Taková Alfa nebyla vždy jen typický malosériový výrobce a vlastně ani Lancia (např. Autobianchi/Y10). Tyto dvě značky nejsou malosériové prvoplánovitě..., u značek jako Ferrari, Maserati, Lambo... je to pochopitelně něco jiného...
Ale i tak, jen samotný Fiat, který např. svými "licencemi" táhl automobilový průmysl celé bývalé vých. Evropy...
A hlavně Itálie patří ke čtyřem nejlidnatějším státům Evropy a je nejlidnatější z celé jižní Evropy...
Jasný, můžou si za to sami.. kdyby z Bravy byl kombajn, tak prodejní čísla jsou jinde. Něco by přihodilo k prodejním číslům i třídvéřko.. ale oni nic.. čekají že před nimi všichni padnou na zadek.
No je docela na pováženou, že ve státech kde VW koupil domácí autobilku SEAT/Španělsko(dokonce 2.místo), Škoda/ČR(5.místo) se vyrobí více aut (i když i jiných značek), než třeba právě v Itálii.
S větší dávkou nadsázky se tak přímo nabízí otázka, kdy VW "zachrání" Itálii a "koupí" třeba Fiat...(a Wolfa definitivně klepne pepka) :-O:*) >:D
Až jsem dostal neblahý pocit, že VW bude chtít škodovku zbytečně udusit a zadupat do země...
V podstatě o nic nejde, škodovka patří VW, tak by jim mělo být vcelku jedno, jestli jim prachy vydělá VW nebo škoda, ale narážíme tu na typickou německou hrdost.
To by byli blbci, ale s tim nasazováním DSG a pod konfigurací to bude ještě horší, což je smůla. Nejvíc mě vadí Jeti 170k 4x4 bez DSG, ale 40k superbu vs. R36 je mi fuk. Ale chápu to... i tak o tom mluví