Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Peugeot 207 (první dojmy)

Peugeot přivezl do Ženevy novou generaci 207. Podařilo se francouzskému výrobci odstranit chyby předchůdce? Odpověď jsme hledali přímo na výstavišti.
Zpět na článek
1. 3. 2006 11:34
neregistrovaný "dartch"
1. 3. 2006 11:35
neregistrovaný "Kini"
1. 3. 2006 11:50
neregistrovaný "GP"
1. 3. 2006 16:09
neregistrovaný "Ital"
1. 3. 2006 11:55
neregistrovaný "Peytl"
1. 3. 2006 11:58
neregistrovaný "GP"
1. 3. 2006 12:02
neregistrovaný "Peytl"
1. 3. 2006 12:12
neregistrovaný "cyrus smith"
1. 3. 2006 12:16
neregistrovaný "Peytl"
1. 3. 2006 14:59
neregistrovaný "jesus"
1. 3. 2006 15:13
neregistrovaný "zdeněk"
1. 3. 2006 18:19
neregistrovaný "ericn"
2. 3. 2006 14:45
neregistrovaný "JIrka"
1. 3. 2006 12:35
neregistrovaný "pierro"
1. 3. 2006 12:43
neregistrovaný "icxks"
1. 3. 2006 15:58
neregistrovaný "mari"
1. 3. 2006 17:23
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 17:45
neregistrovaný "Peugeotak"
1. 3. 2006 19:22
neregistrovaný "cyrus smith"
1. 3. 2006 20:39
neregistrovaný "jesus"
2. 3. 2006 09:08
neregistrovaný "manitou"
2. 3. 2006 15:55
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 18:44
neregistrovaný "Quido"
2. 3. 2006 18:38
neregistrovaný "Quido"
1. 3. 2006 19:24
neregistrovaný "škodovák"
2. 3. 2006 22:54
neregistrovaný "Radoslav"
3. 3. 2006 18:11
neregistrovaný "Tpalko"
neregistrovaný "dartch"
1. 3. 2006 11:34
interier??
nevim proc, ale palubni desky u vsech pazoutu mi prijdou naprosto katastrofalni! jinak zvenku celkem v poho
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kini"
1. 3. 2006 11:35
jednou, mozna
ne ze bych mel z nove 207 vylozene spatny pocit, to ne, ono je to celkem libive vozitko s radou designerskych fines, ale me osobne se prilis nelibi ta uniformita - 107, 207, 307, 407, 607 - vsechno je to proste moc stejne. kam se podela individualizace modelu?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GP"
1. 3. 2006 11:50
Re: jednou, mozna
jo souhlasím s tebou, Peugeot si udělalo formu a teď dělá koláče. Ta forma se mu ale naštěstí povedla. Myslím že 207 pokračuje v duchu předchůdce a bude dál nosit "žlutý trikot" bestselleru mezi vozítky (povětšinou) pro ženy.
neregistrovaný "Ital"
1. 3. 2006 16:09
Re: jednou, mozna
Když nic jiného neumí!
neregistrovaný "Peytl"
1. 3. 2006 11:55
Děkujeme, odejděte.
Musím říct, že 206ka je povedený auto. Ano, je francouzský, ano, je to auto pro ženský a chlap do něj usedá jen ve chvíli, kdy nemá jinou možnost (a nebo si není zcela jistej svou orientací)... Ale měla šarm a ve verzi RC to vůbec nebylo špatný svezení. 207 se podle mě nepovedla. Postavte vedle ní nový Clio a uvidíte, jak moc jsou si ty auta podobný a přesto vzdálený. Neuvěřitelný. Přivřete oči a uvidíte ve 207 Clio. Pak je otevřete a zděsíte se, jak neomluvitelným způsobem lze tvary Clia podělat... Z každýho úhlu vypadá tenhle pažout opuchlej a nafouknutej. Tvářičkymá boubelatý, jako by mu někdo nacpal do pusy dva tenisáky. Kde je ta štíhlost a obratnost malejch aut? Tahle barokní nabubřelost se mi pomalu začíná zajídat. Interiér ani nebudu komentovat - to si Peugeot nemohl dát víc záležet a alespoň na autosalon dovízt verzi hodnou prezentace? Zajděte se podívat na Roomster, páni Francouzi. Co dodat víc?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GP"
1. 3. 2006 11:58
Re: Děkujeme, odejděte.
:yes: barokní nabubřelá opuchlost a 2 tenisáky v předimenzované tlamě :yes: ten popis počertech sedí peytle
neregistrovaný "Peytl"
1. 3. 2006 12:02
Re: Děkujeme, odejděte.
;-) :yes:
neregistrovaný "cyrus smith"
1. 3. 2006 12:12
Re: Děkujeme, odejděte.
já mám z toho takovej pocit, že to auto chtělo něco sežrat a ono se mu to vzpříčilo v tlamě. proto taky ten vyjevenej a překvapenej výraz. ;-)
neregistrovaný "Peytl"
1. 3. 2006 12:16
Re: Děkujeme, odejděte.
>:D
neregistrovaný "jesus"
1. 3. 2006 14:59
Re: Děkujeme, odejděte.
...skvele jsi to auto popsal, taky mi ten jejich baroque look leze krkem...zajimalo by ma jestli ob dve generace dotahnou predni svetla az k zadnim, uz je maj skoro u zrcatek, je to na dobry ceste...predchozi verze je krasavice, tohle je opuchla ubohost
neregistrovaný "zdeněk"
1. 3. 2006 15:13
Re: Děkujeme, odejděte.
Nemůžu souhlasit s názorem,že Roomster je povedený auto.Je to nejhořší Embéčko co vyjelo z Boleslavi.Nazdar.
neregistrovaný "ericn"
1. 3. 2006 18:19
Re: Děkujeme, odejděte.
No musím přiznat, že 206 byla daleko hezčí.... myslím že si trefil do černýho se slovem opuchlej a nafouknutej pažout... interiér se mi osobně taky moc nelíbí, zvlášt ten středovej panel, jem posládanej z dílů co zbyly z 307.... :no:
neregistrovaný "JIrka"
2. 3. 2006 14:45
Re: Děkujeme, odejděte.
Hodnotit vzhled podle pár fotek z autosalonu a říct, že je opuchlej nebo dokonce nafouklej. To je docela odvaha. Až ho uvidíš na živo tak teprve remcej. Myslíš, že obšlehly tvary Clia? Jak by to stihli. Hlavně při pohledu zezadu a z boku jasný nástupce 206. Interiér je naprosto v pohodě.
neregistrovaný "pierro"
1. 3. 2006 12:35
bez titulku
No nevim, nevím, zatím nikdo z nás tohle auto neviděl na živo. Srovnávání s Cliem bych nechal až na chvíli, kdy 207 uvidím a především se v ní svezu. Mě osobně se líbí. Líbí a moc. Asi to nebude taková bomba jako když představili 206, ale nepochybuju o tom, že tohle autíčko se bude líbit. Hlavně ženskejm. A ten interiér?? Co se vám na něm nelíbí?? Seděli anebo jezdili s Cliem?? Já osobně byl z reaultího interiéru docela zklamán. Peugeot mě oslovil víc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "icxks"
1. 3. 2006 12:43
bez titulku
Ten predek je trochu moc...jak ty svetla,tak ta maska.To nevim,jestli se bude zenskejm libit,to se ukaze casem.Jinak to vypada docela v poho...vlastne jako 206 a interier taky neni spatnej,uvidme jak bude kvalitni...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mari"
1. 3. 2006 15:58
úsměv Micka Jaggera
tlama je trapná móda, která zestárne velice brzo :no:Když zapomenu na předek a středovou konzolu- vypadá to k světu :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 17:23
VIDÍM TO JINAK
207ka zhrubla. Už to není autíčko pro tvojí holku... už je to nářadí pro tebe. Vnitřek je vnitřkem auta o třídu vejš... žádný reaultkýče, parádní posaz s parádním volantem. Až vyjede... pochopíš, že Peugeot to umí. Punto bude mít velkej problém... to si piš... podle mne nemá šanci... převálcuje ho jak 207ka tak Clio... A za rok nová FABIA, a pak POLO... brácho, tohle nemůže Punto nikdy ustát...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Peugeotak"
1. 3. 2006 17:45
Re: VIDÍM TO JINAK
:yes: :-)
neregistrovaný "cyrus smith"
1. 3. 2006 19:22
Re: VIDÍM TO JINAK
čemu všemu ty říkáš parádní volant. bez předsudků: dej si vedle sebe volant týhle vyděšený šelmy a volant třeba ze swiftu... nebo nového yarise..
1. 3. 2006 20:32
Re: VIDÍM TO JINAK
Auta bez kapličky mě neberou, volant nevolant ;-)
1. 3. 2006 20:35
Re: VIDÍM TO JINAK
Cyrusi, tys mě dobře navedl... Po Ženevě tu napíšu něco o volantech... aby v tom bylo jasno ;-) :yes: P.S. Nedávno jsem měl v teplejch MB-S ... kombi volant - dřevo, kůže... no, to by mi museli vyměnit už u vrátnice...
neregistrovaný "jesus"
1. 3. 2006 20:39
Re: VIDÍM TO JINAK
...ja si nemyslim,ze ta kara zhrubla.souhlasim,ze to neni auto pro moji holku,ale pro me uz vubec ne...spis nez zhrubla bych rekl onemocnela...co se tyce exterieru,punto nemuze mit problem,je to krasnejsi auto,tohle zavani vtiravou karikaturou,a osobne si myslim,ze tohle casem nepozraje jako predchozi generace,ale brzo shnije
1. 3. 2006 21:55
Re: VIDÍM TO JINAK
Clio, 207... to je střih doby. Brzy přijde POLO a Fiesta s Corsou... Pokud jsi viděl Punto, pak víš o nesouladu předku (dokulata) a zádi (hrany). Nasávací otvor se sice snaží odkazovat někam... kam ovšem odkazovat nemá. Takže dnes je to trojka... A do toho ještě vletí Fabia... Punto to bude mít moc těžké...
neregistrovaný "manitou"
2. 3. 2006 09:08
Re: VIDÍM TO JINAK
Předpovědi ti většinou nevychází, takže se držme současnosti. Grande Punto je nyní na vrcholu a ten, kdo má vážný problém a kdo to neustál je polo. ;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:55
Re: VIDÍM TO JINAK
Předpovídáš tu leda ty. Já zatím nepředpovídal... takový srdce nemám ;-) P.S. jo Punto je na vrcholu... souhlas...
neregistrovaný "Quido"
2. 3. 2006 18:44
Re: VIDÍM TO JINAK
Tak si tak říkám máš-li GTI vkus, nebo aspoň oči. Grande Punto je ukázkovým příkladem dotaženýho a harmonickýho designu, hrany jsou i na předku, ne na světlech, stačí se podívat, pak je tu prolis, taky ostrá hrana, všechno navazuje, pokračuje, nenásilně, přirozeně, žádnej nesoulad tam není, ten je v tvojí hlavě.... Clio to je nesoulad, profil jako když ho kopneš do *, obrovský světla vpředu malý vzadu, P207, nesoudně obří čumá, maska, světla, zadek kopie 307, boky, co to má bejt nad těma kolama, to udělali to auto moc široký a pak projeli úzkou uličkou, že tam vznikly ty plochy? Co ty zrcátka, co vypadaj jako by padaly k zemi... to není trendsetter, to je trochu křeš :-!
neregistrovaný "Quido"
2. 3. 2006 18:38
Re: VIDÍM TO JINAK
Tak si tak říkám, proč voni to Punto vlastně dělali >:D
Parádní posaz a Peugeot??? Sakra aspoň si do něj sedni, stačí 206 :-!
Zajímavý, že Punto válcuje Clio a 207 s absolutně nehomogenním designem a zrcátky jak zvadlý růže no pardon, tohle se bude prodávat, ale bude to válcovaný, třeba i Puntem a Cliem....

Fabia neválcuje ani starý Punto, kde by začala válcovat, u nás? Jistě¨. Jinde? Nikoli. Polo? No kámo, teď je to taková horší Fabia, doufej, že nový bude lepší >:D

Klidně se s tebou vsadim, že to Punto ustojí, stejně jako ustála Panda kolínský :-!
neregistrovaný "JOE"
1. 3. 2006 18:02
Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít časem v
Podlední věc, která by mě napadla je vyměnit svou 206ku 1.4 HDi za 207, resp. za jakýkoliv jiný peugoet! :-( Svoje zkušenosti s tímto "šmejdem" jsem psal už do spousty diskuzí, tak se nebudu opakovat. Já se ale už navždy budu Peugeotu vyhýbat velkým obloukem. :-(
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 18:22
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
To jsou pláče k ničemu. Jsi smolař... tak pozor, abys obdobnou zkušenost neměl třeba s Lambem... Kup německé auto, nebo Škodu a budeš neskonale spokojenej. Nejlepší je Golf. To je známá věc...
neregistrovaný "JOE"
1. 3. 2006 23:37
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
No máme v rodině ještě 307 a to je ještě horší. Taky stačí zajít po ránu do servisu, kde stojí fronty nasr.ných lidí, čekající na opravy. :-( Je to fakt děs. Opravy stojí desetitisíce a v servisu Vám řeknou, že je to normální. Známej má Boxera a za 6 let provozu už do něj narval cca 200 tis! Moje příští auto bude nejspíš Civic, tak snad nebudu za pár let nadávat stejně i na Hondu. :-(
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 15:55
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
Držím palec...
neregistrovaný "Peugeotak"
2. 3. 2006 18:40
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
Zajimave..mame doma stejnou kombinaci a no problem, oboji kupovane nove + jeden jety Peugeotek pro me :-) a v pohode.
neregistrovaný "Mike"
5. 3. 2006 11:21
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
Trosku me tu desite. Koupil jsem 206 zene a sobe 407 full a jak tak ctu...v cem jsou problemy??? Co ja znam lidi...spokojenost s Peugeotem
neregistrovaný "roman"
6. 3. 2006 19:04
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
klud, mám P307 r.v.2002 - doteraz meneny len silentblok na vyfuku, okrem toho raz za dva roky do servisu na pravidelne prehliadky (mimochodom lacnejsie ako v skodovke). Musim ale podotknut ze mam najazdene len 55 tkm.
neregistrovaný "marian"
4. 5. 2006 01:47
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
Ja mam 206 a 406,na tych autach uz bolo asi vsetko pokazene,ceny nehorazne(neviem ci je to len pripad Kosice) za jednu hmlovku pytaju 3600Sk + praca a ked sa ich pytate na poruchovost aut znacky Peugeot,povedia vam,viete auto po styroch rokoch treba vymenit,Peugeot a Renault nikdy
neregistrovaný "qwert"
2. 3. 2006 20:35
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
V cem je golf nejlepsi??? >:D
neregistrovaný "Quido"
2. 3. 2006 21:07
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
V GTIově hlavě >:D
neregistrovaný "škodovák"
1. 3. 2006 19:24
Re: Majitelé totiž svého oblíbeného peugeota budou chtít čas
:-! Koupil si peguot 206 s motorem 1.4HDI.Má ho asi čtyři roky do teď byl spokojenej , ale z ničeho nic se mu na pátých dveří rozjela výztuha.Přišel na to , když,jedna strana , pátejch dveří lícovala s bokem karoserie a druhá strana vypadala , jako když máš nezabouchnutý auto. V sevisu mu to nejprv uznali ,protože po sejmutí tapecírunku , zjistili, že výztuha v pátých dveří byla špatně zbodovaná a tím pádem došlo k roztažení plechů , které páté dveře spojovali.Servis objednal náhradní dveře , ale hlavní dodavatel to jako reklamaci zamítnul a víc se nechtěl s majitelem bavit .Přičemž to byla konstrukční vada...Píše všude možně dopisy a kde nic tu nic... :-!
neregistrovaný "Radoslav"
2. 3. 2006 22:54
Dizajn 207
Peugeot 207 som videl pred tromi týždňami a môžem povedať, že mne osobne sa páči. Pôsobí rovnakým dojmom, akým pôsobil model 206 v roku 1998, teda sviežo a nápadne. To, že vyzerá ako nafúknutý, môže byť spôsobené aj tým, že sa silueta karosérie podobá na siluetu vanu, len je samozrejme menšia. To je však už trend doby. Aj piata generácia Golfu má podobnú siluetu, ale dizajn je v porovnaní s 207 nudný a bez nápadu. Osobne nepovažujem Golf za najlepší automobil, ani za veľmi dobrý a to hlavne kvôli dizajnu. VW má problém sa pri návrhu dizajnu odviazať, čo je pravdepodobne spôsobené požiadavkami zákazníkov, takýmto spôsobom si však nových zákazníkov určite nezíska a rozhodne nie v mladej generácii. Firme Opel sa konečne pri návrhu modelu Astra podaril originálny a výrazný dizajn. Aj nemci to dokážu, ale väčšina automobilov z tejto krajiny je chladná.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tpalko"
3. 3. 2006 18:11
Nie je všetko dobré čo sa...
Mám aj ja Peuegota 307 SW. Stál nemalé peniaze /takmer 1 mil. Sk/. No elektrika to je v týchto autách katastrofa. Vyhrievanie sedadiel nevydržalo ani 25 mesiacov, správna funkcia smeroviek ani 20 mesiacov. Neviem kto robí pre Peuegot tieto výrobky, ale majú určite zlého subdodávateľa. Častá poruchovosť elektriky neprispieva dobrému menu tejto značky.Pritom nejde o bežnú opravu, ale vždy je potrebné vymeniť celý súbor. Cena týchto dvoch opráv stojí necelých 28 tis. Sk. Takáto je realita.
Rozbalit vlákno
0