Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Diesel Subaru těsně před dokončením (doplněno o fotografie)

Subaru zůstalo proti očekávání skoupé na informace o novém turbodieselu
Zpět na článek
6. 3. 2007 10:49
neregistrovaný "Ret"
6. 3. 2007 10:57
neregistrovaný "Autor"
6. 3. 2007 11:07
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 11:37
neregistrovaný "H2"
6. 3. 2007 11:42
anonym
6. 3. 2007 12:57
anonym
6. 3. 2007 11:42
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 11:52
anonym
6. 3. 2007 12:00
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 12:33
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 12:49
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 13:11
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 13:30
neregistrovaný "petrt"
7. 3. 2007 14:19
neregistrovaný "mates"
6. 3. 2007 13:13
neregistrovaný "petrt"
10. 3. 2007 00:08
neregistrovaný "Drsoň"
6. 3. 2007 11:49
neregistrovaný "subaru"
6. 3. 2007 12:10
neregistrovaný "Subarák"
10. 3. 2007 19:29
neregistrovaný "MildaS"
10. 3. 2007 19:33
neregistrovaný "MildaS."
6. 3. 2007 11:56
anonym
6. 3. 2007 11:59
anonym
6. 3. 2007 13:33
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 13:44
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 19:23
neregistrovaný "Miky"
6. 3. 2007 21:20
neregistrovaný "petrV"
8. 3. 2007 12:19
anonym
8. 3. 2007 07:09
neregistrovaný "jirkaf"
8. 3. 2007 08:25
neregistrovaný "Donald"
6. 3. 2007 17:10
anonym
6. 3. 2007 23:46
neregistrovaný "Ondrej Such (Auto.CZ)"
7. 3. 2007 10:02
anonym
7. 3. 2007 19:32
anonym
7. 3. 2007 19:33
anonym
7. 3. 2007 21:18
neregistrovaný "Mario"
7. 3. 2007 21:34
anonym
7. 3. 2007 21:47
neregistrovaný "petrt"
7. 3. 2007 19:35
anonym
7. 3. 2007 22:09
neregistrovaný "petrt"
7. 3. 2007 22:35
neregistrovaný "petrt"
7. 3. 2007 22:13
anonym
7. 3. 2007 22:39
anonym
8. 3. 2007 00:05
anonym
8. 3. 2007 08:57
neregistrovaný "Moe"
8. 3. 2007 10:50
anonym
8. 3. 2007 08:38
neregistrovaný "Donald"
8. 3. 2007 10:27
anonym
8. 3. 2007 10:54
anonym
8. 3. 2007 10:57
neregistrovaný "Donald"
8. 3. 2007 11:15
anonym
8. 3. 2007 21:02
neregistrovaný "petrt"
8. 3. 2007 17:56
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2007 20:13
neregistrovaný "Franta"
8. 3. 2007 21:12
neregistrovaný "SPiderJ"
8. 3. 2007 11:18
anonym
8. 3. 2007 11:32
anonym
8. 3. 2007 11:27
anonym
24. 8. 2007 12:09
anonym
10. 3. 2007 15:35
neregistrovaný "MildaS"
11. 3. 2007 15:59
neregistrovaný "áý"
22. 3. 2007 10:06
neregistrovaný "RR"
neregistrovaný "Ret"
6. 3. 2007 10:49
Tiskofka
Jestli to je cela tiskofka tak mezi radky ctu: "Ku..a chlapi nestihame a mame technicke problemy i problemy s emisema". Presto se nemuzu dockat a drzim palce. Verim ze to bude fakt super motor az vychytaji mouchy ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Autor"
6. 3. 2007 10:57
Re: Tiskofka
Ano, je to celá tiskovka. Z projevu pana prezidenta se nedala vydolovat ani jediná informace navíc.
neregistrovaný "Pipo"
6. 3. 2007 11:07
Re: Tiskofka
Toto mi pri japoncoch nesedi, oni nieco nestihaju ;-) No budem sa musiet pozriet po niecom inom >:D
6. 3. 2007 11:22
POSLEDNÍ MOHYKÁN
Tradiční bašta benzínových výparů padla... Nafta dobyla automobilovou Bastilu... Nastává doba naftová. Ten mastný hnus nad kterým jsi zavracel oči v sloup budeš zanedlouho tankovat do vlastního auta. Nebo se můžeš stát nedobrovolným zběratelem veteránů... Vyber si co libo, ale hlavně ber to- co brát opravdu chceš. Nenech se strhnout davem, nejsi přece submisivní typ, vláčený okolnostmi... Máš-li rád benzín, jdi do benzínu a může ti být ukradené kolik procent jsou prodeje benzínu či nafty v dané třídě. Takže, preferuješ-li řádný výkon z poctivého pořádného motoru, pak je tady 300C Hemi :yes: A že si vezme dvacet na sto? Tak ať... Život je už ze své podstaty poměrně nákladná záležitost. ;-)
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "H2"
6. 3. 2007 11:37
Re: POSLEDNÍ MOHYKÁN
povedz to mojej H2. Co by som dal za 20 na sto ;-)
6. 3. 2007 11:40
Re: POSLEDNÍ MOHYKÁN
tomu moc nerozumím. H2 jako Hummer?
anonym
6. 3. 2007 11:42
Re: POSLEDNÍ MOHYKÁN
a ze nerozumies >:D
6. 3. 2007 12:30
Re: POSLEDNÍ MOHYKÁN
to s tou spotřebou... 20 je málo nebo moc?
anonym
6. 3. 2007 12:57
Re: POSLEDNÍ MOHYKÁN
Moc málo >:D :-!
6. 3. 2007 13:03
Re: POSLEDNÍ MOHYKÁN
>:D >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 11:42
Re: POSLEDNÍ MOHYKÁN
Svatá pravda :yes: Ne každého totiž zajímá těch 5l smradlavé ropy na sto :yes: :yes: V baru se večer taky neošidíš:-) Navíc třeba spotřeba V8 od BMW v 654i mě doslova vyrazila dech- cesta do Jihlavy a zpět pod 10litru.... Neřídil jsem, ale ne že by jsme teda brzdili provoz :yes:
anonym
6. 3. 2007 11:52
Re: Naftak je naftak
Muze si rikat kdo chce co chce ale naftak je naftak, ma lepsi ucinnost. Nepotrebuji motor vytacet na 6000ot a pak plakat, ze je prepalenej. ;-)
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 12:00
Re: Naftak je naftak
No klidně, at si každý koupí co chce. Ale nafta je v min 80% ekonomická volba. Já se jí v dodávkách taky nebránim, ale do osobáku chci benzin. Když jsem kupoval auto pro ženu a chtěl do zafiry 2,2 benzin tak jsem si připadal jak blbec u kterého se prodejce několikrát ujištoval že vážně nechci disel. To samé loni u fordu. Asi je to nějaká nemoc, ta diselmanie. ;-)
6. 3. 2007 12:30
Re: Naftak je naftak
Je vidět, žes zabřednul do typického obelhávání sama sebe... Ne, benzín většinou není ten dýchavičný chudák na okraji kopce. Teda pokud si zrovna neléčíš mindráky nad "stopětkou"... Já vím, na šestku to kalíš nahoru na Macochu a necháváš za sebou i korvety... Ale pak to utne ten proklatý budík... Zrovna v nejlepším... :-) :-)
6. 3. 2007 12:25
Re: Naftak je naftak
:yes: jistě. Zapřísáhlí milovníci nafty be se měli jednou za čas projet i v pořádném benzínu, aby znovu získali kontakt s realitou. Se špičkovou realitou. Včera jsem zkusil novou S80... Osmiválec čtyři a půl litru... Tak si představuju auto vyšší třídy. :-) :yes:
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 12:33
Re: Naftak je naftak
V tom Volvu jsem nikdy nejel- to má motor napříč co? Budu se muset jít mrknout jak o pod tou kapotou vypadá... :yes: Ono být levnější benzin nikdo disel nekupuje, příklad jsou státy. Mám bráchu v kanadě a když tu byl měl z půjčovny superb tdi, ten silnější. Furt že proč do celkem povedeného auta dávaj tak slabej motor. Doma má V8 chrysler.Jiná liga.
6. 3. 2007 12:41
Re: Naftak je naftak
Evropa má jiná měřítka... Někdo velebí diesel že od dvou tisíc zatáhne, ale už nevidí že o dva tisíce výš jako bys vytáhl klíček ze spínací skříňky... Velkým koiuzlem dieselu je to, že uvnitř se ti zdá že jedeš rychleji než skutečně jedeš... Benzín zrychluje mnohdy rychleji, ale uvnitř se to zdá že to dělá jen tak mimochodem... V dieselu máš pocit že se ti odlomí poloosy, ale stopky jsou neůprosné. Někomu to vyhovuje, jinému ne... PS: To volvo má tak neuvěřitelně našlapaný prostor pod kapotou, že to vypadá na malou, elegantně zakrytou atomovou elektrárnu... ;-) :yes: Jo, je to uložený napříč, naprostá rarita! Ono i předchozí S80 mělo řadový! šestiválec napříč. Jinak, Chrysler V8 (zejména ten Hemi) -to je kapitola sama pro sebe. Svět sám pro sebe... :yes:
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 12:49
Re: Naftak je naftak
Já si dodnes pamatuju na své první svezení v diselu-byla to felda pickup. Jel jsem po letný a když jsem vytočil motor tak to normálně tak utnulo že jsem zaastavil s tím že jsem to zničil. ;-) Do té doby jsem s diselem nikdy nejel. Ted mám ve firmě 2x tdi a jednou hdi. Nemyslim že by to bylo nějak ultra ekonomické. Hlavně u tdi stojí servis dost peněz. A to hdi- koupit to berlingo v bemzinu jsem na tom skoro stejně.
6. 3. 2007 13:03
Re: Naftak je naftak
já to píšu pořád: Náklady nejsou jenom spotřeba... Jo, ta felicia- to musela teda být odstrašující zkušenost... >:-[]
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 13:11
Re: Naftak je naftak
Třeba vůbec nechápu jak někdo může koupit 3-5 let starý turbodisel s tak 150t km. U nového máš záruku, ale takhle je to potencialní ekonomická sebevražda. Kluci co umě dělaj mají disel skoro všichni tak vim že naftová ojetina je dobrá loterie. U benzinu vyměníš řemen, svíky a máš klid. Ale to subaru chápu, musí nějak zvýšit prodeje. Ted mají v evropě konkurence schopné jen to legacy, a to je zoufale málo....
6. 3. 2007 13:18
Re: Naftak je naftak
Přesně tak, koupě ojetého moderního (rozuměj technicky náročného) dieselu je opravdu ekonomická sebevražda... Bohužel lidi tak nepřemýšlí: Vidí že v tabulkách to jezdí za šest nafty, koupí to, udělají řemen, za chvíli začnou "kukat" vstřikovače, turbo, váha, filtr částic... Najednou si sednou, spočtou si výdaje a zjistí...že mohli jezdit dvanáctiválcem v benzínu... a ještě by jim zbylo na dovolenou >:-[]
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 13:30
Re: Naftak je naftak
No je fakt že znám lepší sebevraždu- Jaguar XJ V12 nebo dokonce XJS V 12 se dá koupit za "pár" korun.... ale potom...servis..... Nebo BMW 850 .... Oboje v ceně oktávky tdi. >:D No ale umíralo by se mi líp než s tdi, až by žena mrkla na zůstatek... >:D
6. 3. 2007 13:35
Re: Naftak je naftak
>:D >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
7. 3. 2007 14:19
Re: Naftak je naftak
Tak Vy 2 , mari a petrt, mate u me velikou 1 s (jako hvezdickama), vic psat nebudu, napsali jste vse co citim i ja :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 13:13
Re: Naftak je naftak
Třeba vůbec nechápu jak někdo může koupit 3-5 let starý turbodisel s tak 150t km. U nového máš záruku, ale takhle je to potencialní ekonomická sebevražda. Kluci co umě dělaj mají disel skoro všichni tak vim že naftová ojetina je dobrá loterie. U benzinu vyměníš řemen, svíky a máš klid. Ale to subaru chápu, musí nějak zvýšit prodeje. Ted mají v evropě konkurence schopné jen to legacy, a to je zoufale málo....
neregistrovaný "Drsoň"
10. 3. 2007 00:08
Re: Naftak je naftak
cítím tady styl GTI... ;-)
neregistrovaný "subaru"
6. 3. 2007 11:49
subaru
Neviem naco saskuju a este aj nestihaju, kludne tam mozu dat kvalitne a tiche motory Toyota.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Subarák"
6. 3. 2007 12:10
Re: subaru
..no jestli má Toyota plochý vznětový motor, tak proč ne. Ale myslím, že se bude jednat o první dieselový boxer na světě, který zatím nemá ani Toyota.
neregistrovaný "MildaS"
10. 3. 2007 19:29
Re: subaru
Tak plochý motor(záměrně nepíšu boxer) má snad jedinou výhodu a tím je nízké těžiště auta.To je asi tak vše.Subaru tento typ motoru dotáhlo k dokonalosti, ale mám pocit, že má víc nevýhod než předností.
neregistrovaný "MildaS."
10. 3. 2007 19:33
Re: subaru
Tak plochý motor(záměrně nepíšu boxer) má snad jedinou výhodu a tím je nízké těžiště auta.To je asi tak vše.Subaru tento typ motoru dotáhlo k dokonalosti, ale mám pocit, že má víc nevýhod než předností.
anonym
6. 3. 2007 11:56
Naftak je naftak
Jo jo, mas naprostou pravdu. Nenávidím, když mne někdo předjede s usmrkaným benziňákem a pak do kopečka na dálnici brzdí provoz a musí radit čtyřku, protože na pětku to nevyjede.
Rozbalit vlákno
12
anonym
6. 3. 2007 11:59
Re: Naftak je naftak
Ja nekupujem diesel pretoze ma nizsiu spotrebu a ma sa to financne vratit boh vie kedy, ale preto ze mam naftu rad! :yes:
6. 3. 2007 12:34
Re: Naftak je naftak
To s tím kopečkem a dálnicí je moc pěkné. Prodej ten scénář Spílbergovi... Bude to kasovní trhák! :-)
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 13:33
Re: Naftak je naftak
Ten už jeden film o tom jak nafták honí benzin natočil- Duel, a byla to paráda:-)
6. 3. 2007 13:39
Re: Naftak je naftak
:yes: tak ten film jsem viděl a to byla naprostá bomba! Ten náklaďák za zády amerického tatíka :yes: Navíc, ten film neměl evidentně moc velký rozpočet... Ale podívaná to byla fakt dobrá :yes:
neregistrovaný "petrt"
6. 3. 2007 13:44
Re: Naftak je naftak
A řidiče toho diselu radši v celém filmu ani neukázali:-) Teda myslim že to byl disel, snad nebudu za trubku >:D
6. 3. 2007 13:55
Re: Naftak je naftak
podle toho "briketového" černého dýmu to diesel byl zcela neomylně... >:D Jo, a amerika bez vody v chladiči a s dvoustupňovým automatem taky nebyla zrovna odpovídající soupeř... >:D >:-[]
neregistrovaný "Miky"
6. 3. 2007 19:23
Re: Naftak je naftak
muj usmrkany benzinak je 2.0 Turbo (220k) a v 1500kg tezkem aute ujedu jakymkoli turbokamnum, tak mi nejak unika duvod toho proc bych si mel kupovat naftu :D
neregistrovaný "petrV"
6. 3. 2007 21:20
Re: Naftak je naftak
..no nevim, ze bych te nekde v kopecku s STIckem brzdil a pri akceleraci musis radit spis ty bo tvuj kroutak tam mam od cca 2700 do 7300 ot/min- TDi ho ma od 1800 do 3000-3500? >:D
anonym
8. 3. 2007 12:19
Re: Naftak je naftak
A co je to STI???
neregistrovaný "jirkaf"
8. 3. 2007 07:09
Re: Naftak je naftak
Mam alespon podle testu v aute jeden z nejlepsich naftotovych motoru (2.0 od PSA). Uzivam si jeho vyhod a smiril jsem se s jeho nedostatky. Jedno ale vim zcela jiste. Az si za 2-3 roky budu kupovat nove auto na 90% to uz naftak nebude.
neregistrovaný "Donald"
8. 3. 2007 08:25
Re: Naftak je naftak
Docela by mě zajímal důvod proč už ne diesel.Nechci prudit, jen mě zajímá důvod uživatele dieslu, proč už diesel ne.
8. 3. 2007 16:11
Re: Naftak je naftak
to jakoze to zarazeni ctyrky mu trva tak dlouho ze ty ho mezitim dobehnes.?? Anebo se prirovnavas k fabiam htp??? ;-)
anonym
6. 3. 2007 17:10
novináři...sorry
Já když si představým ty protažené obličeje natěšených novinářů s mobilama u ucha... >:D ...jak jim tam ctihodný prezident říká s úsměvem, že v tom jel a že jako dobrý... >:D . Představili ho? Představili... >:D . Tak už jsem se dlouho nepobavil >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondrej Such (Auto.CZ)"
6. 3. 2007 23:46
Re: novináři...sorry
Na tiskovce jsem byl a bylo to presne tak jak rikas. Pokud Subaru uz od minule Zenevy tvrdi, ze v Zeneve 07 predstavi motor a pokud v Parizi ukaze nekresy jeho castia znovu slibi, ze v Zeneve uz ho fakt predstavi - mel jsem duvod se tesit. Zjevne jsem nebyl sam, na TK Subaru v 10.15 prislo cca 2x vice lidi nez obvykle.

Model motoru pod plastovym krytem a veta pana prezidenta o tom, ze svezeni bylo opravdu super, beru... jak to rict mirne... jako neocekavane informacne chude "predstaveni motoru".

Protazeny oblicej je slabe slovo.

Alessio, na ten motor se ve ctvrtek podivej, je celkem pekny...ale...jedine co se z nej da vycist je, ze ma opravdu ctyri valce. :-)))
anonym
7. 3. 2007 10:02
Re: novináři...sorry
Já to z nich dostanu...beru s sebou odměrku, vběhnu tam, odstarním kryt a naleju tekutinu do jednoho válce...z toho poznám obsah >:-[]
anonym
7. 3. 2007 19:32
NM
Zaujímal by ma kurutiaci. Neviete niekto?
Rozbalit vlákno
4
anonym
7. 3. 2007 19:33
Re: NM
Ne...ale prej jede dobře >:D
neregistrovaný "Mario"
7. 3. 2007 21:18
Re: NM
vocpoda >:-[]
anonym
7. 3. 2007 21:34
Re: NM
>:-[] :yes:
neregistrovaný "petrt"
7. 3. 2007 21:47
Re: NM
A půjde to načípkovat, voe >:D
anonym
7. 3. 2007 19:35
PRO AUTORA ČLÁNKU
Mohli byste jste ještě přihodit tu pěknou animaci...je povedená ;-)
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2007 22:03
PERMANENTNÍ CHROKTÁK
No, to jsou konce. Už se těším, jak nás tu budou subaruboys přemlouvat na Legacy s chrochtákem, protože přece těžší motor s nízkým těžištěm, to je takřka zázrak... Jinak - sledujme argumentaci copařů, rozumíš, sleduj ten pozvolnej posun v přioritách... ještě minulej tejden jsi byl nýmand, pokud jsi nevalil po déjedna permanentního třílitra se spotřebou 20 na sto... a najednou se budeme pozvolna dozvídat, že Legacy chrochtá za dva litry, co chrochtá, že ševelí... kapiš... bude to jedinej nafťák, kterej bude ševelit. Už se na to těším ;-)
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "petrt"
7. 3. 2007 22:09
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Jestli někdy vůbec bude...aspon chrochtat. >:D
7. 3. 2007 22:27
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Dělaj s tím ciráty a tady na naftě jede i Velorex >:D
neregistrovaný "petrt"
7. 3. 2007 22:35
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Jednou v silvestrovském autobildu testovali nějakou indickou motorku na naftu. Rám byl Norton z 50tých let a motor origoš Bombaj, jednoválec. Ten reportér s tim chtěl jet z Německa do Francie ale vzdal to. Docela rád bych si to přečetl znova, ale nevim ani rok....
anonym
7. 3. 2007 22:13
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
otočil jsi hlavně ty, takže radši nekomentuj ;-)
7. 3. 2007 22:32
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Já čekám kdy ortodoxní subaruboys začnou vztyčovat kříže... sakra, musí to bejt hrozný, zažívat tu agónii :-) P.S. Rozhovor - Co valíš? Subaru. Hmmm, to jsou dobrá děla. Co tam máš? Třílitra? - ten zatahuje. Ne, ne, mám tam chrochtáka... ale není to vůbez znát.... rozumíš, to není evropská nafta, to je Subaru... je to hlučný, asi jako Rolexky >:D prostě dokonalost 8-s >:D ;-)
anonym
7. 3. 2007 22:39
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
>:D Představuješ si majitele subaru nějak divoce...neboj, jsou to normální lidi jako já,ty(teda...skoro jako ty >:D ;-) ) nebo kdokoliv jiný. Teď je velkej sraz na horách, bude i nějaká ta publicita...na mém blogu se to určitě objeví ;-) . PS: asi se shodneme na tom, že subaru v evropě dobrou naftu potřebuje...tak proč pořád nasazuješ?! PPS: žádná agónie se nekoná - nikdo nikoho do nafty nenutí :-) ;-)
7. 3. 2007 23:11
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Je to, kolaps... :-) Na ten sraz by to chtělo, aby tam na vás vyrazila partička v OCTAVIA SCOUTech, to by vám zvadly copy ;-) Myslím, jako to poznání, že na louce to jde stejně dobře s Octavií, jako se Subaru... ;-) :yes:
anonym
8. 3. 2007 00:05
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
na louce by asi uvařili haldex >:D ;-). Ale...srovnáváš nesrovnatelné :-) . dobrou
8. 3. 2007 08:35
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Na louce by s váma cvičili přesně stejně, jako vy s nima... kdo to neví, čte před spaním pohádky... dobré ráno :-)
neregistrovaný "Moe"
8. 3. 2007 08:57
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Ty jsi ten nejmilouckejsi teoretik jakeho jsem kdy mel moznost cist. Umis tak nadherne psat a pouzivat kvetnatou mluvu pri hodnoceni neceho co jsi nikdy nemel moznost vyzkouset. BRAVO GTI! :yes: >:D
anonym
8. 3. 2007 10:50
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
>:D
8. 3. 2007 16:25
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
kdyz jsme pri tom..pred dvema lety sem jel na kopec po zasnezene/zledovatele cesticce, kudy v lete pres les jezdi trakturky. Nakonec sme se nahoru sice dostaly, ale vystupovali sme asi kazdejh 10 metru a kontrolovaly kde jsou kameny nebo led a jak se da nejlepe pohnout dal. Oba auta meli hodne problemu cestou hore, vetsinou na stejnych mistech. Ja jel x-trail na univerzalech, samozrejme zapnutej 4x4. Jo, a kolega za mnou na starem Polu na zimnejch gumach....Vyhody pohonu jsou nekde uplne jinde...ale v tihle polnych nebo lesnich situacich v zime...je to uplne jedno jestli ses permanent nebo haldex nebo all-mode. Jo, na ceste se drzis s 4x4 lepe v zime v lete...na kopci..na tom kopci hlavne musis mit obuti, ostatne je uplne jedno...vid video range...Jo, a, v lete na podobne ceste sem si to vyzihal hore kopcem na muranu v cestnich gumach stejne dobre jako kolega v navare... :-!
neregistrovaný "Donald"
8. 3. 2007 08:38
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Už to tady někdo někde psal.Poslední bašta benzínu padla. Ani se Subaru nedivim,pokud to zvedne prodeje.... Byli by sami proti sobě.Ted se spíš ukáže,kdo je ortodoxní a bude dál tlačit 15 na sto a ješte se bude usmívat a mít dobrý pocit a kdo s chutí přejde k turbokamnum. Ted mě napadlo,že se tady ukazuje,jak silně je vnímán i jap. automobilkami evropský trh. Možná se mýlím,ale přijde mi,že dvě hvězdě benzinové automobilky (Honda,Subaru) byli upoptávkovány evropským trhem a prostě ten diesel udělali.Prostě si nemohou dovolit ho nemít. Z mého pohledu hrozné :'-( Jen doufám,že nebudu ten poslední rebel bojující za benzín,kterému rozzuřený dav naftomilů násilím přikládá dýchací masku s výpary TDI za mumlání magického: "už si náš,už si náš"
anonym
8. 3. 2007 10:27
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Nebudeš, je nás víc... ;-) >:-[]
anonym
8. 3. 2007 10:54
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
za 15 jezdí tak možná STI, jinak ne...zase nemíš věřit všemu co se povídá ;-). Ropák je ropák a když najedeš ročně hodně tak je to výborná volba...ale nevyplatí se (kvůli vyšší ceně) ani když jezdíš s benzínem sice málo a za 15 ;-) :-!
neregistrovaný "Donald"
8. 3. 2007 10:57
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Neboj,těch 15 jsem plácnul pro zvýraznění. A ty chrochtáky proberem příští víkend večer u piva (doufám,že jedeš)
anonym
8. 3. 2007 11:15
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
jistěže...donalde :-) - kdo by o tom pak napsal? >:D
neregistrovaný "petrt"
8. 3. 2007 21:02
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
No Legacy 3.0 R nemá problem spapat 15l.... Ale dá se jet i za 11. Informace mám od prodejce a ze zkušební jízdy, kdyby něco.
Avatar - SpiderJ
8. 3. 2007 11:01
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
;-) >:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2007 17:56
Re: PERMANENTNÍ CHROKTÁK
Je to asi podobny pad jako SUV od Porsche. Myslim, ze to zbytecne dramatizujes. Nabizi proste jen moznost volby.
Avatar - SpiderJ
8. 3. 2007 10:45
STI TDI a proč ne?
Doba, kdy mělo cenu debatovat o tom, že jediný benzínový atmosferický motor je to pravé ořechové pro sportovní auta a požitek z nich je ta tam... Přišla totiž naprosto jiná vlna zákazníků, kteří již netouží po autech, která se projevují brutálním zátahem až za 4000ot, řvou jako zběsilá a volant se jim zmítá v ruce...Tihle noví si totiž sportovní jízdu představují úplně jinak. Největší radost jim totiž dělá přiřítit se do ostré zatáčky a bez podřazení při výjezdu na čtyřku sešlápnout plyn a nechat to za sebe vyřešit obří točivý moment v 2000ot/min, pokud se tedy do zatáčky vůbec tímto způsobem kdy odhodlají...největším zážitkem pro ně jsou pak nájezdy na dálnici a zrychlování na vysoké převodové stupně...a já se ptám: kam se jim ztratil ten nádherný požitek, když se blížíš k zatáčce, špičku pravý nohy na brzdě, zároven sázející meziplyny, které vzbudí v motoru šelmu, podřazení, motor letící do otáček,vyjící jako prehistorické zvíře, výjezd ze zatáčky, co ždíme podvozek, pneumatiky, vnitřnosti, volant co se cuká v ruce jako divoký hřebec?? proti gustu žádný dišputát, jak se říká...zároven ale doufám, že tu pořád budou i auta pro lidi jako jsem já, pro lidi, co si prostě chtějí užít řev místo klapotu, pro lidi, co chtějí auto, které hned neudělá všechno s elektronickou přesností, se kterým se člověk musí obezřetně seznámit a pak se do něj o to víc zamiluje a už se mu nestane,že na výjezdu příliš prudce přeřadí a pocítí,že se pod ním ta divoká mrcha zmítá...že ho elektronika,automatické převodovky,radarové systémy, natáčecí světlomety, systémy hlídání pruhů neochudí o to, proč má auta rád... :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - SpiderJ
8. 3. 2007 11:01
Re: STI TDI a proč ne?
:yes: ;-)
8. 3. 2007 12:45
Re: STI TDI a proč ne?
Naprostej souhlas. Subaru naftu potrebuje, ale nikdo nas nenuti si ji kupovat. Me nafta smrdi, benzin voni. O lidech jako ses ty a nebo ja se rika ze se narodili s kapkou benzinu v krvi...ale kdyz to tak sleduju, tak nekteri se asi narodili s kapkou nafty (fuj). Jinak subaru ten motor asi fakt potrebuje, stli to ladej na japonsky emisni limity, tak se nedivim ze to trva, neni to sranda, zvlast stli to chtej vyresit bez vstrikovani mocuvky jak je to ted moderni a prej ekologicky.
Avatar - SpiderJ
8. 3. 2007 18:05
Re: STI TDI a proč ne?
;-) Subaru ho potřebuje, já už tolik ne... ale dokud bude dělat i benzínový boxery, nic proti tomu... >:D
neregistrovaný "Franta"
8. 3. 2007 20:13
Re: STI TDI a proč ne?
Naprosto s tebou Spidere souhlasím! Má to jeden háček: chvíle, kdy musím pracovat znamenají najet ročně cca 80 000 km. Na to mám chrochtáka (A6 3.0TDi ve quattru). Často musím jezdit 1200 km denně, musím u toho telefonovat (mám hands free, neboj) vezu zákazníka, který vzadu chrápe...často je to dřina a votrava. A pak příjdou chvíle radosti, a pak beru A4 RS a je to jízda na vrcholu blaha, přesně jak píšeš. Ale vydržím tak jet 50 km...a pak jen pomalu vychutnávám brumlání osmiválce. Každý auto je prostě na něco,... Víš?
neregistrovaný "SPiderJ"
8. 3. 2007 21:12
Re: STI TDI a proč ne?
Vím a proto jsem taky Diesely neodsoudil, to se jen ozvaly oktany....zrovna ty je třeba využiješ a slouží ti...ale nebyla by škoda, kdybys nemohl přesednout na těch 50km do milovaného RS? ;-) jak říkám...Proti dieselu nic nemám, ale se sportovním autem v mém pojetí nemají nic společného... :-(
8. 3. 2007 10:57
EVROPSKÁ SPECAILITKA...
Srdce evropy si žádá naftový bájpás. Rezignuj na klasické hodnoty pokud... pokud tě tlačí finance... Pak je to omluvitelné. Ale nikdy si nenech davem vnutit něco- o čem sám nejsi přesvědčený. Takže naftu naftomilům, benzín benzínomilům. Znáš to z domu: Úsporné žárovky od Phillipse sice svítí, ale není to tak krásné světlo jako z té předchozí klasické "dvoustovky". Takže mají-li tvé oči potřebu světla- hoď úsporky do koše. Stejné je to i s autem: K pumpě přijede maník v nóbl ohozu a zamíří si to k tomu mastnému, zalepenému stojanu. Ten parafínový zábal na nehty není pod těma igelitovýma rukavicema prakticky k ničemu... Čili chceš-li patřit k "třídě" a děláš-li všechno proto abys třídou byl, netahej se o drobné... ;-) Nehodí se to... V takovém případě se spokoj s konzumem a měj radost z toho- žes při cestách do práce ušetřil na každém kilometru korunu. To může zajistit třeba jednou za rok dovolenou- v Bibione... :-) Chceš-li reprezentovat, pak reprezentuj, ale měj na paměti, že reklama na hlad už nezabírá... Takže dvanáctiválec v benzínu. V krajním případě osmiválec. Všechny obhajoby nafty pramení z nedostatku peněz. Je to tak, víš to sám... Takže v sekci od A8 po Phaeton jedině benzín. Níže už je to odůvodnitelné- náklady+plot za zadním sedadlem. Ale v extra třídě ti nesmí čouhat palec z fusekle... ;-)
Rozbalit vlákno
18
anonym
8. 3. 2007 11:18
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
takhle - v zásadě souhlasím, ale ta naftová A8 byla na dálnici fakt výborná ;-)
8. 3. 2007 11:26
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
to nepopírám. Ale koupě nafty v tomhle segmentu je postoj. Postoj k autům, postoj k životu... Zde je vysoká spotřeba prestiž, ne zápor. Sem patří opravdové kořenové dřevo, ne imitace z vietnamské tržnice... Vždyť taková havarijní pojistka je i za sto táců ročně. Je to o stylu, ne o sbírání padesátníků pod naftovým stojanem
anonym
8. 3. 2007 11:32
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
jasně, já tomu rozumím...někdo ale může namítat častými zastávkami u pumpy směrem na jednání do okolních státu atd...(vlastně...atd nemá smysl, protože jiný důvod mě nenapadnul)
8. 3. 2007 11:36
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
;-) >:-[] :yes:
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 13:27
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
Falešná struna, Mari, s postojem k životu a prestiží koupě auta s dýzlem pod kapotou vůbec nesouvisí, na rozdíl od plastové imitace dřeva, tohle tvoje naftové trauma vychází jen a pouze z tvého pokřiveného chápání této věci. To říkám jako zarytý benzinofil. Navíc, ani kvality samotného auta, jedno v jaké třídě, se a priori hodnotit podle typu motoru nedají, některé dává větší smysl s benzínem než dýzlem a naopak. ;-)
8. 3. 2007 13:47
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
Omyl, Dinare. Nafta pod kapotou auta luxusního segmentu je neobhájitelná. Je to specialita evropského trhu, který se marně snaží zamaskovat tuto ekonomickou (mírně řečeno) volbu točivým momentem :-) Přečti si co píšu výše: Obhajoba nafty pramení z nedostatku financí. Ze strachu z nákladů... A to vše v segmentu, ve kterém jde o nadhled, o demonstraci moci, úspěchu... Nikde jinde se s tím nesetkáš, jenže to není tím že by mimo evropu neuměli udělat auto. To je pouze brnkání na šetřivou strunu "velkopodnikatelům", co mají jednu nohu v konkurzu... ;-)
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 14:25
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
Mari, nezlob se, ale tohle je většinou postoj lidí s holým zadkem. Obecně, náklady řeší nejméně právě ti, kteří fungují tak, že "mají nadhled a demonstrují úspěch", až nakonec skončí v konkurzu. A co se týká aut, při pohledu do ceníku kterékoliv automobilky je snad zřejmé, že naftové motorizace rozhodně nestojí méně, naopak, jedno jestli v nižší střední nebo lux. segmentu.
8. 3. 2007 15:20
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
Já se nezlobím, protože tvůj postoj chápu :-) Tohle si přesně představují lidé, kteří si "ušušnili" na luxusní segment, ale kvůli spotřebě vyšší o dva litry by si pak museli vzít česnečku- na dluh... Nesrovnávej luxusní segment s praktikama v nižší střední a s plotem na zádi... Luxusní segment je styl života, což znamená že ne každý- kdo na něj dosáhne je jeho účastníkem... Pouze nahlédl, ale ta spotřeba ho zese vrátí na zem... Na místo... Nafta v tomto segmentu je styl života... Jedna noha v lakýrce, druhá obalená v novinách...
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 15:45
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
>:-[] >:-[] mari, nenuť mě, abych si tě představoval jako člověka s falešnými kreditkami, který v sámošce rozevírá peněženku aby všichni viděli, kolik těch karet má, a nákup pak složí do starého mondea. Sice z časopisů ví "co je to styl", ale víc než pětimístné číslo na svém účtu nikdy neviděl. Hlavní problém tady je, že se píše o luxusním segmentu, aniž by bylo každému jasné o jaká auta vlastně jde, takže pak tu čtu, že do Phaetonu dýzl nepatří, protože kdo na takové auto má, bere jedině V12 benzín, podpořeno dovětkem, chceš Astona? nemáš právo řešit spotřebu. Takže aby bylo jasno, u sedanů třídy esklasse není nafta žádný problém, o tom píšu já, to jsou auta relat. obyčejná byť vybavená luxusními prvky s cenou od dvou do tří milionů. Segment skutečných luxusních aut, kam není povolen vstup s motorem majícím méně než osm válců začíná zhruba od 3,5 milionu, průměrně pět až šest. Tohle je jiná liga, dvoj, trojnásobek ceny esklasse, ano, tady mluvíme o způsobu života opravdu bohatých lidí, kteří náklady neřeší, pokud ano, pak se pohybují ve špatné třídě aut. Ale velké sedany, GT kupé MB, BMW apod. to je pořád konzum, kde má moderní nafta jednoznačně své místo.
8. 3. 2007 16:00
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
no :-) :-) pokud považuješ segment luxusní třídy za konzum, pak to co píšeš má smysl...Jenže tenhle segment je vrcholem. Bohužel. Pak jsou jen speciality jako RR, Bentley atd. Jednak by ses musel dostat do pořadníku, jednak jich ani tolik nevyrobí, jednak málokdo stojí o takovou okázalost, protože ve zdejších podmínkách by si s tím nadělal víc škody jak užitku. Všimni si- diesel v lux. segmentu- je to evropský trend... Nikde jinde to nenajdeš. Já píšu že nafta má své místo všude- kromě této špičky ledovce. Co je základním stavebním kamenem pro obhajobu nafty v autě? Nižší náklady... Stavíš dům z vepřovic? Proč ne, když pak budeš mít menší náklady za topení... :-) To je ta podstata věci. Chtít auto z vrcholného segmentu, ale podvědomě se modlit za náklady... To považuju za neštěstí. Proto bych se raději klonil k tomu dvanáctiválci...
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 16:14
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
No, zaplaťpámbu, že je to snad jen otázka rozdílného chápání lux. segmentu. Ale i tak, v nižší střední může být obhajoba dýzlu postavená na úspoře, byť i to je relativní. V segmentu velkých sedanů není volba nafty založena jen a pouze na úspoře nákladů, to je špatný předpoklad. Pořizovací náklady jsou srovnatelné, menší spotřeba se bere jako jakýsi bonus. Jde o to, že výběr naftového motoru už pro tebe z hlediska komfortu jízdy neznamená žádný kompromis, takže proč prostě nevzít něco s menší spotřebou. Tahle auta najezdí dost a ani člověku, který na něj má, nedá většinou nikdo nic zadarmo. Pokud nejsi benzin fan, nevidím na tom, že vezmeš S-klasse 320 CDI v mých očích nic ponižujícího. ;-)
8. 3. 2007 16:18
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
člověče, píšeš to tak věrohodně, že nebýt toho že si musím stát za svým, tak bych do toho snad i šel >:D >:D >:D ;-)
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 20:58
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
:-) Tvůj příspěvek dne! >:D :yes:
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 20:59
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
:-) příspěvek dne! >:D :yes:
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 21:01
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
a tohle je příspěvek serveru ;-\
8. 3. 2007 16:39
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
ja vidim jeste jeden alternativni pohled na tenhle temat...spotreba a dizl v luxus tride (nebavime se o autech jako rolls nebo bentley..ani o autech jako treba maserati, bavime se o spotrebnim luxusu...MB-S, BMW7, A8, atd...Bavime se o tride, kde se kazdy pere o kde jakou technickou inovaci navic...O tride kde si otevres a nastartujes bez toho, abys vubec neco vyberal z kapsy...O masazi chrbta sedadlem za jizdy...Skratka, dde je vsetko lepsi nez v tridach pod ni....mimo jine i spotreba...Ocekavas ze ta kuze na sedackach ti vydrzi dele perfektni nez v 'nake' stredni tride...ne pro to, ze mas malo prachu na opravy, ale pro to, ze to tak ma byt. A presne kvuli tomu tam ten dizl ma zmysl. Spotrebujes tolik dizlu kolik benzinu spotrebuji ty v stredni tride...Teda do chvile, nez se chteji s tebou nahanet...pak jim jejich spotreba roste zavratni rychlosti...stejnou rychlosti jakou jim ty odjizdis temer bez zvyseni svoji spotreby...Jo, takove hezke * you na zaver >:D >:D >:D
8. 3. 2007 16:40
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
* = fuk ju
Avatar - Dinar
8. 3. 2007 21:02
Re: EVROPSKÁ SPECAILITKA...
:yes:
8. 3. 2007 11:20
Spravna volba
Evropske automobilky se maji ceho bat. Subaru vyrabi velice kvalitni vozy. Jeho plusy a minusy uz zname. Psalo se zde, ze se mu snad na louce vyrovna Scaut. Neco takoveho muze napsat jen nekdo, kdo se se Subaru nikdy nesvezl. Auto s pseudo 4x4 s normalnim konceptem motoru, se Subaru nemuze rovnat. Napr. v zatackach se budes bud naklanet, nebo budes mit podvozek tak tuhy, ze ucitis kazdy kaminek. I tak ti Subaru hrave ujede. O porovnani na snehu psat ani nemusim. Ted s dieslem poleti prodeje vzhuru. Image Subaru je na dobre urovni, knihu s pohadkama o vysoke spotrebe, slouzici k zastrasovani neznalych, dame zpatky do regalu a budeme se tesit na nove modely teto znacky.
Rozbalit vlákno
3
anonym
8. 3. 2007 11:27
Re: Spravna volba
stejně bude 2.0TDI žrát míň, uvidíš >:-[] ;-)
Avatar - Ricardo
8. 3. 2007 17:48
Re: Spravna volba
V oktávce určitě nejmíň, v Golfu vždy o kousek víc :-) >:D
anonym
24. 8. 2007 12:09
Re: Spravna volba
5.4 litra kombinovaná spotreba v Legacy Outback 2.0 diesel
neregistrovaný "MildaS"
10. 3. 2007 15:35
BOXER
Mě osobně je záhadou, proč se tento typ motoru nazývá BOXER.Já se kdysi učil, že písty v moturu BOXER chodí proti sobě (boxují).To co předvádí Subaru se označovalo jako flat-four (čtyřválec) , flat-twine (dvouválec) nebo flat-sex (šestiválec).Tam chodily písty od sebe a byly to klasické ležaté motory.Mám pocit, že se tu trochu míchají pojmy a zapomíná se na původní význam všech výrazů.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "áý"
11. 3. 2007 15:59
átá
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RR"
22. 3. 2007 10:06
Forester
Zastanci benzinovych sportaku nejak zapominaji na to, ze se delaji i auta do terenu. Treba u zakladni verze Forestera mi diesel vylozene chybi. U takovyho auta potrebuji abych s tim vyjel na horach i vetsi kopec a ve meste to moc nezralo. Subaru neni jen o sportovnich specialech...
Rozbalit vlákno
0