Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Poprvé za volantem čtyřoké Škody Octavia RS: Sportovali jsme na okruhu!

První zákazníci se modernizované Octavie RS dočkají zhruba za čtyři týdny. My už jsme se s ní však s předstihem svezli.
Zpět na článek
10. 4. 2017 11:41
10. 4. 2017 15:12
10. 4. 2017 11:36
10. 4. 2017 12:19
10. 4. 2017 15:19
10. 4. 2017 18:29
10. 4. 2017 19:14
10. 4. 2017 19:30
10. 4. 2017 20:37
10. 4. 2017 21:35
11. 4. 2017 10:54
11. 4. 2017 11:21
10. 4. 2017 23:34
11. 4. 2017 06:35
10. 4. 2017 20:49
10. 4. 2017 22:01
11. 4. 2017 18:16
10. 4. 2017 18:12
10. 4. 2017 20:12
10. 4. 2017 21:54
10. 4. 2017 10:38
Placentaband !
Neměl ten článek být označen? ;-\
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Uživatel_5340709
10. 4. 2017 10:56
Re: Placentaband !
Stačí přejmenovat web na Škoda-Auto.cz ;-)
(nejlepší jízda v RSu)
Avatar - iudex
10. 4. 2017 11:26
Re: Placentaband !
To, že je to x-tý titulný článok o Škode (či aute koncernu VW) nehodnotím. Ale k obsahu by som nebol taký kritický, v porovnaní s tým, čo nám tu servíruje sesterská redakcia SM, je toto pomerne stráviteľný text. Z môjho pohľadu pomerne objektívne popísal vlastnosti Octavie RS na okruhu či rozdiely benzínová/naftová RS. Plne sa stotožňujem s tým, že RS je výborné a rýchle auto, ale kto chce mať trochu športový fíling, nech volí benzín, nafta je len rýchle diaľničné presúvadlo, žiadny športovec. 169 kW je dostatočne výkonný a živý motor, ktorý na rozdiel od spotrebiteľských 1,2TSI má aj zmysel točiť a pôsobí subjektívne silnejšie, než hovoria čísla (zlé jazyky hovoria, že VW ho ladí v skutočnosti vyššie, ako píše papier). Takže výkonovo sa na tom okruhu rozhodne nestratí, ale kto tam chce chodievať, nech si priplatí za verziu so samosvorom, ten je na okruhu dôležitejší, ako 15k naviac.
Avatar - CHerokee
10. 4. 2017 16:55
Re: Placentaband !
Především si myslím, že Octavia RS nepatří na okruh. Stále ale nemůžu pochopit toto: "projevuje skvělým hutným zvukem (byť dobarveným, aby ve výsledku zněl jak osmiválec)"

.... když kupuju Octu, nekupuju přeci 8 válec. A proč mám poslouchat podvod? Proč tam nedají slušný laděný poctivý výfuk?
Avatar - Covenant
10. 4. 2017 19:39
Re: Placentaband !
Tam napatří ani mustang ;-)
Avatar - _Karel_
10. 4. 2017 19:59
Re: Placentaband !
Souhlas, že to asi není auto určené na okruh, jen zkrátka stupeň výbavy. Zvuk (pokud skutečně zní jako osmiválec- kdo ví?) je trapas, ale chápu proč raději reprák, než pořádný laďák- ten totiž třeba při dlouhé rychlé jízdě po dálnici může hodně otravovat. Reprák prostě vypneš. Nicméně by mělo platit "všeho s mírou" a "méně je někdy více".
Avatar - woody-alien
10. 4. 2017 21:26
Re: Placentaband !
To, že auto není primárně určené na okruh (těch je snad zdrcující většina), neznamená, že tam nepatří. To by na volných jízdách okruhy zely prázdnotou. Sám si raději najdu místo a čas a jezdím okresky, ale kde jinde se dá auto v relativním bezpečí pořádně vyzkoušet než na okruhu ?
Avatar - _Karel_
10. 4. 2017 21:37
Re: Placentaband !
Já nekritizuju, že ho vzali na okruh, jen nevidím eReSo úplně jako hh (a třeba jsem vedle) ;-)
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2017 20:42
Re: Placentaband !
Okruhový speciál to není, ale kde jinde mají naplno vyzkoušet potenciál podvozku? Se zvukem souhlas.
11. 4. 2017 08:43
Re: Placentaband !
No ono poslouchat furt slušný laděný výfuk je dost protivný. Chceš ho poslouchat když jedeš pilu ne když jedeš 300 km. To pak máš hlavu jak pátrací balon.
Avatar - Ham.
11. 4. 2017 00:34
Re: Placentaband !
Placenta Band? To je nějaká nová kapela českých porodníků? :-)
11. 4. 2017 06:31
Re: Placentaband !
Nevím jak se to píše tak jsem si to vymyslel, víš co jsem myslel, ne? >:D
Avatar - Ham.
11. 4. 2017 08:58
Re: Placentaband !
Product placement?
11. 4. 2017 11:41
Re: Placentaband !
Dík, moc dlouhý. :-)
Avatar - white label
11. 4. 2017 12:51
Re: Placentaband !
Placement je kratší, než ten tvůj "Placentaband"...
Avatar - Joky
10. 4. 2017 11:02
už se mi nedivíte ?
už se mi nedivíte, že mám vždy po přečtení takovýchto článků běhavku, a že to někdy
jde i vrchem ???
Rozbalit vlákno
2
10. 4. 2017 11:52
Re: už se mi nedivíte ?
Zda sa len mne ze na titulnej fotke akosi rafik vylieza z pneumatiky?
Avatar - Joky
10. 4. 2017 12:40
Re: už se mi nedivíte ?
to víš na " sportovní auto " musíš dát sportovní disky, pak to takhle dopadá...
Avatar - Katikakus
10. 4. 2017 11:06
Dva odstavce..
..venovane jenom omlouvani toho hnusu na predni masce. Bravo redakce! 8-s :no:
Rozbalit vlákno
13
10. 4. 2017 11:25
Re: Dva odstavce..
Kabaňova pomsta čechům....
Avatar - iudex
10. 4. 2017 11:27
Re: Dva odstavce..
Keď chceš čítať skutočný názor redakcie na novú masku, počkaj si na Octaviu IV, len vtedy sa dozvieš pravdu. >:-[]
Avatar - fOE
10. 4. 2017 11:41
Re: Dva odstavce..
"Nebudu vás přemlouvat..." a pak "musím ale zdůraznit" >:D

Jinak zacinam pozorovat, ze se muj mozek nejak podvedome prizpusobuje tomu co ACZ vypousti do sveta. Ani nevim proc nebo jak se to stalo, jinak jsem clanek cetl cely, ale ty uvodni pasaze (vcetne tech dvou odseku) jsem nejak automaticky preskocil. Zjevne uz i me podvedomi vi co tam na nej cihne a chce me vedomi toho zmaru usetrit a takove pasaze rovnou preskakuje. >:D
Hodne podvedomi, hodne. :yes: :-)
Avatar - Barry Lyndon
10. 4. 2017 14:16
Re: Dva odstavce..
Škoda, že na žádné fotce nerozsvítí i ta vnitřní údajná světla. Že by nebylo čím... ? :-)
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2017 14:33
Re: Dva odstavce..
Na jedné fotce z jízdncíh dojmů na autoforu svítí (zřejmě). Dal bych odkaz, ale kvůli stupidní cenzuře se mi nedaří jej zprovoznit.
10. 4. 2017 15:12
Re: Dva odstavce..
Svítit nemůžou, protože v LED verzi tam není žádná žárovka, Jen prázdná parabola ;-)
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2017 15:19
Re: Dva odstavce..
[odkaz] tu...řekl bych, že svítí.
Avatar - Emel
10. 4. 2017 19:55
Re: Dva odstavce..
Díval jsem se, je tam jedna žárovka shora a LED pásek s blinkrem dole.
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2017 20:39
Re: Dva odstavce..
:yes: Přesně jak jsem čekal.
10. 4. 2017 14:17
Re: Dva odstavce..
Stihnul jsi to driv :-)
Chtel jsem prave napsat "O tomto řešení už bylo popsáno tolik stohů papíru, že už ani nemá smysl o něm psát znovu." a potom to zabere dva odstavce.

Jo a auto ma jen jednu malou chybu, nestiha podvozek :-) To je taky dobra hlaska :-)
(teda pokud to neni 4x4 nebo ta nejsilnejsi benzinova verze)
Avatar - NSA
10. 4. 2017 11:36
Video...
..tak unylý a uspávající hlas jsem už dlouho neslyšel. Naprosto bez emocí. Buď si najměte profesionála který to za Vás odříká nebo raději mlčte a dole pusťte titulky :no: ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dewill
10. 4. 2017 12:19
Re: Video...
v dnešní době jú.tú.berú si kde kdo myslí, že může mluvit na kameru...některé věci se dají naučit, ale pokud není základ, ani smrt nebere...každý není Cupák nebo Bartoška >:D
11. 4. 2017 19:21
Re: Video...
Presne, prednes redaktora je dost sileny - ne kazdy umi mluvit na kameru, to je uplne jasny. Nechapu, proc si ACZ nenajde nekoho, kdo mluvit umi a ten by pak video patricne komentoval.
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2017 15:19
vcera
som videl prvykrat u nas na vychode konecne uz tu novu 4 oku octaviu ( nejaka firemna s BL znackou ).. a zrovna bielu v kombiku ( teda nieco podobne ako ta z piatkovehu testu s golfom ) a musim povedat ze za mna v reale ej to prijemne prekvapko ako dobre octavka s tymi 4 ocami vyzera.. sikmo z boku mala doslova az taky sibalsky pohlad ... je to take smrncovne ... zarovne stylove a take kusok svojske... za mna fakt hodne dobre a nakoniec vcelku podarene riesenie... len asi nemoze byt nejaka tmava alebo siva... v bielej alebo cervenej to bude ta skutocna parada :-) aku som ocakaval ... a byt dlhodoby zakaznik octavky tak ani nevaham .. a jednu takuto novu stvoroku cervenu by som si hned vedel predstavit doma pod oknom ... pecka... golf je tiez fajn ale vizualne v kombiku za mna na O2 kombi fakt nema ... tu octavia ozaj dominuje
Rozbalit vlákno
12
10. 4. 2017 18:29
Re: vcera
Přesto že s tebou souhlasím, tak si myslím že ti to tady dají pěkně sežrat >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2017 19:14
Re: vcera
tak ono je to vzdy individualne.... ale mne sa faceliftovana octavia paci viac ako ta pred faceliftom ... co je presne opak faceliftu O2-ky kde krasne kompaktne hranate svetla nahradili bumeranogvymi zaoblenymi megakukadlami .. ktore obzvlast v lifte vobec neladili s hranatou kasnou O2 ... tu mi ale hranate 4 oci sedia ... a su fakt stylove co octavii hodne pomoze vystupit z tiena unifikovanej skatule
10. 4. 2017 19:30
Re: vcera
Faktem je, ze i hnus dokaze pritahovat - tedy spise uchyly, ale budiz.

Vice jak 90% reakci na 4 svetla jsou negativni, to neni omyl nebo nahoda. Ja jsem ji take videl v realu a muzu potvrdit - hnus z kazdeho pohledu.
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2017 20:37
Re: vcera
Zajímavější? Ano. Pěknější? Neřekl bych. Viděl jsem ji zblízka jen párkrát, ale to napojení, nebo spíš nenapojení světel se mi nezdá.
Avatar - wakantanka
10. 4. 2017 21:35
Re: vcera
že je to ale originálne riešenie sa ale asi zhodneme ?
Avatar - twistedTSD
11. 4. 2017 10:54
Re: vcera
No...originální je i Multipla. :-)
Avatar - wakantanka
11. 4. 2017 11:21
Re: vcera
no ona tá Multipla je taká škaredá ... až je pekná >:D
Avatar - Barry Lyndon
10. 4. 2017 23:34
Re: vcera
Dá se najít pohled, ze kterého to hnusné není. Ale člověk se musí sakra narychtovat do správného úhlu...
Avatar - Ozzman
11. 4. 2017 06:35
Re: vcera
Jistě, že hnus přitahuje :-) Důkazem jsou stovky zhýralych Němců, co jezdí za hranice do sev. Čech sjíždět prostitutky nestandartnich tvarů, věků a barev :-) Snad to nejsou ti stejní, co se jim líbí tato Octa....:)
10. 4. 2017 20:49
Re: vcera
Ano bílá a stříbrná jsou jediné použitelné barvy, protože ta asymetrie u nich zanikne.

Počkej až uvidíš nějakou tmavou barvu. V takové černé je to úplná chuťovka.
Avatar - Emel
10. 4. 2017 22:01
Re: vcera
Svojske to je, to zas jo.

Barva na RS by byl pro mě docela oříšek. Modrá klasika se mi moc nelíbí v black paketu, ale ten je docela nutnost... kupodivu z fotek se mi líbí červená + black.
Avatar - Barry Lyndon
11. 4. 2017 18:16
Re: vcera
teď se k tomu ještě více než doposud hodí ta pro RS už klasická (pravda pro někoho asi trochu ujetá) šedá nemetla. Spíš teda sedí k liftbacku, ale snese se i na combi....
10. 4. 2017 15:22
Když je něco hnusný...
... napiš, že to vlastně vypadá dobře na živo. Ta nádhera prostě na fotkách nevynikne. :no:

Fakt z toho úplně číší potřeba pochválit auto za každou cenu.
Rozbalit vlákno
1
10. 4. 2017 18:27
Re: Když je něco hnusný...
Netvrdím že to tak není, možná že se ji snaží vychválit, ale mně se stejně jako redaktorovi v reálu Octavia líbí. Tohle je čistě subjektivní, a to že řekne že jemu se líbí nemusí hned znamenat že si ho Škodovka zaplatila, nebo tak něco.
Avatar - holden2
10. 4. 2017 18:12
skodovka
je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje. jako fasunk ok. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2017 19:37
Pretacavost je zabava
Auto je pretacave a je s nim zabava. Pretacavost a nedotacavost v zakrutach je zabava? Odkedy? >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
10. 4. 2017 19:47
Re: Pretacavost je zabava
Já žiju v tom, že možnost hodit si zadkem je odjakživa brána jako "zábava".
Avatar - iudex
11. 4. 2017 09:30
Re: Pretacavost je zabava
Nedotáčavosť nie, ale pretáčavosť určite; keď Ti zadok lieta, je to zábava až adrenalín (podľa toho, či to zvládaš, alebo to bolo nechcené). ;-)
10. 4. 2017 19:46
Něco pro hatery Octavie
zpráva ze zahraničního tisku
"Kodiaq a faceliftovanou Octavii ocenila porota složená z nezávislých výtvarníků a profesorů designu a udělila jim ceny Red Dot 2017. Oba modely uspěly v konkurenci více než 5000 přihlášených výrobků."
Rozbalit vlákno
11
Avatar - _Karel_
10. 4. 2017 19:49
Re: Něco pro hatery Octavie
Hejtr nejsem, ale tohle ocenění má hodnotu asi jako miss senior.
Získal ho kde kdo, dokonce pokud vím Roomster.
10. 4. 2017 20:18
Re: Něco pro hatery Octavie
Když se podívám na ročník 2016, tak tam všeobecně vidím zajímavé designy (nejen u aut).
[odkaz]
Avatar - _Karel_
10. 4. 2017 20:27
Re: Něco pro hatery Octavie
Od 2014 tu cenu dostala Fabia, Rapid spaceback, Oktávka kombi, Superb, teď tedy další Oktávka + Kodiaq. Kratší by evidentně bylo vypsat, která škodovka ho nedstala.Buď tedy škoda staví téměř bez vyjímky designové skvosty, nebo.....
Mimo jiné tu cenu dostala taky Q7.
Ne, pro mě bezcené.
10. 4. 2017 21:13
Re: Něco pro hatery Octavie
Tak samozřejmě skutečnost, že ty ceny získala neznamená, že se ti musí líbit. Když nelíbí tak nelíbí. Mě se také nelíbí všechny oskarové filmy, přesto si myslím, že svou váhu tohle ocenění má i když se mi zdaleka nelíbí všechno co vyberou.
Avatar - _Karel_
10. 4. 2017 21:19
Re: Něco pro hatery Octavie
Ne ne, já s většinou těch aut nemám nějaký zásadní designový problém. Líbí se mi- něco víc, něco míň. Třeba zrovna oceněný Kodiaq se mi líbí hodně. Jen ta cena pro mě není žádným důkazem kvality designu.
Avatar - woody-alien
10. 4. 2017 21:31
Re: Něco pro hatery Octavie
Ta poslední věta je hezký dvojsmysl. ;-)
10. 4. 2017 19:57
Re: Něco pro hatery Octavie
jako halogenova verze neni nic moc ( a ani driv nebyla) RS na opacne strane spektra je naprosta parada.

jak jsem rikal, zadna katastrofa se nekona. Skoda vzdy mela co do svetel vyrazne fl a vzdy je umela. Tady je analogie k O 2 Fl ktery to auto hodil o nekolik let dopredu.

vlazne prijeti se tykalo jen diskuznich haters.. jinak se fl dle ohlasu z reality povedl.
10. 4. 2017 20:52
Re: Něco pro hatery Octavie
A když se to líbí výtvarníkovi, pak se to zaručeně musí líbit všem?

Zrovna v umění to platí dvojnásob. Nejdražší díla bych si nepověsil ani ve sklepě. Naopak hezké obrazy jsou bezcenné >:D >:D
10. 4. 2017 20:59
Re: Něco pro hatery Octavie
To nikde netvrdím. V oblasti průmyslového designu těžko najít výrobek, který by se líbil úplně všem, takový asi neexistuje. A samozřejmě měřítka profesora designu a běžného kupce na design asi budou poněkud odlišná, běžní kupci hlasují především peněženkou a prodeje ukáží, kolika lidem se Octavia líbí.
10. 4. 2017 21:41
Re: Něco pro hatery Octavie
No já právě do jisté míry pochybuju o tom, že prodeje musí nutně korespondovat s povedeností designu. Protože design je jen jedna z vlastností, která prodává. Taky se kouká na cenu, prostor, velikost kufru, spotřebu, zůstatkovou hodnotu, dostupnost servisu, oblíbenost u zlodějů atd atd atd. Oktávka určitě své kvality má a prodávat se bude dobře (zejména do flotil), ale nemyslím si, že to bude znamenat, že se nový kukuč líbí. Jen prostě kupující mají jiné priority.
10. 4. 2017 22:38
Re: Něco pro hatery Octavie
Samozřejmě, že se auta prodávají z vícero důvodů, ale design je určitě jeden z nich, v současné konkurenci, která je velice tvrdá, nejde prodávat ošklivé auto, předražené auto, nebo technicky zaostávající auto.
Avatar - Emel
10. 4. 2017 20:12
To zajímavé
To zajímavé v článku jsou pro mě ty statistické údaje - hlavně 13% RS z globálních prodejů. To je víc než jsem čekal... mám pocit, že VW u GTI měl někde kolem 7% (jasně, z dvojnásobného počtu :-) ).
Rozbalit vlákno
9
Avatar - woody-alien
10. 4. 2017 21:12
Re: To zajímavé
13% je samozřejmě hodně slušné číslo, ale RS jaksi "sdružuje" TSI i TDI, lift i kombi. GTI nikoliv. Ne že bych se o to nějak zvlášť zajímal, ale tuším že jsem kdesi četl, že v rámci Golfů tvoří prodeje "rychlých Golfů" aka "bestií" dle auto.cz >:-[] , (údajně GTI plus R, netuším jestli tam nezapočetli i GTD) cca 11%.
Avatar - Emel
10. 4. 2017 21:54
Re: To zajímavé
To je fakt... redakce, nevíte podíl TDI a TSI?
Avatar - Ozzman
11. 4. 2017 06:42
Re: To zajímavé
Třeba to sčítají na silnicích.... označení RS má hlavně na vesnici každá druhá oktavka :-)
Avatar - _Karel_
11. 4. 2017 14:09
Re: To zajímavé
Jo, to jo. Nejen oktávka. Potkal jsem A6, dva laufy na kraji (čtyřválec). Na kufru na jedné straně "RS6", na druhé "3,0TDI". Auto snů. >:-[]
Avatar - boost.
11. 4. 2017 15:14
Re: To zajímavé
A já vídám A6 C7 2.0 TDI FWD s halogeny, s předním nápisem quattro, 20" koly a laufy z Nissanu GT-R. >:-[]
Avatar - _Karel_
11. 4. 2017 15:19
Re: To zajímavé
>:D To muselo být dražší, než si připlatit za lepší verzi ;-)
Avatar - iudex
11. 4. 2017 09:31
Re: To zajímavé
Mne sa práveže javí, že medzi "rýchle Golfy" rátali GTI, GTD a R a to percento bolo buď 11 alebo 13%. Takže by to malo byť obdobné ako u Octavie.
10. 4. 2017 22:15
Re: To zajímavé
nebo to znamená, že prostě nejede a lidi musí kupovat RS no ;-)
Avatar - white label
11. 4. 2017 00:16
Re: To zajímavé
Jak už psal woody, je to srovnání nesrovnatelného. Musel bys alespoň sečíst GTI s GTD (včetně kombi GTD). ;-)
Avatar - MarekSTI
10. 4. 2017 20:56
Jo na idnes jsem cetl v diskuzi co to je za raketu
Na okruhu pry pokosilo RS uplne vse, hlavne ve sprintech >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - holden2
10. 4. 2017 21:06
Re: Jo na idnes jsem cetl v diskuzi co to je za raketu
a napriklad v okruhovych zavodech oktavie jasne vede tabulku oktaviacupu. >:-[]
Avatar - _Karel_
10. 4. 2017 21:08
Re: Jo na idnes jsem cetl v diskuzi co to je za raketu
Většinou píšeš sra.čky, ale občas pobavíš >:D :yes:
Avatar - Floyd
10. 4. 2017 23:27
Re: Jo na idnes jsem cetl v diskuzi co to je za raketu
>:D >:D >:D :yes:
10. 4. 2017 22:24
Octavia Rapid Salad
Inu tak - možná mne klamou oči, ale nevidím čtyřkolku u nejsilnější verze - asi mám halušky - ale co už se čtyřkolkou, když na okruhu drží jako přikovaná.
Nějaká trakce navíc by už zadupala do země například Nissan GTR nebo podobné plečky, co couvají do boxů, jenom se čtyřoká kočička protáhne ke své poolposition.
Škoda, že redakci nedochází, že docela ucházející auto zabíjí svým neustálým adorováním a bezplatným vynášením do nebes(ano - bezplatné myšleno ironicky
).
Dělají tu Škodovce medvědí službu.
Na normální ježdění tahle verze neudělá ostudu v žádné garáži. Umožní i svižnější zážitky a kdo jí bude mít, rozhodně by se za ní stydět neměl a nebude.
Ale to věčné superlativování a rozněžňování se - ach jo......
Rozbalit vlákno
0
Avatar - holden2
11. 4. 2017 06:38
v jakem horizontu
se muzeme tesit na clanek "Podruhé za volantem čtyřoké Škody Octavia"
Rozbalit vlákno
1
11. 4. 2017 09:29
Re: v jakem horizontu
Doufam, ze to pak aspon napise nekdo, kdo umi aspon trochu ridit a mluvit >:D
11. 4. 2017 06:49
uz len malo...
Este staci pridat tak 10kW a kazde druhe auto v Dubaji bude Octa!!! To nevadi ze sa v zakrutach naklana ako motorka a ze koncern ma na nej rekordne marze... Je to proste supercar! ci sproste?!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
11. 4. 2017 10:51
Re: uz len malo...
Tohle neustálé rýpání je občas už dost otravné. Až to vypadá, že nekteří diskutéři sem nechodí kvůli autům, ale čistě proto, aby mohli prudit.
11. 4. 2017 10:07
Prosim pekne...
...muze mi nekdo vysvetlit tuto vetu: "...na limitu dává najevo spíše univerzální charakter než čirý hardcore chování."?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
11. 4. 2017 10:15
Re: Prosim pekne...
To je jako když Fokt testoval CHR, prostě lidová mluva... :-)
Avatar - white label
11. 4. 2017 10:42
Re: Prosim pekne...
Tady nejde o mluvu, ale o to, kdo vůbec může od takového auta očekávat "čirý hardcore", rozhodně ne nikdo normální. ;-)