Diskuse

Zánovní vozy jsou na rozdíl od nových dostupné okamžitě a jsou levnější, říká manažer Mototechny

5.12.2017

Mezi zánovními vozy nelákají jen Škodovky, jako je Fabia a Octavia, ale také prémiové vozy, třeba značek Tesla nebo Ferrari.

 

  • 41 Reagovat !

    foto pajaas

    pajaas 05.12.2017  10:39

    aaa

    Hezký PR pro AAAAUTO... :no:
    • 51 Reagovat !

      foto jhamil

      jhamil 05.12.2017  10:48

      « Re: aaa

      Některá zhruba roční auta s malým nájezdem kilometrů jsou u nich dražší než úplně nová u oficiálního dealera a to se vyplatí. Poplatek při koupi auta za hotové 3500, na úvěr 10 000. Úplně nejlepší jsou ty jejich předražené úvěry. Jak se na Valašsku říká - dva hloupí jednoho chytrého uživí.
      • 41 Reagovat !

        foto kalousek

        kalousek 05.12.2017  11:14

        « Re: Re: aaa

        Jo taky jsem namátkou koukl do jejich nabídky konkrétně renault traffic a za 650 tis. je dražší dokonce než ceníková cena nového auta. A to se vyplatí ! >:D
        • 50 Reagovat !

          foto Ondris

          Ondris 05.12.2017  11:34

          « Re: Re: aaa

          Za takovouhle podpultovku si musíš připlatit, o tom žádná :-)
  • 21 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 05.12.2017  11:34

    To se vyplatí

    Každopádně, někdo to za tu cenu musí koupit.
  • 40 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 05.12.2017  11:43

    neverím im

    "Zánovní automobily mají parametry nových vozů, ale stojí až o 40 % méně, než vozy nové. U nás v Mototechně najdete i jen půl roku staré automobily s nájezdem okolo 8000 km. Navíc na rozdíl od dealerů nových aut k nám přijdete a ještě ten den klidně odjíždíte v novějším voze, nečekáte tedy několik měsíců nebo i rok, než se automobil vyrobí."

    Vyvolávajú dojem, že sú extrémne výhodní a lacní, ale v praxi auto, ktoré je prakticky nové s minimálnym nájazdom a výrazne lacnejšie nenájdete. Podľa mňa to majú založené na tom, že ak chcete nejaký nový model a vaša výbava snov nie je na sklade, tak vás rôznymi cestičkami dovedú ku zánovnému, ktoré ale vôbec nemá super cenu a vy ho aj tak kúpite, lebo vás chytia na to, že už sa chcete v tom aute voziť a neodoláte, ale v konečnom dôsledku to bude výhodná kúpa len pre predajcu.
    • 20 Reagovat !

      foto comper

      comper 05.12.2017  11:48

      « Re: neverím im

      To je nesporne pravda, auta u nich vobec nie su lacne (niektore su v cene ktora sa da zjednat u predajcu), ale cas je cim dalej tym cennejsou komoditou, takze z hladiska toho ze nemusis cakat to niekoho moze oslovit. Osobne ale ak by nebola jazdenka hociaka aspon o 20% lacnejsia nez novy voz, tak sa o nej neoplati uvazovat ak by mala aj len par kilometrov.
      • 10 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 05.12.2017  13:34

        « Re: Re: neverím im

        veď aj píšem, že to niekoho osloví. Prídeš alebo zavoláš tam a dozvieš sa, že ešte dnes môžeš na tom aute odísť. To mnohí nezvládnu a kúpia. Drahšie ako nové to v porovnateľnej výbave nebude, ale ani to nebude taký super deal, ako manažér vykresľuje. Podobne sa voľakedy predávali montované domy. Papundekel v cene tehly, ale ľudí chytali na tom, že za 3 mesiace bývaš.
  • 20 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 05.12.2017  12:25

    stará finta = podvodníci budú vždy podvodníci!

    Takže opäť stará finta, oprášiť starý známy názov, firmu, v tomto prípade MOTOTECHNA, zaplatiť pár známych osobností, ktorým je to úplne v p... na čo urobia reklamu, a poďme s velkými kecmi AAA firmy predávať "skoro nové autá" za super cenu???!!!
    A KOĽKO % Z NICH JE STOČENÝCH? ;-) ;-) ;-) :no: :no: :no:
    • 20 Reagovat !

      foto kalousek

      kalousek 05.12.2017  12:42

      « Re: stará finta = podvodníci budú vždy podvodníci!

      Třeba u mě název Mototechna vyvolává pouze negativní emoce. Zajímlo by mě proč vůbec zvolili název který se pojí s prázdnými regály, slovy nemáme ptejte se příští měsíc anebo dlouhodobými pořadníky na podprůměrná auta
      • 10 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 05.12.2017  13:38

        « Re: Re: stará finta = podvodníci budú vždy podvodníci!

        to je veľký omyl, dlhodobo zavedené značky sú v mysli zákazníkov hlboko zakorenené. Keď uvedieš novú značku, musíš vyhodiť melóny na reklamu, pri zavedenej to ide ľahšie. Aj manažérik o tom hovorí, že predávajú bez vysokých nákladov na reklamu. Ak sa ti to nezdá, tak sa kukni, koľko sa predá v cz/sk škodoviek.
        • 10 Reagovat !

          foto kalousek

          kalousek 05.12.2017  13:41

          « Re: Re: Re: stará finta = podvodníci budú vždy podvodníci!

          No faktem je že stejně mizerná jako Mototechna byla i značka Tesla a jak se s ní teď Elonovi daří... :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 05.12.2017  14:12

            « Re: Re: Re: Re: stará finta = podvodníci budú vždy podvodníci!

            po prevrate mali mnohí chuť zbaviť sa starých soc značiek a dnes na nich ryžujú. Škoda, Jar, tatranky, horalky, kofola, vitana a dalo by sa pokračovať.
          • 10 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 05.12.2017  14:37

            « Re: Re: Re: stará finta = podvodníci budú vždy podvodníci!

            Dobrá poznámka :yes: >:D
      • 20 Reagovat !

        foto jhamil

        jhamil 05.12.2017  18:20

        « Re: Re: stará finta = podvodníci budú vždy podvodníci!

        Možná se někomu stýská po tom jak stál frontu na pořadník před MOTOTECHNOU na Favorita. :-)
  • 40 Reagovat !

    foto lvy

    lvy 05.12.2017  12:32

    Problém je jinde

    Co z toho, že je auto levné a má málo najeto, když s tím předtím jezdil kdokoli a většinou jako prase? Je to obrovský a drahý zajíc v pytli. Takže raději si počkám na nové s pěknou slevičkou než riskovat. Vyberu si přesně výbavu jakou chci a rád si na něj počkám, není kam spěchat. Na oplátku získám zcela nový vůz, který si sám zajedu a ke kterému se chovám tak, aby mi dlouho vydržel. Již několikrát se mi tento přístup vyplatil a naposledy jsem s novým autem vydržel dokonce 14 let než jsem ho prodal a koupil nové. Náklady na servis byly minimální a nepotkalo mě žádné nečekané překvapení. :-)
    • 01 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 05.12.2017  13:12

      « Re: Problém je jinde

      Já mám s ročním autem jen tu nejlepší zkušenost, rozhodně se vyplatilo ho vzít. Ale záleží, co a za kolik člověk kupuje. Že se roční prémiovky válí po bazarech, tomu celkem rozumím.
      • 10 Reagovat !

        foto lvy

        lvy 05.12.2017  13:28

        « Re: Re: Problém je jinde

        Tak jste měl štěstí a buďte rád, že jste měl dobrý výběr. Já si to ovšem dovolit nemůžu, auto používám na dlouhé cesty i v rámci Evropy a potřebuji se na něj 100% spolehnout.
        • 01 Reagovat !

          foto elado11

          elado11 05.12.2017  18:00

          « Re: Re: Re: Problém je jinde

          wau, to akože nové auto je zákonite 100% spoľahlivé?:-)))))
          • 10 Reagovat !

            foto lvy

            lvy 05.12.2017  18:08

            « Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

            To asi ne, ale u nového auta víte, co máte a nemáte zajíce v pytli. Navíc u nového auta máte záruku, já třeba aktuálně 5 let, takže pokud se mi někde něco náhodou pokazí, tak prvních pět let mě to nebude trápit. No a do pěti let by se měly projevit případné skryté závady nemyslíte?
        • 10 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 05.12.2017  22:17

          « Re: Re: Re: Problém je jinde

          Čo to má s faktom, že auto má jeden rok? Ja som nemal problém po cestách v po Európe ani s novými, ani so staršími vozidlami...
          • 00 Reagovat !

            foto lvy

            lvy 06.12.2017  10:03

            « Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

            Tak to já jsem jednou měl, je to sice skoro 25 let zpátky, ale nestálo mě to ani korunu. Nikdy nevíte co se může přihodit.
    • 01 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 05.12.2017  14:40

      « Re: Problém je jinde

      Obrovský a drahý zajíc v pytli je i nový auto. Rozdíl u zánovního je, že za něj zaplatíš míň. ;-) Věta "ke kterému se chovám tak, aby mi dlouho vydržel" hrubě nekoresponduje s tím jak jsou moderní auta stavěná. Tam o nějaké dlouhé výdrži konstruktéři neuvažují.
      • 10 Reagovat !

        foto lvy

        lvy 05.12.2017  14:46

        « Re: Problém je jinde

        No já nevím, ale já si raději za stejné peníze koupím auto nové než ojeté a o tom to je. To další je pak o tom kolik budu platit za jeho údržbu, jelikož nerad sponzoruji jiné, tak dávám přednost tomu, aby za servis platil minimum. Auta jsou stavěná jak jsou, s tím nic nenaděláme, ale určitě je rozdíl měnit třeba brzdy po 15000km a nebo po 250000km.
        • 20 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 05.12.2017  16:24

          « Re: Re: Problém je jinde

          Doufám, že těch 250tkm na brzdy byl jen překlep.
          • 10 Reagovat !

            foto lvy

            lvy 05.12.2017  16:26

            « Re: Re: Re: Problém je jinde

            Proč by to měl být překlep?
            • 00 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 06.12.2017  06:44

              « Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

              Pokud jsi myslel karbonové kotouče, tak bez diskuze. Jen mi to nekoresponduje s autem snů ve tvém profilu ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto lvy

                lvy 06.12.2017  10:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

                Ne, nemyslel jsem karbonové a nijak to nesouvisí s autem v profilu. Navíc proč by to mělo být auto snů?
            • 00 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 06.12.2017  10:56

              « Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

              No protože brzdy nemají ani omylem tak dlouhou životnost. Fotříkovi vydržely 50 tis. Prakticky nebrzdil. Ovšem za cenu totálně zatuhlých třmenů a orezlých kotoučů. Takže 250 tis je jasný překlep.
              • 00 Reagovat !

                foto lvy

                lvy 06.12.2017  11:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

                Ne, není to překlep, proč by měl být? Navíc výměna byla provedena ještě dříve, než by bylo nutné, ale přece jen rez na kotoučích už nevypadala moc hezky a tak jsem to dal raději vyměnit i přesto, že z technického hlediska byla stále ještě v normě.

                Slyšel jsem, že někteří experti jsou schopni odrovnat brzdy už po 15000km, já sice rád jezdím rychle ale velmi nerad brzdím, tak to bude asi o tom. Jak říkal můj bratr, brzdím až v krajním případě. :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 07.12.2017  07:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

                  Protože je nesmysl, aby destičky a kotouče vydržely takovou porci kilometrů. 50000 km ano. Pokud někdo hodně málo brzdí tak i 100 tis bych věřil s tím, že bude většinu času jezdit se zrezlýma kotoučema, ale aby vydržely celou životnost auta je nereálný
                  • 01 Reagovat !

                    foto lvy

                    lvy 07.12.2017  11:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

                    Vidíte, pro vás je to nesmysl a přitom je to pravda. Jak můžete psát o něčem, že je to nesmysl, když vůbec netušíte o jaké auto se jednalo a jak se s ním jezdilo? Nyní mám s novým autem najeto 30000km a kdybyste to nevěděl, tak byste řekl, že právě vyjelo z prodejny.
                    • 00 Reagovat !

                      foto ryccardo

                      ryccardo 08.12.2017  14:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

                      Tak je celkem rozdíl 250 tis a 30 tis. Proč by auto se 30 tis nemělo vypadat jako by právě vyjelo z prodejny? U toho bych to čekal, ale nedovedu si představit jakým zázrakem by se dalo hoblovat jedny destičky po celou životnost auta.
                      • 00 Reagovat !

                        foto lvy

                        lvy 11.12.2017  15:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

                        Protože pokud byste měl pravdu, pak by jeho cena byla téměř rovna ceně nového auta. Proč není to snad každý chápe. Proč bych musel měnit brzdy častěji než je potřeba? Nebo snad mám povinnost pořád brzdit jako někteří brzdiči? Ty raději rychle předjet a pryč od nich.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 06.12.2017  06:43

          « Re: Re: Problém je jinde

          A tlumiče po milionu, olej jen dolévat... :yes: >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto lvy

            lvy 06.12.2017  10:07

            « Re: Re: Re: Problém je jinde

            Píšete o sobě? To tedy jste odvážný. Já měnil tlumiče docela brzy, protože jsem s nimi nebyl spokojený a tak jsem tam dal poměrně drahé tlumiče od jiného výrobce, které nakonec bez problémů vydržely až do prodeje auta čili najely celkem skoro 250000km a při testech nevykazovaly takové opotřebení, aby je bylo nutné vyměnit.

            S tím olejem jste ale hodně odvážný, to já bych nedělal. Já olej měním přesně podle toho, co si auto řekne, to se pak zapisuje do ŘJ a v případě reklamace kontroluje. Najel jsem s posledním autem sice jen 325000km, ale motor šlapal jako nový a to asi i díky tomu, že používám velmi kvalitní olej. Sám prodejce aut, který ode mě auto odkupoval byl překvapený a ohodnotil stav motoru jako téměř nový.
            • 00 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 06.12.2017  11:00

              « Re: Re: Re: Re: Problém je jinde

              U oleje je potřeba hlavně pravidelně měnit a nenechat ho v motoru mlít i v době kdy je dávno za životností. Já ho každých 15 tis vyměním a ač má můj motor skoro 300 tis, tak funguje naprosto bez problémů.
        • 00 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 06.12.2017  10:54

          « Re: Re: Problém je jinde

          No funglovka a zánovní nebývají za stejný peníze. Většinou je tam dost veliký rozdíl. Kolega takhle dostal na ani ne rok starou Fabii slevu 120 tis. A to neměla skoro nic najeto a kupoval ji přímo od autorizovanýho prodejce se stejnýma podmínkama jako nový auto. To by pak leda blázen šel kupovat funglovku.
      • 10 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 05.12.2017  15:13

        « Re: Re: Problém je jinde

        hlavný rozdiel medzi biznisom nových a ojazdených je v nekalosti obchodov s jazdenkami. Podvod alebo nevydarený kus sa môže vyskytnúť všade, ale pri jazdenkách je výnimka, keď narazíš na poctivého predajcu a auto, pri nových je výnimka keď na podvodného.
    • 10 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 05.12.2017  22:16

      « Problém je jinde

      Do mototechny, resp AAA hádžu dílery aj nové autá, ktorých sa nevedeli rýchlo zbaviť, aby ich finančne neťažili ;-) . Nemusí to byť ani ročné auto, ani pol ročné a podobne. Tvoju voľbu plne chápem, na strane druhej sa niekomu nechce , resp. nemôže čakať týždne alebo mesiace na dodanie nového ;-) Historicky sa ukazuje , že aj pri novom aute ťa môže ľahko stretnúť nejaké to prekvapenie....
      • 00 Reagovat !

        foto lvy

        lvy 06.12.2017  10:01

        « Re: Problém je jinde

        No já nevím, asi patřím do jiné skupiny lidí, na to, co si vyberu si klidně počkám, auto není rohlík, auto kupuji jednou za čas, takže se na to připravím a jak už jsem psal, nemám problém si počkat, protože mám přece staré auto, které prodávám až poté, co koupím nové.
        • 00 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 06.12.2017  10:59

          « Re: Re: Problém je jinde

          niektorí si počkajú, niektorí nevydržia. Je tu aj skupina ľudí, ktorá sa pod zámienkou nejakého termínu "donúti" kúpiť nejaký drahší alebo uletený model a používa to ako argument minimálne pre manželku a okolie, že nechcel, ale musel, ale inak samozrejme chcel :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 06.12.2017  10:56

        « Problém je jinde

        aj pri novom ťa môže stretnúť prekvapenie, pri ojazdenom musí. No dobre, trochu prehnané, ale keď si vezmeš podvody, o ktorých sa denne píše, aj najväčšie bazáre stáčajú a rôznymi trikmi vylepšujú auto pred predajom (nemyslím reálne vylepšie, len navodenie zdania lepšieho celkového stavu - volant, koberčeky a lacné serepetičky), podvody, ktoré sa robia mimo bazárov a čo je najhoršie, vždy ťahá kupujúci za kratší koniec. Vždy keď som sa zamyslel nad kúpou jazdenky, po prebrousovaní internetu ma hneď prešla chuť. Ak auto a majiteľa poznáš, je to iné kafe.
  • 10 Reagovat !

    foto swifter

    swifter 05.12.2017  12:42

    Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

    auta za babku, která půl roku čekají na to správného majitele....
    • 10 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 05.12.2017  14:42

      « Re: Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

      operativním leasingem. Tj za 2 roky nemají víc než 40 tis. Mají jasnou servisní historii a zároveň je na ně pořád záruka.
      • 01 Reagovat !

        foto lvy

        lvy 05.12.2017  14:46

        « Re: Re: Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

        A každý jeho řidič s tím jezdil jako prase, protože to je na operák a tak je to jedno.
        • 10 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 05.12.2017  22:19

          « Re: Re: Re: Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

          Nepaušalizuj :-)
          • 00 Reagovat !

            foto lvy

            lvy 06.12.2017  09:59

            « Re: Re: Re: Re: Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

            Ok, tak skoro každý. Lepší?
        • 00 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 06.12.2017  11:06

          « Re: Re: Re: Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

          Já jezdím občas jako prase i se svým a to má 3 kila a pořád žije a funguje. Je třeba si uvědomit, že auto něco vydrží. To že se k tomu nebude někdo chovat 20 tis v rukavičkách musí normální auto ustát naprosto bez problémů. A netvrdil bych že každý s tím jezdí jako prase jen kvůli tomu, že je to na operák. To je čirá hypotéza. Navíc když se takový auto vrátí z operáku, tak se nedává hned do prodeje ale autorizák ho nejdřív zkontroluje případně vymění nebo opraví co je potřeba.
          • 00 Reagovat !

            foto lvy

            lvy 06.12.2017  12:48

            « Re: Re: Re: Re: Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

            Ale tady nejde o to, že by nefungovalo, tady jde o to, jak moc je opotřebené. Pokud započítám opotřebení brzd, spojky, tak to se dá vyměnit. Co ale nejde vyměnit, to je motor a myslíte si, že ho dneska někdo správně zajede, když to není jeho a navíc když to má na pár měsíců? Často vidím zcela nová auta ještě bez značek a jezdí s nimi jako prasata. To je pak zásadní problém, který se projeví až za pár let a to už je pozdě.
            • 00 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 08.12.2017  14:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

              Jestli má auto 20 - 40 tis tak na něm není opotřebeného nic. Do 100 tis nemůže autu nic být. Maximálně vyměnit destičky, což je investice asi za 1000 korun, takže to nepočítám. Nevím jak by měl majitel nesprávně zajíždět motor. U dnešních motorů Vám ani neřeknou, že máte auto šetřit prvních 10 tis km než se zajede. Přemýšlím co by musel majitel s motorem dělat převratného, aby ho dlouhodobě poškodil. Jezdit s autem jako prase neznamená, že se tím motor ničí. V dnešní době kdy motor nejde přetočit nebo přehřát, má chlazený svody a dochlazovaný turbo je to v podstatě blbuvzdorný. Fakt není důvod se bát auta se 40 tis km jestli má jasnou servisní historii.
              • 00 Reagovat !

                foto lvy

                lvy 11.12.2017  15:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

                Pokud by byla pravda to, co píšete, tak vám nabídnu vůz, který má 30000km a jelikož píšete, že nemá nic opotřebeného, tak mi za něj zaplatíte plnou cenu? Asi těžko že a proč? No právě proto, že je opotřebený. Viděl jsem několik vozů právě s 20 - 30 000km a byla to hrůza, prostě na tom bylo vidět, že ten, kdo s tím jezdil tak mu to bylo jedno. Proto jsem šel raději jako obvykle do nového a mám svůj klid.

                Jinak ad motor, ani v knížce k vozidlu je přesně popsáno jak by se měl motor zajíždět, možná nečtete a nebo nemáte nové auto. V praxi stačí nový motor pěkně za studena trápit a následky jsou trvalé. Jinak to platí nejen pro nový motor. Ad opotřebení, jednak pneu bývají na konci života, brzdy mají za sebou často 50% života, do spojky nevidíte stejně tak nevíte, po jakých cestách jezdilo. Vlastní zkušenost po 330000km spojka vč. dvouhmoty původní, brzdy 250000km první výyměna, pneu letní tak 80000km. Proto raději nové se slevou 20% než ojeté se slevou 25%.
                • 00 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 18.12.2017  12:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mě by zajímalo, jak vznikají tato zánovní

                  Ach bože. Vy jste někdy viděl, že by se prodávali zánovní auta za plnou cenu? Je o ně zájem právě proto, že nabízí výhody nového (záruka, jasná historie atd.) za cenu výrazně nižší. Stojí míň ne proto, že je opotřebený, ale protože přirozeně ztratilo na ceně. Za rok, dva, tři bude dál ztrácet na ceně podle toho jaký bude o daný model na trhu zájem a ano pak už se dá hovořit i o tom jak je opotřebený. Ano jistě jde zlikvidovat i auto s 1000 km, když se o to bude někdo vyloženě snažit, ale to jaksi není běžný případ zánovních aut se zárukou od autorizovaného prodejce. Tam se žádný vyhuntovaný šroty neprodávají. Ano nové se slevou 20% je jistě přijemné. Nicméně ani ne rok stará auta s pár tisíci km se prodávají klidně o třetinu levněji. Pár takových aut jsem už viděl a vždycky to byla pro dotyčného dobrá koupě a neslyšel jsem nikoho ze známých, kteří tak učinili stěžovat si že udělali chybu. Ono je rozdíl dát za Fabii s 0 km na tachometru 320 tis nebo s 9000 km na tachometru 210 tisíc. (To je konkrétní případ kolegy) Leda blázen by v takovém případě šel koupit fungl novou. Záruku dostal 3 roky, takže není problém.
  • 10 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 05.12.2017  12:53

    redakce Auto.cz

    aneb nejmenovaný autobazar si to možná psal i sám. >:D

    Alespoň v případě škodovky, když kupuji zánovní, tak nepůjdu k prvním bazarovým šmejdům, kteří mě napadnou, ale nakoupím třeba přes ŠkodaPlus.
    • 10 Reagovat !

      foto topten

      topten 05.12.2017  13:46

      « Re: redakce Auto.cz

      o skodaplus pisu o prispevek niz ...
  • 10 Reagovat !

    foto topten

    topten 05.12.2017  13:46

    ja sem rocni jednou koupil

    v autorizovanym servisu, krasny, slusna vybava, sleva přes 200tis bez dph, samozrejme nehavarovany....
    ... když sem to jednoho krasnyho dne bouchnul, vylezly z toho hromady kitu.
    • 20 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 05.12.2017  14:50

      « Re: ja sem rocni jednou koupil

      Kamarád dělal servisáka v Hyundai. Vyprávěl mi jak tam jednoho dne přijelo nový SantaFe z rozsypanou převodovkou. Zákazník na záruční opravu spěchal, tak ji vyndali poslali do automobilky na záruční opravu a aby nemusel zákazník čekat, tak vymontovali z novýho auta na krámě špajzku a dali mu ji. Když se vrátila ta stará reklamovaná převodovka z opravy, tak ji vrazili do toho novýho SantaFe na krámě a dál ho prodávali jako nový. To si nevybereš.
      • 10 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 05.12.2017  20:17

        « Re: Re: ja sem rocni jednou koupil

        Hyundai zrovna nemusím, ale obávám se, že podobné případy se občas stávají i u slušnějších značek... :-O
    • 10 Reagovat !

      foto rrren9

      rrren9 05.12.2017  15:41

      « Re: ja sem rocni jednou koupil

      to už bylo na bouchání pozdě
  • 10 Reagovat !

    foto ikarus

    ikarus 05.12.2017  13:49

    nechci

    Fuj to je ulisny chlapek, beztak musel brousit topolnici >:-[]
  • 20 Reagovat !

    foto rrren9

    rrren9 05.12.2017  15:47

    Žilková? Fotbalista?

    jsem příliš hloupý, když si myslím, že člověk, který si koupí auto podle návodu Žilkové nebo nějakého fotbalisty nezaslouží slitování?
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 05.12.2017  20:15

      « Re: Žilková? Fotbalista?

      To je ta paní, která se těší na kulturně-genové obohacení českých žen uprchlíky z Afriky, že? >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto rrren9

        rrren9 05.12.2017  21:43

        « Re: Re: Žilková? Fotbalista?

        je od ní hezké, že se zabývá vztahem mezi mužem a ženou, tedy mezi muži a ženou, a že preferuje exotické pojímání těchto vztahů, ale proč mi má radit, kde mám koupit auto? Kdyby radila, kde se mám nechat vo*pí*cha*t... nenenenene, to je blbost, to je blbost
  • 20 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 05.12.2017  20:19

    AAA nebo Mototechna? Děkuji, nechci.

    Tak fakt nevím, která značka má horší pověst - jestli AAA, nebo Mototechna! >:D >:D
  • 10 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 05.12.2017  22:05

    PR ?

    Všimněte si, jak se nikdo nehlásí k autorství článku >:D Je to jen PR z výkalů té horší části bazarniků.

    Průzkum mezi lidmi: [odkaz]

    7. Uveďte prosím jedno slovo (případně více), které Vás v souvislosti se společností AAA Auto napadne jako první: podvodníci >:D >:D >:D
  • 10 Reagovat !

    foto kdojekdo

    kdojekdo 05.12.2017  22:17

    naivní myšlenka

    Někteří si zde myslí, že mají záruku na auto 5 let a nebudou tedy nic platit za opravy.....úsměvné....
    • 10 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 05.12.2017  22:20

      « Re: naivní myšlenka

      Rozpíš sa a podeľ sa s nami o svoje skúsenosti ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

George Michael (†53) spáchal sebevraždu o den dřív, než jsem ho našel, tvrdí jeho skandální milenec

George Michael (†53) spáchal sebevraždu o den dřív,…

Skandální milenec zesnulého George Michaela (†53) je opět na scéně. Fadi Fawaz tvrdí, že slavný zpěvák spáchal…

Britská muzea se rvou o nafukovačku „Mimina Trumpa“, autoři chystají turné

Britská muzea se rvou o nafukovačku „Mimina Trumpa“,…

Karikaturu amerického prezidenta Donalda Trumpa v podobě balonu znázorňujícího šéfa Bílého domu jako mimino v…

 

iSport.cz

VIDEO + ONLINE: Liberec hostí Karvinou, Příbram - Teplice, Zlín - Boleslav

VIDEO + ONLINE: Liberec hostí Karvinou, Příbram -…

První kolo fotbalové Fortuna ligy pokračuje sobotními zápasy. Od 17.00 se hrají hned tři utkání - Liberec hostí…

Kotalík o změně přístupu Sparty, stropu na přestup i pachuti z Coufala

Kotalík o změně přístupu Sparty, stropu na přestup i…

Schůzka za schůzkou, telefon neustále v ruce. Takový je v kostce běžný pracovní den Adama Kotalíka, generálního…

 

Reflex.cz

Protikomunistické živly řádily, aneb jak Michal Ambrož a Hudba Praha skoro zbořili stan Reflexu na Colours of Ostrava

Protikomunistické živly řádily, aneb jak Michal…

Škoda, že celá naše společnost není stejná, jako publikum ve stanu Colours of Ostrava. Včerejší večer, který…

Nové seznamy Židů v Rakousku? Nápad ministra z SPÖ budí u sousedů emoce

Nové seznamy Židů v Rakousku? Nápad ministra z SPÖ…

Gottfried Waldhäusl, člen Zemského sněmu Dolního Rakouska z rakouské Strany svobodných (FPÖ) a ministr, brání…