Veľmi dobrý článok,u mňa by boli autá až na dve (KTM a Fiestu) asi rovnaké,len poradie by bolo iné :-) Osobne by som tam dal nové Sko a C4 Picasso.Za Alfu,Mazdu 6 a Lexus :yes:
Ten Captur mi tam nějak nezapadá... ale jinak pěkný výběr :yes:
A pokud bych měl shrnout svůj rok, tak byl bohužel ve znamení úspor. Jediný trackday a ze zajímavých projížděk asi jen RCZ, GT86 a F-Type v rámci Jaguar roadshow....
Měl by tady být i Caterham, ale nějak se to nepovedlo
>:D [odkaz]
Hmm :yes::yes:
Sakra dobrej text. Takhle veřejně kdyby se dokázal "přiznat" každý, hned by diskuze byly reálnější.
P.S. Mechanixy ? Ty vídávám trochu jinde než v autech. ;-)
s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
je po léta vychovávána... ;-)
Ale nemyslíím to špatně.
Pro mě byl letos největší pozitivní řidičský zážitek za volantem Superba - a za ten A.cz díky.
Člověk normálně nemá příležitost a vlastně ho to ani nenapdane, zkoušet jak se auto takové tyou bude chovat, když se mu vezmou "otěže nakrátko"... ;-)
A bylo to příjemné překvapení.
Nejsilnějším negativním zážitkem je "bratrnaec" - VW Passat je nebezpečný pro řidiče i okolí... a EU by ho asi měla zakázat. 8-s
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Asi nerozumím řeči tvého kmene, s dvojkovým Supem mam najetých 20tkm, s Passatem přes 200 a pokud to mam porovnat tak naopak ten Passat má podvozek o fous lépší.
Sup má nápravy jako Oll a G5. Passat má platformu s Sharanem, Alhambrou, Tiguanem.
Nebavím se o adapitivních tlumičích.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
no - já mám najeto s Passatem (starým 8 měsíců) asi 40tis km... a je to běs.
Jízdní vlastnosti poloprázdné cisterny... není z toho vidět.... žere to "jak tank".
Přes 7... ale i to je na 2.0 diesel, ježděnej většinou v klidu na tempomat dost.
DSG mě už nechalo stát u silnice... display přestává svítit a udělá "zrcadlo", upadavají z toho plasty... (v interieru i na spodku - ten vzadu) a servisák mi při prohlídce řekl, že je mu to jedno, že na 30tis se jen mění olej!
Ať jdou do háje... das klimpr.
Superba jsem řídil párkrát... většinou se v něm jen vozím... a nikdy mě nenapadlo zkoušet, co udělá když ho vezmu "u huby".
V té Vídni jsem to zkusil - byl jsem tam kvůli tomu - a byl jsem příjemně překvapen.
To je celé. ;-)
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
No vlastnosti tu asi řešit nebudeme, každý máme jiný názor, ale zaujalo mě něco jiného, display přestává svítit a udělá "zrcadlo"
Ty budíky jsou vyráběné ve VDO v Brandýse N/L a to co popisuješ není ani u bílého ani u barevného maxidotu technicky možné. Toto dělaly B5 1997-2005, tady je úplně něco jiného, na B7 ani CC se to nestane, bohužel pro tebe jsem se podílel na výrobě a vím o čem mluvím. Pokud mi dáš odkaz na fotku tak se ti tu veřejně omluvím, ale takhle si pro mě jen NORMÁLNÍ LHÁŘ.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
No, lhář asi nebude, fotku zblázněného displeje na blogu fakt měl. ;-) K vlastnostem cisterny by ale zase bylo fér dodat, že ten Passat má zvýšený podvozek.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Dokud neuvidím neuvěřím, zrcadlo rozhodně není technicky možné, zblázněný display je klasicky při nízkém napájecím napětí-totálně vybité baterii(z jakéhokoliv důvodu), což ale není vada, jinak jsem nikdy neviděl zmetek(ale samozřejmě že netvrdím že se to nemůže stát) a to mi jich rukama prošlo pěkných pár tisíc, fakt by mě ta fotka zajímala.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
bylo by mi vlastní na TOHLE vůbec neragovat.
Ale překonám se:
koukám, že tupá povýšenost a arogantní nadutost je vlastní VW jako celku, včetně dodavatelů.
Fotka tady visela... a už ji dohledávat nebudu. I časový vliv je vyloučen - auto bylo objednáno do výroby někdy v lednu 2013 a dodáno v dubnu.
K té poznámce nahoře - a ano, je to zvýšenej podvozek. Ale sériově dodávaný VW.
Moje Punto II má světlost vyšší... a řídí se podstatně lépe.
Chodím sem, abych si něco přečetl o autech a "popovídal" s lidma se společným zájmem až koníčkem.
Obojí je čím dál tím těžší... ale pořád platí, že se lidma jako jseš ty nenechám otrávit.
Necítím potřebu ti nic dokazovat... je mi vlastně jedno, co si o tom myslíš.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ano takže tady napíšeš totální nesmysl, máš smůlu že narazíš na někoho kdo si nenechá nabulíkovat zjevnou blbost, osočíš mě že jsem nadutec a otravuju tě.
Hele rovnou tady příště napiš že Punto žere 1.5l/100km, že sedí líp než Ferrari, olej má doživotní nápln, úplně v pohodě, budeme ti to věřit, dokazovat nic nemusíš, jasný řekl si to ty tak je to pravda, je to sice stejná blbost jako s tím displayem ale v poho.
Jinak dodáváme i mimo koncern, tj. raději prodej Punto a jezdi na kole at náhodou nemáš něco od tupých arogantních a nadutých dodavatelů.
Možná by se chtělo zamyslet nad tím jestli diskusi neotravují spíš troubové kteří si informace cucaj z prstu a když je někdo upozorní tak kopou nožičkama a prskaj jak vzteklá kuna.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Jen se, chlapi, neporvěte. Ja Prvni je velký fanda italské techniky, zvláště alf (doporučuji přečíst ten kousek, co napsal na MACZ u 164), které mu patrně fungovaly celkem solidně. Předpokládám, že vystřídal ještě několik dalších značek, každopádně měl dostat služební Passat TDI, k němuž zřejmě přistoupil s mírným despektem. A začalo se mu na něm s*át skoro všechno. Na blogu byl seriál Apoštol, kde popisoval směrovou nestabilitu, nerovnoměrně sjeté pneumatiky nebo onen „inverzní displej“. Problémy s provozní teplotou a spotřebou ve městě má mimochodem v menší míře na služební octě i můj táta. Někdo si koupí italské auta, moc od něj nečeká, je nespolehlivé. Podobné to může být i u jiných značek. Ja Prvni moc fotkami nehýřil ani před tím půl rokem, setkal se i s dost ostrými narážkami, a když blog zablokoval, nelze moc čekat, že by se s vylomeninami svého SLUŽEBNÍHO vozu hodlal chlubit. Tu fotku pašíka s displejem jsem měl uloženou, ale už ji asi nemám.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ale jo v pohodě, já nechci nikoho urážet, jen mě trochu naštvalo že tady píše o zrcadle i když to není technicky možné. Jasně, můžete mi oponovat že internet je medium na kterém může lhát každý, jenže ne každý tomu musí věřit.
Původně mi šlo o to zrcadlo, o poblázněném display bych se tu nehádal, ale konec konců po tomhle výstupu mě asi ani ta fotka poblázněného nepřesvědčí a napsal bych něco v tom smyslu že není nestranný a takovýhle fotek udělám při připojení vybité baterie kolik budu chtít, tak to nechme být budeme si myslet každý tu svou pravdu ;-)
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Pamatuji si, že to bylo tuším s nafialovělým písmem a světle šedým pozadím. Ale u těchto tzv. m*dek se nelze divit ničemu... ;-) V elektronice asi řádí nějaký šotek Vaverka, který se svým ostrovtipem vše rozšteluje a pak vyleze, vezme šroubovák a z přihrádky před spolujezdcem rozšroubuje palubní desku... >:D:-)
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ted jsem přečetl tu recenzi AR164 jak si psal, nejvíc mě rozesmálo hodnocení spolehlivosti 10.
AR 164 s motorem 2.0ts jsem měl v devadesátých letech a můžu zodpovědně říct že to byla snad největší sr.čka, na tom autě nefungovalo pořádně snad nic, když se ve 120tkm vydřely vačky a odnes to celej ten zázračnej motor tak šla pryč. Tj, už chápu co si myslel tím že přistupoval k služebnímu Passatu s despektem >:D
Tj. díky ti za osvětlení situace. ;-)
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
To pozor! Je třeba rozlišovat TwinSpark 8V, který vznikl naplácnutím dvousvíčkové hlavy na letitý hliníkový blog Alfa Romeo tuším TwinCam někdy snad z 50. let (tedy ještě z doby, kdy automobilce nic moc nekazilo pověst, kdy byly motory poctivě dimenzovány) a který byl neprůstřelný, a TwinSpark 16V, jež byl z důvodů zjednodušení výroby onen prokletý litinový blok Fiat (i.e.) s 16V hlavou od AR.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Aha, díky za info to jsem vůbec nevěděl :yes:
Každopádně abych to jenom nehanil, tak auto to bylo nádherný! Jen škoda že bylo v servisu víc než na silnici, ale jako veteránská volba to neni špatný.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Nejhůř na tom byly asi první předohrabé Spidery. To je holt o kusu, náladě dělníků v továrně, počtu prolitých hektolitrů Selenie Racing a jakýmsi nadhledu nad potřebami auta.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
šmoulo dík, že se mě zastáváš, ale čert ho vzal.
Fakt je mi to jedno.. ať se třeba zblázní.
Display otočenej byl a fotku mají ve značkovém servisu - a to je důležitější než kecal na webu.
Alfa má najeto přes 600tisíc a jede... žádný z dnešních aut to nedokáže - a pokud ano, tak paradoxně pravděpodobněji to Punto, než cokoliv z VW.
ZTamotává se i do vlastní argumentace: v jednom vstupu "to prostě není možný"...prošly mu jich rukama tisíce.. a v druhým vlastně "ani fotka není důkazem, s vybitou baterkou si jich nafotí kolik chce"... prostě škoda času.
Zrovna teď mám chuť se odsud odhlásit úplně.. jako jsem to udělal s blogem. Ale třeba jednoho nafoukanýho ještě rozdýchám.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ale rozčilovat se nemusíš, každý má své předsudky a svou podezíravost. ;-) Aby tě pak Ron ještě nemusel dávat dohromady. :-P Jseš po tom jitternicově (anti)blogu ňáký vznětlivý.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ted si to dodělal ty kecale z webu, prej otočenej, ty by ses měl živit jako komik >:D
Za tím že zrcadlo není možné si stojím, s vybitou baterkou nafotím to co jste tady nazvali poblázněným displayem né zrcadlo, ty mudrlante >:D
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Jestli ti bude stačit omluva tak se OMLOUVÁM, sklony k sebevraždě zatím nemám ;-)
Já si pod tím zrcadlem představoval něco úplně jiného, takový ten efekt kdy ti začne display dělat to co staré olezlé zrcadlo, jakoby mapy, toho to co si vyfotil mne ani nenapadlo a musím uznat že to vidím poprvé, dokonce nejsem ani takový expert abych ti mohl přesně říct čím to je způsobené, podle toho odpojeného BT(pokud ho tedy normálně používáš) bych to viděl na chybu v gateway, ale předpokládám že už to máš odstraněné na záruku tak tě to ani nezajímá. Každopádně díky za fotku, tím si to vyjasnil.
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ty hledáš spiknutí úplně všude. Pokud si pamatuju články o 4C, tak drtivá většina diskusní komunity mluví o Alfě uctivě a v superlativech, ačkoli to zatím málokdo měl šanci řídit. S KTM a Jagem to jsou jednoznačně řidičsky nejzajímavější auta v té desítce.
Cenné téma. Poměrně důležité je, abys i v letošním roce řídil rád auto, které máš ve své garáži. Důležité také je, abys o autech, která chceš třeba jednou řídit... četl. AUTO.CZ ti garáž nepořídí, ale četbou tě zásobuje přebohatě. Tak v tomto kontextu mi z loňské četby utkvěla uhrančivá reportáž z jízd v alfě C4. V autě, které bych si nikdy nepořídil, ale už vím, že bych ho měl chtít...
V osobní jízdní ose nemám favoritů, jsem rád v každém (každém!) autě, které mohu řídit. Opakovaně jsem pak udivován tím, do jakých výšin vystoupala kvalita současných aut, a to i těch levných. Například jízda v Peugeotu 301. Auto doslova za pár šlupek a člověk jede takřka jako král... Nebo Rapid, taktéž prakticky auto bez chyb.
A co mne v loňském roce zklamalo? Jednoznačně design nových Mazd (3,6). A co mi udělalo radost? Taktéž jednoznačně - nové Porsche Macan.
V roce letošním se těším na nové volvo (XC90) na nového Superba :yes: a na to, co udělá AUDI s modernizací A6/A7. A těším se samozřejmě též na desítky článků a testů AUTO.CZ, těším se ovšem i na ty neuvěřitelné prosťáčkovské žalmy, které opět budu číst na diskusích, a ovšem se těším i na parádní příspěvky a blogy kolegů, kterých si vážím a od kterých se stále garážově učím.
Jen doplním, že 301 bych při existenci Rapidu snad ani neuvažoval a že u Mazdy je třeba ocenit spoustu invence a kuráže a dát jí palec hore za to, že v době interkontinenálních koncernů dokáže tato relativně malá automobilka zdravě žít a prát se o své místo na trhu :yes:
No, ono to není o kousek, to je o dost. Oni zase ty korejci tak levný nejsou, jak se dělají. Pod 300 je docela kumšt nějakýho koupit.
to, že se dělá v Evropě neznamená, že z něj všechny prachy tady zůstanou...
Nevím, ceed ano, ten se mi líbí. ale i 30 je na prd. A věřím tomu, že s těma 301 najedeš pořád víc bezstarostných kilometrů než z korejcema...i když ten nešťastník na moje auto, jak tam má tu 301 co jí zlobí motor od nova, by asi mluvil jinak.
Souhlas, Comfort za 309980 je nejlevnější verze Ceedu s klimou. Zase má ale třeba šestikvalt. A i30 se mi taky tolik nelíbí.
To neznamená... ono ani u Peugeotu nevíš, kde ve finále všechny peníze skončí. Důležité je, že Kia i Hyundai tu vyrábí i vyvíjejí a mají tu i většinu subdodavatelů. A Slovensko je mi bližší než Španělsko, o Nošovicích ani nemluvě.
Je 4C a je C4... doporučuju rozlišovat, abys pak nebyl překvapený, až ti to DHL přiveze domů...
S Mazdou se zásadně neshodneme, ale budiž, to už tu proběhlo. Ale chápu, že jako antifanoušek jsi zklamaný, jak parádně se to Mazdě povedlo ;-)
[odkaz]
Stejně tak modernizace A6/A7 - tam jsou podle mě na pořadu dne jen drobné retuše, něco jako facelift A5, laik to ani nepozná. Radikální facelifty nejsou styl Audi a jmenované modely to ani nepotřebují... takže velká očekávání nechápu.
Docela nesouhlasím!
Loni se moc povedly hlavně Mazdy 3 a 6!
Po parádním SUV CX5 se japoncům něco fakt povedlo.
Letos se na čínské nekvalitní VOLVO XC90 opravdu netěším. Je mi ukradené.
Nicméně na nový Nissan X-Trail se těším moc.
A potěšil by i nový VW Touran a Tiguan..konečně!!
ak by som si mal vybrat ktore auto z tejto desiatky by som mohol prevetrat tak davam hlas jednoznacne jaguaru, chlapcom v teste zavidim [odkaz] neskutocny predator :yes:
Já jsem zvědavý, až se představí (no jo, Ádo, zase benzinový rendlík) Alpine (teď ani nevím, kdy to má být), ten se snad za Lotus dokonce zakamufloval...
Máš pravdu, to maskování je hodně důkladné, a bude to spíš 2015, ale tvou narážku jsem moc nepochopil. Hlavička makovička... Vypadá to, že: Podle sebe soudím tebe... Nebo jsi měl špatný den? Pak ti přeji, ať se z něj brzy vzpamatuješ.
[odkaz]
[odkaz] ;-)
JJ, rád se pokoukám, ještě radši jezdím a tam to je. I to nejhorší auto z výběru novinářů ti může padnout nejlíp. Veškerý osobní preference stranou a celý žebříčky se můžou jít vycpat ;-)
Osobní žebříček vede bez pochyby kombinace F-Typů a Salzburgringu, následovanej víkendovým soužitím s V8S. 500koní ve sportovním roadsteru nemám každej den a zážitky jsou nezapomenutelný. Přišel jsem na to, že mi vyhovuje víc RRS než RR. Nemám zřejmě tolik modrý krve, abych mu dokázal dát přednost.
Nadchlo mě BMW328i, zajímavej byl A6 Allroad s BiTDI. Jen je škoda, že jsem ho nejel v klasický A6.
Výborně se mi jezdilo s 535d, naopak hůř s 335ix a 530dx, který podle mě nemají to co má BMW mít.
Nepřekvapil mě Golf s 1,4TSI ani 1,6TDI. Komplexní a příjemný auto na každej den. Naopak příjemně překvapil P308.
Letos? Bude delší zkušenost s F-Type Coupé včetně verze R. Mase Ghibli, rád bych vyzkoušel pořádně OIIIRS s TSI. Věřím, že se dostanu i k G GTI, Caymanu, X5, M3/4…
Já mluvil o tobě >:D Ale nebudu ti tu blahořečit a veřejně závidět >:D Aspoň někdo o těch autech může napsat reálnou zkušenost a netahá si ji z prstu, jako někteří místní... však víš.. >:D
Částečně jsem vybíral auto domů a do práce, takže projetí konkurence, částečně se na to nabalilo pár aut jako odměna za objednávku a nestydím se zajít do salónu jen ze zvědavosti a půjčit si auto ;-)
Presne, ono to je hlavne o tom nebáť sa(alebo nebiť lenivý), zdvihnúť zadok a ísť do predajne. Pokecáš s predajcom, dáš si kávu, a dohodneš skúšobnú jazdu. Je to prosté a jednoduché.
PS: Ale dá sa to robiť aj tak, ako to robí Topor... Veľa čítaš, pozeráš obrázky no a potom začneš pokladať názory testérov za svoje, stotožníš sa s nimi a zrazu ti na zhodnotenie auta stačí jazda v starej felde. >:D
No.. já na to asi nemam věk, nebo vizáž >:D Občas se zajdu podívat a třeba v takové Škodovce a některých VW (více prodejců) se mne prodejce ani nevšimne ( i přes to že zaparkujem před prodejnou s Oktávkou) a vždy dělá, že má moc práce i když sem sám na prodejně a prolézám Rapida ( potom mne to odradí a jdu radši pryč) :). Na druhou stranu ve VW (respektive jeden prodejce koncernu), odkud máme už několikátý vůz se chovají přesně opačně a když mě viděli přijet v jejich voze, hned mě vzali dozadu na tenkrát ještě připravující se do prodeje VW Passat B7. Stejně pozitivní zkušenosti s Renaultem včetně předváděčky a negativní s Opelem a bohužel i s Fordem( na druhou stranu servis super oproti prodeji). A to podotýkám, že jako vágus nechodím a kolikrát přijdu i v obleku ( když jedu z práce a podobně) >:D
Proto vždy žasnu, jak si to někdo umí zařídit a upřímě mu závidím >:D Já asi pro ně nejsem potencionálním kupcem. >:-[]
Hele, Škodovku jsem teď absolvoval víckrát... a ani v džínách nebyl problém přijet a za 5 minut držet v ruce klíčky od RS... respektive, v jednom případě ještě prodejce dojel natankovat, aby se auto zahřálo a nebyli jsme limitováni hladinkou v nádrži.
Tak to prostě neumim >:D Nebo sem mladej >:D Nevim, každopádně ocením jakoukoliv radu :-) Zrovna trojkovou Oktávii nikdo v okolí nemá a rád bych si ji konečně vyzkoušel i jízdně, ať pak neTopperuju na webu >:D
Ono to je hlavne o tých predajcoch a nie o tebe. Ak ho tá práca baví, tak sa ti bude venovať aj keby prídeš na Š120, alebo MHD. Ale na druhú stranu treba priznať, že keď niekam prídem na MLku, tak sa snažia aj tí, ktorých to nebaví. Ak teda odrátam Mercedes, kde si už s predajcom pomali tykám a volajú ma pozrieť si autá skôr ako ich dajú novinárom na skúšku, tak väčšinou keď aj prídem na mojom škaredom renaulte, tak si ma všimnú. Paradoxne som mal najväčšie "problémy" s nevšímavosťou skôr u tých lacnejších značiek. V takom Volvo/Jag/LR nebol problém problém prakticky so žiadnym autom vrátane F-typu...
No tak ještě existují prodejci Hyundai, kde tě pomalu zastavují, i kdy žjdeš kolem... Někdy mám pocit, že budou mít před každou prodejnou naháněče jako restaurace ve středomoří >:D
Nedá mi to v této souvislosti neocitovat zážitek... kdy kdysi dávno přišel pán v levným zimníku... pochodil prodejnu Land Rovera... popovídal s prodejci - s trochu překvapivou znalostí věci... pak postál u Range Rovera... a zeptal se, kolik by stál.
No - a nakonec ho zaplatil hotově a odjel s ním.
>:D
Mně zůstaly za rok 2013 v hlavě hlavně zážitky při zkoušení HH. Jízda s G-GTI 7 Performance - tenhle Golfík je super, ať si teoretici blábolej co chtěj. Dále dvě jízdy s "ošklivkou" Fiestou ST, přičemž teprve ta druhá mě opravdu nadchla. Při té první jsem měl obavy o zdraví vedle sedícího prodejce důchodového věku. >:D Můj oblíbený Swift Sport jsem taky(znovu) projel. Jeden z těch, kteří dokazují, že i s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo. ;-)
No a pak samozřejmě kterákoliv jízda s mojí "plakátovou okreskovou raketou" je zážitkem, protože na takový auto hned tak nenarazíš. Vždycky až na každým druhým rohu. >:-[]
Letos mám domluvenou 208GTi podle počasí na únor/březen a snad vyjde Focus ST. Určitě si ale vyzkouším i pár běžnějších aut jen tak pro zajímavost. Je to podobné jako u tebe, prodejci u kterých už jsi nakupoval nabízej automaticky, ti ostatní v rámci propagace. Jen u mě prostě ten jinej level.
Jo, F-Type s V8 byl fajn, na okruhu to musela být bomba. Pro mě bylo loni na prvním místě hledání rodinného ideálu, tak snad letos nebudu zklamaný :-) .
Na projetí mám zatím domluvenou GT-86, na to se docela těším... a zbytek je ve hvězdách. Z tvých kandidátů by mě zajímal ten Cayman... už je to dost dlouho co jsem seděl v Boxsteru a s automatem mě neoslnil, tak bych rád dal šanci na reparát...
A Ja_Prvni mě pořád votravuje s tou 500L, asi to fakt budu muset projet . >:-[]
Nj, na GT-86 jsem zapomněl. Tu už jsem si u Louwmana taky předběžně domlouval. Pokud se dostanu k ORS III v benzínu, rád si ji zkusím a taky jsem zvědavý na Leon Cupra. Ale to je zřejmě daleko. A 500L ? Proč ne - člověk má vědět, čeho se zříká. ;-)
500L ještě jo, ale ne s tím ruksakem přilepeným vzadu. Podle mě naprosto odpudivý. Italský auto musí bejt hezký, neříkám krásný, ale tak jak vypadají Italky, prostě něco na tom musí bejt ;-)
Eftajp je síce športové auto, ale ja to beriem skôr z tej reálnejšej strany a športovanie na cestách moc neuznávam. A preto by som si ho viac užil bez strechy, kľudná jazda okreskami, v meste si vychutnáš fantastický zvuk a pohľady od vyletnených slečien. Taká tá kabrio(letná) realita všedného dňa. ;-)
....ale ne tak moc, abych se v nich projížděl jen tak a potom psal moudra do diskuzí.
Nikoho tím nechci odsuzovat, každý máme prostě jiné koníčky.
Já se v autosalónových předváděčkách projíždím jen tehdy, když si chci koupit nové auto a už ho mám v podstatě předvybrané a jen se ve svém úsudku chci ujistit a ověřit si, jestli mě náhodou něco nepříjemného nezaskočí natolik, aby mě to od koupě odradilo. Myslím si, že ta auta tam jsou právě k tomuto účelu.
Přesto nemám pocit, že bych v životě řídil málo typů a modelů aut. A vůbec mi nevadí, že zrovna mezi nimi nejsou hned teď všechny ty nejžhavější novinky. Ale když si takovou novinku budu chtít koupit, určitě se v ní projedu.
Profesionální novináři to, samozřejmě, mají jinak, ti se tím živí a dělají to za peníze.
Proč nevyužít příležitost, když se ti naskytne ? Tím by neměl pohrdnout nikdo, kdo má rád auta. Jak už jsem psal, např. prodejce, od kterého už jsi něco koupil, ti sám nabídne ke svezení nějakou novinku. Když jsem byl na Peugeot Emotion Days projet 5008, která mě v té době zajímala, tak mi sami nabídli momentálně neobsazený RCZ. To bych musel být padlej na hlavu, abych se bránil. ;-)
Prodávat auta není jednoduché a tohle k tomu prostě patří. A někdy naopak auto,o který máš zájem, na jízdu těžko sháníš.