Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zamyšlení: 10 aut roku 2013, která bychom rádi řídili i v roce 2014

Dali jsme v redakci hlavy dohromady a zavzpomínali jsme na rok 2013. Jaká auta by stálo zato dostat do ruky znovu?
Zpět na článek
19. 1. 2014 14:27
19. 1. 2014 14:44
19. 1. 2014 15:39
19. 1. 2014 15:27
19. 1. 2014 19:37
19. 1. 2014 17:28
20. 1. 2014 10:14
20. 1. 2014 13:27
20. 1. 2014 15:49
19. 1. 2014 16:25
19. 1. 2014 16:50
19. 1. 2014 17:28
19. 1. 2014 19:35
19. 1. 2014 20:29
20. 1. 2014 08:59
19. 1. 2014 19:33
19. 1. 2014 21:35
20. 1. 2014 09:30
19. 1. 2014 17:17
19. 1. 2014 18:29
19. 1. 2014 18:33
19. 1. 2014 18:34
19. 1. 2014 21:04
20. 1. 2014 05:34
20. 1. 2014 07:39
20. 1. 2014 08:28
20. 1. 2014 08:36
20. 1. 2014 08:43
20. 1. 2014 09:40
20. 1. 2014 09:57
20. 1. 2014 09:59
20. 1. 2014 10:01
20. 1. 2014 10:03
20. 1. 2014 10:07
20. 1. 2014 10:13
20. 1. 2014 10:09
20. 1. 2014 10:18
20. 1. 2014 10:18
20. 1. 2014 11:14
20. 1. 2014 13:17
20. 1. 2014 13:27
20. 1. 2014 14:26
20. 1. 2014 14:43
20. 1. 2014 17:02
20. 1. 2014 09:58
20. 1. 2014 09:59
20. 1. 2014 10:14
20. 1. 2014 09:41
20. 1. 2014 10:01
20. 1. 2014 09:59
20. 1. 2014 10:01
20. 1. 2014 10:22
20. 1. 2014 10:30
20. 1. 2014 10:39
20. 1. 2014 11:16
20. 1. 2014 11:31
20. 1. 2014 11:49
20. 1. 2014 10:03
20. 1. 2014 10:19
20. 1. 2014 10:17
Avatar - chup44
19. 1. 2014 14:27
Palec hore
Veľmi dobrý článok,u mňa by boli autá až na dve (KTM a Fiestu) asi rovnaké,len poradie by bolo iné :-) Osobne by som tam dal nové Sko a C4 Picasso.Za Alfu,Mazdu 6 a Lexus :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Warrual
19. 1. 2014 14:44
Re: Palec hore
hlavně že tu je něco od Škodovky :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 1. 2014 14:45
Re: Palec hore
Hlavně, že tu je někdo, kdo to musí za každou cenu zmínit.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2014 03:33
Re: Palec hore
Fakt se vomlouváš? A za co? >:-[]
19. 1. 2014 15:27
Re: Palec hore
Jo,jo.Jízda v oktávce RS musí být opravdu nezapomenutelný zážitek. >:D
Avatar - Emel
19. 1. 2014 19:37
Re: Palec hore
Rozhodně větší než třeba v Capturu... a nakonec i větší než s tou Mazdou 6, i když tam už záleží na úhlu pohledu.
Avatar - twistedTSD
19. 1. 2014 16:23
Re: Palec hore
Bylo mi hned jasné, co se stane jedním z hlavních témat diskuse...
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 1. 2014 14:44
Captur?
Ten Captur mi tam nějak nezapadá... ale jinak pěkný výběr :yes:

A pokud bych měl shrnout svůj rok, tak byl bohužel ve znamení úspor. Jediný trackday a ze zajímavých projížděk asi jen RCZ, GT86 a F-Type v rámci Jaguar roadshow....

Měl by tady být i Caterham, ale nějak se to nepovedlo
>:D [odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - woody-alien
19. 1. 2014 16:13
Re: Captur?
:yes: Ten Cat musel být maso... >:D Pocit, že ti to ohrne horní pysk přes hlavu... >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 1. 2014 16:58
Re: Captur?
Jojo, zrychlit ještě o 10-20 km/h, tak přísahám, že by mi zezelenal gesicht, narostly by mi mimické svaly a stala by se ze mě Maska! >:D
19. 1. 2014 17:28
Re: Captur?
:-) :yes: Krásné čtení.
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 1. 2014 22:47
Re: Captur?
Díky, od tebe si toho velmi cením :-)
20. 1. 2014 10:14
Re: Captur?
Hmm :yes: :yes:
Sakra dobrej text. Takhle veřejně kdyby se dokázal "přiznat" každý, hned by diskuze byly reálnější.
P.S. Mechanixy ? Ty vídávám trochu jinde než v autech. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 1. 2014 12:36
Re: Captur?
Díky. A Mechanixy byly jediné dostupné rukavice... jak jsem psal, nějak jsem s tím nepočítal a tudíž nebyl na alcantarový volant vybaven :-)
20. 1. 2014 13:27
Re: Captur?
Sorry za OT, jestli byly tvé, tak by mě zajímalo, na co je používáš.. (klidně SZ) ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 1. 2014 14:24
Re: Captur?
Moje nebyly, patří majiteli.
Avatar - Ja Prvni 123
19. 1. 2014 15:17
s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
je po léta vychovávána...
;-)

Ale nemyslíím to špatně.

Pro mě byl letos největší pozitivní řidičský zážitek za volantem Superba - a za ten A.cz díky.
Člověk normálně nemá příležitost a vlastně ho to ani nenapdane, zkoušet jak se auto takové tyou bude chovat, když se mu vezmou "otěže nakrátko"...
;-)
A bylo to příjemné překvapení.

Nejsilnějším negativním zážitkem je "bratrnaec" - VW Passat je nebezpečný pro řidiče i okolí... a EU by ho asi měla zakázat.
8-s
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Jirka.12345
19. 1. 2014 17:00
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Asi nerozumím řeči tvého kmene, s dvojkovým Supem mam najetých 20tkm, s Passatem přes 200 a pokud to mam porovnat tak naopak ten Passat má podvozek o fous lépší.
Sup má nápravy jako Oll a G5. Passat má platformu s Sharanem, Alhambrou, Tiguanem.
Nebavím se o adapitivních tlumičích.
Avatar - Ja Prvni 123
19. 1. 2014 23:04
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
no - já mám najeto s Passatem (starým 8 měsíců) asi 40tis km... a je to běs.
Jízdní vlastnosti poloprázdné cisterny... není z toho vidět.... žere to "jak tank".
Přes 7... ale i to je na 2.0 diesel, ježděnej většinou v klidu na tempomat dost.

DSG mě už nechalo stát u silnice... display přestává svítit a udělá "zrcadlo", upadavají z toho plasty... (v interieru i na spodku - ten vzadu) a servisák mi při prohlídce řekl, že je mu to jedno, že na 30tis se jen mění olej!
Ať jdou do háje... das klimpr.

Superba jsem řídil párkrát... většinou se v něm jen vozím... a nikdy mě nenapadlo zkoušet, co udělá když ho vezmu "u huby".
V té Vídni jsem to zkusil - byl jsem tam kvůli tomu - a byl jsem příjemně překvapen.
To je celé.
;-)
Avatar - Jirka.12345
19. 1. 2014 23:44
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
No vlastnosti tu asi řešit nebudeme, každý máme jiný názor, ale zaujalo mě něco jiného, display přestává svítit a udělá "zrcadlo"
Ty budíky jsou vyráběné ve VDO v Brandýse N/L a to co popisuješ není ani u bílého ani u barevného maxidotu technicky možné. Toto dělaly B5 1997-2005, tady je úplně něco jiného, na B7 ani CC se to nestane, bohužel pro tebe jsem se podílel na výrobě a vím o čem mluvím. Pokud mi dáš odkaz na fotku tak se ti tu veřejně omluvím, ale takhle si pro mě jen NORMÁLNÍ LHÁŘ.
Avatar - twistedTSD
20. 1. 2014 00:19
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
No, lhář asi nebude, fotku zblázněného displeje na blogu fakt měl. ;-) K vlastnostem cisterny by ale zase bylo fér dodat, že ten Passat má zvýšený podvozek.
Avatar - white label
20. 1. 2014 00:59
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Já tu fotku neviděl, ale "zblázněný" být mohl, ale v reakci šlo hlavně o to "zrcadlo"...
Avatar - Jirka.12345
20. 1. 2014 01:14
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ano přesně tak, zblázněný display jsem tedy na B7 neviděl, ale narozdíl od zrcadla je to technicky možné, proto mě právě zajímala ta fotka
Avatar - šmoula nešika
20. 1. 2014 14:00
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Blog si smazal, ale fotky z apoštolké série jsem viděl. A byl to hodně zmršený kus. Jsem si říkal, že tohle museli montovat 24. prosince večer...
Avatar - Jirka.12345
20. 1. 2014 18:12
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Dokud neuvidím neuvěřím, zrcadlo rozhodně není technicky možné, zblázněný display je klasicky při nízkém napájecím napětí-totálně vybité baterii(z jakéhokoliv důvodu), což ale není vada, jinak jsem nikdy neviděl zmetek(ale samozřejmě že netvrdím že se to nemůže stát) a to mi jich rukama prošlo pěkných pár tisíc, fakt by mě ta fotka zajímala.
Avatar - Ja Prvni 123
20. 1. 2014 18:19
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
bylo by mi vlastní na TOHLE vůbec neragovat.
Ale překonám se:
koukám, že tupá povýšenost a arogantní nadutost je vlastní VW jako celku, včetně dodavatelů.
Fotka tady visela... a už ji dohledávat nebudu. I časový vliv je vyloučen - auto bylo objednáno do výroby někdy v lednu 2013 a dodáno v dubnu.
K té poznámce nahoře - a ano, je to zvýšenej podvozek. Ale sériově dodávaný VW.
Moje Punto II má světlost vyšší... a řídí se podstatně lépe.
Chodím sem, abych si něco přečetl o autech a "popovídal" s lidma se společným zájmem až koníčkem.
Obojí je čím dál tím těžší... ale pořád platí, že se lidma jako jseš ty nenechám otrávit.
Necítím potřebu ti nic dokazovat... je mi vlastně jedno, co si o tom myslíš.

Howgh.
Avatar - Jirka.12345
20. 1. 2014 19:23
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ano takže tady napíšeš totální nesmysl, máš smůlu že narazíš na někoho kdo si nenechá nabulíkovat zjevnou blbost, osočíš mě že jsem nadutec a otravuju tě.
Hele rovnou tady příště napiš že Punto žere 1.5l/100km, že sedí líp než Ferrari, olej má doživotní nápln, úplně v pohodě, budeme ti to věřit, dokazovat nic nemusíš, jasný řekl si to ty tak je to pravda, je to sice stejná blbost jako s tím displayem ale v poho.

Jinak dodáváme i mimo koncern, tj. raději prodej Punto a jezdi na kole at náhodou nemáš něco od tupých arogantních a nadutých dodavatelů.

Možná by se chtělo zamyslet nad tím jestli diskusi neotravují spíš troubové kteří si informace cucaj z prstu a když je někdo upozorní tak kopou nožičkama a prskaj jak vzteklá kuna.

Howgh.
Avatar - šmoula nešika
20. 1. 2014 19:48
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Jen se, chlapi, neporvěte. Ja Prvni je velký fanda italské techniky, zvláště alf (doporučuji přečíst ten kousek, co napsal na MACZ u 164), které mu patrně fungovaly celkem solidně. Předpokládám, že vystřídal ještě několik dalších značek, každopádně měl dostat služební Passat TDI, k němuž zřejmě přistoupil s mírným despektem. A začalo se mu na něm s*át skoro všechno. Na blogu byl seriál Apoštol, kde popisoval směrovou nestabilitu, nerovnoměrně sjeté pneumatiky nebo onen „inverzní displej“. Problémy s provozní teplotou a spotřebou ve městě má mimochodem v menší míře na služební octě i můj táta. Někdo si koupí italské auta, moc od něj nečeká, je nespolehlivé. Podobné to může být i u jiných značek. Ja Prvni moc fotkami nehýřil ani před tím půl rokem, setkal se i s dost ostrými narážkami, a když blog zablokoval, nelze moc čekat, že by se s vylomeninami svého SLUŽEBNÍHO vozu hodlal chlubit. Tu fotku pašíka s displejem jsem měl uloženou, ale už ji asi nemám.
Avatar - Jirka.12345
20. 1. 2014 20:11
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ale jo v pohodě, já nechci nikoho urážet, jen mě trochu naštvalo že tady píše o zrcadle i když to není technicky možné. Jasně, můžete mi oponovat že internet je medium na kterém může lhát každý, jenže ne každý tomu musí věřit.
Původně mi šlo o to zrcadlo, o poblázněném display bych se tu nehádal, ale konec konců po tomhle výstupu mě asi ani ta fotka poblázněného nepřesvědčí a napsal bych něco v tom smyslu že není nestranný a takovýhle fotek udělám při připojení vybité baterie kolik budu chtít, tak to nechme být budeme si myslet každý tu svou pravdu ;-)
Avatar - šmoula nešika
20. 1. 2014 20:29
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Pamatuji si, že to bylo tuším s nafialovělým písmem a světle šedým pozadím. Ale u těchto tzv. m*dek se nelze divit ničemu... ;-) V elektronice asi řádí nějaký šotek Vaverka, který se svým ostrovtipem vše rozšteluje a pak vyleze, vezme šroubovák a z přihrádky před spolujezdcem rozšroubuje palubní desku... >:D :-)
Avatar - Jirka.12345
20. 1. 2014 20:44
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ted jsem přečetl tu recenzi AR164 jak si psal, nejvíc mě rozesmálo hodnocení spolehlivosti 10.
AR 164 s motorem 2.0ts jsem měl v devadesátých letech a můžu zodpovědně říct že to byla snad největší sr.čka, na tom autě nefungovalo pořádně snad nic, když se ve 120tkm vydřely vačky a odnes to celej ten zázračnej motor tak šla pryč. Tj, už chápu co si myslel tím že přistupoval k služebnímu Passatu s despektem >:D
Tj. díky ti za osvětlení situace. ;-)
Avatar - šmoula nešika
20. 1. 2014 20:58
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
To pozor! Je třeba rozlišovat TwinSpark 8V, který vznikl naplácnutím dvousvíčkové hlavy na letitý hliníkový blog Alfa Romeo tuším TwinCam někdy snad z 50. let (tedy ještě z doby, kdy automobilce nic moc nekazilo pověst, kdy byly motory poctivě dimenzovány) a který byl neprůstřelný, a TwinSpark 16V, jež byl z důvodů zjednodušení výroby onen prokletý litinový blok Fiat (i.e.) s 16V hlavou od AR.
Avatar - Jirka.12345
20. 1. 2014 21:11
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Aha, díky za info to jsem vůbec nevěděl :yes:
Každopádně abych to jenom nehanil, tak auto to bylo nádherný! Jen škoda že bylo v servisu víc než na silnici, ale jako veteránská volba to neni špatný.
Avatar - šmoula nešika
20. 1. 2014 22:32
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Nejhůř na tom byly asi první předohrabé Spidery. To je holt o kusu, náladě dělníků v továrně, počtu prolitých hektolitrů Selenie Racing a jakýmsi nadhledu nad potřebami auta.
Avatar - Ja Prvni 123
20. 1. 2014 22:18
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
šmoulo dík, že se mě zastáváš, ale čert ho vzal.
Fakt je mi to jedno.. ať se třeba zblázní.
Display otočenej byl a fotku mají ve značkovém servisu - a to je důležitější než kecal na webu.
Alfa má najeto přes 600tisíc a jede... žádný z dnešních aut to nedokáže - a pokud ano, tak paradoxně pravděpodobněji to Punto, než cokoliv z VW.
ZTamotává se i do vlastní argumentace: v jednom vstupu "to prostě není možný"...prošly mu jich rukama tisíce.. a v druhým vlastně "ani fotka není důkazem, s vybitou baterkou si jich nafotí kolik chce"... prostě škoda času.

Zrovna teď mám chuť se odsud odhlásit úplně.. jako jsem to udělal s blogem. Ale třeba jednoho nafoukanýho ještě rozdýchám.
Avatar - šmoula nešika
20. 1. 2014 22:28
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ale rozčilovat se nemusíš, každý má své předsudky a svou podezíravost. ;-) Aby tě pak Ron ještě nemusel dávat dohromady. :-P Jseš po tom jitternicově (anti)blogu ňáký vznětlivý.
Avatar - Ja Prvni 123
20. 1. 2014 22:37
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
no - možná jo.
;-)
Avatar - šmoula nešika
20. 1. 2014 22:52
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
A jako alfista a petrolhead bys měl vědět, že je lepší býti zážehový než vznětlivý. ;-)
Avatar - Jirka.12345
20. 1. 2014 22:36
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ted si to dodělal ty kecale z webu, prej otočenej, ty by ses měl živit jako komik >:D
Za tím že zrcadlo není možné si stojím, s vybitou baterkou nafotím to co jste tady nazvali poblázněným displayem né zrcadlo, ty mudrlante >:D
Avatar - Jirka.12345
20. 1. 2014 23:34
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Nebudu se tady hádat, at si každý myslí co chce
Avatar - Ja Prvni 123
21. 1. 2014 09:13
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
tak tady máš své nemožné... povýšený experte:

[odkaz]

Sebevražda jako zadistiučinění je samozřejmostí, ale netrvám na seppuka ... stačí se prostě oběsit.

Nemám prostě rád lidi, co mě v prvním příspěvku nařknou ze lži... jen proto, že oni si myslí, že to není možné.
Avatar - Jirka.12345
21. 1. 2014 13:10
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Jestli ti bude stačit omluva tak se OMLOUVÁM, sklony k sebevraždě zatím nemám ;-)
Já si pod tím zrcadlem představoval něco úplně jiného, takový ten efekt kdy ti začne display dělat to co staré olezlé zrcadlo, jakoby mapy, toho to co si vyfotil mne ani nenapadlo a musím uznat že to vidím poprvé, dokonce nejsem ani takový expert abych ti mohl přesně říct čím to je způsobené, podle toho odpojeného BT(pokud ho tedy normálně používáš) bych to viděl na chybu v gateway, ale předpokládám že už to máš odstraněné na záruku tak tě to ani nezajímá. Každopádně díky za fotku, tím si to vyjasnil.
Avatar - Ja Prvni 123
21. 1. 2014 18:20
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
OK.
Oceňuji schopnost se omluvit.
;-)

Nemám to odstraněné, ale neřeším to.
Je to firemní... a nebrání mi to v provozu.

Jen mě to utvrdilo v názor na "koncern"...
Avatar - šmoula nešika
21. 1. 2014 20:41
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
No vida, takových dohadů kvůli jedné fotce. ;-) Snad se vám teď bude líp usínat. :-)
Avatar - Emel
19. 1. 2014 19:26
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
Ty hledáš spiknutí úplně všude. Pokud si pamatuju články o 4C, tak drtivá většina diskusní komunity mluví o Alfě uctivě a v superlativech, ačkoli to zatím málokdo měl šanci řídit. S KTM a Jagem to jsou jednoznačně řidičsky nejzajímavější auta v té desítce.
Avatar - Ja Prvni 123
19. 1. 2014 22:58
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
dyť jsem psal, že to nemyslím špatně.. to bylo jen takové povzdechnutí.
;-)
Avatar - Jaros71
20. 1. 2014 00:18
Re: s tou Alfou jste asi místní squadru uvedli do rozpaků...
:yes: krásná Alfa!!!
Avatar - Ada je zase tady
19. 1. 2014 16:15
Nechápu
co tam dělá ta rendlíkovská zrůda :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2014 16:25
Re: Nechápu
co tam dělá ta rendlíkovská zrůda? Je tam u moderních dieselů :no: :no: :no: !!!
19. 1. 2014 16:50
ROK GARÁŽE
Cenné téma. Poměrně důležité je, abys i v letošním roce řídil rád auto, které máš ve své garáži. Důležité také je, abys o autech, která chceš třeba jednou řídit... četl. AUTO.CZ ti garáž nepořídí, ale četbou tě zásobuje přebohatě. Tak v tomto kontextu mi z loňské četby utkvěla uhrančivá reportáž z jízd v alfě C4. V autě, které bych si nikdy nepořídil, ale už vím, že bych ho měl chtít...

V osobní jízdní ose nemám favoritů, jsem rád v každém (každém!) autě, které mohu řídit. Opakovaně jsem pak udivován tím, do jakých výšin vystoupala kvalita současných aut, a to i těch levných. Například jízda v Peugeotu 301. Auto doslova za pár šlupek a člověk jede takřka jako král... Nebo Rapid, taktéž prakticky auto bez chyb.

A co mne v loňském roce zklamalo? Jednoznačně design nových Mazd (3,6). A co mi udělalo radost? Taktéž jednoznačně - nové Porsche Macan.

V roce letošním se těším na nové volvo (XC90) na nového Superba :yes: a na to, co udělá AUDI s modernizací A6/A7. A těším se samozřejmě též na desítky článků a testů AUTO.CZ, těším se ovšem i na ty neuvěřitelné prosťáčkovské žalmy, které opět budu číst na diskusích, a ovšem se těším i na parádní příspěvky a blogy kolegů, kterých si vážím a od kterých se stále garážově učím.

BRAVO AUTO.CZ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 1. 2014 16:57
Re: ROK GARÁŽE
Jen doplním, že 301 bych při existenci Rapidu snad ani neuvažoval a že u Mazdy je třeba ocenit spoustu invence a kuráže a dát jí palec hore za to, že v době interkontinenálních koncernů dokáže tato relativně malá automobilka zdravě žít a prát se o své místo na trhu :yes:
19. 1. 2014 17:28
Re: ROK GARÁŽE
Dobrý pohled :yes:
Avatar - Emel
19. 1. 2014 19:35
Re: ROK GARÁŽE
Víš co... 301 Active 1.6VTi 115k za 260... pokud ti neva sedan, tak to smysl dává.
19. 1. 2014 20:24
Re: ROK GARÁŽE
ale jo...to smysl má. Rozhodně bych to volil více, než ty bláznivý korejce....je to pěkný auto a aspoň by prachy zůstali v evropě.
Avatar - Emel
19. 1. 2014 20:29
Re: ROK GARÁŽE
To je otázka úhlu pohledu... takový Ceed se dělá taky v Evropě a mně se líbí (o hodně) víc... ale je o kousek dražší.
19. 1. 2014 21:03
Re: ROK GARÁŽE
No, ono to není o kousek, to je o dost. Oni zase ty korejci tak levný nejsou, jak se dělají. Pod 300 je docela kumšt nějakýho koupit.

to, že se dělá v Evropě neznamená, že z něj všechny prachy tady zůstanou...

Nevím, ceed ano, ten se mi líbí. ale i 30 je na prd. A věřím tomu, že s těma 301 najedeš pořád víc bezstarostných kilometrů než z korejcema...i když ten nešťastník na moje auto, jak tam má tu 301 co jí zlobí motor od nova, by asi mluvil jinak.
Avatar - Emel
20. 1. 2014 08:59
Re: ROK GARÁŽE
Souhlas, Comfort za 309980 je nejlevnější verze Ceedu s klimou. Zase má ale třeba šestikvalt. A i30 se mi taky tolik nelíbí.

To neznamená... ono ani u Peugeotu nevíš, kde ve finále všechny peníze skončí. Důležité je, že Kia i Hyundai tu vyrábí i vyvíjejí a mají tu i většinu subdodavatelů. A Slovensko je mi bližší než Španělsko, o Nošovicích ani nemluvě.
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 1. 2014 22:51
Re: ROK GARÁŽE
Mi 301 vevnitř strašně smrdí... A při zevrubném obhlédnutí a projetí mi připadá Rapid vedle 301 jako strašné turbo :-)
Avatar - Ja Prvni 123
19. 1. 2014 23:06
Re: ROK GARÁŽE
tady úplný souhlas... já osobně bych preferoval Citroena C-Elysee, ale to už je vlastně jedno.
;-)
Avatar - Emel
19. 1. 2014 19:33
Re: ROK GARÁŽE
Je 4C a je C4... doporučuju rozlišovat, abys pak nebyl překvapený, až ti to DHL přiveze domů...

S Mazdou se zásadně neshodneme, ale budiž, to už tu proběhlo. Ale chápu, že jako antifanoušek jsi zklamaný, jak parádně se to Mazdě povedlo ;-)
[odkaz]

Stejně tak modernizace A6/A7 - tam jsou podle mě na pořadu dne jen drobné retuše, něco jako facelift A5, laik to ani nepozná. Radikální facelifty nejsou styl Audi a jmenované modely to ani nepotřebují... takže velká očekávání nechápu.
19. 1. 2014 21:35
Re: ROK GARÁŽE
Díky, mám voči - [odkaz] ;-)

U AUDI nastává designový posun, tak jsem zvědavý, jestli se to projeví už na modernizaci A6/7. Dost asi poodhalí nové TT.
Avatar - šmoula nešika
19. 1. 2014 23:08
Re: ROK GARÁŽE
Já jak viděl v galerii Mazda 6, hned jsem si vzpomněl na designového krále. [odkaz] ;-) >:-[]
Avatar - Emel
20. 1. 2014 09:30
Re: ROK GARÁŽE
Jo, tohle by šlo :-) . I když samozřejmě... hlavní designové markanty jsou vpředu.

U Audi na revoluci nevěřím... tak počkáme a uvidíme.
Avatar - Jaros71
20. 1. 2014 00:22
Re: ROK GARÁŽE
Docela nesouhlasím!
Loni se moc povedly hlavně Mazdy 3 a 6!
Po parádním SUV CX5 se japoncům něco fakt povedlo.
Letos se na čínské nekvalitní VOLVO XC90 opravdu netěším. Je mi ukradené.
Nicméně na nový Nissan X-Trail se těším moc.
A potěšil by i nový VW Touran a Tiguan..konečně!!
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2014 03:40
Re: ROK GARÁŽE
Hele a co když bude nový XC90 povedený. Co pak? >:-[]
19. 1. 2014 17:17
Nadpis
Po přečtení nadpisu, se mne zmocnil neblahý pocit, že bude následovat článek o deseti klikacích kapitolách. >:D

Nestalo se, díky! :-!

PS: Slušný výběr aut. Že budou převažovat sportovní klony, se dalo očekávat. :-)
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2014 17:27
Musím se přiznat,že jsem
do dnes netušil,že existuje nějaký Captur.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
19. 1. 2014 18:29
SPUSTA AUT TU CHYBÍ
Dal bych přednost novýmu Caymanovi před F-typem

Audi A6 mi tu třeba chybí a tak dál a tak dál

dejme tomu že redaktor má tyto favority, já ne

shodnu se na Range Roveru, tím to ale asi končí
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Petrolhead_CZ
19. 1. 2014 19:34
Re: SPUSTA AUT TU CHYBÍ
Tuctovka A6 tu nemá co pohledávat... F-Type a 4C z tohoto výběru jasně vítězí.
Avatar - šmoula nešika
20. 1. 2014 22:47
Re: SPUSTA AUT TU CHYBÍ
To sis ten lajk za vulgarismus dál sám, nebo to byl nějaký zoufalec? 8-s
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2014 18:29
f-type
ak by som si mal vybrat ktore auto z tejto desiatky by som mohol prevetrat tak davam hlas jednoznacne jaguaru, chlapcom v teste zavidim [odkaz] neskutocny predator :yes:
Rozbalit vlákno
4
19. 1. 2014 18:33
Re: f-type
Čoveče, žádná KIA, jak to snášíš?
Avatar - Ada je zase tady
19. 1. 2014 19:17
Re: f-type
Určitě tam měla být spíš KIA než nějaký trapný rebdlík :no:
19. 1. 2014 21:04
Re: f-type
ten už je na oxazepanu.
Avatar - flyboyeda
19. 1. 2014 18:48
Aleši Jungmanne, tenhle odkaz je pro tebe
[odkaz]

:-)
Rozbalit vlákno
7
19. 1. 2014 19:12
Re: Aleši Jungmanne, tenhle odkaz je pro tebe
Děkuji :-) Samozřejmě, hlava bere Porsche, ale jako čistou víkendovku? Bože jak je ta alfice krásná ;)
Avatar - flyboyeda
19. 1. 2014 19:36
Re: Aleši Jungmanne, tenhle odkaz je pro tebe
4c je krásná souhlasím, připomíná mi hodně Lotus Elise, jsou to takové motokáry

4c vypadá že bude jenom na víkend, v bežném provozu to sní musí být utrpení

Cayman zas zvládne jak okruh, tak městskou džungli a obojí pohodlně,

jsem hodně zvědavej na Caymana R , který by se měl letos objevit a největším trhákem roku bude nová Audi R8

Rok 2014 bude zajímavý
Avatar - šmoula nešika
19. 1. 2014 22:25
Re: Aleši Jungmanne, tenhle odkaz je pro tebe
Já jsem zvědavý, až se představí (no jo, Ádo, zase benzinový rendlík) Alpine (teď ani nevím, kdy to má být), ten se snad za Lotus dokonce zakamufloval...
Avatar - flyboyeda
20. 1. 2014 17:55
Re: Aleši Jungmanne, tenhle odkaz je pro tebe
tvoje přezdívka a komentáře jsou jasným důkazem že to máš v hlavičce makovičce trochu pomotaný, možná trochu je slabé slovo, máš to hodně pomotaný
Avatar - šmoula nešika
20. 1. 2014 19:57
Re: Aleši Jungmanne, tenhle odkaz je pro tebe
Máš pravdu, to maskování je hodně důkladné, a bude to spíš 2015, ale tvou narážku jsem moc nepochopil. Hlavička makovička... Vypadá to, že: Podle sebe soudím tebe... Nebo jsi měl špatný den? Pak ti přeji, ať se z něj brzy vzpamatuješ.
[odkaz]
[odkaz]
;-)
20. 1. 2014 05:37
Re: Aleši Jungmanne, tenhle odkaz je pro tebe
JJ, rád se pokoukám, ještě radši jezdím a tam to je. I to nejhorší auto z výběru novinářů ti může padnout nejlíp. Veškerý osobní preference stranou a celý žebříčky se můžou jít vycpat ;-)
20. 1. 2014 10:17
Re: Aleši Jungmanne, tenhle odkaz je pro tebe
Bohužel, v rámci zdejších diskuzí pomalu revoluční myšlenka a text. >:D :yes:
20. 1. 2014 05:34
2013/14
Osobní žebříček vede bez pochyby kombinace F-Typů a Salzburgringu, následovanej víkendovým soužitím s V8S. 500koní ve sportovním roadsteru nemám každej den a zážitky jsou nezapomenutelný. Přišel jsem na to, že mi vyhovuje víc RRS než RR. Nemám zřejmě tolik modrý krve, abych mu dokázal dát přednost.
Nadchlo mě BMW328i, zajímavej byl A6 Allroad s BiTDI. Jen je škoda, že jsem ho nejel v klasický A6.
Výborně se mi jezdilo s 535d, naopak hůř s 335ix a 530dx, který podle mě nemají to co má BMW mít.
Nepřekvapil mě Golf s 1,4TSI ani 1,6TDI. Komplexní a příjemný auto na každej den. Naopak příjemně překvapil P308.

Letos? Bude delší zkušenost s F-Type Coupé včetně verze R. Mase Ghibli, rád bych vyzkoušel pořádně OIIIRS s TSI. Věřím, že se dostanu i k G GTI, Caymanu, X5, M3/4…

Nemusel by to bejt špatnej rok ;-)
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 1. 2014 07:28
Re: 2013/14
:yes: Jsem zvědavý, jak se bude líbit Ghibli. Podle prozatimních indicií to vypadá, že to je pěkná... ehm.. 8-s
Avatar - Ozzman
20. 1. 2014 07:39
Re: 2013/14
Mě spíš zajímá, jak to dělá, že si muže vyzkoušet takový fára? >:-[]
20. 1. 2014 08:28
Re: 2013/14
To bych taky rád věděl :-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2014 08:36
Re: 2013/14
Já mluvil o tobě >:D Ale nebudu ti tu blahořečit a veřejně závidět >:D Aspoň někdo o těch autech může napsat reálnou zkušenost a netahá si ji z prstu, jako někteří místní... však víš.. >:D
20. 1. 2014 08:43
Re: 2013/14
Částečně jsem vybíral auto domů a do práce, takže projetí konkurence, částečně se na to nabalilo pár aut jako odměna za objednávku a nestydím se zajít do salónu jen ze zvědavosti a půjčit si auto ;-)
Avatar - jazva
20. 1. 2014 09:40
Re: 2013/14
Presne, ono to je hlavne o tom nebáť sa(alebo nebiť lenivý), zdvihnúť zadok a ísť do predajne. Pokecáš s predajcom, dáš si kávu, a dohodneš skúšobnú jazdu. Je to prosté a jednoduché.

PS: Ale dá sa to robiť aj tak, ako to robí Topor... Veľa čítaš, pozeráš obrázky no a potom začneš pokladať názory testérov za svoje, stotožníš sa s nimi a zrazu ti na zhodnotenie auta stačí jazda v starej felde. >:D
20. 1. 2014 09:57
Re: 2013/14
Dá se tím občas využít pauza při cestování, proto se občas zadaří ;-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2014 09:59
Re: 2013/14
No.. já na to asi nemam věk, nebo vizáž >:D Občas se zajdu podívat a třeba v takové Škodovce a některých VW (více prodejců) se mne prodejce ani nevšimne ( i přes to že zaparkujem před prodejnou s Oktávkou) a vždy dělá, že má moc práce i když sem sám na prodejně a prolézám Rapida ( potom mne to odradí a jdu radši pryč) :). Na druhou stranu ve VW (respektive jeden prodejce koncernu), odkud máme už několikátý vůz se chovají přesně opačně a když mě viděli přijet v jejich voze, hned mě vzali dozadu na tenkrát ještě připravující se do prodeje VW Passat B7. Stejně pozitivní zkušenosti s Renaultem včetně předváděčky a negativní s Opelem a bohužel i s Fordem( na druhou stranu servis super oproti prodeji). A to podotýkám, že jako vágus nechodím a kolikrát přijdu i v obleku ( když jedu z práce a podobně) >:D

Proto vždy žasnu, jak si to někdo umí zařídit a upřímě mu závidím >:D Já asi pro ně nejsem potencionálním kupcem. >:-[]
Avatar - Emel
20. 1. 2014 10:01
Re: 2013/14
Hele, Škodovku jsem teď absolvoval víckrát... a ani v džínách nebyl problém přijet a za 5 minut držet v ruce klíčky od RS... respektive, v jednom případě ještě prodejce dojel natankovat, aby se auto zahřálo a nebyli jsme limitováni hladinkou v nádrži.
Avatar - Ozzman
20. 1. 2014 10:03
Re: 2013/14
Tak to prostě neumim >:D Nebo sem mladej >:D Nevim, každopádně ocením jakoukoliv radu :-) Zrovna trojkovou Oktávii nikdo v okolí nemá a rád bych si ji konečně vyzkoušel i jízdně, ať pak neTopperuju na webu >:D
Avatar - Emel
20. 1. 2014 10:07
Re: 2013/14
Nebo jsi narazil na blba, to se stane čas od času každému.
Avatar - jazva
20. 1. 2014 10:13
Re: 2013/14
Ono to je hlavne o tých predajcoch a nie o tebe. Ak ho tá práca baví, tak sa ti bude venovať aj keby prídeš na Š120, alebo MHD. Ale na druhú stranu treba priznať, že keď niekam prídem na MLku, tak sa snažia aj tí, ktorých to nebaví. Ak teda odrátam Mercedes, kde si už s predajcom pomali tykám a volajú ma pozrieť si autá skôr ako ich dajú novinárom na skúšku, tak väčšinou keď aj prídem na mojom škaredom renaulte, tak si ma všimnú. Paradoxne som mal najväčšie "problémy" s nevšímavosťou skôr u tých lacnejších značiek. V takom Volvo/Jag/LR nebol problém problém prakticky so žiadnym autom vrátane F-typu...
Avatar - Enthusiastic.driver
20. 1. 2014 10:05
Re: 2013/14
No tak ještě existují prodejci Hyundai, kde tě pomalu zastavují, i kdy žjdeš kolem... Někdy mám pocit, že budou mít před každou prodejnou naháněče jako restaurace ve středomoří >:D
20. 1. 2014 10:09
Re: 2013/14
Mám asi "volstrítovskej" ksicht nebo nevím ;-)
Avatar - woody-alien
20. 1. 2014 10:14
Re: 2013/14
Nechci tě urazit, ale jako Michael Douglas moc nevypadáš. >:D ;-)
20. 1. 2014 10:18
Re: 2013/14
Eště aby! Nemám 7 křížků >:-[]
Avatar - jazva
20. 1. 2014 10:18
Re: 2013/14
Kde žiješ? >:-[] Teraz je hviezda volstrítu Leo DiCaprio >:D ;-)
Avatar - Ozzman
20. 1. 2014 13:17
Re: 2013/14
Tak s sebou vodíš nějakej pěknej módní doplněk, co má velkej výstřih >:D
Avatar - Ozzman
20. 1. 2014 14:26
Re: 2013/14
Tak musíš bejt sám kozatá bloncka, jinak fakt nevim >:D >:-[]
20. 1. 2014 14:43
Re: 2013/14
To zcela jistě…

S úctou Kylie :-)
Avatar - Ronault.
20. 1. 2014 17:02
Re: 2013/14
On je Pája docela upovídaný, takže tam dojde, začne povídat, povídat a pak prodejce raději s plnou hlavou řekne "jdeme se (raději) projet, co?" >:D
Avatar - Ja Prvni 123
20. 1. 2014 18:28
Re: 2013/14
:-)

Nedá mi to v této souvislosti neocitovat zážitek... kdy kdysi dávno přišel pán v levným zimníku... pochodil prodejnu Land Rovera... popovídal s prodejci - s trochu překvapivou znalostí věci... pak postál u Range Rovera... a zeptal se, kolik by stál.
No - a nakonec ho zaplatil hotově a odjel s ním.
>:D

Ale to už je fakt dávno.. tehdy to ještě šlo.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2014 09:29
Re: 2013/14
:yes: Trochu jinej level... ;-)

Mně zůstaly za rok 2013 v hlavě hlavně zážitky při zkoušení HH. Jízda s G-GTI 7 Performance - tenhle Golfík je super, ať si teoretici blábolej co chtěj. Dále dvě jízdy s "ošklivkou" Fiestou ST, přičemž teprve ta druhá mě opravdu nadchla. Při té první jsem měl obavy o zdraví vedle sedícího prodejce důchodového věku. >:D Můj oblíbený Swift Sport jsem taky(znovu) projel. Jeden z těch, kteří dokazují, že i s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo. ;-)

No a pak samozřejmě kterákoliv jízda s mojí "plakátovou okreskovou raketou" je zážitkem, protože na takový auto hned tak nenarazíš. Vždycky až na každým druhým rohu. >:-[]

Letos mám domluvenou 208GTi podle počasí na únor/březen a snad vyjde Focus ST. Určitě si ale vyzkouším i pár běžnějších aut jen tak pro zajímavost. Je to podobné jako u tebe, prodejci u kterých už jsi nakupoval nabízej automaticky, ti ostatní v rámci propagace. Jen u mě prostě ten jinej level.
20. 1. 2014 09:58
Re: 2013/14
Věřím, že se jeden novej majitel GTI najde, co mi uvěří, že vím, kde je plyn/brzda/spojka a nechá mě projet >:-[]
Avatar - Emel
20. 1. 2014 09:59
Re: 2013/14
Nová auta jsou v záběhu, to ti nikdo do ruky nepůjčí ;-)
20. 1. 2014 10:14
Re: 2013/14
Já už mám po záběhu a trvalo to pár tejdnů ;-)
Avatar - Emel
20. 1. 2014 09:41
Re: 2013/14
Jo, F-Type s V8 byl fajn, na okruhu to musela být bomba. Pro mě bylo loni na prvním místě hledání rodinného ideálu, tak snad letos nebudu zklamaný :-) .

Na projetí mám zatím domluvenou GT-86, na to se docela těším... a zbytek je ve hvězdách. Z tvých kandidátů by mě zajímal ten Cayman... už je to dost dlouho co jsem seděl v Boxsteru a s automatem mě neoslnil, tak bych rád dal šanci na reparát...

A Ja_Prvni mě pořád votravuje s tou 500L, asi to fakt budu muset projet . >:-[]
Avatar - woody-alien
20. 1. 2014 09:54
Re: 2013/14
Nj, na GT-86 jsem zapomněl. Tu už jsem si u Louwmana taky předběžně domlouval. Pokud se dostanu k ORS III v benzínu, rád si ji zkusím a taky jsem zvědavý na Leon Cupra. Ale to je zřejmě daleko. A 500L ? Proč ne - člověk má vědět, čeho se zříká. ;-)
20. 1. 2014 10:01
Re: 2013/14
500L ještě jo, ale ne s tím ruksakem přilepeným vzadu. Podle mě naprosto odpudivý. Italský auto musí bejt hezký, neříkám krásný, ale tak jak vypadají Italky, prostě něco na tom musí bejt ;-)
20. 1. 2014 09:59
Re: 2013/14
Jserm zvědavej na kupé a dalších 50HP navíc ;-)
Avatar - Emel
20. 1. 2014 10:01
Re: 2013/14
Kupé vypadá hezky, to je fakt. 50 koní... no dejme tomu, do toho jsem asi ještě nedorostl.
Avatar - jazva
20. 1. 2014 10:22
Re: 2013/14
Kupé ťa pripraví o 50% zážitku z toho auta - o ten zvuk výfukov. Nie že by sa nepredral dnu cez tú pevnú strechu, ale predsa len to bude už o inom.
Avatar - Emel
20. 1. 2014 10:30
Re: 2013/14
Zase když sportovní auto, tak kupé. Ne že by se roadster nějak znatelně kroutil... ale i ten pocit bezpečí je v kupé větší. A o zvuk bych se nebál...
Avatar - jazva
20. 1. 2014 10:39
Re: 2013/14
Eftajp je síce športové auto, ale ja to beriem skôr z tej reálnejšej strany a športovanie na cestách moc neuznávam. A preto by som si ho viac užil bez strechy, kľudná jazda okreskami, v meste si vychutnáš fantastický zvuk a pohľady od vyletnených slečien. Taká tá kabrio(letná) realita všedného dňa. ;-)
20. 1. 2014 11:16
Re: 2013/14
To auto tak libově funguje na okruhu, že se dá bez problémů jednou za čas vytáhnout a zaprasit tam ;-)
Avatar - jazva
20. 1. 2014 11:31
Re: 2013/14
No a práve to "raz za čas" na okruhu by mi nevadilo, že je to "iba" roadster a nie kupé.
20. 1. 2014 11:49
Re: 2013/14
Bude to znát na takových těch okreskách, kde si sobotní nebo nedělní ráno řádíš sám ;-)
20. 1. 2014 10:03
ot-adac
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - woody-alien
20. 1. 2014 10:12
Re: ot-adac
A jsme zase u Churchilla. "Jediná statistika, které věřím, je ta, kterou jsem si sám zfalšoval" >:D >:D
Avatar - Emel
20. 1. 2014 10:19
Re: ot-adac
Tu větu mu snad do úst vložil Göbbels.
20. 1. 2014 10:17
Re: ot-adac
Auuu, tak to bolí... ;-)
20. 1. 2014 14:09
Auta mám rád.....
....ale ne tak moc, abych se v nich projížděl jen tak a potom psal moudra do diskuzí.

Nikoho tím nechci odsuzovat, každý máme prostě jiné koníčky.

Já se v autosalónových předváděčkách projíždím jen tehdy, když si chci koupit nové auto a už ho mám v podstatě předvybrané a jen se ve svém úsudku chci ujistit a ověřit si, jestli mě náhodou něco nepříjemného nezaskočí natolik, aby mě to od koupě odradilo. Myslím si, že ta auta tam jsou právě k tomuto účelu.

Přesto nemám pocit, že bych v životě řídil málo typů a modelů aut. A vůbec mi nevadí, že zrovna mezi nimi nejsou hned teď všechny ty nejžhavější novinky. Ale když si takovou novinku budu chtít koupit, určitě se v ní projedu.

Profesionální novináři to, samozřejmě, mají jinak, ti se tím živí a dělají to za peníze.

Někteří dokonce i dobře.
Rozbalit vlákno
3
20. 1. 2014 14:42
Re: Auta mám rád.....
:-) Rád si projedu cokoliv od elektro Smarta po supersport, o tom to přece je ;-)
Avatar - woody-alien
20. 1. 2014 14:59
Re: Auta mám rád.....
Proč nevyužít příležitost, když se ti naskytne ? Tím by neměl pohrdnout nikdo, kdo má rád auta. Jak už jsem psal, např. prodejce, od kterého už jsi něco koupil, ti sám nabídne ke svezení nějakou novinku. Když jsem byl na Peugeot Emotion Days projet 5008, která mě v té době zajímala, tak mi sami nabídli momentálně neobsazený RCZ. To bych musel být padlej na hlavu, abych se bránil. ;-)

Prodávat auta není jednoduché a tohle k tomu prostě patří. A někdy naopak auto,o který máš zájem, na jízdu těžko sháníš.
20. 1. 2014 15:06
Re: Auta mám rád.....
JJ, chtěl jsem vyzkoušet Ecoboost 2,0 v S-Maxu s Powershiftem a to byl porod se k němu dostat ;-)