Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Ženeva 2019: Seznam premiér tradičního autosalonu se už rýsuje

22 komentářů

Dixik2
Má premiéru v listopadu 2019 a plně elektrická veze o 3 měsíce později.
St.
ještě XV 2019 s eBoxerem (mildhybrid).
cendakocour
takže v Ženevě budou zase všichni nejvíc vyprděný ze Škody KominíQ. Hoďte mi taky jednu křišťálovou kouli, ať se můžu kouknout do budoucnosti. :-!
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak doufám, že Nissan už konečně po 3 letech slibování a lákání na nový Juke konečně Juke představí, nepochopím Japonci takový workoholici ale u Nisanna asi nepracují
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
najvacsia sranda je ze juke je rovnako stare auto ako ASX ( oba vozy prisli v roku 2010 ) ktore uz kazdy posiela na dochodok ... takze zda sa ze v tomto nespi len mitsu ale aj jeho vacsi bracek v aliancii.. teda nissan 😉 ... ale tak SUV vydrzia dlhsie ako bezne vozy... vid prve XC90 bolo na trhu 12 rokov... predosle jimny este aj dlhsie..... takze pohoda... juke aj ASX su v tomto este v plnej sile 😄

v zeneve inak podla mna novy juke este nebude... pride zrejme az v lete 2019 ... je tu presne o tom aj clanok ... a ak ma acz s tym clankom pravdu tak to v zeneve proste este nebude 😉 ... ale aj nastupca ASX pride az o rok ( takze oba tieto vozy si zjavne davaju na cas ) ... aj ked pevne verim ze uz rovno aj ako hybrid :yes:
Arese
Ale pracují, a jak! Na likvidaci svého někdejšího zachránce. 8-s
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale přitom nepíšete, kdo se zúčastní, ale bez avizovanych novinek?

A jaký byl klíč, koho napsat a koho ne?

Že tam musela být Scala neprekvapuje.
Ikarus3
patřící zasahujícím vojákům Operation Sentinel, dále Mercedes GLS, Porsche a počmárali Ferrari.

[odkaz]

[odkaz]
traveldrive
Bež s tou politikou niekam ty vypatlanec. :-!
RADEK1
A k čemu je nám tahle informace dobrá?
Proč ji taháš na tento server?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
[odkaz]

A kecy o emisích jsou skutečně jen kecy.

Přísnou, kalifornskou emisní normy splnil i osmiválec 7,3 litru... s litinovým blokem a OHV rozvodem.

>😁
Avatar - praděda7
praděda7
Ovšem, byť se spekuluje o oficiálním dovozu menší F-150 do Evropy, Super Duty u svého nejbližšího dealera Fordu určitě nečekejte, bohužel......na tvrdé ekofašistické normy nestačí.... ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, celý dobrý, až na ten konec... nechystají se ho prodávat v Evropě kvůli typu auta.

Připouštím, že v hustě zalidněné a zaautěné Evropě patrně nebude velký zájem o auto, zabírající plochu malého rodinného domu, s hmotností kamionu a s benzinovým motorem s výkonem řadově 500 kW a momentem 1000 Nm... ani já takové auto nechci.

Obsah mého prohlášení měl upozornit na to, že cílového výkonu, řekněme 100 kW lze dosáhnout různými cestami.
A kriteriem jsou jen a pouze ziskovost výrobce, pro kterého je výhodnější ukrutně přeplňovaný litrová tříválec, který je levnější na výrobu, díky zmasírovanému davu ho dokáže dráž prodat a celkově má dražší servis a kratší životnost.
Takže pro výrobce zlatý důl.
Pro majitele prokletí. To jediné, čemu nerozumím je, proč se spotřebitel nebrání?
Ekologicky je ten tříválec v součtu průšvih, celkově drasticky horší... takže je drzost se na ekologii odvolávat.
Niemand
Neuvažoval si miesto spamovania diskusie radšej o nejakom liečení. Nie je všetko o emisiách. Koľko by sa v EU predalo aut na ktoré majiteľ potrebuje vodičák skupiny C?
Tí chytrejší z uvedeného pochopia, že normy pre osobné auta by im mohli byť ukradnuté.
Avatar - praděda7
praděda7
V EU je momentálně všechno o emisích. Kvůli tomu nabídka i prodeje klesly. Kde jsi byl? Na léčení?
Niemand
Emisne normy boli a budú. A vždy spôsobili nanajvýš krátkodobé výkyvy. Ale to ťažko budem vysvetľovať človeku, čo je tak zakomplexovaný, že nechápe že užitkové vozidlá nad 3,5t majú iné pravidla.
Ešte by si mohol na EU úradníkov hodiť aj prepad predajov v 2008, to bolo tiež určite kôli príprave na EURO5.
Avatar - praděda7
praděda7
Chudáčci ekofašisté s vymytými mozky......ach jo.... ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
v návaznosti na předešlý příspěvek - už ho nedokážu zeditovat - umíte si představit alespoň verzi RS s dobře udělaným atmosferickým dvoulitrem?

To by bylo svezení...

😄
Avatar - praděda7
praděda7
Snít můžeš o čem chceš...ekofašisté tě probudí do kruté reality.... >😒]
Arese
Bohužel máš naprostou pravdu! 8-s :no:
Avatar - praděda7
praděda7
Ekofašisty se to tu jen hemží...... >😁
Avatar - white label
white label
Doufám, že už tam bude, a že se Audi povedl.