Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW prý při Dieselgate pravidla neporušil

Automobilka Volkswagen odmítá, že by v souvislosti se svým emisním skandálem porušila pravidla EU na ochranu spotřebitelů. Nevidí proto potřebu kompenzovat dotčené vlastníky aut.
Zpět na článek
9. 9. 2016 12:05
9. 9. 2016 12:35
9. 9. 2016 19:31
9. 9. 2016 12:56
9. 9. 2016 13:40
9. 9. 2016 15:02
9. 9. 2016 12:00
evidentne
bude potreba tento xindl nasilne rozprodat a rozmelnit. ale neni se cemu divit, dodnes nedoslo k odskodneni statu po fasistickem nemecku.
Rozbalit vlákno
2
9. 9. 2016 12:15
Re: evidentne
Je to pakáž postavená díky náckům. Dokonce i Porsche nenakreslil Porsche, ale Komenda a ta banda to vydává za svoje. VW to je stát ve státě. Nakopat je do koulí všechny a jak budou řvát, tak jim do huby narvat ty jejich vwurst párky.
9. 9. 2016 20:29
Re: evidentne
Currywursty kamo, currywursty ;-)
9. 9. 2016 12:05
vw
Ochranu spotrebitelu nevim, ale meli by doplatit emisni povolenky za vsechny auta a to asi i s prirazkou za nekolik let, ktere cerpaly podvodne. O nekalých obchodních praktikách nemá cenu diskutovat a hned to chce pokutovat v milionech. Jakmile se tohle nebude trestat kde to skonci? Kdo bude dodrzovat zakony?
Rozbalit vlákno
2
9. 9. 2016 12:35
Re: vw
mocní a bohatí nikdy. Tímto směrem se lidstvo ubírá již od té doby, co se první opo člověk stal náčelníkem.
9. 9. 2016 19:31
Re: vw
Ja mám taký dojem, že úrady EÚ driblujú. Pokutu im určite dajú, len nevedia začo. Boja sa, že keď im ju konečne dajú za jednu vec, tak nedajbože im bude treba dať ďalšie aj za iné porušenia a to si nechcú zobrať na tričko! Prečo? Lebo lobby a Deutschland, Deutschland über alles ...
Avatar - sargis
9. 9. 2016 12:43
z dennika nezavisleho novinara
Volkswagen nevěří, že porušil dvě směrnice o prodeji spotřebitelům a zárukách a o nekalých obchodních praktikách.
VW popiera vlastny pruser. Co je vlastne jedno, lebo jeho zakaznikom je to jedno.
Rozbalit vlákno
1
9. 9. 2016 13:47
Re: z dennika nezavisleho novinara
tak pokud neodskodni tech 5 milionu deb*ilnich zakazniku tak by taky mohli odskodnit teh zbylych 500 milionu nevinych obeti
Avatar - Katikakus
9. 9. 2016 12:56
V US..
budou odskodnovat bez kecu, v EU zadna pravidla udajne neporusili. Tady je videt, jak je cela EU impotentni. Kdyby jim slapli poradne ne krk, prestali by se cukat a kroutit.
Rozbalit vlákno
1
9. 9. 2016 13:40
Re: V US..
V době kdy německá kancléřka mluví za celou unii přece nemůžeš čekat, že klíčová firma německého průmyslu s vazbami na stát, bude mít nějaký problém.
9. 9. 2016 13:53
Koukám jako blázen...
dobrej fakáč... Thomas Steg bude pravděpodobně velký morální lídr, který se aktivně podílí na vymahatelnosti práva na starém kontinentu. Nechť je podobné chování tohoto amorálního šaška vzorem pro několik generací napřed... protože je potřeba zdůraznit, že nejen skutečnou prací živ je člověk, ale mnohem výnosnější je kálet všem okolo sebe na hlavu...
Tak doufám, že je ten pán sám se sebou spokojen, když večer ulehá... je to fakt frajer :-) oprvdu třída... přímo Higher society...
PS: osobně bych se nikdy pod podobný dokument nepodepsal.
Rozbalit vlákno
3
9. 9. 2016 14:05
Re: Koukám jako blázen...
jenže takhle ale funguje drtivá většina korporátů...
9. 9. 2016 14:10
Re: Koukám jako blázen...
já vím že jo... ale nechtělo se mi mlčet ;-)
Avatar - _Karel_
9. 9. 2016 15:58
Re: Koukám jako blázen...
Já osobně vidím jako jediný reálný důvod k odškodnění event. zhoršení vlastností auta po nařízené úpravě + odškodnění za nutnou návštěvu servisu.
Avatar - JohnST
9. 9. 2016 15:00
Vw treba ukamenovat
Aj ostatne automobilky porusuju normy. Ved sa uz o tom napisala spusta clankov. Tak zrusme polku automobiliek. Niektori tu diskutujuci asi pisu svoje prispevky priamo od stola v hospode. :-) >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
2
9. 9. 2016 15:31
Re: Vw treba ukamenovat
Včera mi niekto poškriabal auto, tak dnes som jedno náhodne poškriabal ja. Asi takúto logiku ma tvoj argument. VAG nepochybil bol to úmysel a bol mu dokázaný a nasledovať ma trest. Keď sa dokáže úmysel, alebo aspoň pochybenie veľkého rozsahu tým druhým, tak nech tiež dostanú trest, ale pokiaľ každému odpustime trest, lebo veď aj ty druhy..., tak kde to skončí?
9. 9. 2016 19:21
Re: Vw treba ukamenovat
Až na maličkost, všechno co píšeš je pravda v USA, VW byl dokázaný úmysl, přiznal se a dostal/dostane trest. V EU mu nikdo nic nedokázal, nikde nebyl odsouzen a k ničemu se nepřiznal (nakonec i toto poslední prohlášení říká, nic jsme podle pravidel EU neudělali a pokud ano, tak nám to dokažte, což je podobné prohlášení jako v EU učinila řada jiných automobilek, když byla obviněna z nějakého podvodu). Možná ti to přijde nelogické, ale tak to je, emisní měření a pravidla v EU a v USA jsou dvě různé věci. Za podvádění už v USA dostala flastr hromada automobilek, vlastně není automobilka, která by tam nějaký flastr nedostala a ani v jednom případě se tyto provinění/potrestání automaticky nepřenášely do EU.
9. 9. 2016 15:02
no
u směrnice na ochranu spotřebitele by se dalo debatovat...

Ale u směrnice o rovné soutěži není debatovat o čem a ...flastr.
Rozbalit vlákno
0
9. 9. 2016 16:03
Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Hoši,hoši, pokud byste o celé kauze něco věděli, jako já, který ji sleduji od začátku loňského září, pak určitě víte, že se za ten uplynulý rok už prokázalo, že kromě VW(v ČR 11 tis. vozidel), ŠKODA(v ČR 46 tis.vozidel !!!), AUDI (cca.7 tis.) SEAT(cca.7 tis.) (=vše stejné motory 1.6 a 2.0 TDI minulé generace EA189) to dělali PRAKTICKY VŠECHNY AUTOMOBILKY, např. FCA ( Fiat,Alfa,Lancia, Chrysler, Jeep,... ), japonci Mitsubishi i ostatní, korejci, frantíci PSA(peugeot,Citroen) a Renault (vč.Dacia a Mercedes-motory 1.5dCi),ale i BMW a Mercerdes !!! Takže vlastně všichni ... Jak to ? protože největším výrobcem Naftových komponent na světe je BOSCH + Continental(bývalý Siemens) + Delphi. A protože tyto značky dodávají všem výrobcům, je to prostě tak ... V celé kauze jde o to, že auta PODLE HOMOLOGACE VYKAZUJÍ JINÉ (nižší) EMISE NEŽ VE SKUTEČNOSTI !!! Neomlouvám takové jednání, je to špatně a mělo by s tím něco dělat, ale nadruhou stranu se těm výrobcům nemůžeme divit, protože za překročení stále se zpřísňujících tzv. Flotilových Emisí (nařizují teoretici z Bruselu :-( ) platí pak automobilky obrovské peníze do kasy EU. Tak se pak nemůžeme divit, že pokud vývoj Naftových motorů narazil na svůj strop a není kam, uchylují se k tomu, že se snaží "uspokojit" homologační normy různým SW obcházením ... Vždyť ta přiblblá norma NEDC přímo říká, jak a po jakou dobu má auto zrychlovat a jak to celé trvá dlouho ... Navíc při od roku 2010 v autech povinném ESP není pro SW experty udělat software, který pozná, že auto nejede (polohové čidlo volantu-netočí volantem) a má tedy "spustit pomocníka" ;-) Z toho plyne, že normu evropskou normu NEDC to neporušuje !!! Bohužel v USA mají jiné normy a právo je tam až abnormálně nakloněno spotřebiteli ... :-( Viz kauzy cigaret, kdy dobrovolný kuřák vysoudí miliardy ... I na blbý rychlovarný konvici musí mít v USA výrobce asi 4 varovné štítky jako nebezpečí opaření, úrazu proudem, nestrkejte kabel do pusy ... a kočku do Mikrovlný trouby - to jako fakt !!!) Takže tam to Koncern VW asi opravdu bude stát spoustu peněz ... V Evropě už se mluví o nové, přísnější a hlavně přesnější normě-snad už od září 2017, která bude více odpovídat skutečnosti. Což je z celé kauzy asi to nejdůležitější !!! Zajímavé je sledovat, jak celá Evropa ve vidině nereálné tabulkově nízké spotřebě naskákala za posledních 15 let do Nafty a to i díky EU blbcům, kteří nechali povinně udávat pouze CO2 (které má Nafta jako jediné nižší než Benzín) a neuvádělo se ( u nafty proti benzínu až 60x horší) CO, Uhlovodíky, Pevné částice a právě NOx ... Ty řeší až nové normy EURO 5+6 ... A náhle mají Diesely problémy a je z toho skandál ... A teď se mluví o tom, že se Naftové motory přestanou buď vyrábět úplně, nebo že i těm EURO 5+6 zakážou vjezd do center velkých EU měst (a starší Benzíny s řízeným katem od EURO3 budou smět :-) ) To o něčem vypovídá ... On vlastně i od EURO 5 povinný Filtr pevných částic DPF (nebo FAP) NENÍ NIC JINÉHO NEŽ JEDEN OBROVSKÝ PODVOD !!! Proč? Protože sice chvilku zachytává saze, ale pak se naplní a musí regenerovat (čistit) a to probíhá tak, že zvýšenou dávkou nafty(spotřeby a emisí) a tudíž zvýšenou teplotou vše "VYŽENE VEN V MIKROČÁSTEČKÁCH", které ale jak již zjistili zdravotníci z WHO, NEUMÍ NAŠE TĚLO, resp. PLÍCE "ODBOURAT" A USAZUJÍ SE V PLICNÍCH SKLÍPCÍCH A VYVOLÁVAJÍ RAKOVINU :-( Takže celé je to zajímavé a poučné, hlavně do budoucna !!!
Rozbalit vlákno
15
Avatar - _Karel_
9. 9. 2016 16:27
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Představa, že si někdo koupil třeba před rokem naftový auto za dva miliony, a příští rok ho třeba nepustí do centra města, a za dva roky ho možná neprodá, to mi přijde asi víc na žalobu, než "ochrana spotřebitele". Jen bych nevěděl, koho žalovat. Stát daňově zvýhodňuje naftu, EU pomáhala automobilkám podvádět s emisemi a tedy tvářit se, jak jsou moderní nafty ekologické...
9. 9. 2016 19:37
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Neboj, predá. Východný trh mu ešte aj ruky oblíže.
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Dobrý příspěvek.
9. 9. 2016 17:35
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
babiš think ... všichni kradnú, tak co bych je mých blbých 50 mega. To pan .... to sou zloději.

hele byli usvědčeni ... byli. Jako jediní. musí následovat trest!
Avatar - _Karel_
9. 9. 2016 17:38
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
On jako trest nenásleduje? Ty miliardy dolarů jsou odměna?
Přál by sis, aby stejné miliardy dolarů platily i MB, Opel, Renault, BMW, Peugeot..?
9. 9. 2016 21:07
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Přál bych si, aby každý kdo byl usvědčen ze zločinu byl potrestán a poškozený odškodněn. Bez ohledu na jeho moc,bohatství a nebo důležitost.

Ale to je utopie.
9. 9. 2016 21:46
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
nevim, kdo je tady cim poskozen. myslim si, ze nas poskozuji hlavne euro urednici tim, ze z nas delaji blbce a nuti automobilky a potazmo nas nesmyslne vynakladat penize na pi€oviny. >:-[]
Avatar - Blue Sun
9. 9. 2016 18:56
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Tolik práce... a je to naprostá blbost.
Doufám, že třeba předložíš důkazy o tom, jak podvádí ostatní automobilky (ačkoli jim zatím nikdo žádný podvodný soft nenašel)...
Avatar - _Karel_
9. 9. 2016 19:31
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
[odkaz]
9. 9. 2016 20:43
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
... dal jsem ti palec nahoru, ale myslim si, ze vis stejne dobre jako ja, ze je to marna snaha >:-[]
Avatar - _Karel_
9. 9. 2016 21:04
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Jj, je to sebemrskačské běhání hlavou proti zdi. A to nemám rád VW :-)
9. 9. 2016 21:43
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
no vidis, mne je vw jako takovy take u zadku... ale cernobile kecy o hodnych a tech zlych take nemusim. z vinnetoua uz jsem vyrostl ;-)
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Never Kórejcom, je to banda vychcaných nafúkancov.
9. 9. 2016 19:51
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Vieš, tie flotilové emisné platby do kasy EÚ je len ďalší podvod na spotrebiteľoch.
Tí, čo kupujú malé autá s malým výkonom tak zjavne "solidárne" doplácajú na veľké a výkonné autá.
Bolo by naozaj zaujímavé vidieť, ako automobilky šachujú s cenami, keby bola na faktúre povinne uvedená aj platba pre EÚ za nadlimit emisií.
;-\ ;-\ ;-\
9. 9. 2016 22:42
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Pekný kecy,vw to zatím jako jedinému dokázali a dokonce se sám přiznal,ostatní jsou jen mediální kecy nebo nepodložená snaha poškodit konkurenci a jestli budeme v evropě držet hubu pak se nesmíme divit že my a hlavně naše děti trpí ruznymi respiračními chorobami protože těchto koncernových sraček tu jezdí nejvíce a jestě se chlubí jak mají vysoké prodeje,hlavné že to většina ovcí pořád kupuje-at žije das auto!!! :-(
Jen si blbě brsníte kravatu
Až se nafty zbaví všechny nákladní vozy, autobusy, lodě a polovina všech lokomotiv, tak teprve můžete přemýšlet, co s osobními vozy. Zatím jen vím, že auto mi nekouří, nesmrdí jako bazarový benzín, výrazně lépe jede a po 300 tis km je motor v polovině životnosti.
Zkoušeli jste třeba za osobákem (SUV) někdy táhnout loď, nebo přívěs pro dva koně s benzínovým autem? ... S dieselem se totiž v takovém případě jede mnohem, mnohem lépe! :-!
Rozbalit vlákno
3
9. 9. 2016 17:25
Re: Jen si blbě brsníte kravatu
Myslíte že v dnešní době nejde táhnout za benzínem loď ? A bazarový stočený Diesel jako voní jo ? Lépe jede? Tak si někdy porovnejte reálně ve stejném autě a se stopkama třeba 2.0 TDI 110 kW vs. 1.4 TSI 110 kW ... Nebo ještě lépe se stejným objemem 2.0 TDI 140 kW vs. 2.0 TSI 162 kW .. To budete asi koukat ... On i ten benzín má dneska krouťák od nižších otáček(1.400) než nafta(1.750) a to se nebavím o spektru otáček... A světe div se, má ten TurboBenzín i lepší pružné zrychlení !!! Pravda, nafta má díky své vyšší účinnosti nepatrně vyšší krouťák ... Ale proč se všude po světě (kromě Evropy) používají na těžkou a v terénu náročnou práci Benzíny ? Protože jsou méně náročné a spolehlivější... A o práci při teplotách pod -25°C se asi bavit nemusíme že ?
Avatar - _Karel_
9. 9. 2016 17:34
Re: Jen si blbě brsníte kravatu
Jednodušší bude přesvědčit Severokorejce, že jsou nejbohatší stát na světě.
9. 9. 2016 19:37
Re: Jen si blbě brsníte kravatu
no, hele, ukaz mi 2,0 benzin s 500Nm kroutakem ;-)... naftaky maji v dane kubature obvykle vetsi kroutak, protoze diky principu (vznetovy motor a relativne pomalu horici smes) muzou do valce nacpat obecne vice vzduchu (netrapi je samozapaly). ale to neni podstatne. spis bych tady porovnaval motory o stejne hmotnosti a pak tomu naftovemu dvoulitru bude podobnejsi benzinovy trilitr a ten uz ten kroutak muze mit velmi podobny, s vyrazne vetsim rozsahem otacek a tedy i s vyrazne vyssim maximalnim vykonem.

benzin je mene narocny a spolehlivejsi pouze za predpokladu, ze nema turbo a primy vstrik (a porovnavas ho s nejakym primovstrikovym turbodieselem). zustaneme-li u koncernu, tak z hlediska slozitosti je to dnes mezi tdi a tsi prakticky plichta.

edit: jinak jeste teda na tezkou a narocnou praci v terenu se pouzivaji nakladaky, traktory, bagry, atd. a ty, pokud vim, jsou na celem svete primarne vybavovany naftovymi motory ;-)
Avatar - Anonym
9. 9. 2016 20:49
Renault pochopil slepou uličku
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
9. 9. 2016 21:31
Re: Renault pochopil slepou uličku
Renault je sám o sobě slepá ulička
9. 9. 2016 22:27
Re: Renault pochopil slepou uličku
tebe vystrihli po mejdanu ve slepe ulicce
9. 9. 2016 22:45
Re: Renault pochopil slepou uličku
Ado tobě někdo vojel starou a pak odjel v renaultu? >:D
Re: Renault pochopil slepou uličku
Uvažuj reálně, Renault a všechny francouzské automobilky spoléhají na diesel už delší dobu. Většina velkých modelů je primárně dieselových, auta střední třídy, SUV, atd. Např. teď jsem si našel na jednom portálu auta a 510 benzínových a 475 dieselových všech tříd a to si vem, že většina levných aut a malých aut, kterých je tam většina, má benzín. Takže Renault možná nebude už tolik investovat do dieselu, ale stejně ho bude používat i nadále a bude tvořit podstatnou část nabídky. Pochybuji, že se jich tak brzo zbaví, když vývoj stojí velké peníze.
10. 9. 2016 11:23
spotřeba vs. emise
Pokud auto reálně nemá deklarovanou spotřebu, nebude mít reálně ani deklarované emise. V EU je to v pořádku v souladu s EU zákony. Tak o co jde? B
Rozbalit vlákno
1
Re: spotřeba vs. emise
A odkedy ide v EU o niečo reálne?