Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Za falšováním údajů o emisích stáli podle Volkswagenu jednotlivci

Za falšováním údajů o emisích naftových automobilů z koncernu Volkswagen pomocí speciálního softwaru stáli pouze jednotlivci, nešlo o firemní rozhodnutí, řekl šéf aktivit Volkswagenu ve Spojených státech Michael Horn.
Zpět na článek
9. 10. 2015 10:50
9. 10. 2015 11:26
9. 10. 2015 13:58
9. 10. 2015 11:00
9. 10. 2015 11:01
9. 10. 2015 11:03
9. 10. 2015 11:04
9. 10. 2015 11:06
9. 10. 2015 11:12
9. 10. 2015 11:38
9. 10. 2015 13:33
10. 10. 2015 16:20
9. 10. 2015 11:54
9. 10. 2015 12:16
9. 10. 2015 12:08
9. 10. 2015 12:15
9. 10. 2015 12:51
9. 10. 2015 10:50
neverím
;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 11:23
Re: neverím
To asi nikdo žejo :-)

Ale asi zvolili tuhle strategii a budou zapírat zapírat a zapírat >:D >:D >:D
Avatar - Blue Sun
9. 10. 2015 11:26
Re: neverím
Že by se učili u Plzáka?
Avatar - Jenik3
9. 10. 2015 13:58
Re: neverím
Ta firma je moc velika na to, aby se rekla uplne pravda.
Najde se nekolik obeti a to bude cele divadlo.
9. 10. 2015 11:00
no way
nemajú na výber, musia to tvrdiť, ale neverí im to samozrejme nikto, alebo?.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
9. 10. 2015 11:02
Ještě tu o sedmi trpaslících
8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 11:03
koberec..
No vida, už se zvedá koberec a aktivuje koště...
>:D
Rozbalit vlákno
0
A ted tu o perníkové chaloupce
Samozrejme! V tak velké firme jako Volkswagen muze "několik inženýrů" delat takové závazné zásahy. A rada excelentních vývojáru motoru az po séfy vývoje, kterí znají své motory i motory konkurence, kterí znají normy platící v ruzných regionech, kterí se zúcastnují mezinárodních kongresu o vývoji motoru atd. se vubec nediví ze motory který by urcitou normu teoreticky nemely plnit ji najednou plní. >:D >:D >:D

A ted tu o perníkové chaloupce, ta je realistictejsí,

V nekterých vecech ale Horn muze mít pravdu. Veta "Nekonala se žádná schůze vedení, která by to schválila" zní realisticky. Nikdo netvrdí ze o veci vedelo celé vedení.

Volkswagen. Das Auto. Der Betrug.
Rozbalit vlákno
81
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2015 11:44
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To je co, jsi netušil, že budeš jednou sbírat kladné palce. To jak s Putinem, najednou mu češi fandí, že dělá pořádky u islamistů.
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Me je úplne jedno jestli dostávám kladné nebo záporné palce. To co písu se nerídí tím jestli se to nekomu líbí nebo ne.

Nezávisle na tom se jiste objeví pár palcu dolu od fanatických V.A.G.inistu. I kdyz být fanatickým V.A.G.inistou v dnesní dobe není zrovna moc príjemné. >:D
Avatar - AUDIRS6
9. 10. 2015 12:17
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ty mas jednu vynimocnu schopnost:
Vsetko dobre dokazes jednou vetou koooomplet doj€bat. >:D
Tvoj prvy prispevok by som tu hadam aj krvou podpisal ! :yes:
Ale o fanatickych vaginistoch... 8-s - skus inu rozpravku. ;-)
Ja tu totiz moc fanatickych priaznivcov koncernu nepoznam, skor takych normalnych sympatizantov. ...- ktori, rovnako ako uz nejaky ten piatok ja, sme ale roztrpceni a znechuteni, nakolko podobne preslapy by si koncern, ktory chce byt #1, mal vediet ustrazit a eliminovat !
Som velmi zvedavy hlavne na dalsi vplyv "dedka" a na to, aky dopad to bude mat na konkretne znacky a modely... :-!
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ja tady pár fanatických VAGinistu/skoda-fans znám. To není zádná rozprávka.
9. 10. 2015 12:14
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Zřejmě těm bystřejším už došlo, že NATO nemá šanci dát situaci v Sýrii dohromady. Jestli tam někdo udělá trochu pořádek, tak to bude Rusko. Já jim teda držím palce. Jinak nás tady uprchlíci zavalí. Ještě tak kdyby se jim chtělo dát po USA dohromady rozvrácenou Lybii, ale to už bych chtěl asi moc.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 12:26
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Bacha mnozí maj po bombardování Asadovy opozice přesně opačnej názor = počet uprchlíků by se moh ešte zvyšit ;-)

Obávám se spíš že po pár letech Asadovy vlády už dohromady Syrii nedá nikdo. A to si nedělám srandu :-!

Mimo Syrii uteklo asi 11 milionů syřanů a většina Asada fakt nechce. V 21. století se to o nadřazenosti modrý krve holt ukecává dost blbě :-)

Nejsem si jistej proč ale rusové v oblasti Syrie zatim hlavně nasrali sousední státy [odkaz] [odkaz] [odkaz] Že Putin chce podpořit Asada jako doživotního vládce země chápu to ostatní už míň
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Tezko ríct jaký bude výsledek ruských aktivit v Sýrii. Jasné je ze hlavní vinu za to co se dnes deje v Sýrii nesou ti kterí v posledních letech podnikají vse aby svrhli Assada a to jsou predevsím USA.
9. 10. 2015 14:10
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To se ovšem názorově dost odkláníš od oficiální propagandy >:D Možná by si měl taky dostat nějaký ideologicko politický školení jako to navrhují udělat bolševici Babiš a Stropnický v armádě. Jak vidím, tak bez něj evidentně nejsi schopen posoudit kdo je hodný a kdo ten zlý >:D
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Já se nastestí názorově casto dost odkláním od oficiální propagandy. >:D >:D >:D Nejak me to s tím posuzováním toho kdo je hodný a kdo zlý holt moc nejde. >:D Tak treba Sýrie za Assada (pred válkou) byla a Írán dnes je v respektování práv zen nebo ruzných nábozenství rozhodne dál nez Saudská Arábie ale Saudská Arábie je kamarád USA a nejaká práva uz potom nikoho nezajímají.

No vidís, uz se zase názorove odkláním. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 14:48
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To většinou bejvá správně ;-)

Největší tajemství je: Skoro všechno je přesně obráceně :-)
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ne skoro vsechno, ale nekteré veci ano. Krome toho to nemusí být "přesně obráceně" nez tvrdí mainstreamoví placalové, stací kdyz to je cástecne jinak.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 23:46
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
No tohle byl trochu zbytečnej příspěvek ale s určitym parametrickym zpřesněnim klidně souhlasim :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 14:45
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To je jednoduchý :-)

Zlý sou obyvatelé Sýrie který nejsou nadšený že z Londýna přijel multimilionářskej 34 letej bůh kterej jim bude do konce života vládnout >:-[]
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
"že z Londýna přijel multimilionářskej 34 letej bůh" - Kylie, s tebou to zase docela solidne mlátí. Ten "multimilionářskej bůh" Asad je vystudovaný lékar, po studiích v Damasku pracoval jako lékar v syrské armáde, potom absolvoval postgraduální lékarské studium v Londýne. Krome toho se zabýval pocítaci. "Multimilionářskej bůh" vypadá trochu jinak, plácalko. Asad se do nástupnictví svého otce nijak nehrnul a dostal se na tuto pozici vzhledem k tomu ze jeho starsí bratr zahynul pri automobilové nehode.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 15:03
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Di do pr.edele s Kylií. Fakt se styď!

Že je doktor samozřejmě vím stejně jako ty že je to multimilionářskej synek
Kterej by nebejt ty nehody žil v luxusu v Londýně nejspíš do konce života
Avatar - _Karel_
9. 10. 2015 15:29
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
:yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 21:04
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Je mi líto IPA má většinově pravdu tady jí mám ale já! :-)
9. 10. 2015 21:26
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ty mas teda obrovske zenske ego Kylie ked toto si namyslas >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 23:42
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ty máš zase zjevně v hlavě pěkně nas.áno :yes: >:-[]

Co se snažíš tvrdit? Že rodinku Asadů všichni syřani milujou a jejich jediný přání je ať jim doživotně vládne Bašar a pak zase jeho syn? :yes: >:D >:D >:D

Nebo že Bašar žil v Londýně v bídě nebo co? >:-[]

Tatík generál převzal moc nad daleko většim státem než sme my když si eště nebyl na světě. Vládnul celej život ale jak sem řek v 21. století to je těžký mase vysvětlovat že bys měl navěky vládnout jen ty po tobě tvoje děti
Zvlášť když Evropa je za rohem a takovej Kypr Turecko nebo Izrael co byl kamenem dohodil
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Kylie, zase solidne plácás. Samozrejme ze "rodinku Asadů všichni syřani nemilujou". Neznám zemi kde by vsichni obcané milovali lidi kterí jsou na vrcholu moci nezávisle na tom jakou cestou se k té moci dostali.

"Nebo že Bašar žil v Londýně v bídě nebo co?" - proc by mel zít v bíde? Fakt je ze byl lékar a ze neplánoval prevzít vládu v Sýrii.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 14:04
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Slušně mlžíš :yes: :-)
Nejde o to "všichni milovali" ale o to že Zemana jakž takž rozdejchám. Přinejhoršim tu bude dělat ostudu ještě jedno období. Fórky jako diplomatickej pas pro Nejedlýho a s Mynářem navěky přinesou aspoň trochu oživení :yes: >:D
Ale kdyby po něm nastoupila s doživotnim mandátem jeho dcera dost možná bys to nezkous ani ty. Nebo? :-)

Rád to s tebou proberu do detailů ale navrhuju SZ nebo ti klidně dám svuj mail ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 14:23
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Co takhle že za to může hlavně Asad? ;-)
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To vís ze jo. A ted tu o perníkové chaloupce. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 14:33
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Tak jo >:-[]

Asad sere nejen miliony vlastních obyvatel a aktuálně snad všechny sousední státy. Vypadá to že Asada doživotnim vládcem chce už jen rusko a samozřejmě sám Asad >:D
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Vidím ze krome Krymu jsi taky expert na Blízký Východ. >:D

Momentálne je v Sýrii samozrejme poßraná situace, existují tam nejméne 4 uskupení která proti sobe vzájemne bojují a vyhlídky na nejakou rozumnou normalizaci jsou minimální. Ale pred tím nez byla situace v Sýrii pred nekolika lety destabilizovaná predevsím díky úsilí USA a nekterých západoevropských nohsledu tak tam v porovnání s jinými zememi regionu nebylo zase tak zle. Samozrejme to nebyla demokracie, ale to není mnoho zemí na svete.

Takze jenom dve poznámky:

Pokud je podle tebe spatná údajná snaha Asada být dozivotním vládcem tak ti jiste taky vadí nedemokratická situace vládnoucí dynastie v Saudské Arábii.

Krome toho si porovnej jak tomu bylo s právy zen a príslusníku ruzných nábozenství kdy v Sýrii normálne vládl Asad (pred válkou) a jak tomu je v Saudské Arábii.

Jenomze Asad je moc moc zlý protoze nemá rád Izrael a má dobré vztahy s Íránem a Ruskem, Saudská Arábie je kamarád USA a proto je vsechno OK. Nebo snad vidís ze by se USA snazily destabilizovat Saudskou Arábii a ze by otevrene podporovaly povstalce proti saudskému králi?

No a tím koncím diskuse s tebou o zahranicní politice. Zatím to vzdycky byla jen ztráta casu.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 14:50
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Jj na Krymu i v Syrii bych respektoval přání původních obyvatel

Politiky i krále bych poslal v pr.el
U těch politiků to de aspoň řešit při příštích volbách ;-)

Představ si že po Zemanovi by nám tu vládla jeho dcera >:-[]
Avatar - _Karel_
9. 10. 2015 15:32
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
A kterých obyvatel přání bys respektoval? Pokud vím, Sírie byla vcelku multi (arabi-křesťané). Kdo je vlastně tou většinou? Dá se vlastně arabům vladnout demokraticky? Kde konkrétně to funguje?
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 21:07
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Krymců na Krymu a Syřanu v Syrii? ;-)

Všichni krymci nesnášej Stalina a Putina. Velký množství syřanů nezkouslo další modrou krev a doživotní vládnutí v podobě Bašara. Jeho otce generála co se z ministra obrany jmenoval doživotnim vládcem Syrie eště jakž takž. Že by v 21. století měl celej život vládnout jeho syn a pak asi jeho syn - to už neprošlo :-)

Máš pravdu s tou demokracií - ona docela kulhá i u nás ;-)

Bacha ono slovanum se demokraticky taky moc vládnout nedá >:-[]
Kde konktétně to funguje? :-)
9. 10. 2015 15:36
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Kdyby jsi svými slovy neobhajoval zničení životů miliónů lidí, tak jsou tvoje bláboly k smíchu. Sýrie se se srovnatelné úrovně s námi propadla do středověku. Stejné je to i s Libyí. A to i díky našemu státu. Všichni díky tomu máme na rukou potoky krve. Já se za to stydím, ty jseš na to vraždění a totální destrukci hrdý.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 15:42
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To budeš muset vysvětlit trochu důkladnějš!
Avatar - _Karel_
9. 10. 2015 15:51
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Jestli umím číst, tak tady [odkaz] se otevřeně přiznává, že USA rekrutovali proti Asadovi v okolních zemích. Proč nemám věřit, že totéž v bleděmodrém Libie, a nimlich to samý Ukrajina? O tom, že jsme spoluviníci Iráku a Afghánistánu, se snad ani bavit nemusíme.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 23:37
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
No Asada krom Ruska asi fakt nikdo nechce. Syřani před nim utíkaj do zahraničí a ze sousedních států s nim nekamarádí nikdo. Neni divu podělal skoro všechno co šlo. Otevřeně ho kritizujou všechny sousední země
Ale tenhle nábor je snad hlavně proti IS. Ten totiž jinak než pozemní silou porazit nepude
Škoda že tam už roky nejsou aspoň modrý přilby pro který OSN hlasovalo téměř jednohlasně

Jestli tě chápu správně tvuj pohled je že vměšování se do diktatur a podpůrný aktivity k jejich pádu měly skončit s náma a šmidlec
Avatar - _Karel_
9. 10. 2015 16:05
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Double
Avatar - _Karel_
9. 10. 2015 15:28
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Já zas slyšel, že největším prohřeškem všech dnes problematických arabských regionů byla snaha prodávat naftu jinak než za dolar. Kaddáfí, Asad.....do doby než tam "vlítli" amíci v rámci reality bezproblémový regiony.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 23:52
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Tak my sme byli za socialismu taky naprosto bezproblémovej region žejo ;-)

Vedení VW který je dle vlastního prohlášení samej rovina chlap by z toho jak podstata Dieselgate v Evropě utíká jak pára nad hrncem jistě mělo radost :yes: >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 14:38
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To souhlasim co za tim je a proč to je ví asi jenom Putin a spol. Docela bý mě jejich cíl zajímal

Nevím proč historický končíš u nespokojenosti s Asadem. To je jen důsledek. Co hledat příčinu? ;-)
9. 10. 2015 14:44
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Dufam,ze maximalne pozitivny.Zastavam rovnaky nazor,ze zlom na svete je politika Ameriky a jej "demokraticky"zamer likvidovat krajiny s diktatormi na cele..kym bol Husajn,Kadafi,Asad tak neznamenali pre nas tieto krajiny taky problem pred akym stojime dnes..uvidime ako ustoji EU prve teroristicke utoky od islamistov co nam sem dosli pod ruskom emigrantov..
Avatar - _Karel_
9. 10. 2015 15:33
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
:-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 19:43
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Vztahuješ to i na nás a rok ´89? :-)
9. 10. 2015 20:46
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
..dokonca sa to vztahuje aj na teba Kylienka moja ;-) [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 21:08
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ty si idot? >:D >:D >:D
9. 10. 2015 21:11
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
..lepsie byt idiotom na Zemi ako ISS vo vesmire kde ta nadniesla tvoja hlupost ako sama si pisala Kylie ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 23:12
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Jo seš idiot :yes: >:D >:D >:-[]
15. 10. 2015 13:27
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
U nás nebyla ale diktatura. ;-)
Avatar - Blue Sun
9. 10. 2015 12:47
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Asada chce málokdo, demokracii nikdo a islám zase nedovolí západní státy... Tak asi zbývá jedině srovnat se zemí a oplotit.
A že nasrali okolí, tomu se nelze divit. Vždyť Turci i Íránci plánují, jak si Sýrii rozporcují...
Avatar - MadPete
9. 10. 2015 13:39
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Abych to posunul mezi auta - USA si začíná svítit na fakt, že IS má ve velké oblibě a většině propagačních materiálů pickupy Toyota. Možná nejen kvůli spolelivosti, díky které přečká až 3 protiútoky, anebo extravelkým přihrádkám na hlavy rukojmí. Možná nás brzo čeká Hiluxgate.
Avatar - _Karel_
9. 10. 2015 15:37
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Zkus občas přemýšlet. Máš na mysli ty USA, který sami dodávají teroristům zbraně? Ty budou dělat nějakou "Hiluxgate" kvůli prodeji aut? Nejsou druhým nejčastějším autem IS Humvee?
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 21:10
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Asada nechce fakt skoro nikdo, demokracii tu a tam někdo a islám 2 miliardy lidí na světě
Oplocený období sme měli i tady. Prej nic moc :-)

Syrie se dost pravděpodobně tak jako třeba my po pádu diktatury rozpadne
Avatar - _Karel_
9. 10. 2015 21:17
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Odkud čerpáš, že nikdo nechce Asada?
A i tak, Saddáma asi taky obyvatelstvo nemilovalo, ale skoro si myslím- co by dnes dali za život pod Saddámem.
Ani my jsme nemilovali Husáka. Takže by k nám měla vpadnout Irácká armáda, zabít ho , rozparcelovat si náš stát a dosadit někoho, kdo se jim líbí?
Jakým právem *** USA říkají, jestli Asad bude nebo nebude šéfovat Sírii?
Je to podobné, jako by Asad vyhlašoval, že Obama musí skončit v úřadu. Neuvěřitelná arogance.
9. 10. 2015 23:06
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 23:17
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Sorry ale to je hodně popletená logika

Jo Saddáma asi hodně obyvatel taky nechtělo. Jestli je pravda zlomek toho co proniklo na veřejnost tak se moc nedivim :-)

Ale ono spousta diktátorů přece vyhlašuje ať Obama nebo jeho předchůdci skončí

A ten zlej světovej četník podporoval jak konec Husáka tak všech jemu podobnejch ;-)
Nebo myslíš že tim pádem Husáka by to mělo skončit? To je podle sociologů prej ten problém. Že my sme eště zdaleka nedohnali to kde sme za 1. republiky byli: A místo abysme vinili viníka = Rusko, hledáme příčiny všude jinde a vymejšlíme blbosti
Naše světově unikátní a i v rámci postkomunistickejch zemí dodnes neuvěřitelně vysoký volební výsledky Komunistický strany asi něco naznačujou

Já sem teda rád že v našem případě byl západ arogantní

A zvláštní poznámka: My tam už dneska zase patříme. Jen nás šíleně poznamenalo těch 40 let pod Sovětskym svazem
10. 10. 2015 00:56
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Tvoje primitivne nazory moze ospravedlnit jedine to ,ze mas kramy :no: ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 01:02
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Slušně vymatláno :yes: >:D >:D >:D

U vás doma se tomu řiká sebevědomí a názory u nás znalosti >:-[]
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Tak cekám na to kdy USA zacnou bojovat za lidská práva v Saudské Arábii. >:D >:D >:D

Taky treba pripomínám z minulosti po desetiletí trvající dobré vztahy USA s ruznými diktátory v Latinské Americe.

USA nemají nic proti diktátorum pokud tito diktátori mají dobré vztahy s USA. USA bojují proti tem diktátorum kterí nemají rádi USA, ti jiní jim nevadí. A plácalové jako ty jim to zerou i s navijákem, >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 10:26
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To by se jim asi nehodilo do karet >:-[]

Rozdíl kterej ti uniká je že syřani pokračování vládnutí v pokrevní linii po ministrů obrany co na desetiletí převzal moc v podobě 34 letýho Baška kvůli který mu se dokonce musela měnit ústava aby věkově vyhověl proste nezkousli. Fakt je to jako by se tady příští prezidentkou stala mladá Zemanová >:D
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To ze Syrani to "proste nezkousli" ze zámerné zjednodusování plácalky Kylie.

Jinak je v podstate jedno jak nejaké dynastie vzniknou. Nebo chces tvrdit ze v tech zemích ve kterých dnes vládnou ruzní králové, emírové nebo sultáni ty dynastie svého casu vznikly demokratickou volbou? >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 22:35
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To že syřani a předtim my atd. diktaturu najednou prostě nezkousnou je samozřejmě extrémní zjednodušení. Ale je to fakt tak to prostě je :-!

Na kterym tvý popírání nic nezmění ;-)

Je úplně jedno jak vládnoucí dynastie vzniknou - to je fakt. Ale s jejich koncem je to tak jak řikám. Časem dojde i na Kimovic rodinku v Severní Koreji. Ať současnej řezník přitvrzuje jak chce. Neni to o pár příbuznejch atp který nechá popravdit. V určitou chvíli to lidi přestane bavit a režim nemá šanci. Tady okolo nás to rusové násilim potlačili v ´58, v ´68 ale v 80. letech věděli že to už neni ono a koncem 90. by už jakýkoli násilí nemělo smysl. Dopadlo by to jako teď v posledních letech v Syrii
15. 10. 2015 13:48
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To máš bohužel naprostou pravdu. :-O
9. 10. 2015 14:06
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Nečekám, že se bude počet uprchlíků snižovat do doby než tam zavládne mír. Rozhodně nemyslím, že po pár vojenských akcích Ruska uprchlická vlna najednou ustane.

Hele jak můžeš vědět kdo Asada chce a kdo nechce? Takový informace nemáš šanci nikde sehnat, takže těžko soudit. A s Iránem jsou Rusáci dohodnutý tj. nikoho snad nenasírají. Civilisty v nemocnicích a na svatbách zatím jako soudruzi z USA nevraždí, tak uvidíme. Snad se jim bude dařit.
Avatar - _Karel_
9. 10. 2015 15:37
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Kromě svateb dodám - zatím ani nemocnice. :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 23:22
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Taky to nečekám. Uvidíme co bude dál ale těch zásahů Ruska mimo území IS bylo zatim nějak víc než dost

No těch pár set tisíc mrtvejch civilistů ho nechce určitě a jejich rodiny nejspíš taky. Že ho lidi prostě nevzali a chtěj volby a takový ptákoviny je po těch letech dost jednoznačný ne? Proto je taky začal kosit způsobem že proti tomu sou boje na východní Ukrajině nedůležitou aférkou která nestojí za zmínku :-)

Soudruhů v USA moc nebude, ty se soustředěj v jinejch částech světa. Víš v kterym postsovětskym státě má komunistická strana největší zastoupení? Jde o několikanásobně vyšší zastoupení než ve všech ostatních státech. Odpověď je drsná a až trochu neuvěřitelná :-)

Nápovědou by mohlo bejt: Ten kterej lez Sovětskýmu svazu nejvíc do pr.ele - a bohužel to neni ani ironie ani sranda :-|
Jo a Slovensko to neni, tam sou komunisti dost mimo - v posledních parlamentních volbách 0,7% hlasů. Samozřejmě žádnej mandát
Avatar - _Karel_
10. 10. 2015 07:31
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ano, jedna možnost je věřit, že se všechny ty arabské státy náhle rozhodly pro demokracii a nějak se jim to nepovedlo. Stejně, jako se náhle sama Ukrajina rozhodla, že vstoupí do Nato.
Druhá možnost, a té věřím já, že tito diktátoři, donedávna naši kamarádi, náhle museli být odstraněni. Když Usa přiznává, že verbovali bojovníky proti Asadovi, že jim dodávají zbraně, ono mi to všechno dává smysl.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 10:20
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To není o víře ;-)

Ono ty totalitní systémy prostě najednou přestanou bavit. I když systém dela všechno stejně. Takhle to funguje
Tak se zhroutil i náš socialistickej blok. Navíc dneska maj i v tom arabskym světe přístup k internetu a informacim. Uvědom si co tam bylo za režimy a jak fungovaly. Myslíš že líbici milovali Husákova kámoše Kaddafiho? V reálu nejspíš ešte víc než my Husáka nebo Jakeše :-)

Ne Ukrajina ale její vedení. Tam sou už dost let volby a s privrenejma očima normální demokracie.

To že jsme dodnes stát s dramaticky nejvyšším zastoupením komunistů u moci je zajímavý žejo? Třeba jen v porovnání se Slovenskem
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Kylie, zase plácás o 106.

Takze náš socialistickej blok se zhroutil protoze "prostě najednou přestal bavit". Takový nesmysl jsem uz dlouho necetl.

Jo a k té Ukrajine: Slovy "Tam sou už dost let volby a s privrenejma očima normální demokracie" kupodivu priznávás ze Janukovycova vláda byla výsledkem "s privrenejma očima normální demokracie". Presto byla svrzena pucem vyvolaným/podporovaným/organizovaným za silné podpory USA a nekterých západoevropských nohsledu.

No a jeste k tem arabským zemím, plácalko. Chces tvrdit ze situace v Iráku, Sýrii a Lýbii je dnes lepsí nez kdyz se do toho zacaly sr.át USA?

A jeste jedna vec k takzvanému arabskému jaru, vezmeme si treba Egypt. Mubarakuv rezim samozrejme nebyl optimální superdemokracie, stejne jako v mnoha jiných zemích na svete, ale rozhodne to není tak ze tam byla zkorumpovaná vláda která utiskovala národ a nedelala nic pro rozvoj zeme tak jako to tvrdí podobní plácalové jako ty. Náhodou jsem se pred nekolika lety zabýval politikou egyptské vlády v oblasti podpory rozvoje prumyslu a neco o tom vím. Ovsem podle hammunosakrálne-kyliovských plácalu by samozrejme byla lepsí vláda Muslimského bratrstva.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 13:24
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
První jinej pohled na věc a hned sem Kylie? Nic moc brachu :-!
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ten tvuj pohled na vec je nesmyslný nezávisle na nicku,

Jinak já jsem pro mnohé stále Gilgit, H/K_svet resp. KIA_world je porád Topper a ty holt Kylie.

Ale fajn ze neuvádís zádný argument proti tomu co jsem napsal takze v podstate uznáv´s ze plácás. >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 22:30
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Problém je že ty seš Gilgit a já nejsem Kylie

A to žes to vytáh jen protože nějakou věc vidim jinak je hodně hodně slabý :-!
Avatar - _Karel_
10. 10. 2015 11:47
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Takže jen naše "přátelská" Saudská Arábie má skvělé vládce, které národ miluje. Aneb arabský stát, do kterého se USA netentují, a který nemá problémy s "revolucí".

Otázka na Ipu : protože věřím, že máš z tohoto regionu slušné znalosti a informace, je pravdou, že Kaddáfí a Asad a snad i Saddám jen nechtěli akceptovat dolar za ropu?
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Tak dobré informace zase nemám takze ti bohuzel nemuzu odpovedet. Ropa v tom samozrejme hraje obrovskou roli, ale jsou tam i jiné faktory.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 14:11
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ano u lidu prý velmi oblíbeného Saddáma Hussaina, u přítele českého lidu soudruhem Husákem Řádem Bílého lva vyznamenaného Muammar Kaddáfího (nechápu proč se na starý kolena přiznal k tomu Semtexu v civilních letadlech - asi senilita) a největšího řezníka vlastního obyvatelstva 21. století Bašára al Asada se najdou i jiné faktory
Velmi snadno >:-[]

Chlapi neblbněte američani nic moc ale fakt obhajujete tyhle zrůdy? >:D

Děkujte bohu že sme zase v tý americký části světa, co vim v tý ruský byste si takhle klíďo píďo nekritizovali [odkaz] :-)
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Asad z mého hlediska zrůda není. Kaddáfí taky nijak strasný není, s tou explozí letadla trochu ujel ale podobné veci se stávají i v demokratických státech. Pokud je Kaddáfí fakt zrůda tak nekteré zeme EU, treba Francie a Itálie, jeste pred nekolika lety dobre spolupracovaly se zrůdou. Nejhorsí z tech trí byl Hussain, ovsem je treba podotknout ze Hussainova éra byla dlouhá a byly doby kdy se v Iráku zilo pod Hussainem docela dobre. I dnes by hodne Irácanu radeji zilo pod Hussainem nez v tom bor.delu který tam dnes je.

Jeste k Hussainovi: Hussain byl v urcité dobe zároven spojencem socialistických zemí i Západu. Útoky USA na Hussaina jsou smesné kdyz si clovek uvedomí na to ze pri útocné nicím nevyprovokované válce Iráku proti Iránu mel Hussain silnou podporu USA.

Jiank technická poznámka pto diskutérku Kylii: Bylo by fajn kdybys pouzívala mín populisticko-propagandistických formulací typu "multimilionářskej synek" atd., mín plácala o tom koho vyznamenal Husák a víc se soustredila na vecnou argumentaci.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 22:23
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Už sem myslel že začnem diskutovat jako 2 dospělí co maj jen trochu jinej názor a ty tam nakonec nasereš Kylii. Zklamals

Eště před 5 lety bych ten tvuj úvodní odstavec možná i podepsal. Přesný čísla je těžký získat ale víš o nich určitě i ty:
Vadí ti že Ukrajina se po Krymu vojensky brání odtržení svý další části. Hospodářsky důležitýho východu
Jak to že totéž měřítko nemáš na al-Asada? Jeho lidi se nechtěli trhnout jen ty *** chtěli volby a ne automatický doživotní vládnutí multimilionářskýho mladíka co přijel z Londýna. Jeho 20-30 tisíc lidí v base - ty *** chtěli volby, no co jinýho než basa žejo >:-[] 70-80 tisíc mrtvejch civilistů - z toho tak 10-15 tisíc dětí. Proti tomu je východní Ukrajina nevýznamná lokální událost která nestojí za zmínku

Zajímavý že ses zasek na multimilionářskym synkovi - když na hodně procent víš že to je pravda ;-)
Těhle dvou týpků [odkaz] který vládli až do důchodovýho věku i fakt neni líto. Jestli tobě jo je mi tě skoro líto
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
V momente kdy se zase zacínás chovat jako diskusní blbka tak jsi pro me jasná Kylie, nebo treba Hammunalie-Kysakra.

I já jsem zase jednou myslel že začnem diskutovat jako 2 dospělí jenomze to bych musel diskutovat s nekým jiným, ne s tebou.

Místo toho ses zacala zase jednou chovat jako typická diskusní blbka: neustálé omílání stejných vecí, neustálé omílání nepodstatných detailu a populisticko-propagandistických formulací (viz "multimilionářskej synek"), pridávání nesmyslných odkazu (viz foto Kaddáfí+Husák). Jak ti dva pánové vypadali vím i bez odkazu nejaké blbky. Chybí jeste sprosté SZ. Mezi zdejsími diskutéry je známo jak primitvní vulgární SZ jsi schopna posílat.

Jestli to vsechno je podle tebe diskusní chování "dospelého cloveka" tak podle mého názoru tomu tak není.

A slinty typu "je mi tě skoro líto" a podobné si nech pro ty kterí ti to zerou.

Je to ovsem predevsím moje chyba ze jsem si po nekolika zklamáních porád myslel ze se s tebou dá dlouhodobe normálne diskutovat.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 12:17
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Když neni po tvym sem diskuzní blbka Kylie = s tim di fakt do pr.ele
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 14:00
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Ano >:-[]

Ne vážně - ano ;-)
SAE je totiž něco úplně jinýho než Libie Irák nebo Syrie. Je to společenství sedmi ultrabohatejch emirátů kde jen asi čtvrtina obyvatelstva je domácí. Zbytek sou zahraniční dělníci. Trochu zjednodušeně :-)
A právě proto že posledních skoro 100 let žijou v luxusu, tamní silnice ale třeba i vysoký školy nebo zdravotnictví bysme mohli závidět, tak nemaj potřebu změny.

Mám zkušenost že většina chybných pohledů na věc je daná neznalostí. To neměla bejt urážka tak to prostě je - a trochu to souvisí s tim co sem už psal: Že většina věcí je naopak (než si lidi myslí)
Do toho trochu nezapadá IPA ale to bude ta výjímka co potvrzuje pravidlo :-)

Odpověď za IPU: To je nesmysl. Teda od dolaru se chce odtrhnout každej a jednou se to možná i povede. A to nemluvim o maličkym odvětví ropnýho průmyslu ale o dolaru jako světový rezervní měně. I kdyby se Asad se Sadámem a Kaddáfim postavili na hlavu jejich společně vytěžený množství ropy je proti OPECu prd. A to ještě amíci nezačali pořádně těžit z břidlic

Nejsem žádnej kámoš ameriky asi 1000x sympatičtější je mi Kanada. Vdala se tam spolužačka, manžel neni žádnej milionář ale profesor na univerzitě ale takhle normálně tady nežijou lidi 10x tak movitý.
Ale když vybírám mezi světem podle ruska nebo ameriky tak rozdíl mezi západní a východní evropou kterej se udělal během pouhejch 4 desítek let je neskutečnej a možná nedohnatelnej!
To samý platí pro Jižní a Severní Koreu ostatně i pro život průměrnýho amíka a rusa. Nejradši mám pokrytce co kážou proti amíkum a svý děti posílaj studovat na západ a jim svejm milenkám i sobě tam kupujou nemovitosti a samozřejmě tam jezděj nakupovat. Nebo si jako Saddám nechávaj letadlem posílat jídlo z Paříže :yes: >:-[]

Sem rád že sme se vrátili kde sme za první republiky byli. Bohužel hospodářsky tý úrovně co sme mívali vůči světu už asi nikdy nedosáhnem ale strmej pád pod vedenim komunistický strany a SSSR z kterýho sme se nevzpamatovali ani 25 let po revoluci teď nehrozí
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Karel_ nepsal o SAE, ale o Saudské Arábii, tedy o tom dlouholetém spojenci USA který si tak vází lidských práv (viz pomerne nedávné bicování tamního blogera).
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 14:12
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
Sorry 8-s
Ale to co sem napsal do jistý míry to platí i pro ni! ;-)

Hele balim mějte se a věř nebo nevěř fakt nejsem Kylie :-)
15. 10. 2015 14:52
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
K začátku tvýho příspěvku jen dodám, že to je teda stejný jako to bylo v Lybii. Lidi si tam žili v luxusu a jen díky tomu, že západ vyzbrojil pár povstalců, který pomohli rozjet svržení Kadáfího to tam teď vypadá jako v nějaký rozvojový zemi.
15. 10. 2015 13:35
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To že mají u nás komunisti takovou podporu můžeš přikládat jedině tomu, že zbytek politickýho spektra je nevolitelnej balast, kterej by měl z části sedět za katrem a z části bejt zrovna postřílenej. V Americe takhle na výběr nemají, tam ty kriminální živly prostě musejí zvolit a nic jinýho si vybrat nemůžou. Když teď vidím jejich kandidáty na prezidenta, tak je to všechno zralý tak do kriminálu.
15. 10. 2015 13:30
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
To je taky dobře, pže ta tvz umírněná opozice, kterou vyzbrojuje USA potřebuje rozsekat taky. Když nesmí opozici podporovat Rusko na Ukrajině, tak proč by měli mít povstalci v Sýrii nějaký výhody že ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 23:47
Re: A ted tu o perníkové chaloupce
:yes: >:-[]
9. 10. 2015 11:04
Klamstvo
toto je totalne klamstvo, na niekoho to hodia...
islo o jasne systemove riesenie o ktorom vedenie urcite vedelo!!!
toto je take riesenie ala Slovensko .... na nejakeho pesiaka to hodime...
ryba smrdi od hlavy
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 11:06
Ve VAGu to smrdí nejen z výfuků ale
i z vedení!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
9. 10. 2015 11:06
Je to jasné
Samozrejme menežéri riadia firmu, oni nevyvíjajú techniku, ani ju nemontujú. Teda je vinný ten týpek, ktorý ten soft programoval a ešte Ahmed, ktorý tú krabičku do áut fyzicky vkladal. Preto prepustíme dvoch ľudí a sme čistí, causa finita. Tak jednoduché to je!
Alebo nie? ;-)
Rozbalit vlákno
2
9. 10. 2015 11:32
Re: Je to jasné
bolo by to také jednoduché, keby, keby nemuseli niečo robiť s tými predanými autami a keby sa nehromadili na vw žaloby, hlavne v usa sa im z toho zrejme sťahuje pdelka.
9. 10. 2015 12:17
Re: Je to jasné
Tak jednoduché to samozřejmě není, nejvyšší manažer odstoupil a prokurátora má na krku, takže těžko lze tvrdit, že propustí jenom dva pěšáky.
9. 10. 2015 11:12
Kecy, kecy, kecy...
Manažeři samozřejmě žádný software udělat neumí, ale úkol zněl jasně... :no:
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 11:12
Jistě ...
Přistály první prachy na konta právníků, tak se začíná rozprostírat mlha ...
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 11:14
Blbí fakt nejsme
A kolik těch jednotlivců bylo? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Andromeda
9. 10. 2015 11:49
Re: Blbí fakt nejsme
>:D Prý to možná bude souhlasit s počtem, respektive součtem jednotlivců v nejvyšším vedení >:D
Avatar - fOE
9. 10. 2015 11:16
Zatloukat, zatloukat, zatloukat...
Po problemech s retezy je to znovu tady a znovu je to takove, no, "koncernovske". 8-s
Tomu zakaznici jiste uveri a takovy pristup jiste oceni. :yes:
Jen kvuli tem chudakum na ktere se to pokusi hodit doufam ze nejsou hloupi a ze si drzi archivovane nejake emaily kde to maji posvecene od vedeni. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Swordfish76
9. 10. 2015 11:18
Že radši nemlčel
No, takže z vyjádření toho zoufalce lze dovodit, že si ve VW dělá každý co chce, vedení nemá situaci ani zaměstnance absolutně pod kontrolou. Technici si bez schvalování dávají do auta software, který asi vyrábí doma na koleni o víkendech, protože vedení jim to přeci neschválilo, a tedy na to ani nemohlo alokovat prostředky. A ani to dějalí ve svém volnu jen proto, že milují VW. No, chtěl bych jezdit autem, kde si kdejaký technik namontuje/instaluje co chce, bez toho, že to je oficiálně schváleno, otestováno.
Tenhle týpek tomu moc nepomohl, spíš VW ještě víc poškozuje. Kdyby byl chlap, a VW byla solidní firma, tak řekne:" Sorry, dali jsme to tam, protože prostě emisní požadavky jsou nesmyslně tvrdé a současná technologie to neumí udělat tak, aby zůstal výkon, a při tom se tam výrazně snížila spotřeba a emise. Je nám to líto, byla to chyba"
Rozbalit vlákno
1
9. 10. 2015 11:38
Re: Že radši nemlčel
Co podle Vás znamená "oficiálně"?
Avatar - Atomas
9. 10. 2015 11:20
Logické vyjádření od managmentu
Zaměstnanec ručí zaměstnavateli za škodu do určité výše. Manager ručí za škodu majiteli firmy celým svým majetkem. Nehledě na celkové následky aféry pro koncern se tak manageři snaží krýt vlastní záda... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Anonym
9. 10. 2015 11:29
Re: Logické vyjádření od managmentu
S tím se dá jen souhlasit. VW se těmito výroky víc a víc potápí a navíc si zjevně neuvědomuje, že je bude řešit americká komise, kde s velkou pravděpodobností bude zaháčkovaný loby americkejch výrobců benzínovejch motorů a tyhle pohádky je ani nezajímaj.
A manažeři svý vily při krachu VW prodávat nebudou.

P.S. Ať žije TATA-vw motors >:D
9. 10. 2015 11:22
Anebo to mohlo být všechno jinak....
Co takhle odveta za sankce od prezidenta Putina??????? Několik vyškolených agentů z Moskvy vydávajících se za inženýry položí německé hospodářství a navíc půlku EU na lopatky...
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 11:31
VW auta a motory s vůní nafty ?
Naprosto souhlasím s tím [odkaz]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 11:38
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
:yes: >:D >:D >:D
9. 10. 2015 12:20
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
Tak tak... Dnesni deklarovane emisni normy v realnem provozu neplni zadne auto se spalovacim motorem. To ze je ted pranyrovan Volkswagen a ne nekdo jiny je jen otazka nahodneho vyberu. Spusti se tim jen lavina zalob na dalsi a dalsi vyrobce aut. V konecnem dusledku stejne emise nikoho z uzivatelu nezajimaji coz se v praxi ukaze v okamziku, kdy VW zahaji svolavaci akci a nikdo si nenecha software prehrat... ;-)
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
"To ze je ted pranyrovan Volkswagen a ne nekdo jiny je jen otazka nahodneho vyberu." - kam na ty nesmysly chodís? >:D >:D >:D
9. 10. 2015 13:57
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
Zdá se, že asi rozumíš květinám nebo třeba astrologii, nicméně toto je holý fakt, o kterém se již brzy přesvědčíme. Už nějakých pár prvních "amatérských" testů jasně ukazuje, že reálné emise nemají s deklarovanými pranic společného. Takže tady mohl být dnes klidně Ford a VW mohl sedět potichu v koutě a čekat až se mu na to taky přijde. Stejně jako dnes mlčky sedí v koutě ostatní a čekají, kdo bude další... Víš proč má teď Hjondé akci na diesely? Proč je prodává za nesmyslně nízké peníze? Neukazuje to náhodou na určitý problém s benzínovým motorem? Třeba globální emise a vysoká pokuta za jejich neplnění? ;-) S emisema mají prostě problém všichni, jen se na podvod u VW oficiálně přišlo jako u prvních. Každopádně koho z uživatelů to zajímá? Ty by jsi snad kvůli takové banalitě měnil vůz se kterým jsi spokojený? :-)
Avatar - Andromeda
9. 10. 2015 14:05
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
Tys to vyhrál >:-[] -> já proč je v Bohemii výplach mozku tak účinný . No jo, chudák VW - to teprve ostatní jsou zvěř >:-[] . Už mi tam od VW chybí: Myslíme to upřímně >:-[] . O Tobě nepochybuji, z Tvých pasáží upřímnost přímo stříká >:-[] ...
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
TomII je expert, na toho nemáme. >:D >:D >:D
9. 10. 2015 15:44
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
Tommll je jen důkazem, že VW se nemusí bát propadů prodejů. Pár dní propagandy stačí, aby své stádečko udrželi v ohrádce. Koncern své ovečky dobře zná a správně odhadl, že je nějaké podvody a lhaní trápit nebude. Pro ně bude dál koncern jen obětí a bojovníkem za lepší zítřky.
9. 10. 2015 15:35
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
Chybí argumenty, co? ;-)
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
Jak argumentovat s plácalem TommII který píse nesmysly?
Avatar - Ondore
9. 10. 2015 14:55
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
TommII-e, pls chýba mi pri Tvojom profile jedna dôležitá informácia - mohol by si nám prosím povedať koľko máš rokov?
9. 10. 2015 15:36
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
Souvisí to nějak s tématem?
Avatar - Ondore
9. 10. 2015 15:58
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
S témou to nesúvisí, ale súvisí to s Tvojimi vyjadreniami. Ak máš 16 a menej, tak je to v poriadku a nikto by sa Ti nemal posmievať.
Re: VW auta a motory s vůní nafty ?
>:D >:D >:D
9. 10. 2015 11:31
vzhledem k tomu
ze amici smirovali vrcholne predstavitele celeho sveta tak zcela jiste maji v supliku i veskerou korespondenci tehle darebaku mezi sebou. vidim to na mimosoudni vyrovnani za 12mld USD + civilni zaloby
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2015 11:38
nakoniec
sa na to pride ze za vsetko vlastne moze nejaky pepa odvedle ktory tam u nich len zaskakoval a podaval sroubovaky ;-)

dokonaly nemecky koncern zlyhal na svoju nedokonalost .. a ani ich auta uz tiez davno nie su tak dokonale ako sa na prvy pohlad zdaju .... kazdy nech si mysli co chce... ale ja vw uz radim dnes sotva k priemeru .... je dnes uz kopec lepsich a zaujimavejsich znaciek .... byt najpredavanejsi este nemusi znamenat byt aj najkvalitnejsi a najlepsi ... v tomto priama umera nikdy neplatila...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Stewee
9. 10. 2015 13:33
Re: nakoniec
Nevravim, ze za touto dieselgate mozu pristahovalci, ale to, ze znacka ako tak technicky upada je aj pricinou pristahovalectva, nie poslednych dni a tyzdnov ale desiatok rokov, ked uz Nemecko formuju turecke sidliska a stvrte, kde mate strach vstupit a tieto poloopice robia vo fabrikach a v tych fabrikach nemecku kvalitu. Nemecko a ich kvalita + preciznost uz nie je to co byvalo. Bude to asi tym, ze prave tu "nemecku" kvalitu uz nevyrabaju nemci... Merkelova, prebud sa a zastav to sialenstvo, ani Adolf nepachal tolko zla na vlastnom narode, ako pachas Ty!!!
Re: nakoniec
Pokud pokládás Turky za poloopice tak je otázka co potom jsi ty. Zrejme nejaká nizsí forma zivota. No a ta poslední veta je taky zajímavá.
Avatar - Stewee
10. 10. 2015 16:20
Re: nakoniec
Choď sa prejsť večer napríklad v Dortmunde cez nejakú tureckú štvrť, trošku vytriezvieš a možno sa stihneš aj nadýchať čerstvého vzduchu, a nie múdrovať spoza PC!
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 22:36
Re: nakoniec
Jj dobrej kebab žejo :yes: :yes: >:-[]
Re: nakoniec
Dortmund neznám ale vím jak to vypadá v nekterých jiných nemeckých mestech ve ctvrtích kde bydlí hodne Turku. Není tam vsechno optimální, s nekterymi Turky jsou problémy, ale to nikoho neopravnuje psát o Turcích jako o poloopicích.

Krome toho znám i Turecko, a to ne jako vetsina Cechu z pozice turisty.

Takze rozhodne "nemudrujem spoza PC"!

Jeste jednou - napsat to ze Turci jsou poloopice muze jen primitivní vypatlanec.
9. 10. 2015 11:45
Těm jednotlivcům se říká souhrnně vedení a dozorčí rada ne?
VW :no:
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 11:49
Úkol zněl jasně...
Viníky najít, zastřelit... To jsme přece udelali... Tak co po nás furt jako chcete? Donáfetákucajselementál?
To je štvanice na nevinný koncern....
Hele moc tady neblbněme, ať vsichni jednou neskoncime u soudu pro pomluvu...
Klíntýsl žije....
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 11:54
zatloukat
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Andromeda
9. 10. 2015 14:08
Re: zatloukat
:yes: >:-[]
www.youtube.com/watch?…

třeba si to chtějí "vyleštit" stejně usilovně jako v tomto případě ->
www.youtube.com/watch?…
9. 10. 2015 12:04
Vzpoura deprivantů ...
Včera jsem si přečetl knihu Koukolík a spol.: "Vzpoura deprivantů". Tahle diskuze je typickým příkladem kolektivní hlouposti, která je naprosto srovnatelná s debatami na Novinkách ohledně imigrantů. Američané jsou velmi výkonní v napařování pokut za cokoliv a pokud se firmy/banky nechají škubat je to jejich věc. Trochu něco jiného je dělat z nějaké pizdoviny hrdelní zločin a to píšu i přesto, že bych byl velmi rád, pokud by dieselové motory zmizely ze všech aut .....
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2015 12:08
Re: Vzpoura deprivantů ...
dizel ako taky podla mna uz coskoro v beznych autach skonci ... ono sa pride na to ze hybrid spriahnuty s benzinom bude lepsia volba.... ;-)
9. 10. 2015 12:13
Re: Vzpoura deprivantů ...
Hybrid je drahy a celkovem souhrnu (vcetne vyroby) velmi neekologicky.... Je to spis takova moda.
9. 10. 2015 12:18
Re: Vzpoura deprivantů ...
Přesně stejně jako solární elektrárny. Jsem zvědavej co se s tím bude dít až tomu skončí životnost. Likvidace takovýho hybridu bude jistě velice ekologickou záležitostí >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 00:58
Re: Vzpoura deprivantů ...
Bacha účinnost solárních panelů dál stoupá a jejich podíl do budoucna jen poroste
Rozumný sou samozřejmě na každý střeše a ne na orný půdě jako když u nás kde jich dík poslanecký megaprasárně s dotacema vyrostlo obrovský množství

Ekologický zpracování baterií a vůbec celejch aut je propracovaná navíc dost sledovaná záležitost. Aspoň směrem na západ sever jih od nás

Ani ty elektrárny ani ekologický zpracování nemůžeš brát podle českejch praktik. I když železná opona dávno padla v přístupu k mnoha věcem v nás bohužel zůstala
A absurdní stavby solárních elektráren před pár lety v česku stejně jako ekologie mezi to patřej :-|
15. 10. 2015 13:46
Re: Vzpoura deprivantů ...
Neporoste, pže na nich nelze vybudovat elektrickou síť. Je to jen doplněk, který jde kombinovat v určitým poměru k třeba tepelným nebo atomovým. Ekologická recyklace specielně aut vůbec nijak propracovaná není. Funguje to stejně jako EURO5 diesely jen na papíře a odtud ty čerpáš rozumy. V praxi to funguje tak, že aby se automobilky třeba mohly prsit tím, že používají recyklované plasty, tak vezmou originál materiál a v určitým zanedbatelným poměru ho "znečistí" regranulátem (5-10%) tak aby neztratil původní vlastnosti, ale bylo ho možné de jure vydávat za regranulát a pak dají autu nálepku, že 40% dílů je vyrobeno z recyklovaných materiálů. S tím mám osobní zkušenost z mého zaměstnání, kdy nás k tomu nejmenovaná automobilka navedla. To ti přijde jako propracovaná a sledovaná záležitost? Žiješ v přeludu. Jsi obelháván ze všech stran a vůbec si to neuvědomuješ!
Avatar - Ondore
9. 10. 2015 12:32
Re: Vzpoura deprivantů ...
"Hybrid je drahý" - máš pocit, že 1/2 mil. za vybavené auto strednej triedy s automatom (Auris hybrid) je cenovo vyššie ako porovnateľná konkurencia?
Avatar - iudex
9. 10. 2015 13:34
Re: Vzpoura deprivantů ...
Drobná oprava: Auris je nižšia stredná a tam tie kombíky s porovnateľným výkonom stoja o pekných pár tisíc eur menej. Ale inak áno, jedine Auris hybrid je pomerne akceptovateľný kompromis techniky, praktickosti a ceny.
Avatar - Ondore
9. 10. 2015 14:11
Re: Vzpoura deprivantů ...
Nižšia stredná, pravdu vravíš predseda.

Cena - tak som si to nahodil do konfigurátora, len výkonovo porovnateľný základ + automat, žiadna porovnávačka čo ktoré auto má/nemá:
- Toyota Auris Live Hybrid - 100 kW, automat,žiadna ďalšia výbava - 18.790 €
- Golf Slovakia Comfortline1.4 TSI DS7 EU6 - 92 kW, automat, žiadna ďalšia výbava - 20.060 €

Bez ďalšieho vyklikávania výbavy si trúfam odhadnúť, že v Toyote bude pár drobností navyše, za ktoré si u vw priplatíš, takže hybrid je dokonca lacnejší - toľko pre Tommll-a.
Iná vec je, že ak kúpiš holátko nižšiu strednú, tak golfíka 63 kW kúpiš už od 14.400 € a ak jazdíš ročne 5.000 km (a že je takých veľa!), tak sa Ti rozdiel nikdy nevráti.
9. 10. 2015 15:49
Re: Vzpoura deprivantů ...
Vybral jsi to nejlevnější co Hybrid nabízí... Postav to rovnoměrně k nejlevnějšímu benzínovému autu ve třídě (když vybíráš nejlevnější "hybrid"), nesrovnávej to nejlevnější s etalonem a máš jasné porovnání. Ta technologie (hybrid) je marketingový tah, smysl má snad jedině plug in hybrid, ale pořád je tu otázka ekologické výroby akumulátorů a komplikovanost celého systému. Pokud se jedná pouze o tlak na emise, pak má smysl CNG, pokud půjdeme dál, tak vodík a do města elektrika. Ale hybrid? K čemu?
Avatar - Ondore
9. 10. 2015 16:14
Re: Vzpoura deprivantů ...
"Vybral jsi to nejlevnější co Hybrid nabízí..." Správny postreh, vybral som najlacnejší hybrid a najlacnejší benzínový motor podobného výkonu. Vzhľadom k tomu, že hybrid je s CVT, tak aj benzín je s automatom, žiadna iná výbava tam nie je.

"Postav to rovnoměrně k nejlevnějšímu benzínovému autu ve třídě" - presne to som spravil, postavil som hybrid k najlacnejšiemu POROVNATEĽNÉMU autu v triede, k etalónu ako si povedal, t.j. k autu s ktorým sa porovnávajú ostatní. Asi uznáš, že by bol nezmysel keby som mal porovnávať hybrid 100 kW s autom 63 kW. Hlavne od výkonu motora sa odvíja cena auta a bol si to Ty kto vytiahol argument "hybrid je drahý", čiže argument ceny.

"Ale hybrid? K čemu?" - len na pripomenutie, bol si to Ty, kto sem ten hybrid dotiahol a tvrdil, že je drahý, ja som len dokázal, že je cenovo porovnateľný s podobnými autami.

"CNG, vodík, elektrika" - nikdy som nikde netvrdil, že hybrid je najlepšie riešenie, to Ty si ho sem dotiahol ako prvý.
Moja otázka bola, či je 1/2 mil. za auto veľa. A túto otázku môžeme rozvíjať donekonečna, je veľa 3 mil. za auto? Povedz áno a pokojne Ti budem oponovať. Ak je Ti vysoká suma 50.000 Kč, môžeme riešiť bicykle, pokojne si urči kde sa chceš pohybovať a čo v danej cene očakávaš a hodíme plodnú diskusiu, iste sa dopracujeme k rozumnému kompromisu.
Avatar - iudex
9. 10. 2015 16:08
Re: Vzpoura deprivantů ...
Ono takéto porovnávanie bude vždy nejakým spôsobom pokrivkávať. Napr. ten Golf sa javí ako slabší, ale aj s nominálne menej výkonným motorom má dynamiku o triedu lepšiu ako hybrid (205/9,5 vs. 175/11,2), v podstate dynamicky ten hybrid v pohode strčí do vrecka aj 1,2TSI (196/10,4). K cene: ak neberieš Golf ako jedno z drahších áut triedy, ale sesterský Leon, sme niekde inde, nehovoriac o cene 1,2TSI (16.470 eur). Tiež automat u Aurisu nie je výhoda, ale nevyhnutnosť daná hybridnou technológiou, ktorá by asi nevedela spolupracovať s manuálom (naviac CVT je najhoršia z možností AT).
Ale inak Auris hybrid považujem za jediné "zelené" auto, ktoré by som si bol ochotný kúpiť; tie kompromisy už sú vcelku prijateľné a ani cena neodrádza.
Avatar - Ondore
9. 10. 2015 16:25
Re: Vzpoura deprivantů ...
Porovnávanie - nesúhlasím s niektorými z Tvojich argumentov, ale súhlasím, že najskôr by bolo treba nastaviť parametre na porovnávanie. Ja som to zjednodušil na podobný výkon motora (ktorý je jedným z hlavných faktorov pri určovaní ceny), pretože vysoká cena hybridov bolo to, čo Tommll riešil.

Medzi nami - mňa kombinácia 1,8 + hybrid v Toyote nepresvedčili - bez ohľadu na model auta z viacerých dôvodov. Ale keby sme skočili do Lexusu, tam by som si vybral >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 01:00
Re: Vzpoura deprivantů ...
To tě muselo dostat nedávný prohlášení jedný malý bezvýznamný automobilky Mercedes že končí s dieslama a do budoucna půjde cestou Lexusu >:D >:-[]
9. 10. 2015 12:13
Re: Vzpoura deprivantů ...
...a ti Řekové taky při vstupu do EMU podváděli jenom trochu viď? :no:

Morální hazard Ti něco říká?

VW se chovalo jako Rath, když bral a současně ve sněmovně bojoval proti korupci
:no: :no: :no:
9. 10. 2015 12:08
Ach jo...
Jsem prekvapeny, ze tato kauza vubec nekoho jeste zajima... V podstate uz pocet clanku o bezvyznamnem "problemu" s emisema prekryva pocet clanku, ktere zminuji skutecne problemy s uprchliky, Ukrajinou atd. ;-\
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
9. 10. 2015 12:51
Re: Ach jo...
Jasně, na automobilním webu budou články o Ukrajině a uprchlících. Ty máš taky dobře vykradeno.
9. 10. 2015 13:04
Re: Ach jo...
přesně, nedávno se někde porvali arabáči a kurdi, jaktože to tady dop*dele není na hlavní stránce!!!!!!!!!!!!!!! :no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 00:50
Re: Ach jo...
Jj víkendovou potyčku mezi imigrantskými gangy v Kasselu vyprovokoval gang inženýrů který holemi a noži napadl gang architektů >:D >:-[]
Avatar - Ondore
9. 10. 2015 12:13
Malá zhrňovačka
Na úvod treba povedať, že Horn vypovedal pred kongresovým výborom pod prísahou a klamstvo ktoré by mu neskôr dokázali by ho vyšlo hodne draho. Takže si buďte istí, že každé vypovedané slovo bolo starostlivo volené po predošlom tvrdom drile od vlastných právnikov.

Poďme na ten súhrn:
- jar 2014 - ICCT (nezávislá nezisková organizácia) vykonala merania emisií na autách vw a zistila násobné prekročenie hodnôt. Výsledky doručila o.i. aj automobilke vw s upozornením, že porušujú predpisy a môžu byť penalizovaní. Nedostali žiadnu späťnú reakciu. 15.5.2014 správu publikovali a odoslali EPA
- december 2014 - zvolávačka TDI v USA na "opravu emisií"
- leto 2015 ... medzičasom EPA preverila a rozpracovala spomínanú štúdiu a odmietla udeliť vw certifikát na motory, ktoré chcel schváliť. Pod nátlakom sa vw priznal a potvrdil plnú spoluprácu s úradmi

K Hornovym tvrdeniam:
- priznal, že o probléme s emisiami vedel od jari 2014 - zrejme pravda
- posunul info do centrály, spätná info bola, že sa na probléme bude pracovať - zrejme pravda
- nekonala sa žiadna schôdza vedenia, ktorá by to schválila - to je na diskusiu, zrejme šlo o cielené mlženie. Horn je na svojej pozícii od 1.1.2014, predtým zrejme nebol súčasťou najvyššieho vedenia. Motory EA 189 boli v US autách modelových rokov 2009 - 2015. Je teda pravdepodobné, že to začalo dávno predtým a za Horna sa taká schôdza naozaj nekonala...
- "Bylo to pár softwarových inženýrů, kteří se z nějakého důvodu rozhodli software nainstalovat," - čistá právničtina - hrátky so slovami, ktoré slúžia na získanie času a "nájdenie vinníka". Ako povedal iudex, hľadá sa Ahmed a zrejme padne aj šéf programátorov sťaby pôvodca všetkého zla. Zistí sa, že sw bol v riadiacej jednotke iba na skúšku a omylom bol aktivovaný >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2015 12:14
Re: Malá zhrňovačka
Slušnej souhrn :yes:
9. 10. 2015 12:25
Re: Malá zhrňovačka
Este ti tam chyba taky detail, ze Bosch varoval VW uz v roku 2007 aby nepouzivali tie "specialne" softwarove mody. Zrejme podla VW tu informaciu Bosch tiez adresoval len dakemu bezvyznamnemu inzinierikovi, a vedenie firmy o tom vooobec nic nevedelo...
Avatar - Andromeda
9. 10. 2015 14:20
Re: Malá zhrňovačka
Tak tak, končilo to na vrátnici -> skutečném nervově-organizačním centru koncernu >:-[] ...
9. 10. 2015 12:35
Re: Malá zhrňovačka
Mňa by zaujímalo, koľko ľudí o tom vedelo. Neviem si taký kolos ako je VW predstaviť, ale na jednej strane si niekedy hovorím, že málo (keďže sa to celé roky ututlávalo), ale na druhej strane tých manažérov a technikov v takej obrovskej firme, ktorý rozhodujú o motoroch musí byť veľa...
9. 10. 2015 12:46
Re: Malá zhrňovačka
Po pravdě řečeno, ve velké firmě, od určité úrovně výše, se vedení opravdu o technické detaily řešení nezajímají. Zajímá je jestli výrobky plní podmínky, které jim umožňují vstoupit na trh a být tam úspěšný. Hlavní zaměrení těchto lidí je stav vývoje nových produktů, finační situace podniku, výdělek akcionářů, dlouhodobé strategie ...
Ale jak správně uvádíš, pokud jim ICCT dalo vědět, že mají problém, a dalo jim i čas reagovat než zpávu zveřejnilo, těžko se teď mohout tvářit, že o ničem nevěděli.
Re: Malá zhrňovačka
Tak rekl bych ze práve Winterkorn jako vynikající technik a drívejsí séf vývoje se o technické detaily resení takové dulezitosti zajímal.
Avatar - Andromeda
9. 10. 2015 14:21
Re: Malá zhrňovačka
:yes: ;-)
Ani Povšík neví kdo podvádel
Uz i Skodovácký superodborár Povšík ztrácí orientaci. Ze by mu Wintík, se kterým si údajne tak dobre rozumel, nic nerekl? >:D >:D >:D

„Situace je poměrně nepřehlednái pro ty, kteří vidí do zákulisí koncernu Volkswagen. Čeká nás pravděpodobně řada změn a opatření,“ uvedl předseda PR Jaroslav Povšík.
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 13:06
Video z výslechu v kongresu....
[odkaz]

nechtěl bych být na místě toho chlápka z VW a nechat po sobě téci ty exkrementy..... 8-s To jsou hodně těžce vydělané peníze, řekl bych....

Jinak pohádka "o jednotlivcích" snad ani nestojí za komentář....
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2015 13:40
Ano, bylo to spiknutí
Ano, bylo to spiknutí nočního vrátného + brigádníka co venku myje auta. Chtěli poškodit dobré jméno našeho koncernu a už tady nepracují, přijali jsme opatření aby se to neopakovalo, všem se hluboce a pokorně omlouváme ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MadPete
9. 10. 2015 13:58
Bohužel nepřekvapivé
Budou se snažit obětovat nějaké liniové nuly a svést to na jejich zvůli. Že procesy i kultura jsou správné, jen je nějací lumpové obešli. Paradoxně tohle je zrovna teze, která v automotivu nemá platit. Proces umožňující dlouholeté dalekosáhlé odchylky není funkční a musí být napraven. Kdyby prasklo na dodavatele něco podobného měli by mu teoreticky sundat ISO TS ze zdi a zarazit mu dodávky do vyřešení. Říkám teoreticky, znám německý automotive s VW na konci. Bohužel to zatím nevypadá, že VW tuhle dobrou příležitost využije ke katarzi, zeštíhlení a ozdravení své firemní a rozhodovací kultury.
Rozbalit vlákno
0