měl už dávno a asi před rokem vyměnil černou Q7 V12 TDI za A8 V8 TDI v černé Havana.
2. 4. 2012 16:10
Bez R paketu půjdou špatně rozpoznat..... :(
Akorát ten radar a majáky v grilu.....hm.... ;-\
Rozbalit vlákno
0
2. 4. 2012 17:01
Vetsi opatrnost
= nizsi rychlost, takze jak to tu tak ctu, passaty jeste ani nevyjely a uz prinesly prvni efekt :-) Njn, pokud nekdo jezdi daleko rychleji nez je limit, musi se mit logicky na pozoru, pokud predjede passata a nevsimne si jej, muze si za pokutu vlastne jen a jen sam, jsem zvedavy za rok na nejakou statistiku jako u prvnich passatu
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Merkur
2. 4. 2012 17:33
Re: A ku*va
Slyšel jsem,že s těma novejma změří i když stojí 8-s .
Jediná záchrana je,že ti šulini třeba nebudou mít na benzín >:-[]
Avatar - petrumr
2. 4. 2012 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2012 08:17
Re: A ku*va
Proč šulini ? Dělají svou práci a platí nějaké zákony. Zrovna u těchto Passatů jsem si nevšiml nějaké buzerace ve stylu obecních poskoků.
2. 4. 2012 17:22
Na dálnicích je nepotkáte!!!
Tyto Passaty jsou určeny převážně pro rychlostní komunikace a silnice 1. tříd.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - m.z.
2. 4. 2012 17:39
Re: Na dálnicích je nepotkáte!!!
Změří i z místa, mají klasický zabudovaný radar.
2. 4. 2012 18:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
2. 4. 2012 18:16
7x24
doufám, že když teď mají špičkové vybavení tak budou sloužit na směny a nepřetržitě. Účel zastrašit tyto stíhačky stoprocentně plní, na dálnicích borců přes dvě kila znatelně ubylo.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - MAP2009
2. 4. 2012 20:06
Re: 7x24
Myslím že to ale nemá vůbec nic společného s passaty. To jen doba se trochu zlepšila. Osobně mi nevadí kocour co jede v klidu 200, dodržuje rozestup a kouká kolem sebe. Ale hodně dlouho sem neviděl nikoho jet 200. Agrese při 130 co vidím každý den mi vadí víc. Třeba dnes hovado v X6 30d!!!!! na Strakonický za Příbramí co za pět minut desetkrát málem zabilo sebe a nebo protijedoucí auto. A stačila mu na to rychlost kolem stovky.
Avatar - Ham.
2. 4. 2012 20:22
Re: 7x24
Po Strakonický nejezdím, ale mám pocit, že tam passaty zatím moc nejezdí, po D1 i D5 valí celkem pravidelně a často a je to vidět jak na rychlosti tak na přestupcích typu myšky, předjíždění zleva a další čuňačinky, ne že by totálně vymizely ale pamatuji daleko horší doby.
Avatar - MAP2009
2. 4. 2012 20:22
Re: 7x24
Tak to asi jezdím po jiné D1 a D5. Protože prasat co ale nejedou rychle potkávám mraky.
Avatar - Ham.
2. 4. 2012 20:54
Re: 7x24
Povídej a přeháněj.
2. 4. 2012 22:41
Re: 7x24
Předjíždění zleva je velice nebezpečná činnost, za to bych rovnou pro výstrahu střílel před nastoupenou jednotkou. >:-[]
Jinak souhlas, docela jejich přítomnost prospěla. :yes:

/justkidding
Avatar - Ham.
2. 4. 2012 23:44
Re: 7x24
Jo levou a pravou si pletu, přesto mám papíry >:-[]
3. 4. 2012 00:37
Re: 7x24
>:D :yes:
Tak to hlavně nespleť při volbách. >:-[]
3. 4. 2012 08:20
Re: 7x24
Mám pocit, že u voleb by to nemělo nějak zásadní dopad (bohužel) >:D 8-s
Avatar - MAP2009
2. 4. 2012 20:01
Hm
Teď říkalo nějaký policjení hovado v televizi ať se občané nebojí, že si na sebe auta velmi rychle vydělají. Redaktor následně dodal kolik vydělala ta auta co už teď jezdí na dálnici. Tak to se mi skutečně ulevilo. Jak je vidět, peníze až v poslední řadě.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - rohYpnol
2. 4. 2012 22:02
Re: Hm
Na druhou stranu - ty bys chtěl, aby se pořizovali zbytečné krámy, co jen vyžadují další a další investice?
To, že si na sebe vydělají si překládám pro sebe - pohybují se v provozu a nestojí někde v depu. V konečném je to stejně na švestce, jestli to má v hlavě srovnané nebo bere bezdůvodně nikoho neohrožující 140cátníky...
Navíc se mají pohybovat po R-kách a I. tř. a to jsou silnice s nejvíce smrťákama, jestli se nepletu. Takže za mě dobrý (dokud mi nedají fotku ;-) )
Avatar - MAP2009
2. 4. 2012 23:32
Re: Hm
90% státního majetku jsou krámy které si na sebe nevydělají. Chtít primárně po policejních vozech aby vydělávali je zvěrstvo ale tak nějak to patří k dnešní době. Ještě to zamaskovat za závoj bezpečnosti a občané nám za to budou líbat ruce stejně jako za tisíce radarů a retardérů. Ale jde přece o bezpečnost mámo, psali to v novinách a tak to bude pravda.... Já ty ksindly obecně nemám rád. Dnešní stát umí jen trestat, ale když seš v právu jen krčí rameny a používá osvědčené věty typu: máme málo peněz, máme málo lidí, máme špatné zákony....

Halt na občana musí být přísnost. A neříkám to z toho titulu že bych porušoval obecně zákon. A ohledně řízení sem za posledních 11 let a cca 900tis km dostal asi tři pokuty.
Avatar - rohYpnol
3. 4. 2012 19:25
Re: Hm
Neříkám, že s tebou nesouhlasím.
Jen zrovna Passaty mi přijdou vcelku smysluplné. Tedy samozřejmě - vždy záleží hlavně na tom, jak švestečky použijí Passaty nebo jak jsou nuceni je používat.
Jako nástroj je to tedy správná volba. A že při tom i "vydělává"?
1. ono to nemusí vůbec být tak jasné, záleží, co vše si započítávají do provozních nákladů
2. když to slouží pro dobro věci, nevidím v tom problém (pokud primární cíl nepřevažuje nad vyděláváním...)

Srovnej si to třeba se stacionárníma radarama na vyloženě nebezpečných výpadovkách atp. Tam jen kasírují za nicnedělání.
4. 4. 2012 14:29
Re: Hm
Když se to tak vezme, tak je hlídka rozhodně lepší než radar. Z psychologického hlediska má větší účinek, když trest přijde co nejdříve po prohřešku. Když tě na dálnici zastaví Pašík, tak je to určitě lepší, než když ti za týden přijde oznámení.
3. 4. 2012 10:21
Re: Hm
Vtip je v tom, že se zaplatí pořizovací cena aut jako takových ... ale plat posádek, servis apod. To už je přes rozpočet.

[odkaz]

Jak moc poslední dobou D.fens nemusím tak tohle jsou jen normální počty
4. 4. 2012 14:22
Re: Hm
Tak třeba započítávat plat posádky je diskutabilní - pokud nemuseli přijmout někoho speciálně navíc kvůli tomu, že šlo o Passaty, a všichni by pro PČR pracovali tak jako tak, ale místo na Passatech by jezdili třeba na Octáviích, tak nesouvisí s náklady na provoz vozu. Navíc se říkalo, že v průměru každý den bylo ve službě snad 6 Passatů. Předpokládám, že jejich posádka dělala i něco jiného, což by se muselo promítnout do nákladů, kdybys jejich platy chtěl započítat. Rozhodně lze započítat nadstandardní výcvik.
2. 4. 2012 23:12
lol ako to mohol vyhrat?
Pasata porazila aj Insignia aj Volvo, ale napriek tomu nakupili Pasaty... lol ako vidim aj v Cechach je to podobne skorumpovane ako na Slovensku... :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
2. 4. 2012 23:32
Re: lol ako to mohol vyhrat?
Dej sem odkaz jakým způsobem porazila Insignia a Volvo Passata.
Avatar - MAP2009
2. 4. 2012 23:43
Re: lol ako to mohol vyhrat?
Obecně ať by vybrali jakoukoliv značku vždy by se objevil někdo kdo by s tím nesouhlasil. To je asi normální a nemá smysl se tím zabývat. Pokud víš o korupci, dojdi místo plků podat trestní oznámení. Je to tvá občanská povinnost.
3. 4. 2012 01:28
Re: lol ako to mohol vyhrat?
každýmu muselo bejt jasný co vyhraje,neb prvně se výběrko vypsalo přímo na ně ;-) až když ostatní začli prskat tak to upravili aby se neřeklo...
2. 4. 2012 23:14
jeden známý říkal, že mu známý říkal, že neměří
tak a máme je tady - kluky v kárách z Vlkohrádku... Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale když nám to změří - máme smůlu... Primárně - rozčilovat se, že někdo dohlíží nad dodržováním limitů, je jaksi nemorální....ale co si budeme, že? Každého, koho jízda baví, to občas, pokud používá hlavu, přiměje nechat rozběhnout koně po asfaltu.... Ale je to rozhodnutí každého a nikdo ho k tomu nenutí, takže by pak případné následky měl nést se vztyčenou hlavou a ne brečet, že ho vyblejskli v plné parádě....
Ad volba passatů - logická volba.... tečka...

A ad, že "tolerují" do 150km.... jj - zkuste to - až uvidíte passat na dálnici - když se k němu zezadu blížíte, tak poznáte "vyblikávačky" a "followmetohell" - tak z deseti metrů - tak Vám nikdo nebrání to sešlápnout a svištět - Vaše volba...
Osobně bych tak nějak doporučil - spoléhat se max do 140 na jejich toleranci - pak už je to jenom na rozpoložení posádky, naplnění tabulek, podle kterých je fakt nikdo nehodnotí a počtu ostatních potenciálních přestupců na silnici, po níž právě jedete. No a na okreskách - tak tam bych to přes 100 v okolí pašíka asi nehnal - To víte - doba je zlá - rozpočet naptnutý a čísla chycených "pirátů", tak krásně prezentovatelná.....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Starfighter
3. 4. 2012 08:27
Re: jeden známý říkal, že mu známý říkal, že neměří
:yes: :yes:
3. 4. 2012 09:35
Re: jeden známý říkal, že mu známý říkal, že neměří
:yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 4. 2012 14:39
Re: jeden známý říkal, že mu známý říkal, že neměří
Číst tě je čirá radost :yes:
Avatar - Katikakus
3. 4. 2012 17:10
Re: jeden známý říkal, že mu známý říkal, že neměří
S tim se neda nesouhlasit... ;-) :yes:
3. 4. 2012 00:36
Dotaz
Super auto, o tom žádná...

Už se to tady probíralo, ale...
Může mi ale někdo vysvětlit, jaktože ta auta už jsou vyrobená, upravená, vybavená a předaná? Výsledek výběrového řízení byl vyhlášen někdy v lednu, dnes 2.4. a policie už je má?
Měsíc zpátky jsem se shodou náhod na Jarově ptal na dodací lhůtu na relativně normální verzi...a byla "překvapivě" o doooost delší...

Že by ta výhra opravdu nebyla až taková náhoda?
Rozbalit vlákno
2
4. 4. 2012 14:36
Re: Dotaz
Když člověk pomine spekulace o tom, že je měli připravené, tak není problém tuhle objednávku vmáčknout do plánu výroby. Prostě dostanou prioritu. Diplomatická služba také na vozy nečeká 6 měsíců. Celebrity taktéž ne.
6. 4. 2012 19:03
Re: Dotaz
A zapomněl jsem na kvóty pro země. V ČR jsou u VAG často delší dodací lhůty než v Německu. A to i o několik měsíců. Takže lhůta, kterou ti dali v autosalonu, vůbec není směrodatná.
3. 4. 2012 10:24
Dotaz
Nebud´ škarohlíd, zanedlouho se jistě budeme v pravidelných intervalech dozvídat jak nám všem tento nákup prospěl...
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2012 15:49
Mně zarazilo.....
Mně zarazilo trochu včerejší prohlášení toho jejich současného policejního presidenta, který je slavnostně přebíral (pominu kecy o tom jak říkal že si na sebe rychle vydělají a i to, že tyto speciály byly vyrobeny a dodány hned po výběrovém řízení..atd), a sice, že ani jeden z nich se neobjeví na našich dálnicích, že jsou určeny výhradně k operacím na silnicích od 1. tříd níže. Takže na to aby stíhali dědky s kárkama s dřívím na okreskách si pořídili 300-koňový passaty....??? , a to furt křičejí jak musí spořit náklady a státní prostředky!!:-O
Rozbalit vlákno
0