Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový VW Golf od 359.900,- Kč, turbodiesel zatím od 461.700,-Kč

Golf šesté generace bude znát na začátku prodeje jen dva stupně výbavy, tři příplatkové položky a tři objemy motorů. Turbodiesely 1.6 TDI přijdou až na jaře. Z toho je vidět, že ceník musíme považovat za... dočasný.
Zpět na článek
1. 12. 2008 08:35
neregistrovaný "rickyr"
1. 12. 2008 08:57
neregistrovaný "RayBan"
1. 12. 2008 23:25
neregistrovaný "babo"
1. 12. 2008 08:37
1. 12. 2008 08:44
1. 12. 2008 09:09
1. 12. 2008 09:11
1. 12. 2008 09:15
1. 12. 2008 09:22
1. 12. 2008 09:32
1. 12. 2008 11:21
1. 12. 2008 11:36
1. 12. 2008 11:39
1. 12. 2008 12:00
1. 12. 2008 12:53
1. 12. 2008 12:54
1. 12. 2008 13:50
1. 12. 2008 13:44
1. 12. 2008 13:55
1. 12. 2008 23:14
2. 12. 2008 13:24
2. 12. 2008 14:54
1. 12. 2008 16:07
1. 12. 2008 23:09
2. 12. 2008 08:22
2. 12. 2008 09:32
2. 12. 2008 10:55
2. 12. 2008 11:39
2. 12. 2008 14:56
2. 12. 2008 21:45
1. 12. 2008 10:35
neregistrovaný "kox"
1. 12. 2008 21:16
1. 12. 2008 08:55
neregistrovaný "RayBan"
1. 12. 2008 09:23
neregistrovaný "RayBan"
1. 12. 2008 09:38
1. 12. 2008 12:03
neregistrovaný "babo"
1. 12. 2008 10:48
1. 12. 2008 21:23
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 12. 2008 11:00
1. 12. 2008 11:06
1. 12. 2008 11:11
1. 12. 2008 19:41
1. 12. 2008 22:50
1. 12. 2008 11:42
1. 12. 2008 13:38
1. 12. 2008 14:02
1. 12. 2008 15:14
1. 12. 2008 16:05
1. 12. 2008 16:10
1. 12. 2008 16:49
neregistrovaný "RayBan"
1. 12. 2008 21:48
1. 12. 2008 22:04
2. 12. 2008 10:25
neregistrovaný "teoretik"
1. 12. 2008 07:59
Tak já začnu.
Tohle předražený, poruchový auto si může koupit jenom hňup.
Rozbalit vlákno
5
1. 12. 2008 08:23
Re: Tak já začnu.
Mozes blizsie popisat poruchy ktore si mal na 6-kovom Golfe ?
1. 12. 2008 10:16
Re: Tak já začnu.
Pravidelné poruchy erekce.
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 10:23
Re: Tak já začnu.
tak koukej mazat pro vjágru.... >:-[]
7. 1. 2009 21:45
Re: Tak já začnu.
a ja dokončím:
1)pozri TUV reporty
2)pozri J.D.Power
a hlavne pozri Dekra testy spoľahlivosti, ktoré sa robili na počet najazdených kilometrov a môžeme sa o Golfe baviť. Takto si akurát na smiech...
Avatar - Hammunasakra
7. 1. 2009 22:15
Re: Tak já začnu.
Tak já tedy "pozerám" na GTÜ tabulky (řadí dle kategorií vozů) a Golf věru "nic/moc" ;-\ , některé roky dokonce :no:
Budu konkrétní:
do 3 let: Golf IV/Bora - předPOSLEDNí! Golf V/Jetta - 4 (to jde - z 18ti)
do 5 let: Golf V/Jetta - 6tý; Golf IV/Bora - 5tý, ale od konce (16.)
do 7 let: Golf IV/Bora - 8;
do a přes 9 let: 3. z 12ti - to zase jde
Nicnémě nějaký "etalon" - to spíše nee (etalon je Prius a bmw 1 a v "důchodovém" věku Impreza a Corolla
Nu, nebyla to "tragedie", ale ceny golf za "přehnané" - to tedy považuji (i) já ;-)
1. 12. 2008 08:31
Konečně přiměřená cena
Golf byl vždy výborné auto, ale nechal si za to zaplatit. Teď přichází konečně jako nový model s částkami, které se blíží mottu "Volkswagen". Navíc standardní výbava a ceny příplatků se také snaží přiblížit normálním lidem.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "rickyr"
1. 12. 2008 08:35
Re: Konečně přiměřená cena
to nemyslis vazne? 620000,- za zaklad jedine motorizace co v nem dava smysl mi prijde ujete... ta cenu neni daleko od mercedes C, audi a4 atd
neregistrovaný "RayBan"
1. 12. 2008 08:57
Re: Konečně přiměřená cena
Vábnička, stačí počkat do jara nebo se podívat do Německa.
1. 12. 2008 23:03
Re: Konečně přiměřená cena
Nebo k treba k eskimakum do Gronska... :-!
1. 12. 2008 10:25
Re: Konečně přiměřená cena
Jo, 360 litrov je primerane. Len keby v cene bol uz aj motor! Nechapem tuto koncernovu politiku: Skodovka predava Octavie bez autoradia, a VW zase Golf bez motora...
1. 12. 2008 10:43
Re: Konečně přiměřená cena
>:D :yes:
1. 12. 2008 19:25
Re: Konečně přiměřená cena
:yes: :yes:
neregistrovaný "babo"
1. 12. 2008 23:25
Re: Konečně přiměřená cena
no nie ze by na tom Focus bol nejako lepsie, ze :-) Ten ma celkovo pouzitelne asi 2 motori na nasom trhu 1.6 Ti VCT a T5 od Volva. S prizmurenymi ocami 2.0 TDCI
1. 12. 2008 22:58
Re: Konečně přiměřená cena
:yes: :yes: :yes: :-!
1. 12. 2008 08:37
Výborně
Ještě kdyby do základu dali ten nový motor 1,3 od Toyoty a nebo i základ od Ceedu, tak bych si to koupil.

Za poruchové turbo 1,4 TSI se připlácí hodně. Holt s manželkou patříme k těm sockám, co mají měsíční příjem kolem 60 000.
Rozbalit vlákno
28
1. 12. 2008 08:44
Re: Výborně
Ty máš 1,4TSI za poruchové? Příklad? Mě se jeví zatím spolehlivější, než jakékoliv současné TDI.
1. 12. 2008 09:09
Re: Výborně
Nevzrušuj se tím. Copak jsi nepostřehl, že většina podobných příspěvků je jenom blábolení se snahou si buď léčit vlastní komplexy nebo provokovat druhé?

Jinak mně tenhle motor fascinuje - je to přesně to, co je dneska potřeba. Výkonný motor s malou spotřebou. A benzínový motor. I když si nemyslím, že by ropa došla, jak se tvrdí (poslední zprávy hovoří o zásobách na 200 let...), tak mi připadá škoda pálit naftu, když se z ní dá dělat řada jiných věcí, zatímco benzín je tak trochu odpad.
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 09:11
Re: Výborně
berane sice vyjímečně, ale tentokrát se pod tvůj příspěvek klidně podepíšu.
1. 12. 2008 09:15
Re: Výborně
:yes: Presne tak. Prave ten motor jazdim a do G je idealny. Vysoky vykon nizka spotreba benzinovy motor - dokazem ist na 6 v meste 70 aj 160 po dialnici. A zatial cuduj sa svete je bez problemov.
1. 12. 2008 09:22
Re: Výborně
ale Jozki máš tam preklep, správne to má byť:

"dokážem ísť na 6 v meste 60..." >:-[]
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 09:32
Re: Výborně
no čo ty vieš, najdú sa aj taký majstri čo dokážu po meste šesťkou za šesdesiat.... >:-[]
1. 12. 2008 11:21
Re: Výborně
Ach jaj to sa tu musi vsetko vysvetlovat ako polopatisticky ? Tak este raz : dokazem ist na 6 prevodovom stupni v meste rychlostou 70 kilometrov za hodinu a tiez na 6 prevodovom stupni 160 kilometrov za hodinu po dialnici. Lepsie ? ;-)
1. 12. 2008 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 12. 2008 11:39
Re: Výborně
horšie Jozki horšie!

V meste sa predsa nejazdí 70 a na dialnici 160 uz vobec!

>:-[]

Ja viem jak si to myslel, len podpichujem kvoli rýchlosti. Musíš vždy dopísať za rýchlosť, že to myslíš v Nemecku na dialnici. Aj keď to mesto velmi neokecaš, jedine že nejaký okruh :-!
1. 12. 2008 12:00
Re: Výborně
70 na tachaci je cca 65 a policajt ti moze dat pokutu ked prekrocis rychlost o 10 a viac takze mesto je OK a na dialnici 160 - no musis pozerat ci nepredbiehas tmavy Passat V6 alebo Audi S4 alebo vlecucu sa Fabiu ( zelenu modru alebo bielu ) a este pozor pri parkoviskach so zivym plotom za ktorym sa skryvaju. ;-) Ja tiez len podpichujem. ;-)
1. 12. 2008 12:53
Re: Výborně
no ja som naposledy pri pumpe pred Zlatými Moravcami nevidel nič, až hliadku čo ma odstavila. A vraj 93km/h! Si hovorím, no fajn, o 3km/h nad limitom, budem sa strašně kajať a nejako ich ukecám. A on vraj hneď že vodičák! No, cca 50m pred pumpou bola 60tka, takže ja som dobrzďoval kolonu pred sebou (ktorá mimochodom zdaleka nešla 60 >:D ), ale holt ja som mal na aute české značky...

Nakoniec som to mal za liter, lebo keď videli toho psa čo som mal v aute spolu s vysvetlením, že do Prahy ho teda musia odviesť oni.... >:D
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:54
Re: Výborně
kuko akého máš psa?
1. 12. 2008 13:50
Re: Výborně
Nebezpečného >:-[] >:-[] Boxer >:-[]

on je to vlastne maznák, takže keby ho tí policajti vzali, akorát by ich poolizoval, všetko im poslintal a všade by v tom Golfe V, ktorý tam mali hrdo postavený, boli chlpy >:D
1. 12. 2008 13:44
Re: Výborně
Benzinka Slovnaftu pri Zlatych Moravciach. Stare zname miesto. Hned za benzinkou na malom parkovisku stoji nenapadny 3-kovy biely Golf ktory je navyse este kryty zivym plotom. Nevidis nic - az policajtovu placacku no a v noci najprv blesk.
1. 12. 2008 13:55
Re: Výborně
Tak ja som mal v ten deň proste smolu. Jednak tou trasou idem tak 1 za rok, niekedy raz za 2 roky.
Mal som pustené rádio, čo normálne nemám, proste si púšťam cd. Dokonca 5 minút predtým šli dopravné správy a nič. Keď ma skásli a šli ďalšie, už tam bol warning :-(
No a klasika. Predo mnou išlo zo 5 áut, ktoré išli viacmenej to čo ja, lebo do toho kopčeka som nebrzdil, len som dal nohu z plynu, a blížil som sa k nim velice velice vlažným tempom....
No čo, aj tak som na tom dobre. Za 11 rokov na cestách len 3 pokuta, a z toho len 1 za rýchlosť (parkovanie nepočítam >:-[] )
1. 12. 2008 23:14
Re: Výborně
Tak to mas stastie, tam vacsina ludi jazdi 110 az 120...
Avatar - Plautus
2. 12. 2008 13:24
Re: Výborně
joj, tak to som tam naposledy šiel 140-kou a nanešťastie stál za tým živým plotom radárek, samozrejme som si ho ´všimol´ až keď som videl plácačku o pár stovák metrov ďalej...to bolo mastné...fuuu... 8-s ;-\
2. 12. 2008 14:54
Re: Výborně
tak keď mne za 93 chceli brať vodičák, čo tebe za 140 navrhovali? Musíš ím umývať ich Golfa celý rok >:-[]
1. 12. 2008 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 12. 2008 23:09
Re: Výborně
Gratulujem, cakame na recenziu az bude mat ten motor 150-200 tisic najazdenych kilometrov...
2. 12. 2008 08:22
Re: Výborně
150-200 tisic ? Take nieco nehrozi. Tolko sa na jednom aute nejazdi. Aspon teda ja urcite nebudem.
2. 12. 2008 09:32
Re: Výborně
>:D nejazdi...
Hyundai accent r.v. 1996 380 tisic, za 6 rokov
307 r.v. 2002 : 280 tisic, 4 roky
Civic r.v. 2006 : 170 tisic...
Rav4 2001, iba 90 tisic za 7 rokov... no zenska... ;-) Ale jazdi sa... A ani jedno neni, ci nebolo v takom stave, ze by sa to malo predat.
2. 12. 2008 10:55
Re: Výborně
ty asi nechceš byť obľúbený, však? ;-)

tvrdiť že korejské a francúzske autá najazdia takéto porcie! No aspoň že ti tam neuviedol nejaké makaróna, to by ťa tu asi zožrali zaživa... >:D
2. 12. 2008 11:39
Re: Výborně
Vsak vies ako to je, mozno iba nahoda, ci stastie, ale musim dodat, ze do accentov davali este v tej dobe motor z lanceru..., ale aj to auto bolo postavene fakt precizne, oproti tomu co tu jazdilo v tej low-cost kategorii v tej dobe. Peugeot HDI... co dodat, ten motor bol fakt dobry,a prevodovka mozno nie najpresnejsia, ale bez vibracii, a ani ziadne masirovanie nohy pri straceni spojky tam nebolo. Co v koncernovych autach je dost caste. Inac co sa tyka spokojnosti, tak celkovo to je fajn auto, az na tie drobne chybyciky, zavady zamkov, nieco z elektronikou...
Honda, to je este pomerne nove auto, az po predaji tak o 2 roky sa da o nom vyjadrovat objektivnejsie, ale zatial tiez spokojnost, akurat az na tie male vrzganie, co tam je pocut, ale clovek sa nato musi fakt sustredit.
Toyota Rav4, to snad ani komentovat nemusim. ;-) Ale aby som pochvalil aj nemecov, tak meme aj novu corsu, tak tam po piatich mesiacoch vypadlo zadne hmlove svetlo >:D
2. 12. 2008 21:45
Re: Výborně
Co sa smejes, inac je to celkom sikovne male auticko, az na to hmlove svetlo teda, a co sa tyka nudnej nemeckej konkurencie, a aj vzhladom na nudnu pred-insigniovsku produkciu OPELa, aj celkom pekne auto... az na tu hmlovku, no... >:D
neregistrovaný "kox"
1. 12. 2008 10:35
Re: Výborně
S tou ropou si delas legraci? Nebo mi uniklo, ze uz se konecne benzin vyrabi z vody?
1. 12. 2008 21:16
Re: Výborně
Máš naprostou pravdu předsedo, jinak 1,8TSI bych asi ještě raději.
neregistrovaný "RayBan"
1. 12. 2008 08:55
První vozy už jsou u prodejců
Už před měsícem, kdy sem Golfy na tahačích sypali po "desítkách" prodejci tvrdili, že Golf bude až někdy v lednu a to kdo ví jestli.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 09:04
internetový šoféři
koukám že mudrlanti se zase ozvali a už teď vědí, (aniž by dotyčné auto alespoň viděli na živo, natož se v něm svezli) jak se bude sypat... Takže mládeži, já sice nejsem žádnej fanda VW, ale neznám nikoho, kdo by si koupil nového Golfa a ten se mu okamžitě vysypal. A netýká se to jen Golfa ale jakéhokoliv nového auta.
Prosím tedy, nechte si tyhle své hloupé a infantilní připomínky, udělejte si nejdřív řidičák a kupte si alespoň ten stodvaciáš. Pokud se vám hned vysype, napište o tom. Rád si počtu a můžeme o tom i polemizovat... >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
45
1. 12. 2008 09:18
Re: internetový šoféři
Taky nejsem extra fanda VW ale musím uznat, že ta cena v konfrontaci s výbavou je slušná :yes: , konečně! Protože co nabízeli doteď (mimo různých akčních verzí) byla dost bída. Vybrakovaná kára bez výbavy s více než starým motorem.
Snad se blízká ne lepší časy.

Co mi příjde ale trochu srandovní, je ta stará 1.6 s DSG 8-s , to jsem zvědav kolik takových kombinací prodají... >:-[]
neregistrovaný "RayBan"
1. 12. 2008 09:23
Re: internetový šoféři
Moc ne, protože prodejci na poždavek na zkušební jízdu s automatem mají jednu jedinou frázi : "takové auto nemáme, to se neprodá" ... To se potom těžko něco kupuje :-(
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 09:27
Re: internetový šoféři
1,6 DSG je pro pár jedinců kteří mají problém s řazením a potřebují relativně ne drahé ale každopádně auto s automatem. Takže z velké části mezi dámskou klientelou si své příznivkyně najde (i příznivce.. ;-) ) jinak v tom větší smysl nevidím. Pro mne jde o nabídku které bych si ani nevšiml. DSG ač nesporně jeden z nejlepších současných automatů aje jaksi mimo mne. Já radši honim fofrklacek klasicky... >:-[]
1. 12. 2008 09:57
Re: internetový šoféři
ale mně nejde o automat samotný, já taky rád honím fofrklacek (teda doufám že mluvíme o šaltpáce >:D), ale o víkendu jsem po cca 8 letech jel znova automatem a normálně se mi to líbílo :-!

Takže automat OK, to beru. Spíš to spojení s tím starým motorem. Pochopím s tou 1.4 turbo, nová technika + nová technika. Ale možná cenový rozdíl skutečně udělá dost a na tu 1.6+DSG se někdo ulakomí >:D
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 10:03
Re: internetový šoféři
Jasně že se bavíme o řazení. Co honíš ostatního je čistě a jen tvá věc... ;-)
Odřídit si občas automat, obvzláště kvalitní automat rozhodně není nepříjemné. Kupříkladu automat BMW, ale koneckonců i tenhle DSG ve spojení s pořádným motorem jsou příjemné záležitosti. Ale platí to o nových autech.
A jak jistě víš, jsem bazarnicko-teplákový kovboj, co si lže do kapsy, nestuduje, neučí se jazyky, nemaká na sobě a nechodí se koukat do garáže aby dle auta viděl co je vlastně zač. Takže mi nezbývá než honit ten fofrklacek... ;-)
Avatar - jazva
1. 12. 2008 10:56
Re: internetový šoféři
no vidíš, a ja po terajšej skúsenosti, by som už manuál nechcel. Automat je proste paráda... ;-)
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:07
Re: internetový šoféři
jazva, čo teraz jazdíš kámo?? :-)
Avatar - jazva
1. 12. 2008 11:18
Re: internetový šoféři
stále Apoštola a sem tam Volvo c70 a fakt občasne Touarega. Ale nedá sa to porovnávať. Je to ako (Apoštol a C70) nebe a dudy... ;-)
Oba samozrejme v automate, len jeden na ropu zo 150 koníkmi a druhé na benzín s 220koníkmi. >:-[]
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:22
Re: internetový šoféři
jazva, bolo by treba osedlať stodvaciášok a vyraziť smer stovežatá. To by se len poznal čo je to automobilové nebo.... ;-)
Avatar - jazva
1. 12. 2008 11:24
Re: internetový šoféři
no pekne, myslíš, že mu nemá kto prerátať zuby na prevodovke? >:D Ja už som úspešne zabudol s tou "kvedlačkou" narábať... ;-)
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:34
Re: internetový šoféři
jazva, však ty by si tomu rýchle prišiel na chuť. Narábať s fofrklackom je ako šoupnúť si s babou alebo jazdiť na bickoši. to sa nezabúda.... >:-[]
Avatar - jazva
1. 12. 2008 11:40
Re: internetový šoféři
no dnes mám síce cestu do českých krajov, ale tak ďaleko až nepôjdem. o chvíľu so svojou polovičkou vyrážam do Brna...
;-)
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:42
Re: internetový šoféři
pracovne, súkromne???
1. 12. 2008 11:49
Re: internetový šoféři
tak Jazva a prichytili sme ťa! Apoštola by si len chcel jazdiť, o tom sa ti sníva čo? Žiadny 150 poníkový passat v dechtu predsa nie je!

Tak von s pravdou, že ty jazdíš nejakú kóreu >:D
1. 12. 2008 11:51
Re: internetový šoféři
kua, mne to dnes nejak nebere smajlíky....
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:58
Re: internetový šoféři
kuko, on sa teraz hambí. jazdí škodylak. bol som včera v Petržke a pred jeho domom som videl ako sa doď súka. Má poctivý stodvaciáš v príplatkovom trojfarebnom prevedení. (zelené predné blatníky, čierna strecha, oranžový zbytok. SPZ si už bohužial nepamätám ale jazvu som zpoznal bezepčne!!! >:-[])
1. 12. 2008 12:07
Re: internetový šoféři
hmm, tak to potom sorry, som nevedel že je to až taký macher

taký skromný :yes: jazdí škodylakom, ale aby sme mu nezávideli, radšej napíše Apoštala, to je charakter >:-[]
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:09
Re: internetový šoféři
je to charakter. Nie nadarmo ho v Petržke prezívajú "Škodylakman" ... ;-)
1. 12. 2008 17:42
Re: internetový šoféři
Jazvo, kdo pozná automat v pořádnym autě, ne v nějakym 100k pšoukovi, tak už nic jinýho nechce. K tomu jednou každej dospěje. Seber odpůrcovi automatu dálku od televize a pos.ere se. S automatem je to podobný. :yes:
Avatar - T613
1. 12. 2008 09:26
Re: internetový šoféři
jako no .. když vemeš jakou to máš strašnou vůli na švihadlech.. někdy to trvá i pět otáček než se to okno posune.. prostě je to levnej předraženej šmejd a kdejaká Maohočimin 1.44DDTi je na tom líp
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 09:31
Re: internetový šoféři
škodylaka na tebe... >:-[]
1. 12. 2008 10:21
Re: internetový šoféři
Souhlas :yes: Chlape, mne se ti ten Ge Golf, Ge jako Guru libi cim dal vic. Ten design se jim moc povedl, podle me, za ten interier by se posle me nemuselo stydet ani auto o tridu vys a jezdi to pry taky velmi dobre. Jen skoda,ze tam cpou do zakladu tu slabouckou 1.4. Nemuzu ale jinak nez BAVWO, GURU.
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 10:29
Re: internetový šoféři
Jo jo Guru vypaná slušně. V porovnání s minulou generací (jestli se ten lift tak dá nazvat) se vysloveně poved. Naživo je daleko pohlednější jak na obrázkách. Navíc teď i za docela rozumné peníze. Je ale pravda, že stále zůstává silně konzervativním autem a většina konkurence je tvarově zajímavější (nikoliv však hezčí). A já jakožto poměrně konzervatiní kluk si rpávě téhle střízlivosti docela cením. A interiér má skutečně jako prémie.. velice kvalitní. ;-)
1. 12. 2008 10:35
Re: internetový šoféři
Jj, takova ta strizlivost, ja to nazivam "chladnou eleganci", to je to, co se mi taky libi. Ja ho na zivo bohuzel zatim nevidel, ale tesim se, az kolem me nekdy profrci. Mohl by nekde treba i zastavit >:D Tedka se rozhodovoat o koupit auta v nizsi stredni, tak je Golf 1.4TSI muj favorit (pokud bych na nej mel >:D )
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 10:41
Re: internetový šoféři
no já se rozhodovat v týhle třídě tak mám docela těžký výběr... mět tak Ford slušný benzín, šel bych bez zaváhání do Fokyho. Jenže on nemá. Takže Golf by se dostal určitě o mého zorného pole. Musel bych však všechna auta projet, tak jak to udělal Perun a pak i vybrat... ;-)
1. 12. 2008 10:47
Re: internetový šoféři
pánové pánové, GTI tu ještě není, tak se nemusíte snažit >:D
Avatar - T613
1. 12. 2008 11:03
Re: internetový šoféři
co GTI, ale spadlý výtah..
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:13
Re: internetový šoféři
už se na našeho opravce zdvyží mooooc těšim až nás tu zas něčím obohatí.... >:D
1. 12. 2008 11:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 12. 2008 10:51
Re: internetový šoféři
Tak to je jasan, ze nejdriv vsecko projet, osahat, olizat plasty (prece si nevyberes auto se spatne chutnajicimi plsaty). Jo, Focus by byl dalsi velmi silny hrac, u me pak samozrejme taky jeste Civic :-) No a Octavku bych sel asi taky omrknout, ale ja se toho jejiho noveho rozplacnuteho xi..., ehm, rozplacunte tvare, bojim >:D I kdyz tedy jsem zatim na vlastni bulvy jeste nevidel.
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 10:58
Re: internetový šoféři
Nová Oktávka je po liftu doopravdy ošklivá. Měl jsem už tu čest a naživo je to snad ještě horší jak na fotkách. Takže tady děkuju, nemám zájem. U civica mi primárně vadí dvě věci - ta hrozná plexiková maska (což by šlo vyřešit koupí té z Type-R) a pak ten úděsný UFO-interier. A ten mi bohužel nevymění... :-(
1. 12. 2008 11:13
Re: internetový šoféři
No ja v Civicu nesedel, takze nevim, na fotkach to vypada zajimave, tatovi se to libilo, kdyz v tom sedel. Ja Civica vzdy jen ocumuju z venku >:D No doufam, ze brzo prijde nova generace Octavky, jestli je to fakt tak osklive, jak rikas. >:D
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:14
Re: internetový šoféři
tak na novou generaci v nejbližších třech čtyřech letech zapomeň, tahle kreatura se bude prodávat ještě dost dlouho... :-(
1. 12. 2008 11:24
Re: internetový šoféři
Tak to pevne doufam, ze se mi bude libit aspon trosku >:D I kdyz o tom pochybuji.
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:26
Re: internetový šoféři
Vikingu, bráško, jestli máš vkus (jako že vím že máš) tak se ti líbit nebude. představ si vedle Zuzánka starou Blažkovou s hadrem na hlavě. Bude se ti snad líbit???
1. 12. 2008 11:47
Re: internetový šoféři
S mokrym hadrem? >:D >:D A nahodou, misto Zuzanka bych vedel uz i lepsi >:-[]
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:03
Re: internetový šoféři
jaká?? povídej přeháněj!!!... :-)
1. 12. 2008 12:08
Re: internetový šoféři
Pak ti nekdy reknu, pokud to bude treba vypadat nadejne, ale myslim, ze jsem ti v SZ uz o ni kdysi psal.
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:18
Re: internetový šoféři
nepsal. pošli SZ... ;-)
1. 12. 2008 11:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 12. 2008 11:48
Re: internetový šoféři
bohužel to na mě působí ještě hůř, než na fotkách. Zlatí korejci
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:04
Re: internetový šoféři
nápodobně... :-!
1. 12. 2008 23:23
Re: internetový šoféři
Ja v tom interieri vidim aj tak iba vylepseny Roomster..., naopak exterier je celkom fajn. Co sa tak tyka interieru, trebars Megane tiez nema prekombinovany interier, ale ten fakt pripomina premiu, a to fanusikom kundy uz vobec nie som.
1. 12. 2008 10:31
Re: internetový šoféři
Tak tu mas napriklad odkaz na test Passatu, ktory sa "sypal" odzaciatku. Myslim ze strucna charakteristika "vecny pacient" hovori sam za seba:
[odkaz]

Ovsem na druhej strane, pripustam ze to moze byt ojedinely pripad. Kazdemu vyrobcovi sa stane, ze obcas vyrobi nepodareny kus (kolega so super-spolahlivou mazdou6 je v servise tak casto, ze uz ma v cakarni jeden stolik rezervovany stale prenho)...
1. 12. 2008 11:20
Re: internetový šoféři
U Passatu vskutku nejde o ojedinely pripad.
1. 12. 2008 09:38
Brzy za 299.000,-
Ta cena půjde na těch 299.000,-(za cca 6měsíců) u Golfu i Octavie, pak to bude vskutku dobrá cena u obou modelů. :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 09:43
Re: Brzy za 299.000,-
a víš, kde se fasujou mokrý hadry??? >:D
1. 12. 2008 10:32
Re: Brzy za 299.000,-
S mokrejma hadrama bych to v tehle zime neprehanel >:D Prdne na sebe mokry hadr, pak vyleze ven a tyden nebude pit nic jineho nez horky caj :-!
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 10:35
Re: Brzy za 299.000,-
alespoň od něho bude na týden klid.... ;-)
1. 12. 2008 10:52
Re: Brzy za 299.000,-
Ja bych tedy tedka nikomu ty hektolitry caje nepral >:D To uz se pak fakt neda pit 8-s
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:23
Re: Brzy za 299.000,-
aspoň jseš pořádně vychcanej.... >:-[]
1. 12. 2008 11:35
Re: Brzy za 299.000,-
Spis vypocenej >:D
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:40
Re: Brzy za 299.000,-
nejlepší je vypotit se s pořádně divokou dračicí, to si pamatuj. To pak druhej den se ani nepostavíš na nohy.... >:-[]
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:42
Re: Brzy za 299.000,-
a naopak nejhorší je, když tě načape stará Blažková jak kouříš ve sklepě a pliveš na schody. to tě pak nechá vytřít celej barák a ještě tě při tom vezme mokrym hadrem po hubě... >:-[] to se potom spotíš jako myš... >:-[]
1. 12. 2008 11:48
Re: Brzy za 299.000,-
Kdyz me vezme tim mokrym hadrem, aspon si nebudu myslet, ze ma Fabia spatny plasty. :-!
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:08
Re: Brzy za 299.000,-
stará blažková je baba vostrá jak břitva a sílu má jako udělanej chlap. Ta bije i starýho blažka co parkuje ávii na dvoře za klepadlem... :-)
1. 12. 2008 12:09
Re: Brzy za 299.000,-
180cm, 160kg, ruka jak antickej sloup, jo?
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:15
Re: Brzy za 299.000,-
tak něco. plus babskej knírek k tomu. je to skutečně statná žena... >:-[]
1. 12. 2008 12:32
Re: Brzy za 299.000,-
Proste Pretty Woman >:-[]
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:43
Re: Brzy za 299.000,-
direkt na solar >:-[] >:-[]
1. 12. 2008 10:32
Re: Brzy za 299.000,-
On nemusi hladat, jednym ho prave ktosi švacnul po kebuli!
1. 12. 2008 10:36
Re: Brzy za 299.000,-
Vlevo za vrátnicí, vím.. >:D

Ale fasovat se budou "hlavně" za těch 6 měsíců,..a bude jich dost. :-|
Avatar - KANKUNEN
1. 12. 2008 09:41
Zase jednička
Cena jde, první dva motory nic moc, ale v běžných otáčkách do 3500/min pojedou jako našlapané motory. Žádný laguodní ksicht, žádná peugeoťácká tlama apod. Pro mě je to nudné auto(u mě vede Civic), ale pro masy bych to dělal takhle.
Rozbalit vlákno
27
1. 12. 2008 10:09
Re: Zase jednička
Nevím kolik máš najeto s Golfem a kolik s Civicem a v jakých podmínkách, ale moje zkušenost je taková, že třeba pro pražský provoz je Civic na rozdíl od Golfu zcela nepoužitelný, teda pokud nestojíš o trvalou masáž zad :-)
1. 12. 2008 10:17
Re: Zase jednička
tož pro pražský provoz bych doporučil snad jenom Humvee a podobné trvalky ;-)
1. 12. 2008 10:27
Re: Zase jednička
Konecne nekdo, kdo sdili muj nazor na Civica >:-[] :yes:
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 10:30
Re: Zase jednička
civic má plexikovou masku jak od kolotoče.... >:-[]
Avatar - T613
1. 12. 2008 10:39
Re: Zase jednička
sím tebe di si přeleštit ty čtyři kroužky od závěsů co máš na kapotě a nepruď lidi s dobrým estetickým cítěním! :-! >:D
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 10:43
Re: Zase jednička
Klid hombre. Je vidět že jsi názorově vedle jak ten jasan. Takže ještě jednou - jdi rovně chodbou a pak nalevo od vrátnice. Tam sedí stará Blažková a ona už bude vědět jak ti pomoct... >:-[]
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:08
Re: Zase jednička
Marcelka?? Maruška?? ;-) :-)
Avatar - T613
1. 12. 2008 11:13
Re: Zase jednička
moje stará >:D
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:15
Re: Zase jednička
kecálisto.... >:D
1. 12. 2008 10:59
Re: Zase jednička
Tohle muze rict snad jen bazarnicko-teplakovy kovboj se stodvaciaskem >:D
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:03
Re: Zase jednička
Je vidět, že jsi tenhle geniální zadohrab s nejupovídanějším řízením ještě nikdy neřídil kámo... >:-[]
1. 12. 2008 11:09
Re: Zase jednička
To ne, ale meli jsme kdysi stopetadvaciaska >:D Jo a chlape, nejak mi nechce poslat SZ, pise mi "SZ se nepodarilo odeslat", tak asi ted chvili neodepisu na tu tvoji.
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:11
Re: Zase jednička
stopětadvaciášek?? Tak to byl taťka zlatej kovboj... nicméně pětikvalt a tygří potahy to už byl matroš pro skutečné znalce a fajnšmekry. ;-) :yes: Koukej tu SZ ještě zkusit... ;-)
1. 12. 2008 11:16
Re: Zase jednička
Zkousim, uz jsem se i odhlasil a stejne nic ;-\ Stodvaciaska mela teta. Cervenyho. Ten mel jen 4 kvalty, ze? Teta mela kavovyho Stopetiaska a deda taky, ale hnedyho (u tehle dvou si ale nejsem jist, jestli to byly 10/, nebo 120). Kurna, my meli fakt skoro komplet sbirku, kdyz ted nad tim premyslim >:D
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:21
Re: Zase jednička
čoveče, vy jste byly škodylak´s family... >:D stodvaciášek, stopětadvaciášek, stopěťa... no paráda. Ta hnědá byla nicméně parádní barva. Krásná. Táta jí měl na služeáku taky (105 S) a můžu ti říct, čerstvé, ještě teplé hovínko nemělo hezčí barvu... >:-[] >:D
1. 12. 2008 11:33
Re: Zase jednička
>:D A ty jsi predpokladam taky mel (mas) nejakeho skodylaka.
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 11:39
Re: Zase jednička
svého měl, ale jen asi měsíc. když jsem prodal Golfa a potřeboval nutně nějaké převážedlo. Kámoš mi dlužil nějaký drobný a neměl je z čeho vzít, tak mi dal toho stodvaciáška...
Zato když jsem byl dítě, meli jsme v rodině hned dva. Zeleného - toho táta koupil v osmdesátém a pak červeného ten se kupoval za mé osobní asistence v mělnické mototechně léta páně 1986... ;-) ;-)
1. 12. 2008 11:52
Re: Zase jednička
A mel jsi ho mesic proto, ze jsi pak koupil skutecne auto >:D , nebo jsi byl tak uchvacen jizdnimi vlastnostmi stodvaciaska, ze jsi to jednou proste do te ostre leve vzal pravymi dvermi a o tom stromu jsi nevedel?
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:06
Re: Zase jednička
prodal jsem ho jedné kamarádce. a koupil si Volvo 480 a pak Citroena Xsaru... ;-)
1. 12. 2008 12:11
Re: Zase jednička
Tak ty uz jsi kdysi byl diamantovy kovboj, jo? Jak se to stalo, ze ses opet dostal na toho bazarnicko-teplakoveho?
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:17
Re: Zase jednička
ani jedno z těch aut zdaleka nebylo nové. nové jsem popravdě nikdy neměl. takže bazarnicko-teplákovej jsem už odedávna... ;-) >:-[]
1. 12. 2008 12:22
Re: Zase jednička
Ale tak dnes jsi vlastne bazarnicko-teplakovy, ale zaroven take diamantovy kovboj. Mas preci Audi. Jete, ale Audi. :yes:
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:27
Re: Zase jednička
no pokud by se to vzalo takto, pak ano, sedlám prémii a tudíž bych mohl mít našlápnuto k diamantovému kovbojovi. Strniště jsem sice dnes ráno oholil, ale drzek jsem, na to vem jed. A navíc teď dost silně zraju, makám na sobě, učim se jazyky a studuju...
Jenže Dežo Červeňák taky jezdí v Mercedesu a zlatej kovboj zrovna neni... >:-[] I když zlatej řetěz má tlustčí, než ten co měl na klepetech když ho vezli v Pankráce na Mírov... >:-[]
1. 12. 2008 17:38
Re: Zase jednička
Ten je kovboj leda na tom trenažéru! Jeden maj v Liberci v aquaparku, prej tam probendí celý víkendy.
neregistrovaný "babo"
1. 12. 2008 12:03
Re: Zase jednička
priplat si a vymen si ju za Seatacku, bude to parada :yes: :yes: >:-[] >:-[]
1. 12. 2008 23:34
Re: Zase jednička
Mne je Civik tiez jednoznacna volba v tejto kategorii, akurat to teda masove auto neni uz aj koli designu. Ale tam sa priplacat nemusi, zvolis si motor, teraz uz aj trochu lepsi zakladny, a mas tam asi skoro vsetko co sa v tejto kategorii ocakava. Ale co je pravda, to je pravda, aj ked sice skoro 3-rocny, a ma tam cca 180 tisic km, ale interier neni 100%-ny, trosku to tam vrzga clovek sa na to musi sustredit, aby to bolo pocut, ale predsalen. No myslim si, ze faceliftom sa to zlepsi.
CO sa tyka Golfu, predsalen klasicky a aj celkom pekny exterier, el interier my pripada byt az moc nudny a k tomu aj ked urcite kvalitne "zmakceny", ale predsa iba vylepseny Roomster.
1. 12. 2008 10:48
Zdá se mi to,
nebo se kdysi dáávno prodávaly nejlevnější nové Golfy III za půl miliónu ?

A k tomu jestli si někdo koupí nový Golf se starým benzínovým motorem 1,6, tak k tomu můžu jen napsat, že málokdo ví, že ten motor je nějaký starší. To vědí jen lidé, kteří se hóóódně zajímají o auta. Takže zákazníky si určitě najde.
Rozbalit vlákno
3
1. 12. 2008 18:15
Re: Zdá se mi to,
Cena by mohla být potencionální problém,když někteří zdejší experti prosazují pravidlo dražší v dané třídě je lepší než levnější.Z toho plyne že Golf III byl lepší než Golf VI,neboť je to stále stejná třída a někde přece ušetřit museli. :-!
Ke spotřebě TSI odkaz [odkaz]
Pro srovnání s 12let starým motorem [odkaz]
No to je tedy pokrok.
neregistrovaný "tommy.xy"
1. 12. 2008 21:23
Re: Zdá se mi to,
No ja myslel, ze relevantni srovnani je napric soucasnou nabidkou a ono se to pritom ma srovnavat s 12 let starou Charismou. Diky za novou informaci :yes:
1. 12. 2008 23:23
Re: Zdá se mi to,
někdo bude jezdit za 7 průměr i když na 50tilitrovou nádrž ujede 400km :-!
1. 12. 2008 11:00
GOLF
Golf je jediny vyrobek od Volkswagenu, ktery si drzi spolehlivost vysoko nad prumerem. Posledni facelift dastal vuz vzhledove tak vysoko, jak to v teto karoserii jde. Samozrejme, nevezme za srdce jako tomu je u Brava, nebo noveho Megane, ale ruku na srdce, vic se z tohoto jiz "vyzdimat" nedalo.
Volkswagen nabizi dobre TSI, spojene s vynikajici DSG a to je jiz argument ke koupi.
Jsem asi jednim z mala, kdo se v faceliftovanem Golfu jiz svezl. Interier je spracovaln velmi dobre, designerske nedostatky se podarily docasne skryt. Sedadla jsou jiz klasicky nepohodlna. Zadni lavice (ano lavice) je az prilis tvrda. Nejvetsi vyhrady mam vsak k ergonomii v pozici ridice. Na tubusech rychlomeru a otackomeru jsou prepinace v oblasti 19:00 ( 7h )a 16:00 ( 4h ). Pri jejich pouziti jsem pokazde zavadil o packy prepinani blikru a steracu. Toto je v automobilu kvalit Golfu neodpustitelne.
Kdyz to shrnu, "novy" Golf je i pres mnoho nedostatku vybornym automobilem. Se stejnym podvozkem, motorem a prevodovkou bych vsak radeji volil faceliftovanou Octavii, ktere je designove o kousek dal.
Rozbalit vlákno
5
1. 12. 2008 11:06
Re: GOLF
Tak "spolehlivost vysoko nad prumerem"? A vies ako skoncil Golf v teste spolahlivosti Autobild-u? Na 21 mieste z 32 ucastnikov. To mi teda nepripada byt "vysoko nad prumerem"...
1. 12. 2008 11:11
Re: GOLF
Spis jsem mel na mysli TÜV Report. Auto Bild nectu, ten nechavam pro jine "experty".
Pokud ale skoncil na 21. miste, tusim, ze tedy lepe nez Passat, Polo a Touran.
1. 12. 2008 19:41
Re: GOLF
Na 26. miste VW Golf/Bora/Vento podíl aut s vážnou závadou 6,6% :no: :no: :no:
1. 12. 2008 22:50
Re: GOLF
Coz je vybornym vysledkem. Passat je na 75. miste. Tusim 20 mist za Lagunou II.
1. 12. 2008 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ghostyx
1. 12. 2008 13:38
Novy Golf
Nemuzu si pomoct, ale pro me zklamani, kdyz jsem to mel moznost videt na zivo nekde v Nemecku na odstavnem parkovisti u dalnice na jednom z privesu kamionu, ktery tyhle nove Golfy kamsi prevazel. Schvalne jsem zastavil u kamionu, abych se podival detailneji... A moje dojmy?
Dovolim si tvrdit, ze takhle to dopadne, pokud nejsou dostatecne prostredky na vyvoj noveho auta. :no: Paskvil splacanej z nekolika generaci aut, ktery se vydava za zbrusu "nove" auto je urcite zajimavej a nevidanej pocin, ale zaroven to pusobi dojmem, ze nekde se stala chyba a nekde nekomu dosly prachy na poradny vyvoj. Nu dobra, "konzervativni" zakaznik to asi prelouska, ale co ten nepochopitelne hnusny jakoby hruskoidni zadek s obrovkymi svetly podivnych tvaru? To ma jako predstavovat mezigeneracni vyvoj? Tady designer, podobne jako u noveho Superbu, bud nahle oslepl nebo se vozral a nechal to dodelat pani uklizecce, co kazdy vecer ve studiu plachti s kostetem... :-) Dle meho nazoru tady designer celkem zostudil predchozi, jeste docela povedene ztvarneni teto casti auta u stavajiciho Golfu. Kdyby to nechal bejt, tak by udelal lepe!
Predek a bocni linie? OK, ty mracitka se daji pochopit jako vyjadreni urc. dynamiky a jsou svym zpusobem i zajimave a neokoukane a taky jako, ze si VW konecne nasel spolecnou masku. Interier? OK, nic novyho pod sluncem, ale stabilne kvalitni a ergonomicky privetivy interier snad az na ty madla ve dverich, ale to je docela fuk! Ale opet co ten zadek? :-O 8-s No nevim nevim, nemuzu si pomoci, ale ten zadek dela z novyho Golfu neforemni krabici a je urcite jednou z nejmene zdarilych kreaci soucasneho automobiloveho prumyslu. Kde jsou ty celkove ladne tvary napr. Alfy MiTo nebo novyho Megane? :yes: V konkurenci techhle krasavcu to bude mit Golf hodne tezke a dle meho nazoru mu nepomuze ani reklamni masirka v podobe "nizke" ceny, ale jak je jiz tady tradici, autaku bez jakekoliv slusne vybavy a motorizace, ani proklamovana DSG, ktera stejne jako vetsina modernich automatu v teto tride mnohdy nedokaze rychle a hlavne spravne reagovat pri ostre jizde... ;-) Tak tedy hodne stesti "novej" Golfe. :-)
Rozbalit vlákno
2
1. 12. 2008 14:02
Re: Novy Golf
Počítej poslední minuty svého diskusního života - GTI se blíží a na jeho seznamu jsi teď hodně vysoko! >:D
1. 12. 2008 14:39
Re: Novy Golf
Placas o nedostatecnych prostredcich na vyvoj!

U kazdeho vyrobce jde predevsim o podnikani investice jdou do takove miry aby konkurence nebyla prilis v predu ci za zady. Hlavne nemuzes vyvijet a investovat do neceho co se neda promitnou do konecne ceny a vytvorit zisk na dalsi vyvoj.

To je tak rozsahlej komplex vyroby planovani a kazdy vyvoj je riskantni. Jak udrzet stare zakazniky ale nadruhou stranu prilakat Ty nove od konkurence, ale nepostvat proti sobe stare zakazniky, kteri muzou kdykoliv odejit k nove konkurenci.

Podivej se treba k vyrobcum telefonu:

Vem si tri top znacky, a myslis si ze jejich designeri a vyvojari nesni a universalnim designu, jez by se zalibil vsem a rozdrtil konkurenci od USA az po Japonsko. Lide maji tolik kriterii jak hodnotit a vybrat pro sebe konkretni vyrobek.
1. 12. 2008 15:14
BIG-GOLF. COM
Přes třicet let je GOlf, VW GOLF nejlepším autem své třídy. To je fakt kvůli kterému si možná před plotem u tří áček koušeš roky nehty, leč je to tak. Navíc je GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU přes třicet let současně nejprodávanějším autem Evropy. Taková jemná inspirace. Pro tebe. Konečně je VW ten, kdo stvořil pojem HOTHATCH, a nejen stvořil, on ho přes třicet let také dokonale naplňuje.

Horní titulní snímek vypovídá o postavení Golfu v aktuální době. Jo, vím, jednička, jak jinak. Teď jde o to, jestli tou jedničkou jsi i ty. Totiž... nehrab se v močálech základů, pokud nemáš na to, si auto svého srdce vybavit na hraně možného, myslím na té hraně horní, nikoliv pod gilotinou konta v pubertě, neber kompakt a orientuj se na subkompakty. Dnes jejich vnitřní poměry uspokojí i velmi dorostlého evropského býčka.

Tedy, abychom si to upřesnili - Když Golfa, pak Golfa v super výbavě a super technice. Je to jako s botama, na vietnamkách se sice můžeš také ploužit po městě i po horách, ovšem uznej, že pokud navštívíš specialistu, máš krok jako Rambo. A o to jde.

Tedy jakého Golfa... No přece golfa GTI... a pokud nechceš ostrého draka silnic, ber "prostého" golfa ovšem s důstojným motorem a fantastickým vybavením. Nemusíš se bát majstrštyku maloobjemových dvojitě přeplňovaných motorových es od VW. Pak nezapomeň na to, co Golfa posunulo opět o kus dopředu před ostatní, totiž možná variabilita podvozku a odezvy pedálů i volantu. Ne tedy, že bys k tomu potřeboval hever a kladivo, u VW se to dělá tlačítkem na přístrojovce. Jo, v tomhle prostě G6 těží z toho, že je novým autem. No, a pokud bys chtěl něco opravdu z hvězdného nebe, asi půjdeš po dvojspojce, už teď si můžeš nechat vytetovat na levé rameno ikonu - DSG. Nebudeš ji muset nikdy nechat sundat...

Závěr. Kup si co chceš. Pokud chceš to nejlepší v mainstreamových kompaktech, nezbyde ti dnes než pořídit Golfa. Jaký bude, to záleží jenom na tobě... Ale nakonec... než ho koupíš, běž si ho omrknout, posaď se do něho, vyžádej katalog a zkusmo si ho nakonfiguruj. Prostě si udělej Golfa k obrazu svému. Uvidíš, že budeš nadšený. Na cenu se vykašli, jestliže sestavuješ nejlepší, navíc supermainstreamový, kompakt planety, dá se předpokládat, že nedožebráváš měsíc u rákosníků v tržnici...

Nakonec, že bych ti to géčko sestavil sám na blogu? Uvidíme. Přivaž se k židli, slabý neberem.

BRAVWO GOLF :yes:
Rozbalit vlákno
45
1. 12. 2008 16:05
Re: BIG-GOLF. COM
teda dneska ti to nějak trvalo, článek tady visí od ráno, už je tady přes sto příspěvků, a ty se ukážeš až teď! Jasně, chápu to u Megana, tam si jdeš jen trošku zaprovokovat, ale tady? V Golfovi? Měl bys změnit přístup, ještě někdo nakonec začne pochybovat o nejlepším kompaktu ;-)
1. 12. 2008 16:10
Re: BIG-GOLF. COM
Kdo VWí, ten VWí ;-)
1. 12. 2008 23:45
Re: BIG-GOLF. COM
Tak jak by to povedal GTI, na "majstrstyk" treba casu, a co je to "komponovat" prispevok cely den, ak trebars vyvojarom z VW trve "zkomponovat" facelift 10 rokov... ;-)
neregistrovaný "RayBan"
1. 12. 2008 16:49
Re: BIG-GOLF. COM
Sestavování Golfu v blogu - to už tady bylo, ne ;-) ?
1. 12. 2008 17:45
Re: BIG-GOLF. COM
On asi myslel sestavování prvků výbavy, co "normální" kupec nepotřebuje, nechce, nebo jsou zbytečný, ale jen do tý doby, než si je koupí. ;-)
1. 12. 2008 19:35
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
VW Scirocco R20T zřejmě nahradí Golf R32
Doba superostrých Golfů se zřejmě chýlí ke konci. Sportovní vrchol kompaktních Volkswagenů nyní okupuje Scirocco. >:D >:D

BRAVWO VW >:D >:D
[odkaz] :yes: :yes:

Papa GTI, konec pojmu HOTHATCH u VW :-!
1. 12. 2008 20:41
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
A neni to skvělý, že VW ještě dokáže těžit z toho, když rozdělí model na dva? Vsadim svoje auto proti tvýmu ušmoulanýmu escortovi, že Golfa nikdo nikdo nedožene ani v navigaci.
1. 12. 2008 21:29
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Nedozene, protoze uz ho davno predbehl. Medveda? Ne diky mam lepsi. >:D

Tezit? No kdyz GTi uz nikdo nechce musi logicky udelat Scirocco R20T aby se zas "nejaky pozer" nachytal.
1. 12. 2008 22:07
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Klidně napiš, že escort je lepší mercedesa, já se ti smát nebudu a navi má určitě lepší jedině Ford... používá Navtech?
2. 12. 2008 02:40
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Jo Gabat Ford Escort RS Cosworth WRC da na*** Mercedesu 190Evo 2 / DTM kdy bude chtit. ;-) >:D

Poklon se kraly ;-)

[odkaz]
1. 12. 2008 21:31
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Nepleť si pojem a průjem, GTI není R32, a o tom že končí GTI není nikde ani slovo. Tak ze sebe nedělej hlupáka.
1. 12. 2008 21:40
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Slovo trhu jasne rika ze Golf GTi a R32 konci ;-) , jen hlupak to nevidi a koupi "pseudosportovniho" Golfa proti Scirocco.
Kdyz Scirocco jezdi lepe nez Golf. >:D >:D

VW si samo lehce "nasralo" do vlastniho hnizda!!!! :yes: :yes: :yes:
1. 12. 2008 22:40
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Slovo trhu je určitě dobré, ale já si počkám až nastaví zrcadlo. To pak bude konečně mela. Myslím, že oba typy se už současně vyráběly, tak v tom problém určitě nebude.
2. 12. 2008 02:21
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Soucasne vyrabely, ano jeden take skoncil a to ceka "sportovni" modely Golfu. >:D
1. 12. 2008 22:08
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Nedělá. Věř mi, že nedělá ;-)
Avatar - T613
1. 12. 2008 22:16
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
;-) :yes:
1. 12. 2008 23:47
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
>:D
2. 12. 2008 02:07
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Chytry napadne spatny nazor, hloupy jeho autora. ;-)
1. 12. 2008 22:10
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Tolko sa netes. Pokracuje aj GTI s 210 konmi a aj R32 s 265 koncept. Hotovu R32 som uz totizto videl. ;-)
2. 12. 2008 01:22
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
R32 4x4 s V6 NEBUDE >:D >:D >:D >:D
2. 12. 2008 01:25
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
U Forda se jim o V6 může jen zdát, natož o 4X4.
2. 12. 2008 02:17
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
VW take nebude mit ani V6 ani 4x4 v Golfu ani v Scirocco ;-)

Samozdrejmne Ford V6 a V8 s 4x4 ma ale v US ;-)

V Evrope Ford dela lepsi hot-hatche nez VW i bez toho, tak to "zatim" nepotrebuje. ;-)
2. 12. 2008 08:28
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
A kto hovori o V6 ? Oznacenie R32 je zo "zotrvacnosti". 2,0 turbobenzin. Motor ktory ide do S3.
2. 12. 2008 08:36
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
No, mě spíš přijde, že pojmu HH spíše odpovídá GTI než R32. Naopak Scirocco se ukazuje jako velmi dobrý tah. Až bude mít ten tvuj modrej ovál konkurenta, tak dej vědět.
1. 12. 2008 19:48
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
"...GURU přes třicet let současně nejprodávanějším autem Evropy..."

No za 30 rokov sa mi to teda fakt nechce hladat, ale aspon nieco, takze za rok 2007:
1st: Peugeot 207, 2nd: Volkswagen Golf, 3rd: Ford Focus, 4th: Opel/Vauxhall Corsa, 5th: Opel/Vauxhall Astra, 6th: Renault Clio, 7th: Fiat Punto, 8th: Ford Fiesta, 9th: Volkswagen Passat, 10th: BMW 3 Series

A za rok 2006:
1.Opel Astra, 2.Renault Clio, 3.Ford Focus, 4.Volkswagen Golf, 5.Fiat Punto, 6.Ford Fiesta, 7.Volkswagen Passat, 8.Peugeot 307, 9.Volkswagen Polo, 10.BMW 3-Series

Tak co ty na to GTI? Z cestiny si urcite inu znamku nez jednicku nepoznal. Ale co matematika? Z litosti vzdy za 3, co? Ale do tych 10 by si to uz mohol zvladnut...
1. 12. 2008 21:40
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
tak jednou předběhl Golfa malej žabožrout a jednou auto od automobilky co vyrábí auto pro sociálně slabší vrstvu v D.
Ať se nám to líbí nebo ne tak novej Golf bude buď nejprodávanější nebo mezi nejlepšími určitě. To že má za ty roky takové výsledky v prodejích není jeho chyba, ale neschopnost ostatních automobilek vyrobit a hlavně prodat své výrobky v takovém počtu.
1. 12. 2008 21:44
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Nejprodávanější nebo mezi nejlepšími určitě ale az po Fordu Focus ktery rozhodne lepe jezdi!!!! >:D
1. 12. 2008 21:46
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
možná má lepší podvozek, ale současná nabídka benzínu u Fordu je zoufalství.
1. 12. 2008 22:42
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Nejde o to, ze ho raz predbehol Peugeot, a druhy krat Opel. Ide o to, ze GTI nehovori pravdu, a co horsie, velmi dobre si to uvedomuje...
1. 12. 2008 22:51
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Myslím si, že je to úplně jedno. Nikdo nenapsal že je to každoročně nejprodávanější auto, ale že se jich za ty roky prodalo v evropě nejvíc je fakt. Tak z toho nedělej vědecký problém.
2. 12. 2008 01:19
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
neni
1. 12. 2008 21:42
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
:yes: :yes: :yes:
1. 12. 2008 22:34
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
On myslel ve své třídě, budeš asi teDDy kapku natvrdlej. >:D
1. 12. 2008 22:45
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
"...Navíc je GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU přes třicet let současně nejprodávanějším autem Evropy..."

Co myslel, nebo nemyslel, to vie len on sam. Tu mas ale uvedenu vetu, ktoru napisal. A v nej sa nic o triede nespomina...

Mimochodom, Golf ma vlastnu triedu len sam pre seba? Lebo povodne som si myslel, ze taky Focus patri do tej istej triedy, tzv. "nizsia stredna". A v roku 2006 skoncil Focus v predajoch v Europe pred Golfom. Tak co, kto je teraz "kapku natvrdlej"? :-)

Jedine ze by sme pre Golf urobili extra zvlastnu triedu, do ktorej by patril Golf, a...no a este daky Golf. To jo, v tom pripade by Golf v tejto triede vzdy vyhral. Ako zvykne vraviet moj sef, "...ked som sam, som najlepsi zo vsetkych!" :-D
1. 12. 2008 23:05
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Nic proti , ale asi máš hodně bohatý rodiče, já výraz, že je přes třicet let současně nejprodávanějším autem Evropy chápu tak, že se jich za těch 30let prodalo nejvíc v Evropě. Což je pro fanatické odpůrce těžko stravitelná skutečnost. Já mám proti koncernu také spoustu výhrad, ale trochu soudnosti by neškodilo.A už jsem to tu psal prve. To že, má VW takové prodeje není jeho chyba, ale spíše chyba konkurence.
1. 12. 2008 23:19
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Teddy s tím se nedá mež právě souhlasit. Teddy, že ten fanatismus milenců jiných značek je teddy neopodstatněný a lehce průstřelný. :yes:
2. 12. 2008 01:20
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
1. 12. 2008 21:11
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Každý máme svoju ikonu. Pre mňa je to nový Megane RS.
1. 12. 2008 22:01
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
to bude aspon hothatch
1. 12. 2008 23:42
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Krasa, az nato, ze v dnesnej dobe ak tam dosadis miesto Golfa trebars 308ku, Auris, Civic, Focus a teraz mozno uz aj Megane, tak ten zaver dava tiez zmysel.
2. 12. 2008 08:33
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Malá oprava, resp. spíš taková malá hnidopišská poznámka. Golf GTI ve 4. generaci opravdu nebyl definicí třídy HH. Tam konkurence trochu utekla, resp. VW nechal GTI trošku upadnout. Naštěstí to více než dobře uchopil v 5.G ;-)
2. 12. 2008 09:35
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
sakra zase nejsem jednicka, Golf je prome moc malej a slabej, takze musim jako dvojka okupovat ***nik v koncernove dvojce Audi >:D
Avatar - T613
2. 12. 2008 09:53
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
zamrzlá puberta je strašná věc >:D
2. 12. 2008 12:00
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
jj mel byjsi z toho mrazaku us konecne vylezti ven a rozmrznout ;-)
Avatar - ZoomZoom
2. 12. 2008 13:42
Re: Doba superostrých Golfů se chýlí ke konci.
Jediný s čim musim souhlasit je, že Golf je malej a slabej občas taky. Je to spíš taková nákupní taška než auto na pořádný svezení, obzvlášť ty pohodlný vw sedačky.... Blé
Avatar - Emel
1. 12. 2008 21:48
G
No vida, původně byl základ vysoko přes 400, teď to začíná vypadat trošku normálně.
Rozbalit vlákno
1
1. 12. 2008 22:04
Re: G
A má to DSG a kožku... >:D
neregistrovaný "teoretik"
2. 12. 2008 10:25
Dost dobrý.
Exteriér je v podstatě update předchozího, i když trochu pohlednější, ale interiér, to je tedy jiný presso. Oproti předchozímu je o moc lepší. Za takový by se nestyděla ani vyšší střední.
Rozbalit vlákno
1
2. 12. 2008 18:07
Re: Dost dobrý.
Celý auto je up date přrdchozího, na novou generaci by mohl vypadat jinak.
2. 12. 2008 20:51
4 důvody nekoupit VW 1.
1. je to lidovka, už z názvu
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2008 20:52
4 důvody nekoupit VW 2.
2. je to německý, a Němci jsou zlí, radši něco francouzského
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2008 20:53
4 důvody nekoupit VW 3.
3. je to drahý, protože soudruzi ve Wolfsburku pracují kratší dobu, a to se z něčeho musí zacvakat
Rozbalit vlákno
1
3. 12. 2008 09:37
Re: 4 důvody nekoupit VW 3.
tož soudruzi ve Žabákově pracují snad ještě míň než soudruzi v Reichu, přestou jsou jejich ceny někde jinde. Žeby socializmus s lidskou tváří ... >:D
2. 12. 2008 20:54
4 důvody nekoupit VW 4.
4. no však vy víte....
Rozbalit vlákno
3
2. 12. 2008 21:08
Re: 4 důvody nekoupit VW 4.
Jako ironie dobrý >:D :yes:
2. 12. 2008 22:44
Re: 4 důvody nekoupit VW 4.
chtěl jsem 200. příspěvek, a dneska je tu nějak mrtvo ;-)
2. 12. 2008 22:55
Re: 4 důvody nekoupit VW 4.
>:D :yes: Ješito.
11. 12. 2008 23:03
Ještě lepší ceny
Protože mě nový Golf zaujal, trochu jsem pátral, jak si stojí ty zatím nekompletní české ceny v porovnání s blízkým zahraničím. A v Polsku je Golf větší lidovka: "moje" 1.4 TSI 90 kW, Comfortline, 5-dv v elektrice, dovybavená na tamním trhu o ESP, s metalízou celkem za cca 66.000,- zł tj. za 429.000,- Kč!!! Těch desítek tisíc rozdílu já si cením a v Polsku je navíc DPH 22% a u nás jen 19%...
Rozbalit vlákno
0