ma to taky akoby zivocisny kukuc.... v tej cervenej vyzera doslova ako zive ;-) ... a male kukadla su dnes fakt ziadane... celkovo to vyzera hodne sympaticky ale zaroven nadalej sportovo ... a mne sa to vo vysledku paci viac ako bmw 3 alebo Cecko bez srandy... tento Lexus ma fakt nieco do seba ... tazko to takto popisat ale podla mna je moc pekny ... ma v sebe nieco kuzelne a velmi pritazlive aspon teda pre mna :yes:
Ty jo, tak raptoří a obecně lexusoidní designy mám celkem rád, ale tohodle křížence raptořího a toyotího designu .................... , úplně jsem se lekl co to na mě kouká. >:-[]
podla mna je to nejak dane elektronikou .. teda asi obmedzene ale na druhej strane kde dnes chces ist vyse 200 okrem nemecka .... u nas je maximalka 130tka... na ktoru ti staci aj skoda rapid z roku 1987
inak podla mna moc pekne auto... ma nieco v sebe co Cecko alebo bmw 3 skratka nemaju... minimalne uz len ta charizma Lexusu je daleko pred D3
Neřeším kde se dá jezdit rychleji ale ptám se výhradně na parametry auta, proč je maximálka výrazně nižší než by odpovídalo výkonu. Ostatně ten nepoměr je zjevný i u nehybridní verze.
hybridy zrejme nie su moc o maximalke... vid Niro s maximalkou 162 ;-)
mne by tych 200 bohate stacilo... aj tak by som nemal kde to vyuzit ... podstatnejsie je tu pruzne zrychlenie a pruznost ako nejaka maximalka ktora je dnes uz kazdemu soferovi ( mimo uzavrety okruh ) na dve veci
podla mna v tom bude mat prsty hybridna technologia..... urcite by totiz aj niro s nejakym beznym GDI slo viac ako 162km za hodinu ... a aj tento lexus v nehybridnej verzii vidime ze je podstatne rychlejsi.... hybridy su proste kompromis nielen v spotrebe ale asi aj maximalkou
Hybridni ustroji ma v sobe mj. vysokootackovy elektromotor. Uz v mem starem Priusu s maximalkou 170km/h toci 13 tisic otacek a ty otacky hodne stoupaji s vzrustajici rychlosti. Predpokladam, ze u toho Lexusu to bude podobne.
Maximalka je dana pouzitim jednostupnoveho elektromotora a je tak limitovana jeho otackami. V silnejsom GS 450h ma elektromotor aj druhy prevod a preto moze ist GSko standardnych 250 km/h.
řešili jsme to už kdysi u NX. Lexusy by mohly jezdit i rychleji, ale u hybridů by byla vyšší maximálka neefektivní z hlediska spotřeby (je to tak i u hybridních toyot) a u benzinových verzí (200t) je to zase z hlediska přehřívání. Dají maximálku například 200 km/h, ale tvrdí, že takovou rychlostí mohou auta jezdit po neomezeně dlouhou dobu. Když tohle uděláte například u BMW X5, po čase se přehřeje.
Předpokládám, že 133 kW auto by mělo umět jet trvale rychlostí 200 kmh i kdyby mělo maximálku třeba o 30 kiláků vyšší.
No bude tam někde zakopaný pes, možná je e-cvt opravdu zpřevodované moc do pomala. Asi by nám řeklo víc kdybychom znali otáčky obou motorů při té dvoustovce
Zjistíme. IS300h F Sport bychom měli mít co nevidět na test a u 200t otáčky dopočítáme, při 130 km/h je to 2250 za minutu.
On to u Lexusu není problém jenom u aut s e-CVT převodovkou. Třeba GS 350 AWD (233 kW) mělo maximálku jenom 190 km/h, co jsem slyšel, tak právě kvůli čtyřkolce a přehřívání. Nebude to sranda, kolega jednou letěl přes Německo s X6 M50d a po čase musel zastavit, protože už šlo od středového tunelu strašné horko.
Je to limitovane prevodovkou e-CVT. Je tam len jedno platove súkolie a rozsah prevodov je limitovaný otáčkami elektromotora, ktorý je na druhej hriadeli. LS to ma vyriešené tým, že e-CVT ma dve planétové súkolia a v tak ma vlastne rýchly a pomalý rozsah plynulého radenia.
Spravne. Jednoducho....ma naistalovany delic pomeru otacok elektromotora.
To sa prejavuje akoby "preradenim" okolo 100-110km/h, na plynovom pedali pod plnym zatazenim to je mierne citit.
Nic vic, nic min...
Re: No.. a proč ne? Třeba včera si se mnou chtěl hrát můj vy
kedysi aj alfa 166 mala podivne svetla .. akesi az hrozne malicke a kazdemu to prislo v pohode... a na niektorych fotkach vyzeraju doslova super taketo kompaktne kukadla... nazivo to bude pecka.... u Lexusu nie je o com... top luxusna kara triedy spolu s XE :yes:
asi som tu jediny ktoremu sa ten lexus paci ale vazne mi pride hodne zaujimavy a jedinecny..... ma neskutocnu charizmu a vyzarovanie co sa dnes uz o tuctovom kabelkovom Cecku povedat rozhodne neda... keby som si mohol vybrat luxusnu karu tak lexus je spomedzi vsetkych najcharizmatickejsi a najstylovejsi a najatraktivnejsi celkom jednoznacne... pritom nie je to tak davno co MB bol este daleko pred nim... za tych par rokov sa to uz ale pekne obratilo... to ako lexus doslova vymazal naskok konkurencie z eu a sam sa dostal az na olymp je fascinujuce :yes:
Tak Céčko bylo okoukané už když se představilo. Pokud ale chci něco jedinečného a originálního, pak bych jednoznačně koukal po Infiniti, není nutné si hned pořizovat největší zrůdnost, kterou lze na trhu sehnat.
Vymazal náskok? Kdyby neslavil úspěch s SUV, skoro nic by v EU neprodával.
Začínám věřit, že designér toyoty/lexusu musí být agent konkurence, jinak to už nedává smysl. Škoda, navíc proto, že interiery naopak konečně vypadají k světu, solidní design, skvělé materiály a zpracování, pak se na auto podíváš zvenku a ... 8-s
U takových aut si vždy představuji ten moment, kdy designér slavnostně odhalí své dílo a management automobilky si řekne "Jo, to je ono. Tímhle zákazníky ohromíme." >:D
To auto v EU nezabiji design... ale paleta motoru. Navic Lexus neni top of mind zdejsich zakazniku.
Me se to libi (a soude dle reakci okoli nejen me) Koupil jsem si to. A jsem spokojeny. Stihl jsem jeste verzi s V6. Ze stavajich motoru nevim, zda bych si vybral...