Automobilka Volkswagen odmítá, že by v souvislosti se svým emisním skandálem porušila pravidla EU na ochranu spotřebitelů. Nevidí proto potřebu kompenzovat dotčené vlastníky aut.
Je to pakáž postavená díky náckům. Dokonce i Porsche nenakreslil Porsche, ale Komenda a ta banda to vydává za svoje. VW to je stát ve státě. Nakopat je do koulí všechny a jak budou řvát, tak jim do huby narvat ty jejich vwurst párky.
Ochranu spotrebitelu nevim, ale meli by doplatit emisni povolenky za vsechny auta a to asi i s prirazkou za nekolik let, ktere cerpaly podvodne. O nekalých obchodních praktikách nemá cenu diskutovat a hned to chce pokutovat v milionech. Jakmile se tohle nebude trestat kde to skonci? Kdo bude dodrzovat zakony?
Ja mám taký dojem, že úrady EÚ driblujú. Pokutu im určite dajú, len nevedia začo. Boja sa, že keď im ju konečne dajú za jednu vec, tak nedajbože im bude treba dať ďalšie aj za iné porušenia a to si nechcú zobrať na tričko! Prečo? Lebo lobby a Deutschland, Deutschland über alles ...
Volkswagen nevěří, že porušil dvě směrnice o prodeji spotřebitelům a zárukách a o nekalých obchodních praktikách.
VW popiera vlastny pruser. Co je vlastne jedno, lebo jeho zakaznikom je to jedno.
budou odskodnovat bez kecu, v EU zadna pravidla udajne neporusili. Tady je videt, jak je cela EU impotentni. Kdyby jim slapli poradne ne krk, prestali by se cukat a kroutit.
dobrej fakáč... Thomas Steg bude pravděpodobně velký morální lídr, který se aktivně podílí na vymahatelnosti práva na starém kontinentu. Nechť je podobné chování tohoto amorálního šaška vzorem pro několik generací napřed... protože je potřeba zdůraznit, že nejen skutečnou prací živ je člověk, ale mnohem výnosnější je kálet všem okolo sebe na hlavu...
Tak doufám, že je ten pán sám se sebou spokojen, když večer ulehá... je to fakt frajer :-) oprvdu třída... přímo Higher society...
PS: osobně bych se nikdy pod podobný dokument nepodepsal.
Aj ostatne automobilky porusuju normy. Ved sa uz o tom napisala spusta clankov. Tak zrusme polku automobiliek. Niektori tu diskutujuci asi pisu svoje prispevky priamo od stola v hospode. :-) >:-[]:no:
Včera mi niekto poškriabal auto, tak dnes som jedno náhodne poškriabal ja. Asi takúto logiku ma tvoj argument. VAG nepochybil bol to úmysel a bol mu dokázaný a nasledovať ma trest. Keď sa dokáže úmysel, alebo aspoň pochybenie veľkého rozsahu tým druhým, tak nech tiež dostanú trest, ale pokiaľ každému odpustime trest, lebo veď aj ty druhy..., tak kde to skončí?
Až na maličkost, všechno co píšeš je pravda v USA, VW byl dokázaný úmysl, přiznal se a dostal/dostane trest. V EU mu nikdo nic nedokázal, nikde nebyl odsouzen a k ničemu se nepřiznal (nakonec i toto poslední prohlášení říká, nic jsme podle pravidel EU neudělali a pokud ano, tak nám to dokažte, což je podobné prohlášení jako v EU učinila řada jiných automobilek, když byla obviněna z nějakého podvodu). Možná ti to přijde nelogické, ale tak to je, emisní měření a pravidla v EU a v USA jsou dvě různé věci. Za podvádění už v USA dostala flastr hromada automobilek, vlastně není automobilka, která by tam nějaký flastr nedostala a ani v jednom případě se tyto provinění/potrestání automaticky nepřenášely do EU.
Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Hoši,hoši, pokud byste o celé kauze něco věděli, jako já, který ji sleduji od začátku loňského září, pak určitě víte, že se za ten uplynulý rok už prokázalo, že kromě VW(v ČR 11 tis. vozidel), ŠKODA(v ČR 46 tis.vozidel !!!), AUDI (cca.7 tis.) SEAT(cca.7 tis.) (=vše stejné motory 1.6 a 2.0 TDI minulé generace EA189) to dělali PRAKTICKY VŠECHNY AUTOMOBILKY, např. FCA ( Fiat,Alfa,Lancia, Chrysler, Jeep,... ), japonci Mitsubishi i ostatní, korejci, frantíci PSA(peugeot,Citroen) a Renault (vč.Dacia a Mercedes-motory 1.5dCi),ale i BMW a Mercerdes !!! Takže vlastně všichni ... Jak to ? protože největším výrobcem Naftových komponent na světe je BOSCH + Continental(bývalý Siemens) + Delphi. A protože tyto značky dodávají všem výrobcům, je to prostě tak ... V celé kauze jde o to, že auta PODLE HOMOLOGACE VYKAZUJÍ JINÉ (nižší) EMISE NEŽ VE SKUTEČNOSTI !!! Neomlouvám takové jednání, je to špatně a mělo by s tím něco dělat, ale nadruhou stranu se těm výrobcům nemůžeme divit, protože za překročení stále se zpřísňujících tzv. Flotilových Emisí (nařizují teoretici z Bruselu :-( ) platí pak automobilky obrovské peníze do kasy EU. Tak se pak nemůžeme divit, že pokud vývoj Naftových motorů narazil na svůj strop a není kam, uchylují se k tomu, že se snaží "uspokojit" homologační normy různým SW obcházením ... Vždyť ta přiblblá norma NEDC přímo říká, jak a po jakou dobu má auto zrychlovat a jak to celé trvá dlouho ... Navíc při od roku 2010 v autech povinném ESP není pro SW experty udělat software, který pozná, že auto nejede (polohové čidlo volantu-netočí volantem) a má tedy "spustit pomocníka" ;-) Z toho plyne, že normu evropskou normu NEDC to neporušuje !!! Bohužel v USA mají jiné normy a právo je tam až abnormálně nakloněno spotřebiteli ... :-( Viz kauzy cigaret, kdy dobrovolný kuřák vysoudí miliardy ... I na blbý rychlovarný konvici musí mít v USA výrobce asi 4 varovné štítky jako nebezpečí opaření, úrazu proudem, nestrkejte kabel do pusy ... a kočku do Mikrovlný trouby - to jako fakt !!!) Takže tam to Koncern VW asi opravdu bude stát spoustu peněz ... V Evropě už se mluví o nové, přísnější a hlavně přesnější normě-snad už od září 2017, která bude více odpovídat skutečnosti. Což je z celé kauzy asi to nejdůležitější !!! Zajímavé je sledovat, jak celá Evropa ve vidině nereálné tabulkově nízké spotřebě naskákala za posledních 15 let do Nafty a to i díky EU blbcům, kteří nechali povinně udávat pouze CO2 (které má Nafta jako jediné nižší než Benzín) a neuvádělo se ( u nafty proti benzínu až 60x horší) CO, Uhlovodíky, Pevné částice a právě NOx ... Ty řeší až nové normy EURO 5+6 ... A náhle mají Diesely problémy a je z toho skandál ... A teď se mluví o tom, že se Naftové motory přestanou buď vyrábět úplně, nebo že i těm EURO 5+6 zakážou vjezd do center velkých EU měst (a starší Benzíny s řízeným katem od EURO3 budou smět :-) ) To o něčem vypovídá ... On vlastně i od EURO 5 povinný Filtr pevných částic DPF (nebo FAP) NENÍ NIC JINÉHO NEŽ JEDEN OBROVSKÝ PODVOD !!! Proč? Protože sice chvilku zachytává saze, ale pak se naplní a musí regenerovat (čistit) a to probíhá tak, že zvýšenou dávkou nafty(spotřeby a emisí) a tudíž zvýšenou teplotou vše "VYŽENE VEN V MIKROČÁSTEČKÁCH", které ale jak již zjistili zdravotníci z WHO, NEUMÍ NAŠE TĚLO, resp. PLÍCE "ODBOURAT" A USAZUJÍ SE V PLICNÍCH SKLÍPCÍCH A VYVOLÁVAJÍ RAKOVINU :-( Takže celé je to zajímavé a poučné, hlavně do budoucna !!!
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Představa, že si někdo koupil třeba před rokem naftový auto za dva miliony, a příští rok ho třeba nepustí do centra města, a za dva roky ho možná neprodá, to mi přijde asi víc na žalobu, než "ochrana spotřebitele". Jen bych nevěděl, koho žalovat. Stát daňově zvýhodňuje naftu, EU pomáhala automobilkám podvádět s emisemi a tedy tvářit se, jak jsou moderní nafty ekologické...
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
nevim, kdo je tady cim poskozen. myslim si, ze nas poskozuji hlavne euro urednici tim, ze z nas delaji blbce a nuti automobilky a potazmo nas nesmyslne vynakladat penize na pi€oviny. >:-[]
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Tolik práce... a je to naprostá blbost.
Doufám, že třeba předložíš důkazy o tom, jak podvádí ostatní automobilky (ačkoli jim zatím nikdo žádný podvodný soft nenašel)...
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Vieš, tie flotilové emisné platby do kasy EÚ je len ďalší podvod na spotrebiteľoch.
Tí, čo kupujú malé autá s malým výkonom tak zjavne "solidárne" doplácajú na veľké a výkonné autá.
Bolo by naozaj zaujímavé vidieť, ako automobilky šachujú s cenami, keby bola na faktúre povinne uvedená aj platba pre EÚ za nadlimit emisií.
;-\ ;-\ ;-\
Re: Koncern VW nepodváděl sám !!! DĚLALI TO VŠICHNI !!!
Pekný kecy,vw to zatím jako jedinému dokázali a dokonce se sám přiznal,ostatní jsou jen mediální kecy nebo nepodložená snaha poškodit konkurenci a jestli budeme v evropě držet hubu pak se nesmíme divit že my a hlavně naše děti trpí ruznymi respiračními chorobami protože těchto koncernových sraček tu jezdí nejvíce a jestě se chlubí jak mají vysoké prodeje,hlavné že to většina ovcí pořád kupuje-at žije das auto!!! :-(
Až se nafty zbaví všechny nákladní vozy, autobusy, lodě a polovina všech lokomotiv, tak teprve můžete přemýšlet, co s osobními vozy. Zatím jen vím, že auto mi nekouří, nesmrdí jako bazarový benzín, výrazně lépe jede a po 300 tis km je motor v polovině životnosti.
Zkoušeli jste třeba za osobákem (SUV) někdy táhnout loď, nebo přívěs pro dva koně s benzínovým autem? ... S dieselem se totiž v takovém případě jede mnohem, mnohem lépe! :-!
Myslíte že v dnešní době nejde táhnout za benzínem loď ? A bazarový stočený Diesel jako voní jo ? Lépe jede? Tak si někdy porovnejte reálně ve stejném autě a se stopkama třeba 2.0 TDI 110 kW vs. 1.4 TSI 110 kW ... Nebo ještě lépe se stejným objemem 2.0 TDI 140 kW vs. 2.0 TSI 162 kW .. To budete asi koukat ... On i ten benzín má dneska krouťák od nižších otáček(1.400) než nafta(1.750) a to se nebavím o spektru otáček... A světe div se, má ten TurboBenzín i lepší pružné zrychlení !!! Pravda, nafta má díky své vyšší účinnosti nepatrně vyšší krouťák ... Ale proč se všude po světě (kromě Evropy) používají na těžkou a v terénu náročnou práci Benzíny ? Protože jsou méně náročné a spolehlivější... A o práci při teplotách pod -25°C se asi bavit nemusíme že ?
no, hele, ukaz mi 2,0 benzin s 500Nm kroutakem ;-)... naftaky maji v dane kubature obvykle vetsi kroutak, protoze diky principu (vznetovy motor a relativne pomalu horici smes) muzou do valce nacpat obecne vice vzduchu (netrapi je samozapaly). ale to neni podstatne. spis bych tady porovnaval motory o stejne hmotnosti a pak tomu naftovemu dvoulitru bude podobnejsi benzinovy trilitr a ten uz ten kroutak muze mit velmi podobny, s vyrazne vetsim rozsahem otacek a tedy i s vyrazne vyssim maximalnim vykonem.
benzin je mene narocny a spolehlivejsi pouze za predpokladu, ze nema turbo a primy vstrik (a porovnavas ho s nejakym primovstrikovym turbodieselem). zustaneme-li u koncernu, tak z hlediska slozitosti je to dnes mezi tdi a tsi prakticky plichta.
edit: jinak jeste teda na tezkou a narocnou praci v terenu se pouzivaji nakladaky, traktory, bagry, atd. a ty, pokud vim, jsou na celem svete primarne vybavovany naftovymi motory ;-)
Uvažuj reálně, Renault a všechny francouzské automobilky spoléhají na diesel už delší dobu. Většina velkých modelů je primárně dieselových, auta střední třídy, SUV, atd. Např. teď jsem si našel na jednom portálu auta a 510 benzínových a 475 dieselových všech tříd a to si vem, že většina levných aut a malých aut, kterých je tam většina, má benzín. Takže Renault možná nebude už tolik investovat do dieselu, ale stejně ho bude používat i nadále a bude tvořit podstatnou část nabídky. Pochybuji, že se jich tak brzo zbaví, když vývoj stojí velké peníze.