Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: ZAP plánuje vývoj a výrobu dalšího výkonného elektromobilu

Společnost ZAP, která je průkopníkem ve vývoji a výrobě elektromobilů, spustila vývojový program výkonného elektrického vozidla. To má být cenově dostupnější než plánovaný crossover ZAP-X a také má být dříve na trhu.
Zpět na článek
30. 6. 2007 19:12
30. 6. 2007 23:17
1. 7. 2007 09:46
neregistrovaný "Ing. Voltsahlo"
1. 7. 2007 16:08
neregistrovaný "Ing. Voltsahlo"
1. 7. 2007 16:10
anonym
16. 1. 2008 15:51
neregistrovaný "VsudeByl"
30. 6. 2007 23:20
Avatar - Falco
30. 6. 2007 19:12
ZAP
Značku ZAP zná jen málokdo, ale věřte mi, že o ní v budoucnu hodně uslyšíme....
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DanieliDesign
30. 6. 2007 22:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DanieliDesign
30. 6. 2007 23:17
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Ing. Voltsahlo"
1. 7. 2007 09:46
Re: PREČO?
Euta maji napr. s NiMH bat. dojezd 250km (GM EV1), ovsem tyto baterie jsou dnes zakazane do roku tusim 2015 ropnym-tezarskym koncernem Chevron, ktery vyloudil patenty..

S lithiem muze byt dojezd jeste vetsi..

Otazka je spis jestli vsichni potrebuji takove dojezdy vetsina dennich jizd je hodne pod 100km, a dojezd kolem 150km muze mit i s VRLA olovem, coz je 20let stara vec..

Da se take prilezitostne dobijet pres den - prodlouzit denni najezd 2-3x
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ing. Voltsahlo"
1. 7. 2007 16:08
Re: PREČO?
No to je pribeh na roman, doporucuji film "Who killed the electric car". Ve zkratce, firma Ovonics vyvinula na prelomu 80-90.let i pozdeji za pomoci statnich dotaci moderni NiMH baterie kolem 12V@100Ah tedy vhodne k trakci. Ty se montovali do GM EV1, Toyota RAV4 EV a dalsich modernich eut.

Ropar Chevron, ale ovladnul patenty pres prostrednika firmu Cobasys, takze se dnes smi prodavat jen mensi clanky pro motorky, hybridy apod. ale nikoliv pro plne bateriove elektromobily! Cele tohle smecko maji pravne osetrene min. do roku 2015, ale uz vyhrozuji i Toyote, ze nesmi prodavat do Rav4 nahradni baterie po roce 2008, nastesti jsou ty NiMH tak kvalitni, ze vsem drzi bez problemu i po 200.000km, ale je to skoda ta euta mohla mit jeste mnohem delsi budoucnost..

Je to vse svinstvo, podobne jako u nas ve vlade min. Burzseek a jeho pratele z biopaliv&plynu delaji obdobne akce..
anonym
1. 7. 2007 16:10
Re: PREČO?
jeste odkazy na film a zminene euta:

elektromobily.wz.cz
electroauto.sweb.cz
Avatar - DanieliDesign
1. 7. 2007 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "VsudeByl"
16. 1. 2008 15:51
Re: PREČO?
No prostě je od GM koupil, je to proste jako facka...
CHEVRON (TEXACO)ma totiz ve spolecnosti GM vyznamny akciovy podil, takze jenom proste doporucil vedeni aby mu je prodali a bylo....
Neni na tom nic nelegálního, on jen regulérně koupil a teď je regulérně nikomu nedovolí vyrábět :-)
Avatar - DanieliDesign
30. 6. 2007 23:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0