Škoda Kamiq, nové BMW 3 Touring, pátá generace Renaultu Clio nebo specialita od Bentley, to a mnoho dalšího bude k vidění na letošním ženevském autosalonu.
Tak doufám, že Nissan už konečně po 3 letech slibování a lákání na nový Juke konečně Juke představí, nepochopím Japonci takový workoholici ale u Nisanna asi nepracují
najvacsia sranda je ze juke je rovnako stare auto ako ASX ( oba vozy prisli v roku 2010 ) ktore uz kazdy posiela na dochodok ... takze zda sa ze v tomto nespi len mitsu ale aj jeho vacsi bracek v aliancii.. teda nissan ;-) ... ale tak SUV vydrzia dlhsie ako bezne vozy... vid prve XC90 bolo na trhu 12 rokov... predosle jimny este aj dlhsie..... takze pohoda... juke aj ASX su v tomto este v plnej sile :-)
v zeneve inak podla mna novy juke este nebude... pride zrejme az v lete 2019 ... je tu presne o tom aj clanok ... a ak ma acz s tym clankom pravdu tak to v zeneve proste este nebude ;-) ... ale aj nastupca ASX pride az o rok ( takze oba tieto vozy si zjavne davaju na cas ) ... aj ked pevne verim ze uz rovno aj ako hybrid :yes:
Re: Škoda, že tam nebude Ford, mohli návštěvníci vidět, že e
Ovšem, byť se spekuluje o oficiálním dovozu menší F-150 do Evropy, Super Duty u svého nejbližšího dealera Fordu určitě nečekejte, bohužel......na tvrdé ekofašistické normy nestačí.... ;-\
Re: Škoda, že tam nebude Ford, mohli návštěvníci vidět, že e
No, celý dobrý, až na ten konec... nechystají se ho prodávat v Evropě kvůli typu auta.
Připouštím, že v hustě zalidněné a zaautěné Evropě patrně nebude velký zájem o auto, zabírající plochu malého rodinného domu, s hmotností kamionu a s benzinovým motorem s výkonem řadově 500 kW a momentem 1000 Nm... ani já takové auto nechci.
Obsah mého prohlášení měl upozornit na to, že cílového výkonu, řekněme 100 kW lze dosáhnout různými cestami.
A kriteriem jsou jen a pouze ziskovost výrobce, pro kterého je výhodnější ukrutně přeplňovaný litrová tříválec, který je levnější na výrobu, díky zmasírovanému davu ho dokáže dráž prodat a celkově má dražší servis a kratší životnost.
Takže pro výrobce zlatý důl.
Pro majitele prokletí. To jediné, čemu nerozumím je, proč se spotřebitel nebrání?
Ekologicky je ten tříválec v součtu průšvih, celkově drasticky horší... takže je drzost se na ekologii odvolávat.
Re: Škoda, že tam nebude Ford, mohli návštěvníci vidět, že e
Neuvažoval si miesto spamovania diskusie radšej o nejakom liečení. Nie je všetko o emisiách. Koľko by sa v EU predalo aut na ktoré majiteľ potrebuje vodičák skupiny C?
Tí chytrejší z uvedeného pochopia, že normy pre osobné auta by im mohli byť ukradnuté.
Re: Škoda, že tam nebude Ford, mohli návštěvníci vidět, že e
Emisne normy boli a budú. A vždy spôsobili nanajvýš krátkodobé výkyvy. Ale to ťažko budem vysvetľovať človeku, čo je tak zakomplexovaný, že nechápe že užitkové vozidlá nad 3,5t majú iné pravidla.
Ešte by si mohol na EU úradníkov hodiť aj prepad predajov v 2008, to bolo tiež určite kôli príprave na EURO5.