Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Vyzkoušeli jsme modernizovaný Lexus IS. I hybrid si chce hrát!

Třetí generace Lexusu IS vstupuje do druhé fáze svého životního cyklu. Velký facelift se zaměřil na vzhled, bezpečnost i jízdní vlastnosti.
Zpět na článek
25. 1. 2017 19:47
26. 1. 2017 10:23
26. 1. 2017 12:46
25. 1. 2017 19:07
Jaká škoda...
...že designéři exteriérů Lexusů používají evidentně nejtvrdší halucinogenní drogy a evropská centrála nás okrádá o šestiválec.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 19:35
Re: Jaká škoda...
ma to taky akoby zivocisny kukuc.... v tej cervenej vyzera doslova ako zive ;-) ... a male kukadla su dnes fakt ziadane... celkovo to vyzera hodne sympaticky ale zaroven nadalej sportovo ... a mne sa to vo vysledku paci viac ako bmw 3 alebo Cecko bez srandy... tento Lexus ma fakt nieco do seba ... tazko to takto popisat ale podla mna je moc pekny ... ma v sebe nieco kuzelne a velmi pritazlive aspon teda pre mna :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
25. 1. 2017 19:53
Re: Jaká škoda...
Ty jo, tak raptoří a obecně lexusoidní designy mám celkem rád, ale tohodle křížence raptořího a toyotího designu .................... , úplně jsem se lekl co to na mě kouká. >:-[]
Avatar - Londonbridge
26. 1. 2017 00:34
Re: Jaká škoda...
Pozri Priusa hlane zadok to mal dizajner hodne volnu ruku alebo to sake ma moc rad. .. >:D
Avatar - N6600
26. 1. 2017 08:53
Re: Jaká škoda...
Design je vec vkusu. Ale ten V6 ma stve a velmi.
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2017 15:03
Re: Jaká škoda...
Toho šestiválce fakt škoda

Eště letos přijde 2,5 151 kW = benzín s rekordní účinností 40% rsp. 41% v hybridní verzi = to neni nezajímavý
26. 1. 2017 16:54
Re: Jaká škoda...
No vidíš...tohle je relevantní ;-) . Šestihrnek je pro zlost. Klasick= spalovací motory brzo půjdou a oni nás okrádají o lahůdku.

Tu tabulku NOx postni, opravdu mě zajímá, ne výkřiky přepisovačů článků ze zahraničí :-)
25. 1. 2017 19:39
Maximálka hybridu
Maximálka u hybridu pouhých 200 km/h je schválně omezená nebo jen systém e-cvt nedokáže výkon 164/133 kW využít naplno ?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 19:41
Re: Maximálka hybridu
podla mna je to nejak dane elektronikou .. teda asi obmedzene ale na druhej strane kde dnes chces ist vyse 200 okrem nemecka .... u nas je maximalka 130tka... na ktoru ti staci aj skoda rapid z roku 1987

inak podla mna moc pekne auto... ma nieco v sebe co Cecko alebo bmw 3 skratka nemaju... minimalne uz len ta charizma Lexusu je daleko pred D3
25. 1. 2017 19:48
Re: Maximálka hybridu
Neřeším kde se dá jezdit rychleji ale ptám se výhradně na parametry auta, proč je maximálka výrazně nižší než by odpovídalo výkonu. Ostatně ten nepoměr je zjevný i u nehybridní verze.
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 19:51
Re: Maximálka hybridu
hybridy zrejme nie su moc o maximalke... vid Niro s maximalkou 162 ;-)

mne by tych 200 bohate stacilo... aj tak by som nemal kde to vyuzit ... podstatnejsie je tu pruzne zrychlenie a pruznost ako nejaka maximalka ktora je dnes uz kazdemu soferovi ( mimo uzavrety okruh ) na dve veci
25. 1. 2017 19:53
Re: Maximálka hybridu
Ano můžeme hádat a spekulovat, nicméně mě by opravdu zajímal skutečný důvod
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 19:58
Re: Maximálka hybridu
podla mna v tom bude mat prsty hybridna technologia..... urcite by totiz aj niro s nejakym beznym GDI slo viac ako 162km za hodinu ... a aj tento lexus v nehybridnej verzii vidime ze je podstatne rychlejsi.... hybridy su proste kompromis nielen v spotrebe ale asi aj maximalkou
Avatar - JirkaVejrazka
26. 1. 2017 10:00
Re: Maximálka hybridu
Hybridni ustroji ma v sobe mj. vysokootackovy elektromotor. Uz v mem starem Priusu s maximalkou 170km/h toci 13 tisic otacek a ty otacky hodne stoupaji s vzrustajici rychlosti. Predpokladam, ze u toho Lexusu to bude podobne.
25. 1. 2017 21:19
Re: Maximálka hybridu
Maximalka je dana pouzitim jednostupnoveho elektromotora a je tak limitovana jeho otackami. V silnejsom GS 450h ma elektromotor aj druhy prevod a preto moze ist GSko standardnych 250 km/h.
26. 1. 2017 06:09
Re: Maximálka hybridu
CVT nebo chlazení systému, nic jiného mě nenapadá
Avatar - Honza Mička
26. 1. 2017 10:02
Re: Maximálka hybridu
Dobrý den,

řešili jsme to už kdysi u NX. Lexusy by mohly jezdit i rychleji, ale u hybridů by byla vyšší maximálka neefektivní z hlediska spotřeby (je to tak i u hybridních toyot) a u benzinových verzí (200t) je to zase z hlediska přehřívání. Dají maximálku například 200 km/h, ale tvrdí, že takovou rychlostí mohou auta jezdit po neomezeně dlouhou dobu. Když tohle uděláte například u BMW X5, po čase se přehřeje.
26. 1. 2017 13:59
Re: Maximálka hybridu
Předpokládám, že 133 kW auto by mělo umět jet trvale rychlostí 200 kmh i kdyby mělo maximálku třeba o 30 kiláků vyšší.
No bude tam někde zakopaný pes, možná je e-cvt opravdu zpřevodované moc do pomala. Asi by nám řeklo víc kdybychom znali otáčky obou motorů při té dvoustovce
Avatar - Honza Mička
26. 1. 2017 14:29
Re: Maximálka hybridu
Zjistíme. IS300h F Sport bychom měli mít co nevidět na test a u 200t otáčky dopočítáme, při 130 km/h je to 2250 za minutu.

On to u Lexusu není problém jenom u aut s e-CVT převodovkou. Třeba GS 350 AWD (233 kW) mělo maximálku jenom 190 km/h, co jsem slyšel, tak právě kvůli čtyřkolce a přehřívání. Nebude to sranda, kolega jednou letěl přes Německo s X6 M50d a po čase musel zastavit, protože už šlo od středového tunelu strašné horko.
26. 1. 2017 10:35
Re: Maximálka hybridu
Je to limitovane prevodovkou e-CVT. Je tam len jedno platove súkolie a rozsah prevodov je limitovaný otáčkami elektromotora, ktorý je na druhej hriadeli. LS to ma vyriešené tým, že e-CVT ma dve planétové súkolia a v tak ma vlastne rýchly a pomalý rozsah plynulého radenia.
26. 1. 2017 14:02
Re: Maximálka hybridu
Spravne. Jednoducho....ma naistalovany delic pomeru otacok elektromotora.
To sa prejavuje akoby "preradenim" okolo 100-110km/h, na plynovom pedali pod plnym zatazenim to je mierne citit.
Nic vic, nic min...
Avatar - Ja Prvni 123
25. 1. 2017 19:41
No.. a proč ne? Třeba včera si se mnou chtěl hrát můj vysava
:-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - removed
25. 1. 2017 19:46
Re: No.. a proč ne? Třeba včera si se mnou chtěl hrát můj vy
Asi dobra haluz ;-) ale rozumim. Lexus je vyjimecny, zel bohu prilis
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 19:48
Re: No.. a proč ne? Třeba včera si se mnou chtěl hrát můj vy
kedysi aj alfa 166 mala podivne svetla .. akesi az hrozne malicke a kazdemu to prislo v pohode... a na niektorych fotkach vyzeraju doslova super taketo kompaktne kukadla... nazivo to bude pecka.... u Lexusu nie je o com... top luxusna kara triedy spolu s XE :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
25. 1. 2017 21:06
Re: No.. a proč ne? Třeba včera si se mnou chtěl hrát můj vy
Ale já přece nemluvím o světlech... ty se fakt někomu líbí a někomu ne a je to vlastně jedno.

Ale auto s váhou přes 1700kg, touhle velikostí a cvt převodovkou teda fakt nebude moc "hravé"... asi jako můj vysavač.

mluvím o tom, jak to jede.. ne jak to vypadá.
26. 1. 2017 06:13
Re: No.. a proč ne? Třeba včera si se mnou chtěl hrát můj vy
Top luxusná kára? S podměrečnými výkony, bez V6 a designem jak od bandu squatterů po tripu?

Nene, IS zazdili pro většinu nezkousnutelným tvarem (jsi vyjímka) a nijak oslnivými motorizacemi
25. 1. 2017 19:47
zvrácenost
Neuvěřitelné, oni to dokázali a udělali to ještě odpornější. Úpadek japonské produkce pokračuje, o designu to platí 100%. Hrozné...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - twistedTSD
25. 1. 2017 20:00
Re: zvrácenost
Troufám si říct, že pro prodeje IS v Evropě to už bude vyloženě konečná. V F-Sportu naprostý masakr, na to se nedá dívat. :-O
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2017 20:03
Re: zvrácenost
asi som tu jediny ktoremu sa ten lexus paci ale vazne mi pride hodne zaujimavy a jedinecny..... ma neskutocnu charizmu a vyzarovanie co sa dnes uz o tuctovom kabelkovom Cecku povedat rozhodne neda... keby som si mohol vybrat luxusnu karu tak lexus je spomedzi vsetkych najcharizmatickejsi a najstylovejsi a najatraktivnejsi celkom jednoznacne... pritom nie je to tak davno co MB bol este daleko pred nim... za tych par rokov sa to uz ale pekne obratilo... to ako lexus doslova vymazal naskok konkurencie z eu a sam sa dostal az na olymp je fascinujuce :yes:
Avatar - twistedTSD
25. 1. 2017 21:17
Re: zvrácenost
Tak Céčko bylo okoukané už když se představilo. Pokud ale chci něco jedinečného a originálního, pak bych jednoznačně koukal po Infiniti, není nutné si hned pořizovat největší zrůdnost, kterou lze na trhu sehnat.

Vymazal náskok? Kdyby neslavil úspěch s SUV, skoro nic by v EU neprodával.
Avatar - Londonbridge
26. 1. 2017 00:29
Re: zvrácenost
Lexus este OK na rozdiel od Priusa kde uz aj novy vyzera ako po tazkej havarii. Inak tie dizajny od Toyoty su divne. ..
26. 1. 2017 06:15
Re: zvrácenost
Vymazal náskok? Asi se tu většina shodne, že v soutěži o nejodpornější střední sedan bezkonkurenčně s touto generací vládne!

Jestli máš charisma spojené s nesourodostí, omezenými motorizacemi a bezkonkurenčně nezvládnutým designem, pak má IS charisma na rozdávání. >:-[]

P.S.: A přitom to Polo je hezký auto ;-)
Avatar - Dinar
26. 1. 2017 10:23
Re: zvrácenost
Začínám věřit, že designér toyoty/lexusu musí být agent konkurence, jinak to už nedává smysl. Škoda, navíc proto, že interiery naopak konečně vypadají k světu, solidní design, skvělé materiály a zpracování, pak se na auto podíváš zvenku a ... 8-s
Avatar - Londonbridge
26. 1. 2017 11:39
Re: zvrácenost
Po flaske sake uz to je jedno.... 8-s... vsetky zeny su krasne zalezi od promile v krvy >:D
Avatar - twistedTSD
26. 1. 2017 12:07
Re: zvrácenost
U takových aut si vždy představuji ten moment, kdy designér slavnostně odhalí své dílo a management automobilky si řekne "Jo, to je ono. Tímhle zákazníky ohromíme." >:D
Avatar - drack2
26. 1. 2017 12:46
Design je ok...
To auto v EU nezabiji design... ale paleta motoru. Navic Lexus neni top of mind zdejsich zakazniku.

Me se to libi (a soude dle reakci okoli nejen me) Koupil jsem si to. A jsem spokojeny. Stihl jsem jeste verzi s V6. Ze stavajich motoru nevim, zda bych si vybral...

A uprimne nelituji. Je to dobre namixovane auto.
Rozbalit vlákno
0