Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW: Šéf Fiatu se mýlí, autoprůmysl pomoc z Bruselu nepotřebuje

Volkswagen tvrdí, že automobilky by se měly spíše snažit být konkurenceschopné, než se domáhat pomoci od EU.
Zpět na článek
25. 3. 2012 11:02
25. 3. 2012 11:48
25. 3. 2012 13:46
26. 3. 2012 10:06
25. 3. 2012 14:52
25. 3. 2012 16:51
25. 3. 2012 19:52
26. 3. 2012 09:08
25. 3. 2012 11:02
Směšné
Nejvíc vyřvávají ti, kteří mají problém s odbytem.

Pro nezávislý přiklad uveďme korejce. Enormně rostou, vyrábějí taky v EU, tak o čem to asi je...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - WinDiesel
25. 3. 2012 11:37
Re: Směšné
Francouzi a Italové doplácejí na svojí politiku - "Co je dobré pro Francouze (Italy) - MUSÍ BÝT dobré i pro všechny ostatní." A ejhle, ono není. Sami vytvořili prostor pro konkurenci (hlavně grupu VW) a pro Korejce.
Podobně si počínali Japonci (s výjimkou Nissanu). ........ A jak jsou na tom.
Korejci se musej chechtat od rána do večera ....... >:D >:D >:D >:D >:D
25. 3. 2012 11:45
Re: Směšné
Sergio má ale v tomto pravdu. Proč by měla EU klást překážky zavírání továren?
25. 3. 2012 11:48
Re: Směšné
Ať neklade překážky, ale ať ty náklady se zavíráním nese ten, kdo jejich zavírání svojí neschopností způsobil....
25. 3. 2012 14:14
Re: Směšné
Sergio dokázal produkovat zisk jen v případě, když mu Evropa odklepla šrotovný.

Takže co tím asi sleduje? Opět potřebuje nějakou "intervenci", která by dokázala, že je přece dobrej manažér.

Tady pořád platí, pokud něco potřebuje nějaké zvýhodnění (ještě v ohledu toho, že jiní fungují velmi dobře i bez něj), tak je něco hodně blbě a z dlouhodobého hlediska to není životaschopné.
25. 3. 2012 15:20
Re: Směšné
Jaké zvýhodnění? Co je proboha za zvýhodnění, když někdo zruší některé svoje výrobní kapacity?
Avatar - WinDiesel
25. 3. 2012 18:37
Re: Směšné
Nevsiml jsem si, zs by EU nekomu branila v zavirani tovaren. . . . .
25. 3. 2012 18:54
Re: Směšné
"Nedávno tak požádal Evropskou unii, aby odstranila překážky, které znemožňují snižování výroby a zavírání továren."
25. 3. 2012 13:46
Re: Směšné
Málokedy s tebou súhlasím, ale stane sa občas aj to. ;-)
26. 3. 2012 10:06
Re: Směšné
Ten tvoj "nezavisly priklad" pokulhava na obe nohy. Ono totiz naklady na vyrobu vo Francuzsku alebo Taliansku su "trosku" vyssie ako v Ceskej republike, alebo na Slovensku...
25. 3. 2012 11:02
Veľké + pre VW
Štandartom šéfov veľkých firiem je "dokazovanie" o tom, že zrovna ich sektor či dokonca výrobok potrebuje podporu ....

Najčastejšie to dnes vidíme pri "ekologických" elektromobiloch .....
Rozbalit vlákno
2
25. 3. 2012 13:39
Re: Veľké + pre VW
Ozval sa najpovolanejší čo rozumie všetkému...
25. 3. 2012 19:41
Re: Veľké + pre VW
Prepáč ... dotkol som sa tvojho citlivého miesta .... že tie črepy nikto nechce ;-)
25. 3. 2012 11:45
Asi to není náhoda,
že co tady čteme každý týden o tom, jak je Marchionne schopný manager a jak jeho nově sestavené (poslepované) impérium vzkvétá, tak se drze dožaduje, aby za jeho, ale především italskou (FIAT je "půlka" itlaského průmyslu) lenost, neschopnost a neochotu se přizpůsobit měnícím se podmínkám zase platil někdo jiný. Dluhy ať zaplatí "nekdo" jiný (viz. tristní příklad Chyrsleru a GM), Poláci ať se postarají sami o sobe, co na tom, že léta celý evropský FIAT drželi nad vodou a italské poflakování ať zaplatí "Evropa"....

Tady je přesně vidět, k čemu celá ta Unie je dobrá. Reál socialismus v jiném (líbivějším a "měkčím") provedení, ale stejně do pekla vedoucím, jako v případě onoho socialismu, ve kterém žili naši rodiče. Ten taky dojel na ekonomickou nevýkonost.

Ať klidně FIAT a třeba i Francouzi zkrachují. Jak píše nahoře jossalito, proč se podobných pomocí nedožaduje H/K? A že je VW proti? Nedivím se, ono by tu mezeru ne trhu umělo vyplnit dost rychle, právě společně s těmi zmiňovanými Korejci. Kdo zachraňoval SAAB? Kde byla EU před pár lety, když skončil Rover? Opelu pomáhala německá vláda, nebo EU?

Drzost "evropských" států od Středozemního moře je nezměrná....i když zase Španělé a Portugalci zdaleka tak slyšet nejsou a ve vazbě na ekonomickou výkonnost země si Španělé zdaleka tak nad poměry nežijí. Nebo spíš na rozdíl od Italů a Řeků mají Španělé přece jenom něco, co Řekové neměli nikdy a na Apeninském poloostrově to vymizelo když "skončila" Římská říše - trochu cti, hrdosti a důstojnosti.
Rozbalit vlákno
7
25. 3. 2012 12:41
Re: Asi to není náhoda,
Není co dodat. Dík za pojmenování věcí tak jak jsou! :yes:
25. 3. 2012 13:08
Re: Asi to není náhoda,
:yes:
25. 3. 2012 14:44
Re: Asi to není náhoda,
:yes:
26. 3. 2012 08:13
Re: Asi to není náhoda,
No najprv asi treba precitat clanok. Nikto neziada o zachranu. O co ziada, je odstranenie prekazok pri zatvarani tovarni. Cize su si vedomi, ze maju prebytocne kapacity a chcu ich zrusit. Ale kvoli zakonom a silnym odborom je to velmi zlozite a nakladne. Nemci nemaju take silne odbory ako Taliani a Francuzi, takze sa im dobre rozprava.
Ohladom predajnosti nie je diskusia, Francuzi a Taliani zaspali dobu, aj ked si myslim, ze z velkej casti je to aj o marketingu, lebo ked porovnam sucasnu Kiu a Hyundai (nemal som moznost s novou i30 / ceed) s Peugeotom a Citroenom, tak za tie iste peniaze (Kia a Hyundai uz davno nie su lacne) clovek dostane od Francuzov podla man stale viac - komfort, priestor... akurat zaruku nie, ale to uz tu bolo diskutovane milionkrat a je to diskusia bez konca tak nerozvadzam.
Co sa tyka spravnosti clanku:
1. autor by si mal overit, ze Valenciennes nie je tovaren PSA, ale Renaultu.
2. ked porovnava, mal by porovnavat rovanke veliciny a nie stratu v EUR s poctom predanych aut. Neviem, aka je financna bilancia VW v Europe, ale 4 mil. predanych aut este neznamena, ze nemozu mat stratu. Takze je to zavadzajuce podavanie informacii, co mi v poslednom case velmi lezie na nervy vo vsetkych mediach - bulvarnost kvitne, bohuzial.
Avatar - Ham.
26. 3. 2012 10:58
Re: Asi to není náhoda,
Ale EU žádné překážky Italům potažmo Fiatu v zavírání továren nevytvořila. Manažeři Fiatu a nikdo jiný jsou podepsaní pod kolektivními smlouvami se svými miláčky a co si v nich podepsali to v nich mají. Bylo by velmi jednoduché když je to výhodné a výroba běží na plné obrátky podepisovat velké odstupné a různé penze pro zaměstnance a v okamžiku kdy se jich potřebují zbavit tak tyto závazky hodit na EU, potažmo jiné státy. Doufám, že Angela a spol. nebudou tak tupí a hodí tyto nápady Italům na hlavu. Snaha přehodit problém, který je plně v kompetenci Fiatu a Itálie, na EU je pouze typická příživnická snaha ve velkém.
Avatar - ethicon
26. 3. 2012 12:34
Re: Asi to není náhoda,
..hmm ty si pravdepodobne účastník kolektívneho vyjednávania vo Fiate, keď sa tu tak fundovane vyjadruješ k obsahu kolektívnej dohody/odstupné, penzie, výhody/... dalej citujem: "Snaha přehodit problém, který je plně v kompetenci Fiatu a Itálie, na EU je pouze typická příživnická snaha ve velkém." čiže ak niekto chce rušiť nadbytočné kapacity, (nikto predsa nežiada peniaze na záchranu, to sa ani nedá) je to príživníctvo a prehadzovanie problému na EU? Ale ešteže tá naša dobrá Angela sa nedá a ukáže tým južanským príživníkom...hotová častuška ako z doby nedávno minulej..
Avatar - Ham.
26. 3. 2012 12:46
Re: Asi to není náhoda,
Fiatu nikdo nebrání zrušit kapacity které nepotřebuje. K čemu na to potřebuje spolupráci v rámci EU?
25. 3. 2012 14:52
ano
Radeji poprejme vw misto podobne chytrych manageru mnohem lepsi technicke oddeleni ktere konecne navrhne benzinovy motor s vydrzi delsi nez 50 tis. Km a fiatu odpovidajici odbyt. A bude po problemu. Co pomuze psa ovsem nevim...
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2012 16:51
VW
zase potřebuje pomoc s vývojem, aby se ty TSI nesr... I proto se neustále v MB rozšiřuje Česana.
Rozbalit vlákno
2
25. 3. 2012 19:52
Re: VW
To byl od tebe hodně zoufalý výkřik, asi jako obvykle. :-!

PS: Tímdle ale Fiatu nepomůžeš.
26. 3. 2012 09:08
Re: VW
No já tady vidím výkřiky dva...

První předvedl ten jakýsi dementní manager (co tam dnes je a zítra být nemusí)...

A druhý, předpokládám, že ne poslední výkřik si tady předvedl ty...

Ti co vědí a nemusí obhajovat zjevnou chybu... nemají potřeby dělat výkřiky...

Na druhou stranu... napsal sem to jasně..., hodlám dodržovat určitou formu slušného chování, která káže, že do mrtvol a raněných se nekope... O tom, že je TSI průser nemám však pochyb, vlastních zkušeností a důkazů v podobě servisní knížky mám dostatek. Nicméně, škodovka je velký zaměstnavatel hodně lidí, tedy nehodlám to rozvádět. Vyprosil bych si však, aby podobní křiklouni jako ty a tobě podobní zaplacenci jaksi neobhajovali neobhajitelné a byli teď...alespoň do doby, kdy to Váš chlebodárce vyřeší... potichu. Myslím, že je to fér přístup.

Děkuji.

P.S. Osobně mě na celém tady tom průseru vadí jedna věc, že podle jednoho bude posuzován i druhý a je mi jasné, že obecné vnímání turbomotrů bude touto skutečností velmi poznamenáno a že tuto skutečnost odskáče i úplně bezproblémový T-Jet a další podobné motory. Obávám se, že v silách Fiatu, alespoň u nás, není marketingově lidi přesvědčit, že T-Jet vydrží dýl než v průměru 50 000 km...i bez tajných svolávacích akcí :-)
Avatar - Ada je zase tady
25. 3. 2012 20:45
Pohleďme pravdě do očí
Některé evropské automobilky zkrátka nastávající hubená léta nepřežijí.

Tak, jako skončil SAAB, skončí FIJAT a Rendlík. Jen to bude víc vidět a slyšet. Prázdný papírový pytlík se už nafukuje.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - sendador
26. 3. 2012 07:48
Re: Pohleďme pravdě do očí
Rendlik neskonci urcite. A doufam, ze Fiat taky ne.
Avatar - ethicon
26. 3. 2012 12:37
Re: Pohleďme pravdě do očí
a všetci sa tešíme ako si budeme môcť vybrať auto prakticky už len od jedného výrobcu...to si hádam žiaden fanúšik áut nepraje..