Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Pětidveřový Ford Fiesta – první fotografie

Světovou premiérou nejvyšší kategorie je v Ženevě nový Ford Fiesta. Automobilka přivezla a poprvé až dnes ukázala také pětidveřové provedení. Není to ale rozhodně žádná nuda.
Zpět na článek
4. 3. 2008 13:40
neregistrovaný "někdo"
4. 3. 2008 13:43
anonym
4. 3. 2008 14:18
anonym
4. 3. 2008 13:51
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 14:02
neregistrovaný "BPsmile"
4. 3. 2008 14:06
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 14:54
anonym
4. 3. 2008 17:50
neregistrovaný "mates"
4. 3. 2008 13:54
neregistrovaný "pomstitel"
4. 3. 2008 14:05
neregistrovaný "BPsmile"
4. 3. 2008 22:54
5. 3. 2008 11:43
anonym
5. 3. 2008 11:38
anonym
5. 3. 2008 20:13
neregistrovaný "BPsmile"
5. 3. 2008 20:15
neregistrovaný "BPsmile"
4. 3. 2008 14:06
neregistrovaný "vlasto"
4. 3. 2008 14:11
4. 3. 2008 14:19
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 15:10
neregistrovaný "vlasto"
4. 3. 2008 17:54
neregistrovaný "mates"
4. 3. 2008 14:07
4. 3. 2008 14:24
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 14:46
4. 3. 2008 14:49
4. 3. 2008 17:56
neregistrovaný "mates"
4. 3. 2008 20:43
neregistrovaný "játra"
5. 3. 2008 08:35
neregistrovaný "A2"
5. 3. 2008 09:58
4. 3. 2008 14:24
neregistrovaný "FX_"
4. 3. 2008 14:25
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 14:38
neregistrovaný "A2"
4. 3. 2008 21:39
neregistrovaný "Deception"
4. 3. 2008 14:58
anonym
4. 3. 2008 15:02
neregistrovaný "GTI Burago"
4. 3. 2008 17:55
anonym
4. 3. 2008 20:50
neregistrovaný "játra"
5. 3. 2008 08:38
neregistrovaný "A2"
5. 3. 2008 09:21
neregistrovaný "FX_"
5. 3. 2008 16:27
anonym
5. 3. 2008 12:13
neregistrovaný "GTI Burago"
5. 3. 2008 16:25
anonym
6. 3. 2008 12:56
neregistrovaný "Wilém"
4. 3. 2008 14:26
4. 3. 2008 14:50
neregistrovaný "arte"
4. 3. 2008 14:58
4. 3. 2008 15:00
anonym
4. 3. 2008 15:07
4. 3. 2008 15:37
anonym
4. 3. 2008 16:15
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 3. 2008 23:23
anonym
6. 3. 2008 23:34
4. 3. 2008 15:04
neregistrovaný "to se stává je u nejlepší automo"
4. 3. 2008 15:08
4. 3. 2008 15:47
neregistrovaný "arte"
4. 3. 2008 15:54
4. 3. 2008 23:26
anonym
4. 3. 2008 17:57
anonym
4. 3. 2008 23:01
4. 3. 2008 18:03
4. 3. 2008 14:54
4. 3. 2008 15:03
4. 3. 2008 15:11
anonym
4. 3. 2008 15:14
4. 3. 2008 15:20
anonym
4. 3. 2008 15:37
4. 3. 2008 20:10
anonym
5. 3. 2008 08:42
neregistrovaný "A2"
6. 3. 2008 18:39
neregistrovaný "Deception"
4. 3. 2008 23:29
anonym
6. 3. 2008 23:38
4. 3. 2008 16:36
4. 3. 2008 18:10
anonym
4. 3. 2008 18:17
neregistrovaný "mates"
4. 3. 2008 18:20
anonym
4. 3. 2008 18:21
neregistrovaný "mates"
6. 3. 2008 23:41
4. 3. 2008 18:41
4. 3. 2008 23:05
4. 3. 2008 15:36
neregistrovaný "skl_"
4. 3. 2008 17:13
anonym
4. 3. 2008 21:34
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 21:57
4. 3. 2008 23:32
anonym
4. 3. 2008 23:39
neregistrovaný "mgl"
4. 3. 2008 23:44
neregistrovaný "játra"
5. 3. 2008 00:00
5. 3. 2008 10:29
neregistrovaný "játra"
5. 3. 2008 08:40
anonym
6. 3. 2008 23:49
4. 3. 2008 21:58
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 23:32
neregistrovaný "mgl"
5. 3. 2008 07:15
5. 3. 2008 15:36
anonym
6. 3. 2008 23:53
7. 3. 2008 17:28
anonym
4. 3. 2008 14:40
neregistrovaný "A2"
4. 3. 2008 15:03
anonym
4. 3. 2008 15:51
neregistrovaný "yuray"
4. 3. 2008 15:52
neregistrovaný "Lojzax"
4. 3. 2008 15:57
4. 3. 2008 17:03
4. 3. 2008 16:15
4. 3. 2008 20:55
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 21:42
neregistrovaný "Ymir"
4. 3. 2008 23:42
neregistrovaný "micc31"
4. 3. 2008 23:35
anonym
4. 3. 2008 22:42
neregistrovaný "sks"
7. 3. 2008 16:53
anonym
4. 3. 2008 23:47
neregistrovaný "mgl"
4. 3. 2008 23:07
anonym
4. 3. 2008 23:38
anonym
5. 3. 2008 08:34
5. 3. 2008 11:30
neregistrovaný "játra"
5. 3. 2008 16:31
neregistrovaný "Člen vývojového týmu Fordu"
neregistrovaný "někdo"
4. 3. 2008 13:40
wow
tak tomu říkám auto, myslím že GP je proti tomu již zastaralé i nová Fabia je tímto autem odsunuta do pozice v zadních řadách. Gratuluju, pokud je tohle realistický tak tomu dávám 1* . Osobně Fordy moc nemusím, ale dokážu uznat, když se něco povede a tahla Fiesta má na to, aby udělala pořádnej rozruch ve své třídě a atakovala mety nejvyšší.
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 3. 2008 13:43
Pekné auto
Toto auto sa mi páči. Kam sa hrabe Peugeot 207... Som si istý, že VW ho predbehne. Urobil to od Tiguana až po Focus. Ale nateraz zostáva Fiesta skutočným skvostom. BRAVO FORD. :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
4. 3. 2008 14:18
Re: Pekné auto
a to ako?
kedy bola fúzia VW a FORDU?
to mi uniklo, alebo tebe.
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 13:51
Když se daří..
tak se daří :-) Rozhodně dobrá práce, kvalita zpracování bude jistě na vysoké úrovni, design je perfektní a tak už snad jen ta motorizace aby se trochu do budoucna zlepšila, hlavně nižší objemy..
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "BPsmile"
4. 3. 2008 14:02
Re: Když se daří..
mam pocit ze do takeho auta ako je tamto hore bude skoda vkladat slaby motor.. mohli by poladit naky agregat ako v pripade toho 2,5 ..ale samozrejme s mensou kubaturou >:D
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 14:06
Re: Když se daří..
V stčku jistě nějaký dvoulitr bude, ale většina lidí si koupí do malého auta malý motor, no a ty současné maloobjemky Fordu nic moc.. bohužel.
anonym
4. 3. 2008 14:54
Re: Když se daří..
1,4 16v je uplne v pohode :yes:
neregistrovaný "mates"
4. 3. 2008 17:50
Re: Když se daří..
:yes: Moje rec. Moje matka s Fiestou s timhle motorem jezdi jak rallyovy pilot a naprosta spokojenost ;-)
Avatar - MajoThePuk
4. 3. 2008 22:52
Re: Když se daří..
Nemyslim si ze nova Fiesta ST bude mat pod kapotiu 2,0..skor si myslim, ze bude pokracovat v trende downsizingu a ako vrcholny model sa objavi bud preplnany 1,6 (nieco v style Corsa OPC) alebo 1,8...1,4 Turbo..tomu ja moc neverim, ze by sa Ford dal touto cestou ako VW a Fiat.

Co sa tyka motorov...myslim si ze ten 60ps je zbytocny...inak vykony nic moc. Co mi vsak nejde do hlavy je, ze tak skvely motor 1,25 16V nahradili 8V, ktory nedosahuje jeho dynamiky a ako pozeram v tom slabsom pripade ani vykonu. Bol to aj je hrozne podareny motor a ten 8V nic moc. A poskok za 10 rokov z 16V 75ps na 8V 80ps v silnejsej verzii je trosku divny ;-\
neregistrovaný "pomstitel"
4. 3. 2008 13:54
hm,hm
no pri pozerani na toto auto mi je coraz jasnejie ako je skodovka s fabiou vedla.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "BPsmile"
4. 3. 2008 14:05
Re: hm,hm
podla mna mala skodofka s tym tvarom prestat rovno u roomsera..aj tak sa mi zda ze fabija je z predu roomster a zo zaddu uplny swift ;-\
Avatar - MajoThePuk
4. 3. 2008 22:54
Re: hm,hm
Je to mutant... ;-\ Nicim ma to auto neoslovuje a popravde neviem, kto si ho kupuje :-O
anonym
5. 3. 2008 11:43
Re: hm,hm
Máš pravdu, kde sa ten strašiak hrabe napr. na Corsu, Astru, či iné malé autá.
anonym
5. 3. 2008 11:38
Re: hm,hm
povim ti jedno: NAJPRV SA NAUC PISAT a az potom pis na net
neregistrovaný "BPsmile"
5. 3. 2008 20:13
Re: hm,hm
tak mi prosim prepac....pisal som v casovej tiesni a nestihol som si opravit preklepy..ostatnym to nako nevadilo..asi tu mame fandu fabie- povedz rovno ne? :-)
neregistrovaný "BPsmile"
5. 3. 2008 20:15
Re: hm,hm
ok..prepac ked ti to tak vadi
4. 3. 2008 14:02
Fiesta vs. Fabia
Určitě se bude zdát spoustě lidem Fabia proti Fiestě úplně mimo. Ano, i já bych si radši vybral Fiestu. Jenže tu je další spousta lidí, co chtějí radši něco usedlejšího, právě jako Fabie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vlasto"
4. 3. 2008 14:06
a fusion?
neuvedie ford popri novej fieste aj novy fusion? na sucasny model robi akcie, ktore vyzeraju ako vypredajove.
Rozbalit vlákno
4
4. 3. 2008 14:11
Re: a fusion?
Tak například v Ostravě jeden z dealerů přestal fusion prodávat už vloni na podzim. Ještě na konci září si jej otec objednal a když jej o pár týdnů později přebíral, prodejce už nové objednávky nepřijímal. Pravdou je, že za ty peníze to byl výborný kup, byť vzhled má jako krabice od bot, podvozek je tuhý až moc některé plasty v interiéru by mohly být měkčí. Ale znovu opakuji, že za ty peníze to byl velmi výhodný kup.
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 14:19
Re: a fusion?
To mě dost překvapuje, tyhle akce stále pokračují celoplošně u všech dealerů Ford. Vzhled nic moc, ale u těchto malých-velkých aut se to zatím docela trpí, taky jsem stejně jako vlasto zvědav cože to bude za novinku v kinetickém duchu..
neregistrovaný "vlasto"
4. 3. 2008 15:10
Re: a fusion?
no mna jeho vzhlad uplne fascinuje. jedine male auto, ktore sa odlisuje od vsetkych tych mackoidnych a panickoidnych "drobatek". a toho kinetickeho dizajnu aplikovaneho na fusion sa trochu obavam :-)
neregistrovaný "mates"
4. 3. 2008 17:54
Re: a fusion?
Fusion je v soucasne dobe to nejlepsi v malych autech, co jde koupit. Vzhled je otazkou vkusu, ale dodavaji ho na Al kolech a se s pravnou barvou je i pekny. Ale hlavne je tam ted uplne idealni pomer cena/uzitna hodnota :yes:
4. 3. 2008 14:07
Proč?!
Proč redakce soustavně ignoruje ve třídě malých aut Fiat Grande Punto? Má snad tak malé prodeje? Vždy je uvedena 207, clio, fabia, ale co ten fiat?

K fiestě asi toliko, že mi její příď nesedí k zádi a obzvláště tam mi připomíná designérskou směsici Kie Ceed a Hyundaie i30. Nová fiesta rozhodně není ošklivá, ale mi osobně se nelíbí.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 14:24
Re: Proč?!
Předpokládám, že kulatý design předku grande punta podle tvého dokonale sedí k zadním ostřeji řezaným partiím :-) u Fiesty ten problém co ty nevidím, ale hlavně samotný Cee'd a i30 jsou designérské směsky, navíc poslední místo, kde by se Ford inspiroval.. Za to grande punto má jistou zadní část velice podobnou té z focusu I.. ;-) a to všechno jsou dojmy, mé jako tvé..
4. 3. 2008 14:46
Re: Proč?!
Bravo za voko :yes:
4. 3. 2008 14:49
Re: Proč?!
No jestli nemyslíš zadní lampy vedle okna, tedy prvek, který si nese punto už od své první generace a roku 1993 a focus je použil o pět let později, tak nevím... :-) Na fiestě mi vadí od pohledu přední světla, která snad zasahují až do čelního skla, kdežto vzadu jsou světla takové jakoby "buclaté". Nevím, prostě se mi nelíbí. Stejně jako se mi u GP nelíbí zadní nárazník s řešením mhlovky, couvačky a odrazek (což je možná taky prvek, na který narážíš ve srovnání s focusem). Už od druhé generace punta mi vadí, že zadní světla nejsou všechna párová a symetrická.
neregistrovaný "mates"
4. 3. 2008 17:56
Re: Proč?!
Jatro ma pravdu, psal jsem to tu v dobe uvedeni GP na trh, ze na dalnicich v It si to auto zezadu snadno spletes s Focusem I. Ta sileuta je proste stejna (na prvni pohled).
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 20:43
Re: Proč?!
Jak napsal Mates.. jsem si vědom toho, že Focus přišel na trh v 98ém a že Punto používá od počátku zadní svítilny umístěné nahoře... Ale vždy měly, ať už malinko širší či později užší, tvar jednoduše svislých linek. Grande Punto přišlo po trháku jmínem focus a snadno si spleteš jeho záď s Focusem I, pochopitelně oko odborníka nebo člověka zajímajícího se o auta odhalí zásadní rozdíly, ale tvar svítilen je to, čím gpunto připomíná focusI. Samozřejmě je to zpochybnitelné, ale o to víc potom tvoje cee'd a i30 teorie.. No o to nejde, pokud se ti nová fiesta nelíbí, je to ok. Větší světla jsou takový řekl bych trend, někdo se ho drží, jiný ne. Podíváš-li se na odcházející a nastupující generace Fiatu, také přední světlomety zvětšili a předpokládám, že ještě zvětší :-) No a Fiesta je malé auto s krátkou kapotou, při jejich velkých světlech je efekt pochopitelný a podle mě i docela hezký.
neregistrovaný "A2"
5. 3. 2008 08:35
Re: Proč?!
Je tam zásadní rozdíl, u Focusu se rozšiřovaly nahoru, u GP naopak dolů, kdo ten rozdíl nepozná, těžko může diskutovat o designu aut.
5. 3. 2008 09:58
Re: Proč?!
Jak napsal A2 - u všech tří generací punta se zadní lampy rozšiřovaly odshora dolů a následně se opětovně zůžily. Focus má siluetu lamp obráceného trojúhelníku, to nemělo žándé punto, ani GP.

Pokud jde o světla přední, asi nejhezší byly na Fiatu Punto druhé generace před faceliftem, ten to dost pokazil. Z trendu čím dál větších svítilen obecně nejásám, není to jen vůči fordům nebo fiatům. Co si pamatuju, když jsme to dvojkové punto měli, tak svítilo velmi dobře, a to byly jeho lampy minimalistické.
neregistrovaný "FX_"
4. 3. 2008 14:24
Tak zanadáváme na motor, ne?
Hele, nevšiml jsem si ani jednoho příspěvku, který by kritizoval základní motorizaci motoru 1.25 44kW. To je přece jasný propadák, který si v nišem nezadá s Fabií HTP, nebo se pletu?
PS: Jde o stejnou třídu vozů.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 14:25
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Hele, že sis nevšiml neznamená, že jsem to tam nenapsal.. snaž se příště více ;-)
neregistrovaný "A2"
4. 3. 2008 14:38
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Proč kritizovat, jestli sis nevšiml, jedná se o čtyřválec s obsahem o 50ccm větším než má ta tříkolka HTP.
neregistrovaný "Deception"
4. 3. 2008 21:39
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Když je toto 4-válec, o to horší má parametry, nemyslíš?
4. 3. 2008 14:44
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Trefa. Plejstejšnovej kovboj ovšem vnímá Fiestu jako dělo. A v tom je ten rozdíl. Ve Fabii totiž jezdí tatínek a soused z patra. To až ten plejstejšn-kovboj dospěje, pak si koupí dokonalé dělo, například fiestu na šedesáti... >:D koních... Svět je o snech. Ovšem jen ti co nesní trhají při akceleraci asfalt...
anonym
4. 3. 2008 14:58
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Pro nekoho je dulezitejsi spotreba nez 100PS z 1,3
4. 3. 2008 15:38
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Jo, svět švorcáků je bezbřehý...
Avatar - da_b0mb
5. 3. 2008 08:14
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Pozor, aby Ti tohle nekdo nevpalil az budes argumentovat spotrebou u nejakeho koncern. motoru ;-)
Avatar - Ronault.
6. 3. 2008 23:56
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
A lidská blbost nezná mezi, proto tak bezmezně miluješ VW. Na to jsi zapomněl ;-)
neregistrovaný "GTI Burago"
4. 3. 2008 15:02
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
GTI: A v tom je ten rozdíl. Ve Fabii totiž jezdí tatínek a soused z patra.
A kurňa iba ten GTI nie a nie naškrabať, aby konečne vlastnil aspoň nejakú jazdenku zo svojho koncernu snov. >:D
4. 3. 2008 15:12
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Vypad´ti z zoho ten plejstejšn... Kdybys mě znal, pochopil bys, že tudy neprorazíš... >:D ;-)
anonym
4. 3. 2008 17:55
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Hmm, ty máš dobrý plat. Tak keď je to pravda, tak potom máš vysokú funkciu, že môžeš za 3 roky naškriabať 20 000(!! !!!) príspevkov. A keď ako manager nemáš auto z VW Group asi to bude tým, že viac fandíš inej. :-|
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 20:50
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
:-) myslím, že tomuhle se říká trefa do černého, bingo, hřebíček na hlavičku, prostě dobře si ho vyhmátl :yes:
4. 3. 2008 21:32
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Nefandím nikomu (s vyjímkou Porsche 911). Zde se píše o autech, nikoli o tom, kdo komu fandí. Vůbec nechápu proč bych měl jako mít auto od VW? A kdyby, tak to s tím o čem se tu píše vůbec nesouvisí... Pokus se to pochopit.
neregistrovaný "A2"
5. 3. 2008 08:38
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Jen máš nad postelí kříž se znakem VW, jinak ovšem nikomu nefandíš.. ;-)
neregistrovaný "FX_"
5. 3. 2008 09:21
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
A ty zase vypálený brand Fiatu na čele...
anonym
5. 3. 2008 16:27
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI Burago"
5. 3. 2008 12:13
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
Nie je viac ako úbohé, keď niekto , kto celé roky ospevuje autá z koncernu a sú pre neho modlou o ktorej tu básni nevlastní ani jazdenku z tejto firmy ???? >:-[] >:-[] >:-[]
anonym
5. 3. 2008 16:25
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
GTI, koncern mám moc rád. Takže nemám vôbec nič proti tvojím chválam. Ale nehovor mi, že až oslavné reči by si mal keby si nebol priaznivec. Ten komu sa auto zdá špičkové povie aké je dobré, je špičkové. Ale ty tu o tom hovoríš ako o láske. A tak mi nehovor, že koncernu nefandíš. Ale nemám nič proti tomu. Já mu tiež fandím. :yes:
Avatar - Ronault.
6. 3. 2008 23:58
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
GTI, potlesk... to byl asi nejlepší vtip diskuze "Nefandím nikomu".
neregistrovaný "Wilém"
6. 3. 2008 12:56
Re: Tak zanadáváme na motor, ne?
klidně nadávej - ale jestli to taky nebude tim,že fiesta bude nakonec o 100kilo lehčí než fábie >:D Né te´d vážně jako základ to stačí - mrkni co se nejvíc prodávalo ve FI 1,2 jo prostě cena rohoduje
4. 3. 2008 14:26
STYL
Styl, to je oč běží. Ani Corsa se svými jinak špičkovými vlastnostmi, ani Punto, ani... Fiesta. Zůstavají tak jen ti nejpovedenější - 207, Fabia a POLO, VW POLO. Zatím to nevíš, zatím jen sníš... Ovšem, až jednou (modli se) dospěje tvé konto do stádia, že snese i poměrně razantní podojení a ty se rozhodneš koupit čistoskvoucího subkompakta... uvidíš jak budeš zvažovat, jak budeš, co se týká vizuality, řešit, zde ten design vydrží roky, zda je ikonozní, či jen prvoplánový, zdá má obsah, či zda jde jen o přefouklou hračku. Pak napiš, cos koupil, můj tip je, že koupíš buďto 207, Fabii, či POLO... tedy, pokud budeš mít voko.
Rozbalit vlákno
52
neregistrovaný "arte"
4. 3. 2008 14:50
Re: STYL
No... Polo - suhlas. Pekne auto, kvalita spracovania super, nadcasovost - suhlas, kvalitne plasty OK, ale ach ta spolahlivost... mam jeden kusok totiz doma, vedel by som rozpravat. Cievky? - fuc , katalyzator - fuc, ziarovky - ako na beziacom pase, brzdove valceky, vadny kluc, tesnenie dveri... // 80 000 km // Polo je solidne spracovane auto - to ano - ale nech mi niekto nehovori ze niektore auto resp. znacka je cistokrvnejsia ako ina. Nie. VW je obycajna znacka ktora robi genialny marketing a auru ze je solidnejsia a lepsia. Nie je.
4. 3. 2008 14:58
Re: STYL
V mainstreamu je to nejlepší automobilka Evropy. Není nic lepšího. Vedle toho, že umí prodávat, umí udělat i krásná auta. A o tom to přece je. Asi jsi měl smůlu na model... to se stává.
anonym
4. 3. 2008 15:00
Re: STYL
to se stává je u nejlepší automobilka Evropy VW >:D >:D >:D
4. 3. 2008 15:07
Re: STYL
To se stává i u premiantů, ano, v tom máš pravdu. Například antikorozně neošetřené plechy Accordu, prosezená sedadla Avensisu po 100 tisících, elektronice Laguny 2, nedávných problémů MB-E, atd. atd. Auto je prostě výrobek složen z několika tisíc součástek. Takže se to stává.
anonym
4. 3. 2008 15:37
Re: STYL
Ked si sa pustil do strednej triedy napr. taky passat a jeho elektronicka parkovacia brzda?
neregistrovaný "Liptovsky baca"
4. 3. 2008 16:15
Re: STYL
Auto-Bild rok 2007 oktober alebo november-test ojazdenych vozov Mondeo,Vectra,Passat-vysledok 1.Vectra,2.Mondeo,3.Passat-nemecki novinari napisali,ze u modelov Passata rok vyroby 1996-2001 VW skusal trpezlivost a loajalitu zakaznikov znacky,pretoze az vtedy sa mu podarilo vyriesit problemy s prednou napravou!!!Takze asi tak Ty "nemecka kvalita"!
anonym
4. 3. 2008 23:23
Re: STYL
kvôli neustále sa zlepšujúcej kvalite a prístupu k zákazníkom hlásim odchod od VW ( ex Vento, ex Passat B5, ex Passat B6 prezývaný posledná kvapka ) a lepšie ako POLO je hodnotená FABIA 1, i keĎ je to vo vnútri strašne malé auto
Avatar - Ronault.
6. 3. 2008 23:34
Re: STYL
Dobrá výmluva GTI :yes: Tohle použiju, jak budeš příště rýpat do Laguny, že auto je složeno ze součástek >:D To je na zlatý ventilek >:D
neregistrovaný "to se stává je u nejlepší automo"
4. 3. 2008 15:04
Re: STYL
to se stává jen u nejlepší automobilky Evropy VW
4. 3. 2008 15:08
Re: STYL
Koukám, žes toho s auty moc nezažil...
neregistrovaný "arte"
4. 3. 2008 15:47
Re: STYL
Ale krasne auta - ved to je vec vkusu, nic viac. Takze VW sa paci priemernemu europanovi. OK. je to vdaka tomu ze robi auta ktore su designom vyvazene - ale priznam sa aj trochu nudne / zasa sme pri vkuse/. A to spracovanie - to naozaj robi lepsie ako ostatni.
Nemyslim si ze som mal smolu na model. - tie cievky odchadzaju u VW - ze vraj to je bezne - povedali v autorizovanom servise, mozem pokracovat, ale moj pripad nechajme bokom, nie je to podstatne. VW nie je ziadny excelent v spolahlivosti. Lepsi priemer.

takze rovnica: VW
- priemerne o nieco lepsie auta
- konzervativny design
- solidne spracovanie
---- to cele vykupene vyssou cenou, ktoru teoreticky dostanem spat pri naslednom predaji.

toto je rovnica najuspesnejsej znacky v Europe. Priznam sa, pre mna stale malo aby som tuto znacku povazoval za posvatnu.
4. 3. 2008 15:54
Re: STYL
To přece po tobě nikdo nechce. Myslím, žes to popsal věrně. VW je mainstreamová značka, a ten pojem naplňuje bezezbytku, dokonce s přesahy, viz. supermainstreamem.
anonym
4. 3. 2008 23:26
Re: STYL
neviem čo je supermainstream, ale viem čo je KONFEKCIA, chce to byť pre každého a nevyhovuje to nikomu, ale zas lepšie ako francúzi
anonym
4. 3. 2008 17:57
Re: STYL
Presne. ;-) :yes:
Avatar - MajoThePuk
4. 3. 2008 23:01
Re: STYL
VW dokaze vela veci..dokaze robit kvalitne spracovane auta...ale este nevyrobil ani jedno KRASNE auto... ;-)
Avatar - Subaru4ever
4. 3. 2008 18:03
Re: STYL
Taky musíš po každých asi 4000 km měnit žárovky, protože imrvére praskají? (mámě je mění ve značkovém servise). Co je ale nejhorší, je hlučnost podvozku. Asi po 3000 začal celý vrzat a komentář v prodejně byl, že kdyby to bylo dražší auto (stálo 450), tak by vyměnili celý podvozek, ale je to jen Polo. Jinak ten parádní motor 1,2 - 3 válce "excelentně" brzdí motorem. A zkušenost se servisem máme taky špičkovou, speciálně když opravovali rozvodový řemen a celé to soukolí kolem něj, tak se třeba na faktuře objevila položka: "demontáž krytu motoru - 1,5 hodiny - 3500 Kč". Jo neboj se, nekvalitní kousek nemáš jenom ty.... :no:
Avatar - T613
4. 3. 2008 14:54
Re: STYL
Polo? To je pomalu stejně staré jako můj stařičký vlčák :-O
4. 3. 2008 15:03
Re: STYL
Tvého vlčáka žel neznám, leč vím, jak je střižené POLO... Je to podobné jako s Golfem. Takřka nestárne. To je dáno dokonale vybalancovaným designem, byť se mi liftingovaná přední světla zdají mírně předimenzovaná...

Dnes, když člověk jede kolem Fabie (oko je již naučené se dívat), žasne, jak to ve škodovce uměli dokonale udělat. Fabia je auto, které bude krásné ještě za pět let...
anonym
4. 3. 2008 15:11
Re: STYL
kdyz vidim Fabii taky žasnu, nad tim ze ji dnes jeste nikdo nepozvracel pri vychutnvani toho nadcasoveho designu.

VW a Skoda(KROM NEVEHO SUPERBU) delaji nejmene krativni a velmi nudny design, leda dobry pro lidi co nerozeznaji obraz od Van Gogha od okrovych fleku na WC.
4. 3. 2008 15:14
Re: STYL
Jasně... když mi bylo 14, měl jsem obdobné fatálně osudově designové postoje. Vše časem pochopíš, pokud máš tedy alespoň špetku vkusu.
anonym
4. 3. 2008 15:20
Re: STYL
Myslim ze vkus se cvici stejne jako jine dovednosti, az bude mi za sebou designerskou skolu, praxi v designu 20 let pak hodnot design, zatim ti musi staci mu profi nazor ze VW design umi jen prumerne nebo pod prumerne podle modelu Golf ujde Polo, Fabia jsou hrozne atd, jako laik mas pravo si myslet opak to ti nikdo nebere.
4. 3. 2008 15:37
Re: STYL
Se vkusem se buďto narodíš, nebo ne. Ano, můžeš ho rozvíjet. Ovšem, jsi-li nepostižen vkusem, kdyby ses rozkrájel... Tvůj pohled na Fabii o tobě a o tvém vkusu vypovídá více, než bys byl ochoten na veřejné diskuzi připustit... 8-s :-)
anonym
4. 3. 2008 20:10
Re: STYL
Nepostižen vkusem v tomto pripade jsem rad>:D jestli se ti libi opravdu Fablie tak si opravdu "postižen" opravdu podivnym vkusem/nevkusem, bohuzel >:D
neregistrovaný "A2"
5. 3. 2008 08:42
Re: STYL
Bohužel ty ses s tím vkusem a schopností rozpoznat emotivní design od konzervativního a levného nenarodil, Fabia a Polo opravdu nejsou vyjímečná díla.
Zkus GP..
neregistrovaný "Deception"
6. 3. 2008 18:39
Re: STYL
Já vždy myslel, že úspěch (a to i ten designový) se v automobilovém průmyslu hodnotí dle prodejů. :-!
anonym
4. 3. 2008 23:29
Re: STYL
ale zdá sa, že ti to od E FORMEL ( Golf 1, Jetta 1 ) zostalo, škoda že to isté sa nedá urobiť s rokmi
Avatar - Ronault.
6. 3. 2008 23:38
Re: STYL
Když já jsem měl čtrnáct, tak jsem měl fatálně osudové designovéé postoje jako Ty... Tak komu je 14? >:D
Avatar - T613
4. 3. 2008 16:36
Re: STYL
Když vidím Polo vidím čtrnáct let starý, neustále faceliftovaný automobil. Ano, kdysi byl atraktivní, ale dnes?
anonym
4. 3. 2008 18:10
Re: STYL
Viem predsa, že podľa teba je najmodernejšie auto T613. >:-[] >:D :no:
neregistrovaný "mates"
4. 3. 2008 18:17
Re: STYL
Nedelej ze sebe vetsiho * (autocenzura), nez doopravdy jsi. O Tatre613 by ses mel, jako milovnik aut, vyjadrovat s temer naboznou uctou! Kdyz nemas co napsat, tak si otoc klavesnici a jezdi si po ni s anglicakem a napis az te napadne neco, co stoji za napsani :no:
anonym
4. 3. 2008 18:20
Re: STYL
Já mám úctu k Tatrám. To mi ver. Jedine a len nie k 613. Já sa ale posmievam preto, lebo všetko kritizuje, ten Té613. 8-s :no:
neregistrovaný "mates"
4. 3. 2008 18:21
Re: STYL
Ja jsem taky nenapravitelnej :-O Vim, ze debata s tebou je uplne na ho\/no a furt doufam, ze treba prece jen neco pochopis.
Avatar - Ronault.
6. 3. 2008 23:41
Re: STYL
On taky na tu kritiku má, protože jeho názory jsou většinou kvalitní, opodstatněné a taktéž to nejsou jen bezmyšlenkovité výkřiky do tmy či onanie...
Avatar - T613
4. 3. 2008 18:41
Re: STYL
Ta 613 byla to nejmodernější co se dvacet let prohánělo na východní straně železné opony ;-)
Není to nejdokonalejší ani nejpěknější auto, které jsem kdy viděl, ale přesto si mě svou duší získalo. Stejně jako to dokázaly i její předchůdkyně.
Já na rozdíl od tebe nepotřebuji mít, aby objekt mého obdivu, měl ten správný rodokmen, zemi původu a úchvatnou elektronickou výbavu. Natož pak výkony.
To je věc, kterou pochopí jen opravdoví milovníci aut, ale nikdy ji nepochopí naháněči vlastních snů
Avatar - MajoThePuk
4. 3. 2008 23:05
Re: STYL
Mal by si sa objednat k ocnemu...Fabia=krasna???no nech je cokolvek..ale toto urcite nie
neregistrovaný "skl_"
4. 3. 2008 15:36
Re: STYL
wishfull thinking... as always 8-s
anonym
4. 3. 2008 17:13
Re: STYL
Ani Grande Punto? To Punto je podarenejšie ako Fabia?
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 21:34
Re: STYL
Uvědomuješ si, že to jsou hrozné kecy, že ano? Mluvíš o tom, jak i po letech žasneš nad projíždějící fábií, ale tuhle fiestu si naživo ještě neviděl a už odsuzuješ resp. odsunuješ za Polo a 207. Nejsem zrovna milovník futurismu, ale když kolem mě projede Polo nebo třeba Passat, jako by se nic nedělo. Ovšem když kolem projede nové Mondeo, otočím se, když projede tahle Fiesta, otočím se.. a že se okoukají? Jak to můžeš vědět? Je jasné, jakou cestou po celou tu dobu VW šlape, určitě je to cesta dobrá - jistých výdělků, ale neznamená to, že jiná je horší, že jediné auto, které si člověk mající vkus koupí je cokoli nadčasového, ale také nemastného, neslaného, něco co neurazí, ale taky nenadchne, něco co působí tak obyčejně, že to není nic než kvalitní šeď běžného dne. To kdysi takový focusI nebo dnes civic způsobují to, co je o kráse, o budoucnosti, o odvaze a díky bohu již také o kvalitě srovnatelné s tou šedí zvanou VW. A pak už je to jen o lidech a jejich vkusu, spousta lidí jsou ovečky jdoucí v davu, kupující tu šeď co jiní, ale je sakra hodně těch, kteří chtějí za své peníze nejen kvalitu zabalenou v šedi ničeho, ale také krásu, něco čím vyjadřují sebem lidé kteří chtějí, aby se líbili oni sami i jejich auta. Ruku na srdce, člověk kupující si Polo má buď velice nepravdivé a zkreslené informace (jako např. ty) o jedinečnosti auta jako je VW Polo, nebo je zkrátka konzervativec, kterému dané vzezření typu nenadchne neurazí plně vyhovuje, nebo je věrný VW popř. se v autech nevyzná jako většina lidí a kupuje na základě určitých dojmů, doporučení atp. A další věc, když se tady tak naparuješ s tím, jak je říše chudých bezbřehá atp., tak mi dovol ti připomenout, že ty si ten kdo tu mluví o nadčasovosti tj. ve výsledku o tom, že je lepší si koupit auto na x let, jelikož ani po takové době nevypadá zastarale... jenomže vypadá nevypadá, je zastaralé a pokud si tak na ůrovni, pak jistě chápeš, že na západě je auto pomalu jako spotřební zboží a pro takové jako jsi ty je tedy nadčasovost u automobilů naprostá zbytečnost :-) O tom, jak se zkracují doby výrob jednotlivých modelů i faceliftů už ani nemluvím.. Sečteno podtrženo, VW jsou dobrá a kvalitní auta za poněkud vyšší ceny, z větší části určené pro konzervy - a těch je dost :-) no a samozřejmě neplatí, že jsou taková auta o cokoli lepší než celá řada současných konkurentů v téměř kterémkoli ze segmentů.
4. 3. 2008 21:57
Re: STYL
Špatně, Játro, špatně. Pokud uvažuješ ve smyslu krásy například o Civicovi a o VW, řekněme tedy o Golfu tvrdíš, že je to auto pro konzervy, svědčí to jenom o tvé zaostalosti. Zaostalosti vkusu, zaostalost vědomí. A co je horší, pokud tedy jsi za pubertou, nemáš šanci se dostat esteticky jinam. Vždy budeš ten, co "na to nemá". Prostě... nemáš na to voko. Jo, na světě jsou tací, co jsou schopni si koupit dnes civica. A pak jsou takoví, co si v kompaktech zásadně (zásadně v Evropě a zásadně přes třicet let) kupují... GOLFA. A o tom to je, Játro... Ale to ty, promiň, nikdy nemůžeš pochopit.

POLO je v posledních dvou generacích vizuálně nepřekonatelným a nepřekonaným subkompaktem, přičemž generace předchozí byla ta, která zásadně POLO zdefinovala. Jediný vůz, který se mu přiblížil byla Fiesta. A ta dokonce svou pozici drží již přes 20 let. Tyto dva vozy definují stále svou třídu. S příchodem nové Fiesty tahle role pro Ford ovšem končí. Ideálem bude nadcházející POLO a vizuálně ho bude následovat 207, tedy Peugeot, který správně (po vzoru VW) tříská roky maximum z geniálního předchůdce, totiž z 205. Ale jak tohle tobě mohu vysvětlit, když máš erekce z kdejaké nafouklé žáby... :-)
anonym
4. 3. 2008 23:32
Re: STYL
no, kedysi všetci s dobrým vkusom nosili modré košele a červené šatky a trvalo to viac, ako 30 rokov, však pán predseda
neregistrovaný "mgl"
4. 3. 2008 23:39
Re: STYL
Mily GTI, a ty jsi nove Polo videl kde?Ja jen,ze momentalne je" v hline" a pokud nejsi claymodelar,kterej na nem dela,tak jsem te tam nikde nevidel....takze bych prosil o vysvetleni,abys nam zase priste nevykladal,ze jsi videl novy Passat.
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 23:44
Re: STYL
Nevím v jaké si pozici, že si dovolíš tvrdit o někom, že jeho vkus je zaostalý. Totiž kdybys byl designér nebo osoba pohybující se v branži, nemůžeš nikdy takový plk pustit do světa. Stejně tak pokud bys respektoval jiné názory než ty svoje, došel bys poznání, které tě nečeká, protože neumíš naslouchat, umíš jen povídat pohádku jménem VW a jeho nedocenitelná krása.

K věci - já narozdíl od tebe nevytvářím "božstva", jen konstatuji své dojmy a snažím se věci vidět s nadhledem. Když tvrdím, že VW vytváří konzeravtivně vyhlížející auta, pak pro to mám podklady a silné argumenty. Nevyvracím vytříbenost designu, který VW razí, nemohou být všichni futurističtí, s vzezřením moderním a modernějším. Polo nebo Golf nejsou škaredá auta, ale designově nepřinášejí v zásadě nic nového, zaobalují kvalitní techniku a zpracování do šedého šatu, který může být vytříbený, může být generacemi otřelý a stále oživovaný v duchu nové doby a s nezájmem zkoušet něco nové. Funguje to a není mnoho těch, kteří by chtěli konkurovat stejnou cestou, resp. marketingová oddělení ví, že to není moudré vůči gigantu jménem VW, který má své zákazníky a především jméno mezi nimi.

K tvému odstavci číslo 2 - o čem to je? O Polu? Proč by měla být kontinuita ideálem? V čem se současná odcházející Fiesta podobala tě z devadesátých let a v čem se udá ten zásadní rozdíl k nynějšímu modelu? A proč na tom záleží? 207 že tříská z 205ky? :-) to je přinejmenším úsměvné..

Jinak kecy o nafouklé žábě jen mluví o tvé "objektivitě" a schopnosti vidět věci nezaujatě. Koukáš se brýlemi značky VW, z tvých příspěvků číší nadutost a neochota respektovat názory druhých, tupé opakování proVWých řečí a stavění svých dojmů (často spíš průjmů) do role faktů nemluvě o tupém vyvyšování se nad všechny kdož neuctívají tvé VW bohy.. Těžko říct, zda někdy prozřeš, ale hádám, že ne...
5. 3. 2008 00:00
Re: STYL
Játro, znáš to přece sám - jsou milovníci civica a milovníci Golfa. To vyjajdřuje (esteticky) vše... Ale jak ti píši, jak bys to mohl pochopit? Když nevíš, co je (byla) 205, když se motáš v kruhu který definuje VW svou konzervativností a Ford (nejspíše) svým novátorstvím... 8-s >:D Kde je to novátorství? V těch dlouhejch světlech :-)

A prosím, nezaměňuj nadhled s nadutostí... Mimochodem, VW je přesně takový, jaký chce být. Ti ostatní se o totéž... snaží. V tom je ten rozdíl, a právě z toho jistého postavení, statutu, pramení nekonečné prodejní úspěchy VW. Těmi ostatními myslím mainstreamovou produkci. Já abys mě zase nechytal za slovíčka...
neregistrovaný "játra"
5. 3. 2008 10:29
Re: STYL
Jak bych to mohl pochopit? Myslím, že jsem minimálně o úroveň poznání než ty, protože ty rozlišuješ ty, kterým se líbí Civic (lidé s nedostatkem vkusu, který nikdy nebudou mít) a potom ty, kterým se líbí Golf, a ti jsou zkrátka se svým vkusem na vrcholu poznání lidstva. Podle mě přemýšlení v takových rovinách vyžaduje pořádnou dávku zaslepenosti a nedostatku objektvity a nadhledu.

205kou jsem dokonce něco najezdil, ale nechápu v čem je 207 coby nástupce stejná jako 205 v čem Fiesta z devadesátých let nebude jako ta současná.. no v čem?

Ano, VW je konzervativec na n-tou, pokud jde o design samozřejmě. V čem je Ford novátor? Viděl si minulé a současné Mondeo? Vifěl si Focus I v 98 a jeho design v porovnání s konkurencí? To je prostě designově novátorský směr a ne že ne. Pravděpdobně si neviděl ani rozdíl mezi minulým a současným Civicem, to není nic než novátorsví v designu, poví ti to designéři, poví ti to redaktoři motoristických časopisů. Pokud nechápeš ani toto, není se o čem bavit. A ano, u Focusu jsou typickým znakem velice dlouhé koncové svítilny, nemusí a se ti to líbit a od VW fanatika to ani nikdo nečeká.

A poslední odstavec začíná právě tím,o čem jsem mluvil, cituji tě: "nezaměňuj nadhled s nadutostí... ". To je celkem typická ukázka tvé nadutosti, ty nemáš nadhled překračující hranice vnímaní VW prachžádný. A samozřejmě, nemáš pravdu, že by se ostatní snažili o totéž o co VW, to jedině, že mluvíme o prodejních číslech. Těch by rádo dosáhlo mnoho značek, ale jak vidno, každý má tu svou cestu a svou základnu zákazníků, kterou se snaží rozšiřovat a to včetně VW s jejich relativně novátorským designem uvedeném na novém Passatu kopírujícím CLS. Nicméně, je to dobře odvedená práce, ale nedělej zase z VW božstvo, kterému se nikdo nevyrovná a už vůbec se nesnaž mluvit o sobě jako o člověku objektivním či s nadhledem, k tomu ti chybí OHROMNÝ KUS cesty, na kterou ses ještě ani nevydal.
anonym
5. 3. 2008 08:40
Re: STYL
Neviem ako Ty,ale ja v Golfoch stretavam len:
1.obchodnych zastupcov na rozne sackove polievky
2.dochodcov
3.u ojazdenych kusov uhrovitych smrkacov v siltovkach

Golfa si nik kto ma cez 30 a trosku vkusu nekupi!Keby fasistov nebolo 80 mil.tak je to prepadak ako svina!
Avatar - Ronault.
6. 3. 2008 23:49
Re: STYL
GTI, přestaň onanovat. To už začíná být tvrdě trapné. Je měsíc v úplňku, nebo Ti Ema profoukla lebku? Golf je nudná nevzhledná krabice, Polo totéž. Nuda, nic víc. VW díky tomu ušetří za designové centrum, stačí mu pozvat pár patlalů, kteří zretušují bruskou jednoho golfa do dalšího. Nic víc se v tom hledat nedá. Označit Polo za pěkné auto dnes, to je snad největší výsměch. Když si ho koupím nové a přijedu mezi lidi, tak mi poví, ve kterém bazaru jsem si to koupil, že je tak zachovalý... >:D
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 21:58
Re: STYL
* "úrovni" pochopitelně, ujel mi prst..
neregistrovaný "mgl"
4. 3. 2008 23:32
Re: STYL
Naprosto souhlasim!!!...GTI,but te dobroty a presan nas obstastnovat tema bohorovnyma zvastama,fakt se to neda cist.
5. 3. 2008 07:15
Re: STYL
Jsem rad, ze to vidime stejne. :-) Jen u te 207 s rezervou.
anonym
5. 3. 2008 15:36
Re: STYL
v 1 vci mas pravdu:Corsa je spickova
ostatne su blbosti. napr. moj kamos ma 207 a ten "styl" sa mi vobec nepaci. tie hrozne dlhe predne svetla, ktore ti skoro vypichnu oci, fuj! no proste humus! tomu ty hovoris "styl"?!
Avatar - Ronault.
6. 3. 2008 23:53
Re: STYL
Označit za styl Polo, které při svém uvedení na trh bylo designově zastaralé do té míry, že si lidé mysleli, že sis koupil auto v bazaru, to je snad na zlatý ventilek. A P207? P206 krásné hravé auto, které se líbilo pro svou hravost hlavně ženám, na což 207 nenavázala. Přidala svaly, přemrštěnost... no hrůza a naprosto to zničili. Asi jako když pěkné seriové auto dostane do ruky pošuk na tuning a celé ho přeplácá, tak asi tak nějak vypadá nástupce P206 nová P207. O Golfu je škoda mluvit, designově srovnatelný s starým Lanosem.
anonym
7. 3. 2008 17:28
Re: STYL
v tom ti nebudem oponovat, je to vec nazoru. Ja som hladal prave trochu agresivnejsi vzhlad a 207ma ma dostala. ked stoja vedla seba, posobia ako manzelia.. jeden ako zenska, druha ako chlap.. hadaj ktore je ktore?
neregistrovaný "A2"
4. 3. 2008 14:40
Kdepak
To víte, GP to není a nebude.. Nicméně lepší pokus než např. Fabia.
Skvost je jen jeden. (a Polo to není >:D )
Rozbalit vlákno
1
anonym
4. 3. 2008 15:03
Re: Kdepak
GP mne nepride tak uchvatne, predni svetla jsou divna, Fiesta ma cistejsi design hlavne vepredu a zboku :-O
neregistrovaný "yuray"
4. 3. 2008 15:51
FF
Na tuto 5dverovu verziu som cakal s velkou zvedavostou, a musim povedat ze som nadseny. Mierne mi tvarom pripomina A-Klassu, ale zrejme to bude vnutri o dost mensie. Som zvedavy ako vyjde v porovnani s najvacsim konkurentom - Corsou. Dufam, ze kufor zostal minimalne tak velky ako v predchodcovi (284). Som ozaj velmi zvedavy na rozmery. Myslim, ze konkurencia sa ma coho bat. Som velky fanusik Fiesty, sam jednu mam:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lojzax"
4. 3. 2008 15:52
Pohled zezadu...
Proč nikde není pohled přímo zezadu? Jistě už tušíte kam tim mířím... ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2008 15:57
:-(
Stalo se přesně to, čeho jsem se obával a spodní hrana oken roste stejně jako u 3D. Takže výhled šikmo vzad bude přinejmenším problematický :-(
Design je jinak povedený, věřím tomu, že si získá mnoho lidí... stejně jako mnoho odradí. Možná jich bude více, jak těch prvních.
Rozbalit vlákno
1
4. 3. 2008 17:03
Re: :-(
Určitě těch druhých bude více než těch prvních. Nadpoloviční podíl trhu nezískala snad žádná značka. :-) Ale rozhodně je mi sympatická snaha nezalíbit se všem, ale získat ty, kteří se dokážou nějak odlišit od šedého davu. Někdy je tenhle postup bolestivý, ale on to ani Mozart neměl snadný.
4. 3. 2008 16:15
GTI
Tak to tu máme zase. Marketingové žvásty GTI, kterými se nám snaží vsugerovat, že jeho myšlenky jsou vlastně našimi. Milý GTI, doufám, že tě za to koncern platí, protože být tady za šaška zadarmo je trapné. Možná se časem zmůžeš na své vysněné POLOauto, pak pochopíš, proč ostatní chodí jinam. Třeba pro Fiestu, nebo GrandePunto, nebo cokoli jiného. Úzká a vysoká Fabie je pro lidi bez fantazie, kteří si zatím myslí, že náhradní díly budou levné, ale i oni časem pochopí, jak jsou mimo.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "játra"
4. 3. 2008 20:55
Re: GTI
Tohle podepíšu :yes:
neregistrovaný "Ymir"
4. 3. 2008 21:42
Re: Diskuse je o Fieste...
... nastesti. GTI si bude tu "svou" pravdu psat (a proc taky ne), at se to nekomu libi nebo ne, tak nemrhejte energii :-)

Subjektivne muzu k tematice dizajnu neco malo rict, protoze jsem od fachu, ale nehodlam zde flameovat...

VW preji opravdu jenom jedno, k solidnimu provedeni kapku vizualni odvahy. Ale kdyz se podivam na cilovou skupinu, tedy nejvetsi masy, zadnych zazraku se nedockame. Marketing bohuzel nepusti.

Osobne preferuji odvaznejsi cesty, mozna je to studiem, prostredim nebo zivotni filozofii, proto kvituji "odvahu" Fordu s novym Mondeem, Fiestou, Hondy se Civicem, Fiatu s GP, Bravem, 500 a Pandou! (ktera je podle mne nejzvlastnejsim marketingovym zjevem poslednich let) atd.

Obavam se, aby se Ford v te kineticke koncepci nezamotal... Fiesta je hezka, "mimozemsky zjev" to bohuzel neni. Pravdu odhali prvni projizdka >:D
neregistrovaný "micc31"
4. 3. 2008 23:42
Re: Diskuse je o Fieste...
Souhlas,a GTI nejlepší je Kofola-když ji miluješ není co řešit >:D
4. 3. 2008 22:14
Re: Diskuse je o Fieste...
Máš to celé pomotané. Z čeho se domníváš, že sním o POLU? Že ho chválím? Pak se dívím, že mi nepředhazuješ například Porsche 911, to též chválívám... Nehodnoť mne podle sebe, Kolossi. Je mi jasné, že tatínkovo auto je pro tebe měřítkem světového automobilového průmyslu. Měl by ses ale pokusit pochopit, že vedle tebe tu píší také dospělí lidé. Tedy ti, kteří například znají postavení VW ve světě aut, lidé, kteří ví, co VW znamená ve světě designu, ve světě techniky. A věř, že na VW zde v Evropě nemá z mainstreamu nikdo. Když tak se zeptej odborníků.

Ta Fabie... to je nejodvážnější a nejoriginálnější designový počin této doby. To jenom ty, zmatený z toužené sci-fi budoucnosti, ovlivněn fantaskními představami o tom, co je život, jsi očarován nenápaditými produkty, o nichž píšeš... Ale tohle je zatím pro tebe moc silná káva. Musíš se naučit vědět. Kéž bys měl čím...
Avatar - MajoThePuk
4. 3. 2008 23:16
Re: Diskuse je o Fieste...
1. "lidé, kteří ví, co VW znamená ve světě designu" - co znamena VW vo svete dizajnu? Vsatko su to chladne auta, ktore neoslovia na prvy pohlad nicim, su nezaujimave, sede..nic moc..meradlom dizajnu su Taliani, maju najznamejsie studia a ich dizajn je jednoznacny, uchvati..z auta vyzaruje presne to, co chcu aby vyzarovalo..nemusis vediet co ma pod kapotou dizajn auta ti to prezradi sam..to je dizajn a nie to co robi VW...napis mi nejake zname Nemecke dizajnove studia??? Talianskych je neurekom a su svetozname a uznavane...

2. "Ta Fabie... to je nejodvážnější a nejoriginálnější designový počin této doby" - a vacsi zvast od tohto som este necital, pri tmto si ma vazne pobavil. Pozri si fora, cokolvek...ked nic ine nejake ankety. O ktorom aute sa viac rozprava ohladne originalneho dizajnu..? o Fóbii ci o Civicu? Fiat 500? Fiat Bravo? Alfa Brera??? Keby bola tak dizajnovo originalna a uzasna ako nam tu nahovaras a velmi ti to nejde, tak by o tom ludia hovorili, lebo by ich to zaujalo..ja pri pohlade na fabiu by som chcel kricat o pomoc a zvracat aj ked som v nej uz cosi stravil za volantom a kvitujem ze to je kvalitne auto vo svojej triede..
anonym
4. 3. 2008 23:35
Re: Diskuse je o Fieste...
opajcnúť SWIFTA ( ale tá mriežka chladiča sa im nejak nepodarila, asi roztrasená ruka ) to je naozaj počin, keď to urobí číňan, tak je to plagiátor a BMW a MB ho ženú na súd , FABIA 2 ani za to SUZUKI nestojí
Avatar - Ronault.
7. 3. 2008 00:03
Re: Diskuse je o Fieste...
GTI, nepřipadá Ti trapné každého, kdo Ti odporuje za dítě? A čím více Tě uzemní, tím je větší dítě? Podle mě jsi sám dítě. Nanejvýš tak 17 let a už se těšíš jak Ti zaschne řidičák. Proč to říkám? Protože nikde věk napsaný nemáš, natož nascanovaný rodný list. Takže pomlč, fracku jeden. A běž se schovat pod sukni maminky a nebo hrát na plejstejšnu, ty náš zlatý ventilku s táhlým dlouhým a kovbojským kloboukem. Jak Ty na ostatní, tak ostatní i na Tebe. Pokud chceš diskutovat, tak argumenty, ne věkem a onanií. :no:
neregistrovaný "sks"
4. 3. 2008 22:42
Re: Diskuse je o Fieste...
Já to taky podepisuju. Jinak nová Fiesta je prostě bomba, jestli bude začínat někde kolem 300.000, tak mám vybráno!
anonym
7. 3. 2008 16:53
Re: Diskuse je o Fieste...
jo, je to naozaj uplne ine auto.. Ja som sa rozhodoval medzi 207 a Fiestov terajsov.. aj cez lakavu vybavu ma ten dezing moc nebral a zlakalo ma atraktivnejsie levica... teraz by to malo ohodne tazsie. Nova fiesta je krasna. Dizajnovo nadcasova
Avatar - MajoThePuk
4. 3. 2008 23:09
Re: Diskuse je o Fieste...
Tak s tebou suhlasim na celej ciare :yes: pekne si to vystihol
neregistrovaný "mgl"
4. 3. 2008 23:47
Re: Diskuse je o Fieste...
:yes: :yes: :yes:
anonym
4. 3. 2008 23:07
GTI
Tak proč to nikdo nekupuje ty VOLE.
Rozbalit vlákno
1
anonym
4. 3. 2008 23:38
Re: GTI
až sa naučíš čítať a počítať ( písať už asi vieš ) tak pozri prvú európsku desiatku čo tam kto má
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2008 08:34
:-D
Do prvního příspěvku od GTI se píše o autech a Fiestě. Od jeho prvního příspěvku je tu víc nadávek na něj, jak diskusí o autě >:D
GTI, zajímalo by mě, zda už sis někdy neřekl, že to tu zabalíš, když diskuse vždycky dopadnou takovým způsobem.
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2008 09:38
nova Fiesta nič moc
celkovo ma Fiesta vôbec nezaujala a to ani exterierom a interierom už vôbec...Mazda2 je o triedu krajšia
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "játra"
5. 3. 2008 11:30
Re: nova Fiesta nič moc
Zajímavé, zrovna včera jsem diskutoval na stejné téma a tak nějak jsme se všichni shodli, že interiér je jednoznačně hezčí ve fiestě. Krom středového panelu je na mazdě hrozný i ten volant, to u fiesty je asi nejhezčí, co jsem za dlouho dobu v civilní verzi viděl. Exteriér je potom věci vkusu, 2ka i fiesta působí velmi dynamicky, ale nejlepší bude přímé srovnání na živo, 2ky už kolem jezdí, tak počkáme na fiestu a uvidíme.
neregistrovaný "Člen vývojového týmu Fordu"
5. 3. 2008 16:31
Děkuji za všechny kladné ohlasy na Fiestu. Hold jsme se snaž
Fiestu jsme vyvíjeli 36 měsíců, přičemž jsme vyvinuli kompletně novou generaci, která se bude vyrábě minimálně 7 let. Stojí proto před Vámi dokonale vyvinuté auto 21. století s neotřelým designem, novými materiály. Po motorové stránce se převratné novinky neděly, jelikož jsme použili koncernové motorizace. Podle mě je nejlepší motorizací motor 1.4, jelikož 1.25 je velmi slabý.
V roce 2009 očekávám model sedan a možná, že se v roce 2010 objeví i kombi. Toto je ovšem ve hvězdách.
Fiesta se bude nabízet ve třech stupních výbavy Ambiente, Trend a Ghia. V základu budou čtyři airbagy, dálkový centrál, elektrická zrcátka, ABS, přední okna v elektrice, CD přehrávač. Za příplatek pak ESP a mnohé další novinky.
Děkuji Vám všem za celý vývojový tým. Kladné ohlasy jsou vždy tím nejlepším oceněním práce. Dalším pak je zájem trhu.
Rozbalit vlákno
1
anonym
7. 3. 2008 17:42
Re: Děkuji za všechny kladné ohlasy na Fiestu. Hold jsme se
ak naozaj pise clen vyv. teamu tak vam patri obdiv. odviedli ste naozaj dobru pracu. Takto by mal vyzerat atraktivny automobil 21 storocia. Som rad z znacky ako Fiat, Peugeot, Ford, Mazda a par dalsich sa neboja davat do dizajnu ozajsne nadcenie co je na vysledku vydiet. modely malych aut ktore ma chytili za srdce za posledny rok boli Mazda 2, Fiat gr. punto, Peugeot 207, a treaz aj nova Fiesta.:))