Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Up: Vše co už víme

Již jen týdny nás dělí od velké premiéry prvního ze zástupců městských minivozů z New Small Family (NSF); Volkswagenu Up. Co zatím víme?
Zpět na článek
16. 8. 2011 10:14
16. 8. 2011 12:05
16. 8. 2011 12:49
16. 8. 2011 14:07
16. 8. 2011 11:12
16. 8. 2011 11:14
16. 8. 2011 11:20
16. 8. 2011 13:45
16. 8. 2011 13:48
16. 8. 2011 13:56
16. 8. 2011 14:05
16. 8. 2011 15:15
16. 8. 2011 19:42
17. 8. 2011 08:33
17. 8. 2011 10:25
17. 8. 2011 10:46
17. 8. 2011 11:02
16. 8. 2011 14:00
16. 8. 2011 14:14
16. 8. 2011 14:34
16. 8. 2011 15:23
16. 8. 2011 15:59
16. 8. 2011 16:59
16. 8. 2011 18:27
16. 8. 2011 20:07
16. 8. 2011 21:23
16. 8. 2011 22:18
17. 8. 2011 08:49
16. 8. 2011 22:43
17. 8. 2011 11:05
16. 8. 2011 10:14
takže Panda
velký humbuk a nakonec nic.
není důvod opět a znovu nekoupit modernější, prostornější, bezpečnější, spolehlivější Pandu. :yes:

Z ohlášených technických fines se nakonec do výroby (protože cena) nedostalo VŮBEC nic a UP je zcle podle očekávání na plné čáře rozdrcen Pandou (která již bude mít v nabídce moderní multiair motory) vč. výbavových prvků, o kterých UP! ani neslyšel.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - white label
16. 8. 2011 10:39
Re: takže Panda
...opravdu "nečekaně" tvrdí megatragikomik wolff... >:D
16. 8. 2011 12:05
Re: takže Panda
Tragikomika si hňupe nech od cesty.

Možná by bylo dobré zaméct si před vlastním koncernovým prahem a podívat se o čem to vlastně píšu, o čem je článek a jaké se zde objevovaly články o UP!

I když se přiznám, že sem to auto nesledoval, ještě teď mám v živé paměti jednu oslavnou ódu, jednoho zde se vyskytujícího jedince na téma, nová měřítka ve třídě mini...a drcení do té doby zavedené konkurence (hlavně tedy Fiatu).

Pro připomenutí jen uvedu, že UP se měl skutečně honosit mnoha novými technickými řešeními, které z něho teoreticky mohly udělat vyjímečné auto a tedy i konkurenčně schopné vzhledem k mírně vyšší ceně.

Leč, jak je zde napsáno, realita je úplně někde jinde a VW přichází s běžným prdítkem do třídy, kde už dnes prohrál válku (naprosto v konzervativním provedení - žádný motor vzadu, žádné moderní turbomotory atd...). Vaše tupá banda s tím nemusí souhlasit, ale zatímco UP se teď rozjíždí, Fiat dnes přichází s novou generací Pandy, která je dál než příchozí UP a o počtu prodaných F 500 - vejbuchu tisíciletí (úspěšně prodávané již i v USA) nebudu už ani psát.

Takže prvně ukliď u sebe doma, pak se rozprskávej na druhý, kteří napíšou jen a pouze pravdu.

Mimoto... Specifikace Pandy už svůj obrys mají (dají se dohledat) a výbava (např. obdoba aktivního tempomatu) a motory (teinairy) co Panda bude mít jsou již známé. Up ! na ně dle uvedených informací nemá. I cena u Pandy bude nakonec zjevně lepší (za znatelně prostornější auto).

>:-[]
16. 8. 2011 12:16
Re: takže Panda
Opět mimo.
UP! ještě ani nevyjel a ty už víš, že ve všem prohrál. To je tvrzení hodné snad jen takového prosťáčka, jakým si ty. ;-)

O bilancování se můžeš pokusit třeba po roce prodejů.
Avatar - white label
16. 8. 2011 12:48
Re: takže Panda
Uklidnit by ses měl především ty, cholerický komiku, abys tu nemusel primitivně prskat a používat přitom výrazy, jako je "hňup", které jen potvrzují tvou (ne)úroveň... ;-)
16. 8. 2011 12:49
Re: takže Panda
O neúrovni si udělej obrázek u sebe...co a jak píšeš...
To je neúroveň..., když píšeš tak, že tě musím nazvat hňupem.

A nezapomeň na ten úklid...
Avatar - white label
16. 8. 2011 13:08
Re: takže Panda
Ale copak, že by opět to známé - zloděj kříčí: "chyťte zloděje!"
16. 8. 2011 13:44
Re: takže Panda
To, že ti šašku asi někdo přefik starou a máš potřebu se tady vyzuřit tady opravdu nikoho nezajímá. Sedni si do toho svého italského prdítka, cos tady o něm před třemi čtyřmi lety tvrdil, jak "smaže" Golfa a dneska se skoro neprodává a jeď se projet s otevřeným okýnkem - zchladí ti to hlavu.

Jinak tvoje hysterické vztekání v kombinaci s bezmocbýni nadávkami mně velmi těší. Ta tvoje bezmoc, ten vzteky poprskanej monitor - no prostě paráda. JInak pro tebe a tobě podobné platí (stejně jako pro fiat potažmo taliány ve vztahu k VW a Němcům) - kam trpaslík nedosáhne, tam aspoň plivne.
16. 8. 2011 10:55
Re: takže Panda
Auto ještě ani nevyjelo, není žádný test ani paleta výbav a ty už opět "víš".

Ale my tu všichni víme, že to tvé "vědění" je spíše souborem napínavých očekávání a přání, které se časem ukáží pouze jako vlhké sny, které v konfrontaci s realitou - opět - neobstojí. ;-)
16. 8. 2011 10:57
Re: takže Panda
>:D :yes:
No a dvouválec nebude, protože při potížích s chodem 3válce, by se to vůbec nerozeběhlo.
16. 8. 2011 10:59
Re: takže Panda
Koukám, že pro vás začala platit úměra - čím míň válců - tím lépe! >:D
16. 8. 2011 11:02
Re: takže Panda
Hlavně jsem zvědav, jak budeš reagovat na přeříznutý 6válec BMW.
16. 8. 2011 11:04
Re: takže Panda
A copak se nedá koupit šestiválec (u BMW) celý? ;-)
16. 8. 2011 11:11
Re: takže Panda
Ve výprodeji v akci teď ještě ano.
Ale s křížem po funuse budou pro některé 3válce BMW high-tech. Šestiválce už skorem leží na márách...
16. 8. 2011 13:45
Re: takže Panda
Nezapomeň tady taky nechat nějakou tu nenávistnou poznámku na SUV, minule ses dost nesnažil, mylsím v tý diskuzi o škodovkách ve Finsku, tak něco údernějšího prosím.
16. 8. 2011 13:55
Re: takže Panda
Žeby potrefená husa? Ano, nemám rád SUV. A o majitelích si myslím své. A ty vyjímky jen potvrzují pravidlo.
16. 8. 2011 19:37
Re: takže Panda
Já SUV taky nemusím, ale nepíšu aspoň takový sr_ačky.
16. 8. 2011 11:17
Re: takže Panda
Panda by měla mít staženou pr-del.To jsou fakta......je komické že jsi Wolffe dodnes nepochopil že auta se neprodávájí dle techniky....k čemu jsou Brávu mulitiÁry,MultiJety....k ničemu.To auto má směšné prodeje a přitom není špatné.Takže jediné co může Fiat "zachránit", že do toho koncern nepůjde cenově.Pokud půjde....má Fiat problém.To jsou holá a tvrdá fakta!!A techniku neřeš.... ta většinu kupců fakt neřeší a věz že pár(hodně) firem v EU bude mít alternativu co budou MUSET kupovat místo Fiatu.
16. 8. 2011 11:28
Re: takže Panda
Což je fakt a bohužel smutné. Dobře napsáno :yes:
Snad ani nejde o Fiat jako takový, ale obecně o to MUSET kupovat jen to správné.
16. 8. 2011 13:36
Re: takže Panda
Bravo King of rain :yes: :yes: . Naozaj smutne, ale potvrdil si i moju skusenost. Nie je to technika, ktora sa predava. S poslednymi desiatimi kupcami nejakeho noveho auta som sa rozpraval a ani jeden nemal ani tusenia o nejakych technologiach. Co rozhodovalo??? Meno-znacka a takmer vzdy vyhral VW. Nic proti VW, ale odkial cerpa VW taku dobru povest, to netusim, zvlast ked po skusenostiach s majitelmi sucasnych VW (zvlast Polo a Passat predchadzajucej generacie) to az tak ruzovo nevypada.
16. 8. 2011 22:12
Re: takže Panda
Je to bohužel tak, pověst přetrvává daleko déle, než její důvod. Takže VW má spoustu lidí a firem pořád zafixovaného jako výrobce Golfu II. a III., což byla opravdu spolehlivá a dobře postavená auta a Italové stále doplácí na chyby 70. a částečně 80. let. ;-\ A to přestože dnes je to jinak, VW má velké potíže se spolehlivostí (motory HTP a 2.0 TDI, převodovky DSG, elektronika všeho druhu...), zatímco Fiat se současnými modely prakticky žádné...
Avatar - white label
16. 8. 2011 11:34
Re: takže Panda
Proč MUSÍ kupova třeba Golfy místo Brava i samotní Italové asi "víš" taky, co? ;-)
16. 8. 2011 11:35
Re: takže Panda
To už je jinak....já se bavil o Fleetu.... :-)
Avatar - white label
16. 8. 2011 11:39
Re: takže Panda
Takže zrovna Panda/Up apod. jsou typicky fleetové vozy? A co třeba v té Itálii (Francii, Anglii), tam fleety neexistují, tam NEMUSÍ kupovat Fiaty (Renaulty, Peugeoty, Fordy...), fleety jsou snad jen v Německu?
16. 8. 2011 12:56
Re: takže Panda
Nechápeš....já to myslel tak, že do současnosti neměl koncern co nabídnout.Teď je-to bude jinak, bude mít co nabídnout a tam kde dříve museli koupit mimo koncern(jinak zbytek mají-kupují auta z koncernu) v této kategorii - koncern neměl co nabídnout.Teď je to jinak a proto jak jsem psal, urve ostatním imho docela dost "bussinesu".Zjednodušeně řečeno, doplnil portfolio o tyto auta, tak je i prodá...tam kde v minulosti díky tomu že je neměl, neprodal nic. :-)
Avatar - white label
16. 8. 2011 13:12
Re: takže Panda
Tak to ano, Fox nebyl zcela plnohodnotná náhrada Lupa, takže v tomto směru dejme tomu, ale tak, jak si to napsal to vyznělo, že celkové/evropské prodeje Upu budou postaveny především na fleetech, které je MUSÍ kupovat. ;-)
16. 8. 2011 13:15
Re: takže Panda
Všem racionálně smýšlejícím je zcela jasné, že když se objeví nový konkurent, který je ještě na trh vržen z největšího evropského koncernu, tak na to někdo doplatí. Jak moc, to už je jiná otázka.
Alternativa, že by se neprodal ani kus, kterou tady jeden místní trumbelín protlačuje, se bohužel (pro něj) limitně blíží nule.

Osobně bych spíš tipoval, že se jich bude prodávat docela dost, na střed prodejních tabulek nepochybně má.
16. 8. 2011 14:03
Re: takže Panda
Souhlasím, osobně si myslím, že prodeje budou velice slušné a pokud tomu dají dobrou cenovku, tak někteří budou mít problém.Počet prodejů bude souviset s cenou.Pokud do toho půjdou cenově tvrdě(zpočátku tomu nevěřím), tak budou lámat rekordy.Někteří na to doplatí.....myslím že konkurenci to je už jasné teď a jen se modlí aby cena byla vyšší.Určitě se dočkáme i snížení cen u některých typů aut v této kategorii, či zlepšení poměru cena/výkon a tím nemám na mysli kilowaty.Prostě konkurence to pocejtí....
16. 8. 2011 14:07
Re: takže Panda
Zaznamenávám první částečně racionální příspěvek...

Ano.. na střed... To bezpochyby... Možná první evropská pětka..., zejména, pokud uděláme součet všech značek... To tady nikdo nezpochybní... Možná...

Ale já znovu (ano ono se hodí do krámu, že já štěkám jako by na potenciální konkurenci, každý si může myslet co chce) reaguji pouze na zde již uvedené články z minulosti a příspěvky na ně.

Nemám síllu číst ani kousek toho co tady kdo vyplodí..., jen reaguji na to málo, co postřehnu... a v minulosti tady byly slova etalon, nový rozměr, nová kvalita, nové technologie... a při tom... nic z toho nám VW nepřinesl!!!! :-) Takže ano... Fox nebyl plnohodnotným nástupcem Lupa... (to zákazníci nesežrali), tak v podstatě můžeme skončit s hodnocením, že nám VW přinesl pouze nástupce Lupa s 10 letým zpožděním.

To je popis reality. Mimoto jen podotýkám, že s touto technikou a koncepcí nejlepší ve třídě nejen že nepřekonal... ale ani neohrozil. I Picanto se pravděpodobně i u nás bude prodávat líp.
16. 8. 2011 14:16
Re: takže Panda
To chce klid, ono vem si to tak, jako nemá FIAT v nižší střední moc potencionálnćh kupců, tak to samé neměl koncern.A když už by nějací přišli, tak to bylo zabité cenou.To už teď nebude...jak se co bude prodávat nevím,ale že zavedeným ubude, to si buď jist.Teď jen kolik....bude to o ceně.Image je dán... a věř že oni to povětšinou nastaví dobře.S technikou, motory atd to fakt nemá nic společného.
16. 8. 2011 15:00
Re: takže Panda
ja by som pockal na hodnotenie a nodsudzoval ho vopred. Je trochu mimo prehlasovat o aute, ktore este neopustilo fabriku, ze bude mat nizke predaje. Takisto pisat o spolahlivosti, alebo bezpecnosti bez relevantnych udajov,resp. dlhodobej skusenosti je tiez mimo
16. 8. 2011 16:44
Re: takže Panda
No tak odsuzovat lze, i když jsou prodeje velké že....Svede se to na hloupost lidí, že jen hlupák si koupí tohle a třeba tamto a že jen vůl by dal 100 litrů třeba za hodinky a nebo Mega za Passata.Lidi, potažmo klouzkové mají rozličné názory, čti vidění světa, s tím nelze nic dělat a vysvětlovat nemá smysl, vlastně zaplať bůh že jsou...Nechme jim ty vteřiny slávy na netu a možnost vysvětlit jak jsou dotyční kupci hloupí.Nakonec kdo by pak kupoval ty vojetý auta že jo.Škoda že se neprodávaj vojetý Rolexky, to by pak mohl někdo založit spolek šPRIMařů a to by pak už tuplem nebyla žádná sranda. >:D I když kdo ví....asi bychom si početli. ;-)
16. 8. 2011 18:43
Re: takže Panda
Já ti to řeknu asi takhle:

1.Panda už dostává na zadek od nového Picanta.Seděl jsem v ním a příští týden mám jízdu.To auto je kvalitativně jinde než Panda i v základních výbavách natož ve výbavě Sport.

2.Uroveň autosalonů.Raději půjdu do autosalonu,kde tomu rozumí,velmi dobře se chovají k zákazníkovi.Komunikace emailem je v pohodě.

Než tam,kde znalosti žádné,především majitel,případně i jeho syn a ten vedoucí prodeje a prodejce znalosti vůbec žádné,případně narážky na ostatní značky ve kterých nejeli.Sleva mimo ceník směšných 3256 Kč..V servisu výměna oleje buď přelívají olej,nebo nevymění vůbec.Rok stará předváděčka GP,každej tlumič jinou tuhost.Bych mohl pokračovat dál,ale to je na dlouho.Ty víš koho myslím.To ještě ten majitel naŕážky na zaměstance,zažil jsem to i na sebe.Když jim řekneš,co všechno umí Audi A6,tak na tebe hledí jak na mimozemšťana a čeština v autě je pro ně moc drahá.
16. 8. 2011 19:30
Re: takže Panda
Poněkud divné hodnocení.
Např v MB je KIA a FIAT pod jednou střechou. A teď raď, jestli tam jsou fundovaní dobře se chovající prodejci, nebo neochotní lemplové.
Picanto je dobrý (hodně mě překvapil interiér :yes:), ale je nové, o 10 let mladší než končící Panda. Takže to moc dobře srovnávat nelze. Až s novou generací.
16. 8. 2011 19:36
Re: takže Panda
V Prostějově to má vždycky někdo jinej.V MB jsem v prodejnách nebyl,jenom v muzeu. :-) Já mám tyto zkušenosti.Wolff ví koho myslím,protože si od nich kdysi nechal dělat nabídku.
16. 8. 2011 22:13
Re: takže Panda
Nezapomínej, že už za pár týdnů je tu nová generace Pandy, tu pak srovnávej s novým Picantem.
17. 8. 2011 08:44
Re: takže Panda
Jo.Brazilské Uno na původním podvozku. :no:
16. 8. 2011 11:06
Proč je v anketě
ignorována prémiová 500? To je diskriminace.
Rozbalit vlákno
8
16. 8. 2011 11:18
Re: Proč je v anketě
Předsednictvo Zlatého ventilku děkuje, že je F500 prémiová třída si tu nedovolil nikdo zatím ani myslet, natožpak to napsat... >:D
Avatar - white label
16. 8. 2011 11:18
Re: Proč je v anketě
Vidím, že dvouválce jsou vrcholem motorařiny a pětistovka už je vlastně prémie... Tak to je fakt diskriminace! >:-[]
Avatar - kari.laz
16. 8. 2011 12:21
Re: Proč je v anketě
Tak jste mě předběhli. Než jsem se stačil vzpamatovat ze smíchu, který mě zachvátil při pomyšlení na slovní spojení Fiat-Premie.
16. 8. 2011 13:56
Re: Proč je v anketě
Ty si nedovedeš představit spojení Fiat Premie - sleva 40%? Já ano, ale pouze v tomhle slova smyslu. Proč ti dva fiatšašci takhle vyvádějí? Že by strach? Jak někdo z vás píše výš, přibude konkurent ( i když já si dovedu představit tuhle řadu aut hlavně třeba v Indii...tam by mohla hodně zamíchat kartami, u nás asi ani ty prodeje obdobné škodovky nebudou nijak vyjímečně, dopěli jsme do fáze prefrencí větších aut před menšími, ale na druhé třetí auto do rodiny v masovějším měřítku to pořád není) a poté, co se objevilo Picanto, nové Rio tak mně napadá, že na tom trhu ztrácí především onen bálečný Fiat. A proč? No, holt nemá co nabídnout - portfolio slaboučké, technika někde jakžtakž drží krok s průmerem (motory, i když honosné anglické názvy nezakryjí fakt, že se jedná o standart - v lepším případě), jinde vlak už dávno ujel (SUV, MPV, kabriolet, sporťák, automaty, pohodlí, bezpečnost, ekologie - vynalezení typu hybrid nebpo třeba elektromobil nikde...), stačí se podívat, kde jsou latinští bratři Francouzi. Navíc většina modelů je zastaralá s jednou karosérií, takže je jasné, komu přes všechny ty kotrmelce s Chryslerem a hunbukem s Pandou/brazilským unem zvoní hrana.
16. 8. 2011 14:02
Re: Proč je v anketě
Dobrá úvaha :yes:
16. 8. 2011 14:11
Re: Proč je v anketě
Ono kdo ví, jak dobrej vlastně to byl tah, zkusit to JůEsej.Tam je trh velký a lze spousty věcí "zachránit".Jak hodně a s jakým úspěchem, na to si počkejme.Technika motory kvalita, technika jsou věci důležitěnedůležité...důležité je kolik vydělám, potažmo prodám.A pak mohu investovat...esli do prodejní politiky,image či do techniky no toť věc složitá.Hlavně to nesmí dopadnout ve stylu, auto se povedlo, ale nikdo ho nekupuje. ;-)
16. 8. 2011 14:30
Re: Proč je v anketě
To jistě. Na to, abych mohl expandovat na tak zásadní trh jakým je trh USA musím být především zdravý ve svém středu... historky o vstupu alfy na severoamerický trh, o prodejích pětistovek apodobně, to jsou jen barvotiskové verše pro pobavení veřejnosti. Pravda je však v tom, jak si stojí například VW (golf) v Itálii, to je pravda jednak o VW ovšem především pravda o postavení fiatu na domácím trhu. A do toho UP. Ta ostuda, kdyby si tam vedl jako golf... :-)
16. 8. 2011 16:32
Re: Proč je v anketě
Já myslím že to není o tom, že by někdo měl ostudu, ale o tom jak to VW umí a že umí to jsou fakta.Toť celé.Můžeme tu rozebrat, zda je to o neschopnosti jednoho, či schopnosti druhého.Myslím, že to je to druhé.Když je něco dobře, tak je to dobře všude.Tomu se špatně konkuruje a konkurent na tom nemusí bejt zrovna zle....jen jaksi někdo to dělá hodně dobře.A Golf je dobře a to co vím uznává i Wolff.Jen holt někdo prodá a někdo ne...
16. 8. 2011 11:12
HUP
Zažíváme něco výjimečného, zažíváme to, jak Volkswagen začíná tvořit své angažmá v dosud jím opomíjené třídě. Už jen ten nástup bude impozantní - v trojjediné výrobní národní konfiguraci počnou na přelomu roku zaplavovat malí hupíci silnice Evropy. Do toho v očekávání čtyřdveřový - a delší - model, za dveřmi pak samozřejmě elektrický pohon. Může tomuhle někdo kvalitně čelit? Domnívám se, že nikoliv. Jediný taktéž zatím papírový duelant, totiž fiat panda má jediné železo v ohni - výborné prodeje poslední generace. Jenže tahle výhoda je výhodou prvoplánovou, plochou. V tomto segmentu se totiž Volkswagen dosud choval vlažně, sice s mistrovskou elegancí, avšak nikoliv masově. Do minitřídy vstupuje evropská elita středu.

Tedy shrneme-li, pak - různorodost karoserií, podle zatímních obrázků fantastický design (už vidím LUPO GTI) elektrika za rohem, národní mutace, v celku pak projekt UP nemůže dopadnout jinak, než jako třídní evropské eso. Panda na tohle nemá účinné sérum.
Rozbalit vlákno
17
16. 8. 2011 11:14
Re: HUP
HUP - hlavní uzávěr plynu? >:D
Ty vole ale jinak dobrej marketing. >:D :yes:
16. 8. 2011 11:20
Re: HUP
Zde je to myšleno v souvislostech původního významu, počeštěně je to kouzelné, ne? Svou profesi revizáka tu snad ani nemusíš tak razantně uplatňovat... >:-[] ;-)
16. 8. 2011 13:45
Re: HUP
Ja mam spise obavu jak VW bude chtit technicky - nastavenim - vybavou a cenou skrtit Skodu City vuci UP ci pozdeji malemu Seatu MII... :-|
16. 8. 2011 13:48
Re: HUP
Tady se nějaké škrcení řešit nebude. Tohle bude masovka, žádný imagemaker.
Očekávám obdobnou politiku jako u kolínských trojčat.
16. 8. 2011 13:56
Re: HUP
Nu necham se mile prekvapit, ikdyz tato trida aut neni pro mne, jeste do duchodu delako....
16. 8. 2011 14:05
Re: HUP
Pleteš se - bude to PRÉMIE! Jako 500ka.
Avatar - pumpkin
16. 8. 2011 15:15
Re: HUP
samozrejme >:D ale teraz vážne, Up sa na 500-ku nechytá.
VW bude potrebovať veľmi silnú mediálnu kampaň aby predával.
16. 8. 2011 19:42
Re: HUP
Vůbec si nemyslím, že by VW kampaň nějak přeplácel. Nedávno tu byl článek o tom, kdo do reklamy naleje nejvíc, koncern (ani jeho značky) to nebyly. ;-)
17. 8. 2011 08:33
Re: HUP
To je dôkaz, že to koncern robí dobre. Veľký účinok za menšie investície. Tak sa to robí.
17. 8. 2011 10:25
Re: HUP
Byla sice zverejnena cisla, jaka ze to vyjde castka na prodany automobil ale nebyla tam zverejnena celkova suma. A z tohoto pohledu bude WV nejvetsi zadavatel. Jeste si zive vzpominam na aferu Fronta Dnes, kdy udelali objektivni test na Fabii I combi a resume tehdy bylo, ze to auto v beznem provozu je nebezpecne a nikdy nemelo ziskat homologaci. Reakce Skody byla takova, ze na pul roku zastavila inzerci na FDnes no a bylo vymalovano! ;-)
Avatar - white label
17. 8. 2011 10:46
Re: HUP
Zrovna ve Frontě/Dnes a spol., jsou opravdu "odborně-objektivní" testy automobilů... >:-[]
17. 8. 2011 11:02
Re: HUP
Je problém si ty čísla vynásobit?
16. 8. 2011 14:00
Re: HUP
Já v tom nespatřuji žádný velký problém, zde jde v podstatě o faktické rozdělení si Evropy v minivozech, je to logický tah koncernu VW na světovou branku, takže Škoda vykryje východní země a jihovýchod Evropy a VW obskočí střed, včetně Itálie a Francie. Španělsko, Portugalsko a část Francie pak uspokojí Seat. A je to :-)

UP bude (městská) událost tohoto desetiletí. A je už dnes jisté, že VW vytáhne v pravý čas trumf v podobě elektroUPu. To bude poslední hřebík, a odhaduji, že to bude právě UP, který v Evropě rozhýbe trh s elektrickými auty..

Nás může těšit, že designem to bude přenádherné autíčko, a že budeme jeho spoluvýrobci. Jde to správným směrem.
16. 8. 2011 14:14
Re: HUP
Elektroauta obecně (!), dokud nebudou lepší baterky, jsou slepou uličkou. Ale tato technika se vymýšlí jinde než u VW. I pak je ale sporné nejdřív vyrábět elektřinu na roštu, transportovat a skladovat ji v baterkách. Snad jedině až se bude tankovat bezdrátově.
A design mi připomíná japonské studie na Tokio Motor Show. :no:
16. 8. 2011 14:34
Re: HUP
To, kde bude VW nakupovat baterky, to není vůbec důležité. Důležitá je právě síla koncernu, schopnost zásadně zainvestovat, připravit celý projekt elektrizace na životné nohy. Pracuje na tom velmi silně Francie, ovšem neměj obavu, že si VW nechá ujet vlak, naopak, bude to on, kdo to v Evropě rozpohybuje.
Avatar - pumpkin
16. 8. 2011 15:23
Re: HUP
Aj nás teší že sa bude vyrábať v Bratislave :-)
Avatar - Guttalax
16. 8. 2011 16:59
žmol
;-) Je to ještě vůbec auto? Nepatří to už do kategorie jako kdysi Velorex? >:D
Rozbalit vlákno
0
16. 8. 2011 18:27
Premiéra
Premiéra je 20.8.2011.Stránky budou funkční od tohoto data: [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
16. 8. 2011 19:44
Re: Premiéra
Hmmm, to jsou mi ale věci. Vidím, že VW zacílil silně na mladé a nezávislé.
Avatar - pumpkin
16. 8. 2011 20:07
Re: Premiéra
No som zvedavý. Podľa môjho zdroju to žiadna revolúcia nebude. Ale to asi ani nikto nečaká okrem skalných fanúšikov VW. [odkaz] :)
16. 8. 2011 20:24
Re: Premiéra
A co by sis jako představoval? Létající auto?
Avatar - pumpkin
16. 8. 2011 21:23
Re: Premiéra
Nie som fanúšik koncernu a od VW všeobecne toho moc neočakávam.
17. 8. 2011 11:10
Re: Premiéra
Já se spíš ptal, co by pro tebe bylo uspokojující?
třeba turbomotory kam se podíváš, či cena 5000 Ojro, či čtyřzónová klimatizace?
16. 8. 2011 22:18
Re: Premiéra
...a nová Panda bude ve Frankfurtu v září. No to bude zajímavý souboj. Já sázím na Pandu.
17. 8. 2011 00:02
Re: Premiéra
Že bude levnější?Tak to si vsadím taky. ;-)
17. 8. 2011 08:49
Re: Premiéra
Jo, taky bych tipoval, že jednou z výhod Pandy bude nižší cena, navíc už rovnou za pětidveřovou karoserii.
16. 8. 2011 22:43
PR
Trapnost, ze vw tlaci do ludi uz par rokov prichod tohto auta, ktore bezpochyb nebude nicim zaujimave...Prve spravy boli o velmi lacnom aute...
Lenze prisla kriza a vsetci sli dole s cenou...
Up prichadza neskoro...
A s tou cenou, ktora by mala zacinat okolo 8ich tisic___tak tomu nedavam sanc, tak ako aj ludia od vw BA...
Minvwi za 8k? Dakujem___neprosim...
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2011 11:05
Re: PR
To víš, koncern si na "nejnižší" cenu prostě hrát nemusí. ;-)
17. 8. 2011 21:55
tenhle auťák má fakt "koule"
tenhle auťák má fakt "koule", v současné produkci VW jedno z nejlepších aut a jednoznačný trhák, předchozí model byl také bomba, ale tohle nastavilo úplně novou laťku, čekací doba nebude v měsících ale v letech a žádná cena nebude vysoká, nezbývá než čekat a doufat

(v čr odhaduji tak 5-10 (pět až deset) prodaných kusů/rok)
Rozbalit vlákno
0
18. 8. 2011 01:19
Volkswagen Up
Nepochybně je pravdou, že Up se bude prodávat, na vrchol třídy to asi nebude, ale to 5. místo v prodejích by skutečně zaujmout mohl, pro mně je favoritem Aygo, ale to je jen můj názor. Fiat si za stávající situaci může sám. Z aliance s Chryslerem Mercedes vycouval a moc dobře věděl proč a motory Multiair to (ať jsou moderní jak chtějí), to nezachrání. Špatný marketing, malé portfolio modelů, a to nemluvím o relativně malé hustotě servisů atd. Re-branding amerických modelů, je už jen "třešničkou" na "zkyslém" dortu. S těmito modely se vytratí i ty zbytky italské elegance co Fiat měl, bohužel, k jeho vlastní škodě. Dost na tom, že management Fiatu označil segment hatchbacků nižší střední třídy za neperspektivní a podle všeho, nejspíš nástupce Punta nebude. Takové rozhodnutí je v třídě nejprodávanějších vozů na vyhazov.
Rozbalit vlákno
0