velký humbuk a nakonec nic.
není důvod opět a znovu nekoupit modernější, prostornější, bezpečnější, spolehlivější Pandu. :yes:
Z ohlášených technických fines se nakonec do výroby (protože cena) nedostalo VŮBEC nic a UP je zcle podle očekávání na plné čáře rozdrcen Pandou (která již bude mít v nabídce moderní multiair motory) vč. výbavových prvků, o kterých UP! ani neslyšel.
Možná by bylo dobré zaméct si před vlastním koncernovým prahem a podívat se o čem to vlastně píšu, o čem je článek a jaké se zde objevovaly články o UP!
I když se přiznám, že sem to auto nesledoval, ještě teď mám v živé paměti jednu oslavnou ódu, jednoho zde se vyskytujícího jedince na téma, nová měřítka ve třídě mini...a drcení do té doby zavedené konkurence (hlavně tedy Fiatu).
Pro připomenutí jen uvedu, že UP se měl skutečně honosit mnoha novými technickými řešeními, které z něho teoreticky mohly udělat vyjímečné auto a tedy i konkurenčně schopné vzhledem k mírně vyšší ceně.
Leč, jak je zde napsáno, realita je úplně někde jinde a VW přichází s běžným prdítkem do třídy, kde už dnes prohrál válku (naprosto v konzervativním provedení - žádný motor vzadu, žádné moderní turbomotory atd...). Vaše tupá banda s tím nemusí souhlasit, ale zatímco UP se teď rozjíždí, Fiat dnes přichází s novou generací Pandy, která je dál než příchozí UP a o počtu prodaných F 500 - vejbuchu tisíciletí (úspěšně prodávané již i v USA) nebudu už ani psát.
Takže prvně ukliď u sebe doma, pak se rozprskávej na druhý, kteří napíšou jen a pouze pravdu.
Mimoto... Specifikace Pandy už svůj obrys mají (dají se dohledat) a výbava (např. obdoba aktivního tempomatu) a motory (teinairy) co Panda bude mít jsou již známé. Up ! na ně dle uvedených informací nemá. I cena u Pandy bude nakonec zjevně lepší (za znatelně prostornější auto).
Uklidnit by ses měl především ty, cholerický komiku, abys tu nemusel primitivně prskat a používat přitom výrazy, jako je "hňup", které jen potvrzují tvou (ne)úroveň... ;-)
To, že ti šašku asi někdo přefik starou a máš potřebu se tady vyzuřit tady opravdu nikoho nezajímá. Sedni si do toho svého italského prdítka, cos tady o něm před třemi čtyřmi lety tvrdil, jak "smaže" Golfa a dneska se skoro neprodává a jeď se projet s otevřeným okýnkem - zchladí ti to hlavu.
Jinak tvoje hysterické vztekání v kombinaci s bezmocbýni nadávkami mně velmi těší. Ta tvoje bezmoc, ten vzteky poprskanej monitor - no prostě paráda. JInak pro tebe a tobě podobné platí (stejně jako pro fiat potažmo taliány ve vztahu k VW a Němcům) - kam trpaslík nedosáhne, tam aspoň plivne.
Auto ještě ani nevyjelo, není žádný test ani paleta výbav a ty už opět "víš".
Ale my tu všichni víme, že to tvé "vědění" je spíše souborem napínavých očekávání a přání, které se časem ukáží pouze jako vlhké sny, které v konfrontaci s realitou - opět - neobstojí. ;-)
Nezapomeň tady taky nechat nějakou tu nenávistnou poznámku na SUV, minule ses dost nesnažil, mylsím v tý diskuzi o škodovkách ve Finsku, tak něco údernějšího prosím.
Panda by měla mít staženou pr-del.To jsou fakta......je komické že jsi Wolffe dodnes nepochopil že auta se neprodávájí dle techniky....k čemu jsou Brávu mulitiÁry,MultiJety....k ničemu.To auto má směšné prodeje a přitom není špatné.Takže jediné co může Fiat "zachránit", že do toho koncern nepůjde cenově.Pokud půjde....má Fiat problém.To jsou holá a tvrdá fakta!!A techniku neřeš.... ta většinu kupců fakt neřeší a věz že pár(hodně) firem v EU bude mít alternativu co budou MUSET kupovat místo Fiatu.
Bravo King of rain :yes::yes: . Naozaj smutne, ale potvrdil si i moju skusenost. Nie je to technika, ktora sa predava. S poslednymi desiatimi kupcami nejakeho noveho auta som sa rozpraval a ani jeden nemal ani tusenia o nejakych technologiach. Co rozhodovalo??? Meno-znacka a takmer vzdy vyhral VW. Nic proti VW, ale odkial cerpa VW taku dobru povest, to netusim, zvlast ked po skusenostiach s majitelmi sucasnych VW (zvlast Polo a Passat predchadzajucej generacie) to az tak ruzovo nevypada.
Je to bohužel tak, pověst přetrvává daleko déle, než její důvod. Takže VW má spoustu lidí a firem pořád zafixovaného jako výrobce Golfu II. a III., což byla opravdu spolehlivá a dobře postavená auta a Italové stále doplácí na chyby 70. a částečně 80. let. ;-\ A to přestože dnes je to jinak, VW má velké potíže se spolehlivostí (motory HTP a 2.0 TDI, převodovky DSG, elektronika všeho druhu...), zatímco Fiat se současnými modely prakticky žádné...
Takže zrovna Panda/Up apod. jsou typicky fleetové vozy? A co třeba v té Itálii (Francii, Anglii), tam fleety neexistují, tam NEMUSÍ kupovat Fiaty (Renaulty, Peugeoty, Fordy...), fleety jsou snad jen v Německu?
Nechápeš....já to myslel tak, že do současnosti neměl koncern co nabídnout.Teď je-to bude jinak, bude mít co nabídnout a tam kde dříve museli koupit mimo koncern(jinak zbytek mají-kupují auta z koncernu) v této kategorii - koncern neměl co nabídnout.Teď je to jinak a proto jak jsem psal, urve ostatním imho docela dost "bussinesu".Zjednodušeně řečeno, doplnil portfolio o tyto auta, tak je i prodá...tam kde v minulosti díky tomu že je neměl, neprodal nic. :-)
Tak to ano, Fox nebyl zcela plnohodnotná náhrada Lupa, takže v tomto směru dejme tomu, ale tak, jak si to napsal to vyznělo, že celkové/evropské prodeje Upu budou postaveny především na fleetech, které je MUSÍ kupovat. ;-)
Všem racionálně smýšlejícím je zcela jasné, že když se objeví nový konkurent, který je ještě na trh vržen z největšího evropského koncernu, tak na to někdo doplatí. Jak moc, to už je jiná otázka.
Alternativa, že by se neprodal ani kus, kterou tady jeden místní trumbelín protlačuje, se bohužel (pro něj) limitně blíží nule.
Osobně bych spíš tipoval, že se jich bude prodávat docela dost, na střed prodejních tabulek nepochybně má.
Souhlasím, osobně si myslím, že prodeje budou velice slušné a pokud tomu dají dobrou cenovku, tak někteří budou mít problém.Počet prodejů bude souviset s cenou.Pokud do toho půjdou cenově tvrdě(zpočátku tomu nevěřím), tak budou lámat rekordy.Někteří na to doplatí.....myslím že konkurenci to je už jasné teď a jen se modlí aby cena byla vyšší.Určitě se dočkáme i snížení cen u některých typů aut v této kategorii, či zlepšení poměru cena/výkon a tím nemám na mysli kilowaty.Prostě konkurence to pocejtí....
Zaznamenávám první částečně racionální příspěvek...
Ano.. na střed... To bezpochyby... Možná první evropská pětka..., zejména, pokud uděláme součet všech značek... To tady nikdo nezpochybní... Možná...
Ale já znovu (ano ono se hodí do krámu, že já štěkám jako by na potenciální konkurenci, každý si může myslet co chce) reaguji pouze na zde již uvedené články z minulosti a příspěvky na ně.
Nemám síllu číst ani kousek toho co tady kdo vyplodí..., jen reaguji na to málo, co postřehnu... a v minulosti tady byly slova etalon, nový rozměr, nová kvalita, nové technologie... a při tom... nic z toho nám VW nepřinesl!!!! :-) Takže ano... Fox nebyl plnohodnotným nástupcem Lupa... (to zákazníci nesežrali), tak v podstatě můžeme skončit s hodnocením, že nám VW přinesl pouze nástupce Lupa s 10 letým zpožděním.
To je popis reality. Mimoto jen podotýkám, že s touto technikou a koncepcí nejlepší ve třídě nejen že nepřekonal... ale ani neohrozil. I Picanto se pravděpodobně i u nás bude prodávat líp.
To chce klid, ono vem si to tak, jako nemá FIAT v nižší střední moc potencionálnćh kupců, tak to samé neměl koncern.A když už by nějací přišli, tak to bylo zabité cenou.To už teď nebude...jak se co bude prodávat nevím,ale že zavedeným ubude, to si buď jist.Teď jen kolik....bude to o ceně.Image je dán... a věř že oni to povětšinou nastaví dobře.S technikou, motory atd to fakt nemá nic společného.
ja by som pockal na hodnotenie a nodsudzoval ho vopred. Je trochu mimo prehlasovat o aute, ktore este neopustilo fabriku, ze bude mat nizke predaje. Takisto pisat o spolahlivosti, alebo bezpecnosti bez relevantnych udajov,resp. dlhodobej skusenosti je tiez mimo
No tak odsuzovat lze, i když jsou prodeje velké že....Svede se to na hloupost lidí, že jen hlupák si koupí tohle a třeba tamto a že jen vůl by dal 100 litrů třeba za hodinky a nebo Mega za Passata.Lidi, potažmo klouzkové mají rozličné názory, čti vidění světa, s tím nelze nic dělat a vysvětlovat nemá smysl, vlastně zaplať bůh že jsou...Nechme jim ty vteřiny slávy na netu a možnost vysvětlit jak jsou dotyční kupci hloupí.Nakonec kdo by pak kupoval ty vojetý auta že jo.Škoda že se neprodávaj vojetý Rolexky, to by pak mohl někdo založit spolek šPRIMařů a to by pak už tuplem nebyla žádná sranda. >:D I když kdo ví....asi bychom si početli. ;-)
1.Panda už dostává na zadek od nového Picanta.Seděl jsem v ním a příští týden mám jízdu.To auto je kvalitativně jinde než Panda i v základních výbavách natož ve výbavě Sport.
2.Uroveň autosalonů.Raději půjdu do autosalonu,kde tomu rozumí,velmi dobře se chovají k zákazníkovi.Komunikace emailem je v pohodě.
Než tam,kde znalosti žádné,především majitel,případně i jeho syn a ten vedoucí prodeje a prodejce znalosti vůbec žádné,případně narážky na ostatní značky ve kterých nejeli.Sleva mimo ceník směšných 3256 Kč..V servisu výměna oleje buď přelívají olej,nebo nevymění vůbec.Rok stará předváděčka GP,každej tlumič jinou tuhost.Bych mohl pokračovat dál,ale to je na dlouho.Ty víš koho myslím.To ještě ten majitel naŕážky na zaměstance,zažil jsem to i na sebe.Když jim řekneš,co všechno umí Audi A6,tak na tebe hledí jak na mimozemšťana a čeština v autě je pro ně moc drahá.
Poněkud divné hodnocení.
Např v MB je KIA a FIAT pod jednou střechou. A teď raď, jestli tam jsou fundovaní dobře se chovající prodejci, nebo neochotní lemplové.
Picanto je dobrý (hodně mě překvapil interiér :yes:), ale je nové, o 10 let mladší než končící Panda. Takže to moc dobře srovnávat nelze. Až s novou generací.
V Prostějově to má vždycky někdo jinej.V MB jsem v prodejnách nebyl,jenom v muzeu. :-) Já mám tyto zkušenosti.Wolff ví koho myslím,protože si od nich kdysi nechal dělat nabídku.
Ty si nedovedeš představit spojení Fiat Premie - sleva 40%? Já ano, ale pouze v tomhle slova smyslu. Proč ti dva fiatšašci takhle vyvádějí? Že by strach? Jak někdo z vás píše výš, přibude konkurent ( i když já si dovedu představit tuhle řadu aut hlavně třeba v Indii...tam by mohla hodně zamíchat kartami, u nás asi ani ty prodeje obdobné škodovky nebudou nijak vyjímečně, dopěli jsme do fáze prefrencí větších aut před menšími, ale na druhé třetí auto do rodiny v masovějším měřítku to pořád není) a poté, co se objevilo Picanto, nové Rio tak mně napadá, že na tom trhu ztrácí především onen bálečný Fiat. A proč? No, holt nemá co nabídnout - portfolio slaboučké, technika někde jakžtakž drží krok s průmerem (motory, i když honosné anglické názvy nezakryjí fakt, že se jedná o standart - v lepším případě), jinde vlak už dávno ujel (SUV, MPV, kabriolet, sporťák, automaty, pohodlí, bezpečnost, ekologie - vynalezení typu hybrid nebpo třeba elektromobil nikde...), stačí se podívat, kde jsou latinští bratři Francouzi. Navíc většina modelů je zastaralá s jednou karosérií, takže je jasné, komu přes všechny ty kotrmelce s Chryslerem a hunbukem s Pandou/brazilským unem zvoní hrana.
Ono kdo ví, jak dobrej vlastně to byl tah, zkusit to JůEsej.Tam je trh velký a lze spousty věcí "zachránit".Jak hodně a s jakým úspěchem, na to si počkejme.Technika motory kvalita, technika jsou věci důležitěnedůležité...důležité je kolik vydělám, potažmo prodám.A pak mohu investovat...esli do prodejní politiky,image či do techniky no toť věc složitá.Hlavně to nesmí dopadnout ve stylu, auto se povedlo, ale nikdo ho nekupuje. ;-)
To jistě. Na to, abych mohl expandovat na tak zásadní trh jakým je trh USA musím být především zdravý ve svém středu... historky o vstupu alfy na severoamerický trh, o prodejích pětistovek apodobně, to jsou jen barvotiskové verše pro pobavení veřejnosti. Pravda je však v tom, jak si stojí například VW (golf) v Itálii, to je pravda jednak o VW ovšem především pravda o postavení fiatu na domácím trhu. A do toho UP. Ta ostuda, kdyby si tam vedl jako golf... :-)
Já myslím že to není o tom, že by někdo měl ostudu, ale o tom jak to VW umí a že umí to jsou fakta.Toť celé.Můžeme tu rozebrat, zda je to o neschopnosti jednoho, či schopnosti druhého.Myslím, že to je to druhé.Když je něco dobře, tak je to dobře všude.Tomu se špatně konkuruje a konkurent na tom nemusí bejt zrovna zle....jen jaksi někdo to dělá hodně dobře.A Golf je dobře a to co vím uznává i Wolff.Jen holt někdo prodá a někdo ne...
Zažíváme něco výjimečného, zažíváme to, jak Volkswagen začíná tvořit své angažmá v dosud jím opomíjené třídě. Už jen ten nástup bude impozantní - v trojjediné výrobní národní konfiguraci počnou na přelomu roku zaplavovat malí hupíci silnice Evropy. Do toho v očekávání čtyřdveřový - a delší - model, za dveřmi pak samozřejmě elektrický pohon. Může tomuhle někdo kvalitně čelit? Domnívám se, že nikoliv. Jediný taktéž zatím papírový duelant, totiž fiat panda má jediné železo v ohni - výborné prodeje poslední generace. Jenže tahle výhoda je výhodou prvoplánovou, plochou. V tomto segmentu se totiž Volkswagen dosud choval vlažně, sice s mistrovskou elegancí, avšak nikoliv masově. Do minitřídy vstupuje evropská elita středu.
Tedy shrneme-li, pak - různorodost karoserií, podle zatímních obrázků fantastický design (už vidím LUPO GTI) elektrika za rohem, národní mutace, v celku pak projekt UP nemůže dopadnout jinak, než jako třídní evropské eso. Panda na tohle nemá účinné sérum.
Zde je to myšleno v souvislostech původního významu, počeštěně je to kouzelné, ne? Svou profesi revizáka tu snad ani nemusíš tak razantně uplatňovat... >:-[];-)
Vůbec si nemyslím, že by VW kampaň nějak přeplácel. Nedávno tu byl článek o tom, kdo do reklamy naleje nejvíc, koncern (ani jeho značky) to nebyly. ;-)
Byla sice zverejnena cisla, jaka ze to vyjde castka na prodany automobil ale nebyla tam zverejnena celkova suma. A z tohoto pohledu bude WV nejvetsi zadavatel. Jeste si zive vzpominam na aferu Fronta Dnes, kdy udelali objektivni test na Fabii I combi a resume tehdy bylo, ze to auto v beznem provozu je nebezpecne a nikdy nemelo ziskat homologaci. Reakce Skody byla takova, ze na pul roku zastavila inzerci na FDnes no a bylo vymalovano! ;-)
Já v tom nespatřuji žádný velký problém, zde jde v podstatě o faktické rozdělení si Evropy v minivozech, je to logický tah koncernu VW na světovou branku, takže Škoda vykryje východní země a jihovýchod Evropy a VW obskočí střed, včetně Itálie a Francie. Španělsko, Portugalsko a část Francie pak uspokojí Seat. A je to :-)
UP bude (městská) událost tohoto desetiletí. A je už dnes jisté, že VW vytáhne v pravý čas trumf v podobě elektroUPu. To bude poslední hřebík, a odhaduji, že to bude právě UP, který v Evropě rozhýbe trh s elektrickými auty..
Nás může těšit, že designem to bude přenádherné autíčko, a že budeme jeho spoluvýrobci. Jde to správným směrem.
Elektroauta obecně (!), dokud nebudou lepší baterky, jsou slepou uličkou. Ale tato technika se vymýšlí jinde než u VW. I pak je ale sporné nejdřív vyrábět elektřinu na roštu, transportovat a skladovat ji v baterkách. Snad jedině až se bude tankovat bezdrátově.
A design mi připomíná japonské studie na Tokio Motor Show. :no:
To, kde bude VW nakupovat baterky, to není vůbec důležité. Důležitá je právě síla koncernu, schopnost zásadně zainvestovat, připravit celý projekt elektrizace na životné nohy. Pracuje na tom velmi silně Francie, ovšem neměj obavu, že si VW nechá ujet vlak, naopak, bude to on, kdo to v Evropě rozpohybuje.
Trapnost, ze vw tlaci do ludi uz par rokov prichod tohto auta, ktore bezpochyb nebude nicim zaujimave...Prve spravy boli o velmi lacnom aute...
Lenze prisla kriza a vsetci sli dole s cenou...
Up prichadza neskoro...
A s tou cenou, ktora by mala zacinat okolo 8ich tisic___tak tomu nedavam sanc, tak ako aj ludia od vw BA...
Minvwi za 8k? Dakujem___neprosim...
tenhle auťák má fakt "koule", v současné produkci VW jedno z nejlepších aut a jednoznačný trhák, předchozí model byl také bomba, ale tohle nastavilo úplně novou laťku, čekací doba nebude v měsících ale v letech a žádná cena nebude vysoká, nezbývá než čekat a doufat
(v čr odhaduji tak 5-10 (pět až deset) prodaných kusů/rok)
Nepochybně je pravdou, že Up se bude prodávat, na vrchol třídy to asi nebude, ale to 5. místo v prodejích by skutečně zaujmout mohl, pro mně je favoritem Aygo, ale to je jen můj názor. Fiat si za stávající situaci může sám. Z aliance s Chryslerem Mercedes vycouval a moc dobře věděl proč a motory Multiair to (ať jsou moderní jak chtějí), to nezachrání. Špatný marketing, malé portfolio modelů, a to nemluvím o relativně malé hustotě servisů atd. Re-branding amerických modelů, je už jen "třešničkou" na "zkyslém" dortu. S těmito modely se vytratí i ty zbytky italské elegance co Fiat měl, bohužel, k jeho vlastní škodě. Dost na tom, že management Fiatu označil segment hatchbacků nižší střední třídy za neperspektivní a podle všeho, nejspíš nástupce Punta nebude. Takové rozhodnutí je v třídě nejprodávanějších vozů na vyhazov.