Polo Bluemotion je pokračovatelem třílitrového Lupa 3L TDI. Ač přijíždí s méně sofistikovanou technikou, zůstává i přes větší rozměry a pohotovostní hmotnost 1084 kg velmi úsporným automobilem.
to vyzunkneš víc za večer v knajpě... a nedojedeš nikam... jen ti to proteče trubkama. Tak uvaž... sto kilometrů za čtyři litry... to je sen. VW sen. Dobrou noc.
lupo 3l bol predajny prepadak a myslel si ze s tymto to bude podobne, to uz radsej 649.000,-Kč za civic hybrid, co je uz hodne vacsie auto a o niecom inom. Este stale si viete predstavit dieselhybrid? kolko by asi stal??? a to hlavne emisie by mal stale vysie ako benzin
Včera som s mojou Fabiou SDI nabehal 50km po KE s priemernou spotrebou 4,6 l/100km podľa palubného počítača. Nakoľko sa mýli, to zistim pri najbližšom (asi zajtra) tankovaní, nakoľko len teraz som sa ju rozhodol palubným počítačom merať od tankovania k tankovaniu. Zatiaľ to však vyzerá, že ukazuje presne. Doteraz som mal medi tankovaniami spotrebu 4,5 a 5,07 l/100km. To druhe bolo najmä v meste a stále bez snahy o úspornu jazdu. Prečo to píšem?
Lupo TDI 3L jazdilo pri snahe o úsporu za menej ako 3 l/100km. Spotrebe 4 l/100km úplne dôverujem. Je to niečo medzi Lupom TDI 3L a Fabiou SDI. To auto vyzera byt skvele a porovnavat cenu je treba s Lupom 3L a klasickym Polom 1.4 TDI (80k).
Je smiesne ked niekto napise, ze maska ma pripominat Lupo 3L TDI. Je predsa jasne, ze ju pripominat musi. Nemyslim si, ze je to naschval a urobili to napriek tomu, z 4 l by to zralo aj tak, pripadne pri inej este menej.
Zaverom dodavam, ze je to super auto za nie zlu cenu ponukajuce dobry priestor, komfort, jazdne vlastnosti, dynamiku a to vsetko za krasne 4l. O tom, ze Fabia SDI sa na ceste nestrati budem tazok presviedcat aj ked skusenosti mam uz dost. Ze vo dvojici pri rychlosti mierne nad limit to nezozerie viac ako 4,4 mi je mi jasne uz tiez.
Na tom Pole mi vadi len, že Polo "musi" byt vzdy lepsie ako Fabia. To, co je Fabia RS, je Polo TDI a Polo GTI ma zas 150k. Ja chcem Fabiu BlueMotion. A nech si za chromovanym ramcekom kludne nema ciernu mriezku, ale hladku sikmu listu....
prosimta zober si cenu novej Fabie SDI (viem, ze sa uz tento motor neponuka, ale este nedavno ho predavali) a zober si cenu tohto pola. polo je uspornejsie o 1 liter, slovem O JEDEN LITER. kedy ti tej jeden uporeny liter realne usetri ten rozdiel v cenach tychto dvoch aut? odpoved je - nikdy... nechapem, co tymto VW chce povedat, za 450 000 CZK mas uz aj OCTAVIU II v zaklade, ak sa nemylim a to uz je trosku ine auto...bude to rozhodne predajny prepadak...
Dynamika Pola "4L" a Fabie SDI su ale poriadne odlisne. Pri uspornej jazde na uspornom BlueMotione spotrebu este viac podlezies. To Polo bude mat urcite celkom dobru vybavu. Minimalne 1 prvok mi tu v porovnani s Octaviou napada. Disky kolies. Hm? Klima v tom Pole v standarde nebude (za priplatok snad na rozdiel od Lupa 3L a A2 3L snad ano), a TDI 80k pri Pole je viac ako 1.6 MPI pri Octavii (co sa dynamiky tyka). Obe auta su pre 4 dospelych na dlhsiu cestu, Polo aj len pre vacsiu batozinu dvoch z nich, to je fakt. Ale tie "4L" vyzera tiez na fakt a v tom pripade velmi dolezity. Nic proti Octavii, ja Skodovkam fandim. Chcelo by to Octaviu 4,5L. Ale najma Fabiu, trebars "GreenMotion" ;-)
dynamika??? to si snad robis srandu...tak chces sporit palivo, alebo jazdit dynamicky? problem je v tom, ze toto polo 4L sa tvari ako ekologicke a usporne auto ale s takou cenovkou nieje ani ekologicke ani usporne!! a prosimta neargumentuj hlinikovymi diskami v prospech pola...ved u oktavie sa za hlinikove disky priplaca nieco cez 10 000....to je predsa smiesne tymto argumentovat...keby to polo stalo dajme tomu o 20 000 viac ako 1,4 tdi, tak ok, da sa o tom rozmyslat, ale takto...?!
ak ti pride malo penazí cca620.000,-SK za polo 1.4 tak fakt nechapem prečo jazdíš na fabke...a ušetrený 1-2l nafty mi pride fakt zanedbateľný pri takej pálke...premýšlaj a najlepšie s kalkulačkou:o)
Jó VW, chrlíš to na ně vskutku grandiózně. Z tvýho koncernu však šlehaj plameny zla a sýra jak sani sedmihlavé. Kohopak si chceš odnést k večeři?
Mně sis koncerne, ještě nekoupil a ani nekoupíš. Zlaťákama na mně nechoď. Tím spíš, když vidím, co je pod povrchem. Naopak budu rád, když budeš v tomto duchu pokračovat. Že se tak nasměju, jsem fakt netušil. :no:
moje řeč, VW jsou naprosto mdlý auta a ještě horší motory. Jedině Passat nějak vypadá. Sbohem beznápadový Němčouři, juchcchahahahahááá a bude se propouštět!!!
Trosku OT, ale plameny (smazenyho) syra slehaj maximalne z panve kuchare v RaJ. >:D Jestli nejde spis o tu potvoru siru..... Pokud to byl for, tak se klanim! :-):yes::yes:
myslím si že je to moc povyku pro nic za hodně... Já se minulý týden ***l s rodinkou po ČR a díky boďovému systému opatrně s nohou na plynu. S litrovým benzínovým Yarisem z r 2000 my vyšla spotřeba 4.6... :yes: >:-[] >:D
Před pár léty se můj někdější šéf rozhodl vydat se cestou efektivity a s nadějí v šedých očích se zahleděl na mé měsíční vyúčtování 206 1,4 HDI. Nadzdvižené obočí, škleb.. tak tady nic nenajdu. Jó, 4,3 l/100 km. S pořizovací cenou někde kolem 370 tisícovek... to máme rozdíl.. no, ehm, nějak se nám to prodražuje že: >:-[]
A dnes ráno jsem přijel po 1 200 km jízdě z Makarónie.. Celkem jsem s 1,6 HDI během 13 dnů najel bez mála 4 000 km a domů jsem dojel s 5ti litry na sto. Minimálně 60% dálnice, něco horského stoupání a něco více v zácpách Janova, Milána a Nice. Dospělé a vybavené auto pro pět lidí s rozdílem v pořizovací ceně ve výši jednoho našeho průměrného platu.
Rád, rád budu pracovat o měsíc déle >:D:-! >:-[]
Kde jenom mohli soudruzi z NDR udělat chybu? :-O
Nikde. Naopak. Jenom si nás ( tedy někoho z nás ) koupili. To je jako s hypotékou. Naslintaj hory doly a když podepíšeš, seš jejich a nemáš úniku.Když nechceš podepsat pro nevýhodnost smlouvy,vypadni, nedostaneš.
Potřebujou se se těch seconhandďáků zbavit. No kdopak je nejlepším vazalem historicky v Evropě?
Oj, to je trochu nebezpečně tenkej flamovej led.. Ono to s tím kupováním není jen tak. Každej má svou cenu někde napsanou, jó každej. Já třeba osobně ani nepřemýšlím o utrácení za nadauta, ale svoje zkušenosti s nimi mám a zdaleka bych se vyhnul formulacím o nenaplněných slibech. Asi je třeba důsledně filtrovat, protože MARKETING v jeho různých podobách dnes vládně světu (doslova). Asiati se nám smějí pro naše legrační nosy a zvrhlé zvyky, nicméně každá druhá (!) majetná Asiatka utratí životní úspory za "poevropštění" sebe sama.. Marketing západu je zkrátka špičkově pracující stroj a celý tohle tlachání píšu proto, abych vysekl smutnou poklonu marketingové strategii VW. Je tvrdá, účinná, balancuje mezi polopravdami a promyšlenými kampaněmi proti konkurenci.. ale funguje to. Kolik milionů jen třeba Škoda utratila za vytvoření image v GB a jak se jí to dnes vrací! VW má v této specifické disciplíně moje uznání. :-(
Á, skoro bych zapomněl.. S tím vazalstvím. To je smutná historka a i když to zní úsměvně, trápí mě to. Od roku 1620 vlastně do současnosti si za to můžeme sami. Od zrady ke zradě. Tu nejhorší mnichovskou ještě dost lidí pamatuje :no:
Jenže v naší zemičce funguje 2x. Mám velmi bohaté zkušenosti z obchodování.Pochipitelně z vyspělých zemí k nám a obráceně.
Mám zejména německou (což je logické)konkurenci za zadkem. To kupování platí samozřejmě ve všech směrech. Je směšné si myslet, že jde jen o plechovky na kolech. Kopírování norem, překrucování faktů, výrazů,hanění konkurence argumenty typu my jsme mercedes a to je přece kvalita né? Do toho mentalita tohoto národa, trošku vše promícháme xenofobními prvky, nějakej ten antisemitismus přilejem, mínění o ostatních národech taky,navíc my jsem češi přeci a jakejpak gulášek uvaříme? Pěkně pálivej maďaráko-mechikán.Umíme se dívat pravdě do očí, nebo pokrytecky přitakat a zachovat se tak nějak po česku?
Marketing hýbe celým světem. Všichni chtějí prodat svojí produkci.To je jasný. Ale není vždy totéž, když 2 dělají totéž.
No a von VW koncern investoval pro naše krásné oči a dobré vztahy s námi z minulosti? A co na to daňové prázdniny? Toč se a vrč můj kolovrátku.A co na to daňový poplatník?Takže kdo vlastně platí ty krasavce, co vyjíždějí fabrik? A do jakejch kešení penízky z prodeje?
Němčoury to nestojí ani grešli a ještě se jim klaníme? ˇO jaký jme to šikulové!!! Nevím, jestli byl Mnichov horší. Možná pocitově, protože to byl hmatatelný fakt. Smrt přichází taky pomalu a latentně že. >:D
bez VW by skodovka vyrabela vylepseneho favorita. Kdyby skodu koupili francousi meli by jsme logana a byli pysni. To stale nadavani a vymlouvani se na ostatni narody je vic jak smesne, zil jsem dlouho v usa a musim potvrdit ze kdyz prisli nemci, nikdy nemuseli pracovat jako uklizeci v mcdonaldu protoze byli snazivy a meli velmi dobre vzdelani. Nemecko i dneska prihlasuje po usa nejvic patentu na svete, v minulosti vymysleli auto, tv, computer, rentgen, a tisice jinych uzitecnych veci. Nase plzenske, budejovicke, becherovka patrila taky kdysi sudetakum podobne jak slavnou tatrovku konstruoval Hans Ledwinka.
tu jde o spotrebu ve mestem. Na to se i polo podobne jak 206 prodava ne jako rodine auto na vylety do italie. >:D 206 1,4 od moji sestry zere ve meste skoro 7litru
klasika u vw,jako se všim prostě.polo patří v segmentu malých aut na špici to je fakt,ale cena vozu i výbava kde bude muset dát zákazník za třídveřáka atkující pulmilionek tak opravdu náznak mrtvice je na místě.já mám taky polo tříhrneček a nedávno jsem chtěl dát na polo lapače nečistot.u vw chtěli za jednu sadu 1100 korun.podjeli me nohy a jen tak jsem byl rád že jsem odešel po svých.výborná auta ale cena trochu mimo realitu
To je snad vtip,ne? >:D Tuhle tu oplastovanou priseru za penize,za ktery si muzes koupit Fabii RS,to je vazne k smichu,na co si to zase VW hraje??GTI,kde sou tvoje ódy,dneska jen jeden prispevek k tomuto skvelemu produktu?To bude asi tim horkem.... >:D
tohle auto není vhodné pro žádný trh ...půl meganu za Polo...ty vado, to je darda za tuhle cenu by bylo i nové auto o třídu a víc větší. A návratnost při spotřebě nesmysl při úspoře 1 litru na 100 km by člověk musel žít s tímhle autem tak 20 roků a najezdit 50 tis km za rok
Tyto "ECO" vozy jsou určitě dobrým počinem, ovšem za povšinutí stojí třeba 20let starý Golf s traktorovým 1.9D, kde jezdit za něco přes 4 litry řepkového oleje (bio-nafty) není žádný problém ;-)