Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Za volantem Hondy Civic Type R

O příchodu ostrého hatchbacku Honda Civic Type R jsme vás již informovali, nyní jsme zde s prvními dojmy za jeho volantem.
Zpět na článek
28. 2. 2002 10:13
neregistrovaný "DaDriva"
28. 2. 2002 10:45
neregistrovaný "Petr"
28. 2. 2002 10:56
neregistrovaný "DaDriva"
28. 2. 2002 19:58
neregistrovaný "Petr"
28. 2. 2002 20:15
neregistrovaný "olda"
28. 2. 2002 21:13
neregistrovaný "DaDriva"
28. 2. 2002 21:31
neregistrovaný "olda"
1. 3. 2002 08:59
neregistrovaný "DaDriva"
1. 3. 2002 09:12
neregistrovaný "King"
1. 3. 2002 09:44
neregistrovaný "DaDriva"
1. 3. 2002 09:58
neregistrovaný "yenda"
2. 3. 2002 10:27
neregistrovaný "Olda"
3. 3. 2002 22:44
neregistrovaný "Ondra"
4. 3. 2002 09:18
neregistrovaný "DaDriva"
20. 4. 2002 13:50
neregistrovaný "Martin"
28. 2. 2002 21:43
neregistrovaný "olda"
28. 2. 2002 23:14
neregistrovaný "Urna"
1. 3. 2002 06:36
neregistrovaný "am"
20. 4. 2002 14:00
neregistrovaný "Martin"
1. 3. 2002 00:34
neregistrovaný "anonym"
1. 3. 2002 08:59
neregistrovaný "DaDriva"
1. 3. 2002 11:33
neregistrovaný "anonym"
1. 3. 2002 15:02
neregistrovaný "Mates"
1. 3. 2002 17:01
neregistrovaný "Martas"
2. 3. 2002 10:23
neregistrovaný "Karel"
2. 3. 2002 10:25
neregistrovaný "Karel"
2. 3. 2002 11:01
neregistrovaný "Lasse Kjus"
2. 3. 2002 19:04
neregistrovaný "pavel"
2. 3. 2002 19:25
neregistrovaný "DaDriva"
3. 3. 2002 01:20
neregistrovaný "kusadlo"
3. 3. 2002 14:02
neregistrovaný "kaa"
3. 3. 2002 16:05
neregistrovaný "DaDriva"
3. 3. 2002 16:24
neregistrovaný "Olda"
3. 3. 2002 18:27
neregistrovaný "petr"
3. 3. 2002 19:27
neregistrovaný "Olda"
3. 3. 2002 22:38
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2002 09:17
neregistrovaný "DaDriva"
28. 3. 2002 14:45
neregistrovaný "mikez"
4. 3. 2002 09:19
neregistrovaný "DaDriva"
4. 3. 2002 15:01
neregistrovaný "petr"
4. 3. 2002 16:02
neregistrovaný "DaDriva"
4. 3. 2002 17:29
neregistrovaný "olda"
20. 4. 2002 13:16
neregistrovaný "Martin"
3. 11. 2006 20:33
neregistrovaný "ctr"
13. 3. 2002 22:42
neregistrovaný "Martin"
10. 4. 2002 09:22
neregistrovaný "DaDriva"
20. 4. 2002 12:55
neregistrovaný "Martin"
28. 4. 2002 13:11
neregistrovaný "Peter"
neregistrovaný "DaDriva"
28. 2. 2002 10:13
Taky jsem se svezl ... dotaz ...
Zdravim ...

Taky jsem se svezl diky laskavosti Hondy Praha po Plzenske dalnici a v okoli Rudne zhruba pred tremi tydny ... auto je skvele, motor dokonaly, jen asi nejsem schopny ridic, protoze petku se mi tam ze ctyrky podarilo dat jen jednou a prodejce mel taktez nemale problemy. Ze sestky tam petka lupla jedna dve, takze jsem vetsinu radil 4-6-5 :-).

Krasna je na aute akcelerace, na mene kvalitnim povrchu autu necini problemy hrabat az do trojky, navic pilkovity zvuk po prekroceni sesti tisic otacek upouta pozornost cele ulice.

Zelbohu, je stale cena za zakladni verzi 810K pomerne dost a clovek radsi sahne po oktavce RS, ktera taky jede skvele, byt nema takovy motor, takovou technologii atd. Navic, priplatkova vybava k Civicu je dost financne narocna - klima 72K, mlhovky 20K atd.

Zvazoval jsem dlouho, jestli pockat a koupit Type-R, ale nakonec dam ze vsech hledisek (uzitna hodnota, prakticnost atd.) prednost RSku ... i kdyz, vsechno se muze zmenit.

Tohle vsechno ovsem nic nemeni na tom, ze mi Civic nechal krasny sram na mem ridicskem srdci :-) .. je to nadhera!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Petr"
28. 2. 2002 10:45
Re: Taky jsem se svezl ... dotaz ...
A co Corolla T Sport s 1.8 VVTL-i 141kW a cenou kolem 755.000,- kč (za 5tidveřovou) v plné výbavě (VSC, TCS, ABS+EBD, přední a boční airbagy, aut. klima, vše v el., rádio s CD s ovládáním na volantu, kožený volant a hlavice řad. páky, obložení palubky karbon, mlhovky, atd.). Podle mne lepší volba než RSko.
neregistrovaný "DaDriva"
28. 2. 2002 10:56
Re: Taky jsem se svezl ... dotaz ...
Corolla T-Sport je 1.8čka a je to motor o ničem .. krouťák i výkon posazenej až úplně nahoře. Pravda, nejel jsem v tom, ale tenhle motor už neodladíš (u Hondy je šance udělat z toho 240koňový monstrum jako v S2000), zatímco RS se dá ladit dál ... i když o to nejde .. Corolla je pořád malý auto za velký peníze, zatímco RS je velký auto za rozumný peníze ... Civic má např. větší rozvor než RS, ale nemá zase xenony a další ptákovinky, který chci v autě mít ... nehledě na údržbu, provozní náklady atd. ... nemysli si, že mě T-Sport nenapadnul :-), ale i tak - díky za tip :-)
neregistrovaný "Petr"
28. 2. 2002 19:58
Re: Taky jsem se svezl ... dotaz ...
RS odladíš jedině zvýšením tlaku turba čímž snížíš jeho životnost. Corolla jde taky ještě odladit, žádný výrobce nedělá motor na jeho maximum, ale asi to nebude tak jednoduché. Princip té 1.8čky je stejný jako u Civicu Type-R, který má o 0,2 l navíc. Corolla proti RS malý auto ? Myslíš Octavii RS ? Pokud ano, tak to je stejná třída jen Corolla je mnohem prostornější (rozvor 2.600 mm). Navíc údržba i provozní náklady budou u Civicu i Corolly nižší, navíc 3 letá záruka udělá své. Jo a ještě s RS se musí umět jezdit, většina lidí totiž turbo motor prožene, pak zastaví a jde pryč což je chyba. Pokud tubo motor "honíš", tak jej musí nechat "vydýchat" jinak ti turbo brzo odejde. Doporučuji tu Corollu vyzkoušet.
neregistrovaný "olda"
28. 2. 2002 20:15
Novy Accord!
Vite jak bude vypadat? vice tady: www.hondaclub.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DaDriva"
28. 2. 2002 21:13
Dotazek ...
Napadá mě, jak je to s naloženým Civicem .. krouťák je "jen" 196 NM, což znamená, že když si tam sednou čtyři lidi a do kufru se dají věci, bude to líná herka? RSko má krouťák v základu 230 od 1950-5500 otáček díky turbu, takže to pojede tak jako tak, ale tohle ... Taky mě docela zajímá výdrž motoru, když se bude točit třeba na dálnici konstantně na 6000 otáček (cca 195 km/h) ...
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "olda"
28. 2. 2002 21:31
Re: Dotazek ...
1) Tocivy moment je sila motoru na klikovce. Vykon na kolech. A prave vykon je to dulezite co kazdeho u sportovniho vozu zajima.


2) Prave turbo snizuje zivotnost motoru o polovinu. Vysoke otacky vyvazenemu motoru neublizi. Napr. Honda dava v americe na novou Integru s podobnym motorem i-Vtec jestli se nepletu 100 tis. mil zaruku!! Kolik dava Skoda, vlastne VW? :))

3) Srovnavat Octavii RS s Civicem TypeR je ponekud nedustojne, nemyslite. Najdete Civicu nejakou opravdovou konkurenci ....
neregistrovaný "DaDriva"
1. 3. 2002 08:59
Re: Dotazek ...
oldo, srovnávat je to možná nedůstojné pro fanouška hondy, já s hodnou nikdy nejezdil, kromě tajpara, takže se radši zeptám, že :-) ... právě jsem v situaci, kdy se rozhoduju mezi RSkem za 770K a Civicem za 870K (aspoň přibližná výbava jako u RS) ... tak babo raď ... :-)
neregistrovaný "King"
1. 3. 2002 09:12
Re: Dotazek ...
Pokud cestuješ ve dvou, jak říkáš, tak nepotřebuješ 500 litrů kufru. Jízdní vlastnosti, řízení, řazení ,sedačky, umístění páky, motor, to vše má CTR lepší. RS má jen xenony... fakt mě kromě kufru a xenonů nenapadá, čím by tě mohla octavia oslovit - i když je to fakt dobré auto.

Já bych se moc nerozmýšlel. RS je jen lehce vyladěná octavia (která už je v tomhle roce vlastně výběhový typ), CTR je opravdový sporťák, navíc se to dynamicky vůbec nedá srovnávat.
A navíc nebudeš jen další octavista mezi statisíci jiných. A servis prakticky nebudeš potřebovat, zatímco škodovka tam jezdí až moc často, i když rok před skončením výroby octavie už by mohly být mouchy vychytané.
Pokud hledáš fakt sporťák, tak asi není co řešit, ale to je na tobě :-)).
neregistrovaný "DaDriva"
1. 3. 2002 09:44
Re: Dotazek ...
To je právě to .. já možná ani nechci ryzí sporťák, ale spíš jen normální auto, co jezdí rychle :-))). Těžko říct ... Ještě dotaz na HONDISTY ... jak se jezdí s ostrou spojkou na sněhu nebo v zácpách .. někdo říká, že je to dost hell a je fakt, že Type-R má spojku jako břitva ...
neregistrovaný "yenda"
1. 3. 2002 09:58
Re: Dotazek ...
Honda je o otáčkách aby jsi z ní dostal to nejlepší.A to je ten problém většina lidí řadí moc brzo.Z tohoto pohledu je RS opravdu normálním autem co jezdí rychle.Je to jiný přístup,mě by vadilo mít max výkon při 5500 ot. ale zas někomu příjde zdrcující hnát motor až na 8000.To si každý musí rozhodnout sám,co od auta očekává.
Spojka : Integra je vpohodě jak na sněhu tak v zácpách,alespoň z mého pohledu,CTR jsem ještě nejel tak nevím.
neregistrovaný "Olda"
2. 3. 2002 10:27
Re: Dotazek ...
:)) Jestli chces sportovni auto se vsim vsudy, tak Civic TypeR. Jestli chces vozit rodinu na hory, tak Octavia RS. (Ale nezapomen, ze diky vyssi stavbe karoserie je i v Civicu dost mista. Ja mam pres 190 cm a vpredu jsem netrpel :)) )
neregistrovaný "Ondra"
3. 3. 2002 22:44
Re: Dotazek ...
Tak bych to rozhodovani o koupi jeste ztizil...Subaru prodava predvadecku Imprezy WRX za 838K.:-))
neregistrovaný "DaDriva"
4. 3. 2002 09:18
Re: Dotazek ...
Když jsem viděl u 5 prodejců jak se s předváděčkama jezdí, tak mi ta nabídka ani moc lákavá nepřijde :-). Ale díky za tip :-)).
neregistrovaný "Martin"
20. 4. 2002 13:50
Re: Dotazek ...
Nevím Oldo, kde bereš tyhle pseudoodborný informace.
ad 1) Max. výkon motoru je bez výjimky u všech aut položen do nejvyšších otáček, ve kterých se v běžném provozu jezdí jen zřídka. Mnohem důležitější vlastnost motoru než samotný max. výkon, je jeho pružnost, a tu ovlivňuje právě točivý moment neboli krouťák. Krouťák je opravdu síla motoru na klikovce, ale klikovka je přece prostřednictvím převodovky spojená právě s těmi koly. Proč myslíš, že Škoda Octavia WRC má krouťák magických 600 Nm ?
ad 2) Vysoké otáčky, jak všeobecně známo (?), snižují životnost motoru. Proč myslíš, že motory F1, které točí kolem 13.000 ot/min., mají životnost max. 500 km ?
ad 3) Pokud považuješ za nedůstojné srovnávat Octavii RS s Civicem Type R, tak to je vidět, že jsi v RSku nikdy neseděl. Jedno RSko mám, takže vím, o čem mluvím.
neregistrovaný "olda"
28. 2. 2002 21:43
Re: Dotazek ...
A jeste neco.

Tocivy moment Octavky, ktery udavas je cca o 17% vyssi. Ovsem u Civica si o 17% nizsi tocak uzijes jeste o 3 tis. ot vys a to znamena, ze zatimco u Octavie budes muset radit 5ku (a tim ztratis hodne vykonu), u Civica pojedes na 3 a to je to kouzlo.

Nezapomen, ze existuje prevodovka. Klikovka neni primo sprazena s napravou :).

A jeste k te zivotnosti: Znam nekolik aut (Hond), ktera maji najeto 200 tis., toci 8 tis. ot. a stale nepapaji olej. To u motoru VW nezazijes. Proste je to otazkou presnosti, preciznosti a volby materialu.
neregistrovaný "Urna"
28. 2. 2002 23:14
Re: Dotazek ...
Presne tak souhlasim do nedavna jsem jezdil s hondou civic 1.6 vti a najezdil jsem 140 tis bez jakych koliv problemu. Rs jsem vubec netahejte Octavie je dobre auto ale tak do 20 tis. pak to zacina :)
Honda civic type-r zatim nema konkurenci kdyz vezmeme v potaz kolik stoji takze musime hledat konkurente v teto cenove hladine coz je do 1 mil. korun
neregistrovaný "am"
1. 3. 2002 06:36
Re: Dotazek ...
taky s tebou souhlasim. rs-ka je dobre auto co se tyka sezdnich vlastnosti a vykonu, ale spolehlovosti se s japonaky vubec nemuze srovnavat
neregistrovaný "Martin"
20. 4. 2002 14:00
Re: Dotazek ...
Jak můžeš vědět, že RSko je dobré tak do 20 tis. km, když se prodává teprve 1 rok ? Ty znáš někoho s RSkem, který už najel více než 20 tis. a má s tím problémy ?
neregistrovaný "anonym"
1. 3. 2002 00:34
ale ten vzhled ;( ...
... nemuzu si pomoct, ale vzhledove se mi to auto nelibi i kdyz motor je urcite skvlej ...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "DaDriva"
1. 3. 2002 08:59
Re: ale ten vzhled ;( ...
vzhled je pěknej, siluetka a profil moc hezký .. jen je škoda, že tam nejsou xenony :-(
neregistrovaný "anonym"
1. 3. 2002 11:33
Re: ale ten vzhled ;( ...
Xenony si tam muzes nechat namontovat za 17 000.- takze to ma taky xenony
neregistrovaný "Mates"
1. 3. 2002 15:02
bez titulku
Privezte svy brusy 23/24.3. do Brna, pomerime sily :-)))) Jedu tam s Astrou Coupe turbinou, 190k...
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Martas"
1. 3. 2002 17:01
Re: bez titulku
No do Brna urcite jedu... Prijedu s na tomto portalu velmi podcenovanou Octavii 1.8 T. Chip, ¨kompletni vyfuk sebring, sport. filtr, pop-off ventil, 141kw 320 NM na brzde:-)). Chtel bych toho TypeR videt v tahlym kopci treba na D1...:-)). podvozek HR, audio 800W a tak... Uz se tesim... Privezte sve stroje... At se dusicka potesi... Mejte se
neregistrovaný "Karel"
2. 3. 2002 10:23
Re: bez titulku
Napraskal by ti to stejne jako na rovine :)). Az se svezes, pochopis.
neregistrovaný "Karel"
2. 3. 2002 10:25
Re: bez titulku
... a bez turba a Chipu a vyfuku Sebring a sportovniho filtru ... :)
neregistrovaný "Lasse Kjus"
2. 3. 2002 11:01
Re: bez titulku
Karel :-) to bylo dobré :-)))) All: Type-R je mašina, je to něco, co bere dech. Srovnávat tohle přibližovadlo s Octavií RS mě přijde jako akademická debata
neregistrovaný "pavel"
2. 3. 2002 19:04
Re: bez titulku
Souhlasim type-r je jdenicka octavie rs neni spatne auto ale neda se to vubec porovnavat maximalne je lepsi rs na maximalni rychlost s cipem to odhaduji tak na 245 realnych takze tachometrovych 260
neregistrovaný "DaDriva"
2. 3. 2002 19:25
Re: bez titulku
Tacho 260 udělá RS i bez chipu ... 250 není problém, na 260 se už chvíli šplhá, ale jde to ...
neregistrovaný "kusadlo"
3. 3. 2002 01:20
Re: pche
To je teda úlet jezdit tachometrovejch 250. Znal jsem jednoho, co měl Fiata Pandu s vlastníma budíkama a tomu to lítalo 345!!! :-)
neregistrovaný "kaa"
3. 3. 2002 14:02
Re: pche
četl jsem několik zajímavých názorů, ovšem některý jsou dost tupý. Srovnávat CTR s Oktávkou( nic proti Oktavce RS) je fakt dost zvláštní, ten kdo tady psal, že by chtěl vidět CTR v tahlém kopci ,by se asi divil, jak by kolem něj v té jeho oktavce CTR proletěl.... Nemůžu sice srovnávat CTR , mám "jen ITR", chip, výfuk Supersprint, takže cca 200PS. Je to neskutečný auto. Honda je prostě jen jedna.
neregistrovaný "DaDriva"
3. 3. 2002 16:05
Re: pche
Člověče, já to tady srovnávám jen z jedinýho důvodu, protože jedno z toho koupím. V CTR jsem jel a fakt netuším, jak to pojede do kopce s plným naložením. Proto jsem se tady ptal. O teorii srovnání radši pomlčím, nejde o to co srovnáváš, ale proč to srovnáváš. Vím, jak jede plně naložený RS do kopce - díky turbu žádnej kopec nepocítíš a nahoře jedeš víc než dole a nemusíš ani podřazovat. Ale to je jedno. Čím dál tím víc jsem totiž nakloněnej koupit CTR, byť v základní výbavě :-)).
neregistrovaný "Olda"
3. 3. 2002 16:24
Re: pche
Tak az koupis, posli fotky na Hondaclub.cz :) Vsichni se na ne tesime. V CTR jsi jel, nema cenu te dal presvedcovat. Ted uz jen vybrat barvu... :))
neregistrovaný "petr"
3. 3. 2002 18:27
Re: pche
Asi pred tydnem jsem si koupil CTR a reknu vam je to nejlepsi auto (proto jsem si ho taky vybral :)) zatim ho zajizdim ale reknu vam sedivost parada predtim jsem mel BMW 330 ix a neda se to vubec srovnavat co se tyce brzd podvozku a motoru pouze me trapi moc plastu v interieru po praze se stim da jet uplne v pohode docela je to pohdlne casem chci potahnout ty plasty alcantarou mam znameho calounika udela mi to za hubicku vsem kdo premysleji o koupi CTR tak jim rikam skocte do toho i kdyz budu samozrejmne rad aby jich jezdilo co nejmene VIVAT CTR
neregistrovaný "Olda"
3. 3. 2002 19:27
Re: pche
tise zavidim .... :)
neregistrovaný "anonym"
3. 3. 2002 22:38
Re: pche
ahojky
neregistrovaný "DaDriva"
4. 3. 2002 09:17
Re: pche
Taky už pomalu závidím :-)), ale jak to tak vidím, položím svůj podpis na objednávku koncem května ... už aby to bylo! :-)
neregistrovaný "mikez"
28. 3. 2002 14:45
Re: pche
Jasne, DD, kup si Hondu TR. Auta se ZASADNE (a HTR obzvlast) kupuji na zaklade POCITU a VNITRNIHO PRECVEDCENI. V techto pripadech jde rozumove racionalni uvazovani zcela stranou. Takze zaver zni: jdi do Hondy a dlouha leta to budes rozdychavat. Je to zcela ojedinele auto i kvalitou zpracovani i technickou promakanosti i jinym designem, nez vsechny ty ostatni plecky okolo. A hlavne nese se svym jmenem jakysi punc spolehlivosti... Coz RS jako skodovka jaksi nikdy nemela...:)))
neregistrovaný "DaDriva"
4. 3. 2002 09:19
Re: pche
Barva je jasná - černá :-). Stříbrná není nic moc a v červené se mi to nelíbí ... zato černá siluetka a pohled z profilu ve slunci - nádhera :-)
neregistrovaný "petr"
4. 3. 2002 15:01
Re: pche
dejmi na sebe kontakt muzu ti zatim zdelit skusenosti a mam udelanou super muziku a decentne tonovane skla mam cernou barvu zavolejmi a zajistim ti slevu hodne zajimavou
neregistrovaný "DaDriva"
4. 3. 2002 16:02
Re: to petr
mam u nicku mejla (dadriva@centrum.cz), posli cislo, urcite se ozvu, rad bych to auto videl uz v "pouzivany" podobe, tj. vymazleny .. diky - DD
neregistrovaný "olda"
4. 3. 2002 17:29
Re: to petr
Cerna je hezka az na to, ze je auto cely rok furt spinave :). Je nani videt kazda zaschla kapka.
neregistrovaný "Martin"
20. 4. 2002 13:16
Re: to petr
Tak to jsi tedy pěkně naivní. Vždyť už jen papírově RSko má krouťák vyšší a navíc v širokém rozsahu otáček. Navíc RSko vlastním, takže vím, o čem mluvím.
neregistrovaný "ctr"
3. 11. 2006 20:33
Re: to petr
srovnavas zle.muj tajpar si vytre anal i v kopci s 18t. 250ps290nm 1180kg,pristi rok na srazech navidenou
neregistrovaný "Martin"
13. 3. 2002 22:42
Já bych bral Imprezu
Snad mě tady členové hondaclubu a všichni příznivci Hondy neukamenujou, ale v poslední době se mi Hondy docela hnusí. Tomu se nedá říkat design. Poslední Civic, co se mi líbil, byl ten z r. 92 tuším. A ten se mi líbil fakt moc!!! Ale předchozí generace humáč a teď tohle. Ty auta nemaj co se týče vzhledu absolutně nic do sebe. Na druhou stranu, i když nejsem žádnej odborník a čerpám informace pouze z časopisů, informací na webu a v těchto diskuzích, musím maximálně vyzdvihnout motory a techniku Honda vůbec. A celkově všechny Japonce. Jsou to nejpromakanější a technicky jedny z nejlepších ne -li přímo nejlepší auta na trhu. Stejně bych si Civica asi nevybral. O té Corolle bych určitě vážně uvažoval, i když je pravda, že 2,0 by na zádi tohoto vozu vypadalo o moc lépe a určitě by to pocítili i řidiči. Oktávka se mi v podstatě líbí, ale hnusí se mi její koncernová uniformita,myslím, že to "ereso" mohlo být odvázanější. A motor opět 1,8...no nevím. Naštěstí zde padla zmínka taky o Subaru Impreze. Tohle by byl můj jasný favorit v této kategorii. Ovšem nevím, jak je to s její cenou. Ať už si milý Da Drivo vybereš kterékoliv zde zmiňované žihadlo, tiše Ti závidím a přeji mnoho šťastných kilometrů bez jediné nehody a ať slouží!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "DaDriva"
10. 4. 2002 09:22
Re: Já bych bral Imprezu
Díky :-) ... nakonec to vypadá až na podzim, což mě maximálně točí :-((, protože jsem si chtěl užívat už v létě. Subárko mě taky láká a možná že na podzim dám nakonec přednost čtyrkolce a modré barvě .. svezl jsem se v STičku, to je pekelná mašina, ale její cena už převyšuje všechny limity, který jsem si stanovil :-). No, tohle už asi nikdo číst nebude, po měsíci, ale odpovědět se sluší :-)).
neregistrovaný "Martin"
20. 4. 2002 12:55
Re: Já bych bral Imprezu
Jsem fanda do Subaru (hlavně do Imprezy), ale z finančních důvodů jsem si koupil "jen" Octavii RS. Bohužel jsem ještě neseděl v CTR, takže nemohu srovnávat, i když jsem přesvědčen, že srovnávat lze (narozdíl od některých z Vás-Hondistů). RSka je fenomenální. Mnohým BMW, Mercedesům atd. často ukazuju záda a jejich řidiči se nestačí divit. Těch 260 km/h je opravdu realita, ale co je podstatné, ani vám to nepřijde, že jedete tak rychle - podvozek je naprosto fantastickej. Jediný, co mi na tom autu chybí, je 6ka. Motor je dostatečně silnej, aby ji utáhl. Kdo v tom autu ještě neseděl, nedovede si představit, jak to na pětku ještě táhne, když ve dvoustovce sešlápnete plyn. Takže co se týče kombinace jízdních vlastností, kupní ceny a užitné hodnoty, tak tohle auto opravdu nemá konkurenci (proto jsem si ho taky koupil). Opravdu můžu doporučit. Co se týče spolehlivosti, zatím nemohu posoudit - mám najeto jen 13 tis. km (zatím bez jediného problému). DD, ještě si to rozmysli, ale pokud máš na Imprezu, jdi do ní a pak mi dej vědět, jak se ti v ní jezdí (asi budu tiše závidět).
neregistrovaný "Peter"
28. 4. 2002 13:11
bez titulku
Páno, páni, sledujem túto vašu diskusiu a usmievam sa. Mám Golfa III VR6 ´96 a tak nedám zasa dopustiť na koncern VW. Ale veď o tom to je, že každý si hladí svoje vlastné ventily, že?Honda je hodna a RS (i keď je členom VW) je len oktávka so silným motorom, poľahky na ňu stačí Renault Mégane coupé 2.0 IDE.
By the way, videli ste film "Rychle a zběsile"? Já som ho kukal snáď 5 x za sebou, no proste super...
Rozbalit vlákno
0