Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Honda Civic concept

Japonci přivezli předsériovou podobu nové generace svého kompaktního hitu
Zpět na článek
1. 3. 2005 18:29
1. 3. 2005 20:15
neregistrovaný "empi"
1. 3. 2005 20:17
neregistrovaný "empi"
1. 3. 2005 20:29
neregistrovaný "rasto"
2. 3. 2005 06:45
neregistrovaný "VTi"
2. 3. 2005 06:50
neregistrovaný "VTi"
2. 3. 2005 08:15
neregistrovaný "deny"
2. 3. 2005 08:34
neregistrovaný "VTi"
2. 3. 2005 09:19
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
2. 3. 2005 10:41
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2005 10:44
neregistrovaný "radio"
2. 3. 2005 17:00
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2005 02:29
neregistrovaný "TRUCKER"
2. 3. 2005 11:35
neregistrovaný "dmx"
2. 3. 2005 14:37
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
3. 3. 2005 10:07
neregistrovaný "Qwerty"
2. 3. 2005 14:09
neregistrovaný "deny"
3. 3. 2005 08:20
neregistrovaný "VTi"
3. 3. 2005 08:55
neregistrovaný "JardaBar"
3. 3. 2005 09:00
neregistrovaný "JardaBar"
5. 3. 2005 19:47
neregistrovaný "VTi"
5. 3. 2005 19:50
neregistrovaný "VTi"
5. 3. 2005 19:56
neregistrovaný "VTi"
7. 3. 2005 13:15
neregistrovaný "deny"
1. 3. 2005 18:29
PEN CLUB
U Leona jsou první dojmy ze Ženevy od Jardy a Bertoňáka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "empi"
1. 3. 2005 20:15
Moc me to nenadchlo
... predek jako z Mercury ranych 90 let, zadek zase jako z maleho Pontiacu, no, a schovane zadni kliky ma uz dneska taky kazdy, navic to kazi linii auta ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "empi"
1. 3. 2005 20:17
Moc me to nenadchlo
... predek jak z Mercury ranych 90 let, zadek zase jak z maleho Pontiacu, no, a schovane zadni kliky ma uz dneska taky kazdy ... navic kazi linii auta .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rasto"
1. 3. 2005 20:29
hoooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
po B stlpik jasna honda accord pre americky trh. zvysok moze byt, aj ked ta zadna partia s tym vypuklym sklom, ktore ma byt akoze nejaka hrana .. zadne svetla su ponate super. dufam, ze budu cele z led diod. a tie druhe dvere? asi by som dal prednost trojdverovej verzii nakolko im tam moc nesedia.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VTi"
2. 3. 2005 06:45
pro autora..
ve clanku je zmineno, ze sedan byl spolu s 3dverovym hatchbackem predstaven jako prvni, to je omyl toto auto je 5dverovy hatchback (klika zadnich dveri je skryta ve sloupku) a novy sedan jeste asi malokdo videl, na Chicago Motor Show zacatkem unora 2005 bylo totiz predstaveno kupe (2dverovy model). Vice info je treba na
www.vtec.net/news/news-item?news_item_id…
www.vtec.net/news/news-item?news_item_id…
nebo www.hondaclub.cz
Tak to jen pro uvedeni na pravou miru
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VTi"
2. 3. 2005 06:50
zajimave..
Jinak to auto je moc zajimave, progresivni sportovni design (a to se jedn o 5dverovy model, jaky potom bude 3dverovy hatchback?) a navic se to nicemu nepodoba. Finalni model se asi bude trochu lisit.. S tim motorem 2.2 i-CTDi si dovolim odhadnout maximalku 218kmh a spotrebu kolem 4,8 litru, vychazim z hodnot pro Accord Sedan (210kmh a 5,4l). Ale nejvetsi bomba je nove Coupe.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "deny"
2. 3. 2005 08:15
co to jsou za bláboly
toto je teda pěkně odfláknutá reportáž - prý ženeva živě. Tyto informace byly již 28.2. zveřejněny na www.vtec.net včetně fotografií, a kdyby si autor článku dal tu námahu a přečetl si alespoň jaké tam mají být motory, zjistil by že 1,7 VTEC2 se konat nebude. Natož zmínka o tom, že byl představen civic 4d neboli sedan. Toho snad kromně samotných konstruktérů nikdo nezahlédl a nevyfotil.
Vážený pane redaktore, fotografii, kterou jste zveřejnil je CIVIC 5d a před nedávnem byl v USA na výstavě v Chicagu představen Civic coupe si - jakási verze R. Příště než budete chtít zveřejnit nějaké nové oslňující informace o Hondě, doporučuji kopírovat alespoň pravdivé informace, tzn. podívat se alespoň na www.vtec.net nebo minimálně na www.hondaclub.cz , to pokud neumíte angclicky a chcete to přímo v češtině.
PS: výroky typu kdo použil chromovanou pětiúhelníkovou masku jako první jsou naprosto od věci, mimochodem staré civicy 3 a 4D měly tuto masku již od roku 1996, ale to Vám již pane redaktore asi uniklo že, první byla totiž mazda 6, že? Zveřejňování kdo přišel první s tím a nebo s tím mi příjde zcela nemístné - apropo kdo udělal první auto se čtyřmi koly a volantem? a proč od něj všichni ostatní výrobci kopírují ty 4 kola a ten volant?
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "VTi"
2. 3. 2005 08:34
Re: co to jsou za bláboly
Ten clanek byl zrejme psan hodne narychlo, to autora trochu omlouva.. ale aspon tech peti dveri si mohl vsimnout
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
2. 3. 2005 09:19
Re: co to jsou za bláboly
Vážený pane, stejně jako většina motoristických novinářů, i já čerpám informace především na oficiálních tiskových stránkách, a tam včera večer, tzn. v době, kdy jsem psal tento článek, nebylo kromě zmínky o motoru 2,2 i-CTDi o novém Civicu téměř nic. U zmínky o motoru 1,7 jste si ve vašem kritickém zápalu nejspíš nevšiml příslovce "patrně".
U fotek, Vámi označovaných jako 5d, je na press stránkách hondy napsáno 4 door. V této chvíli si mohu maximálně myslet, že máte lepší informace než PR oddělení Hondy, informace na klubových serverech si nemohu dovolit brát jako motoristickcý novinář za etalon, to doufám chápete.
Ohledně pětiúhelníkové masky - pokud jste můj článek skutečně četl a nejen "proletěl", tak o tom, kdo použil první pětiúhelníkovou masku, tam není ani slovo. A o sporech mezi Mazdou a Hondou o její užívání snad nepochybujete.
Zbytek vašich ironických invektiv si dovolím ponechat bez komentáře a těším se na odpověď. Hezký den, Ladislav Čermák.
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2005 10:41
Re: co to jsou za bláboly
Jenže to mělo být živě ze Ženevy, nikoli již neaktuální, opsaná tisková zpráva, navíc jestli nepoznáte vizuální rozdíl mezi 4d a 5d tak není o čem diskutovat, také je možná další otázkou úroveň vaší angličtiny atd. atd.; správný motoristický novinář, za kterého se tak náruživě považujete, ví, že na klubových webech se aktuální tiskové zprávy objevují neprodleně a se správným komentářem, příp. neškodí si nejasné věci ověřit, ale to je asi hodně práce, že?
neregistrovaný "radio"
2. 3. 2005 10:44
Re: fíhááá
ses rozjel, ale podepisuju se taky pod to
neregistrovaný "mates"
2. 3. 2005 17:00
Re: fíhááá
To nejsem ja Nepouzivat diakritiku Nekdo krade nicky Asi zacnu znovu volat po registraci do diskuze!
neregistrovaný "TRUCKER"
3. 3. 2005 02:29
Re: fíhááá
No proto, už jsem se lek, že jsi zrtatil úroveň. S těma nickama je to drzost (i když někdy je to možná nechtěné)! Zkuste někdo sáhnout na můj a budete litovat, že jste tady vůbec otvírali hu....ústa!!!
neregistrovaný "dmx"
2. 3. 2005 11:35
Re: fíhááá
tiez si myslim ze motoristicky novinar nema byt prekladatel tlacovych vyhlaseni PR oddelenia, ale mal by trochu aj uvazovat co pise, a ked vidi ze v sprave je 4door ale nazivo 5d tak by mal napisat ako to naozaj je. Inak potom skoncime tak ze clanky budu prelozene oslavne ody PR oddeleni na nove modely
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
2. 3. 2005 14:37
Re: fíhááá
Nevím, na kolik jste obeznámen s děním na autosalonech, ale informace o vystavených modelech se občas shánějí těžko, nehledě na to, že Civic je pouze koncept, takže informace k němu nebyly skoro žádné. Proto jsem použil onu tiskovou zprávu, v okamžiku psaní textu pouhých několik hodin starou. Pokud mi poradíte místo, kde se dá několik okamžiků po oficiální světové premiéře konceptu sehnat dostatečné množství ověřitelných informací, rád jej budu v budoucnu navštěvovat a přinášet Vám ještě čerstvější a úplnější zprávy.

Ohledně vizuálního rozpoznání 4d od 5d - tím si od dob premiéry první generace Seatu Toledo jednoznačně jistý nejsem; ostatně dohady o tom, kolik vlastně bude mít dveří, provázely i premiéru Octavie II v době zveřejnění prvních fotografií bez komentáře.

Jako motoristický novinář samozřejmě klubové servery znám a proto vím, že zdaleka neplatí univerzálně, že se na nich neprodleně objevují správně okomentované tiskové zprávy, já tam naopak často čtu spoustu nekritických adorací příslušné značky a prakticky neověřitelných senzačních zpráv; proto klubové servery jako primární zdroj informací o horkých novinkách nepoužívám.
neregistrovaný "Qwerty"
3. 3. 2005 10:07
Re: fíhááá
Základ novinářské práce je hledat zdroje informací, ověřovat doměnky, přinášet vlastní názory, postřehy, odhady, dohady, komentovat spekulace a zkoušet hledat realitu i mezi "nekritickými adoracemi příslušné značky". Kruciš, co je to vlastně adorace? Tisková zpráva je jen způsob PR, jak ovlivit novinářův pohled na věc. Prostě tenhle článek je velká, opravdu velká slabota, což u vás nebývá zvykem. Howgh.
neregistrovaný "deny"
2. 3. 2005 14:09
Re: fíhááá
Je pravda že Honda je na rozdávání informaci o plánovaných modelech hodně strohá, nicméně napsal jste cituji: poněkud těžko uchopitelný tvar má i záď nového sedanu. Já velmi vážně pochybuji, že by honda představila nový civic 5D jako sedan. Co se týče masky, jsou to jen zbytečné tlachy, které nemá smysl už vůbec rozebírat. Tento naivní spor již dávno nikdo neřeší - bohužel jste musel nějak vyplnit prázdné místo vedle těch obrázků. Jinak také přeji hezký zbytek dne.
neregistrovaný "VTi"
3. 3. 2005 08:20
Re: fíhááá
k te petiuhelnikove masce - existuji vubec nejake spory mezi temito znackami? Pripada mi to jako neexistujici problem, ktery se ale da dobre "rozebirat" v motoristickych casopisech, takova "zajimavost", o ktere nekdo napsal a ostatni to slepe opisuji... Usmevne to jako jeden z prvnich napsal p.Tomas Votruba v r.2003 na autorevue.cz "...Soudě dle prvních reakcí veřejnosti, vydala se Honda Accord po stejných kolejích jako Mazda6, a to zejména řešením přední pětiuhelníkové masky, což zprvu nebylo přijato úplně pozitivně. Každý nový model je však výsledkem několikaměsíční práce, proto bych si neodvážil říct, že je honda variací na dříve představenou šestku.
...". Ve skutecnosti byl Accord predstaven drive nez Mazda 6, akorat v CR to bylo obracene, navic Honda tu masku pouziva uz mnoho let. To ze vyvoj noveho modelu trva jen nekolik mesicu je take dobry for Abych to kulantne shrnul, kvalita novinarske prace ma casto velke rezervy..
neregistrovaný "JardaBar"
3. 3. 2005 08:55
Re: fíhááá
Tak tak ...
neregistrovaný "JardaBar"
3. 3. 2005 09:00
Tisková zpráva, aby jste věděli , jak to skutečně je :)
2 - CIVIC CONCEPT

• World premiere of next generation Civic Concept
• New standard for premium C-segment
• Emotional and sporty image
• Engines will include 2.2 i-CTDi plus petrol variants
• Built at Honda’s European manufacturing plant in Swindon, UK

The next generation Civic Concept is shown in the form of a 5-door hatchback. The sculpted design implies a more sporty nature to Honda’s best ever selling model. The 8th generation promises to deliver class exceeding performance as well as high fuel efficiency across all engines, which will take the model into “Premium” C-segment in Europe.

Honda believes that the next generation Civic will set new standards in the ever demanding C segment, particularly in the premium sector. Wider and lower than the current Civic, the next Civic will continue to be built in Honda’s European manufacturing plant in Swindon, UK. The award winning i-CTDi engine will be part of the Civic line-up and will be assembled at the UK factory. The expected output for the Civic i-CTDi is expected to be a class leading 140 PS with a maximum torque of 340 Nm. In addition to the new i-CTDi engine, there will also be petrol engine variants.

The concept car on display shows the intention of moving the new Civic into a more sporty, emotional and fun to drive direction. The new engines will provide class exceeding performance in all areas and it is a firm belief that the next generation will set new standards for the C-segment.

Civic is the best selling model that Honda has had globally. Over 16 million Civics have been produced and sold around the world for the past 33 years, which accounts for 30% of total Honda sales. Civic has frequently been the carrier for Honda introducing new technology for mass consumption, and the next generation will be no exception. Currently, Civics are produced in 11 countries and sold in approximately 160 countries.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates2"
3. 3. 2005 15:27
Re: Tisková zpráva, aby jste věděli , jak to skutečně je :)
Úvodem omluva skutečnému "matesovi" za použití nicka, opravdu to nebylo záměrem. No a teď výzva p. Čermákovi, ať v té tiskové zprávě ukáže to jeho "4-door". Jinak moje předchozí příspěvky byly (měly být) ve stejném duchu, jak to napsal Qwerty (03. 03. 2005 10:42).
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2005 19:13
Re: Tisková zpráva, aby jste věděli , jak to skutečně je :)
Omluva prijata Jsem rad, ze jeste nekteri vedi, ze slusnost neboli
neregistrovaný "VTi"
5. 3. 2005 19:47
viva la Honda!!
skoda, ze v diskuzi nad nepovedenym clankem uplne zaniklo co si o tom aute myslite ..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VTi"
5. 3. 2005 19:50
nejake stripky ze Zenevy (zdroj www.vtec.net)
Mr. Toshiyuki said that this car is no longer the “good for everybody” approach of the past Civics. It had been designed to suit people that are really looking for a sporty driver’s car which is still highly functional. Mr. Tatsuya added that people who were looking for a more functional and family oriented car have the FR-V. The Civic will take a new direction and position itself in the premium sports oriented market.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VTi"
5. 3. 2005 19:56
pokracovani.
...“We wanted to give it a sporty and high-tech look”. I think there is little doubt that they have succeeded in both aspects...This concept is really aggressive, from any point of view...Whether it suits your tastes or not, the 8th generation Civic will be a car that will turn many heads around town; something not so common in the compact class... This Civic really looks like nothing on the road today, and it shall remain unique for some time, since their closest rivals have just redesigned their cars (VW Golf, Renault Meganne, Ford Focus). It is quite clear that Honda is taking a risky path, and that they are not looking for Ford Focus buyers. Time will show if they are right or wrong.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VTi"
5. 3. 2005 19:59
a jeste par zajimavosti, castecne od Honda Press staff (zdro
There will be a 3-door version, but it will come later, and will be almost identical to the 5-door one. (Right now the 3 and 5 door Civics have different size and style).

Most likely, we (Europe) will receive the Coupe from the US, maybe even something close to the Civic Si. That could be Honda’s answer to European enthusiasts, and fill the place left by the Prelude and the Integra.

The Civic is really going upscale, and there will be nothing under 140Hp. SOHC VTEC engines will not be available anymore, and there will be no smaller Diesel engine than the current 2.2L. When the past generation Civic was released, there were only 3 petrol versions (90Hp, 110Hp, and 200Hp for the CTR), and one Diesel version of 100Hp derived from Isuzu.

There won’t be a direct injection i-VTEC engine for Europe, since gasoline quality is so poor in most countries (the sulphur content is too high).

The new Civic IMA will arrive in Europe in spring 2006. It will be the sedan version sold in North America and have a new generation IMA powertrain based on an i-VTEC engine, with significantly more power than the current version. But it should remain affordable (it is not a top of the range model as the Accord IMA in the US). From a styling point of view he told me: “just think about the Civic Si concept with 4 doors”.

They still knew little about the R version, but there will be a new Civic Type R for Europe. They would only say that it will have at least 200Hp, maybe more, but nothing sure, and it will be fitted with the same safety equipment as the rest of the Civic line-up. So it’s fairly certain that this new Type R will be heavier than the current generation. Hearing the Honda man, I am not sure that the new R will really have a pure R treatment. In any case, it will be a three door.

So far, there are no plans to bring any hatch to North America but, “there were not any plans to bring the past Civic Si hatch either”. In any case, given the new European Civic's direction, it would be difficult to integrate it in the NA Civic line-up. If it finally arrives to NA, it will be more likely as an Acura, and would be a 3 door hatch. But please, note that this is merely speculation on my part – the Honda rep did not know anything apart from the fact that so far Honda is not bringing a hatch to NA.

He confirmed to me that what we could see behind the tinted glass was the production interior. In fact, almost everything was hidden, but from what I could see (sorry, no pics), I can tell you that “high-tech” is the best word to describe it. So if you were surprised by the exterior design, I bet you’ll be shocked when the interior comes to light. If anything, it reminded me most of the 4th generation prelude.

There is no way that the Legend will have IMA under the bonnet when it arrives to Europe, and there is little chance we’ve seen anything different from the 3.5L which is now available in Japan and the US. In contrast, the European spec Legend will have almost all the features of the JDM version (apart from the Intelligent Night Vision System). The Legend of the Honda stand seemed already fitted with everything, including voice recognition, card-key entrance, CMS, HIDS, cooled front seats, and so on. I have to say that I was really impressed by the interior of the new Legend, and that after spending a day sitting on many luxury sedans, it has little to envy to any of them, but this is a personal opinion.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "deny"
7. 3. 2005 13:15
Reporáž ze Ženevy
Tak by mněla vypadat správná reprtáž ze ženevy.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0